A&V Elite Motors

4444 Highway 6 N
Houston, TX 77084

Map & Directions

Sales: (281) 819-5294

Today 10:00 AM - 6:00 PM (Open Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/15/03/18/2013_bmw_6_series-pic-5613202754405269789-152x114.jpeg

2013 BMW 6 Series 650i Convertible RWD Used Cars in Houston, TX 77084

Great Deal

Price: $25,900

Mileage: 51,351

Location: Houston, TX 77084

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2013 BMW 6 Series 650i Convertible RWD for sale - $25,900, 51,351 miles with Sport Package, Leather Seats, Driver Assistance Package, Power Package, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Premium Wheels, Heat Package, Premium Package, M Sport Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/03/03/15/2015_dodge_dart-pic-1306018027927631398-152x114.jpeg

2015 Dodge Dart SE FWD Used Cars in Houston, TX 77084

Great Deal

Price: $7,200

Mileage: 83,473

Location: Houston, TX 77084

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2015 Dodge Dart SE FWD for sale - $7,200, 83,473 miles with Bluetooth, SE Package, Alloy Wheels, Quick Order Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/17/14/18/2013_volvo_s60-pic-9092389760310413934-152x114.jpeg

2013 Volvo S60 T5 Premier Used Cars in Houston, TX 77084

Great Deal

Price: $7,250

Mileage: 106,432

Location: Houston, TX 77084

Average time on market: 15 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2013 Volvo S60 T5 Premier for sale - $7,250, 106,432 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/03/03/15/2009_volkswagen_touareg_2-pic-4174712727395424416-152x114.jpeg

2009 Volkswagen Touareg 2 VR6 FSI Used Cars in Houston, TX 77084

Good Deal

Price: $5,800

Mileage: 124,135

Location: Houston, TX 77084

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2009 Volkswagen Touareg 2 VR6 FSI for sale - $5,800, 124,135 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels, Technology Package, Bluetooth, Premium Package, Tow Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/03/03/15/2010_mini_cooper-pic-3425024356415236364-152x114.jpeg

2010 MINI Cooper Base Used Cars in Houston, TX 77084

Good Deal

Price: $5,700

Mileage: 90,257

Location: Houston, TX 77084

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Manual Color: White Description: Used 2010 MINI Cooper Base for sale - $5,700, 90,257 miles with LE Package, Sport Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels, Bluetooth, Heat Package, Premium Package, Climate Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/03/34/2015_chevrolet_sonic-pic-4484690815796174615-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Sonic LT Sedan FWD Used Cars in Houston, TX 77084

Good Deal

Price: $6,250

Mileage: 92,095

Location: Houston, TX 77084

Average time on market: 15 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2015 Chevrolet Sonic LT Sedan FWD for sale - $6,250, 92,095 miles with Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/03/34/2015_hyundai_sonata_hybrid-pic-1270032647557265770-152x114.jpeg

2015 Hyundai Sonata Hybrid Limited FWD Used Cars in Houston, TX 77084

Good Deal

Price: $7,250

Mileage: 165,725

Location: Houston, TX 77084

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2015 Hyundai Sonata Hybrid Limited FWD for sale - $7,250, 165,725 miles with LE Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/05/08/17/2014_chevrolet_sonic-pic-7378408185565233526-152x114.jpeg

2014 Chevrolet Sonic LTZ Hatchback FWD Used Cars in Houston, TX 77084

Good Deal

Price: $6,995

Mileage: 84,245

Location: Houston, TX 77084

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2014 Chevrolet Sonic LTZ Hatchback FWD for sale - $6,995, 84,245 miles with Leather Seats, Premium Wheels, Backup Camera, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/03/34/2012_hyundai_sonata-pic-2523676757551635858-152x114.jpeg

2012 Hyundai Sonata SE FWD Used Cars in Houston, TX 77084

Good Deal

Price: $5,999

Mileage: 138,135

Location: Houston, TX 77084

Average time on market: 17 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2012 Hyundai Sonata SE FWD for sale - $5,999, 138,135 miles with Bluetooth, Alloy Wheels, Power Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/17/03/56/2011_chevrolet_camaro-pic-6636170706593626442-152x114.jpeg

2011 Chevrolet Camaro 2LS Coupe RWD Used Cars in Houston, TX 77084

Good Deal

Price: $10,499

Mileage: 80,425

Location: Houston, TX 77084

Average time on market: 16 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2011 Chevrolet Camaro 2LS Coupe RWD for sale - $10,499, 80,425 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/03/41/2012_ford_focus-pic-2310323155633826317-152x114.jpeg

2012 Ford Focus SE Hatchback Used Cars in Houston, TX 77084

Good Deal

Price: $5,495

Mileage: 106,385

Location: Houston, TX 77084

Average time on market: 16 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2012 Ford Focus SE Hatchback for sale - $5,495, 106,385 miles with Leather Seats, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/11/06/04/2012_nissan_juke-pic-1395591786777433865-152x114.jpeg

2012 Nissan Juke SV Used Cars in Houston, TX 77084

Good Deal

Price: $6,400

Mileage: 141,235

Location: Houston, TX 77084

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Description: Used 2012 Nissan Juke SV for sale - $6,400, 141,235 miles with Sport Package, Bluetooth, Premium Wheels, Sunroof/Moonroof, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/27/04/17/2015_chevrolet_spark-pic-8377161622085524335-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Spark 2LT FWD Used Cars in Houston, TX 77084

Good Deal

Price: $5,995

Mileage: 111,255

Location: Houston, TX 77084

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2015 Chevrolet Spark 2LT FWD for sale - $5,995, 111,255 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/17/03/56/2015_fiat_500-pic-8499480943755981489-152x114.jpeg

2015 FIAT 500 Pop Used Cars in Houston, TX 77084

Good Deal

Price: $6,500

Mileage: 66,425

Location: Houston, TX 77084

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2015 FIAT 500 Pop for sale - $6,500, 66,425 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/03/03/15/2014_volkswagen_beetle-pic-7485464554328260929-152x114.jpeg

2014 Volkswagen Beetle 1.8T Entry Used Cars in Houston, TX 77084

Good Deal

Price: $7,200

Mileage: 85,858

Location: Houston, TX 77084

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2014 Volkswagen Beetle 1.8T Entry for sale - $7,200, 85,858 miles
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Oct 13, 2019
Quick response
Aug 28, 2019
GuruTLN8Q
Very friendly and professional, thank you!
Jul 24, 2019
Doug Halliburton
Reponded quickly
Jul 17, 2019
Manager was very helpful and informative about the vehicle, great car overall. Thanks
Jul 13, 2019
GuruHT24R
Very professional and patient with all questions we asked them . Honest dealer with very clean cars. I love my new BMW .
Jul 13, 2019
First time BMW owner and I am excited about it. Car is great and was as described. Vasilis is extremely open, fair and honest in all aspects and was not pushy at all. He ensured that we as customers were comfortable and satisfied. I would recommend this dealership to anyone looking to purchase a vehicle!
Jul 12, 2019
GuruYBMKN
Refused to reduce their price. Very professional disposition
Jul 4, 2019
Slade_gFORCE
The owner was nice but the car had an issue with the brakes (pulsating) that needed to be fixed. It was a good looking mini but it's wasn't the car for me.
Jun 25, 2019
All around good experience.
Jun 4, 2019
Dealer was no pressure and helpful and had patience with my financing company.
May 6, 2019
gungho55
prompt response
Apr 6, 2019
GuruBKHB1
The owner is the most professional auto salesman I’ve met, very down to earth and a man of his word. My daughter was very pleased and excited with the vehicle she chose. I will definitely be returning in the future for vehicle purchases.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We are happy to hear everything went great. Looking forward in seeing you in the future and provide you with another exceptional experience. Enjoy the vehicle.
Thank you
Mar 1, 2019
GuruYY8TD
The dealer was very nice.
Feb 8, 2019
Very helpful and friendly people. Highly recommend
Feb 4, 2019
Up front and honest.
Jan 11, 2019
kaki33
People was cool
Dec 23, 2018
Good staff.
1 people found this review helpful.
Dec 21, 2018
Fantastic service and did not play games with the price. Prompt response and was very polite and professional. Car was as described and very clean. I already decided I am buying another vehicle from him in the next two months.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Mr. Dennis we appreciate your feedback and we are happy to hear that everything went smooth. We will make sure you are treated the same way on your next purchase. Enjoy your new ride!
Thank you
Nov 29, 2018
Wanted to purchase car, dealer did not have the title. Why is a car for sale that the title cannot be obtained for? Very disappointing...
Response from current dealership:
We are sorry to hear your frustration about the title. Unfortunately it is out of our hands and power to obtain the title and we had informed you that there could be an issue arising due to the title delay.This is one of the very rare cases that the auction which we purchased the vehicle from made a mistake on their behalf so it would be impossible for us to obtain it. We are happy that you chose our quality pre-owned vehicle for your purchase all the way out from New Mexico but we couldn't shake hands on this deal due to the title issue. We are more than happy to find another BMW X5 Diesel fo
 More ...
Nov 8, 2018
vica86
Bought a vehicle here, we got great service there and I would highly recommend this dealship to anyone shopping for a used car.
Response from current dealership:
We appreciate your feedback enjoy the car !

Thank you
Jul 29, 2018
Contact was quick and very pleased with dealer still interested in this vehicle I need to know if I would have to put something down
Jun 22, 2018
Guru5NVR1
Text me right back!
0 people found this review helpful.
Apr 11, 2018
Excellent!
Mar 29, 2018
cottonmas
Fast reply from the dealer, and very respectful. Even though I bought a car in other dealer I saw their profesionalism in order to close a deal.
1 people found this review helpful.
Mar 19, 2018
Overall I’m very happy with the car I bought from A&V Elite Motors. The fact that they sell cars with clean titles only is an A+ for me. They had all the information I asked for including car fax report! Overall good place to buy ur next reliable car
1 people found this review helpful.
Feb 26, 2018
WBrandonH
Great buying experience. Very honest and worked with me on a few issues. I highly recommend them for your used car needs.
2 people found this review helpful.
Feb 3, 2018
Fast response and very professional.
Dec 14, 2017
The response of the salesman was quick and courteous. When I arrived at the dealership the salesman was very helpful and went out of his way to answer all my questions. He arranged a test drive on some quiet streets near the dealership. The salesman did not pressure for a sale. I did not buy a car at that time.
7 people found this review helpful.
Dec 5, 2017
Great Service.
1 people found this review helpful.
Nov 15, 2017
redvolvo7995
5
Didn't purchase the far but was emailed and I also went to look at it.
2 people found this review helpful.
Oct 30, 2017
GuruDVY8M
Very nice and friendly
1 people found this review helpful.
Read 10 old reviews
Sep 25, 2017
Very pleasant
2 people found this review helpful.
Aug 17, 2017
Good response. However I wanted this ecplorer with a sunroof
1 people found this review helpful.
Aug 4, 2017
Guru93L8F
They promptly replied my mail only that I have not followed up.
1 people found this review helpful.
Jul 26, 2017
Great service
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Mr. Alan we appreciate your business and looking forward in offering you great service again.
Thank you
Jul 19, 2017
sid843215
Trying to get a deal done
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you we appreciate your business, enjoy the ride!
Jun 3, 2017
GuruYFD
Responsive, courteous; good to work with.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We appreciate your feedback and looking forward in assisting you in the future with great service! Enjoy the vehicle!
Thank you
Dec 29, 2016
All my questions were answered, very professional.
3 people found this review helpful.
Aug 21, 2016
I had a pretty good experience with this they answered all of my questions.
2 people found this review helpful.
Jul 10, 2015
Too high down payment
Response from current dealership:
Dear GC75,
We appreciate the feedback and thank you for stopping by. pertaining to your comment regarding the high DP, I would like to mention a few things. We don't do any in-house financing therefore the amount of Down payment we ask of our customer, is exactly what our lenders request. They compute this figure based on the credit score, income, monthly payment, type of car, and many other factors. We try and be as flexible as possible for our customers and always get them the best deal. A lot of times, the amount of DP asked can be changed by restructuring the term. Call us back and ask f
 More ...
Jun 25, 2015
When I arrived, they said that the car I was looking for was already sold. Then, an associate said that he woulf offer me a better car , at same price. But such car had two time the mileage !
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Wellington,
We update the status of the vehicles daily as it pertains to their availability, but unfortunately at times a car is sold early in the day and others come in later on only to see that it's sold. We understand how that could be inconvenient. Our sales staff does their best to make suitable recommendations to try and not waste your time. We appreciate your feedback!

Other Nearby Dealers

Volvo Cars West Houston - 225 listings
15935 Katy Fwy Houston, TX 77094
2 reviews
West Houston Subaru - 148 listings
17109 Katy Fwy Houston, TX 77094
4 reviews
Autoplex Auto Sales and Financing, Inc. - 43 listings
4515 Highway 6 N Houston, TX 77084
1 review
Hub Mitsubishi West - 35 listings
17007 Katy Freeway Houston, TX 77094
1 review
BIP BIP Auto - 17 listings
6650 North Eldridge Parkway, Suite B Houston, TX 77041
2 reviews
ARG River Motors - 8 listings
6811 N Eldridge Pkwy Houston, TX 77041
6 reviews
German Auto Performance, Inc. - 3 listings
11245 West Rd, 7313 Jersey Village, TX 77065
1 review
TEXASTAR Financial Group
16230 Farm to Market Road 529 Houston, TX 77095
5 reviews
Lion Auto Finance Inc
7100 Ridgeberry Dr, Suite 10 Houston, TX 77095
5 reviews
Degla Auto Sales
12740 Fm 529 Rd Houston, TX 77041
1 review
Driven
11875 W Little York Rd, Ste 802 Houston, TX 77041
2 reviews
Kwality Auto Sales and Finance
14512 West Rd Houston, TX 77095
1 review
Theiss Motorsports Customs & Classics
9606 Kirkton Dr Houston, TX 77095
1 review
Gab Auto Sales
4312 Steffani Ln Houston, TX 77041
3 reviews
VDP Cars
2001 Gessner Rd Houston, TX 77080
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,937 Great Deals out of 239,849 listings starting at $199
Used Ford F-250 Super Duty
749 Great Deals out of 45,631 listings starting at $1,250
Used Chevrolet Silverado 1500
3,286 Great Deals out of 178,480 listings starting at $700
Used Chevrolet Silverado 2500HD
601 Great Deals out of 35,886 listings starting at $2,000
Used Ram 1500
2,182 Great Deals out of 157,509 listings starting at $3,595
Used Ram 2500
458 Great Deals out of 40,837 listings starting at $7,995
Used Toyota RAV4
1,369 Great Deals out of 72,844 listings starting at $1,595
Used Nissan Rogue
1,470 Great Deals out of 79,600 listings starting at $1,900
Used Toyota Camry
1,234 Great Deals out of 73,708 listings starting at $1,450
Used Honda CR-V
1,407 Great Deals out of 98,522 listings starting at $1,950
Used Honda Civic
796 Great Deals out of 60,047 listings starting at $850
Used Toyota Corolla
1,083 Great Deals out of 66,000 listings starting at $800
Used Honda Accord
1,087 Great Deals out of 71,304 listings starting at $1,000
Used Ford Escape
1,960 Great Deals out of 81,753 listings starting at $900
Used Chevrolet Equinox
1,695 Great Deals out of 98,871 listings starting at $1,500