Lincoln of Troy

Is this your dealership? Sign up for a dealer account

1950 W Maple Rd
Troy, MI 48084

Map & Directions

Service: (888) 905-6260

Today 8:30 AM - 6:00 PM (Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2015 Land Rover Range Rover V8 Supercharged 4WD Used Cars in Troy, MI 48084

Good Deal
$5,811 BELOW
CarGurus IMV of $40,711

Price: $34,900

Mileage: 80,643

Location: Troy, MI 48084

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Fuji White Description: Used 2015 Land Rover Range Rover V8 Supercharged 4WD for sale - $34,900, 80,643 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, DVD Entertainment System
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2015 Jeep Wrangler Unlimited Sport 4WD Used Cars in Troy, MI 48084

Good Deal
$3,311 BELOW
CarGurus IMV of $21,811

Price: $18,500

Mileage: 90,384

Location: Troy, MI 48084

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Black Clear Coat Description: Used 2015 Jeep Wrangler Unlimited Sport 4WD for sale - $18,500, 90,384 miles
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Lincoln Navigator Reserve 4WD Used Cars in Troy, MI 48084

Good Deal
$2,227 BELOW
CarGurus IMV of $45,227

Price: $43,000

Mileage: 33,871

Location: Troy, MI 48084

Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: Used 2017 Lincoln Navigator Reserve 4WD for sale - $43,000, 33,871 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start, Navigation System, DVD Entertainment System
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Lincoln MKZ Hybrid FWD Used Cars in Troy, MI 48084

Good Deal
$1,794 BELOW
CarGurus IMV of $18,294

Price: $16,500

Mileage: 45,048

Location: Troy, MI 48084

Average time on market: 47 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Ingot Silver Description: Used 2016 Lincoln MKZ Hybrid FWD for sale - $16,500, 45,048 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Remote Start, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Lincoln MKZ Hybrid FWD Used Cars in Troy, MI 48084

Good Deal
$1,729 BELOW
CarGurus IMV of $17,729

Price: $16,000

Mileage: 51,517

Location: Troy, MI 48084

Average time on market: 47 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Black Velvet Description: Used 2016 Lincoln MKZ Hybrid FWD for sale - $16,000, 51,517 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Lincoln MKC Premiere AWD Used Cars in Troy, MI 48084

Good Deal
$1,195 BELOW
CarGurus IMV of $20,695

Price: $19,500

Mileage: 34,652

Location: Troy, MI 48084

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: Used 2017 Lincoln MKC Premiere AWD for sale - $19,500, 34,652 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Lincoln MKZ Select AWD Used Cars in Troy, MI 48084

Fair Deal
$1,230 BELOW
CarGurus IMV of $22,930

Price: $21,700

Mileage: 25,603

Location: Troy, MI 48084

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Midnight Sapphire Blue Metallic Description: Used 2017 Lincoln MKZ Select AWD for sale - $21,700, 25,603 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Lincoln MKX Reserve AWD Used Cars in Troy, MI 48084

Fair Deal
$1,232 BELOW
CarGurus IMV of $26,232

Price: $25,000

Mileage: 44,354

Location: Troy, MI 48084

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Metallic Tinted Clearcoat Description: Used 2016 Lincoln MKX Reserve AWD for sale - $25,000, 44,354 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Remote Start, Navigation System
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2018 Lincoln Navigator Select 4WD Used Cars in Troy, MI 48084

Fair Deal
$2,080 BELOW
CarGurus IMV of $66,580

Price: $64,500

Mileage: 10,214

Location: Troy, MI 48084

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Magnetic Gray Description: Used 2018 Lincoln Navigator Select 4WD for sale - $64,500, 10,214 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start, Navigation System
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2015 Lincoln MKC AWD Used Cars in Troy, MI 48084

Fair Deal
$924 BELOW
CarGurus IMV of $18,924

Price: $18,000

Mileage: 53,631

Location: Troy, MI 48084

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Tuxedo Black Metallic Description: Used 2015 Lincoln MKC AWD for sale - $18,000, 53,631 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Lincoln MKX Select AWD Used Cars in Troy, MI 48084

Fair Deal
$695 BELOW
CarGurus IMV of $25,495

Price: $24,800

Mileage: 28,758

Location: Troy, MI 48084

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: Used 2016 Lincoln MKX Select AWD for sale - $24,800, 28,758 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Lincoln MKC Premiere AWD Used Cars in Troy, MI 48084

Fair Deal
$411 BELOW
CarGurus IMV of $20,911

Price: $20,500

Mileage: 32,727

Location: Troy, MI 48084

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: Used 2017 Lincoln MKC Premiere AWD for sale - $20,500, 32,727 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Lincoln MKZ Select AWD Used Cars in Troy, MI 48084

Fair Deal
$480 BELOW
CarGurus IMV of $22,480

Price: $22,000

Mileage: 29,351

Location: Troy, MI 48084

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: Used 2017 Lincoln MKZ Select AWD for sale - $22,000, 29,351 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2015 Lincoln MKT EcoBoost AWD Used Cars in Troy, MI 48084

Fair Deal
$530 BELOW
CarGurus IMV of $23,530

Price: $23,000

Mileage: 46,749

Location: Troy, MI 48084

Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: Used 2015 Lincoln MKT EcoBoost AWD for sale - $23,000, 46,749 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Remote Start
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Lincoln MKX Select AWD Used Cars in Troy, MI 48084

Fair Deal
$373 BELOW
CarGurus IMV of $24,373

Price: $24,000

Mileage: 38,049

Location: Troy, MI 48084

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Velvet Description: Used 2016 Lincoln MKX Select AWD for sale - $24,000, 38,049 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Remote Start
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviews are verified visits to the dealer. – Learn More
Jan 3, 2019
My salesman was Ray and he made my car buying experience very good. He understood what I was looking for and the price I was willing to pay. He did a great job delivering the vehicle that was a surprise for my wife for Christmas.
Dec 23, 2018
Harry nathoo
Came back to me with the answer
Nov 22, 2018
Great dealer. Very professional staff and the cars were very clean.
Response from current dealership:
Hi James,

Thank you for your business and for sharing your experience with us at Lincoln of Troy!  Thank you, and we look forward to serving you again soon!
Nov 13, 2018
Great speaking to her.
Response from current dealership:
Hi Christa!

While is sounds like you had a positive phone call with someone at Lincoln of Troy, it looks like your review may have gotten cut off.  Please do not hesitate to reach out should you have any further questions.

Thank you!  
Jul 28, 2018
Very helpful. Quick follow up
Response from current dealership:
Hello Susan! Thank you for sharing your feedback with Lincoln of Troy! We look forward to serving you again soon!
Apr 6, 2018
GuruYVX8V
Professional, kept contact
Response from current dealership:
Hello! Thank you for sharing your feedback with Lincoln of Troy. We look forward to serving you again soon!
Feb 1, 2018
I was contacted by e-mail. It would be more customer friendly to get a phone call since I actually initiated the electronic contact. Had it been a cold call from a sales person I may not have been open. However, an electronic response when a phone number is available would be a lot more effective.
Read 19 old reviews
Jan 3, 2018
Very courteous and friendly...
Response from current dealership:
Hello! Thank you for taking the time to share your experience with us at Lincoln of Troy. We look forward to serving you again soon!
Dec 4, 2017
GuruZ64WQ
Tom has great customer service Keep up that great job
Response from current dealership:
Hello! Thank you for sharing your experience at Lincoln of Troy. Please feel free to reach out to our Sales Manager, Elizabeth, at 248-643-6600 should you have any further questions or concerns regarding your new vehicle. Hope to see you again soon!
Nov 3, 2017
Jfazzoni
The dealership was very responsive. Ric did a thorough job from start to finish.
Response from current dealership:
Hello - Thank you for sharing your experience with us at Lincoln of Troy. Should you have any further questions please do not hesitate to reach out to Ric at (248) 643-6600. Come back and see us soon!
Aug 25, 2017
Great experience with the manager Tony. He went above and beyond to make sure we had a good experience and I love my car! Would definitely recommend this dealer if you are in the market for a Lincoln!
Response from current dealership:
Hello Tara! Thank you for sharing your experience with Tony at Lincoln of Troy. We sincerely appreciate the kind words you have shared. Should you have any further questions regarding your vehicle, please do not hesitate to reach out to Tony at 248-643-6600. Congrats on your new vehicle! Come back and see us soon!
Aug 17, 2017
When i saw the car, i fell in love with it. All that was left to do is test drive it. It did not pass the test drive. I was about to leave and go somewhere else when the agent told me that the car has not been inspected and that they would fix all of my complaints about the car. They dod that and did another test drive. The car sounded great and i did not have any complaints. Thank you lincoln of troy. You have a happy car owner.
Response from current dealership:
Hello James. We want to sincerely thank you for your business and for sharing your experience at Lincoln of Troy. Congrats on the new car! Should you need anything else, please do not hesitate to reach out to our Sales Manager, Elizabeth, at (248) 643-6600. Hope to see you again soon!
Jun 7, 2017
Prompt and courteous
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello Mike! Thank you for the kind words about your experience at Lincoln of Troy. Come back and see us soon!
May 23, 2017
Guru8V9C
Loved my experience there.. service was incredible ! ! The vehicle I purchased was detailed to perfection ! I Absolutely love it !.. my salesman Scott was awesome ! Just an overall awesome and exciting time I would definitely refer people to Lincon of Troy !..
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We thank you for your business and will be sure to pass on the kind words to Scott. Should you need any assistance in the future, please do not hesitate to reach out to Scott at (248) 643-6600. We hope to see you soon!
Apr 17, 2017
Email back and stated that car just came in. No further contact.
Response from current dealership:
Hello Dennis. We would like to apologize for the customer service you experienced when purchasing your vehicle. Our end goal is to always make sure our customers are satisfied. We would like to hear more about your interaction so that we can correct any potential problems in the future. Please contact our manager, Elizabeth, and she would be happy to work with you directly. She can be reached at 877-357-0479. Thank you.
Mar 28, 2017
very good experience
0 people found this review helpful.
Feb 10, 2017
jmhogarth
Would not recommend this dealership. Very dishonest sales practices. Car I test drove had a definite suspension problem. Salesman *Ray) said it would be fixed if I bought the car and then proceeded to tell me that I would have to pay $1,200 more than the advertised price in order to buy the car with the advertised warranty. Save yourself some trouble and avoid this dealership, terrible sales people!
8 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We apologize for the experience you had at Lincoln of Troy. We spoke to our Pre-Owned Sales Manager about this issue further and he explained that the vehicle's suspension problem could be taken care of under the factory warranty. We apologize for the misunderstanding, and if there is anything else we can do to earn your business, please feel free to contact the Pre-Owned Manager, Tony, at 855-233-0714.
Feb 9, 2017
Kaos709
Salesman was honest and wanted a happy customer I was very picky and he made the car look brand new. I don't think I will ever buy a new car again I've only had this lincoln for a week but it rides great is in better shape than any of my new cars and is bumper to bumper until 2020 or 100000 miles
3 people found this review helpful.
Nov 4, 2016
great very fast and friendly service would buy a car there again
4 people found this review helpful.
Oct 30, 2016
This is a nice professionally ran dealership. Phone calls are returned promptly, no questions go unanswered. If you're buying used I worked with Ric he's awesome!
1 people found this review helpful.
Mar 22, 2016
Used this dealer for a pre-owned vehicle and the process was very easy and they took care of me on some minor vehicle issues after we settled on price.
1 people found this review helpful.
Nov 8, 2015
Great dealership. Highly recommended
0 people found this review helpful.
Oct 31, 2015
Stopped in late to see a mariner hybrid. the car would not start was told come in the morning I'll have it into service to get it checked out. I called twice in the morning to let him know I was coming And called again to let them know I W's running a little late. I asked if the car could be washed prior to my arrival. I was told sure. Well what a huge disappointment when I pulled up the car was dirty and I W's told not to turn off as it will not start back up. Attempted a test drive the car died twice. Will never ever go back. Thanks for wasting my time guys..
3 people found this review helpful.
Oct 24, 2015
I purchased the car from them. My overall experience was good. The salesman was helpful.
0 people found this review helpful.
Apr 19, 2015
They totally tried to rob me on my trade! They offered 85% below blue book price on my car! Avoid this dealership if you have a car to trade in! !!
2 people found this review helpful.
Mar 4, 2015
Never called back. Only interested in the sell. Had to travel to dealership b4 i got a response
2 people found this review helpful.

Other Nearby Dealers

Jack Demmer Lincoln - 291 listings
21531 Michigan Ave Dearborn, MI 48124
3 reviews
Northgate Ford - 259 listings
3600 Pine Grove Ave Port Huron, MI 48060
2 reviews
Southgate Lincoln - 209 listings
16800 Fort St Southgate, MI 48195
5 reviews
Acura Of Troy - 57 listings
1828 Maplelawn Dr Troy, MI 48084
1 review
Friendly Ford, Inc.
2800 N. Telegraph Monroe, MI 48162
1 review
Hines Park Lincoln - 572 listings
40601 Ann Arbor Rd Plymouth, MI 48170
29 reviews
Star Lincoln
24350 W 12 Mile Rd Southfield, MI 48034
13 reviews
Varsity Lincoln - 691 listings
49251 Grand River Ave Novi, MI 48374
51 reviews
Crest Lincoln - 404 listings
36200 Van Dyke Ave Sterling Heights, MI 48312
38 reviews
Imlay City Ford - 293 listings
1788 S Cedar St Imlay City, MI 48444
26 reviews
Bob Maxey Lincoln - 187 listings
16901 Mack Ave Detroit, MI 48224
14 reviews
Randy Wise Lincoln Hyundai - 160 listings
4350 Lennon Rd Flint, MI 48507
4 reviews
Sesi Lincoln Volvo Mazda - 217 listings
3990 Jackson Rd Ann Arbor, MI 48103
8 reviews
Friendly Ford Lincoln - 45 listings
2800 N Telegraph Rd Monroe, MI 48162
2 reviews
Templeton Auto Sales
1276 Fort St Lincoln Park, MI 48146

Popular Used Cars

Used Ford F-150
4,223 Great Deals out of 245,687 listings starting at $750
Used Ford F-250 Super Duty
1,008 Great Deals out of 48,277 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Silverado 1500
3,821 Great Deals out of 154,916 listings starting at $1,500
Used Chevrolet Silverado 2500HD
684 Great Deals out of 38,549 listings starting at $1,999
Used RAM 1500
2,766 Great Deals out of 150,856 listings starting at $3,950
Used RAM 2500
606 Great Deals out of 37,673 listings starting at $5,000
Used Toyota RAV4
1,099 Great Deals out of 56,874 listings starting at $1,895
Used Nissan Rogue
1,158 Great Deals out of 73,406 listings starting at $2,488
Used Toyota Camry
1,145 Great Deals out of 71,830 listings starting at $1,200
Used Honda CR-V
1,049 Great Deals out of 85,131 listings starting at $2,190
Used Honda Civic
806 Great Deals out of 59,316 listings starting at $900
Used Toyota Corolla
1,053 Great Deals out of 55,579 listings starting at $900
Used Honda Accord
979 Great Deals out of 60,568 listings starting at $1,074
Used Ford Escape
1,764 Great Deals out of 85,369 listings starting at $1,400
Used Chevrolet Equinox
1,703 Great Deals out of 93,186 listings starting at $1,000