John Jones of Corydon

GM Certified Internet Dealer, GM Certified Used Vehicles

1735 Gardner Ln
Corydon, IN 47112

Map & Directions

Sales: (812) 572-4345

Service: (877) 485-3139

Today 8:30 AM - 7:00 PM (Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/07/21/32/2017_jeep_patriot-pic-8372881632173233622-152x114.jpeg

2017 Jeep Patriot High Altitude 4WD Used Cars in Corydon, IN 47112

Great Deal
$1,974 BELOW
CarGurus IMV of $17,619

Price: $15,645

Mileage: 25,957

Location: Corydon, IN 47112

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: Used 2017 Jeep Patriot High Altitude 4WD for sale - $15,645, 25,957 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Bluetooth, Aluminum Wheels, Remote Start, Heat Package, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/24/23/51/2019_chevrolet_impala-pic-6605515567425436005-152x114.jpeg

2019 Chevrolet Impala LT FWD Used Cars in Corydon, IN 47112

Great Deal
$2,410 BELOW
CarGurus IMV of $20,210

Price: $17,800

Mileage: 35,592

Location: Corydon, IN 47112

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: Used 2019 Chevrolet Impala LT FWD for sale - $17,800, 35,592 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/04/22/48/2019_ram_promaster-pic-6326774813255168819-152x114.jpeg

2019 Ram ProMaster 1500 136 High Roof Cargo Van FWD Used Cars in Corydon, IN 47112

Great Deal
$2,604 BELOW
CarGurus IMV of $27,592

Price: $24,988

Mileage: 25,300

Location: Corydon, IN 47112

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: Used 2019 Ram ProMaster 1500 136 High Roof Cargo Van FWD for sale - $24,988, 25,300 miles with Bluetooth, Backup Camera, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/28/22/36/2018_ford_escape-pic-3609240995088019826-152x114.jpeg

2018 Ford Escape SE AWD Used Cars in Corydon, IN 47112

Great Deal
$2,343 BELOW
CarGurus IMV of $20,088

Price: $17,745

Mileage: 14,728

Location: Corydon, IN 47112

Average time on market: 55 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Lightning Blue Metallic Description: Used 2018 Ford Escape SE AWD for sale - $17,745, 14,728 miles with Bluetooth, Backup Camera, SE Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/24/23/51/2019_chevrolet_impala-pic-4372194641157442212-152x114.jpeg

2019 Chevrolet Impala LT FWD Used Cars in Corydon, IN 47112

Great Deal
$2,213 BELOW
CarGurus IMV of $20,413

Price: $18,200

Mileage: 32,807

Location: Corydon, IN 47112

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Pepperdust Metallic Description: Used 2019 Chevrolet Impala LT FWD for sale - $18,200, 32,807 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/20/01/50/2009_chevrolet_corvette-pic-7298860315237355422-152x114.jpeg

2009 Chevrolet Corvette 2LT Coupe RWD Used Cars in Corydon, IN 47112

Great Deal
$2,862 BELOW
CarGurus IMV of $27,362

Price: $24,500

Mileage: 25,829

Location: Corydon, IN 47112

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blade Silver Metallic Description: Used 2009 Chevrolet Corvette 2LT Coupe RWD for sale - $24,500, 25,829 miles with 2lt Package, Bluetooth, Leather Seats, Chrome Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/11/08/18/33/2018_jeep_wrangler_unlimited-pic-6669329749694705967-152x114.jpeg

2018 Jeep Wrangler Unlimited Sahara 4WD Used Cars in Corydon, IN 47112

Great Deal
$5,101 BELOW
CarGurus IMV of $39,089

Price: $33,988

Mileage: 2,812

Location: Corydon, IN 47112

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Manual Color: Bright White Clearcoat Description: Used 2018 Jeep Wrangler Unlimited Sahara 4WD for sale - $33,988, 2,812 miles with Bluetooth, Backup Camera, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/12/11/47/2015_kia_optima-pic-2343277589665248355-152x114.jpeg

2015 Kia Optima EX Used Cars in Corydon, IN 47112

Great Deal
$1,920 BELOW
CarGurus IMV of $11,865

Price: $9,945

Mileage: 95,765

Location: Corydon, IN 47112

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Remington Red Metallic Description: Used 2015 Kia Optima EX for sale - $9,945, 95,765 miles with Bluetooth, Leather Seats, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/29/21/39/2018_jeep_renegade-pic-5584604621812173785-152x114.jpeg

2018 Jeep Renegade Latitude Used Cars in Corydon, IN 47112

Good Deal
$1,720 BELOW
CarGurus IMV of $18,640

Price: $16,920

Mileage: 2,942

Location: Corydon, IN 47112

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 9-Speed Automatic Color: Colorado Red Description: Used 2018 Jeep Renegade Latitude for sale - $16,920, 2,942 miles with Customer Preferred Package, Safety Package, Alloy Wheels, Preferred Package, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Climate Package, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/11/15/06/11/2016_ram_1500-pic-7683121854125539296-152x114.jpeg

2016 Ram 1500 Big Horn Crew Cab 4WD Used Cars in Corydon, IN 47112

Good Deal
$2,005 BELOW
CarGurus IMV of $28,993

Price: $26,988

Mileage: 21,541

Location: Corydon, IN 47112

Average time on market: 42 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Flame Red Clearcoat Description: Used 2016 Ram 1500 Big Horn Crew Cab 4WD for sale - $26,988, 21,541 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Tow Package, Alloy Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/30/20/50/2016_buick_enclave-pic-8418428211925744258-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Leather FWD Used Cars in Corydon, IN 47112

Good Deal
$2,017 BELOW
CarGurus IMV of $24,917

Price: $22,900

Mileage: 39,307

Location: Corydon, IN 47112

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: White Frost Tricoat Description: Used 2016 Buick Enclave Leather FWD for sale - $22,900, 39,307 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Preferred Package, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/11/30/21/34/2018_chevrolet_tahoe-pic-4691293136181326178-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Double Cab 4WD Used Cars in Corydon, IN 47112

Good Deal
$1,907 BELOW
CarGurus IMV of $30,807

Price: $28,900

Mileage: 14,037

Location: Corydon, IN 47112

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Pepperdust Metallic Description: Used 2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Double Cab 4WD for sale - $28,900, 14,037 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/30/20/50/2016_jeep_patriot-pic-1343156187097633167-152x114.jpeg

2016 Jeep Patriot High Altitude Edition 4WD Used Cars in Corydon, IN 47112

Good Deal
$1,217 BELOW
CarGurus IMV of $15,717

Price: $14,500

Mileage: 43,288

Location: Corydon, IN 47112

Average time on market: 41 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Granite Crystal Metallic Clearcoat Description: Used 2016 Jeep Patriot High Altitude Edition 4WD for sale - $14,500, 43,288 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/26/02/45/2019_ford_f-250_super_duty-pic-4226632940484554990-152x114.jpeg

2019 Ford F-250 Super Duty XLT Crew Cab LB 4WD Used Cars in Corydon, IN 47112

Good Deal
$2,310 BELOW
CarGurus IMV of $46,210

Price: $43,900

Mileage: 21,500

Location: Corydon, IN 47112

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: Used 2019 Ford F-250 Super Duty XLT Crew Cab LB 4WD for sale - $43,900, 21,500 miles with Bluetooth, Backup Camera, Heat Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/26/02/45/2016_chevrolet_suburban-pic-1784310024212080438-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Suburban 1500 LTZ 4WD Used Cars in Corydon, IN 47112

Good Deal
$2,204 BELOW
CarGurus IMV of $45,004

Price: $42,800

Mileage: 45,816

Location: Corydon, IN 47112

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Pearl Description: Used 2016 Chevrolet Suburban 1500 LTZ 4WD for sale - $42,800, 45,816 miles with Leather Seats, Navigation System, Suspension Package, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Oct 10, 2019
Guru1RRF5
Buying experience were fine, but the after sale process of getting the car ready, changing out new tires for old ones, and getting the car to me pass the time promised cause me a little stress.
Response from current dealership:
We apologize it took a little longer than expected to get the vehicle finished up for you.  We do appreciate your business and hope you are enjoying your new car!
Sep 8, 2019
It was good experience they was very helpful too me
Response from current dealership:
Roy, We are glad our staff was helpful to you during your vehicle shopping process.  We are here and ready to help when you decide to purchase!
Aug 14, 2019
Great customer relations, but the sales department sold the truck out from under me while traveling to see it. Terribly disappointed. They did offer to find another. I am still shopping but it's going to take a great deal to get me back there.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Darren, We are sorry the vehicle sold before you arrived at our dealership.  When our customer service representative received an email that you were in route to our dealership, she immediately contacted the store to confirm availability of the vehicle.  Fifteen minutes after you told us you were coming, we sent an email letting you know the vehicle did sell that morning.  Normally we would call but you didn't provide your phone number in the contact form submitted.  We hope you will keep us in mind when you are ready to purchase.
Aug 7, 2019
Very professional experience... provided requested information and offered great insight. No pressure sales attempt!
Response from current dealership:
Keith, We are happy to know our Corydon team provided a professional experience.  We are always here to help and hope you keep us in mind with future vehicle purchases!
Jul 24, 2019
GuruHHMJP
So far so good!
Response from current dealership:
Thank you so much for your feedback and five star review! We’re happy to hear that everything is going good so far. We appreciate you choosing us for your automotive needs!
Jul 19, 2019
They got back to me in a timely manner and was very polite.
Response from current dealership:
Teresa, thank you for the review! We are happy to hear you were assisted in a timely manner and treated politely! Please let us know if there is anything we can help you with!
Jun 18, 2019
GuruDD4HR
Very nice folks
Response from current dealership:
Peggy, we’re happy to hear you enjoyed working with our staff and were completely satisfied with your experience! We appreciate your feedback and five star review-thank you!
Jun 14, 2019
Sales person very nice and no pressure to buy
Response from current dealership:
Don, thank you for your 5 star review! We’re happy to hear you were pleased with your salesperson and that they made it a pleasant experience. We appreciate your feedback!
Mar 31, 2019
Jbrunnerjr77
Professional staff. Did not buy from here but they seem to be first-class.
Response from current dealership:
John, we’re happy to hear you were treated well by our staff! We appreciate your feedback and 5-star rating. Thank you so much for your interest and please keep us in mind in the future!
Mar 26, 2019
Ottblover
Quick response.. wanting to set up time to test drive and meet. Stayed in touch..Just unable to finance me at this time..
Response from current dealership:
Julie, we appreciate your feedback and are glad to hear our staff stayed in touch with you throughout the process. We sincerely thank you for your interest and hope you’ll keep us in mind in the future.
Feb 10, 2019
just received a couple of emails replied I had purchased a vehicle. They replied that I keep them in mind for future purchases.
Response from current dealership:
Thank you so much for your feedback and five star rating! We appreciate you giving us an opportunity and when the time comes again, we hope you’ll come back and see us. Thank you for your review!
Feb 9, 2019
sirtomahawk100
Came to a price we all agreed on. Very easy transaction. Had great help from a friendly and knowledgeable staff. Drove 4 hours for a very nice vehicle. Highly recommended dealership.
Response from current dealership:
Thomas, we’re happy to hear your purchase was an easy transaction and that our staff was friendly and knowledgeable! We appreciate your nice words and five star review. Thank you so much for your business and enjoy your new vehicle!
Jan 26, 2019
GuruDJ5DB
Followed up promptly. Did not end up buying this vehicle but not because of the dealer. Very professional
Response from current dealership:
Bruce, Thank you for the 5-star review!  We're happy to hear that you had a great experience.  Please let us know if there’s anything else we can assist you with!
Dec 25, 2018
Very helpful and understanding!!!!!
Response from current dealership:
Russell, we’re happy to hear our staff was helpful and understanding! Thank you so much for your feedback and five star rating. We appreciate your review!
Dec 15, 2018
GuruY318Z
Good experience
Response from current dealership:
Thank you so much for your review and five star rating! We’re happy to hear you had a good experience and hope to see you again soon. Thank you for your feedback!
Dec 14, 2018
Rating is three stars. Passenger side front door panel was agreed to be fixed still waiting for a call back. But my salesperson was very helpful. Service department not so much. Great car overall.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
James, we’re so sorry that you haven’t heard back from us regarding your door panel. We definitely want to make sure this gets resolved but don’t know your last name to look into it. If you could please call our Customer Relations Mgr., Michelle Apple, at 812-883-8290 and she’ll get to the bottom of it. Thanks for your feedback!
Nov 1, 2018
Very friendly service! Personable
Response from current dealership:
Thank you Daniele for your review and five star rating. We’re happy to hear our staff was friendly and personable! We appreciate your feedback and hope to see you again soon!
Oct 21, 2018
Helpful and easy to work with.
Response from current dealership:
Adam, we’re happy to hear our staff was helpful and easy to work with! Thank you for your feedback and five star rating. We appreciate your business!
Oct 14, 2018
Highly recommend this dealership to anyone looking to purchase a new vehicle! The entire staff was very pleasant to work with!
Response from current dealership:
Felicia, thank you so much for your nice comments and five star rating! We’re happy to hear you enjoyed working with our staff and appreciate your recommendation of us. Thank you for your business!
Aug 29, 2018
Wade was grea,t helping me look for a durango.
Response from current dealership:
Matthew, we’re happy to hear you were pleased with the assistance you received from Wade Niehoff in locating a Dodge Durango. We appreciate your feedback and five star review! Thanks so much for your business!
Aug 8, 2018
Great
Response from current dealership:
Ronald, we’re happy to hear you had a great experience! We appreciate your feedback and five star rating-thank you!
May 13, 2018
SashCars
Responded quickly, very friendly and helpful.
Response from current dealership:
Shannon, we’re happy to hear our staff was friendly and helpful and responded quickly to your requests. Thanks so much for your feedback and we’ll strive to make it a five star experience next visit!
Apr 29, 2018
Bonds48
A great dealership Super friendly and helpful
Response from current dealership:
Jordan, we appreciate the nice comment and five star rating! We’re glad to hear you had a great experience and our staff was friendly and helpful. Thank you for your business!
Mar 3, 2018
Guru5Q6S7
Good people.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Jefferson for the five star review and nice comment. We appreciate your business and hope to see you again soon!
Feb 22, 2018
Very awesome
Response from current dealership:
Maria, thank you for the five star rating! We’re happy to hear you had a good experience and appreciate your business!
Feb 21, 2018
Provided assistance immediately.
Response from current dealership:
Thank you Susan for your feedback. We’re glad to hear you received immediate assistance and appreciate the five star rating! Thanks for your business!
Feb 17, 2018
Ahkeem H
Didn't buy the car yet but they've been very helpful and amazing customer service
Response from current dealership:
Thank you for the five star review! We’re glad to hear everyone has been helpful and you’ve been pleased with the service thus far. We appreciate your feedback!
Feb 16, 2018
Great experience all the way around from start to finish
Response from current dealership:
Pam, we’re so glad to hear that you were pleased with your experience from start to finish! Thank you for your feedback and five star rating-we appreciate it!
Feb 13, 2018
Guru5MYLV
We talked before we came to the dealership and explained our budget and that we didn't want to waste their time, or ours. We could spend $25k and no more. It took us demonstrating 3 times that we couldn't do $26K, or even $25,500. But finally they understood and we were able to make a deal at our stated maximum.
Response from current dealership:
Tim, thank you for the four star review. We’re glad to hear we were able to get you a vehicle at the price you needed to be at. Thanks so much for giving us a chance to earn your business-we appreciate it!
Feb 13, 2018
Drove over an hour to see this truck. I emailed to confirm the condition. Was told it was in excellent condition, no cracks in the dash, heated seats! Dash cracked with a hole in it, all 4 wheels were banged up and no heated seats. Salesman was super nice. Only reason I give them 2 stars.
Response from current dealership:
John, we’re so sorry that the truck you came to see wasn’t in the condition you expected. We should’ve done a better job of checking these items out. If we can help you with anything else, please let us know.
Feb 12, 2018
Very friendly professional service
Response from current dealership:
Jessica, we appreciate the five star rating and nice review. We’re glad to hear you received friendly and professional service. Thank you for your business!
Jan 23, 2018
They were very helpful. Responded to my questions quickly.
Response from current dealership:
Tammy, thank you so much for your feedback. We’re glad to hear our staff was helpful and responded to your questions quickly. We’ll strive to make it a five star experience next time!
Jan 22, 2018
PalsGal
Received prompt email
Response from current dealership:
Cindy, We sincerely appreciate the five star rating. We’re glad to hear our staff responded to you promptly. Thanks so much for your feedback!
Jan 21, 2018
If you are looking for a Jeep this is the place ....ask for Cory.
Response from current dealership:
Ken, thank you for the five star review and endorsement of our Jeep vehicles and our salesman Cory Broughton! We sincerely appreciate your feedback.
Jan 4, 2018
Brent and Andrea did a wonderful job in assisting us with a long distance purchase (we’re in Arkansas) that we saw advertised on cargurus.com. They responded quickly to all questions and offers and were instrumental in arranging financing. This was the most pleasurable car purchasing experience we have had. Can’t wait to pick up Mommas new suburban on our way through Indiana in a couple of weeks. Thanks again for your excellent, friendly help. When Mommas Happy, everybodies happy.
Read 27 old reviews
Nov 3, 2017
GuruZS4X2
Very professional and said since I was traveling 100 miles each way to shop, they offered to bring in ANOTHER truck I was interested in from a dealership they owned 45 minutes away, so I would not have to drive so much. I would like for my local dealer to be that responsive.
Oct 13, 2017
Timboclv1
Very prompt response and extremely helpful
0 people found this review helpful.
Sep 24, 2017
GuruDN5FK
They responded with all the information very good
0 people found this review helpful.
Mar 20, 2017
Scott Nance was very professional and answered every question I had plus took the time to go through all the features and how to program all the electronics. Scott was as good as any sales person that I have ever had the pleasure of dealing with. I got the deal I wanted and appreciate the no hassle negotiations at John Jones. I will buy again from Scott and John Jones !!!
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you, Tim, for your great review of John Jones Salem! We are glad to hear that you were happy with the service that you received.
Mar 9, 2017
Very Professional
Response from current dealership:
We are happy to hear that you received excellent customer service from our organization. Thank you for the great review!
Feb 24, 2017
We exchanged e-mail several times but no follow up to my last e-mail to them.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you, Terry, for the review. We are sorry that you have not received a response back to your last email. Please email me directly at mcooper@gmcity.com and I will be happy to answer any questions that you have. Your business is valuable to us.
Feb 14, 2017
They where great about getting back with me about the truck but someone had already purchased it but I appreciate them letting me no and offering to help me find something else
Response from current dealership:
We are happy to hear that you received excellent customer service from our organization. Thank you for the great review!
Feb 7, 2017
Very helpful and not pushy
Response from current dealership:
We are happy to hear that you received excellent customer service from our organization. Thank you for the great review!
Nov 10, 2016
Very comfortable experience with competitive pricing.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We are happy to hear that you received excellent customer service from our organization. Thank you for the great review!
Nov 4, 2016
Best car shopping experence in my 66 years.. We were contacted in minutes . Salesman took a great deal of time in showing many cars to us.
Response from current dealership:
We are happy to hear that you received excellent customer service from our organization. Thank you for the great review!
Oct 3, 2016
Fabulous sales person Cory that made the experience worth the long drive! Very honest in their dealings! I highly recommend John Jones in Corydon!
Response from current dealership:
We are happy to hear that you received excellent customer service from our organization and from Cory Broughton. Thank you for the great review!
Sep 10, 2016
Awesome
Response from current dealership:
We are happy to hear that you received excellent customer service from our organization. Thank you for the great review!
Aug 28, 2016
Great experience. No pressure, down to business, got the deal done quick. My salesperson, Matt Gibson, was very knowledgeable and friendly.
Response from current dealership:
We are happy to hear that you received excellent customer service from our organization and from Matt. Thank you for the great review!
Jun 15, 2016
Brandon was excellent!! The experience was amazing. Wonderful customer service an amazing response time.
Response from current dealership:
We are happy to hear that you received excellent customer service from our organization and from Brandon. Thank you for your great review!
Jun 12, 2016
Got back with me the very same day. Very good customer service and great staff.
Response from current dealership:
We are happy to hear that you received excellent customer service from our organization. Thank you for your great review!
Jun 5, 2016
Prepared. Welcoming. Attenative. Honest.u
Response from current dealership:
We are happy to hear that you received excellent customer service from our organization. Thank you for the great review!
Apr 16, 2016
Really good customer service, but sold the car before I could get there.. not their fault.. a sale is a sale!
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to give us such a positive review! We appreciate the opportunity you gave us to earn your business. If we can be of any further assistance please do not hesitate to reach out to us at 812-883-7272.
Mar 27, 2016
Hard to get them to get anything figured out they told me they needed one thing and told me I had to drive back over an hour to get the vehicle
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We’re sorry to hear that you haven’t been completely satisfied with your experience thus far. Please let us know of any questions/concerns you have, and we’ll do our best to address them.
Mar 26, 2016
Excellent communications and great dealership response, just unable to find right car here.
Response from current dealership:
We are happy to hear that you received excellent customer service from our organization. Hopefully we will find you the right car next time!
Feb 22, 2016
Sent us to Corydon from Scottsburg to look at a dodge. After the phone call & over a hour drive they didn't even have the truck on the lot. It was getting detailed in Louisville, ky. I guess that's what you get when you have lazy receptionist & they rely on seeing what you saw on the internet. Obviously didn't do what they say they would by calling & "having it parked out front for us". What a JOKE
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Jonathan,

We are so sorry that the truck you were interested in wasn’t at our Corydon Store. It was definitely miscommunication between our stores. Please accept our apologies for any inconvenience we caused. We appreciate your feedback and hope you’ll give us another chance in the future.
Feb 19, 2016
Very good service, prompt response and phone service. Will buy from them again.
Response from current dealership:
Thank you so much your review! We appreciate your business!
Feb 17, 2016
The staff made the purchase as stress free as possible. Plus they gave me a good deal. Definitely worth driving a couple of miles outside the adjacent larger cities.
Response from current dealership:
Thank you so much your review! We appreciate your business!
Jan 16, 2016
responded with both text and email. helpful but no pressure
Response from current dealership:
Thank you, for your kind review! We appreciate your feedback!
Dec 21, 2015
For nice environment, nobody pressuring you and they make you feel welcome.
Response from current dealership:
Thank you, Tracy, for your wonderful review of John Jones Auto Group. We always strive for a no pressure buying experience for our customers. We appreciate your feedback and your business! Enjoy your new vehicle!
Dec 14, 2015
Our salesman was very professional and easy to work with. I highly recommend Cameron Sillings
Response from current dealership:
Thank you, Delaine, for your wonderful review of John Jones Auto Group. We appreciate your feedback and your business! Enjoy your new vehicle!
Jul 7, 2015
Best car-buying experience I've ever had! Although the original listing showed a completely different car, everyone we contacted was extremely friendly and helpful. They sent very good pictures of the car, answered ALL of our questions in a timely manner & worked on financing, even though we ended up with our own financing. They picked us up at the airport, had all the paperwork ready for us when we arrived AT 10:00 AT NIGHT! They allowed us all the time we wanted to drive the car before signing the papers. They even packed us a little care package for our trip back home. Can't say enough good things about this dealership.
Response from current dealership:
Thank you for your great review of John Jones Auto Group! Customer service is our number one priority. Thank you for your business!
Dec 31, 2014
great easy to work with not pushy everything ready when i got there. would buy there again
Response from current dealership:
Thank you so much your review! We appreciate your business!

Other Nearby Dealers

Courtesy Buick GMC - 337 listings
7 Autocenter Drive Louisville, KY 40299
19 reviews
Dan Powers GM Center - 159 listings
1065 E Highway 60 Hardinsburg, KY 40143
5 reviews
Tony Brown Chevrolet, Inc - 158 listings
2935 Brandenburg Rd Brandenburg, KY 40108
12 reviews
John Jones of Scottsburg Buick Chevrolet - 144 listings
1351 W State Rd 56 Scottsburg, IN 47170
21 reviews
Herb Jones Chevrolet Buick GMC - 220 listings
1605 Ring Rd Elizabethtown, KY 42701
18 reviews
Hubler Chevrolet Buick GMC Bedford
4687 Dixie Hwy Bedford, IN 47421
18 reviews
Bob Luegers Buick GMC - 205 listings
1050 Wernsing Rd Jasper, IN 47546
8 reviews
Courtesy Cadillac - 130 listings
6 Swope Autocenter Louisville, KY 40299
15 reviews
Sternberg Chevrolet - 357 listings
6600 Dixie Highway Louisville, KY 40258
13 reviews
Champion Chevrolet Buick GMC - 285 listings
502 S 1st St La Grange, KY 40031
34 reviews
Uebelhor & Sons Chevrolet Cadillac - 762 listings
972 Wernsing Road Jasper, IN 47546
16 reviews
Babcock Motors - 125 listings
1302 S Maple St Orleans, IN 47452
2 reviews
Bachman Chevrolet - 896 listings
9650 Bluegrass Pkwy Louisville, KY 40299
52 reviews
Bob Hook Chevrolet - 470 listings
4144 Bardstown Rd Louisville, KY 40218
39 reviews
Brown Bros. Cadillac Inc. - 120 listings
728 S Fourth St Louisville, KY 40202
15 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
4,531 Great Deals out of 246,605 listings starting at $1,250
Used Ford F-250 Super Duty
865 Great Deals out of 47,688 listings starting at $2,995
Used Chevrolet Silverado 1500
3,783 Great Deals out of 161,329 listings starting at $700
Used Chevrolet Silverado 2500HD
649 Great Deals out of 34,585 listings starting at $2,995
Used Ram 1500
2,555 Great Deals out of 154,284 listings starting at $2,995
Used Ram 2500
554 Great Deals out of 40,468 listings starting at $4,995
Used Toyota RAV4
1,550 Great Deals out of 68,277 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
1,623 Great Deals out of 79,120 listings starting at $1,800
Used Toyota Camry
1,354 Great Deals out of 73,638 listings starting at $995
Used Honda CR-V
1,368 Great Deals out of 99,486 listings starting at $1,899
Used Honda Civic
899 Great Deals out of 59,825 listings starting at $1,288
Used Toyota Corolla
1,377 Great Deals out of 62,573 listings starting at $1,400
Used Honda Accord
1,194 Great Deals out of 71,270 listings starting at $1,100
Used Ford Escape
2,125 Great Deals out of 83,195 listings starting at $1,299
Used Chevrolet Equinox
1,974 Great Deals out of 101,279 listings starting at $1,795