Eden Autos

6213 E Roosevelt Blvd
Philadelphia, PA 19149

Sales: (215) 883-4272

Today 9:00 AM - 9:00 PM
(Open Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/09/05/56/2014_kia_sorento-pic-3538258770262557569-152x114.jpeg

2014 Kia Sorento LX AWD Used Cars in Philadelphia, PA 19149

Great Deal
$2,795 BELOW
CarGurus IMV of $16,695

Price: $13,900

Mileage: 29,616

Location: Philadelphia, PA 19149

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2014 Kia Sorento LX AWD for sale - $13,900, 29,616 miles with Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/09/05/56/2016_nissan_rogue-pic-1775783024815829378-152x114.jpeg

2016 Nissan Rogue SL AWD Used Cars in Philadelphia, PA 19149

Great Deal
$3,465 BELOW
CarGurus IMV of $21,365

Price: $17,900

Mileage: 21,877

Location: Philadelphia, PA 19149

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2016 Nissan Rogue SL AWD for sale - $17,900, 21,877 miles with Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/10/02/43/2010_mazda_tribute-pic-4113564575535976475-152x114.jpeg

2010 Mazda Tribute s Grand Touring Used Cars in Philadelphia, PA 19149

Great Deal
$1,519 BELOW
CarGurus IMV of $9,419

Price: $7,900

Mileage: 69,639

Location: Philadelphia, PA 19149

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2010 Mazda Tribute s Grand Touring for sale - $7,900, 69,639 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/09/05/56/2015_jeep_patriot-pic-752487899084965158-152x114.jpeg

2015 Jeep Patriot Latitude 4WD Used Cars in Philadelphia, PA 19149

Great Deal
$1,952 BELOW
CarGurus IMV of $16,847

Price: $14,895

Mileage: 18,453

Location: Philadelphia, PA 19149

Average time on market: 42 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2015 Jeep Patriot Latitude 4WD for sale - $14,895, 18,453 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/09/05/56/2013_kia_sportage-pic-8042526641131676476-152x114.jpeg

2013 Kia Sportage LX AWD Used Cars in Philadelphia, PA 19149

Great Deal
$2,001 BELOW
CarGurus IMV of $14,496

Price: $12,495

Mileage: 47,370

Location: Philadelphia, PA 19149

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2013 Kia Sportage LX AWD for sale - $12,495, 47,370 miles with Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/13/02/43/2015_volkswagen_jetta-pic-6374884682655474832-152x114.jpeg

2015 Volkswagen Jetta SE Used Cars in Philadelphia, PA 19149

Great Deal
$2,029 BELOW
CarGurus IMV of $13,929

Price: $11,900

Mileage: 14,963

Location: Philadelphia, PA 19149

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2015 Volkswagen Jetta SE for sale - $11,900, 14,963 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/09/05/56/2015_jeep_compass-pic-2240220420745456299-152x114.jpeg

2015 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Philadelphia, PA 19149

Good Deal
$1,304 BELOW
CarGurus IMV of $16,299

Price: $14,995

Mileage: 30,051

Location: Philadelphia, PA 19149

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2015 Jeep Compass Latitude 4WD for sale - $14,995, 30,051 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/09/05/56/2016_kia_sorento-pic-9014615124227249460-152x114.jpeg

2016 Kia Sorento LX AWD Used Cars in Philadelphia, PA 19149

Good Deal
$1,654 BELOW
CarGurus IMV of $18,149

Price: $16,495

Mileage: 35,886

Location: Philadelphia, PA 19149

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2016 Kia Sorento LX AWD for sale - $16,495, 35,886 miles with Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/09/05/56/2016_kia_sorento-pic-546361630769228576-152x114.jpeg

2016 Kia Sorento LX Used Cars in Philadelphia, PA 19149

Good Deal
$1,702 BELOW
CarGurus IMV of $17,697

Price: $15,995

Mileage: 24,696

Location: Philadelphia, PA 19149

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2016 Kia Sorento LX for sale - $15,995, 24,696 miles with Backup Camera, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2015 Volkswagen Jetta SE Used Cars in Philadelphia, PA 19149

Good Deal
$1,697 BELOW
CarGurus IMV of $14,196

Price: $12,499

Mileage: 31,930

Location: Philadelphia, PA 19149

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2015 Volkswagen Jetta SE for sale - $12,499, 31,930 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/09/05/56/2015_jeep_patriot-pic-3636934850262900048-152x114.jpeg

2015 Jeep Patriot Latitude Used Cars in Philadelphia, PA 19149

Good Deal
$1,741 BELOW
CarGurus IMV of $14,736

Price: $12,995

Mileage: 29,846

Location: Philadelphia, PA 19149

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Manual Color: White Description: Used 2015 Jeep Patriot Latitude for sale - $12,995, 29,846 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/15/02/18/2017_hyundai_accent-pic-67409867116359189-152x114.jpeg

2017 Hyundai Accent SE Sedan FWD Used Cars in Philadelphia, PA 19149

Good Deal
$923 BELOW
CarGurus IMV of $11,718

Price: $10,795

Mileage: 18,272

Location: Philadelphia, PA 19149

Average time on market: 45 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2017 Hyundai Accent SE Sedan FWD for sale - $10,795, 18,272 miles with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/09/05/56/2015_nissan_altima-pic-558010900630666739-152x114.jpeg

2015 Nissan Altima 2.5 SV Used Cars in Philadelphia, PA 19149

Good Deal
$1,275 BELOW
CarGurus IMV of $14,175

Price: $12,900

Mileage: 34,148

Location: Philadelphia, PA 19149

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2015 Nissan Altima 2.5 SV for sale - $12,900, 34,148 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/07/03/08/2017_kia_forte-pic-2767427191415137832-152x114.jpeg

2017 Kia Forte LX Used Cars in Philadelphia, PA 19149

Good Deal
$1,154 BELOW
CarGurus IMV of $14,054

Price: $12,900

Mileage: 9,728

Location: Philadelphia, PA 19149

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2017 Kia Forte LX for sale - $12,900, 9,728 miles with Steel Wheels, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/09/05/56/2017_kia_sedona-pic-1854020072368148631-152x114.jpeg

2017 Kia Sedona LX Used Cars in Philadelphia, PA 19149

Good Deal
$1,447 BELOW
CarGurus IMV of $19,942

Price: $18,495

Mileage: 36,966

Location: Philadelphia, PA 19149

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2017 Kia Sedona LX for sale - $18,495, 36,966 miles with Backup Camera, Alloy Wheels
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jun 19, 2018
I called about a car advertised on Car Gurus and told them I would travel to see it from State College, PA. The salesman assured me the car was still there and to go home and complete their online application for refinancing. I did that and called the salesman to advise it was completed. A few hours later, his boss called to tell me my credit was approved but the car had been sold two days prior. He said he did have other cars I might be interested in and that he’d call me the next day. Never heard from him again and I’ll never deal with them again....ever.
2 people found this review helpful.
Apr 29, 2018
Had a very enjoyable experience they were very helpful . Bought the car that I saw online no issues . Would recommend them to anyone .
3 people found this review helpful.
Apr 9, 2018
Stop by two days in a row but the car I wanted to see was not there and no one call me back
2 people found this review helpful.
Apr 7, 2018
renataroth1
I have quite a few used cars and by far this dealer has exceeded my expectations. They truly have delivered what they promised without any surprises but they have also made the entire sale process easy. They are honest and accommodate any needs you may have. I highly recommend their dealership. I know that if i need another car I will contact them first.
2 people found this review helpful.
Dec 23, 2017
Purchased 2015 Kia Optima from this dealership. Richard was extremely helpful in getting me a low monthly payment despite my bad credit rating. The saying "Its too good to be true "does not apply to Eden autos. Its good and true that you will get the best deal around regardless to your credit score. Give them a try ,ask for Richard
3 people found this review helpful.
Dec 8, 2017
They lied. This car is always featured on CarGurus but when you go there they say it’s sold. Also the price 2,000 more then advertised
10 people found this review helpful.
Nov 1, 2017
Very happy with this dealership! Everyone was really nice and helpful. I found the perfect car for a great price and they worked with me to get the payment I could afford. I highly recommend Eden Autos to anybody, even if your credit isn't the best, they go above and beyond to make you satisfied!
2 people found this review helpful.
Oct 21, 2017
I found it somewhat frustrating that the website had not been updated and that every vehicle I inquired about was recently "sold".
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We are sorry to hear that the vehicles you had found on our site had been recently sold. We price our vehicles to quickly sell. We do update our website regularly. If you are still in the market for a vehicle, please reach out to us, so we can get you the right vehicle as we have the ability to get any make, model, and year. Please also check our site daily as we are constantly adding new vehicles. At Eden Autos we strive to make each and every customer satisfied. Please give us a call and let us help you get the right vehicle, at the right price.
Oct 4, 2017
Harold Jon
My experience with this dealership was great. The dealer was honest in letting me know that the original vehicle I was interested in had already been sold and was great at providing me with the same vehicle, newer model. The dealer even called me a few days after I had purchased the vehicle to see if I had enjoyed driving it. There was a few issues mechanically that I had addressed and the dealer allowed me to bring the vehicle back for service at no charge. Make sure you get a carfax on all vehicle purchases.
3 people found this review helpful.
Sep 21, 2017
GuruDNCGH
I did not realize the vehicle was sold until I called to get it. Website was not updated.
3 people found this review helpful.
Aug 29, 2017
BearsRS
Great Dealer! I LOVE MY BMW!! Customer Service was excellent and Brian is the man!!
2 people found this review helpful.
Aug 17, 2017
Very quick response Brian the sales person worked quickly and efficiently to get the deal done. I picked up the vehicle that day!!
1 people found this review helpful.
Jul 30, 2017
I went there knowing the price of the car. On website it was 12,000, on metro newspaper it was 9,900, but the dam salesman quoted me 14,000. I let him know how I felt and walked out.
8 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Dear Mr.Moon.The Lincoln MKX You were looking for just got reduced to $9900 the day you came to look at it.We did give you the option to purchase the car for the special advertised price of $9900 while you were in the dealership.Its still available for $9900 should you decide to purchase it.
Jun 22, 2017
ekr1701
after contacting the dealer about the car availability the dealer said the car needs to be sent to the BMW dealership and that it needs an inspection and repairs to the convertible roof nd that it wasn't on the lot. after a few day like 2 days later I contacted the dealer and the car was sold as is.( i am confused)
8 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We have many  customers who comes to our dealership, If a deposit is not paid than we can not guarantee availability a few days later. Please give us call if you need further help
Jun 19, 2017
Ask for Rich, absolutely the best team in the world to work with for financing a car. When they say they will get you finance they absolutely will. Go see their inventory take your paystubs and your down payment then drive home in your new whip. It's that simple. An amazing friendly staff down to the cat. I love those guys!
9 people found this review helpful.
May 31, 2017
Called about a vehicle I wanted. Spoke to someone, submitted an application and credit was ran. No response!!!! I called back multiple times to speak with the salesperson I had spoken with and still no response!!!! They kept making excuses saying she was busy or not in the office !!!!!
7 people found this review helpful.
Response from current dealership:
AT Eden Autos we take pride in our work and always respond to our customers. We value our customers and work very hard to accommodate each customer. If this wasn't the case in your situation we would like to hear from you. PLEASE CALL OUR DEALERSHIP
May 27, 2017
Excellent customer service. Great cars. Responds to service issues immediately.
2 people found this review helpful.
Apr 23, 2017
Found the car i wanted at this Dealership,Called to verify availability than drove to dealership,waited a bit to get a sales person to help me.Tough they were busy they were extremely courteous and polite. Transaction went fast got what i wanted ,They answered all my questions and concerns.Their 5 days return policy made me feel very comfortable.Love my new car.
10 people found this review helpful.
Apr 12, 2017
Was told car was there . Got there they tried to sell me something else since it was already sold. They act like it's not a big deal to waste your time!
14 people found this review helpful.
Feb 28, 2017
This is the best it gets shopping for used vehicle , got what I wanted straight talk quick transaction very happy with my car , highly recommended
5 people found this review helpful.
Jan 18, 2017
Exelent very nice service
4 people found this review helpful.
Dec 20, 2016
Good and mannerly welcome to their office. courteous review and processing of my purchase.
3 people found this review helpful.
Oct 11, 2016
marybr29
Dealer called me to make an appointment but I didn't want to travel that far.
1 people found this review helpful.
Sep 28, 2016
Sales person was informative, I Just could not get someone to ride with me. I would need a driver to bring my other vehicle home if I purchased the van. Thank you!
3 people found this review helpful.
Sep 27, 2016
The day before I went to dealer I called to verify the vehicle if you still have the car available idle hour and a half to get over there when I get there do you have the Hardee's sold the car already 3 days before
8 people found this review helpful.
Sep 25, 2016
A Great job nice people to do business with.
2 people found this review helpful.
Sep 9, 2016
ELKIN123
5
Great Guys to work with,Honest dealer, straight forward.Answered all my concerns.Love my car, highly recommended.
4 people found this review helpful.
Sep 2, 2016
Avi was very helpful and acommodating. I unfortunately did not end up buying the car due to things on my end but if I had been local I would be driving the car I wanted from them. Thank you guys for being great and understanding.
1 people found this review helpful.
Aug 17, 2016
Decent knowledge of trucks. Friendly.
2 people found this review helpful.
Read 8 old reviews
Apr 21, 2015
Their customer service is really unprofessional it seems as If they don't know what they are doing. Still haven't found my car yet
2 people found this review helpful.
Jul 15, 2014
Dealer seemed open, honest, and willing to negotiate. Did to purchase because of car's interior color.
Jun 22, 2014
They where more than helpful, the whole sales team was great, plus there L pretty girls so a+++ also the finance manager Ron was more than willing to go above and beyond to help me, and I bought and love the car ;-)
Mar 14, 2014
Great service!!! Great cars!!!
Aug 20, 2013
Never called me to inform me the car was back from repair shop. I made repeated phone calls and finally they told me they sold it.
Feb 23, 2013
Found a great deal and remain happy with Eden.
Feb 8, 2013
Dealer contact me by email to contact him on the description. Responded quickly.
Apr 8, 2012
Still trying to work with this dealer, but having difficult time getting together. The vehicle pictured is beautiful, If it is still for sale. CFM

Other Nearby Dealers

First Class Auto Land - 55 listings
4050 Frankford Ave Philadelphia, PA 19124
13 reviews
Trans Atlantic Motorcars - 44 listings
4432 N Front St Philadelphia, PA 19140
5 reviews
Key & V Auto Sales - 29 listings
4010 Kensington Ave Philadelphia, PA 19124
1 review
The Automotive Outlet - 20 listings
207 Carriage Ln, #8 Delran, NJ 08075
6 reviews
Good Buy Auto Sales - 15 listings
8303 Torresdale Ave Philadelphia, PA 19136
5 reviews
Amco Motor Sales - 11 listings
3610 Frankford Avenue Philadelphia, PA 19134
2 reviews
Auto Deals Unlimited - 2 listings
2251 W Hunting Park Ave Philadelphia, PA 19140
2 reviews
S&L Automotive Solutions
6824 Frankford Ave Philadelphia, PA 19135
1 review
Royal Car Center
3950 E Roosevelt Blvd Philadelphia, PA 19124
2 reviews
Little Johnny's Auto World Inc.
3600 Kensington Ave Philadelphia, PA 19134
1 review
Mario's Auto Sales
3801 E Thompson St Philadelphia, PA 19137
1 review
Grace Motorcar
209 Nj Highway 73 Palmyra, NJ 08065
3 reviews
Chapman Northeast Ford
9371 Roosevelt Blvd. Philadelphia, PA 19114
1 review
Key Automotive Sales and Service
101 W Erie Ave Philadelphia, PA 19140
1 review
New Phase Motors LLC
4246 N Broad St Philadelphia, PA 19140
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,240 Great Deals out of 188,601 listings starting at $1,200
Used Ford F-250 Super Duty
448 Great Deals out of 36,355 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,805 Great Deals out of 155,478 listings starting at $1,490
Used Chevrolet Silverado 2500HD
318 Great Deals out of 28,511 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
962 Great Deals out of 126,935 listings starting at $5,695
Used Ram 2500
215 Great Deals out of 30,750 listings starting at $6,500
Used Toyota RAV4
595 Great Deals out of 71,313 listings starting at $1,495
Used Nissan Rogue
610 Great Deals out of 72,935 listings starting at $3,350
Used Toyota Camry
923 Great Deals out of 69,971 listings starting at $1,137
Used Honda CR-V
853 Great Deals out of 72,288 listings starting at $900
Used Honda Civic
474 Great Deals out of 40,212 listings starting at $995
Used Toyota Corolla
681 Great Deals out of 60,661 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
681 Great Deals out of 98,452 listings starting at $750
Used Ford Escape
1,213 Great Deals out of 98,689 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Equinox
1,386 Great Deals out of 89,430 listings starting at $1,000