New 2017 / 2018 Hyundai Sonata For Sale Near Greensboro, NC

Front-quarter view.

Filter Results

listings
2015 Hyundai Sonata Sport 2.0T Review
by hessere

Great commuter car

This is actually my wife's car. She commutes roughly 30 miles a day and she loves this car for that. She got the model with all the bells and whistles so she loves the heated seats and the navigation is very user friendly and simple to use. The turbo model has plenty of zip for her and cruises down the interstate with ease. The trunk is huge an...

This model has incentives available - save $6,750 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Hyundai Sonata. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Hyundai Sonata at Modern Hyundai of Concord

125Exact Matches
Price Range $16,833 - $29,356

Modern Hyundai of Concord

Concord, NC (66 miles)
6 reviews

Latest Modern Hyundai of Concord User Review

May 24, 2017
Aramis18
Good
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Modern Hyundai of Concord

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/07/06/35/2017_hyundai_sonata-pic-9109079578195541798-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Concord, NC 28027

Price: $16,833

Location: Concord, NC 28027

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Symphony Silver Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $16,833
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/12/07/07/2017_hyundai_sonata-pic-6024003719204871625-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Concord, NC 28027

Price: $17,267

Location: Concord, NC 28027

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $17,267
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/21/19/50/2017_hyundai_sonata-pic-5812373358663499703-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Concord, NC 28027

Price: $17,267

Location: Concord, NC 28027

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $17,267

New Hyundai Sonata at Johnson Hyundai

89Exact Matches
Price Range $16,662 - $25,915

Johnson Hyundai

Cary, NC (60 miles)
16 reviews

Latest Johnson Hyundai User Review

May 27, 2017
The dealer emailed me regularly about NOTHING related to the vehicle I was interested in. When I told them I was looking for they ignored me and went on to ask me about trading in my existing vehicle (which I don't have). They wasted my time and filled my inbox with spam.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Johnson Hyundai:

We apologize that you had a negative experience, Rafael, and appreciate your feedback.

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Johnson Hyundai

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Cary, NC 27511

Price: $16,662

Location: Cary, NC 27511

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $16,662
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/12/01/30/2017_hyundai_sonata-pic-3395835965388971091-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Cary, NC 27511

Price: $16,888

Location: Cary, NC 27511

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $16,888 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/03/10/51/2017_hyundai_sonata-pic-3493959335039048496-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Cary, NC 27511

Price: $16,888

Location: Cary, NC 27511

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shale Gray Metallic Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $16,888 with Alloy Wheels

New Hyundai Sonata at Keffer Hyundai

88Exact Matches
Price Range $16,755 - $28,464

Keffer Hyundai

Matthews, NC (83 miles)
30 reviews

Latest Keffer Hyundai User Review

Jun 8, 2017
They have been great and gone out of their way. They have not been pushy at all. I'd rate them five stars thank you so much!
Is this review helpful? Yes | No

Response from Keffer Hyundai:

Thank you so much for your review and rating, Anthony! We appreciate you and your business!

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Keffer Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/10/10/27/2017_hyundai_sonata-pic-4300507698316883721-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Matthews, NC 28105

Price: $16,755

Location: Matthews, NC 28105

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $16,755 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/19/14/35/2017_hyundai_sonata-pic-4840687894725059895-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Matthews, NC 28105

Price: $16,778

Location: Matthews, NC 28105

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $16,778 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/20/14/15/2017_hyundai_sonata-pic-7891001400916965244-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Matthews, NC 28105

Price: $16,778

Location: Matthews, NC 28105

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $16,778 with Alloy Wheels

New Hyundai Sonata at Lee Hyundai

82Exact Matches
Price Range $16,562 - $35,530

Lee Hyundai

Fayetteville, NC (84 miles)
4 reviews

Latest Lee Hyundai User Review

Apr 21, 2016
We were able to get the vehicle we wanted at the price we asked but the hassle probably wasn't worth it. Our salesman was a talker that had done it all, been everywhere, knew everyone just to make us some kind of false rapport with us. 4 trips and I finally got the vehicle right mostly due to the fact that the salesman wasn't following up with his promises.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Lee Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/06/14/20/2017_hyundai_sonata-pic-1068307878547023718-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata 2.4L Used Cars in Fayetteville, NC 28314

Price: $16,562

Location: Fayetteville, NC 28314

Average time on market: 34 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Symphony Silver Description: New 2017 Hyundai Sonata 2.4L for sale - $16,562 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/06/14/20/2017_hyundai_sonata-pic-1068307878547023718-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata 2.4L Used Cars in Fayetteville, NC 28314

Price: $16,632

Location: Fayetteville, NC 28314

Average time on market: 34 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Dark Truffle Description: New 2017 Hyundai Sonata 2.4L for sale - $16,632 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/12/14/20/2017_hyundai_sonata-pic-2736800504586478987-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata 2.4L Used Cars in Fayetteville, NC 28314

Price: $16,632

Location: Fayetteville, NC 28314

Average time on market: 34 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Sonata 2.4L for sale - $16,632 with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Hyundai Sonata at Sport Durst Hyundai

73Exact Matches
Price Range $18,366 - $31,806

Sport Durst Hyundai

Durham, NC (46 miles)
No Ratings

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Sport Durst Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/14/06/40/2017_hyundai_sonata-pic-2381361245574089433-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Durham, NC 27707

Price: $18,366

Location: Durham, NC 27707

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $18,366
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/14/06/40/2017_hyundai_sonata-pic-7164945279214655385-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Durham, NC 27707

Price: $18,540

Location: Durham, NC 27707

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $18,540
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/14/06/40/2017_hyundai_sonata-pic-4549475753292341756-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Durham, NC 27707

Price: $20,240

Location: Durham, NC 27707

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $20,240

New Hyundai Sonata at South Charlotte Hyundai

68Exact Matches
Price Range $19,985 - $22,480

South Charlotte Hyundai

Charlotte, NC (90 miles)
5 reviews

Latest South Charlotte Hyundai User Review

May 8, 2017
Dphil949
Although I went in a different direction, the dealership did follow up on my inquiry. No other interaction otherwise.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom South Charlotte Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/12/09/57/2017_hyundai_sonata-pic-8433804752950204910-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Charlotte, NC 28273

Price: $19,985

Location: Charlotte, NC 28273

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Symphony Silver Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $19,985 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/15/11/27/2017_hyundai_sonata-pic-6454903401211260601-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Charlotte, NC 28273

Price: $20,150

Location: Charlotte, NC 28273

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shale Gray Metallic Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $20,150 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/02/13/12/2017_hyundai_sonata-pic-5207749419204507842-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Charlotte, NC 28273

Price: $20,210

Location: Charlotte, NC 28273

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $20,210 with Alloy Wheels

New Hyundai Sonata at Fort Mill Hyundai

67Exact Matches
Price Range $15,433 - $28,642

Fort Mill Hyundai

Fort Mill, SC (96 miles)
34 reviews

Latest Fort Mill Hyundai User Review

Jun 29, 2017
Awesome customer service
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Fort Mill Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/09/09/34/2017_hyundai_sonata-pic-2969626298308089497-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Fort Mill, SC 29708

Price: $15,433

Location: Fort Mill, SC 29708

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shale Gray Metallic Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $15,433 with Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Fort Mill, SC 29708

Price: $15,490

Location: Fort Mill, SC 29708

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shale Gray Metallic Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $15,490 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/12/08/52/2017_hyundai_sonata-pic-5460964951781091418-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Fort Mill, SC 29708

Price: $16,553

Location: Fort Mill, SC 29708

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Dark Truffle Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $16,553 with Alloy Wheels

New Hyundai Sonata at First Team Auto Mall

58Exact Matches
Price Range $16,684 - $25,172

First Team Auto Mall

Roanoke, VA (88 miles)
6 reviews

Latest First Team Auto Mall User Review

May 30, 2017
Terrible. Had to contact them numerous times. Spoke with numerous people. No trade appraisal. No discount. These guys are AWFUL
4 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom First Team Auto Mall

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/08/09/38/2017_hyundai_sonata-pic-1707977145689756368-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Roanoke, VA 24019

Price: $16,684

Location: Roanoke, VA 24019

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $16,684 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/29/13/33/2014_nissan_frontier-pic-1906714852908534473-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Roanoke, VA 24019

Price: $16,694

Location: Roanoke, VA 24019

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $16,694 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/08/08/48/2017_hyundai_sonata-pic-2612535308083266196-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Roanoke, VA 24019

Price: $16,819

Location: Roanoke, VA 24019

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shale Gray Metallic Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $16,819 with Alloy Wheels

New Hyundai Sonata at Southern States Mazda

55Exact Matches
Price Range $23,060 - $33,575

Southern States Mazda

Raleigh, NC (67 miles)
22 reviews

Latest Southern States Mazda User Review

Jun 17, 2017
Best car buying experience I've had in 20 years
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Southern States Mazda

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2018 Hyundai Sonata SE Used Cars in Raleigh, NC 27609

Price: $23,060

Location: Raleigh, NC 27609

Transmission: Automatic Color: Phantom Black Description: New 2018 Hyundai Sonata SE for sale - $23,060
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2018 Hyundai Sonata SE Used Cars in Raleigh, NC 27609

Price: $23,060

Location: Raleigh, NC 27609

Transmission: Automatic Color: Symphony Silver Description: New 2018 Hyundai Sonata SE for sale - $23,060
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2018 Hyundai Sonata SE Used Cars in Raleigh, NC 27609

Price: $23,060

Location: Raleigh, NC 27609

Transmission: Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2018 Hyundai Sonata SE for sale - $23,060

New Hyundai Sonata at Keith Hawthorne Hyundai

52Exact Matches
Price Range $22,470 - $35,460

Keith Hawthorne Hyundai

Gastonia, NC (92 miles)
6 reviews

Latest Keith Hawthorne Hyundai User Review

Aug 25, 2016
phatch
We ended up buying this car. It was the easiest car buying experience I have had. I will say, be took care of financing before we went, and in the past we had financed through the dealer. Taking care of the financing before visiting saved us time, but it really was a positive experience. Brian was our salesman, and he was wonderful to work with. Plus, we love the new car!
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Keith Hawthorne Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/19/23/08/2017_hyundai_sonata-pic-5165638964637417842-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata 2.4L Used Cars in Gastonia, NC 28056

Price: $22,470

Location: Gastonia, NC 28056

Average time on market: 34 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Sonata 2.4L for sale - $22,470
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/19/23/08/2017_hyundai_sonata-pic-341455486039161677-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata 2.4L Used Cars in Gastonia, NC 28056

Price: $22,655

Location: Gastonia, NC 28056

Average time on market: 34 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shale Gray Metallic Description: New 2017 Hyundai Sonata 2.4L for sale - $22,655
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/20/22/57/2017_hyundai_sonata-pic-4466522215612367551-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Gastonia, NC 28056

Price: $23,060

Location: Gastonia, NC 28056

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $23,060

New Hyundai Sonata at Bob Mayberry Hyundai

51Exact Matches
Price Range $16,203 - $23,267

Bob Mayberry Hyundai

Monroe, NC (85 miles)
3 reviews

Latest Bob Mayberry Hyundai User Review

Mar 9, 2017
Great follow up, but found my car at another location.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Bob Mayberry Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/15/04/58/2017_hyundai_sonata-pic-1289985933004969276-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Monroe, NC 28110

Price: $16,203

Location: Monroe, NC 28110

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $16,203 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/15/05/34/2017_hyundai_sonata-pic-2662685386890684274-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Monroe, NC 28110

Price: $16,682

Location: Monroe, NC 28110

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $16,682 with Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/22/05/38/2017_hyundai_sonata-pic-4926377307191691166-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata Sport Used Cars in Monroe, NC 28110

Price: $16,707

Location: Monroe, NC 28110

Average time on market: 56 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Symphony Silver Description: New 2017 Hyundai Sonata Sport for sale - $16,707 with Backup Camera, Alloy Wheels

New Hyundai Sonata at Lake Norman Hyundai

33Exact Matches
Price Range $17,030 - $30,302

Lake Norman Hyundai

Cornelius, NC (73 miles)
14 reviews

Latest Lake Norman Hyundai User Review

Jun 21, 2017
They sold the car after I made the deal to buy it. Drove 2 hrs. to get to them on a Sunday and they sold the car prior.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Lake Norman Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/23/08/45/2017_hyundai_sonata-pic-135309257455447712-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Cornelius, NC 28031

Price: $17,030

Location: Cornelius, NC 28031

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $17,030 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/23/08/45/2017_hyundai_sonata-pic-5746176549695151341-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Cornelius, NC 28031

Price: $17,030

Location: Cornelius, NC 28031

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $17,030 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/18/12/16/2017_hyundai_sonata-pic-2461073476276896282-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Cornelius, NC 28031

Price: $17,044

Location: Cornelius, NC 28031

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $17,044 with Alloy Wheels

New Hyundai Sonata at Duncan Hyundai

21Exact Matches
Price Range $17,634 - $28,984

Duncan Hyundai

Christiansburg, VA (80 miles)
18 reviews

Latest Duncan Hyundai User Review

Jun 26, 2017
Didn't care for all the fee'e attached to the vehicle - Final price ended up being $ 800.00 additional than advertised price
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Duncan Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/10/17/16/2017_hyundai_sonata-pic-959400588657431778-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata 2.4L Used Cars in Christiansburg, VA 24073

Price: $17,634

Location: Christiansburg, VA 24073

Average time on market: 34 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: White Description: New 2017 Hyundai Sonata 2.4L for sale - $17,634 with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/10/13/02/2017_hyundai_sonata-pic-1619747659275483693-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata 2.4L Used Cars in Christiansburg, VA 24073

Price: $17,638

Location: Christiansburg, VA 24073

Average time on market: 34 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Black Description: New 2017 Hyundai Sonata 2.4L for sale - $17,638 with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/10/13/42/2017_hyundai_sonata-pic-2493106568279180747-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Christiansburg, VA 24073

Price: $17,920

Location: Christiansburg, VA 24073

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Black Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $17,920 with Bluetooth, Alloy Wheels

New Hyundai Sonata at Paramount Hyundai of Hickory

21Exact Matches
Price Range $22,059 - $31,759

Paramount Hyundai of Hickory

Hickory, NC (90 miles)
27 reviews

Latest Paramount Hyundai of Hickory User Review

May 31, 2017
SheilaLPN
Friendly
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Paramount Hyundai of Hickory

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/22/00/16/2017_hyundai_sonata-pic-5563199971313902075-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Hickory, NC 28602

Price: $22,059

Location: Hickory, NC 28602

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $22,059 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/06/00/17/2017_hyundai_sonata-pic-3830257850283620973-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Hickory, NC 28602

Price: $22,119

Location: Hickory, NC 28602

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Lakeside Blue Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $22,119 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/22/00/17/2018_hyundai_sonata-pic-7850988779793736114-152x114.jpeg

2018 Hyundai Sonata SE Used Cars in Hickory, NC 28602

Price: $22,375

Location: Hickory, NC 28602

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2018 Hyundai Sonata SE for sale - $22,375

New Hyundai Sonata at Woodall Auto Mall

17Exact Matches
Price Range $18,346 - $27,495

Woodall Auto Mall

Danville, VA (42 miles)
19 reviews

Latest Woodall Auto Mall User Review

Apr 7, 2017
Contacted me back quickly. Seems to be on top of things. The car was not going to be sold at this time
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Woodall Auto Mall:

Thanks Jonathan!  We're glad we could provide you with prompt service!  Let us know if you need further assistance.  We are here to help!  

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Woodall Auto Mall

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/23/22/41/2017_hyundai_sonata-pic-3868444178998964101-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Danville, VA 24541

Price: $18,346

Location: Danville, VA 24541

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $18,346 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/16/22/40/2017_hyundai_sonata-pic-5376788314515845249-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Danville, VA 24541

Price: $18,381

Location: Danville, VA 24541

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $18,381
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/09/22/33/2017_hyundai_sonata-pic-1630577005571765143-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Danville, VA 24541

Price: $19,090

Location: Danville, VA 24541

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $19,090 with Bluetooth

New Hyundai Sonata at Paramount Ford Hyundai Valdese

17Exact Matches
Price Range $18,899 - $26,390

Paramount Ford Hyundai Valdese

Valdese, NC (100 miles)
16 reviews

Latest Paramount Ford Hyundai Valdese User Review

Jul 14, 2017
hsolo7
They responded promptly and kept in frequent contact. I ended up continuing my car search but they were a pleasant first experience.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Paramount Ford Hyundai Valdese

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/19/00/43/2017_hyundai_sonata-pic-8964426992500076286-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Valdese, NC 28690

Price: $18,899

Location: Valdese, NC 28690

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $18,899 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/21/00/58/2017_hyundai_sonata-pic-7595435151183993208-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata Sport Used Cars in Valdese, NC 28690

Price: $18,989

Location: Valdese, NC 28690

Average time on market: 56 days Transmission: 6-Speed Automatic Description: New 2017 Hyundai Sonata Sport for sale - $18,989 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/24/00/53/2017_hyundai_sonata-pic-5785780734787661725-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Valdese, NC 28690

Price: $19,140

Location: Valdese, NC 28690

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $19,140 with Bluetooth

New Hyundai Sonata at Carolina Kia of High Point

15Exact Matches
Price Range $18,600 - $24,430

Carolina Kia of High Point

High Point, NC (14 miles)
No Ratings

Latest Carolina Kia of High Point User Review

Aug 30, 2014
It literally was a painless experience compared to other dealers I've dealt with. I highly recommend them.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Carolina Kia of High Point

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/22/15/24/2017_hyundai_sonata-pic-2968654434269204755-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in High Point, NC 27262

Price: $18,600

Location: High Point, NC 27262

Average time on market: 71 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $18,600 with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/22/15/24/2017_hyundai_sonata-pic-8059842253830052286-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in High Point, NC 27262

Price: $18,620

Location: High Point, NC 27262

Average time on market: 71 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $18,620 with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/22/15/24/2017_hyundai_sonata-pic-5492946506093857343-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in High Point, NC 27262

Price: $18,620

Location: High Point, NC 27262

Average time on market: 71 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $18,620 with Bluetooth, Alloy Wheels

New Hyundai Sonata at Pinehurst Toyota Hyundai

15Exact Matches
Price Range $16,849 - $24,423

Pinehurst Toyota Hyundai

Southern Pines, NC (66 miles)
20 reviews

Latest Pinehurst Toyota Hyundai User Review

Jun 8, 2017
Guru7XWR
My experience with Pinehurst Toyota started off well. The representative seem very helpful,polite,honest and understanding of my decision on a vehicle within my budget. Unfornately, the vehicle that was within my budget had an A/C issue. The representative had stated that he would give me a call as soon as the vehicle's A/C was serviced. I unexpectedly received a phone call 2 days later from the same representative,as he agreeded. I agreeded to return to the dealership and check the car out again, to continue the process of purchasing the car. Long story short. The vehicle was sold to another consumer and I was unaware of it. I didn't find out until I searched the website and seen that it was no longer available. I attempted to call the dealer to ask about the car,but was hung up on. The reason I feel I was lied to and ignored is because I found out the true value of the vehicle they were trying to sell me ,was about $1,400 dollars less than what they were asking. I feel like the representative could have at least notified me, that the vehicle had been sold, the same day he called me to tell me the issue had been fixed.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Pinehurst Toyota Hyundai:

Sorry to hear that you went through that experience. Are you certain that this took place at our dealership? We have no such instance here

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Pinehurst Toyota Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/16/14/00/2017_hyundai_sonata-pic-57551237869430720-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Southern Pines, NC 28388

Price: $16,849

Location: Southern Pines, NC 28388

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $16,849 with Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/16/08/54/2017_hyundai_sonata-pic-4979576895167190325-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Southern Pines, NC 28388

Price: $16,898

Location: Southern Pines, NC 28388

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $16,898 with Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/16/13/58/2017_hyundai_sonata-pic-7799329075560253109-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Southern Pines, NC 28388

Price: $16,898

Location: Southern Pines, NC 28388

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shale Gray Metallic Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $16,898 with Navigation System, Alloy Wheels

New Hyundai Sonata at Craft Hyundai

14Exact Matches
Price Range $21,737 - $29,563

Craft Hyundai

Lynchburg, VA (97 miles)
2 reviews

Latest Craft Hyundai User Review

Apr 20, 2017
This car had been sold over 6 months ago. Used as bait. Very sad.
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Craft Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/21/01/01/2017_hyundai_sonata-pic-5806325149442299039-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata SE Used Cars in Lynchburg, VA 24501

Price: $21,737

Location: Lynchburg, VA 24501

Average time on market: 71 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Symphony Silver Description: New 2017 Hyundai Sonata SE for sale - $21,737 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/08/00/47/2017_hyundai_sonata-pic-7357975238264609733-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata 2.4L Used Cars in Lynchburg, VA 24501

Price: $21,742

Location: Lynchburg, VA 24501

Average time on market: 34 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Dark Truffle Description: New 2017 Hyundai Sonata 2.4L for sale - $21,742 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/29/13/07/2017_hyundai_sonata-pic-2410158077692740875-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata 2.4L Used Cars in Lynchburg, VA 24501

Price: $21,795

Location: Lynchburg, VA 24501

Average time on market: 34 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Hyundai Sonata 2.4L for sale - $21,795 with Bluetooth

New Hyundai Sonata at Duncan Honda Hyundai

2Exact Matches
Price Range $19,005 - $19,029

Duncan Honda Hyundai

Christiansburg, VA (80 miles)
No Ratings

Latest Duncan Honda Hyundai User Review

Mar 8, 2013
Quick response to questions.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Sonata Matchesfrom Duncan Honda Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/08/09/31/2017_hyundai_sonata-pic-8312781393576591820-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata Sport Used Cars in Christiansburg, VA 24073

Price: $19,005

Location: Christiansburg, VA 24073

Average time on market: 56 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Symphony Silver Description: New 2017 Hyundai Sonata Sport for sale - $19,005 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/07/16/12/2017_hyundai_sonata-pic-3265488880950563255-152x114.jpeg

2017 Hyundai Sonata Sport Used Cars in Christiansburg, VA 24073

Price: $19,029

Location: Christiansburg, VA 24073

Average time on market: 56 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Sonata Sport for sale - $19,029 with Bluetooth, Aluminum Wheels

All Sonata Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.