New 2017 / 2018 Chevrolet Volt For Sale Near Springfield, MA

Picture of 2017 Chevrolet Volt LT

Filter Results

listings
2014 Chevrolet Volt Premium Review
by 2004Saab9_3

Not too ugly to drive.

Great commuter car. Very inexpensive maintenance. Great safety features; front end collision warning, full airbag coverage, traction controls. 3 years free onstar. Satellite radio. Heated seats. Nice remote features; auto all windows down, key proximity unlock, auto start for pre-cooling or preheating. Nice climate control system. A little n...

This model has incentives available - save $1,000 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Chevrolet Volt. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By selecting "Send" I agree to the Terms of Use and Privacy Policy and consent to receive auto-dialed calls and/or text messages about this or other vehicles from the dealer selling this car at the number provided above. I understand that consent isn't a condition of purchase for any product or service and that I can opt out at any time. Standard message and data rates may apply.

New Chevrolet Volt at Gengras Chevrolet

12Exact Matches
Price Range $29,379 - $36,321

Gengras Chevrolet

East Hartford, CT (23 miles)
22 reviews

Latest Gengras Chevrolet User Review

Aug 17, 2017
Dcarducci25
Attentive and pleasant to work with. Was not a car they typically had on their lot so their knowledge was not as deep.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Gengras Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/09/10/05/2017_chevrolet_volt-pic-5853010547620437383-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in East Hartford, CT 06108

Price: $29,379

Location: East Hartford, CT 06108

Average time on market: 26 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Gb8 Mosaic Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $29,379 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/13/17/02/2017_chevrolet_volt-pic-1261445346715265350-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in East Hartford, CT 06108

Price: $29,809

Location: East Hartford, CT 06108

Average time on market: 26 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Ga6 Heather Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $29,809 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System, Comfort Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/17/12/02/2017_chevrolet_volt-pic-6772491497028820072-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in East Hartford, CT 06108

Price: $29,809

Location: East Hartford, CT 06108

Average time on market: 26 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Ga6 Heather Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $29,809 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System, Comfort Package

New Chevrolet Volt at Burke Chevrolet

6Exact Matches
Price Range $35,060 - $39,930

Burke Chevrolet

Northampton, MA (17 miles)
9 reviews

Latest Burke Chevrolet User Review

Oct 7, 2016
Joshgagnon16
This dealership was awesome. The sales associates were all pleasant especially my man BIG MAC. He was very friendly and helped me with my very first purchase (which is even better then what I thought it would be). Also the young man who runs the behind the scene stuff like marketing and other things like that was very cool and deserves a lot of credit for what he does!
Is this review helpful? Yes | No

Response from Burke Chevrolet:

Thank you, Josh, for taking the time to leave us a review. We value your feedback anything you need let us know anytime.

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Burke Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/30/04/41/2017_chevrolet_volt-pic-1197469758736213250-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Northampton, MA 01060

Price: $35,060

Location: Northampton, MA 01060

Average time on market: 26 days Transmission: Automatic Color: Kinetic Blue Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $35,060 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/20/05/00/2017_chevrolet_volt-pic-1364202448770118888-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Northampton, MA 01060

Price: $39,930

Location: Northampton, MA 01060

Average time on market: 50 days Transmission: Automatic Color: Pepperdust Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $39,930 with Leather Seats, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/09/03/29/2017_chevrolet_volt-pic-2148357752466618226-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Northampton, MA 01060

Price: $39,930

Location: Northampton, MA 01060

Average time on market: 50 days Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $39,930 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera

New Chevrolet Volt at Richard Chevrolet

6Exact Matches
Price Range $34,555 - $40,155

Richard Chevrolet

Cheshire, CT (42 miles)
32 reviews

Latest Richard Chevrolet User Review

Aug 20, 2017
GuruDYM2M
Richard Chevrolet is an awesome dealership! Erin worked with me so well that I suggest if you're buying a car, see Erin first! She not only listened to everything that I said, but it seemed like she knew me! The connection she has with others is outstanding! No pressure no upselling none of which you would find at other car dealerships. From my very first call to the original answerer of the call to ending my process with Erin, best experience in the world, made a really good friend, couldn't of been better if I went anywhere else. Richard Chevrolet is the best place to buy a car hands down.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Richard Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/15/13/55/2017_chevrolet_volt-pic-2869311602743528293-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Cheshire, CT 06410

Price: $34,555

Location: Cheshire, CT 06410

Average time on market: 26 days Color: Heather Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $34,555 with Bluetooth, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/15/13/55/2017_chevrolet_volt-pic-4461894367619043089-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Cheshire, CT 06410

Price: $34,950

Location: Cheshire, CT 06410

Average time on market: 26 days Transmission: Automatic Color: Siren Red Tintcoat Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $34,950 with Bluetooth, Comfort Package, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/11/03/33/2017_chevrolet_volt-pic-1397287284987655998-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Cheshire, CT 06410

Price: $35,455

Location: Cheshire, CT 06410

Average time on market: 26 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $35,455 with Bluetooth, Leather Seats, Remote Start, Comfort Package

New Chevrolet Volt at Bedard Bros Auto Sales

5Exact Matches
Price Range $35,455 - $35,850

Bedard Bros Auto Sales

Cheshire, MA (43 miles)
16 reviews

Latest Bedard Bros Auto Sales User Review

Aug 15, 2017
Very nice people!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Bedard Bros Auto Sales

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/15/10/29/2017_chevrolet_volt-pic-2672276479557212309-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Cheshire, MA 01225

Price: $35,455

Location: Cheshire, MA 01225

Average time on market: 26 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $35,455 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System, Comfort Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/15/10/29/2017_chevrolet_volt-pic-2672276479557212309-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Cheshire, MA 01225

Price: $35,455

Location: Cheshire, MA 01225

Average time on market: 26 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Heather Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $35,455 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System, Comfort Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/15/10/29/2017_chevrolet_volt-pic-2672276479557212309-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Cheshire, MA 01225

Price: $35,455

Location: Cheshire, MA 01225

Average time on market: 26 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $35,455 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System

New Chevrolet Volt at Carter Chevrolet

5Exact Matches
Price Range $34,695 - $35,090

Carter Chevrolet

Manchester, CT (23 miles)
7 reviews

Latest Carter Chevrolet User Review

Jun 24, 2017
The salesperson was very nice but new to the job and not familiar with all aspects of the vehicle. I was interested in towing capacity. The salesperson checked the documentation told me the capacity was 5200 lbs. However, the fine print indicated only certain models with factory installed tow hitches and a special radiator with a cooler could tow 5200 lbs, otherwise towing capacity is 2000 lbs max for this vehicle. I am glad I had a friend along because while I was working with the salesperson to prepare the paperwork she read the fine print and discovered that the vehicle I was about to purchase could only tow 2000 lbs. otherwise nice dealership, decent prices, no high pressure sales. Would have rated four stars if not for the towing issue.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Carter Chevrolet:

Jo, thank you for the feedback. We appreciate you taking the time to write this review.          -Robert Oleskewicz, Sales Manager

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Carter Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/25/21/48/2017_chevrolet_volt-pic-7774607540869148103-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Manchester, CT 06040

Price: $34,695

Location: Manchester, CT 06040

Average time on market: 26 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $34,695 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/09/21/45/2017_chevrolet_volt-pic-7425837415330140545-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Manchester, CT 06040

Price: $34,950

Location: Manchester, CT 06040

Average time on market: 26 days Transmission: Automatic Color: Blue Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $34,950 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/22/21/44/2017_chevrolet_volt-pic-2149211702409465730-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Manchester, CT 06040

Price: $35,090

Location: Manchester, CT 06040

Average time on market: 26 days Transmission: Automatic Color: Siren Red Tintcoat Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $35,090 with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Comfort Package

New Chevrolet Volt at Sullivan's Northwest Hills Chrysler Jeep Dodge Ram

4Exact Matches
Price Range $30,858 - $31,695

Sullivan's Northwest Hills Chrysler Jeep Dodge Ram

Torrington, CT (32 miles)
9 reviews

Latest Sullivan's Northwest Hills Chrysler Jeep Dodge Ram User Review

Aug 19, 2017
GuruD5GQN
They did not have the advertised vehicle, but offered to help me find what I was looking for. I have not heard from them since.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Sullivan's Northwest Hills Chrysler Jeep Dodge Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/15/10/01/2017_chevrolet_volt-pic-257109413460933956-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Torrington, CT 06790

Price: $30,858

Location: Torrington, CT 06790

Average time on market: 26 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $30,858 with Comfort Package, Preferred Package, Heat Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/04/09/09/2017_chevrolet_volt-pic-8945536664826982144-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Torrington, CT 06790

Price: $31,695

Location: Torrington, CT 06790

Average time on market: 26 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $31,695 with Leather Seats, Heat Package, Comfort Package, Alloy Wheels, Preferred Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/04/08/36/2017_chevrolet_volt-pic-2202656163744782634-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Torrington, CT 06790

Price: $31,695

Location: Torrington, CT 06790

Average time on market: 26 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Pepperdust Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $31,695 with Leather Seats, Heat Package, Comfort Package, Alloy Wheels, Preferred Package

New Chevrolet Volt at Scranton Chevrolet of Norwich

4Exact Matches
Price Range $31,710 - $38,272

Scranton Chevrolet of Norwich

Norwich, CT (49 miles)
6 reviews

Latest Scranton Chevrolet of Norwich User Review

Jul 26, 2017
Timely and full response via e-mail
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Scranton Chevrolet of Norwich

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/21/14/48/2017_chevrolet_volt-pic-7891781464500910843-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Norwich, CT 06360

Price: $31,710

Location: Norwich, CT 06360

Average time on market: 50 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $31,710 with Navigation System, Comfort Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/27/08/29/2017_chevrolet_volt-pic-5163516451477932957-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Norwich, CT 06360

Price: $33,781

Location: Norwich, CT 06360

Average time on market: 50 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $33,781 with Comfort Package, Alloy Wheels, Driver Confidence Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/27/10/32/2017_chevrolet_volt-pic-4840502070908410449-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Norwich, CT 06360

Price: $36,406

Location: Norwich, CT 06360

Average time on market: 50 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Pearl Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $36,406 with Comfort Package, Alloy Wheels, Driver Confidence Package

New Chevrolet Volt at Central Chevrolet Inc

4Exact Matches
Price Range $30,995 - $36,525

Central Chevrolet Inc

West Springfield, MA (1 miles)
15 reviews

Latest Central Chevrolet Inc User Review

Mar 25, 2017
Great place to buy a car or truck Ask for Guy,great guy
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Central Chevrolet Inc

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/27/16/09/2017_chevrolet_volt-pic-8822162987076071598-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in West Springfield, MA 01089

Price: $30,995

Location: West Springfield, MA 01089

Average time on market: 26 days Transmission: Automatic Color: Heather Gry Met Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $30,995 with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/28/08/59/2017_chevrolet_volt-pic-1994858578152644938-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in West Springfield, MA 01089

Price: $31,650

Location: West Springfield, MA 01089

Average time on market: 26 days Transmission: Automatic Color: Kinetic Blu Met Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $31,650 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/28/08/59/2017_chevrolet_volt-pic-7768344404933806298-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in West Springfield, MA 01089

Price: $35,930

Location: West Springfield, MA 01089

Average time on market: 50 days Transmission: Automatic Color: Mosaic Blk Met Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $35,930 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera

New Chevrolet Volt at Sullivan O'Neills Chevrolet Buick Incorporated

4Exact Matches
Price Range $32,850 - $37,329

Sullivan O'Neills Chevrolet Buick Incorporated

Avon, CT (24 miles)
8 reviews

Latest Sullivan O'Neills Chevrolet Buick Incorporated User Review

Feb 13, 2017
Good followup
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Sullivan O'Neills Chevrolet Buick Incorporated

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Avon, CT 06001

Price: $32,850

Location: Avon, CT 06001

Average time on market: 26 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Blue Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $32,850 with Leather Seats, Heat Package, Comfort Package, Preferred Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/10/23/01/2017_chevrolet_volt-pic-5396655303214739349-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Avon, CT 06001

Price: $35,884

Location: Avon, CT 06001

Average time on market: 50 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Pearl Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $35,884 with Leather Seats, Navigation System, Comfort Package, Alloy Wheels, Preferred Package
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Avon, CT 06001

Price: $35,940

Location: Avon, CT 06001

Average time on market: 50 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $35,940 with Leather Seats, Navigation System, Comfort Package, Alloy Wheels, Preferred Package

New Chevrolet Volt at Terryville Chevrolet

3Exact Matches
Price Range $33,694 - $36,335

Terryville Chevrolet

Terryville, CT (37 miles)
17 reviews

Latest Terryville Chevrolet User Review

Jun 29, 2017
I called with several questions (dealership (two hours away). They were polite, professional and took time to send me several pictures of vehicle I was looking for. I will defiantly take the trip and buy from them.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Terryville Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/28/09/13/2017_chevrolet_volt-pic-8589692257306824804-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Terryville, CT 06786

Price: $33,694

Location: Terryville, CT 06786

Average time on market: 50 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $33,694 with Leather Seats, Heat Package, Comfort Package, Preferred Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/27/11/50/2017_chevrolet_volt-pic-6614016478012793297-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Terryville, CT 06786

Price: $36,335

Location: Terryville, CT 06786

Average time on market: 50 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Blue Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $36,335 with Leather Seats, Driver Confidence Package, Adaptive Cruise Control, Navigation System, Alloy Wheels, Preferred Package, Heat Package, Comfort Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/10/08/48/2017_chevrolet_volt-pic-3960306036846938861-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Terryville, CT 06786

Price: Negotiable

Location: Terryville, CT 06786

Average time on market: 50 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale with Leather Seats, Driver Confidence Package, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Alloy Wheels, Preferred Package, Heat Package, Comfort Package

New Chevrolet Volt at Jackson Chevrolet

3Exact Matches
Price Range $29,402 - $35,954

Jackson Chevrolet

Middletown, CT (39 miles)
11 reviews

Latest Jackson Chevrolet User Review

Aug 12, 2017
Excellent experience! Brendan was superb. Just waiting to make a deal when I am ready.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Jackson Chevrolet:

Colleen,
We are happy to hear that you had a great experience. Thank you & we hope to see you when you are ready to make a purchase.

Heather H.
Marketing Manager

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Jackson Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/25/17/14/2017_chevrolet_volt-pic-552018006466039934-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Middletown, CT 06457

Price: $29,402

Location: Middletown, CT 06457

Average time on market: 26 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Citron Green Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $29,402 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/20/16/51/2017_chevrolet_volt-pic-2318142269861413445-152x114.jpeg

2018 Chevrolet Volt LT Used Cars in Middletown, CT 06457

Price: $31,594

Location: Middletown, CT 06457

Transmission: 1-Speed Automatic Color: Kinetic Blue Metallic Description: New 2018 Chevrolet Volt LT for sale - $31,594 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/25/17/14/2017_chevrolet_volt-pic-48025041100925712-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Middletown, CT 06457

Price: $35,954

Location: Middletown, CT 06457

Average time on market: 50 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $35,954 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels

New Chevrolet Volt at Salvadore Auto Group

2Exact Matches
Price Range $35,392 - $39,270

Salvadore Auto Group

Gardner, MA (44 miles)
18 reviews

Latest Salvadore Auto Group User Review

Aug 18, 2017
ShaqJeep
I reach out over and over again about seeing one of the vehicles on the lot and every time they gave me the run around. I eventually gave up and never got to the see the vehicle.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Salvadore Auto Group

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/12/23/59/2017_chevrolet_volt-pic-1407278898269067317-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Gardner, MA 01440

Price: $35,392

Location: Gardner, MA 01440

Average time on market: 26 days Transmission: Automatic Color: Heather Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $35,392 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/12/23/59/2017_chevrolet_volt-pic-2953575201416178407-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Gardner, MA 01440

Price: $39,270

Location: Gardner, MA 01440

Average time on market: 50 days Transmission: Automatic Color: Heather Gray Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $39,270 with Leather Seats

New Chevrolet Volt at Valenti Chevrolet

2Exact Matches
Price Range Unknown

Valenti Chevrolet

Wallingford, CT (46 miles)
5 reviews

Latest Valenti Chevrolet User Review

Aug 16, 2017
I saw a car online and inquired via email. I received a response from Glen within minutes informing me the vehicle was available. I made an appointment to test drive that afternoon. There was no pressure from Glen and everything went smoothly. We scheduled a pick up for Thursday that week. On Thursday we were in and out in 45 min or less. Paperwork was ready to go and car was detailed waiting to leave the lot. The whole process of dealing with Glen and the rest of the Valenti was painless and smooth. My ONLY complaint would be that the car only had about 1/8th tank of gas lol. Before I made it home I had to pump $40 in the tank. Otherwise this was a great experience and I would HIGHLY recommend Glen and the rest of the staff at Valenti.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Valenti Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/27/05/55/2017_chevrolet_volt-pic-6225350508796032422-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Wallingford, CT 06492

Price: Negotiable

Location: Wallingford, CT 06492

Average time on market: 50 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Mosaic Black Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Wallingford, CT 06492

Price: Negotiable

Location: Wallingford, CT 06492

Average time on market: 50 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale

New Chevrolet Volt at Diamond Auto Group

1Exact Matches
Price Range $36,121

Diamond Auto Group

Auburn, MA (40 miles)
13 reviews

Latest Diamond Auto Group User Review

Aug 18, 2017
Terrible, lost my time when I got there the car they posted never existed, poor customer service and very disorganized.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Diamond Auto Group:

Tom, we're sorry that your experience at our dealership seemed disorganized. Please give us a call so we can rectify your concerns. Thanks.

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Diamond Auto Group

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/01/09/37/2017_chevrolet_volt-pic-984793592815043193-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $36,121

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 26 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Pearl Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $36,121 with Comfort Package

New Chevrolet Volt at Dillon Chevrolet

1Exact Matches
Price Range $39,930

Dillon Chevrolet

Greenfield, MA (34 miles)
7 reviews

Latest Dillon Chevrolet User Review

Jun 14, 2017
Called to check on Jeep. Sales person called back pretty quick. Unfortunately they already had a deposit but he said he would call me if they got something else in.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Dillon Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/15/06/20/2017_chevrolet_volt-pic-5754373039440790175-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt Premier Used Cars in Greenfield, MA 01301

Price: $39,930

Location: Greenfield, MA 01301

Average time on market: 50 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2017 Chevrolet Volt Premier for sale - $39,930 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera

New Chevrolet Volt at Balise Chevrolet Buick GMC

1Exact Matches
Price Range $35,455

Balise Chevrolet Buick GMC

Springfield, MA (1 miles)
34 reviews

Latest Balise Chevrolet Buick GMC User Review

Jul 27, 2017
Very good experience so far. Few minor issues but staff wiling to solve them right away. Good experience with sales person Shawn, he was professional and helpful with financing options, etc... Overall they were great!
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Balise Chevrolet Buick GMC

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/20/15/19/2017_chevrolet_volt-pic-6916806810298023763-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Springfield, MA 01105

Price: $35,455

Location: Springfield, MA 01105

Average time on market: 26 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $35,455 with Bluetooth, Leather Seats, Remote Start, Comfort Package

New Chevrolet Volt at Loehmann Blasius Chevrolet Cadillac

1Exact Matches
Price Range $32,118

Loehmann Blasius Chevrolet Cadillac

Waterbury, CT (44 miles)
77 reviews

Latest Loehmann Blasius Chevrolet Cadillac User Review

Aug 16, 2017
Dianefrederico
Didnt buy from them but they kept in touch and were very pleasant to us.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Loehmann Blasius Chevrolet Cadillac

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Waterbury, CT 06705

Price: $32,118

Location: Waterbury, CT 06705

Average time on market: 26 days Transmission: 1-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $32,118 with Leather Seats, Comfort Package, Preferred Package

New Chevrolet Volt at Premier Chevrolet

1Exact Matches
Price Range $34,555

Premier Chevrolet

Brooklyn, CT (41 miles)
5 reviews

Latest Premier Chevrolet User Review

Mar 29, 2016
I bought the 2010 Dodge Challenger SE, very good dealership.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Volt Matchesfrom Premier Chevrolet

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Volt LT Used Cars in Brooklyn, CT 06234

Price: $34,555

Location: Brooklyn, CT 06234

Average time on market: 26 days Transmission: Automatic Color: Silver Description: New 2017 Chevrolet Volt LT for sale - $34,555 with Bluetooth

All Volt Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.