Mazda of Roswell

11185 Alpharette Hwy
Roswell, GA 30076

Map & Directions

Sales: (678) 616-2566

Service: (770) 993-6999

Closed Today (Sun)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/12/11/05/2016_mazda_cx-5-pic-2392669887576208921-152x114.jpeg

2016 Mazda CX-5 Grand Touring Used Cars in Roswell, GA 30076

Good Deal
$1,402 BELOW
CarGurus IMV of $18,985

Price: $17,583

Mileage: 50,247

Location: Roswell, GA 30076

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Sonic Silver Metallic Description: Used 2016 Mazda CX-5 Grand Touring for sale - $17,583, 50,247 miles with LE Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Technology Package, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/04/20/25/2014_honda_cr-v-pic-4444436593878606026-152x114.jpeg

2014 Honda CR-V EX-L FWD Used Cars in Roswell, GA 30076

Good Deal
$1,245 BELOW
CarGurus IMV of $17,717

Price: $16,472

Mileage: 39,106

Location: Roswell, GA 30076

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Urban Titanium Metallic Description: Used 2014 Honda CR-V EX-L FWD for sale - $16,472, 39,106 miles with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/21/23/04/2016_mazda_cx-5-pic-8324444983266297686-152x114.jpeg

2016 Mazda CX-5 Grand Touring AWD Used Cars in Roswell, GA 30076

Good Deal
$1,208 BELOW
CarGurus IMV of $22,205

Price: $20,997

Mileage: 29,766

Location: Roswell, GA 30076

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Crystal White Pearl Mica Description: Used 2016 Mazda CX-5 Grand Touring AWD for sale - $20,997, 29,766 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://d28oohqmlmgnr6.cloudfront.net/d2/87/c9/1e-9bfd-48ea-b614-26b3adec5036/image-1.jpg

2016 Mazda CX-5 Touring AWD Used Cars in Roswell, GA 30076

Good Deal
$1,091 BELOW
CarGurus IMV of $20,087

Price: $18,996

Mileage: 20,585

Location: Roswell, GA 30076

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Crystal White Pearl Mica Description: Used 2016 Mazda CX-5 Touring AWD for sale - $18,996, 20,585 miles with Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/28/13/07/2019_ram_1500-pic-6231902628057579782-152x114.jpeg

2019 Ram 1500 Big Horn Quad Cab 4WD Used Cars in Roswell, GA 30076

Good Deal
$2,116 BELOW
CarGurus IMV of $32,113

Price: $29,997

Mileage: 23,642

Location: Roswell, GA 30076

Average time on market: 60 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Crystal Metallic Clearcoat Description: Used 2019 Ram 1500 Big Horn Quad Cab 4WD for sale - $29,997, 23,642 miles with Backup Camera, Alloy Wheels
https://d28oohqmlmgnr6.cloudfront.net/51/86/b5/eb-91fa-4df8-9e7f-1b33da8f44da/image-1.jpg

2016 Nissan Rogue SV Used Cars in Roswell, GA 30076

Good Deal
$1,170 BELOW
CarGurus IMV of $16,434

Price: $15,264

Mileage: 48,100

Location: Roswell, GA 30076

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Gun Metallic Description: Used 2016 Nissan Rogue SV for sale - $15,264, 48,100 miles with Navigation System, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/26/21/06/2016_jeep_wrangler_unlimited-pic-2197878643779110464-152x114.jpeg

2016 Jeep Wrangler Unlimited Sport S 4WD Used Cars in Roswell, GA 30076

Good Deal
$1,945 BELOW
CarGurus IMV of $27,490

Price: $25,545

Mileage: 52,743

Location: Roswell, GA 30076

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Billet Silver Metallic Clearcoat Description: Used 2016 Jeep Wrangler Unlimited Sport S 4WD for sale - $25,545, 52,743 miles with Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/05/21/00/2019_jeep_compass-pic-3081594126086728601-152x114.jpeg

2019 Jeep Compass Trailhawk 4WD Used Cars in Roswell, GA 30076

Good Deal
$897 BELOW
CarGurus IMV of $23,165

Price: $22,268

Mileage: 21,078

Location: Roswell, GA 30076

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 9-Speed Automatic Color: Redline Pearlcoat Description: Used 2019 Jeep Compass Trailhawk 4WD for sale - $22,268, 21,078 miles with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/26/21/06/2013_volkswagen_passat-pic-6511200212247069160-152x114.jpeg

2013 Volkswagen Passat SE Used Cars in Roswell, GA 30076

Good Deal
$981 BELOW
CarGurus IMV of $10,944

Price: $9,963

Mileage: 52,360

Location: Roswell, GA 30076

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Candy White Description: Used 2013 Volkswagen Passat SE for sale - $9,963, 52,360 miles with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://d28oohqmlmgnr6.cloudfront.net/4a/2e/bb/1e-6ae2-4bd8-94f9-6158621b7efb/image-1.jpg

2015 Chevrolet Malibu 1LT FWD Used Cars in Roswell, GA 30076

Good Deal
$887 BELOW
CarGurus IMV of $13,466

Price: $12,579

Mileage: 39,719

Location: Roswell, GA 30076

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Champagne Silver Metallic Description: Used 2015 Chevrolet Malibu 1LT FWD for sale - $12,579, 39,719 miles with Navigation System, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/07/13/51/2016_mazda_cx-5-pic-7464753532846773941-152x114.jpeg

2016 Mazda CX-5 Touring Used Cars in Roswell, GA 30076

Good Deal
$862 BELOW
CarGurus IMV of $17,667

Price: $16,805

Mileage: 38,809

Location: Roswell, GA 30076

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Soul Red Metallic Description: Used 2016 Mazda CX-5 Touring for sale - $16,805, 38,809 miles with Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/12/11/20/2019_mazda_cx-5-pic-212309603889946833-152x114.jpeg

2019 Mazda CX-5 Grand Touring FWD Used Cars in Roswell, GA 30076

Good Deal
$1,048 BELOW
CarGurus IMV of $28,696

Price: $27,648

Mileage: 5,648

Location: Roswell, GA 30076

Average time on market: 12 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Eternal Blue Mica Description: Used 2019 Mazda CX-5 Grand Touring FWD for sale - $27,648, 5,648 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://d28oohqmlmgnr6.cloudfront.net/6c/a2/f6/69-a537-46f4-a486-30636dc958a7/image-1.jpg

2019 Mazda CX-5 Grand Touring FWD Used Cars in Roswell, GA 30076

Fair Deal
$825 BELOW
CarGurus IMV of $28,694

Price: $27,869

Mileage: 5,755

Location: Roswell, GA 30076

Average time on market: 12 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Sonic Silver Metallic Description: Used 2019 Mazda CX-5 Grand Touring FWD for sale - $27,869, 5,755 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Heat Package, Navigation System, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/30/20/50/2019_ram_1500-pic-5092878585898796661-152x114.jpeg

2019 Ram 1500 Big Horn Quad Cab 4WD Used Cars in Roswell, GA 30076

Fair Deal
$1,217 BELOW
CarGurus IMV of $31,192

Price: $29,975

Mileage: 28,311

Location: Roswell, GA 30076

Average time on market: 60 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Patriot Blue Pearlcoat Description: Used 2019 Ram 1500 Big Horn Quad Cab 4WD for sale - $29,975, 28,311 miles with Backup Camera, Alloy Wheels
https://d28oohqmlmgnr6.cloudfront.net/41/98/52/e6-2997-40b4-a04d-e3d6437c572c/image-1.jpg

2017 Mazda CX-5 Grand Touring AWD Used Cars in Roswell, GA 30076

Fair Deal
$629 BELOW
CarGurus IMV of $25,924

Price: $25,295

Mileage: 19,888

Location: Roswell, GA 30076

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Soul Red Crystal Metallic Description: Used 2017 Mazda CX-5 Grand Touring AWD for sale - $25,295, 19,888 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Sep 7, 2019
They reach out immediately and ready assist with questions and purchase. Also happy to aend me more info. Very good experience thus far.
Aug 25, 2019
Salesman Deangelo responded immediately Monday morning & I was driving home in 2004 white corvette that afternoon!
Aug 11, 2019
Good response
Aug 9, 2019
GuruYNVXS
Great buying experience.
Jul 25, 2019
GuruLM8Y1
Internet sales consultant (Maya) replied to my inquiries promptly. She answered questions about a couple of cars they had available and offered to help locate a car for me.
Jul 16, 2019
I had a great experiences. DeAnthony and Anthony made it easy for me to buy the truck. I called ahead and got the whole deal worked out and just went to test drive the truck and buy it. I would highly recommend this dealer.
Jun 30, 2019
People were very helpful and polite
Jun 15, 2019
GuruSW8LF
Mr. Feroze helped us and we decided to purchase!
Jun 13, 2019
Tiger_1950
I contacted the dealership and schedule a time to see the car. Everyone was friendly and helpful. When I got there the car was detailed and looked great. I test drove the car and it went well. The only thing the color was not what it appeared to be in the photographs, which was very disappointing. Therefore, I have not purchased yet. They have contacted me with other information and options. I would use them again!
Jun 1, 2019
74lowkey
Very professional and called afterwards to follow up.
May 19, 2019
GuruY2YXQ
Offered to buy at full price salesperson said I'll call u back with wire info never did not gonna chase him down to give my money
Response from current dealership:
I am sorry to hear this Steve. I am trying to research your account to make sure this never happens again. Do you recall who that sales person was?
May 18, 2019
Prompt and detailed with responses. Car was advertised as a Carrera 4 AWD but on further investigation turned out to be a Carrera 2 RWD. Also, keep getting (auto generated?) follow up emails even after communicating that I was only interested in the AWD version
Mar 24, 2019
It’s was great!
Feb 8, 2019
Stood me up on a drive test. Called the car that was supposed to be brought to me was still on the lot.
1 people found this review helpful.
Feb 6, 2019
Very nice, quick and easy purchase
Feb 2, 2019
Contacted me almost immediately.
Jan 25, 2019
Very helpful
Jan 22, 2019
They were very helpful and friendly
Sep 28, 2018
Jonasvland
Told me they would get to me about financing in the morning but never heard back. Vehicle was sold two days later. Not too upset since I found a better option elsewhere.
4 people found this review helpful.
Sep 9, 2018
They were helpful and have been following on my decision .
Aug 11, 2018
It was a HORRIBLE experience. The staff especially the finance staff, Anthony tried to force me to finance with them and I already had financing through my financial institution. Anthony was rude and disrespectful. I left because I don't spend my money where I'm mistreated. I don't recommend Mazda of Roswell to anyone! !
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We apologize for your experience. I think the miscommunication is that we offered financing because you could not get the payment from your credit union in time and wanted to take vehicle delivery. You were offered the option to cancel this contract once you had a check from your lender. Cash, outside financing or financing through us we truly just want to earn your business and sell you a car. I am sorry if this is not the impression you left with. I hope you had luck finding a vehicle elsewhere.
Aug 11, 2018
GuruTFQCK
Salesperson was patient and courteous
Aug 3, 2018
Dealer rep was friendly and tried to help us with our purchase. We ended up buying from another Mazda dealer simply because we got a better deal.
1 people found this review helpful.
Jul 14, 2018
Good follow up!
1 people found this review helpful.
Jun 17, 2018
Dealer contacted in a timely manner. We decided not to travel to dealership based on dealers best and final offer.
1 people found this review helpful.
Jun 2, 2018
They contacted quickly
Jun 2, 2018
Friendly, knowledgeable staff.
Apr 30, 2018
GuruWB9B1
Provided plenty of information.
Apr 30, 2018
Great experience. Car as advertised.
1 people found this review helpful.
Apr 4, 2018
Khadmai
They responded quickly. I ended up buying another vehicle.
Mar 12, 2018
Aura_1317
Good service
Feb 10, 2018
Great!
Feb 5, 2018
I had great experience on the dealer great people. Chris is great guy very professional very friendly
1 people found this review helpful.
Feb 3, 2018
Great customer service but I too bad the loan amount and trade value was not what I was expecting
Jan 1, 2018
Guru97H8T
Over the internet and phone it was great experience. During the visit, the experience was less welcoming but overall, we bought this car and really enjoy it. There was some missing part, which we did not catch earlier but dealer sent us it very fast.
1 people found this review helpful.
Nov 25, 2017
GuruDHKHS
Greatest
Nov 22, 2017
Rudy is the guy to go to! Very nice and is motivated to help you out instead of making a sale. If your tired of shopping around, go see him. He will get you a great deal and get your out of their fast! Thanks Rudy!
Nov 18, 2017
Rachel was very helpful over the phone.
Nov 14, 2017
Terry Pittman was very helpful with explaining my questions. Unfortunately someone else beat me to the car. But he is currently working on finding another one for me.
1 people found this review helpful.
Oct 19, 2017
They were very professional, courteous and very helpful & knowledgeable. Great business!!!
Read 39 old reviews
Aug 21, 2017
GreerCW
5
Friendly, courteous and helpful, but my offer was declined.
Jul 13, 2017
GuruKKJK
Excellent response from dealership with all my questions.
Jul 11, 2017
Jmmitche
Had good email follow up as requested. Prices seem to be high, but we were able to work with them.
1 people found this review helpful.
Jun 24, 2017
Rgriffin_wastetech_com
They really went above and beyond to sell me the truck and price I wanted.
1 people found this review helpful.
Jun 17, 2017
Pleasure!
Mar 22, 2017
Very professional and kind team!
Mar 13, 2017
Very thorough and helpful in their communication.
Jan 18, 2017
Great, exceptional in response
Dec 12, 2016
Very pleasant and they went the extra mile to make sure I got into this vehicle
Sep 28, 2016
I have an appointment with them and I drive 400 mile. Ack and forth I spent whole day and they still the vechile been sold 2 days ago.i really don't like it.
4 people found this review helpful.
Jul 17, 2016
I felt cheated when I went to purchase a car from Mazda of Roswell. They posted a car for $3750. I got there to buy the car looked at it loved it. Two different employees quoted the price online and went in the back and printed out the breakdown showing the price. When it was tie to buy, I started filling out the required paper work. Then the salesman went in the back and came back out with a different break down saying it was a mistake. Now the car cost 6000 and they still expected me to buy the car. I think it was bait to lure people into the office. Be careful dealing with these people.
8 people found this review helpful.
May 7, 2016
Helpful but very pushy. I was not in the market for a new car and they kept bullying me into getting one. The car that I requested information on wasn't even there when I went the next day to test drive it.
1 people found this review helpful.
Apr 14, 2016
Excellent service , Excellent follow up with out being pushing, Great experience at that dealer .... 100 points !!!
Apr 8, 2016
My sales guy (Nate) and finance guy (Louis) were great. Very friendly and knowledgable, easy to talk to and comfortable. Overall a good experience. The negotiation was pretty fun (I like doing that sort of thing), but their initial offer on my trade in (admittedly a pretty high mileage vehicle) was laughable, half what Carmax offered me, and Carmax likes to lowball. They also took care of a problem that cropped up two days after I purchased my Mazda6 that technically wasn't covered by warranty, but also wasn't my fault whatsoever. Ask for Nate, y'all!
0 people found this review helpful.
Feb 5, 2016
Great dealership and a great deal, just no everything I am looking for.
Nov 9, 2015
Roswell7
Not very good ,They gave the value of my trade very low below any other places,And their SUV only 1K ,but being show on carguru for being overpriced at least 3k. The salesperson was very nice,but the final deal its what counts,no efforts to work out on a deal ...
2 people found this review helpful.
Aug 13, 2015
Very Good, Angel has followed up in a very professional way and would recommend this dealer to anyone looking for a vehicle.
Jul 24, 2015
Mazda of Roswell did not have the car I am looking for.!
Jul 19, 2015
Excelente atencion y seguimiento al cliente por parte de este vendedor!!!
Apr 19, 2015
I had a good experience.
Apr 12, 2015
Great experience I bought this car and I love it. It was easy no hassles
Jan 23, 2015
Awesome
Jan 18, 2015
Never made it to dealership, sales person responded right away
Dec 1, 2014
30 min before we got there we called and they "still had the Charger there". When we arrived. They sales man we were supposed to ask for never showed up. They tried to show us a Red SE not a Grey RT. After some confusion and searching...we were told "sorry but that car sold". A few days later they called me back and said that the car was back because the person could not get the financing. Not impressed.
1 people found this review helpful.
Sep 9, 2014
Both Pam and Keith were great in customer service and communication
Aug 17, 2014
internet manager, originally from DC area is top notch
Aug 2, 2014
Good experience.
Jul 1, 2014
The staff was so professional and knowledgeable.No pressure to buy like other places in the past. We left with our new car that very day.
Jun 25, 2014
sappmom
Prompt,but car not what I wanted
May 31, 2014
Very courteous and professional team!
May 19, 2014
Great
May 6, 2014
Had a positive experience with this dealer
Apr 7, 2014
The internet sales guy was rude, argumentative and disrespectful. I bought a Mazda from another dealership.
Apr 4, 2014
Price was misquoted. I should have known it was too good to be true.
Jul 5, 2013
kohrlaw
Great dealer responsiveness and helpful. Followed up and offered to help us get more information. In the end we decided on an Audi A3 and found it at another dealer.
Jun 1, 2013
called right away
Oct 12, 2012
The internet manager ( Aaron) took care of me in a nice profesional way. He made me feel confortble buying at Mazda of Rowell
Jun 2, 2012
This was the BEST car buying experience I have ever had. EVER! These guys were up front & honest! Aaron & Dennis were great to work with. SO worth the drive to see them. I can't give them enough praise! Thanks to car gurus for helping me find this great dealership! I will be buying from them again! :)
Dec 10, 2011
Tried to make me buy a new car. even though mine is better. very forceful.
1 people found this review helpful.

Other Nearby Dealers

Jim Ellis Mazda Atlanta - 288 listings
5855 Peachtree Industrial Blvd Atlanta, GA 30341
9 reviews
Hennessy Mazda - 244 listings
7261 Jonesboro Rd Morrow, GA 30260
3 reviews
Tab Rent a Car - 46 listings
11205 Alpharetta Hwy, Ste H4 Roswell, GA 30076
1 review
Nikkyzam Auto - 13 listings
500 Sun Valley Drive Roswell, GA 30076
5 reviews
GOAT MOTORS - 9 listings
11285 Elkins Rd Roswell, GA 30076
2 reviews
Galaxy Auto Sales - 2 listings
555 Sun Valley Dr, Ste E4B Roswell, GA 30076
3 reviews
Cottonwood Auto Brokers
500 Sun Valley Dr, Suite A2D Roswell, GA 30076
1 review
ACAR4U Inc
110 Mansell Circle Ste 101 Roswell, GA 30075
3 reviews
United Car Sales
1212 Alpharetta St Roswell, GA 30075
1 review
Myriad Motorsports Auto Brokers
1815 Hembree Rd, #210 Alpharetta, GA 30009
1 review
Jim Ellis Mazda of Marietta - 212 listings
1141 Cobb Pkwy S Marietta, GA 30060
13 reviews
Mall of Georgia Mazda - 291 listings
3546 Buford Drive Northeast Buford, GA 30519
8 reviews
Hennessy Buick GMC Mazda - 846 listings
7261 Jonesboro Rd Morrow, GA 30260
142 reviews
Rick Case Mazda of Duluth - 185 listings
2493 Pleasant Hill Rd Duluth, GA 30096
18 reviews
Cadillac Mazda of Lake Lanier - 179 listings
2355 Browns Bridge Rd Gainesville, GA 30504
11 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,328 Great Deals out of 229,878 listings starting at $750
Used Ford F-250 Super Duty
652 Great Deals out of 43,386 listings starting at $1,496
Used Chevrolet Silverado 1500
2,704 Great Deals out of 190,915 listings starting at $999
Used Chevrolet Silverado 2500HD
474 Great Deals out of 36,546 listings starting at $2,499
Used Ram 1500
1,762 Great Deals out of 149,147 listings starting at $5,200
Used Ram 2500
376 Great Deals out of 39,243 listings starting at $7,995
Used Toyota RAV4
1,144 Great Deals out of 67,094 listings starting at $2,488
Used Nissan Rogue
1,093 Great Deals out of 76,264 listings starting at $2,157
Used Toyota Camry
1,030 Great Deals out of 72,319 listings starting at $500
Used Honda CR-V
1,185 Great Deals out of 96,115 listings starting at $995
Used Honda Civic
725 Great Deals out of 54,562 listings starting at $697
Used Toyota Corolla
725 Great Deals out of 59,276 listings starting at $750
Used Honda Accord
940 Great Deals out of 68,848 listings starting at $999
Used Ford Escape
1,646 Great Deals out of 84,282 listings starting at $209
Used Chevrolet Equinox
1,459 Great Deals out of 93,633 listings starting at $1,000