Matt Saxe Chevrolet Buick

GM Certified Used Vehicles

909 Enterprise Dr
Belle Plaine, MN 56011

Sales: (507) 593-7429

Service: (877) 370-6655

Today 8:00 AM - 8:00 PM
(Open Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/2/8/2/17317637282x152.jpg

2018 Jeep Grand Cherokee Overland 4WD Used Cars in Belle Plaine, MN 56011

Great Deal
$5,565 BELOW
CarGurus IMV of $43,243

Price: $37,678

Mileage: 8,872

Location: Belle Plaine, MN 56011

Average time on market: 74 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Description: Used 2018 Jeep Grand Cherokee Overland 4WD for sale - $37,678, 8,872 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Remote Start, Navigation System
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/3/0/1/17351186103x152.jpg

2017 Chevrolet Tahoe Premier 4WD Used Cars in Belle Plaine, MN 56011

Good Deal
$3,718 BELOW
CarGurus IMV of $60,015

Price: $56,297

Mileage: 3,174

Location: Belle Plaine, MN 56011

Average time on market: 61 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Iridescent Pearl Tricoat Description: Used 2017 Chevrolet Tahoe Premier 4WD for sale - $56,297, 3,174 miles with Bluetooth, Leather Seats, Navigation System, Chrome Wheels
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/2/7/1/17026883172x152.jpg

2015 Chevrolet Traverse LTZ AWD Used Cars in Belle Plaine, MN 56011

Good Deal
$1,432 BELOW
CarGurus IMV of $27,431

Price: $25,999

Mileage: 49,998

Location: Belle Plaine, MN 56011

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Granite Metallic Description: Used 2015 Chevrolet Traverse LTZ AWD for sale - $25,999, 49,998 miles with Bluetooth, Leather Seats, Memory Package, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/3/1/2/17026832213x152.jpg

2017 Chevrolet Tahoe Premier 4WD Used Cars in Belle Plaine, MN 56011

Good Deal
$2,614 BELOW
CarGurus IMV of $56,513

Price: $53,899

Mileage: 16,167

Location: Belle Plaine, MN 56011

Average time on market: 61 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Siren Red Tintcoat Description: Used 2017 Chevrolet Tahoe Premier 4WD for sale - $53,899, 16,167 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, DVD Entertainment System
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/1/4/7/17061696741x152.jpg

2016 Chevrolet Corvette Stingray 1LT Coupe RWD Used Cars in Belle Plaine, MN 56011

Good Deal
$2,193 BELOW
CarGurus IMV of $46,192

Price: $43,999

Mileage: 12,287

Location: Belle Plaine, MN 56011

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Color: Torch Red Description: Used 2016 Chevrolet Corvette Stingray 1LT Coupe RWD for sale - $43,999, 12,287 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/4/1/8/17230398814x152.jpg

2018 Chevrolet Suburban 1500 Premier 4WD Used Cars in Belle Plaine, MN 56011

Good Deal
$2,434 BELOW
CarGurus IMV of $69,191

Price: $66,757

Mileage: 802

Location: Belle Plaine, MN 56011

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2018 Chevrolet Suburban 1500 Premier 4WD for sale - $66,757, 802 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/2/0/1/17317630102x152.jpg

2017 Ford Expedition Used Cars in Belle Plaine, MN 56011

Good Deal
$2,083 BELOW
CarGurus IMV of $33,382

Price: $31,299

Mileage: 40,293

Location: Belle Plaine, MN 56011

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2017 Ford Expedition for sale - $31,299, 40,293 miles with Bluetooth, Leather Seats
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/5/6/4/16953806465x152.jpg

2017 GMC Terrain SLT1 AWD Used Cars in Belle Plaine, MN 56011

Good Deal
$1,012 BELOW
CarGurus IMV of $22,011

Price: $20,999

Mileage: 42,594

Location: Belle Plaine, MN 56011

Average time on market: 85 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Crimson Red Tintcoat Description: Used 2017 GMC Terrain SLT1 AWD for sale - $20,999, 42,594 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/2/5/2/17230585252x152.jpg

2017 Ford F-350 Super Duty Lariat Crew Cab 4WD Used Cars in Belle Plaine, MN 56011

Fair Deal
$1,994 BELOW
CarGurus IMV of $55,993

Price: $53,999

Mileage: 36,080

Location: Belle Plaine, MN 56011

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2017 Ford F-350 Super Duty Lariat Crew Cab 4WD for sale - $53,999, 36,080 miles with Bluetooth, Leather Seats, 5th Wheel, Tow Package, Chrome Wheels
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/7/2/9/17026911927x152.jpg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LTZ Crew Cab 4WD Used Cars in Belle Plaine, MN 56011

Fair Deal
$1,600 BELOW
CarGurus IMV of $43,048

Price: $41,448

Mileage: 17,128

Location: Belle Plaine, MN 56011

Average time on market: 51 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Color: Summit White Description: Used 2017 Chevrolet Silverado 1500 LTZ Crew Cab 4WD for sale - $41,448, 17,128 miles with Sport Package, LE Package, Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Remote Start
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/6/3/4/17176663436x152.jpg

2016 Chevrolet Impala 1LT FWD Used Cars in Belle Plaine, MN 56011

Fair Deal
$661 BELOW
CarGurus IMV of $18,107

Price: $17,446

Mileage: 41,474

Location: Belle Plaine, MN 56011

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2016 Chevrolet Impala 1LT FWD for sale - $17,446, 41,474 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Preferred Package, Convenience Package
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 GMC Savana Cargo 2500 RWD Used Cars in Belle Plaine, MN 56011

Fair Deal
$828 BELOW
CarGurus IMV of $24,817

Price: $23,989

Mileage: 10,589

Location: Belle Plaine, MN 56011

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: Used 2017 GMC Savana Cargo 2500 RWD for sale - $23,989, 10,589 miles with Appearance Package, Convenience Package
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/5/1/9/17351176915x152.jpg

2018 Chevrolet Equinox 1.5T LT AWD Used Cars in Belle Plaine, MN 56011

Fair Deal
$738 BELOW
CarGurus IMV of $24,516

Price: $23,778

Mileage: 17,924

Location: Belle Plaine, MN 56011

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: Used 2018 Chevrolet Equinox 1.5T LT AWD for sale - $23,778, 17,924 miles with Bluetooth, Backup Camera, Convenience Package
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/0/0/5/17237219500x152.jpg

2014 Ford Flex SEL AWD Used Cars in Belle Plaine, MN 56011

Fair Deal
$617 BELOW
CarGurus IMV of $18,595

Price: $17,978

Mileage: 81,245

Location: Belle Plaine, MN 56011

Average time on market: 50 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ginger Description: Used 2014 Ford Flex SEL AWD for sale - $17,978, 81,245 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/8/8/6/17351293688x152.jpg

2016 Buick Enclave Premium AWD Used Cars in Belle Plaine, MN 56011

Fair Deal
$847 BELOW
CarGurus IMV of $33,846

Price: $32,999

Mileage: 25,871

Location: Belle Plaine, MN 56011

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ebony Twilight Metallic Description: Used 2016 Buick Enclave Premium AWD for sale - $32,999, 25,871 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, DVD Entertainment System, Bluetooth, Trailer Package, Cargo Package, Convenience Package
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jun 18, 2018
Ryan Murray was very helpful. In the process of finializing a buy from them. This whole experience has been so wonderful. Thank you Ryan
Response from current dealership:
Hi, we are so happy to read such a great review about about your car buying experience with Ryan! Your business is greatly appreciated!
May 27, 2018
leftoverture
55
The dealer replied with a personalized video tour of the vehicle. Very courteous and professional. Unfortunately, due to my schedule conflicts the vehicle sold before I could get down to see it. But they were quick to let me know that, too.
Response from current dealership:
It is great to hear everything was done quickly and to your satisfaction!  Please let us know if you are still in the market?
May 21, 2018
Not good, checked in on a truck and was told it was kinda sold, tried to sell me a brand new truck. Wouldn’t give me my credit information that they pulled for financing. The truck I wanted is still listed for sale.
Response from current dealership:
Hello Josh,
I apologize that the truck you had originally inquired on had been sold before we spoke, sometimes it does take several days before the listing comes off of all of the websites we use, including Car Guru's.  The only reason we offered a new truck is because you were specific on the color and options that you were looking for and it appeared that a new Silverado would fit the payment guidelines you had given us. Also, please know that your credit information was and always will be handled in strict accordance with all state and federal guidelines. If you would like to come to the
 More ...
Apr 21, 2018
Great,easy to deal with,helpful,I couldn’t ask for a better experience.
Response from current dealership:
Al,
We appreciate the feedback and enjoy your new wheels!
Best,
Matt Saxe
Apr 14, 2018
Excellent!!!!
Response from current dealership:
Thank you Jerry!
Mar 22, 2018
Mackereth
Very helpful staff. Nice car with a fair price.
Response from current dealership:
Thank you!!
Mar 20, 2018
Thanks Jodi for all your help with our purchase today and everything leading up to it. Excellent dealership!!
Response from current dealership:
Rick,
I'm glad everything worked out for you and Rose.
Enjoy your summer with the grandkids,
Jodi
Mar 15, 2018
Andy Christensen
They were great to work with and really worked to see what worked best for me.
Response from current dealership:
Happy to help and we'll be here in the future for you!
Jan 24, 2018
Aedlund
They were great people to deal with. Jodie was sales person who helped us and was was amazing. Even sent me video of car the night before we came for test drive. Unfortunately it was the car for us, but would not hesitate to go back to Matt Saxe Chevy Buick!
Response from current dealership:
Well Thank you! We appreciate you stopping in to see the vehicle you were looking for. Our entire staff would like to help you with any other vehicle needs you may have! Please stop in to Matt Saxe Chevrolet Buick anytime you need vehicle assistance!
Nov 21, 2017
Great customer service. He has sent me video's and emails all along.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Michelle! Our sales staff is always working hard so you don't need to worry about buying a car without knowing the details! We want all of our customers to be satisfied with their purchase! Thank you again Michelle and we hope to see you soon at Matt Saxe Chevrolet Buick!
Oct 20, 2017
GuruZ4K51
Good Dealership. Going to test drive the car.
Response from current dealership:
Thank you fro the great rating! We appreciate you taking time out of your day to leave this! We hope you stop in and find the vehicle you are looking for! If you need any help please stop in or give us a call! Here at Matt Saxe Chevrolet Buick we are working hard to find the vehicle you want!
Oct 6, 2017
They emailed me the following day and I told them I had purchased a vehicle from another dealership. They emailed back and wished me well on the new car.
Response from current dealership:
Thank you Arlan! We do appreciate you leaving this review for us. We do hope we can help you in the future with any vehicle needs you need! Thank you Arlan!
Sep 8, 2017
The car sold before I could buy it. My bad. It was a pleasure dealing with everyone who contacted me. I would do business with them in the future.
Response from current dealership:
Thank you for the great review Ted! Our whole team is always trying to make sure our customers are finding their vehicle that meets their needs. We work our hardest to try and make sure we have or can find the vehicle you want. We do appreciate you choosing Matt Saxe Chevrolet Buick and we do hope to see you soon!
Sep 5, 2017
GuruDL9X4
Great people
Response from current dealership:
Thank you for the great review! All of the staff here at Matt Saxe Chevrolet Buick is always striving for amazing customer service. We want our customers to feel at home here at the dealership! Thank you again for the great review!
Aug 29, 2017
GuruDBM98
Matt contacted me to confirmed our appointment. Very pleasant conversation as I explained that I was not interested in the 2006 Corvette.
Response from current dealership:
Thank you for the review! All of us here at Matt Saxe Chevrolet are always making sure our customers are fully satisfied with the vehicle they are looking for. We do appreciate you leaving this review and please stop in or call us for any vehicle needs! Thank you again!
Jul 25, 2017
GuruVFGT
Immediate response from the sales team was much appreciated!
Response from current dealership:
Thank you for the review on the sales team! We are always looking to make sure we all of our customers are answered quick and efficiently!
Jul 9, 2017
jbbiii
Dealer responded promptly with requested information about car conditions (no drive train warranty )
Response from current dealership:
Thank you for the review! We are glad to hear of the quick response time with information requested! Thanks again!
Jun 17, 2017
Guru99YQB
Dealer responded quickly and listened to what we are looking for. When a vehicle arrived that they felt met our needs, they contacted us with information on the vehicle.
Response from current dealership:
Thank you for the great review! We hope you continue to choose Matt Saxe Chevrolet Buick for your vehicle needs!
Apr 18, 2017
great
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for the great review, Tom. We appreciate your business and we hope to see you again!
Apr 14, 2017
Good follow up
Response from current dealership:
Thank you for the review Kim. We appreciate your business and we hope to see you again!
Apr 7, 2017
Mark Bisek was great. Highly professional, helpful and caring person. Definitely will recommend to anyone of my friends and family.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for the great review! We always want to make sure our customers are happy with their vehicles and we glad to hear you had such a great experience with us. We are always here to help and we hope to see you again!
Mar 4, 2017
Stilo_1496
Mark did a great job , put in extra effort
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to leave us this great review! We always try to make provide our customers with the best possible care and are happy to hear your experience with us was a good one. Hope to see you again!
Feb 26, 2017
Excellent experience, took a bit long to get financing and vehicle almost out of gas when pick up.....other than that very good.
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to leave us this review, Dave. We appreciate your business and we hope you enjoy your new vehicle! Hope to see you again!
Feb 2, 2017
Great!
Response from current dealership:
Thank you for the review, Tom! We are happy to hear your experience with us was a good one! Hope to see you next time!
Jan 26, 2017
Jimmysig
The dealership got back to me right away. Sales person Andy was awesome to deal with. He had answered all my questions and even sent a video walking around the car. I did not end up buying the car and there was no pressure to buy as I am not in a big hurry to buy at the moment. Andy is going to keep me updated on any new inventory that meets my criteria. It was a great experience.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for leaving us this great review Jimmy! We are always happy to hear when our sales staff provides our customers with the best possible care. We hope that Andy is able to help you find your next great car!
Oct 28, 2016
They responded to me very quickly and were honest about they had a deposit on the car I was looking for.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Kendra! You're so kind to write a review for us - we appreciate you!!
Read 16 old reviews
Jun 24, 2016
Mungo
Good
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for the rating Mungo!
May 29, 2016
Great calm experience.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks so much Eric, That's exactly how we want our customers experiences with us to be!
May 12, 2016
Can't complain. I haven't been out there but all the email/phone dealings have been fine.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks for taking the time to review us! Come on down and meet us in person, you won't be disappointed! :)
May 10, 2016
Very good experience with the dealer. The car didn't end up working out, but I wouldn't hesitate to work with them again.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks for the review Sue! We're sorry the car didn't work out, but everything happens for a reason, and we're so happy to hear that'll you're still happy! We look forward to working with you again in the future!
May 8, 2016
Fantastic sales people
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hurray! Music to our ears!  We're happy you're happy! We appreciate you taking the time to review us!
Mar 2, 2016
They were completely appropriate and helpful I want the car. They want to sell it to me. We weren't able to get to the right spot, but they're really effective!
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Mike, we appreciate the kind words.  I was not able to review the specifics of your shopping experience but we would love to help put a deal together with you.  Would you please call our General Sales Manager Greg Simon.  Or you could email him at: gsimon@saxechevybuick.com.  We hope to hear from you soon.
Mar 2, 2016
Great
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks for the review Heather!
Mar 1, 2016
Very nice and friendly good service
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks so much Dustin! Hope to see you again soon :)
Jan 30, 2016
Good people!
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks for the review Philip, we're happy we could help you out!
Nov 21, 2015
They were very proactive in contacting me. However, I found a dealer closer to home that I ended up working with.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
I'm glad to hear we were able to help you out in your search- we would love to help you in the future! We're always here when you need us!
Nov 14, 2015
Emailed on a Sat and received an auto response,but also received a call, and she left a message. Called back on Mon and talked to her on lunch break, but I did not have much time, so she refereed me to a lady that work later in the night. I called her Mon night, to get financing going, I emailed pic of the van I was trading in. I sent the van VIN number on Tues afternoon. I did not hear anything that day, so I sent another email on Wed asking where we were at in the process. I heard nothing back. Thurs late morning, the day time lady calls and asks if we are still interested in the vehicle. We tell her yes and she says she will look into it and call us back later that day. She never did. I called her back on Fri afternoon. She says that we never sent her the VIN for the van we wanted to trade in. Tell her that we did. then she says that we never went through the financing application, I say yes we did with the night time lady. So she says that she has to go talk to the night time lady to see what is going on. She calls back about ten minutes later and says that we did send all the info they needed and the financing was being worked out, but unfortunately the vehicle we were looking at sold on Wed. Unbelievable! I had everything to them on Tues. Even worse, the sales woman calls us on Thurs to ask if we are still interested, and the vehicle was already sold. Very poor.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Kevin, We are sorry to hear you had a bad experience. It is our goal to make sure we are providing you with the information you need in a timely manner, and we are working with our staff to make sure they are trained to do just that! We would like the chance to make this right and work with you to find the right vehicle.
Nov 27, 2013
Justin nice efficient.
Nov 12, 2013
Still in the shopping phase, has responded and asked again if interested.
May 19, 2013
Prompt response to questions,
Apr 1, 2013
was very rude when i talked with them.
Feb 20, 2013
Bought the car there.

Other Nearby Dealers

Valley Buick GMC of Apple Valley - 202 listings
7500 145th St Apple Valley, MN 55124
7 reviews
Ralph Larson Chevrolet, Inc. - 116 listings
531 S Main St Hector, MN 55342
1 review
Brau Motors - 65 listings
502 W. Main Street Arlington, MN 55307
1 review
Cokato Motor Sales, Inc. - 52 listings
14075 Us Hwy 12 Sw Cokato, MN 55321
6 reviews
Mauer Buick GMC - 289 listings
1111 E Highway 110 Inver Grove Heights, MN 55077
16 reviews
McCarthy Autoworld - 229 listings
3350 129th Ave NW Coon Rapids, MN 55448
4 reviews
Jensen Motors, Inc. - 141 listings
2525 S Broadway New Ulm, MN 56073
24 reviews
Valley Chevrolet of Hastings - 126 listings
2929 Highway 316 Hastings, MN 55033
9 reviews
Village Chevrolet - 351 listings
16200 Wayzata Blvd Wayzata, MN 55391
20 reviews
Country Chevrolet - 143 listings
840 Elm St E Annandale, MN 55302
13 reviews
Suburban Chevrolet - 333 listings
12475 Plaza Dr Eden Prairie, MN 55344
14 reviews
Davis Chevrolet of Delano - 143 listings
505 Babcock Blvd - US Hwy 12 Delano, MN 55328
14 reviews
Walser Buick GMC Bloomington - 306 listings
4601 W 80th St Bloomington, MN 55437
30 reviews
Walser Polar Chevrolet - 382 listings
1801 County Road F E Saint Paul, MN 55110
16 reviews
Apple Chevrolet Buick of Northfield - 187 listings
1600 Cannon Ln Northfield, MN 55057
30 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,240 Great Deals out of 188,601 listings starting at $1,200
Used Ford F-250 Super Duty
448 Great Deals out of 36,355 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,805 Great Deals out of 155,478 listings starting at $1,490
Used Chevrolet Silverado 2500HD
318 Great Deals out of 28,511 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
962 Great Deals out of 126,935 listings starting at $5,695
Used Ram 2500
215 Great Deals out of 30,750 listings starting at $6,500
Used Toyota RAV4
595 Great Deals out of 71,313 listings starting at $1,495
Used Nissan Rogue
610 Great Deals out of 72,935 listings starting at $3,350
Used Toyota Camry
923 Great Deals out of 69,971 listings starting at $1,137
Used Honda CR-V
853 Great Deals out of 72,288 listings starting at $900
Used Honda Civic
474 Great Deals out of 40,212 listings starting at $995
Used Toyota Corolla
681 Great Deals out of 60,661 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
681 Great Deals out of 98,452 listings starting at $750
Used Ford Escape
1,213 Great Deals out of 98,689 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Equinox
1,386 Great Deals out of 89,430 listings starting at $1,000