Reynolds Ford of Norman

Internet Approved, Blue Oval Certified, Quality Checked

825 North Interstate Drive
Norman, OK 73069

Sales: (405) 518-4456

Service: (800) 863-9868

Today 8:30 AM - 8:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2015 Ram 2500 Laramie Mega Cab 4WD Used Cars in Norman, OK 73069

Great Deal
$8,438 BELOW
CarGurus IMV of $51,438

Price: $43,000

Mileage: 24,350

Location: Norman, OK 73069

Average time on market: 59 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Clearcoat Description: Used 2015 Ram 2500 Laramie Mega Cab 4WD for sale - $43,000, 24,350 miles with Bluetooth, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/09/20/02/2018_ford_expedition-pic-2561693419797641265-152x114.jpeg

2018 Ford Expedition Limited 4WD Used Cars in Norman, OK 73069

Great Deal
$5,567 BELOW
CarGurus IMV of $67,548

Price: $61,981

Mileage: 3,067

Location: Norman, OK 73069

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2018 Ford Expedition Limited 4WD for sale - $61,981, 3,067 miles with Driver Assistance Package, Aluminum Wheels, Adaptive Cruise Control, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/20/12/00/2016_land_rover_range_rover_sport-pic-4163972004050735680-152x114.jpeg

2016 Land Rover Range Rover Sport Td6 HSE 4WD Used Cars in Norman, OK 73069

Great Deal
$4,494 BELOW
CarGurus IMV of $45,494

Price: $41,000

Mileage: 69,366

Location: Norman, OK 73069

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Zanzibar Description: Used 2016 Land Rover Range Rover Sport Td6 HSE 4WD for sale - $41,000, 69,366 miles with Navigation System, Leather Seats
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/11/20/51/2017_ford_explorer-pic-917856052638264318-152x114.jpeg

2017 Ford Explorer XLT Used Cars in Norman, OK 73069

Good Deal
$3,047 BELOW
CarGurus IMV of $27,493

Price: $24,446

Mileage: 46,365

Location: Norman, OK 73069

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: Used 2017 Ford Explorer XLT for sale - $24,446, 46,365 miles with Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Remote Start, Navigation System, Comfort Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/28/20/29/2017_ford_explorer-pic-8764747586808801701-152x114.jpeg

2017 Ford Explorer XLT AWD Used Cars in Norman, OK 73069

Good Deal
$1,908 BELOW
CarGurus IMV of $29,796

Price: $27,888

Mileage: 34,512

Location: Norman, OK 73069

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: Used 2017 Ford Explorer XLT AWD for sale - $27,888, 34,512 miles with Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Remote Start, Navigation System, Comfort Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/11/20/51/2015_ford_escape-pic-2168178117423193789-152x114.jpeg

2015 Ford Escape SE Used Cars in Norman, OK 73069

Good Deal
$1,121 BELOW
CarGurus IMV of $17,115

Price: $15,994

Mileage: 11,343

Location: Norman, OK 73069

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Metallic Tri-coat Description: Used 2015 Ford Escape SE for sale - $15,994, 11,343 miles with Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/15/04/36/2017_ford_expedition-pic-7245659591004698555-152x114.jpeg

2017 Ford Expedition EL XLT 4WD Used Cars in Norman, OK 73069

Good Deal
$1,445 BELOW
CarGurus IMV of $35,444

Price: $33,999

Mileage: 33,778

Location: Norman, OK 73069

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Gold Description: Used 2017 Ford Expedition EL XLT 4WD for sale - $33,999, 33,778 miles with Navigation System, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/28/20/29/2016_chevrolet_colorado-pic-1637501275035374220-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Colorado LT Crew Cab RWD Used Cars in Norman, OK 73069

Fair Deal
$932 BELOW
CarGurus IMV of $22,932

Price: $22,000

Mileage: 46,129

Location: Norman, OK 73069

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2016 Chevrolet Colorado LT Crew Cab RWD for sale - $22,000, 46,129 miles with Preferred Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/20/11/49/2015_chevrolet_silverado_1500-pic-3559172158093459067-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab RWD Used Cars in Norman, OK 73069

Fair Deal
$1,009 BELOW
CarGurus IMV of $27,468

Price: $26,459

Mileage: 35,458

Location: Norman, OK 73069

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Victory Red Description: Used 2015 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab RWD for sale - $26,459, 35,458 miles with Bluetooth, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/19/19/59/2016_ford_mustang-pic-6499222833126170374-152x114.jpeg

2016 Ford Mustang V6 Used Cars in Norman, OK 73069

Fair Deal
$607 BELOW
CarGurus IMV of $18,607

Price: $18,000

Mileage: 26,435

Location: Norman, OK 73069

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Guard Metallic Description: Used 2016 Ford Mustang V6 for sale - $18,000, 26,435 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/18/22/33/2016_ford_f-150-pic-7024310832766271485-152x114.jpeg

2016 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD Used Cars in Norman, OK 73069

Fair Deal
$1,026 BELOW
CarGurus IMV of $34,325

Price: $33,299

Mileage: 20,710

Location: Norman, OK 73069

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: Used 2016 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD for sale - $33,299, 20,710 miles with Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/13/20/32/2014_ford_f-250_super_duty-pic-776369677628545628-152x114.jpeg

2014 Ford F-250 Super Duty Lariat Crew Cab LB 4WD Used Cars in Norman, OK 73069

Fair Deal
$1,422 BELOW
CarGurus IMV of $41,422

Price: $40,000

Mileage: 16,119

Location: Norman, OK 73069

Average time on market: 43 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Tuxedo Black Metallic Description: Used 2014 Ford F-250 Super Duty Lariat Crew Cab LB 4WD for sale - $40,000, 16,119 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/19/20/22/2015_chevrolet_equinox-pic-838869348978918539-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Equinox LS FWD Used Cars in Norman, OK 73069

Fair Deal
$529 BELOW
CarGurus IMV of $14,529

Price: $14,000

Mileage: 49,391

Location: Norman, OK 73069

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Silver Ice Metallic Description: Used 2015 Chevrolet Equinox LS FWD for sale - $14,000, 49,391 miles with Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/20/11/40/2018_ford_f-150-pic-7456739486059242376-152x114.jpeg

2018 Ford F-150 Lariat SuperCrew 4WD Used Cars in Norman, OK 73069

Fair Deal
$1,715 BELOW
CarGurus IMV of $48,275

Price: $46,560

Mileage: 3,790

Location: Norman, OK 73069

Average time on market: 56 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Shadow Black Description: Used 2018 Ford F-150 Lariat SuperCrew 4WD for sale - $46,560, 3,790 miles with Leather Seats, Aluminum Wheels, Remote Start, Off Road Package, Appearance Package, Lariat Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/20/20/05/2015_ford_fusion-pic-4167976215890610298-152x114.jpeg

2015 Ford Fusion SE Used Cars in Norman, OK 73069

Fair Deal
$446 BELOW
CarGurus IMV of $11,946

Price: $11,500

Mileage: 73,886

Location: Norman, OK 73069

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Deep Impact Blue Description: Used 2015 Ford Fusion SE for sale - $11,500, 73,886 miles with Aluminum Wheels, Technology Package
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jul 2, 2018
Talked with this company by phone only. They did not have the car I wanted.
Response from current dealership:
Ernie, I am sorry we didn't have the car you were looking for.  We are constantly getting in new and used vehicles so please feel free to check our site for updated inventory - ReynoldsFordNorman.com.  Thank you for this review and feel free to contact us if you have any questions.  Best Wishes - Mike Lang GM
Jun 24, 2018
Kylee Elz-Badeu ch
The dealer was quick with responses and very helpful
Response from current dealership:
Kylee, we are always glad to help anytime.  Thank you for taking the time to give us this review!  Best Wishes - Mike Lang GM
Jun 10, 2018
Tyler and his entire teamnatvReynolds Ford were fantastic. I strongly recommend this dealer for your next car buying adventure.
Response from current dealership:
James, thank you for this review and for your recommendation. Tyler and the team are always ready to deliver top quality customer service!  Please let us know if you need anything else.  Best Wishes - Mike Lang GM
May 29, 2018
Great follow up !
Response from current dealership:
John, we are glad we could help!  Please feel free to stop by or give us a call anytime.  Best Wishes - Mike Lang GM
May 28, 2018
Very helpful. Answered all my questions. Picked me up from the airport and the truck was exactly as they described.
Response from current dealership:
Gerald, thank you for taking the time to give us this review. We are glad to deliver the customer service you both expect and deserve.  Enjoy your new truck and please let us know if you need anything else. Best Wishes - Mike Lang GM
Apr 13, 2018
Wouldn't honor the price on the website.
Response from current dealership:
Amber, we are very sorry to hear this..  We looked through our database and couldn't find an Amber that has visited us recently.  However we did notice an obvious error on our site that we corrected quickly.  If this is what you are referring to we do apologize for the technical issue.  If you have any questions or concerns please feel free to call direct.  Thank you! Best Wishes - Mike Lang GM
Feb 22, 2018
Amazing customer service!!
Response from current dealership:
Rachel, thank you for taking the time to give us this review. We are always happy to help and give only the best. Best Wishes - Mike Lang GM
Oct 3, 2017
The sales manager lied to me about the add. He claimed that the price was listed as a fleet price. I asked why it was not disclosed in the add. He claimed that "it is in the fine print". I have reread the add several times now. Not only does it not say fleet pricing anywhere, but it sights the use of " retail customer rebate". I say that if you are gonna post a price leader, or bait and switch add online, you should at least be intelligent enough to have a good lie ready. I will not be shopping at Reynolds Ford in the future.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
David, I'm at a loss for words to learn of your recent experience.  Our employees at all levels take great pride in serving our customers and providing the level of service they expect and deserve.    We don’t put any leader prices online that we are not willing to sell the car at.  I appreciate your feedback and would very much like to speak to you about your experience and gather more information so that I can get with my team and discuss the situation to learn what happened.   You may reach me at (405) 321-2411  Respectfully, Mike Lang (General Manager)

Sep 7, 2017
Response was quick and informative.
Response from current dealership:
Ken, thanks for sharing your experience and taking the time to write this review.  Your feedback is very important to us.  We appreciate you and your business very much. Mike Lang - General Manager
May 5, 2017
great
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Bill, Thank you for the 5 star review.  Mike Lang General Manager
Feb 21, 2017
Responded quick to my email. But when I tried to negotiate a lower price they stopped emailing me back
6 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Jason, I found the notes from the conversation you had with Stephen, the last response we received from you was that you weren’t interested in the SuperDuty truck because it was already 4 years old.  Was there something else you were interested in?  We would love to help you!  Give us a call and let us know. Thank you – Mike Lang General Manager
Feb 19, 2017
They did well. We were just coming to an agreement when they called to tell us the vehicle we were interested in had a major issue and they would not sell it off their lot. We were impressed with their honesty..unfortunately they don't usually handle.vehicles in our price range or we would do business there again.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We are very sorry about the vehicle, but of course we will always be honest and upfront.  Please watch online; we always have many different options at many different prices.  If you want to let us know what to be on the lookout for, we could watch for you and call you.  Mike Lang General Manager
Dec 16, 2016
Has been very helpful and makes sure all Questions are answered and I have an understanding
Response from current dealership:
Thank you for the review.  Let us know if you need anything else.  Best wishes - Mike Lang
(General Manager)
Nov 29, 2016
Great. Drove up with family. Planned to look at a truck. The sales associate was very neutral and non pressured for me to make decisions. I explained that I want edit test drive the truck. Without hesitation they said "load up three kids and see how you like it". After the test drive I was not harassed about buying it and why I wouldn't. I feel I will go back when I'm ready to make a purchase as long as the have what I looking for.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We are so glad Brian that you were pleased with the level of service we provided as well as choosing us for your vehicle transportation needs. We take serving you very seriously. I'm glad our sales team was able to meet and exceed your expectations. We look forward to serving you and your family in the future. Best Wishes - Mike Lang GM
Nov 24, 2016
Stephen was great, worked well with me in order to get my car and everything straightened out!
Response from current dealership:
Chris we are so glad that you were pleased with the level of service we provided as well as choosing us for your vehicle transportation needs. We take serving you very seriously. I'm glad Stephen was able to meet and exceed your expectations. We look forward to serving you and your family in the future. Thank you for your continued support and business! Best Wishes - Mike Lang GM
Nov 1, 2016
good price, good service
Response from current dealership:
Tracy, thanks for the review feedback.  We appreciate you taking the time to let us know.  We value both you and your business very much.  Best Wishes - Mike Lang GM (405) 321-2411
Aug 12, 2016
they were tough on the price but provided excellent service!!
Response from current dealership:
Matt, we appreciate your business, thank you for this review and please know if you need anything else or if you have any questions, just give us a call or stop on by!  Thank you Mike Lang GM
Aug 12, 2016
They were quick to respond but we could not agree on a price. I am a bit baffled because the truck has been on thier lot a long time. That should tell them thier price is high. Having said that, they are pleasant to work with.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Jim, thank you for the review and your honest feedback.  We offer a lot of trucks at great prices.  Being that we do have a large selection, some vehicles are on the lot a little longer than others.  We do wish we could have come to some sort of agreement. Best Wishes – Mike Lang GM
Jul 29, 2016
requested info was provided quickly and professionally.
Response from current dealership:
Thank you Shanon. Please let us know if you need anything else.  Best Wishes - Mike Lang GM
Read 20 old reviews
Jul 10, 2016
Everything went Very Well from start to finish - Great bunch of employees at Reynolds Ford!!
Response from current dealership:
Bill, thank you for the kind words and thank you for this 5 star.  Best Wishes - Mike Lang GM
Jul 3, 2016
Dealer was nice over the phone but couldn't help me in my bad credit situation
Response from current dealership:
We are sorry to hear that we couldn't help you with your credit situation.  We work hard to help our customers get the loans they need, however every once in a while there are situations where we can't do anything on our end.  Thank you for taking the time to give us this review.  Mike Lang - GM
Jun 9, 2016
I received a prompt reply in regards to the price of the Jeep and offered to set up a test drive.
Response from current dealership:
Please let us know if you need anything else!  We are happy to help.
Thank you for the 5 star..  Mike Lang - GM
Apr 25, 2016
I have not yet been able to view the vehicle yet.
Response from current dealership:
Kelly, we're sorry and not sure which vehicle you are trying to view.  If you could call (405) 321-2411 and ask for our "internet department", someone there will be glad to assist you. Respectfully, Mike Lang General Manager
Feb 14, 2016
Came down to my price and vehicle purchased from this dealer.
Response from current dealership:
Gerald, thanks for sharing and for the 5 star.  We appreciate you and your business very much. Mike Lang - General Manager
Jan 17, 2016
The SUV I had orginally inquired about had just sold. Sales associate stayed in contact with me to see if they had anything that was similar and what I wanted. I found an auto elsewhere but these guys were helpful in trying to find what I wanted.
Response from current dealership:
Jeannette, thank you for sharing your experience and taking the time to write this review.  Your feedback is very important to us.  We appreciate you very much. Mike Lang - General Manager
Jan 13, 2016
Tenant was awesome and honest. They couldn't come off the price of the car as much as I would have liked but the extras they got for me was well worth the price
Response from current dealership:
Tami, thank you for sharing your experience and taking the time to write this review.  Your feedback is very important to us.  We are glad to hear that we were able to help you!   We appreciate you and your business very much. Mike Lang - General Manager
Dec 24, 2015
Made initial contact and never followed up. Bought a van from another dealer
Response from current dealership:
Bill, I am very sorry for the lack of service you received.  That is not the level of service we strive to deliver.  Will you please contact me directly? Mention this post.  I would love to help you.  Mike Lang- GM 405-217-3151
Sep 25, 2015
They're a class act, I would recommend them to anyone. Great service, solid prices.
Response from current dealership:
Thank you for sharing your experience and taking the time to write this review.  Your feedback is very important to us.  We appreciate you and your business very much.  Also, thank you for looking to us for vehicle purchase. We look forward to seeing you in the near future!   Mike Lang - General Manager
May 11, 2015
They were friendly and pretty easy to work with. The car had considerably more cosmetic issues than was evident from the photographs, but I don't think they did that on purpose. They knocked a good chunk off of the asking price to compensate.
Response from current dealership:
Cindy, thank you for taking the time to write this review.  Your feedback is very important to us.   We appreciate you and your business very much. Mike Lang - General Manager
Apr 6, 2015
The salseman CB and finacial advisor Jerrel were amazing!!! They are very friendly and genuine REAL people that treat you as a person and not as a potiential victim of overpaying for a car, they worked with me being a first time car buyer, they made the experience great and i will definitely tell my friends and family and refer them! Thank you so much!!!
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to write this review.  Your feedback is very important to us.  We appreciate you and your business very much.  Also, thank you for looking to us for your vehicle purchasing needs!  We look forward to seeing you in the near future!  We absolutely love referrals....  Thank you!  Mike Lang - General Manager
Mar 12, 2015
Great experience dealing with Setphen
Response from current dealership:
Thank you!  We appreciate you and your business very much. Mike Lang - General Manager
Jan 27, 2015
Scott and Stephen are top notch guys....however their used car sales manager leaves a lot to be desired concerning his communication skills. Nice car and a fair price.
Response from current dealership:
We are excited to hear that Scott and Stephen were able to help you out with your purchase.  We hope you enjoy your new car and we truly appreciate the time you took to give us a review.  Your feedback is very important to us.  We appreciate you and your business very much. Mike Lang - General Manager
Jan 17, 2015
They went above and beyond my expectations I would definitely go back for my next vehicle and will recommended them if I know someone that needs a new or used car
Response from current dealership:
Kenneth, thank you for sharing your experience and taking the time to write this review.  Your feedback is very important to us.  We appreciate you and your business very much. Mike Lang - General Manager
Dec 5, 2014
Didn't really feel like I was even dealing with a salesman! It was nice as a female going in to do car buying alone! Would definitely recommend this dealership as a whole and my salesman Stephen!
Response from current dealership:
Lori,
Thank you for sharing your experience and taking the time to write this review.  Your feedback is very important to us.  We appreciate you and your business very much. Mike Lang - General Manager
Aug 13, 2014
I drove 3 hours from my home to Reynolds Ford to purchase my new Expedition. Best Car buying experience ever. Manny, Stephen, and Linda were great!
Dec 22, 2013
The dealership called and emailed. I was no longer interested in their vehicle.
Dec 16, 2013
very responsive, open and honest.
Dec 3, 2013
Apr 8, 2013
I received an email within 12 hours of contact advising they would call. Gentleman called Monday morning while I was working. I asked to call him back later in the day. I called and gentleman was with a customer, I left a message. I called Tuesday, mid morning. Gentleman was with a customer so I left a second message. I called Wednesday, gentleman was with a customer, I did not leave a message. I then received 2 emails. The first advising that the vehicle I had asked about had been sold but they had similar vehicles albeit at a higher price. The 2nd email just moments after the 1st was asking if I was satisfied with Reynolds Mazda. I responded to the 2nd email. I told them I had received a call but that I tried to return it 3 times leaving 2 message in the course of 3 days I had not received a return call so either he was not getting messages or just didn't return messages. Surprise, I got a call within the hour. We are still looking for a vehicle.

Other Nearby Dealers

Charles Allen Ford - 63 listings
1717 S Fourth St Chickasha, OK 73018
8 reviews
Joe Cooper Ford Lincoln - 443 listings
600 W Memorial Rd Oklahoma City, OK 73114
31 reviews
Mainer Ford - 284 listings
1724 234th St NW Okarche, OK 73762
25 reviews
Vance Country Ford - 527 listings
5400 S Division St Guthrie, OK 73044
12 reviews
Seminole Ford - 180 listings
2222 N Milt Phillips Ave Seminole, OK 74868
21 reviews
Seth Wadley Ford Lincoln - 499 listings
333 North Butler Road Pauls Valley, OK 73075
22 reviews
Reynolds Ford of Oklahoma City - 295 listings
7320 NW Expressway Oklahoma City, OK 73132
19 reviews
Joe Cooper Ford of Yukon - 469 listings
1780 Garth Brooks Blvd Yukon, OK 73099
33 reviews
Patriot Ford - 237 listings
2805 N 9th Ave Purcell, OK 73080
13 reviews
Bob Moore Ford - 449 listings
8948 S. I-35 Service Rd. Oklahoma City, OK 73149
24 reviews
Diffee Ford Lincoln
1681 E I 40 El Reno, OK 73036
7 reviews
Joe Cooper Ford of Shawnee - 276 listings
4921 N Automall Dr Shawnee, OK 74804
30 reviews
Hudiburg Ford, LLC - 145 listings
216 N Highway 18 Chandler, OK 74834
41 reviews
Metro Ford of OKC - 194 listings
2800 West I 44 Oklahoma City, OK 73112
25 reviews
David Stanley Ford of Midwest City - 305 listings
6601 SE 29th St Oklahoma City, OK 73110
33 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,281 Great Deals out of 188,639 listings starting at $1,200
Used Ford F-250 Super Duty
433 Great Deals out of 36,355 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,821 Great Deals out of 155,893 listings starting at $1,799
Used Chevrolet Silverado 2500HD
318 Great Deals out of 28,511 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
995 Great Deals out of 130,875 listings starting at $5,695
Used Ram 2500
221 Great Deals out of 31,913 listings starting at $7,000
Used Toyota RAV4
647 Great Deals out of 72,066 listings starting at $1,495
Used Nissan Rogue
640 Great Deals out of 74,362 listings starting at $2,488
Used Toyota Camry
1,011 Great Deals out of 70,933 listings starting at $1,137
Used Honda CR-V
939 Great Deals out of 72,678 listings starting at $900
Used Honda Civic
529 Great Deals out of 40,610 listings starting at $1,615
Used Toyota Corolla
695 Great Deals out of 60,527 listings starting at $1,400
Used Honda Accord
745 Great Deals out of 97,282 listings starting at $750
Used Ford Escape
1,236 Great Deals out of 96,494 listings starting at $975
Used Chevrolet Equinox
1,402 Great Deals out of 89,677 listings starting at $1,995