Courtesy Buick GMC

GM Certified Internet Dealer, GM Certified Used Vehicles

7 Autocenter Drive
Louisville, KY 40299

Map & Directions

Sales: (502) 373-8296

Service: (502) 410-0676

Today 9:00 AM - 8:00 PM (Open Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/19/20/13/2016_ford_f-150-pic-8221905266589838026-152x114.jpeg

2016 Ford F-150 XL SuperCab Used Cars in Louisville, KY 40299

Great Deal
$3,637 BELOW
CarGurus IMV of $22,608

Price: $18,971

Mileage: 21,073

Location: Louisville, KY 40299

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: Used 2016 Ford F-150 XL SuperCab for sale - $18,971, 21,073 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/02/20/00/2016_gmc_sierra_1500-pic-6384063671027504829-152x114.jpeg

2016 GMC Sierra 1500 SLT Crew Cab 4WD Used Cars in Louisville, KY 40299

Great Deal
$3,236 BELOW
CarGurus IMV of $30,746

Price: $27,510

Mileage: 80,267

Location: Louisville, KY 40299

Average time on market: 47 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Cardinal Red Description: Used 2016 GMC Sierra 1500 SLT Crew Cab 4WD for sale - $27,510, 80,267 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, SL Package, Backup Camera, Aluminum Wheels, SLT Package, Trailer Package, Premium Plus Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/30/01/42/2017_gmc_sierra_1500-pic-8235188053390287054-152x114.jpeg

2017 GMC Sierra 1500 SLT Crew Cab 4WD Used Cars in Louisville, KY 40299

Good Deal
$2,490 BELOW
CarGurus IMV of $35,805

Price: $33,315

Mileage: 45,317

Location: Louisville, KY 40299

Average time on market: 44 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2017 GMC Sierra 1500 SLT Crew Cab 4WD for sale - $33,315, 45,317 miles with Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels, Trailer Package, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/17/20/29/2015_gmc_terrain-pic-8012485585400682342-152x114.jpeg

2015 GMC Terrain SLT1 AWD Used Cars in Louisville, KY 40299

Good Deal
$1,517 BELOW
CarGurus IMV of $17,365

Price: $15,848

Mileage: 56,325

Location: Louisville, KY 40299

Average time on market: 46 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: Used 2015 GMC Terrain SLT1 AWD for sale - $15,848, 56,325 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/26/20/16/2018_chevrolet_silverado_2500hd-pic-1261919087382635210-152x114.jpeg

2018 Chevrolet Silverado 2500HD LTZ Crew Cab 4WD Used Cars in Louisville, KY 40299

Good Deal
$3,317 BELOW
CarGurus IMV of $50,927

Price: $47,610

Mileage: 31,859

Location: Louisville, KY 40299

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2018 Chevrolet Silverado 2500HD LTZ Crew Cab 4WD for sale - $47,610, 31,859 miles with Leather Seats, Power Package, Standard Suspension Package, Navigation System, Suspension Package, LT Package, Z 71 Package, Backup Camera, Trailer Package, Z71 Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2020/01/16/19/31/2017_ford_explorer-pic-288663032945355860-152x114.jpeg

2017 Ford Explorer Base Used Cars in Louisville, KY 40299

Good Deal
$1,563 BELOW
CarGurus IMV of $19,890

Price: $18,327

Mileage: 49,363

Location: Louisville, KY 40299

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Metallic Description: Used 2017 Ford Explorer Base for sale - $18,327, 49,363 miles with Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/11/11/20/41/2019_gmc_sierra_1500-pic-1056534382776536372-152x114.jpeg

2019 GMC Sierra 1500 Denali Crew Cab 4WD Used Cars in Louisville, KY 40299

Good Deal
$2,636 BELOW
CarGurus IMV of $51,546

Price: $48,910

Mileage: 22,728

Location: Louisville, KY 40299

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2019 GMC Sierra 1500 Denali Crew Cab 4WD for sale - $48,910, 22,728 miles with Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Technology Package, Backup Camera, Trailer Package, Ultimate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/30/21/54/2013_mercedes-benz_gl-class-pic-6275098185830885346-152x114.jpeg

2013 Mercedes-Benz GL-Class GL 450 Used Cars in Louisville, KY 40299

Good Deal
$2,335 BELOW
CarGurus IMV of $20,250

Price: $17,915

Mileage: 106,629

Location: Louisville, KY 40299

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Diamond White Description: Used 2013 Mercedes-Benz GL-Class GL 450 for sale - $17,915, 106,629 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2020/01/14/19/09/2016_land_rover_range_rover-pic-7352427478849779774-152x114.jpeg

2016 Land Rover Range Rover Td6 HSE 4WD Used Cars in Louisville, KY 40299

Good Deal
$3,173 BELOW
CarGurus IMV of $45,587

Price: $42,414

Mileage: 52,669

Location: Louisville, KY 40299

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Santorini Black Description: Used 2016 Land Rover Range Rover Td6 HSE 4WD for sale - $42,414, 52,669 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2020/01/14/01/34/2016_gmc_sierra_1500-pic-3991218354867757345-152x114.jpeg

2016 GMC Sierra 1500 Denali Crew Cab 4WD Used Cars in Louisville, KY 40299

Good Deal
$1,889 BELOW
CarGurus IMV of $30,295

Price: $28,406

Mileage: 99,683

Location: Louisville, KY 40299

Average time on market: 49 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Stone Blue Metallic Description: Used 2016 GMC Sierra 1500 Denali Crew Cab 4WD for sale - $28,406, 99,683 miles with Navigation System, Backup Camera, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/24/01/57/2017_chevrolet_silverado_3500hd-pic-6252198310397946524-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 3500HD High Country Crew Cab 4WD Used Cars in Louisville, KY 40299

Good Deal
$2,407 BELOW
CarGurus IMV of $53,327

Price: $50,920

Mileage: 39,703

Location: Louisville, KY 40299

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Graphite Metallic Description: Used 2017 Chevrolet Silverado 3500HD High Country Crew Cab 4WD for sale - $50,920, 39,703 miles with Sunroof/Moonroof, Standard Suspension Package, Navigation System, Suspension Package, Backup Camera, Aluminum Wheels, Trailer Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2020/01/14/01/34/2018_toyota_camry-pic-7257714757545273741-152x114.jpeg

2018 Toyota Camry SE Used Cars in Louisville, KY 40299

Good Deal
$1,212 BELOW
CarGurus IMV of $20,522

Price: $19,310

Mileage: 26,997

Location: Louisville, KY 40299

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Predawn Gray Mica Description: Used 2018 Toyota Camry SE for sale - $19,310, 26,997 miles with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/17/20/29/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-2701049925099765686-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 High Country Crew Cab 4WD Used Cars in Louisville, KY 40299

Good Deal
$1,624 BELOW
CarGurus IMV of $36,585

Price: $34,961

Mileage: 45,256

Location: Louisville, KY 40299

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Black Description: Used 2017 Chevrolet Silverado 1500 High Country Crew Cab 4WD for sale - $34,961, 45,256 miles with Bluetooth, Backup Camera, Trailer Package, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/17/20/29/2017_gmc_sierra_1500-pic-1699256915323943075-152x114.jpeg

2017 GMC Sierra 1500 SLT Crew Cab 4WD Used Cars in Louisville, KY 40299

Good Deal
$1,561 BELOW
CarGurus IMV of $36,176

Price: $34,615

Mileage: 39,084

Location: Louisville, KY 40299

Average time on market: 44 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Onyx Black Description: Used 2017 GMC Sierra 1500 SLT Crew Cab 4WD for sale - $34,615, 39,084 miles with Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2020/01/13/15/27/2011_chevrolet_silverado_1500-pic-1623777250554119203-152x114.jpeg

2011 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD Used Cars in Louisville, KY 40299

Good Deal
$1,139 BELOW
CarGurus IMV of $18,594

Price: $17,455

Mileage: 122,986

Location: Louisville, KY 40299

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2011 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD for sale - $17,455, 122,986 miles with Steel Wheels, Suspension Package
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviews are verified visits to the dealer. – Learn More
Jan 7, 2020
Dealer followed up with my request immediately
Dec 7, 2019
Joy Caswell
We were contacted right away, and were able to go look at and purchase the vehicle same day . The dealership was not only very helpful they made the entire process very easy.
Response from current dealership:
Hello Joy, we're happy to hear you had a great experience with us. Congratulations on your new vehicle! We appreciate your business and hope to see you again soon. Safe travels!
Dec 6, 2019
Mozell Turner
Very helpful, stayed in contact the whole time
Response from current dealership:
Here at Courtesy Buick GMC, we understand your time is valuable. We're glad to hear that we were able to provide you with such an amazing experience. Thank you for letting us know how your experience was and we hope to continue to provide amazing service to you! Have a wonderful day!
Aug 10, 2019
Outstanding truck, fair deal, professional and friendly sales staff!
Response from current dealership:
Mike, we greatly appreciate you sharing your experience. Your satisfaction is very important to us here at Courtesy Buick GMC and positive feedback means the world to our staff, particularly the team member that personally assisted you. Thank you! We look forward to exceeding your expectations on your next visit.
Jun 5, 2019
Great price!!! All completed over text and phone. Including trade in quote. Drove to dealership to drop off trade and pickup new truck. Paper work all ready to sign. Thank Ari
Response from current dealership:
Congratulations on your new truck! We're happy to hear Ari was able to provide you with a positive car buying experience. We hope to be of service to you again in the future.
Best wishes,
Courtesy Buick GMC
May 4, 2019
The dealer was on time and had what I wanted
Response from current dealership:
Anthony, we are so glad to read such a great review about Courtesy Buick GMC! If you have any further questions, please give us a call. We're always happy to help!
May 2, 2019
My experience with Courtesy Buick was exactly what you would hope for when buying a car. They responded immediately when I posted on Car Guru. The test drive and purchase experience was great. Reko Ware my sales associate was knowledgeable, professional and s pleasure to work with along with everyone else I encountered at the dealership. I was very impressed. There was a service issue shortly after delivery and while it took a little time to correct the dealership was 100% on the ball with Customer Satisfaction. I didn’t buy a 40,50,$60,000 new vehicle. I bought a pre-owned car. Two thumbs up Courtesy Buick.
Response from current dealership:
When a customer makes the effort to write a review as generous as yours we know that we are doing our jobs correctly, Donald. We are sincerely grateful that you chose Courtesy Buick GMC for your vehicle needs and promise to deliver the same experience or an even better one the next time you visit us.
Apr 20, 2019
They were quick to respond to me.
Response from current dealership:
Scott, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at Courtesy Buick GMC. We hope to see you soon!
Apr 5, 2019
Kenc4x4
Fast and accurate response. They helped me buy my vehicle from a distance. Picked me up at the airport. Seem less transaction and I was on my way. The car is exactly as described. I would not hesitate to buy another vehicle from them.
Response from current dealership:
Congratulations on your new vehicle! We're happy to hear our staff was able to provide you with a positive car buying experience. We hope to be of service to you again in the future.
Best wishes,
Courtesy Buick GMC
Mar 11, 2019
GuruCNRDP
They were quick to respond. They made the process of purchasing very good. Would definitely recommend.
Response from current dealership:
Hello, your wonderful feedback and rating mean a lot to us. We hope to see you soon!
Jan 30, 2019
Spoonaka
Contacted right away and good with staying in contact
Response from current dealership:
We appreciate your positive review about your recent experience with us! Please don't hesitate to reach out if there's anything additional we can do for you. We hope you have a great day!
Jan 16, 2019
GuruBLD7M
I'm made an offer and they promised to call me if the price was lowered but they did no call even when the price was lowered. My evaluation in positive because of the response of a lady in supplying the Carfax in a very quick manner. I' WISH I could have dealt with her even if the price was beyond my offer. S seemed to be a great employee. I'm different learn of the reduction bring CarGarus. THANKS.
Response from current dealership:
Hi, we're so happy we were able to help you out! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day.
Oct 30, 2018
Dealer Was Very Courteous and Respectful Of My Time While I Made Up My Mind In Deciding On A Vehicle.
Response from current dealership:
We understand it is a big decision where you purchase your vehicle from, and we are so grateful to have been chosen!  If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!
Oct 29, 2018
Great friendly service. Thanks
Response from current dealership:
Hi Rusty, we are very happy to have provided you with such a positive experience! Feel free to reach out to us if you need anything else. Have a wonderful day.
Jul 13, 2018
Worked with me
Response from current dealership:
Mary, we greatly appreciate you sharing your experience. Your satisfaction is very important to us here at Courtesy Buick GMC and positive feedback means the world to our staff, particularly the team member that personally assisted you. Thank you! We look forward to exceeding your expectations on your next visit.
Jul 2, 2018
Reko was very helpful in proceeding with this transaction since we were traveling from out of state to see the vehicle. Things couldn’t have gone smoother! Friendly and courteous from start to finish. Kody walked us through the financing and was friendly and helpful as well. Great experience. Would gladly travel again to give them our business!
Response from current dealership:
Thank you so much for your kind words about your experience here at Courtesy Buick GMC. We try every day to satisfy our customers and it’s always nice to know when we succeed. We do hope we can be of assistance in the future. Take care!
Jun 16, 2018
PameG
Great experience with Courtesy Buick GMC.
Response from current dealership:
Hello, your wonderful feedback and rating mean a lot to us. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!
Apr 29, 2018
Very helpful, unfortunately not the color I was looking for.
Apr 24, 2018
GuruYCH5N
They were very nice, they made my car buying experience enjoyable
0 people found this review helpful.
Apr 22, 2018
DANNY HOPKINS
Informative. No pressure. I was well treated.
Mar 17, 2018
Their response was immediate. They were so kind and continually updated the information. Even though I could not find a car which I want, I really appreciate their attitude.
Read 42 old reviews
Dec 14, 2017
kyjunksmith
Staff friendly and helpful
Response from current dealership:
Thank you for giving us 5-stars. We hope to serve you again in the future. Happy New Year!
Oct 3, 2017
desger
I went to the dealership and bought this vehicle. We got great service from a friendly staff and a no hassle experience.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you so much for leaving us 5 stars. These reviews mean a lot to us! Come back to visit if you ever need anything.
Sep 19, 2017
moneymike12
Professional, courteous, prompt, made my purchase of my GMC TERRAIN fast and easy, would definitely purchase from them again
3 people found this review helpful.
Jul 12, 2017
KDBerg
The salesman had told me if I wanted to come and see the vehicle I could put down a deposit and they would hold it for me to look at. I asked how much and if I chose to not purchase would I get the deposit back. He wasn't sure but would find out. After dealing with them off and on for over 4 hours over the phone and coming to a price, I told him we would be driving up to check it out and I asked him again how to put down a deposit and how it worked. He went to personally check out the vehicle for me and called me back to tell me that another salesman just took the keys out of his hand to show to someone else, but no worries because this person had test driven many vehicles and never buys. Again I told him I wanted to place a hold on the vehicle. He text me back 20 minutes later to say the vehicle sold. I think it was poor customer service on his part. All he had to do was take my deposit and hold the suv. Very unsatisfied as we had searched for a vehicle with this description for many weeks. We bought somewhere else.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Karen, we are sorry about the frustration you went through, but we are happy you found a vehicle that fits your needs. According to my investigation, the obstacle to securing the vehicle was the nonrefundable deposit. I am told there was concern if the vehicle was not to your liking when you came to visit that your nonrefundable deposit would be kept. Unfortunately, this was the only way to secure the vehicle. We understand that purchasing a car from far distances can present many challenges and we're sorry this is one of them. I understand that making a nonrefundable deposit is nerve wracking
 More ...
Jun 28, 2017
Guru5XN5
Quick to get back with me. Answered all my questions.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Wonderful! We are happy you received all the answers you needed!
Jun 9, 2017
GuruPYHD
Excellent and we did purchase the vehicle.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We are glad you had an excellent experience! Thank you for giving us a 5-star review.
Apr 30, 2017
Chris Blair was the sales consultant, great guy, kept me up to date with the whole progress. Chris & John Bell stayed late after work hours to take care of me. Greatly appreciated!!! I bought the vehicle!
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Michael, thank you for your kind words and great review! We will pass your review to Chris and John. We appreciate your business. Please, let us know if you need anything.
Nov 22, 2016
they are working with me
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you so much for taking the time out of your day to leave this wonderful review! We will always do everything in our power to work with our customer and get you in the perfect vehicle.
Nov 4, 2016
A good truck buying day spent with Courtesy GMC
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Every day is a good truck buying day here at Courtesy Buick GMC! Thank you so much for taking the time out of your day to leave a review. We love hearing from our customers because it helps us know what we are doing right! Thank you again, Brenda!
Aug 19, 2016
called and when I left to go check the car they called me to inform me the car sold. total waste of my time
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Your frustration is completely understandable, especially when traveling from out of town to see a vehicle. Our hope is to grow from every good or bad experience with a customer, which is why your feedback is very important to us! So thank you for taking the time out of your day to write this review. Our goal is to make sure our customers are taken care of even after a sale, so if we failed to help you find what you were looking for we are truly sorry! Your time is very valuable, so we did everything in our power to get a hold of you when it had sold. Situations like these are a huge learning
 More ...
Jul 28, 2016
Was looking for a mazda cx5 and i liked the one they had but it was sold. Went back several times to make sure their sale we Stuart Singleton was very helpful.
1 people found this review helpful.
May 31, 2016
Bob is awesome.... I would like to say the staff there is awesome people.
1 people found this review helpful.
May 13, 2016
Was very responsive Very professional
1 people found this review helpful.
May 4, 2016
Have stayed in good contact, not too much and not to little
1 people found this review helpful.
Mar 24, 2016
Quick response
1 people found this review helpful.
Jan 25, 2016
Had a wonderful experience. Responded very quickly and treated me like family!
1 people found this review helpful.
Dec 27, 2015
Fair communication. Unwilling to negotiate, they might as well advertise prices as firm.
1 people found this review helpful.
Dec 16, 2015
The staff was great and saw me quickly when I made a last minute call. They offered me a great deal
1 people found this review helpful.
Dec 12, 2015
Second truck that I purchased from and they are great people and my salesman Chris is the best
1 people found this review helpful.
Dec 2, 2015
We started dealing ,they come back with no difference in price and added fees and said they had to do so much work to it they wouldn't come down wasn't impressed with them
1 people found this review helpful.
Oct 9, 2015
I got several phone calls & e-mail requesting I come by the dealership. They never answered my question. Lowest cash price.
Jun 4, 2015
Good
Jan 16, 2015
all of sudden car was gone< but didn't help me at all.
Jul 16, 2014
The Dealer responded when I was interested in buying - which I did - but now I'm having some major problems with the car and can't find a person who will call me back. VERY dissaponted
Jun 22, 2014
fine. Just found something else
May 10, 2014
I would give them 5 stars but 4 is much more suited. The sales experience was a 5 and the salesperson was great. Had the vehicle one day and it broke down with a overnight stay at the dealership....I asked due to the problem that the vehicle be washed and cleaned because of transfer case problems and the underside of the vehicle and the backside of the vehicle was covered with oil. Repair was done but vehicle was never washed and cleaned....I went and purchased the degreaser and done the job myself along with a complete body wash with a coat of wax...it would have made a much better rating if the job was completed properly...
Mar 18, 2014
the sales man d hampton and his partner at gmc location was absolutely wonderful
Mar 11, 2014
They responded quickly
Sep 13, 2013
They were very nice, courteous, & pleasant to deal with.
Jul 1, 2013
email response prompt
Mar 14, 2013
They have just recently purchased Clapp Volkswagon. Sales, Finance and Service staff were all great. My sales person was Steven Mayfield. He was enthusiastic and helpful; not pushy. I would recommend this dealership to anyone looking for a new VW or other used vehicles.
Mar 8, 2013
While Sam Swope did not have the car I wanted, they were very responsive and helpful.
Feb 17, 2013
They were friendly, not pushy. I had both of my children with me and We were all treated very respectfully.
Dec 8, 2012
Swope sent me 2 emails back. I made an offer on their car. I never heard from anyone again.
1 people found this review helpful.
Nov 21, 2012
made offer, almost had a deal, car sold before i could respond, great dealer to deal with
Nov 2, 2012
I had an awesome experience when buying MY new car!!! I sent an email and about 5 minutes later I got a responce, that night I was test drving and the day after it was MINE :) everyone that worked with me were great. Awesome customer service, I'll definitely recommend everyone to go here!
Oct 19, 2012
Car was over priced salesman was pleasant and answered questions promptly.
Sep 27, 2012
Horrible experience. Dealer didn't respond for 3 days. To tell me that they had sold the car "yesterday". I actually went to the lot and looked around and no one there seemed interested to help me. I took my business else where and bought a car the same night at Bachman's lot right down the street. Horrible customer service. They must not want to sell any cars. I spoke with a colored gentleman at the Sam Swope that faces Hurstborne parkway was rude and didn't want to help at all. I will NEVER recommend anyone goes there. Horrible customer service!!
Sep 18, 2012
Dealer got back to me the next business day, even though the car had been sold the previous weekend.
Sep 16, 2012
ahmedsobhy
20
Good dealer
Jul 24, 2012
I made an appointment to go look at a 2009 Buick Lacrosse CX on a Saturday. However they sold it earlier in the week. Someone could have called and told me that they sold it so I didn't have to make the hour and a half drive to Clarksville, IN. The lady I was dealing with stated she didn't even know it had been sold. So that really aggravated me. But I'm glad I did make that drive still because I went to the KIA dealership right down the street and they were great to deal with and helped me find a great car. However I will not recommend anyone to go to Sam Swope Buick GMC in Clarksville, IN.
Jan 22, 2012
Pushy and aggrivated by my set budget price.

Other Nearby Dealers

Team Automotive - 82 listings
4209 Bardstown Rd Louisville, KY 40218
7 reviews
Jaguar Louisville - 73 listings
4700 Bowling Blvd Louisville, KY 40207
2 reviews
Craig and Landreth Cars - Hurstbourne - 60 listings
1700 S. Hurstbourne Pkwy. Louisville, KY 40220
8 reviews
Neutz Brothers Cars, Trucks & Vans - 56 listings
10404 Watterson Trail Louisville, KY 40299
4 reviews
Collins Nissan - 41 listings
4220 Bardstown Rd Louisville, KY 40218
1 review
Pathway Motors LLC
10309 Taylorsville Rd. Louisville, KY 40299
1 review
John Jones of Scottsburg Buick Chevrolet - 128 listings
1351 W State Rd 56 Scottsburg, IN 47170
21 reviews
Champion Chevrolet Buick GMC - 271 listings
502 S 1st St La Grange, KY 40031
37 reviews
Herb Jones Chevrolet Buick GMC - 202 listings
1605 Ring Rd Elizabethtown, KY 42701
20 reviews
John Jones of Corydon - 440 listings
1735 Gardner Ln Corydon, IN 47112
36 reviews
Neil Huffman Chevrolet Buick GMC - 338 listings
1220 Versailles Rd Frankfort, KY 40601
69 reviews
John Jones of Salem Buick Cadillac Chevrolet - 227 listings
1450 S State Road 60 Salem, IN 47167
39 reviews
Coyle Chevrolet Buick GMC - 596 listings
1801 Broadway St Clarksville, IN 47129
19 reviews
Franklin Family Chevy-Buick
120 W John Rowan Blvd Bardstown, KY 40004
John Jones Chevrolet Buick
1735 Gardner Ln Corydon, IN 47112

Popular Used Cars

Used Ford F-150
4,444 Great Deals out of 246,863 listings starting at $750
Used Ford F-250 Super Duty
1,053 Great Deals out of 48,306 listings starting at $1,950
Used Chevrolet Silverado 1500
3,954 Great Deals out of 156,826 listings starting at $1,500
Used Chevrolet Silverado 2500HD
707 Great Deals out of 38,770 listings starting at $1,999
Used RAM 1500
2,846 Great Deals out of 151,974 listings starting at $3,950
Used RAM 2500
636 Great Deals out of 37,735 listings starting at $5,000
Used Toyota RAV4
1,158 Great Deals out of 57,140 listings starting at $1,895
Used Nissan Rogue
1,232 Great Deals out of 72,880 listings starting at $2,488
Used Toyota Camry
1,144 Great Deals out of 71,810 listings starting at $1,077
Used Honda CR-V
1,064 Great Deals out of 85,286 listings starting at $1,495
Used Honda Civic
813 Great Deals out of 59,207 listings starting at $1,000
Used Toyota Corolla
1,082 Great Deals out of 55,854 listings starting at $900
Used Honda Accord
998 Great Deals out of 60,681 listings starting at $1,074
Used Ford Escape
1,849 Great Deals out of 85,563 listings starting at $1,400
Used Chevrolet Equinox
1,791 Great Deals out of 93,914 listings starting at $1,750