New Ram 1500 for Sale in Nashville, TN

to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/20/17/08/2018_ram_1500-pic-6004253529904728692-152x114.jpeg

2018 Ram 1500 Tradesman LB RWD Used Cars in Clarksville, TN 37040

Price: $20,260

Location: Clarksville, TN 37040

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Bright White Description: Used 2018 Ram 1500 Tradesman LB RWD for sale - $20,260, 11 miles with Steel Wheels
Avg. Dealer Rating: (8 reviews) "Fast response, truck exactly as described and bought it the next day. Prompt and courteous. Fun sales staff."
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/21/04/48/2018_ram_1500-pic-7270264193461435709-152x114.jpeg

2018 Ram 1500 Tradesman LB RWD Used Cars in Clarksville, TN 37040

Price: $21,860

Location: Clarksville, TN 37040

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Bright White Description: Used 2018 Ram 1500 Tradesman LB RWD for sale - $21,860, 12 miles with Steel Wheels
Avg. Dealer Rating: (8 reviews) " Did not purchase the car but they were very very responsive "
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/16/10/38/2017_ram_1500-pic-5216956074571082973-152x114.jpeg

2017 Ram 1500 Express Used Cars in Columbia, TN 38401

Price: $22,273

Location: Columbia, TN 38401

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Brilliant Black Crystal Pearl Coat Exterior Paint Description: Used 2017 Ram 1500 Express for sale - $22,273, 13 miles with Customer Preferred Package, Preferred Package
Avg. Dealer Rating: (21 reviews) "Very Fast Response"
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/30/11/26/2017_ram_1500-pic-8047020779058333260-152x114.jpeg

2017 Ram 1500 Express Used Cars in Columbia, TN 38401

Price: $22,273

Location: Columbia, TN 38401

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Granite Crystal Metallic Clear Coat Exterior Paint Description: Used 2017 Ram 1500 Express for sale - $22,273, 15 miles with Customer Preferred Package, Preferred Package
Avg. Dealer Rating: (21 reviews) "Spoke with sell rep. and negotiated the price over the phone since I was hours away from the dealer and didn’t want to waste the drive. Anyhow, we agreed on the price over the phone and I immediately drove up. I was disappointed once I got to the dealer I was told by the sales rep there was some misunderstanding between sales rep and his manager on the price and the actual price was a little bit higher than we agreed. I believe they should’ve ate the cost as it was just a little over $100 but it seems to be a way for them to make profit. I believe if you agreed on a price stick to it as it reflects your reputation as the dealership."
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/31/07/31/2017_ram_1500-pic-6065973064439285556-152x114.jpeg

2017 Ram 1500 Express Used Cars in Columbia, TN 38401

Price: $22,273

Location: Columbia, TN 38401

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Bright Silver Metallic Clear Coat Exterior Paint Description: Used 2017 Ram 1500 Express for sale - $22,273, 17 miles with Customer Preferred Package, Preferred Package
Avg. Dealer Rating: (21 reviews) "great"
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/31/07/34/2017_ram_1500-pic-4430597920928078853-152x114.jpeg

2017 Ram 1500 Express Used Cars in Columbia, TN 38401

Price: $22,273

Location: Columbia, TN 38401

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Bright Silver Metallic Clear Coat Exterior Paint Description: Used 2017 Ram 1500 Express for sale - $22,273, 21 miles with Customer Preferred Package, Preferred Package
Avg. Dealer Rating: (21 reviews) "Kyle contacted me and was very professional, I just bought a car closer to my home that came available,which he wished me well on, but super nice guy and followed up 2-3 times"
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/23/12/19/2017_ram_1500-pic-21229433086904210-152x114.jpeg

2017 Ram 1500 Express Used Cars in Columbia, TN 38401

Price: $22,273

Location: Columbia, TN 38401

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Bright White Clear Coat Exterior Paint Description: Used 2017 Ram 1500 Express for sale - $22,273, 16 miles with Customer Preferred Package, Preferred Package
Avg. Dealer Rating: (21 reviews) "Very respectful"
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/27/10/41/2017_ram_1500-pic-7777895623625154975-152x114.jpeg

2017 Ram 1500 Express Used Cars in Columbia, TN 38401

Price: $22,273

Location: Columbia, TN 38401

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Bright White Clear Coat Exterior Paint Description: Used 2017 Ram 1500 Express for sale - $22,273, 17 miles with Customer Preferred Package, Preferred Package
Avg. Dealer Rating: (21 reviews) "Good."
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/27/10/52/2017_ram_1500-pic-1263522612383758623-152x114.jpeg

2017 Ram 1500 Express Used Cars in Columbia, TN 38401

Price: $22,273

Location: Columbia, TN 38401

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Bright White Clear Coat Exterior Paint Description: Used 2017 Ram 1500 Express for sale - $22,273, 14 miles with Customer Preferred Package, Preferred Package
Avg. Dealer Rating: (21 reviews) "The dealership was three hours away so I asked them over the phone if the truck was a manual transmission. The listing said manual, but I wanted to make sure before I drove that far. He said "yes it is a manual". I said "are you sure, because the listings are often wrong" . He said "hold on i'll check". He cam back and said it was a manual. I said "so you are 100% sure about that?: He said "yes, 100%". I drove three hours to get there, was harassed by salesmen before I could even park and get out of my car, only to find out the truck was an automatic. I wasted an entire saturday, $50 in gas, and put 400 miles on my truck. Needless to say, my experience was not positive. "
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/23/12/56/2017_ram_1500-pic-470172523539597210-152x114.jpeg

2017 Ram 1500 Express Used Cars in Columbia, TN 38401

Price: $22,273

Location: Columbia, TN 38401

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Brilliant Black Crystal Pearl Coat Exterior Paint Description: Used 2017 Ram 1500 Express for sale - $22,273, 15 miles with Customer Preferred Package, Preferred Package
Avg. Dealer Rating: (21 reviews) "They were very friendly and helpful. They have a large variety of options to choose from. The sales person understood my needs and budget and he did not waste my time exploring options outside my budget."
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/27/11/01/2017_ram_1500-pic-2650014278806660522-152x114.jpeg

2017 Ram 1500 Express Used Cars in Columbia, TN 38401

Price: $22,273

Location: Columbia, TN 38401

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Brilliant Black Crystal Pearl Coat Exterior Paint Description: Used 2017 Ram 1500 Express for sale - $22,273, 22 miles with Customer Preferred Package, Preferred Package
Avg. Dealer Rating: (21 reviews) "I love my car!!! The experience was great and thy were really patient and nice!"
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/27/11/01/2017_ram_1500-pic-6962228565327222786-152x114.jpeg

2017 Ram 1500 Express Used Cars in Columbia, TN 38401

Price: $22,273

Location: Columbia, TN 38401

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Brilliant Black Crystal Pearl Coat Exterior Paint Description: Used 2017 Ram 1500 Express for sale - $22,273, 14 miles with Customer Preferred Package, Preferred Package
Avg. Dealer Rating: (21 reviews) "Peter in sales did a great job. Fastest and easiest deal ever. Thanks. Ken"
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/19/14/48/2017_ram_1500-pic-8407482973216070418-152x114.jpeg

2017 Ram 1500 Express Used Cars in Columbia, TN 38401

Price: $22,273

Location: Columbia, TN 38401

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Granite Crystal Metallic Clear Coat Exterior Paint Description: Used 2017 Ram 1500 Express for sale - $22,273, 20 miles with Customer Preferred Package, Preferred Package
Avg. Dealer Rating: (21 reviews) "They were friendly and accommodating., I know we were looking at the cheap jeep, BUT test drove the jeep - NO door handle on driver side door, a lot of wind noise when driving and I noticed that the hard top was not secured to the windshield, not a screw and you could see out. seats were crap. In the description they gave said it had been thru service check, how could they not attach the top to the windshield and they could have put something on to act as door handle. VERY DISAPPOINTED"
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/27/11/42/2017_ram_1500-pic-5960678056152363253-152x114.jpeg

2017 Ram 1500 Express Used Cars in Columbia, TN 38401

Price: $22,273

Location: Columbia, TN 38401

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Brilliant Black Crystal Pearl Coat Exterior Paint Description: Used 2017 Ram 1500 Express for sale - $22,273, 24 miles with Customer Preferred Package, Preferred Package
Avg. Dealer Rating: (21 reviews) "Good response. Answered all questions "
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/23/06/20/2017_ram_1500-pic-4985670431470323388-152x114.jpeg

2017 Ram 1500 Express Used Cars in Columbia, TN 38401

Price: $22,273

Location: Columbia, TN 38401

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Granite Crystal Metallic Clear Coat Exterior Paint Description: Used 2017 Ram 1500 Express for sale - $22,273, 18 miles with Customer Preferred Package, Preferred Package
Avg. Dealer Rating: (21 reviews) "I received a response within a half hour on a Sunday afternoon. I was kinda surprised. The Salesman was courteous during e-mail correspondence. So much, I called him at the number provided. He was accommodating and was able to meet us on our schedule. Upon inspection of the vehicle, we decided we wanted to make the purchase. The process was a bit lengthy, but we were able to negotiate a price that was acceptable. Thanks Aaron Howard and Columbia Chrysler Dodge Jeep Ram FIAT "
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

Used Ram 1500 By Year

Vehicle Deals Starting Price Total Available
2018 Ram 1500 16 Great Deals $17,821 65,631 listings
2017 Ram 1500 203 Great Deals $16,299 21,967 listings
2016 Ram 1500 214 Great Deals $10,450 8,294 listings
2015 Ram 1500 199 Great Deals $11,450 6,563 listings
2014 Ram 1500 280 Great Deals $7,949 7,319 listings
2013 Ram 1500 119 Great Deals $4,450 3,042 listings
2012 Ram 1500 130 Great Deals $6,450 3,269 listings
2011 Ram 1500 85 Great Deals $3,950 2,233 listings