New 2016 / 2017 Hyundai Tucson For Sale Near Warner Robins, GA

Front-quarter view.

Filter Results

listings
2014 Hyundai Tucson Limited Review
by dsalinas16

The car I was looking for

So far so good. This car has more than I thought I wanted. It is very smooth and quiet. I'm getting used to all the bells and whistles. I'd purchase this car from Jon at Ron Carter again. I was a great experience.

This model has incentives available - save $1,500 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Hyundai Tucson. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms and Conditions of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Hyundai Tucson at Malcolm Cunningham Hyundai

23Exact Matches
Price Range $18,740 - $30,023

Malcolm Cunningham Hyundai

Lilburn, GA (88 miles)
14 reviews

Latest Malcolm Cunningham Hyundai User Review

Jan 10, 2017
I raced to see the challenger that I was interested in and the sold it a day before I got there! Unhappy
Is this review helpful? Yes | No

Response from Malcolm Cunningham Hyundai:

We apologize for the inconvenience, we try to make V.I.P.appointment for our Guest
so that things like this want happen. Again we apologize.

Top New Hyundai Tucson Matchesfrom Malcolm Cunningham Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/05/15/14/2016_hyundai_tucson-pic-6073468398516293443-152x114.jpeg

2016 Hyundai Tucson SE Used Cars in Lilburn, GA 30047

Price: $18,740

Location: Lilburn, GA 30047

Average time on market: 119 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: White Description: New 2016 Hyundai Tucson SE for sale - $18,740 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/06/12/42/2017_hyundai_tucson-pic-9025920182001357023-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in Lilburn, GA 30047

Price: $19,990

Location: Lilburn, GA 30047

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $19,990 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/06/12/42/2017_hyundai_tucson-pic-6787278250079108042-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in Lilburn, GA 30047

Price: $19,990

Location: Lilburn, GA 30047

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $19,990 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System

New Hyundai Tucson at Jim Ellis Hyundai Atlanta

21Exact Matches
Price Range $21,459 - $31,110

Jim Ellis Hyundai Atlanta

Atlanta, GA (97 miles)
19 reviews

Latest Jim Ellis Hyundai Atlanta User Review

Jan 16, 2017
Answered all of my questions promptly
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Tucson Matchesfrom Jim Ellis Hyundai Atlanta

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/11/15/03/2017_hyundai_tucson-pic-7037331601874063725-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in ATLANTA, GA 30341

Price: $21,459

Location: ATLANTA, GA 30341

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $21,459 with Alloy Wheels, Cargo Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/12/12/07/2017_hyundai_tucson-pic-1092053136934345976-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in ATLANTA, GA 30341

Price: $21,715

Location: ATLANTA, GA 30341

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $21,715 with Alloy Wheels
https://d3h904sbkuk881.cloudfront.net/5d/63/17/7d-8e8e-49d3-afe7-4c3546c48a37/image-1.jpg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in ATLANTA, GA 30341

Price: $21,729

Location: ATLANTA, GA 30341

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Gray Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $21,729 with Alloy Wheels

New Hyundai Tucson at Rick Case Hyundai Duluth

19Exact Matches
Price Range $24,115 - $34,535

Rick Case Hyundai Duluth

Duluth, GA (97 miles)
22 reviews

Latest Rick Case Hyundai Duluth User Review

Dec 25, 2016
Were quick to answer tho vehicle I was interested in was sold
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Hyundai Tucson Matchesfrom Rick Case Hyundai Duluth

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/17/16/42/2017_hyundai_tucson-pic-1569246965289401869-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in Duluth, GA 30096

Price: $24,115

Location: Duluth, GA 30096

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Ruby Wine Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $24,115 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/17/16/42/2017_hyundai_tucson-pic-1569246965289401869-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in Duluth, GA 30096

Price: $24,115

Location: Duluth, GA 30096

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Dazzling White Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $24,115 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2015/09/21/00/13/2016_hyundai_tucson-pic-1515434803798153568-152x114.jpeg

2016 Hyundai Tucson SE Used Cars in Duluth, GA 30096

Price: $24,145

Location: Duluth, GA 30096

Average time on market: 119 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Caribbean Blue Description: New 2016 Hyundai Tucson SE for sale - $24,145 with Bluetooth

New Hyundai Tucson at Volume Hyundai

17Exact Matches
Price Range $24,075 - $34,090

Volume Hyundai

Milledgeville, GA (39 miles)
2 reviews

Latest Volume Hyundai User Review

Sep 1, 2016
Amazing staff !!!!!!!!! Use my name as a reference if you purchase a vehicle from here!!!!!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Tucson Matchesfrom Volume Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/01/07/45/2017_hyundai_tucson-pic-6752646134293387445-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in Milledgeville, GA 31061

Price: $24,075

Location: Milledgeville, GA 31061

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Ruby Wine Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $24,075 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/01/07/45/2017_hyundai_tucson-pic-8848784991029408406-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in Milledgeville, GA 31061

Price: $24,110

Location: Milledgeville, GA 31061

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Caribbean Blue Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $24,110 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/01/07/45/2017_hyundai_tucson-pic-2276526082860109413-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in Milledgeville, GA 31061

Price: $24,110

Location: Milledgeville, GA 31061

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Dazzling White Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $24,110 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels

New Hyundai Tucson at Thornton Road Hyundai

16Exact Matches
Price Range $22,180 - $34,100

Thornton Road Hyundai

Lithia Springs, GA (100 miles)
7 reviews

Latest Thornton Road Hyundai User Review

Oct 31, 2016
jackiegarrett
worst experience ever told me they had a truck i wanted, drove 2 hours and they didn't have it. dont trust them
Is this review helpful? Yes | No

Response from Thornton Road Hyundai:

I sincerely apologize for your negative experience in our showroom.  I would like the opportunity to address your concerns and regain your business.   Please call me at (678) 715-5000.  Kind Regards, Raushanah Williams, Customer Relations Manager

Top New Hyundai Tucson Matchesfrom Thornton Road Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/17/12/10/2016_hyundai_tucson-pic-382484924373763663-152x114.jpeg

2016 Hyundai Tucson SE Used Cars in Lithia Springs, GA 30122

Price: $22,180

Location: Lithia Springs, GA 30122

Average time on market: 119 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Tan Description: New 2016 Hyundai Tucson SE for sale - $22,180 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/14/18/09/2016_hyundai_tucson-pic-6347763062976139121-152x114.jpeg

2016 Hyundai Tucson SE Used Cars in Lithia Springs, GA 30122

Price: $22,825

Location: Lithia Springs, GA 30122

Average time on market: 119 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Black Description: New 2016 Hyundai Tucson SE for sale - $22,825 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/16/12/10/2017_hyundai_tucson-pic-5687657070319859827-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in Lithia Springs, GA 30122

Price: $24,065

Location: Lithia Springs, GA 30122

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Gray Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $24,065 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System

New Hyundai Tucson at Legacy Hyundai

12Exact Matches
Price Range $20,972 - $31,672

Legacy Hyundai

Mcdonough, GA (64 miles)
2 reviews

Latest Legacy Hyundai User Review

Oct 29, 2015
Tried to contact several times asking for return call. Someone finally called back on 10/17, after I had purchased a Jetta from someone else.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Tucson Matchesfrom Legacy Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/01/12/10/2016_hyundai_tucson-pic-8270637537211258889-152x114.jpeg

2016 Hyundai Tucson SE Used Cars in MCDONOUGH, GA 30253

Price: $20,972

Location: MCDONOUGH, GA 30253

Average time on market: 119 days Transmission: Automatic Color: Silver Description: New 2016 Hyundai Tucson SE for sale - $20,972 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/30/02/03/2017_hyundai_tucson-pic-5040920819213011134-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in MCDONOUGH, GA 30253

Price: $21,732

Location: MCDONOUGH, GA 30253

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Dazzling White Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $21,732 with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/06/08/06/31/2016_hyundai_tucson-pic-1053896263630331432-152x114.jpeg

2016 Hyundai Tucson SE Used Cars in MCDONOUGH, GA 30253

Price: $21,752

Location: MCDONOUGH, GA 30253

Average time on market: 119 days Transmission: Automatic Color: Competition Orange Description: New 2016 Hyundai Tucson SE for sale - $21,752 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera

New Hyundai Tucson at Hyundai of Athens

10Exact Matches
Price Range $24,160 - $35,440

Hyundai of Athens

Athens, GA (92 miles)
6 reviews

Latest Hyundai of Athens User Review

Apr 19, 2016
Horrible they advertise the vehicle just to get you there and magically in a hour they sold the used vehicles and try to push a brand new model on you ! I drove two hours for their nonsense
Is this review helpful? Yes | No

Response from Hyundai of Athens:

Hi Gregory, Thank you for taking the time to leave us a review. We are very sorry that the vehicles advertised online were sold by the time of your arrival. It is very difficult to keep cars on the lot when we have really good deals advertised. Our intention is to never push a vehicle on our customers. We understand that time is extremely valuable to our customers and we work hard to be efficient in showing the vehicles that are available. We would like an opportunity to turn this experience into a positive one. If you are willing, please contact our General Manager Keith Johnson 706-612-9500.
 More ...

Top New Hyundai Tucson Matchesfrom Hyundai of Athens

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/18/12/06/2017_hyundai_tucson-pic-2384388662252619640-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in ATHENS, GA 30606

Price: $24,160

Location: ATHENS, GA 30606

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $24,160 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/30/12/09/2017_hyundai_tucson-pic-8063190116160497984-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson Used Cars in ATHENS, GA 30606

Price: $25,595

Location: ATHENS, GA 30606

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Description: New 2017 Hyundai Tucson for sale - $25,595 with Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/30/12/42/2017_hyundai_tucson-pic-8234643044362377780-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson Used Cars in ATHENS, GA 30606

Price: $27,410

Location: ATHENS, GA 30606

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Description: New 2017 Hyundai Tucson for sale - $27,410 with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Hyundai Tucson at AutoNation Hyundai Columbus

10Exact Matches
Price Range $22,999 - $31,350

AutoNation Hyundai Columbus

Columbus, GA (77 miles)
3 reviews

Latest AutoNation Hyundai Columbus User Review

Jul 29, 2016
Yes but they "sold that one". However an identical vehicle appeared on their sales list a few days later priced almost $4000 higher... (and way above market value).
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Tucson Matchesfrom AutoNation Hyundai Columbus

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/29/03/48/2017_hyundai_tucson-pic-738220346120827578-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in Columbus, GA 31909

Price: $22,999

Location: Columbus, GA 31909

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Sedona Sunset Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $22,999
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/24/03/21/2017_hyundai_tucson-pic-8396374066185337192-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in Columbus, GA 31909

Price: $24,110

Location: Columbus, GA 31909

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Ruby Wine Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $24,110
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/24/03/20/2017_hyundai_tucson-pic-4866624287261764545-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in Columbus, GA 31909

Price: $24,115

Location: Columbus, GA 31909

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Dazzling White Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $24,115

New Hyundai Tucson at AutoNation Hyundai Albany

9Exact Matches
Price Range $23,591 - $32,141

AutoNation Hyundai Albany

Albany, GA (79 miles)
3 reviews

Latest AutoNation Hyundai Albany User Review

Aug 8, 2015
Dealer responded well. Very helpful.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Tucson Matchesfrom AutoNation Hyundai Albany

https://static.cargurus.com/images/forsale/2015/12/06/02/09/2016_hyundai_tucson-pic-886953590000827913-152x114.jpeg

2016 Hyundai Tucson SE AWD Used Cars in Albany, GA 31705

Price: $23,591

Location: Albany, GA 31705

Average time on market: 142 days Transmission: Automatic Color: Pkw/yak/pkw Description: New 2016 Hyundai Tucson SE AWD for sale - $23,591
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/05/03/32/2017_hyundai_tucson-pic-3148781947580501880-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in Albany, GA 31705

Price: $24,110

Location: Albany, GA 31705

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Ruby Wine Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $24,110
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/19/03/28/2017_hyundai_tucson-pic-3643981122835303426-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in Albany, GA 31705

Price: $24,115

Location: Albany, GA 31705

Average time on market: 41 days Transmission: Automatic Color: Sedona Sunset Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $24,115

New Hyundai Tucson at Five Star Hyundai of Macon

7Exact Matches
Price Range $21,409 - $28,737

Five Star Hyundai of Macon

Macon, GA (19 miles)
3 reviews

Latest Five Star Hyundai of Macon User Review

Jul 1, 2016
They provided everything I asked about, and we are very likely going to make a purchase from them as soon as we can work out the details... Happy so far! More after the sale if needed...
Is this review helpful? Yes | No

Response from Five Star Hyundai of Macon:

Thanks for your feedback!  We're glad you had a positive experience.  Let us know if we can help with those details, we hope to see you soon!

Top New Hyundai Tucson Matchesfrom Five Star Hyundai of Macon

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/19/01/12/2016_hyundai_tucson-pic-4274972973111513267-152x114.jpeg

2016 Hyundai Tucson SE Used Cars in Macon, GA 31210

Price: $21,409

Location: Macon, GA 31210

Average time on market: 119 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2016 Hyundai Tucson SE for sale - $21,409 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/19/01/12/2016_hyundai_tucson-pic-549333199018402847-152x114.jpeg

2016 Hyundai Tucson SE Used Cars in Macon, GA 31210

Price: $22,079

Location: Macon, GA 31210

Average time on market: 119 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: New 2016 Hyundai Tucson SE for sale - $22,079 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/19/01/12/2016_hyundai_tucson-pic-6832490481057184057-152x114.jpeg

2016 Hyundai Tucson SE Used Cars in Macon, GA 31210

Price: $22,079

Location: Macon, GA 31210

Average time on market: 119 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: New 2016 Hyundai Tucson SE for sale - $22,079 with Bluetooth, Backup Camera

New Hyundai Tucson at Southtowne Hyundai

7Exact Matches
Price Range $22,519 - $31,403

Southtowne Hyundai

Riverdale, GA (79 miles)
8 reviews

Latest Southtowne Hyundai User Review

Oct 10, 2016
I went looking for an upgrade, and the dealership was attempting to sale me a 2001 vehicle,with a broken passengers side mirror broken and no radio.I would ride a bike before I brought any car from this dealership.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Southtowne Hyundai:

Earnest, at Southtowne Hyundai we strive to provide an excellent experience each and every time and deeply regret to hear that you were not satisfied with your experience. We apologize if you were not interested in the vehicles we had available that were shown to you and would appreciate another opportunity to help you find the perfect vehicle to fit your needs. If there is anything more we may do for you, please let us know.

Top New Hyundai Tucson Matchesfrom Southtowne Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/13/12/34/2017_hyundai_tucson-pic-8936966971211602312-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in Riverdale, GA 30274

Price: $22,519

Location: Riverdale, GA 30274

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Mojave Sand Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $22,519 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/13/12/31/2017_hyundai_tucson-pic-3076507918188385909-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in Riverdale, GA 30274

Price: $22,519

Location: Riverdale, GA 30274

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Noir Pearl Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $22,519 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/13/09/35/2017_hyundai_tucson-pic-1826515683640262807-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in Riverdale, GA 30274

Price: $22,555

Location: Riverdale, GA 30274

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Sunset Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $22,555 with Alloy Wheels

New Hyundai Tucson at All-Pro Auto Group

2Exact Matches
Price Range $24,160 - $30,785

All-Pro Auto Group

Lagrange, GA (88 miles)
7 reviews

Latest All-Pro Auto Group User Review

Nov 9, 2016
Cturnipseed
Great contact, but purchased elsewhere.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Hyundai Tucson Matchesfrom All-Pro Auto Group

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/29/12/09/2017_hyundai_tucson-pic-1242819044119147239-152x114.jpeg

2017 Hyundai Tucson SE Used Cars in Lagrange, GA 30240

Price: $24,160

Location: Lagrange, GA 30240

Average time on market: 41 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: White Description: New 2017 Hyundai Tucson SE for sale - $24,160 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/07/16/11/11/2016_hyundai_tucson-pic-956340790194234626-152x114.jpeg

2016 Hyundai Tucson Limited Used Cars in Lagrange, GA 30240

Price: $30,785

Location: Lagrange, GA 30240

Average time on market: 127 days Transmission: 7-Speed Automatic Overdrive Color: Tan Description: New 2016 Hyundai Tucson Limited for sale - $30,785 with Bluetooth, Leather Seats

New Hyundai Tucson at Nalley Hyundai

1Exact Matches
Price Range $24,991

Nalley Hyundai

Lithonia, GA (80 miles)
No Ratings

Latest Nalley Hyundai User Review

Jul 30, 2013
girlie
very very rude, they donot return phone calls when they said they would. the right hand does not know what the left hand is doing!! I think all business need customers in order to be successful they aren't customer frendily. there terrible to work with!!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Tucson Matchesfrom Nalley Hyundai

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Tucson Sport Used Cars in LITHONIA, GA 30038

Price: $24,991

Location: LITHONIA, GA 30038

Average time on market: 32 days Transmission: 7-Speed Automatic Color: Winter White Description: New 2017 Hyundai Tucson Sport for sale - $24,991 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Alloy Wheels

All Tucson Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.