Chrysler Dodge Jeep Ram of Indian Trail

5501 W Highway 74
Indian Trail, NC 28110

Sales: (980) 313-4552

Service: (877) 643-9440

Closed Today (Sun)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/11/01/19/2016_honda_cr-v-pic-7025163311630176139-152x114.jpeg

2016 Honda CR-V EX-L AWD Used Cars in Indian Trail, NC 28110

Great Deal
$2,717 BELOW
CarGurus IMV of $24,706

Price: $21,989

Mileage: 19,775

Location: Indian Trail, NC 28110

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Color: Silver Description: Used 2016 Honda CR-V EX-L AWD for sale - $21,989, 19,775 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/06/16/04/2018_dodge_charger-pic-7331940183309137007-152x114.jpeg

2018 Dodge Charger R/T Scat Pack RWD Used Cars in Indian Trail, NC 28110

Great Deal
$3,855 BELOW
CarGurus IMV of $38,844

Price: $34,989

Mileage: 4,583

Location: Indian Trail, NC 28110

Certified Pre-Owned: Yes Color: Black Description: Used 2018 Dodge Charger R/T Scat Pack RWD for sale - $34,989, 4,583 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/21/01/16/2010_nissan_370z-pic-5032807615653890003-152x114.jpeg

2010 Nissan 370Z NISMO Used Cars in Indian Trail, NC 28110

Great Deal
$2,804 BELOW
CarGurus IMV of $24,793

Price: $21,989

Mileage: 32,979

Location: Indian Trail, NC 28110

Certified Pre-Owned: No Color: White Description: Used 2010 Nissan 370Z NISMO for sale - $21,989, 32,979 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/30/22/17/2017_toyota_4runner-pic-7971392840860070025-152x114.jpeg

2017 Toyota 4Runner SR5 Premium Used Cars in Indian Trail, NC 28110

Good Deal
$2,427 BELOW
CarGurus IMV of $33,927

Price: $31,500

Mileage: 25,904

Location: Indian Trail, NC 28110

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Color: Nautical Blue Metallic Description: Used 2017 Toyota 4Runner SR5 Premium for sale - $31,500, 25,904 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Premium Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/08/01/05/2016_toyota_highlander-pic-3596943860810682410-152x114.jpeg

2016 Toyota Highlander Limited Platinum Used Cars in Indian Trail, NC 28110

Good Deal
$1,888 BELOW
CarGurus IMV of $34,877

Price: $32,989

Mileage: 29,147

Location: Indian Trail, NC 28110

Certified Pre-Owned: No Color: Black Description: Used 2016 Toyota Highlander Limited Platinum for sale - $32,989, 29,147 miles with Navigation System, Leather Seats, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/08/01/05/2017_subaru_outback-pic-4523865760384445423-152x114.jpeg

2017 Subaru Outback 2.5i Touring Used Cars in Indian Trail, NC 28110

Good Deal
$1,499 BELOW
CarGurus IMV of $30,488

Price: $28,989

Mileage: 22,950

Location: Indian Trail, NC 28110

Average time on market: 47 days Certified Pre-Owned: No Color: Brown Description: Used 2017 Subaru Outback 2.5i Touring for sale - $28,989, 22,950 miles with Navigation System, Leather Seats, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/01/01/06/2015_jeep_wrangler_unlimited-pic-3820522074996654697-152x114.jpeg

2015 Jeep Wrangler Unlimited Sahara Used Cars in Indian Trail, NC 28110

Good Deal
$2,496 BELOW
CarGurus IMV of $31,485

Price: $28,989

Mileage: 37,791

Location: Indian Trail, NC 28110

Average time on market: 41 days Certified Pre-Owned: Yes Color: White Description: Used 2015 Jeep Wrangler Unlimited Sahara for sale - $28,989, 37,791 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/01/01/06/2016_nissan_frontier-pic-1198470641755170565-152x114.jpeg

2016 Nissan Frontier SV Crew Cab Used Cars in Indian Trail, NC 28110

Good Deal
$1,403 BELOW
CarGurus IMV of $20,943

Price: $19,540

Mileage: 32,625

Location: Indian Trail, NC 28110

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Color: Gray Description: Used 2016 Nissan Frontier SV Crew Cab for sale - $19,540, 32,625 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/18/01/00/2012_honda_cr-v-pic-7386157759463038316-152x114.jpeg

2012 Honda CR-V EX-L AWD Used Cars in Indian Trail, NC 28110

Good Deal
$1,088 BELOW
CarGurus IMV of $17,578

Price: $16,490

Mileage: 50,590

Location: Indian Trail, NC 28110

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Color: Silver Description: Used 2012 Honda CR-V EX-L AWD for sale - $16,490, 50,590 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/18/01/00/2016_honda_pilot-pic-229918452459801019-152x114.jpeg

2016 Honda Pilot EX-L AWD w/ RES Used Cars in Indian Trail, NC 28110

Good Deal
$1,094 BELOW
CarGurus IMV of $32,083

Price: $30,989

Mileage: 30,893

Location: Indian Trail, NC 28110

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Color: Silver Description: Used 2016 Honda Pilot EX-L AWD w/ RES for sale - $30,989, 30,893 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/01/01/06/2016_toyota_4runner-pic-7478379070693796735-152x114.jpeg

2016 Toyota 4Runner SR5 Used Cars in Indian Trail, NC 28110

Good Deal
$1,252 BELOW
CarGurus IMV of $31,241

Price: $29,989

Mileage: 18,094

Location: Indian Trail, NC 28110

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Color: Nautical Blue Pearl Description: Used 2016 Toyota 4Runner SR5 for sale - $29,989, 18,094 miles with Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/22/00/59/2016_nissan_rogue-pic-8539344248285057932-152x114.jpeg

2016 Nissan Rogue S Used Cars in Indian Trail, NC 28110

Fair Deal
$734 BELOW
CarGurus IMV of $16,723

Price: $15,989

Mileage: 29,824

Location: Indian Trail, NC 28110

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Color: Black Description: Used 2016 Nissan Rogue S for sale - $15,989, 29,824 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/22/00/59/2012_toyota_highlander-pic-6749974857939315519-152x114.jpeg

2012 Toyota Highlander Limited AWD Used Cars in Indian Trail, NC 28110

Fair Deal
$726 BELOW
CarGurus IMV of $19,715

Price: $18,989

Mileage: 84,080

Location: Indian Trail, NC 28110

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Color: Silver Description: Used 2012 Toyota Highlander Limited AWD for sale - $18,989, 84,080 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/30/22/17/2014_chrysler_300-pic-7119413952898661974-152x114.jpeg

2014 Chrysler 300 Base Used Cars in Indian Trail, NC 28110

Fair Deal
$811 BELOW
CarGurus IMV of $16,800

Price: $15,989

Mileage: 42,870

Location: Indian Trail, NC 28110

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: Yes Color: Pewter Gray Pearlcoat Description: Used 2014 Chrysler 300 Base for sale - $15,989, 42,870 miles with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/14/01/01/2018_toyota_camry-pic-2978628301165382532-152x114.jpeg

2018 Toyota Camry XSE Used Cars in Indian Trail, NC 28110

Fair Deal
$792 BELOW
CarGurus IMV of $28,781

Price: $27,989

Mileage: 2,381

Location: Indian Trail, NC 28110

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Color: White Description: Used 2018 Toyota Camry XSE for sale - $27,989, 2,381 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Apr 14, 2018
The salesman responded very quickly. Treated very well, and helped find the car that fit our needs the best. We did buy a car, and the experience was very good. We went through all the models we were looking for and picked out the one that met our needs perfectly. I would buy again from this dealership.
Is this review helpful? Yes | No
Mar 31, 2018
Wonderful experience. John took really good care of us and Julius and Leslie came to congratulate me on my new car. Great price. Great experience. Wonderful people and dealership.
Is this review helpful? Yes | No
Mar 26, 2018
Salesperson was wonderful, prompt and easy to speak to. Gave me all the info I needed and discussed my trade. We had a family emergency and I abruptly stopped communication, so whether the vehicle I wanted is still available or not I am not sure, but I would definitely buy from this dealership as I feel they are professional and honest. Worth the 2.5 hour drive from my hometown.
Is this review helpful? Yes | No
Feb 8, 2018
The easiest buying process ever a great dealership and knowledgeable competitive staff. Fair on priceing
0 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 28, 2018
Salesman was great, but the sales manager would not budge on a hail damaged car.
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 26, 2018
After initial contact never heard from them again. Purchased elsewhere.
4 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 21, 2018
Sent multiple standard canned responses. Nothing above and beyond. Average.
4 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 7, 2018
They were professional and timely
0 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Dec 20, 2017
Vary helpful and knowledgeable of their product. Always follow up on their words. I’ll probably buy from them and highly recommend them
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 13, 2017
Dealer advertised a jeep that met all my needs. They responded and I asked them for a final quotation and told them I would put a deposit down as soon as they provided a quote. They agreed and told me they would send shortly. After not hearing from them for 3 days I followed up again. They said sorry thy will send it. Another day passes with no response so I follow up and leave a message (on Friday). I finally hear from them on Monday that they sold the jeep on Saturday. Very poor customer service.
5 of 6 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 1, 2017
It was good, no real pressure to buy, which was good. I feel I was treated fairly even by not test driving, or purchasing anything. Still looking for that great deal, which I know will happen to those that wait...
0 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 12, 2017
GuruZ4ZXY
A very smooth no pressure sale. All of the dealership personnel that I had contact with were courtious and professional. I would recommend and use this dealership again.
0 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Sep 28, 2017
I drove over an 1.5 hrs to see a vehicle at this dealership. Discussed pricing with Julius before I got out there and Anthony was awesome to deal with making the purchase happen. Great experience. I would recommend this dealership.
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 5, 2017
Responded quick
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 1, 2017
I was contact with them and within an hour
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 19, 2017
My experience was a very pleasant one. Randall Baber was my salesman and he was great. He got everything to me that I asked him to and it was never a hassle. I went in and asked for the Silverado that I seen listed on CarGurus and he immediately showed it to me. We took it for a test drive and two days later I purchased the vehicle.
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 13, 2017
Good
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 29, 2017
Quick to repond to my inquiry, and followed up...even though I bought from another dealer.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 29, 2017
This dealer was very good to work with and Richie Carter the salesman was more than great to work with. This was a positive experience and they gave me the deal that I proposed to them without much haggling. Richie stayed late after closing to get the deal completed and is an all around good guy. Very pleasant experience.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 5, 2017
Great customer service but they also ran my credit through 11 different companies which caused my credit score to drop over 30 points
4 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 2, 2017
Jace was very helpful even though I didn't the car I wanted from them but I ended up getting from someone else. I would recommend them to anyone I know who needs a car or truck
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 1, 2016
They suck. I sent a quote by email and no response, then I call and gave them an out the door price and they didn't call back. The out the door price was higher than their website was asking for.
3 of 8 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 18, 2016
Good experience very friendly. No pressure from salesman or entire sales force. Worked well with us to get us the best deal we could possibly get. Gave us a very fair trade in value for our trade in.Best and easiest auto purchase we have ever experienced. Will return to this dealership for our next vehicle.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Read 7 old reviews
Mar 27, 2016
Would not allow me to test drive the actual car I was interested in buying.
7 of 7 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 1, 2016
They were great to deal with just a little slow with a deal you need to layout the deal you want if not another salesman will sale the car you like. They are good to deal with.
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 21, 2015
CarmenAnakean
It was fine, but they sold the car I had been inquiring about while we were looking at financing options. I felt like they were eager at first, and then just dropped me, like a bad habit when they realized I was out of state. It's fine, I bought a new sonic, from a competitor and got a great deal on a better car.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Ms. Rodriguez, Thank you for taking the time to share your thoughts. I am sorry that you had some concerns. We sell vehicles out of state all of the time and welcome customers from everywhere. Unfortunately, the Sonic you were looking at was also being looked at by several other people and one did make an offer that we accepted before we were able to reach an agreement with you. At that point you indicated you were not interested in any other vehicle and we said we could follow up with you if we got another Sonic in. We have not gotten another in so we were complying with your wishes. We are t
 More ...
Jul 25, 2015
Tommark
Daniel was great!
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 5, 2015
I was asked if I could AFFORD a down payment & if I needed to CHECK my account to see if I had the money for the down payment. When I advised that I had a job & could afford to whatever I wanted, the sales rep then asked if I needed to CHECK WITH MY HUSBAND about anything pertaining to money. I told him my husband had nothing to do with me buying a vehicle and I could get anything I wanted without my husband. I would not get a car, truck, or cup of water from this dealership EVER, even if they were giving it away for free!!!!!!!!!!! I'm letting everyone I know female & male to not do business there. I'll walk before going back there.
4 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
We apologize that one of our customers felt this way. It is certainly a way someone would have been more likely to act hundreds of years ago and not at a progressive Dealership that is totally committed to everyone's complete satisfaction. We would appreciate the opportunity to show everyone this is not, nor ever has been, an acceptable way to do business here at Chrysler Dodge Jeep Ram of Indian Trail.
Jan 23, 2015
Unmatched service. Top notch in all fields
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 20, 2014
Salesman did good job .
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

Monroe Motor Company - 52 listings
901 W. Roosevelt Blvd. Monroe, NC 28110
12 reviews
Glory Motors - 41 listings
4501 W Hwy 74 Monroe, NC 28110
1 review
Inspired Auto Group - 17 listings
2008 Moore Rd, Unit B Matthews, NC 28105
2 reviews
Big Dog Motors, LLC - 12 listings
1001 W Roosevelt Blvd Monroe, NC 28110
1 review
The Car Studio - 3 listings
8943 E Independence Blvd Matthews, NC 28105
1 review
Carolina Auto Exchange
406 W Roosevelt Blvd. Monroe, NC 28110
1 review
Prime Auto Imports
8909 E Independence Blvd, STE C Matthews, NC 28105
4 reviews
Abernethy Chrysler Jeep Dodge Ram - 203 listings
1442 East Main Street Lincolnton, NC 28092
9 reviews
Gastonia Chrysler Dodge Jeep Ram - 522 listings
2339 E Franklin Blvd Gastonia, NC 28054
21 reviews
Gerry Wood Chrysler Dodge Jeep Ram - 102 listings
525 Jake Alexander Blvd S Salisbury, NC 28147
14 reviews
Lake Norman Chrysler Jeep Dodge - 778 listings
20700 Torrence Chapel Rd Cornelius, NC 28031
62 reviews
Hendrick Chrysler Dodge Jeep Ram Fiat of Concord - 711 listings
7630 Hendrick Auto Plz NW Concord, NC 28027
41 reviews
Classic Chrysler Dodge Jeep Ram of Pineville - 480 listings
10724 Pineville Rd Pineville, NC 28134
13 reviews
Keffer Chrysler Jeep Dodge - 717 listings
8214 E Independence Blvd Charlotte, NC 28227
58 reviews
Stanly County Chrysler Dodge Jeep Ram - 226 listings
200 Hwy 740 Byp Albemarle, NC 28001
4 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,239 Great Deals out of 210,391 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
499 Great Deals out of 40,651 listings starting at $2,800
Used Chevrolet Silverado 1500
1,803 Great Deals out of 154,112 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Silverado 2500HD
387 Great Deals out of 30,272 listings starting at $2,750
Used Ram 1500
929 Great Deals out of 122,221 listings starting at $3,900
Used Ram 2500
223 Great Deals out of 31,360 listings starting at $6,995
Used Toyota RAV4
479 Great Deals out of 79,637 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
541 Great Deals out of 78,235 listings starting at $2,400
Used Toyota Camry
743 Great Deals out of 73,783 listings starting at $1,195
Used Honda CR-V
590 Great Deals out of 78,097 listings starting at $1,492
Used Honda Civic
363 Great Deals out of 50,738 listings starting at $1,499
Used Toyota Corolla
613 Great Deals out of 67,219 listings starting at $1,000
Used Honda Accord
539 Great Deals out of 104,189 listings starting at $950
Used Ford Escape
1,016 Great Deals out of 112,040 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Equinox
998 Great Deals out of 80,025 listings starting at $1,890