Chevrolet of Naperville

1515 Ogden Ave.
Naperville, IL 60540

Sales: (331) 215-5830

Service: (630) 596-1158

Today 9:00 AM - 9:00 PM
(Open Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/06/15/23/2017_chevrolet_suburban-pic-251787001218966234-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Suburban Premier 4WD Used Cars in Naperville, IL 60540

Great Deal
$5,904 BELOW
CarGurus IMV of $58,174

Price: $52,270

Mileage: 16,834

Location: Naperville, IL 60540

Average time on market: 49 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Whitesummit White Description: Used 2017 Chevrolet Suburban Premier 4WD for sale - $52,270, 16,834 miles with Leather Seats, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Chrome Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/13/08/10/2018_chevrolet_tahoe-pic-5953807448522311472-152x114.jpeg

2018 Chevrolet Tahoe Premier 4WD Used Cars in Naperville, IL 60540

Great Deal
$5,667 BELOW
CarGurus IMV of $64,461

Price: $58,794

Mileage: 5,450

Location: Naperville, IL 60540

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Whiteiridescent Pearl Tricoat Description: Used 2018 Chevrolet Tahoe Premier 4WD for sale - $58,794, 5,450 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/06/12/12/2018_chevrolet_equinox-pic-6715370914507111083-152x114.jpeg

2018 Chevrolet Equinox 1.5T LS AWD Used Cars in Naperville, IL 60540

Good Deal
$2,605 BELOW
CarGurus IMV of $25,580

Price: $22,975

Mileage: 3,183

Location: Naperville, IL 60540

Average time on market: 78 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silversilver Ice Metallic Description: Used 2018 Chevrolet Equinox 1.5T LS AWD for sale - $22,975, 3,183 miles with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/20/08/18/2014_ford_explorer-pic-3763575383661511762-152x114.jpeg

2014 Ford Explorer Limited 4WD Used Cars in Naperville, IL 60540

Good Deal
$2,318 BELOW
CarGurus IMV of $22,038

Price: $19,720

Mileage: 84,123

Location: Naperville, IL 60540

Average time on market: 49 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Silveringot Silver Metallic Description: Used 2014 Ford Explorer Limited 4WD for sale - $19,720, 84,123 miles with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/02/20/02/2017_chevrolet_tahoe-pic-7006306814479691087-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Tahoe Premier 4WD Used Cars in Naperville, IL 60540

Good Deal
$3,499 BELOW
CarGurus IMV of $60,068

Price: $56,569

Mileage: 9,702

Location: Naperville, IL 60540

Average time on market: 52 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blackblack Description: Used 2017 Chevrolet Tahoe Premier 4WD for sale - $56,569, 9,702 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, DVD Entertainment System, Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/20/08/18/2018_chevrolet_colorado-pic-214058832780201965-152x114.jpeg

2018 Chevrolet Colorado LT Crew Cab 4WD Used Cars in Naperville, IL 60540

Good Deal
$2,091 BELOW
CarGurus IMV of $33,861

Price: $31,770

Mileage: 5,803

Location: Naperville, IL 60540

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Blackblack Description: Used 2018 Chevrolet Colorado LT Crew Cab 4WD for sale - $31,770, 5,803 miles with Bluetooth, Aluminum Wheels, Remote Start, Navigation System, Safety Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/27/17/22/2016_ford_f-150-pic-1035431269138405306-152x114.jpeg

2016 Ford F-150 Platinum SuperCrew 4WD Used Cars in Naperville, IL 60540

Good Deal
$2,597 BELOW
CarGurus IMV of $44,589

Price: $41,992

Mileage: 29,758

Location: Naperville, IL 60540

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Redruby Red Metallic Tinted Clearcoat Description: Used 2016 Ford F-150 Platinum SuperCrew 4WD for sale - $41,992, 29,758 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Adaptive Cruise Control, Technology Package, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/14/08/46/2018_chevrolet_cruze-pic-1263736251451678731-152x114.jpeg

2018 Chevrolet Cruze LT Sedan FWD Used Cars in Naperville, IL 60540

Good Deal
$1,839 BELOW
CarGurus IMV of $20,314

Price: $18,475

Mileage: 4,045

Location: Naperville, IL 60540

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silversilver Ice Metallic Description: Used 2018 Chevrolet Cruze LT Sedan FWD for sale - $18,475, 4,045 miles with Bluetooth, Aluminum Wheels, Remote Start, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/19/12/06/2014_audi_allroad-pic-5342636669516417245-152x114.jpeg

2014 Audi Allroad 2.0T Premium Plus Used Cars in Naperville, IL 60540

Good Deal
$1,511 BELOW
CarGurus IMV of $24,486

Price: $22,975

Mileage: 48,764

Location: Naperville, IL 60540

Average time on market: 61 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Whiteibis White Description: Used 2014 Audi Allroad 2.0T Premium Plus for sale - $22,975, 48,764 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/04/16/04/2018_chevrolet_cruze-pic-1952045430056392409-152x114.jpeg

2018 Chevrolet Cruze LT Sedan FWD Used Cars in Naperville, IL 60540

Good Deal
$1,830 BELOW
CarGurus IMV of $19,305

Price: $17,475

Mileage: 3,429

Location: Naperville, IL 60540

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blackmosaic Black Metallic Description: Used 2018 Chevrolet Cruze LT Sedan FWD for sale - $17,475, 3,429 miles with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/16/07/46/2014_chevrolet_silverado_1500-pic-6288520919551386500-152x114.jpeg

2014 Chevrolet Silverado 1500 High Country Crew Cab LB 4WD Used Cars in Naperville, IL 60540

Good Deal
$2,009 BELOW
CarGurus IMV of $40,729

Price: $38,720

Mileage: 8,417

Location: Naperville, IL 60540

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blackblack Description: Used 2014 Chevrolet Silverado 1500 High Country Crew Cab LB 4WD for sale - $38,720, 8,417 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Chrome Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Heat Package, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/15/08/36/2016_lexus_gs_200t-pic-3529182146782487274-152x114.jpeg

2016 Lexus GS 200t Used Cars in Naperville, IL 60540

Good Deal
$1,722 BELOW
CarGurus IMV of $30,707

Price: $28,985

Mileage: 17,712

Location: Naperville, IL 60540

Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Obsidian Description: Used 2016 Lexus GS 200t for sale - $28,985, 17,712 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/11/10/45/2015_chevrolet_malibu-pic-8133126649349312096-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Malibu LTZ Used Cars in Naperville, IL 60540

Good Deal
$1,014 BELOW
CarGurus IMV of $14,489

Price: $13,475

Mileage: 62,325

Location: Naperville, IL 60540

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Copperautumn Bronze Metallic Description: Used 2015 Chevrolet Malibu LTZ for sale - $13,475, 62,325 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, DVD Entertainment System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/24/10/49/2017_nissan_altima-pic-6670228326420785826-152x114.jpeg

2017 Nissan Altima 2.5 SR Used Cars in Naperville, IL 60540

Good Deal
$1,113 BELOW
CarGurus IMV of $18,593

Price: $17,480

Mileage: 8,868

Location: Naperville, IL 60540

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Color: Silverbrilliant Silver Description: Used 2017 Nissan Altima 2.5 SR for sale - $17,480, 8,868 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/27/17/22/2015_gmc_acadia-pic-2087928801380012504-152x114.jpeg

2015 GMC Acadia SLE Used Cars in Naperville, IL 60540

Good Deal
$1,044 BELOW
CarGurus IMV of $21,534

Price: $20,490

Mileage: 34,723

Location: Naperville, IL 60540

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Whitesummit White Description: Used 2015 GMC Acadia SLE for sale - $20,490, 34,723 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Feb 21, 2018
Guru1GSB
dealer responded promptly.
Is this review helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Thanks! We're glad we could help! Sincerely, The Chevrolet of Naperville Team
Feb 13, 2018
Nice..Friendly ...Helpful
Is this review helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Thank you for your feedback, Paul! We're glad you enjoyed your experience at Chevrolet of Naperville. Sincerely, The Chevrolet of Naperville Team
Jan 24, 2018
If you’re out of state buyer and you need your license and registration processed as quick as possible,avoid this dealership. Also the sales manager wasn’t great either,doesn’t answer phone calls and he told me to wait until he’s done with his meeting.
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
We apologize for any inconvenience. It is always our goal for all of our customers to leave our dealership happy. If you could, please reach out to us at (630) 357-6100 to discuss this matter in more detail. Thank you. Sincerely, Travis
Jan 8, 2018
Guru5W48T
Over all tey were very helpful n contacted me rite away Try contacted me n was tryin to accommodate me in any way but we had already gotten our new car but tey were very professional
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Thank you! We're always happy to help. Let us know if you need anything else! Sincerely, Travis
Dec 20, 2017
Nice dealer, they was very nice
Is this review helpful? Yes | No
Nov 21, 2017
Very disappointing dealership . Called before driving 2 hours away to test drive a car I was interested in . Arrrived and car was already sold by the time we got there . They need better communication skills , because It sucks to inform your customers false information . I called early in the morning for a reason , what a waste of time .
8 of 9 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 12, 2017
fast prompt reponse
Is this review helpful? Yes | No
Sep 12, 2017
GuruDSDMY
Prompt courteous service.
Is this review helpful? Yes | No
Aug 28, 2017
TiJSon85
I havent decided on a vehicle at this point but the customer service has been quick and positive.
Is this review helpful? Yes | No
Aug 19, 2017
Great communication with me.
Is this review helpful? Yes | No
Aug 14, 2017
kcmiller22
They did contact me but we decided on a different car.
Is this review helpful? Yes | No
Jul 3, 2017
They were great about their correspondence, but car sold before I could look at it.
Is this review helpful? Yes | No
Jun 7, 2017
Sherman Devon
They quoted me a price on the phone and the price was almost 2000 dollars higher when I got there.
4 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 12, 2017
Great people
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Apr 25, 2017
Pleasant experience,Will, the sales person was helpful and attentive I left with just what I was looking for.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 24, 2017
Jp Jp
Speedy response
Is this review helpful? Yes | No
Mar 19, 2017
I called to ask if they still had a specific car I saw online, they said, they did but when we got there, they informed us they sold it to the Toyota dealership next door earlier that week! We drove all the way down there and what a scam!
8 of 8 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 10, 2017
Kalina_1012
They did respond to me online. I did talk to a manager on phone. I did call back because I had more questions. I never got a call back. I am not sure who dropped ball. I purchased used truck from a different dealership.
4 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 21, 2017
Didn't buy a car, but they had good communication.
Is this review helpful? Yes | No
Feb 11, 2017
Great service !
Is this review helpful? Yes | No
Feb 9, 2017
Marzy921
wonderful
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 2, 2017
Complete communication. Good
Is this review helpful? Yes | No
Dec 31, 2016
Same old tricks at every car dealer. Get with the times understand that if I mean you're looking for a vehicle that I'm going to buy something from you or someone who spends time with me I got what I wanted and I got a fair price for the trade which you guys were way off on.
4 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Dec 21, 2016
Good
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 13, 2016
Very professional I had good experience doing this purchase.
Is this review helpful? Yes | No
Sep 14, 2016
I got this amazing car at a great deal.....and just in time for my birthday (9/24)....HAPPY BIRTHDAY TO ME.....
Is this review helpful? Yes | No
Sep 2, 2016
The dealership was very difficult to locate. Once we finally got there, the vehicle was dirty. The condition appeared to be ok, but the glitter and makeup all over the steering wheel, gear shift and door was a huge turn off. A salesperson did come out and greet us right away, and he was pleasant, not pushy.
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Thank you for your feedback, Sarah. We appreciate it and are very sorry to hear that your experience was anything less than exceptional. We apologize for any difficulty you had in locating our dealership and regret to hear that you were not satisfied with the condition of the vehicle. We are glad you had a pleasant and pressure free experience with our sales team, however, and hope that you will provide us with the opportunity to show you how committed we are to an overall excellent experience one day in the future. Thank you.
Aug 14, 2016
Nice people Adulto was very helpful
Is this review helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Thank you, Joel. We appreciate the positive feedback and are happy to hear that Adulto was able to provide a pleasant experience.
Aug 9, 2016
Will and Jessica are Awesome!
Is this review helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Thanks, Mike! We are happy to hear that Will and Jessica were able to provide you with awesome service and will make sure to pass your words along to them.
Jul 22, 2016
Quick response
Is this review helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Thank you for taking the time to provide us with positive feedback, Hasan. We appreciate it and look forward to the next time we may be of service in any way!
May 22, 2016
called me soon as i shut down my laptop,,but told me a story about people lining up for this truck an wanted a deposit before i ever layed eyes on it....it has been on cargurus for quite some time
7 of 7 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Thank you for sharing this feedback with us, Gary!  We are very sorry that you didn't experience the kind of customer service we strive to have at Chevrolet of Naperville. Don't hesitate to give us a call or drop in if we can assist with anything else!
Read 37 old reviews
Mar 24, 2016
Great
1 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 9, 2016
Very responsive but couldn't get the deal done.
Is this review helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
We appreciate you taking the time to tell us about your recent experience, Jane! We are glad our team was helpful and we hope you'll let us know if we can do anything else for you! Thanks!
Jan 24, 2016
Very prompt and helpful.
Is this review helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
That's what our team strives for, Stephen! Thank you for choosing Chevrolet of Naperville and for sharing your thoughts with us. Come back to visit soon!
Jan 24, 2016
they called me after two days but i already bought a truck from another dealer.
Is this review helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Thank you for sharing this feedback with us, Tom! Don't hesitate to give us a call or drop in if we can assist with anything else!
Dec 30, 2015
Very pleased with the service.
Is this review helpful? Yes | No
Dec 28, 2015
dealer went above what was expected very fair transaction
Is this review helpful? Yes | No
Dec 22, 2015
Great response time
Is this review helpful? Yes | No
Dec 6, 2015
did go out there really nice, did not call us back after we looked at car. Car was not ready for buy and go. But would recommend them to others.
Is this review helpful? Yes | No
Nov 6, 2015
Initial response was good. Follow up was slow. While I was waiting for a response they sold the car to someone else.
Is this review helpful? Yes | No
Jun 27, 2015
No pressure salesmen great buying experince
Is this review helpful? Yes | No
Apr 20, 2015
Great experience, everyone very friendly
Is this review helpful? Yes | No
Feb 15, 2015
Dealt with Will Perez. He was very accommodating but not at all pushy. Just the facts, no BS. Pleasant and personable. Nice facility, clean used cars.
Is this review helpful? Yes | No
Feb 1, 2015
Only 1 key was available for the car. The salesperson told us that it would only cost a few dollars to make another. To our surprise, it was going to cost us $80.00 For a $10,000 purchase the dealer should have bought us a 2nd key.
Is this review helpful? Yes | No
Jan 13, 2015
Great!!!
Is this review helpful? Yes | No
Jan 11, 2015
Just wanted to know if there was payment plan on a chevy camaro and now I get a phone call every day.
Is this review helpful? Yes | No
Dec 22, 2014
absolutely a delight! car was as described and they went the extra mile and a half to get car to me on time with attention to small details such as carpet protection and even a large bow to place on top of the car when i present it to my wife. arraned all paper work to be easy and also the car transport! A Plus! to them
Is this review helpful? Yes | No
Nov 9, 2014
Great
Is this review helpful? Yes | No
Oct 15, 2014
Great experience. Very upfront and honest.
Is this review helpful? Yes | No
Oct 5, 2014
Great customer service. I quickly received an email acknowledgment followed by a personal call the next morning.
Is this review helpful? Yes | No
Sep 29, 2014
Experience was above expectations!
Is this review helpful? Yes | No
Aug 19, 2014
dealers trade in offer for my car was a very disappointing.
Is this review helpful? Yes | No
Jul 31, 2014
AV008
They contacted me quick and gave me the info I needed but this SUV sold before I could get there to test drive it.
Is this review helpful? Yes | No
Jul 21, 2014
To high on price
Is this review helpful? Yes | No
May 23, 2014
ok
Is this review helpful? Yes | No
May 15, 2014
Treated me as though I was wasting their time by being there. Was totally ignored by the staff the 1st time I visited the dealership. The internet sales person begged me to give the dealership a second chance...... They failed twice.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 25, 2013
kyhashmi
They were nice but condition of the Car not according to their parameters.
Is this review helpful? Yes | No
Aug 3, 2013
It was a fair experience.
Is this review helpful? Yes | No
Jul 26, 2013
This is the worst dealership i'v ever dealt with, they backed out of the sale 3 days after i signed the contract, and was approved for loan because they found a better purchaser, they lied and gave the run around for so they won't sell me the car. I wouldn't recommend them to any one, they don't care about customer or you coming back to the for feature purchase, but they just want to make a sale to anyone, i couldn't get a hold of the mangers never returned my calls , reception hung on me twice. They delayed me over 2 weeks and cost of expenses of over $2000, because i had to start from 0 to look for a car and travel to another state to buy one. again don't recommend them customer is not first over there
Is this review helpful? Yes | No
May 31, 2013
Responsive
Is this review helpful? Yes | No
May 25, 2013
Friendly and professional.
Is this review helpful? Yes | No
Feb 13, 2013
Dealer contacted me right away with the info requested
Is this review helpful? Yes | No
Feb 3, 2013
Car was sold, but dealer responded quickly via telephone.
Is this review helpful? Yes | No
Dec 3, 2012
Promptly responded to my inquiry and let me know the vehicle was no longer available. Conducted inquiries to try to find another vehicle for me. Very professional.
Is this review helpful? Yes | No
Aug 13, 2012
Kenscargurus
Good follow through.
Is this review helpful? Yes | No
May 25, 2012
paulvarnas
Found a car listed by them and they refused to honor the price and went so far as to deny having anything to do with the car being listed on cargurus. Seemed kind of shady to me
Is this review helpful? Yes | No
May 7, 2012
Very friendly and made the entire experience comfortable.
Is this review helpful? Yes | No
Dec 6, 2011
Decent communication, but took 3-4 days to get pictures of the vehicle. I didn't purchase from this dealer.
Is this review helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

Jennings Chevrolet - 352 listings
241 Waukegan Rd Glenview, IL 60025
18 reviews
Sunrise Chevrolet - 426 listings
414 North Ave Glendale Heights, IL 60139
18 reviews
Jerry Haggerty Chevrolet - 297 listings
300 Roosevelt Rd Glen Ellyn, IL 60137
18 reviews
Bredemann Chevrolet - 252 listings
1401 W Dempster St Park Ridge, IL 60068
30 reviews
Route 1 Chevrolet Buick - 77 listings
631 N Dixie Hwy Momence, IL 60954
8 reviews
Raymond Chevrolet Kia - 771 listings
118 State Route 173 Antioch, IL 60002
28 reviews
Dekalb Sycamore Chevrolet Cadillac GMC - 332 listings
1925 Mercantile Drive Sycamore, IL 60178
24 reviews
Reichert Chevrolet Buick - 156 listings
2145 S Eastwood Dr Woodstock, IL 60098
12 reviews
Dralle Chevrolet & Buick - 170 listings
103 N Harlem Ave Peotone, IL 60468
25 reviews
Sawicki Motor Company, Inc. - 95 listings
1260 N 7th St Rochelle, IL 61068
5 reviews
Bill Kay Chevrolet - 341 listings
601 Ogden Ave Lisle, IL 60532
44 reviews
Apple Chevrolet - 459 listings
8585 W 159th St Tinley Park, IL 60487
22 reviews
Harvard Chevrolet Buick GMC - 138 listings
333 S Division St Harvard, IL 60033
7 reviews
Ray Chevrolet - 726 listings
39 N. Rte. 12 Fox Lake, IL 60020
36 reviews
The Chevrolet Exchange - 429 listings
1 Sherwood Terrace Lake Bluff, IL 60044
11 reviews

Popular Used Cars

Used Chevrolet Malibu Hybrid
496 listings starting at $13,599
Used Chevrolet Express
33 Great Deals out of 4,431 listings starting at $3,000
Used Chevrolet Express Cargo
72 Great Deals out of 7,062 listings starting at $1,995
Used Chevrolet Silverado 3500HD
142 Great Deals out of 10,848 listings starting at $8,800
Used Chevrolet City Express
1,252 listings starting at $9,988
Used Chevrolet Colorado
295 Great Deals out of 41,682 listings starting at $1,900
Used Chevrolet Tahoe
528 Great Deals out of 36,655 listings starting at $1,375
Used Chevrolet Bolt EV
2,096 listings starting at $27,980
Used Chevrolet Cruze
488 Great Deals out of 62,234 listings starting at $2,700
Used Chevrolet Volt
18 Great Deals out of 4,285 listings starting at $6,977
Used Chevrolet Trax
95 Great Deals out of 23,127 listings starting at $9,900
Used Chevrolet Sonic
91 Great Deals out of 11,328 listings starting at $2,987
Used Chevrolet Suburban
382 Great Deals out of 22,381 listings starting at $1,132
Used Chevrolet Silverado 2500HD
361 Great Deals out of 29,859 listings starting at $2,500
Used Chevrolet Silverado 1500
1,781 Great Deals out of 149,286 listings starting at $1,495