Sunrise Toyota

New Owner Events, Toyota Certified Collision Center, Rent A Car, Signature
Dealer, Parts Center, Toyota Certified Used Vehicles, Toyota Tire Center

3984 Sunrise Hwy
Oakdale, NY 11769

Sales: (631) 392-7249

Service: (888) 826-9452

Today 11:00 AM - 5:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2018 Toyota Camry XLE Used Cars in Oakdale, NY 11769

Great Deal
$5,236 BELOW
CarGurus IMV of $26,119

Price: $20,883

Mileage: 5,962

Location: Oakdale, NY 11769

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gy Description: Used 2018 Toyota Camry XLE for sale - $20,883, 5,962 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/22/01/07/2013_ford_fusion-pic-1113459147997998626-152x114.jpeg

2013 Ford Fusion Hybrid Titanium Used Cars in Oakdale, NY 11769

Great Deal
$1,910 BELOW
CarGurus IMV of $14,793

Price: $12,883

Mileage: 51,818

Location: Oakdale, NY 11769

Average time on market: 46 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Oxford White Description: Used 2013 Ford Fusion Hybrid Titanium for sale - $12,883, 51,818 miles with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/19/01/45/2012_toyota_highlander-pic-713468404098601209-152x114.jpeg

2012 Toyota Highlander Limited AWD Used Cars in Oakdale, NY 11769

Good Deal
$1,064 BELOW
CarGurus IMV of $20,947

Price: $19,883

Mileage: 68,568

Location: Oakdale, NY 11769

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Magnetic Gray Metallic Description: Used 2012 Toyota Highlander Limited AWD for sale - $19,883, 68,568 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/28/01/20/2012_toyota_highlander-pic-1674161260846243822-152x114.jpeg

2012 Toyota Highlander Used Cars in Oakdale, NY 11769

Fair Deal
$859 BELOW
CarGurus IMV of $17,742

Price: $16,883

Mileage: 75,481

Location: Oakdale, NY 11769

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2012 Toyota Highlander for sale - $16,883, 75,481 miles with Aluminum Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Toyota Camry XLE Used Cars in Oakdale, NY 11769

Fair Deal
$1,190 BELOW
CarGurus IMV of $21,073

Price: $19,883

Mileage: 12,133

Location: Oakdale, NY 11769

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Wh Description: Used 2017 Toyota Camry XLE for sale - $19,883, 12,133 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/14/01/30/2012_toyota_rav4-pic-7316149901066009430-152x114.jpeg

2012 Toyota RAV4 Limited V6 4WD Used Cars in Oakdale, NY 11769

Fair Deal
$541 BELOW
CarGurus IMV of $14,424

Price: $13,883

Mileage: 106,499

Location: Oakdale, NY 11769

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2012 Toyota RAV4 Limited V6 4WD for sale - $13,883, 106,499 miles with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/11/01/16/2015_honda_civic-pic-2915784585523867079-152x114.jpeg

2015 Honda Civic EX Used Cars in Oakdale, NY 11769

Fair Deal
$340 BELOW
CarGurus IMV of $15,223

Price: $14,883

Mileage: 23,538

Location: Oakdale, NY 11769

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Modern Steel Metallic Description: Used 2015 Honda Civic EX for sale - $14,883, 23,538 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/19/01/45/2015_toyota_highlander-pic-2245017175513480755-152x114.jpeg

2015 Toyota Highlander Limited AWD Used Cars in Oakdale, NY 11769

Fair Deal
$416 BELOW
CarGurus IMV of $29,299

Price: $28,883

Mileage: 60,089

Location: Oakdale, NY 11769

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Attitude Black Metallic Description: Used 2015 Toyota Highlander Limited AWD for sale - $28,883, 60,089 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Chrome Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/21/01/05/2018_toyota_camry-pic-6116721857937527804-152x114.jpeg

2018 Toyota Camry LE Used Cars in Oakdale, NY 11769

Fair Deal
$323 BELOW
CarGurus IMV of $21,206

Price: $20,883

Mileage: 8,170

Location: Oakdale, NY 11769

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Celestial Silver Metallic Description: Used 2018 Toyota Camry LE for sale - $20,883, 8,170 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/22/01/07/2018_toyota_camry-pic-2858107433082585654-152x114.jpeg

2018 Toyota Camry LE Used Cars in Oakdale, NY 11769

Fair Deal
$274 BELOW
CarGurus IMV of $21,157

Price: $20,883

Mileage: 9,396

Location: Oakdale, NY 11769

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Super White Description: Used 2018 Toyota Camry LE for sale - $20,883, 9,396 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/22/01/07/2018_toyota_camry-pic-7670850889956941626-152x114.jpeg

2018 Toyota Camry LE Used Cars in Oakdale, NY 11769

Fair Deal
$231 BELOW
CarGurus IMV of $21,114

Price: $20,883

Mileage: 10,469

Location: Oakdale, NY 11769

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Super White Description: Used 2018 Toyota Camry LE for sale - $20,883, 10,469 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/12/08/37/2016_honda_pilot-pic-7155252489432291930-152x114.jpeg

2016 Honda Pilot Touring AWD Used Cars in Oakdale, NY 11769

Fair Deal
$152 BELOW
CarGurus IMV of $32,035

Price: $31,883

Mileage: 42,807

Location: Oakdale, NY 11769

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Modern Steel Metallic Description: Used 2016 Honda Pilot Touring AWD for sale - $31,883, 42,807 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Adaptive Cruise Control, Navigation System, DVD Entertainment System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/30/22/34/2015_toyota_corolla-pic-4910633650558637983-152x114.jpeg

2015 Toyota Corolla S Used Cars in Oakdale, NY 11769

Fair Deal
$53 BELOW
CarGurus IMV of $13,936

Price: $13,883

Mileage: 45,185

Location: Oakdale, NY 11769

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Super White Description: Used 2015 Toyota Corolla S for sale - $13,883, 45,185 miles with Bluetooth, Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/22/01/07/2018_toyota_camry-pic-3386339511185200985-152x114.jpeg

2018 Toyota Camry SE Used Cars in Oakdale, NY 11769

Fair Deal
$39 ABOVE
CarGurus IMV of $22,844

Price: $22,883

Mileage: 9,586

Location: Oakdale, NY 11769

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Predawn Gray Mica Description: Used 2018 Toyota Camry SE for sale - $22,883, 9,586 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/17/01/23/2012_jeep_liberty-pic-3535078165505783050-152x114.jpeg

2012 Jeep Liberty Sport 4WD Used Cars in Oakdale, NY 11769

Fair Deal
$54 ABOVE
CarGurus IMV of $11,796

Price: $11,850

Mileage: 77,202

Location: Oakdale, NY 11769

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Winter Chill Pearl Description: Used 2012 Jeep Liberty Sport 4WD for sale - $11,850, 77,202 miles with Aluminum Wheels
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
May 8, 2018
Rob M
The dealer was located 1.5 hours from me. I asked them to give me their best price on a car. They wanted me to come in and test drive the car. I just wanted their best offer. I would have drove 3 hours round trip to purchase the car if I had a great offer. They would not give me an offer on the car. Needless to say I did not go there and they did not make a sale. (FYI....I did drive 4 hours round trip to another dealer who did give me a great offer and I purchased the car from the other dealer)
3 people found this review helpful.
Apr 10, 2018
The called me back in a timely fashion, they were polite and informative.
1 people found this review helpful.
Apr 2, 2018
Chickching
They were awesome.... very accommodating and friendly. WIll was so great to work with.... highly recommend them!! .
1 people found this review helpful.
Mar 27, 2018
GuruY2HSC
Excellent customer service and follow up.
1 people found this review helpful.
Oct 20, 2017
Super Bruce L was able to give me clear and complete details about the New 18 Camry's , I was able to drive it as soon as I got to their dealership. They had them in every color. Very easy day!
1 people found this review helpful.
Oct 8, 2017
Highly recommend this dealer, from start to finish customer service was top notch. Would definitely buy from them again.
2 people found this review helpful.
Jul 25, 2017
Guru9PFSP
The "internet sales associate" did reply to my original submittal...5- times with the same or similar form letter email. Not once did he reply to my replies or answer my questions. The theme was the same each time: I have a quote for you that will be ready shortly, please call me to discuss it, please call me so I can tell you how internet sales work, I will send your quote shortly, please call me. So Sunrise Toyota "internet sales technique" is: don't use the Internet, instead get the person on the phone or in the dealership.
3 people found this review helpful.
Jun 24, 2017
Lpena1980
after a week or so of them calling me almost everyday to arrange to see the car. I was finally able to go there I called the day before made an appointment to test drive the car and when I got there they said the car had been sold the night before. they just want to get you to go there.
2 people found this review helpful.
Jun 10, 2017
Very happy to help
0 people found this review helpful.
Mar 24, 2017
Very quick response!
0 people found this review helpful.
Mar 20, 2017
Travelette_457
Very professional and courteous communication through email and phone.
1 people found this review helpful.
Feb 15, 2017
did not have the exact vehicle but offered to work with me
0 people found this review helpful.
Jan 21, 2017
The dealer responded to my inquiry several times but didn't supply me with the information I requested to evaluate the purchase.
1 people found this review helpful.
Sep 27, 2016
I Inquired about a new Camry and Sunrise Toyota contacted me within minutes! They arranged for me to come in to the dealership to take a look at what they had. I met with My salesperson, Mike Coltellino. He helped me figure out what options I needed in a car. He worked with me on showing me all of my finance options too! I had a great experience at Sunrise Toyota in Oakdale and would highly recommend them to all of my family, friends and co workers!
3 people found this review helpful.
Aug 21, 2016
The didn't have the car we went to see eventhough we spoke to them before going.
3 people found this review helpful.
Aug 2, 2016
Got make to me and keeps e mailing me very good.
1 people found this review helpful.
Read 9 old reviews
Oct 23, 2015
Received call within 5 min Went in to make the deal I spoke with about 7 people All great
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
David,

Thanks for the great review. We are focused on 100% customer satisfaction. Enjoy your car.
Oct 14, 2015
Five star dealer
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
John,

Thanks for the great review. We are focused on 100% customer satisfaction. Enjoy your car.
Sep 11, 2015
Kind and cortious
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks for the kind words and your business. We look forward to satisfying you for years to come in our service and parts departments.
Aug 27, 2015
Good
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Erik,

Thanks for the great review. We are focused on 100% customer satisfaction. Enjoy your car.
May 2, 2015
the dealership followed up and was very helpful with my questions
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Bruce,
Thanks for the great review. We are focused on 100% customer satisfaction. Enjoy your car.
Apr 28, 2015
The dealer sent an email saying they had the car I was looking for. Then I received another email saying it was NOT available. They tried to sell me a car that I already own but 5 years older. No thanks. What a waste of time
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
I'm very sorry to hear that you were not able to purchase one of out deeply discounted vehicles,
I am in fact happy to hear that you did receive a call back to inform you that the vehicle was NOT available at that time so you did not drive such a long distance for nothing.
That's are in fact a great many dealer that may not have given you the common courtesy of such a phone call. Unfortunate we were not able to sell you one or own superb vehicles due to a prior sale, however please consider us in the future as own phone sales department does always consider your time our first concern
Than
 More ...
Jan 31, 2015
if the weather would ever cooperate I would have had the car sooner. The driver is delivering the car in 2 hrs!
1 people found this review helpful.
Sep 6, 2013
good, but first time I told the girl that called that I would not go to NY I kept being bothered
1 people found this review helpful.
Sep 5, 2011
carbuf
Good people, especially Dan Gladd. Very nice guy. Honest and caring.
1 people found this review helpful.

Other Nearby Dealers

Riverhead Toyota - 405 listings
1655 Old Country Road Riverhead, NY 11901
4 reviews
Queensboro Toyota - 56 listings
62-10 Northern Boulevard Woodside, NY 11372
1 review
Long Island Cars Direct
1556 Ocean Ave Suite 14 Bohemia, NY 11716
1 review
Colonial Toyota
470 Boston Post Rd Milford, CT 06460
2 reviews
Advantage Toyota - 738 listings
400 Sunrise Hwy Valley Stream, NY 11581
6 reviews
A-1 Toyota - 383 listings
50 Amity Rd New Haven, CT 06515
12 reviews
Toyota of Manhattan - 342 listings
645 11th Ave New York, NY 10036
10 reviews
Bay Ridge Toyota - 380 listings
6401 6th Avenue Brooklyn, NY 11220
15 reviews
City World Toyota - 426 listings
3333 Boston Rd Bronx, NY 10469
6 reviews
DCH Toyota City - 335 listings
1305 E Boston Post Rd Mamaroneck, NY 10543
12 reviews
Toyota of Greenwich - 179 listings
75 E Putnam Ave Cos Cob, CT 06807
6 reviews
Westchester Toyota - 296 listings
2167 Central Park Ave Yonkers, NY 10710
20 reviews
Penn Toyota Limited Worldwide Auto Outlet - 407 listings
2400 Northern Blvd Greenvale, NY 11548
9 reviews
Sunrise Toyota North - 348 listings
910 Middle Country Rd Middle Island, NY 11953
5 reviews
New Rochelle Toyota - 437 listings
47 Cedar Street New Rochelle, NY 10801
17 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,281 Great Deals out of 188,639 listings starting at $1,200
Used Ford F-250 Super Duty
433 Great Deals out of 36,355 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,821 Great Deals out of 155,893 listings starting at $1,799
Used Chevrolet Silverado 2500HD
318 Great Deals out of 28,511 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
995 Great Deals out of 130,875 listings starting at $5,695
Used Ram 2500
221 Great Deals out of 31,913 listings starting at $7,000
Used Toyota RAV4
647 Great Deals out of 72,066 listings starting at $1,495
Used Nissan Rogue
640 Great Deals out of 74,362 listings starting at $2,488
Used Toyota Camry
1,011 Great Deals out of 70,933 listings starting at $1,137
Used Honda CR-V
939 Great Deals out of 72,678 listings starting at $900
Used Honda Civic
529 Great Deals out of 40,610 listings starting at $1,615
Used Toyota Corolla
695 Great Deals out of 60,527 listings starting at $1,400
Used Honda Accord
745 Great Deals out of 97,282 listings starting at $750
Used Ford Escape
1,236 Great Deals out of 96,494 listings starting at $975
Used Chevrolet Equinox
1,402 Great Deals out of 89,677 listings starting at $1,995