Silko Honda

Express Service, Certified Used Dealer, Internet Certified, Customer
Appreciation Days

1580 New State Hwy Hwyrt44
Raynham, MA 02767

Sales: (508) 439-6122

Service: (508) 880-5500

Today 11:00 AM - 5:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


CarGurus Quick Poll

First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/01/00/59/2015_gmc_sierra_1500-pic-588098815778856309-152x114.jpeg

2015 GMC Sierra 1500 Base Double Cab 4WD Used Cars in Raynham, MA 02767

Good Deal
$1,962 BELOW
CarGurus IMV of $26,593

Price: $24,631

Mileage: 31,411

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Quicksilver Metallic Description: Used 2015 GMC Sierra 1500 Base Double Cab 4WD for sale - $24,631, 31,411 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/18/11/51/2018_chevrolet_colorado-pic-8610909968129295703-152x114.jpeg

2018 Chevrolet Colorado LT Crew Cab 4WD Used Cars in Raynham, MA 02767

Good Deal
$2,351 BELOW
CarGurus IMV of $29,497

Price: $27,146

Mileage: 13,853

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Graphite Metallic Description: Used 2018 Chevrolet Colorado LT Crew Cab 4WD for sale - $27,146, 13,853 miles with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/17/13/10/2016_honda_cr-v-pic-6056598248435271739-152x114.jpeg

2016 Honda CR-V SE AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Good Deal
$1,567 BELOW
CarGurus IMV of $19,804

Price: $18,237

Mileage: 51,405

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Crystal Black Pearl Description: Used 2016 Honda CR-V SE AWD for sale - $18,237, 51,405 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/30/17/46/2014_jeep_wrangler_unlimited-pic-5690772240917579446-152x114.jpeg

2014 Jeep Wrangler Unlimited Used Cars in Raynham, MA 02767

Good Deal
$3,136 BELOW
CarGurus IMV of $29,130

Price: $25,994

Mileage: 33,639

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 43 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Anvil Clear Coat Description: Used 2014 Jeep Wrangler Unlimited for sale - $25,994, 33,639 miles with Premium Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/29/11/50/2017_genesis_g80-pic-5364386394580979720-152x114.jpeg

2017 Genesis G80 3.8L Used Cars in Raynham, MA 02767

Good Deal
$4,950 BELOW
CarGurus IMV of $35,728

Price: $30,778

Mileage: 15,213

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 60 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Santiago Silver Description: Used 2017 Genesis G80 3.8L for sale - $30,778, 15,213 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/24/14/01/2017_hyundai_elantra-pic-1580403221337471890-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Sedan FWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Good Deal
$1,001 BELOW
CarGurus IMV of $11,853

Price: $10,852

Mileage: 43,095

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Symphony Silver Description: Used 2017 Hyundai Elantra SE Sedan FWD for sale - $10,852, 43,095 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/02/00/52/2016_honda_pilot-pic-3241039198160383427-152x114.jpeg

2016 Honda Pilot EX-L AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Good Deal
$1,179 BELOW
CarGurus IMV of $29,678

Price: $28,499

Mileage: 39,160

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 41 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Crystal Black Pearl Description: Used 2016 Honda Pilot EX-L AWD for sale - $28,499, 39,160 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/24/14/01/2017_hyundai_elantra-pic-7279065450588012678-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Sedan FWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Good Deal
$907 BELOW
CarGurus IMV of $11,806

Price: $10,899

Mileage: 44,069

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Molten Silver Description: Used 2017 Hyundai Elantra SE Sedan FWD for sale - $10,899, 44,069 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/08/01/05/2013_honda_cr-v-pic-9064408768979582071-152x114.jpeg

2013 Honda CR-V LX AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Good Deal
$850 BELOW
CarGurus IMV of $16,979

Price: $16,129

Mileage: 20,391

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 16 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 5-Speed Automatic Color: Twilight Blue Metallic Description: Used 2013 Honda CR-V LX AWD for sale - $16,129, 20,391 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/07/11/56/2016_honda_cr-v-pic-4450103859881205929-152x114.jpeg

2016 Honda CR-V LX AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Good Deal
$905 BELOW
CarGurus IMV of $19,901

Price: $18,996

Mileage: 28,053

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 42 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Modern Steel Metallic Description: Used 2016 Honda CR-V LX AWD for sale - $18,996, 28,053 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/05/10/37/2017_honda_accord-pic-2786261688116727934-152x114.jpeg

2017 Honda Accord LX FWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Good Deal
$983 BELOW
CarGurus IMV of $18,391

Price: $17,408

Mileage: 26,165

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Kona Coffee Metallic Description: Used 2017 Honda Accord LX FWD for sale - $17,408, 26,165 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/12/09/31/2015_honda_cr-v-pic-8445263733516979583-152x114.jpeg

2015 Honda CR-V EX AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Good Deal
$742 BELOW
CarGurus IMV of $20,650

Price: $19,908

Mileage: 30,384

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Obsidian Blue Pearl Description: Used 2015 Honda CR-V EX AWD for sale - $19,908, 30,384 miles with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/09/10/13/2015_honda_cr-v-pic-1166491415559424499-152x114.jpeg

2015 Honda CR-V EX AWD Used Cars in Raynham, MA 02767

Good Deal
$721 BELOW
CarGurus IMV of $20,581

Price: $19,860

Mileage: 31,344

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Crystal Black Pearl Description: Used 2015 Honda CR-V EX AWD for sale - $19,860, 31,344 miles with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/30/20/09/2015_jeep_grand_cherokee-pic-1838063789521825020-152x114.jpeg

2015 Jeep Grand Cherokee Used Cars in Raynham, MA 02767

Good Deal
$1,589 BELOW
CarGurus IMV of $29,489

Price: $27,900

Mileage: 53,781

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Brilliant Black Crystal Pearl Coat Description: Used 2015 Jeep Grand Cherokee for sale - $27,900, 53,781 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/17/13/10/2017_gmc_sierra_1500-pic-4550014630802523577-152x114.jpeg

2017 GMC Sierra 1500 Base Used Cars in Raynham, MA 02767

Good Deal
$1,065 BELOW
CarGurus IMV of $22,054

Price: $20,989

Mileage: 10,989

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 16 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: Used 2017 GMC Sierra 1500 Base for sale - $20,989, 10,989 miles with Bluetooth
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jun 9, 2018
Good salesman Jason good financial guy juan
May 17, 2018
Quick response rate
Response from current dealership:
Thank you!
May 15, 2018
Good experience. No complaints. Good follow-up.
Response from current dealership:
Thank you!
May 13, 2018
Great follow thru, although the car was already sold, they tried to help me find another.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks Jane!
May 11, 2018
Great
Response from current dealership:
Thank you!
May 4, 2018
Not good at all I did the pre approval and they only said I needed to put down 20% they didn't work with me or even try to sell me something that I could get approve for very poor salesmanship!!
1 people found this review helpful.
Apr 3, 2018
They were terrific !
Apr 2, 2018
GramCK2018
Very nice dealership, the salesman was very considerate and prompt. I have had vehicle serviced with a front end problem and will be visiting again for same problem but they have been very helpful and it is not a simple problem to fix.
Mar 25, 2018
Excellent!!
Nov 18, 2017
Dsbrown53
Went in expecting the typical car buying experience, high pressure sales tactics. I was pleasantly surprised, we didn't agreed on price the first day and there was no pressure to make the deal as I left, no annoying phone calls the next day. They contacted me through an email and we finalized the deal with a decent price. Submitted the finance paper work via online and picked up the vehicle a couple days later. The only thing they offered to sell during the finalizing of paper work was the extended Honda warranty, (no pressure to buy) which was priced very competitively. Great experience, Jason was friendly and knowledgeable, great to work with and I would highly recommend Silko Honda
Jul 27, 2017
Fast professional phone response. The car was waiting for me when I arrived. Great salesman. I would recommend Silko Honda to everyone.
Jun 3, 2017
Guru6PPT
Got back very quick. Did not purchase from them but very helpful.
Jun 2, 2017
tjanson99
Quick response but as things were followed thru I have been disappointed with their treatment going thru the purchase process! Definitely treat you secondary to their own interests.
3 people found this review helpful.
Apr 1, 2017
AnnieM294
They were very good at the dealership. I would buy from them again. Love my new Nissan!
Nov 3, 2016
Dealer responded only by email and was not able to negotiate price. The price of their used vehicle was higher than the MSRP of the same vehicle new. You may have a good experience here but do your homework. I was able to find a much better price elsewhere.
6 people found this review helpful.
Response from current dealership:
I regret that you were not satisfied with the performance of our team. We were under the impression that you only wanted to be contacted via email.  The vehicle that you inquired on was NOT a used vehicle, it was a NEW demo with several thousand dollars worth of dealer installed accessories.  Again we apologize that we were not able to earn your business but are glad that you were able to find the right car for you!
Aug 16, 2016
Nice people.
Read 15 old reviews
Jun 18, 2016
secured good price by email. straight forward pleasant close on deal and am very happy with the financing and extended warranty
1 people found this review helpful.
Feb 23, 2016
Very good customer service.
Feb 20, 2016
Car was listed but not their when contacted
Jan 23, 2016
This was such an old-school used car salesman experience that completely wasted 4 /12 hours of my night including a 62 mile roundtrip drive. After test driving the Pilot ( which was in great shape), I sat down with Juan to talk price. He came back with a document to "review the numbers with me" the top number was the full asking price of the car. Second item which he tried to gloss over quickly, was their $1000 "used car acquisition fee" ARE YOU KIDDING ME!! You have such little respect for your customers that you think you can add a thousand bucks to the price of a used vehicle for some make-believe reasons and we will just go along with it!! Naturally I called him out on it and he said we could "negotiate it" So now you want to start negotiating back to the original full asking price and act like your doing something for me??? Long story short, over the next hour plus he and his sales manager tried to give me every reason they could come up with to justify the full asking price even when I shared the details of a second vehicle I had looked at which was at the same price with 14,000 fewer miles. We then got to the "what would it take to get you to buy tonite" Despite my best efforts I could only get them to go down by a few hundred bucks and was told by the sales manager that he would need to get that approved by his manager. Ten minutes later he returned to say that he couldn't get that approved. I shook his hand and left and returned to the other dealership the following day. They ultimately sold me a Pilot EXL with 14,000 fewer miles for less money than Silko could get to with their higher mileage vehicle. I bought the car the next day and would caution anyone considering a purchase at Silko Honda to be on high alert when they start discussing "the numbers" with you.
9 people found this review helpful.
Jan 21, 2016
You have Great credit= You should get...39% And 250 a month Double the purchase price!
Aug 22, 2015
Vehicle was sold dealer has little to no communication with Internet department and actual sales department upon arrival the sales department told me vehicle was sold two days prior
1 people found this review helpful.
Mar 12, 2015
Very helpful at finding what I needed
Nov 22, 2014
kathilegrow
David Mello was the best!!!
May 26, 2014
Islandyaya
Car sold before I could see it, but dealer called me in time to prevent an unnecessary 6 hour trip. Good prior communication also
May 4, 2014
Took a long time to finalize the deal. Two trips to the dealer and three different sales people.
1 people found this review helpful.
Sep 12, 2013
I never really got into it with these folks as I have been tied up with alot of family business. But, they have been good in not pestering me when they did not have what I was specifically looking for.
Jul 8, 2013
quick reply on inquiry, unfortunately vehicle was sold
Apr 20, 2012
phsantos74
Good friendly sales and service. Had small issue with truck after leaving the lot, brought it back, service repaired with no questions.
Feb 12, 2012
The team here was excellent! We drove all the way down from NH to buy here. The team was courteous, friendly and determined to make the deal work for us. Thank you!!!
1 people found this review helpful.
Feb 10, 2012
Oneofthe worst dealershipsi have everbeen to, not willing to bendat all, the manager was busy texting on his phone.
1 people found this review helpful.

Other Nearby Dealers

Hyannis Honda - 528 listings
830 W Main St Hyannis, MA 02601
1 review
City Limits Auto Brokers
35 Harding St Middleboro, MA 02346
1 review
Saccucci Honda - 217 listings
1350 West Main Road Middletown, RI 02842
14 reviews
McGovern Honda - 495 listings
300 Manley St Brockton, MA 02301
16 reviews
Herb Chambers Honda of Burlington - 283 listings
33 Cambridge St Burlington, MA 01803
14 reviews
Lundgren Honda of Auburn - 771 listings
163 Washington St Auburn, MA 01501
12 reviews
Kelly Honda - 734 listings
540 Lynnway Lynn, MA 01905
12 reviews
Majestic Honda - 174 listings
1300 Eddie Dowling Hwy Lincoln, RI 02865
13 reviews
Balise Honda of West Warwick - 463 listings
509 Quaker Lane West Warwick, RI 02893
21 reviews
Honda of Plymouth - 349 listings
9 Long Pond Rd Plymouth, MA 02360
14 reviews
Herb Chambers Honda of Westborough - 422 listings
350 Turnpike Rd Westborough, MA 01581
25 reviews
Bernardi Honda - 453 listings
960 Worcester Street Natick, MA 01760
38 reviews
Herb Chambers Honda of Seekonk - 666 listings
185 Taunton Ave Seekonk, MA 02771
120 reviews
Honda North - 560 listings
382 Newbury St Danvers, MA 01923
15 reviews
Honda Cars Of Boston - 527 listings
100 Broadway, Rt 99 Everett, MA 02149
14 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,355 Great Deals out of 199,739 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
473 Great Deals out of 37,714 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,835 Great Deals out of 159,055 listings starting at $1,200
Used Chevrolet Silverado 2500HD
360 Great Deals out of 29,474 listings starting at $2,718
Used Ram 1500
1,068 Great Deals out of 125,006 listings starting at $3,500
Used Ram 2500
245 Great Deals out of 31,007 listings starting at $6,900
Used Toyota RAV4
653 Great Deals out of 76,409 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
578 Great Deals out of 77,311 listings starting at $2,400
Used Toyota Camry
882 Great Deals out of 72,153 listings starting at $1,000
Used Honda CR-V
776 Great Deals out of 77,236 listings starting at $100
Used Honda Civic
487 Great Deals out of 44,964 listings starting at $1,150
Used Toyota Corolla
748 Great Deals out of 64,215 listings starting at $1,495
Used Honda Accord
719 Great Deals out of 103,450 listings starting at $849
Used Ford Escape
1,251 Great Deals out of 111,104 listings starting at $1,300
Used Chevrolet Equinox
1,265 Great Deals out of 89,422 listings starting at $995