Les Stanford Automotive Group

Is this your dealership? Sign up for a dealer account

GM Certified Internet Dealer, GM Certified Used Vehicles

21730 Michigan Ave
Dearborn, MI 48124

Sales: (734) 672-3441

Service: (313) 457-0364

Today 9:00am - 6:00pm
(Closed Now)
Show business hours

New Search

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...
(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
Featured Listings
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/23/13/23/2015_honda_civic-pic-3870027611482552825-152x114.jpeg

2015 Honda Civic EX-L Used Cars in Dearborn, MI 48124

Good Deal
$1,156 BELOW
Instant Market Value of $17,319

Price: $16,163

Mileage: 28,028

Location: Dearborn, MI 48124

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Dyno Blue Pearl Description: Used 2015 Honda Civic EX-L for sale - $16,163, 28,028 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2007 Dodge Charger R/T Used Cars in Dearborn, MI 48124

Good Deal
$1,595 BELOW
Instant Market Value of $12,054

Price: $10,459

Mileage: 64,879

Location: Dearborn, MI 48124

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Brilliant Black Crystal Pearlcoat Description: Used 2007 Dodge Charger R/T for sale - $10,459, 64,879 miles with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/07/06/10/2016_ford_fusion-pic-2482751663116765545-152x114.jpeg

2016 Ford Fusion Titanium AWD Used Cars in Dearborn, MI 48124

Good Deal
$1,740 BELOW
Instant Market Value of $23,701

Price: $21,961

Mileage: 7,865

Location: Dearborn, MI 48124

Average time on market: 62 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Shadow Black Description: Used 2016 Ford Fusion Titanium AWD for sale - $21,961, 7,865 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/13/03/57/2016_buick_enclave-pic-1163597990838280705-152x114.jpeg

2016 Buick Enclave Used Cars in Dearborn, MI 48124

Good Deal
$2,338 BELOW
Instant Market Value of $29,333

Price: $26,995

Mileage: 35,081

Location: Dearborn, MI 48124

Average time on market: 62 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Iridium Metallic Description: Used 2016 Buick Enclave for sale - $26,995, 35,081 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Cadillac Escalade Luxury 4WD Used Cars in Dearborn, MI 48124

Good Deal
$3,081 BELOW
Instant Market Value of $77,192

Price: $74,111

Mileage: 3,250

Location: Dearborn, MI 48124

Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Black Raven Description: Used 2017 Cadillac Escalade Luxury 4WD for sale - $74,111, 3,250 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/26/04/08/2008_mercedes-benz_clk-class-pic-3425413270734261093-152x114.jpeg

2008 Mercedes-Benz CLK-Class CLK 350 Used Cars in Dearborn, MI 48124

Good Deal
$1,105 BELOW
Instant Market Value of $10,751

Price: $9,646

Mileage: 82,301

Location: Dearborn, MI 48124

Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Steel Grey Metallic Description: Used 2008 Mercedes-Benz CLK-Class CLK 350 for sale - $9,646, 82,301 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/13/14/06/2016_chevrolet_corvette-pic-7701885789990726957-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Corvette Stingray 2LT Used Cars in Dearborn, MI 48124

Fair Deal
$1,509 BELOW
Instant Market Value of $54,436

Price: $52,927

Mileage: 2,246

Location: Dearborn, MI 48124

Average time on market: 17 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 7-Speed Automatic Color: Blade Silver Metallic Description: Used 2016 Chevrolet Corvette Stingray 2LT for sale - $52,927, 2,246 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/15/03/58/2014_jeep_cherokee-pic-6950198243827819203-152x114.jpeg

2014 Jeep Cherokee Latitude Used Cars in Dearborn, MI 48124

Fair Deal
$489 BELOW
Instant Market Value of $14,380

Price: $13,891

Mileage: 56,800

Location: Dearborn, MI 48124

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Bright White Clear Coat Description: Used 2014 Jeep Cherokee Latitude for sale - $13,891, 56,800 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/20/13/24/2010_chevrolet_corvette-pic-487195028733871041-152x114.jpeg

2010 Chevrolet Corvette Coupe 3LT Used Cars in Dearborn, MI 48124

Fair Deal
$786 BELOW
Instant Market Value of $30,546

Price: $29,760

Mileage: 42,276

Location: Dearborn, MI 48124

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Torch Red Description: Used 2010 Chevrolet Corvette Coupe 3LT for sale - $29,760, 42,276 miles with Bluetooth, Leather Seats, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/13/03/57/2008_mazda_cx-9-pic-4185263353094056634-152x114.jpeg

2008 Mazda CX-9 Sport 4WD Used Cars in Dearborn, MI 48124

Fair Deal
$496 BELOW
Instant Market Value of $11,079

Price: $10,583

Mileage: 65,810

Location: Dearborn, MI 48124

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Stormy Blue Mica Description: Used 2008 Mazda CX-9 Sport 4WD for sale - $10,583, 65,810 miles with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/07/13/57/2013_chevrolet_tahoe-pic-8850583786587425029-152x114.jpeg

2013 Chevrolet Tahoe LS 4WD Used Cars in Dearborn, MI 48124

Fair Deal
$568 BELOW
Instant Market Value of $26,873

Price: $26,305

Mileage: 55,922

Location: Dearborn, MI 48124

Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Champagne Silver Metallic Description: Used 2013 Chevrolet Tahoe LS 4WD for sale - $26,305, 55,922 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/20/13/24/2015_chevrolet_corvette-pic-8790036746969978764-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Corvette Z51 Convertible 3LT Used Cars in Dearborn, MI 48124

Fair Deal
$844 BELOW
Instant Market Value of $55,839

Price: $54,995

Mileage: 8,517

Location: Dearborn, MI 48124

Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2015 Chevrolet Corvette Z51 Convertible 3LT for sale - $54,995, 8,517 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/27/05/08/2003_chevrolet_corvette-pic-2170458969433147193-152x114.jpeg

2003 Chevrolet Corvette Convertible Used Cars in Dearborn, MI 48124

Fair Deal
$845 BELOW
Instant Market Value of $24,310

Price: $23,465

Mileage: 36,179

Location: Dearborn, MI 48124

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2003 Chevrolet Corvette Convertible for sale - $23,465, 36,179 miles with Leather Seats, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/07/06/10/2014_chevrolet_corvette-pic-6544333120562399026-152x114.jpeg

2014 Chevrolet Corvette Z51 2LT Used Cars in Dearborn, MI 48124

Fair Deal
$702 BELOW
Instant Market Value of $50,692

Price: $49,990

Mileage: 4,665

Location: Dearborn, MI 48124

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 7-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2014 Chevrolet Corvette Z51 2LT for sale - $49,990, 4,665 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2015 GMC Yukon Denali 4WD Used Cars in Dearborn, MI 48124

Fair Deal
$1,055 BELOW
Instant Market Value of $43,904

Price: $42,849

Mileage: 78,148

Location: Dearborn, MI 48124

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Onyx Black Description: Used 2015 GMC Yukon Denali 4WD for sale - $42,849, 78,148 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Featured Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
May 24, 2017
Worked with Goran, he was great to speak with, more like a friend than a car salesperson. I did not buy a car yet, I am hoping for better incentives and Goran is supporting my decision, he did not pressure me like most salespeople would. I will stay with him until I buy a car or I determine it is out of my reach
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 23, 2017
Guru7NXV
Very good
Is this review helpful? Yes | No

Response from Les Stanford Automotive Group:

"Guru7NXV,"

Thank you for your short but sweet review. We sincerely appreciate hearing from our customers, especially when they rate their experience five out of five stars,

We're happy that you are happy and hope to see you again in the future.

Take care and be safe,
Michelle J Hughes
for the management team at Les Stanford Chevrolet Cadillac
May 18, 2017
Great response time, complete information and service.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Les Stanford Automotive Group:

Thank you Carol for your nice review.  We're glad to have been of service to you and hope that having your questions answered leads to you allowing Les Stanford Chevrolet Cadillac to get you into that new vehicle!  We look forward to serving you soon.
May 15, 2017
Dealer was quick to contact me--even sent an email on Sunday evening! However, it took and additional inquiry to get my specific question answered.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Les Stanford Automotive Group:

Jim,

Thank you for your kind review.  We'd like to know which sales consultant you worked with and if they were able to answer any questions you might have had.  Also, did you lease or purchase a vehicle?

We appreciate you letting us know of your experience with Les Stanford Chevrolet Cadillac and hope that we were able to meet your needs.

I look forward to hearing back from you.  Please email michelle_hughes@lesstanford.com.

Thank you,
Michelle J Hughes
for the management of Les Stanford Chevrolet Cadillac
May 13, 2017
old Mike didn't feel like doing much that day didn't want to run my credit didn't even grab the keys when I went out to look at the car not much help at all
Is this review helpful? Yes | No

Response from Les Stanford Automotive Group:

Thomas,
We are very sorry that you felt slighted while shopping at Les Stanford Chevrolet Cadillac.  We are sure that that was not the goal of our sales rep.

If you could give me just a bit more information, I would like to investigate to find out exactly who you spoke with and more of what was discussed.  Please reply directly to me so that I can try to get to the bottom of this and see what can be done.  My email address is michelle_hughes@lesstanford.com.  Also, if you could tell me which vehicle you were considering, that would be helpful.

We want every person who comes to us for gr
 More ...
May 8, 2017
great!
Is this review helpful? Yes | No

Response from Les Stanford Automotive Group:

Thank you Eugene.  We appreciate a five-star review any time!!  We are happy to hear that your experience with us was great and we look forward to seeing you next time around.  Take care and be safe.
May 6, 2017
MzJonzz
I asked for price and e-mail response didn't give price
Is this review helpful? Yes | No

Response from Les Stanford Automotive Group:





We're very sorry that our response was incomplete.  I did speak with Brian Witkowski and he says you communicated several times and he quoted you the price on three separate vehicles.  He also states that he invited you to come in and test drive those vehicles.  He is here and ready to assist you.  He can be reached at 313.724.1422.

Again, we apologize for the miscommunication and will get right on it.  Thank you for letting us know.
Apr 16, 2017
Mike Morehead and the dealer's business rep, Lamont, were very responsive and courteous. I flew to Dearborn from Seattle, was picked up from the airport and I bought the vehicle that afternoon. The price was $700 more than advertised, but the car was well worth it. So, no problem. The dealership and folks there are great. I'd buy another vehicle from them without a second thought!
Is this review helpful? Yes | No

Response from Les Stanford Automotive Group:

Thank you very much Dave!  We are pleased that Mike and Lamont were able to help make this purchase a great one.

We can't tell you how happy we are that you took the time and expense to visit Les Stanford and that we were able to assist you in your decision-making process. We're sure it felt good to drive home with your new vehicle and we're sure that you will enjoy it for years to come.

Of course we LOVE referrals so if you can share your experience with family, friends and co-workers, that would be wonderful.

Thank you again for your kind review, take care and be safe!
The manageme
 More ...
Apr 14, 2017
Very prompt responses to inquiries, not like other dealers that never get back to you.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Les Stanford Automotive Group:

Frank,

We know your time is valuable and it can be so frustrating waiting around for a return phone call.  We're happy to know that you were contacted in a timely fashion and were given the information you needed.

We hope that the information you received will play a strong part in your decision-making process and that you will purchase/lease from Les Stanford Chevrolet Cadillac.  We'd love to count you among our many satisfied customers.

Take care and be safe,
The management of Les Stanford Chevrolet Cadillac
Mar 30, 2017
Fast reply.
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Les Stanford Automotive Group:

Thank you for the 5-star review.  We're happy that you received a quick call back and hope that led to a conversation on the vehicle you were looking at.

We appreciate you rating us so highly and hope to assist you again in the future.

Sincerely,
The management team at Les Stanford Chevrolet Cadillac
Mar 25, 2017
Called back right away
0 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Les Stanford Automotive Group:

That's the least we could do Rick.  Glad we could be of assistance.
Mar 13, 2017
Very pleasant to talk with. Very knowledgeable.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Les Stanford Automotive Group:

Edward,
Thank you for your kind review of Les Stanford Chevrolet Cadillac. We appreciate hearing good things from our customers. We hope that you are happy with your new vehicle and remind you to trust us with your FREE service maintenance from our Service department. You can schedule an appointment online or you phone.

We look forward to seeing you soon. Thanks again.
Mar 13, 2017
Se7enthSign
I called to confirm my appointment. Was not allowed to test drive the car. When I said I wanted to buy it anyway, the salesman (Jacob) disappeared for 15 minutes then returned stating someone had put deposit on the car and I would have to wait 24 hours (same time tomorrow essentially). He suggested I put a deposit down in case the other buyer fell through. I did then proceeded to look elsewhere. Within a few hours I purchased from a different dealer then had to play phone tag to get my deposit back.
5 of 5 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Les Stanford Automotive Group:

We are very sorry for the experience you had with our dealership.  Jacob is relatively new to the sales team and we apologize that he made these "beginner's mistakes" while trying to assist you.

He truly is a great guy and is learning quickly but are deeply sorry that you were not referred to another sales rep and that you experienced any hassle with getting your deposit refunded.  That is not how we do business.

We sincerely hope that you will give us another shot in the future and assure you that your experience will be the complete opposite of what you experienced this time.
 More ...
Mar 4, 2017
rubyredvette
Car previously sold but contacts were good.
0 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Les Stanford Automotive Group:

Thank you for letting us know that while we weren't able to assist you this time, our contacts were helpful to you.

We stand ready to assist you in the future if given the opportunity.

Sincerely,
The management team of Les Stanford Chevrolet Cadillac
Feb 26, 2017
Excellent
0 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Les Stanford Automotive Group:

Thank you Anthony.  We sincerely appreciate it.
Feb 7, 2017
Found car on cargurus Contacted dealer was able to put money down to hold Flew to dealer to look at and purchase
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Les Stanford Automotive Group:

We're happy that your transaction went smoothly and appreciate you choosing Les Stanford for your new vehicle.  Enjoy!
Feb 1, 2017
Well received, love the car but the mileage is high. Still, I would like to see the car up close soon as the weather clears . Thank you
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Les Stanford Automotive Group:

We're here to help in any way that we can.  Just give us a call or stop in.  Perhaps when you're ready to buy we'll have another vehicle that is more to your liking.
Jan 18, 2017
The Jeep was the perfect car, but it was a V8, and I'm looking for a V6. The salesman was helpful.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Les Stanford Automotive Group:

We are assuming you were here to see our Used Car department and we're sorry that we didn't have the vehicle you were looking for.  Thank you for letting us know that despite that our rep was helpful to you.  We appreciate you taking the time to do that and hope that we are able to assist you in the future.
Jan 12, 2017
Great follow up. Will answer any questions
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Dec 24, 2016
still working with them
0 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Dec 20, 2016
Dealer call me back in a reasonable time sent all the information about the vehicle sold I appreciate that
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Dec 8, 2016
I rated him a long time ago. They the lower the price, but the sold very quickly. I'm tooooo old to do things quickly---soooo I lost out!
1 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Dec 7, 2016
dealer promptly responded
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Sep 30, 2016
Low ballers on your trade and they never got back at me with some other options "like take it or leAve it"
6 of 8 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 18, 2016
They responded immediately, made a personal follow up phone call to make sure my needs were met.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 11, 2016
Everything was handled fast and perfectly.
0 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 8, 2016
Not willing to negotiate. Vehicle had chipped paint on bumpers and ding on door, at 51000, I thought it inappropriate for dealer to tell me I could have it fixed next day out of my own pocket. Yikes! Owners son driving it. Dog hair everywhere!!
6 of 8 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 14, 2016
My experience was great!.Consultant Michelle Sladovich was working with me directly...and I can honestly say...Michelle was very professional...informative...and very hands-on...with my questions...and/or getting information I requested without hesitation...I will definitely have my family members...living in the Detroit-area...stop at Les-Stanford Chevrolet/Cadillac
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 7, 2016
Cory and his group are the best! Would recommend to anyone.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Apr 28, 2016
Great,car was everything advertised
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Apr 19, 2016
badgv0h
Somewhat slow in responding and like most I have spoken with don't really address the questions that are asked of them, Chris on the hand has made an attempt to be helpful.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Apr 3, 2016
Great dealer and staff! Would highly recommend this dealer! Purchased the car from them.
0 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 18, 2016
fantastic
0 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 26, 2016
Very responsive and great prices
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 11, 2015
Excellent
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 10, 2015
It was a good experience. The staff was very nice. I worked with Sean Ross.
Is this review helpful? Yes | No
Sep 12, 2015
just sent 'generic" e-mail. said they would call and never did
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 4, 2015
No fuss, fair deal.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Read 15 old reviews
Jun 14, 2015
Very helpful and I would buy another car from them
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 1, 2015
The salesman didn't take me seriously.
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Dec 12, 2014
It was good
Is this review helpful? Yes | No
Sep 29, 2014
Good
Is this review helpful? Yes | No
Jul 1, 2014
Took days to respond via email
Is this review helpful? Yes | No
Feb 22, 2014
Not very interested in dealing. Just want to match someone elses price
Is this review helpful? Yes | No
Jan 29, 2014
good response
Is this review helpful? Yes | No
Jan 11, 2014
the car was not the same as the web site
Is this review helpful? Yes | No
Dec 31, 2013
They initially responded but never followed up with an employee discounted price.
Is this review helpful? Yes | No
Dec 30, 2013
Not too knowledgeable of the options. But friendly
Is this review helpful? Yes | No
Dec 20, 2013
Hugthecruzer
Responded a couple of times. Fine. They didn't have exactly what I wanted.
Is this review helpful? Yes | No
Nov 24, 2013
Excellent attention , responsive !! Will deal with them very shortly !! I'm from Canada !!
Is this review helpful? Yes | No
Aug 14, 2013
Great Salesman work with me to get what I wanted
Is this review helpful? Yes | No
Jan 28, 2013
Excellent experience dealing with Corey Armus. It was very helpful that they delivered the vehicle to my home.
Is this review helpful? Yes | No
May 7, 2012
a little slow at check out everything else was perfect
Is this review helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

Genesis Cadillac - 237 listings

19900 E 9 Mile Rd St Clair Shores, MI 48080

20 reviews
Bill Fox Chevrolet - 1,112 listings

725 S Rochester Rd Rochester, MI 48307

13 reviews
Mark Chevrolet - 926 listings

33200 Michigan Ave Wayne, MI 48184

3 reviews
LaFontaine Cadillac Buick GMC - 1,491 listings

4000 W Highland Rd Highland, MI 48357

18 reviews
Serra Chevrolet - 919 listings

28111 Telegraph Road Southfield, MI 48034

19 reviews
Heidebreicht Chevrolet - 896 listings

64200 Van Dyke Rd Washington, MI 48095

19 reviews
Al Serra Chevrolet, Inc.

6167 S Saginaw St Grand Blanc, MI 48439

5 reviews
Stanford-Allen Chevrolet Cadillac - 78 listings

15180 S Dixie Hwy Monroe, MI 48161

17 reviews
Gordon Chevrolet - 920 listings

31850 Ford Rd Garden City, MI 48135

6 reviews
Rodgers Chevrolet - 436 listings

23755 Allen Rd Woodhaven, MI 48183

6 reviews
Jim Riehl's Friendly Cadillac Honda - 367 listings

18900 Hall Road Clinton Township, MI 48038

24 reviews
Taylor Cadillac - 133 listings

6100 W Central Ave Toledo, OH 43615

9 reviews
Vic Canever Chevrolet - 452 listings

3000 Owen Rd Fenton, MI 48430

14 reviews
Knapp Chevrolet Buick - 227 listings

11003 E Us Highway 223 Blissfield, MI 49228

11 reviews
Bowman Chevrolet - 1,198 listings

6750 Dixie Hwy Clarkston, MI 48346

21 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,167 Great Deals out of 195,111 listings starting at $290
Used Ford F-250 Super Duty
324 Great Deals out of 44,694 listings starting at $1,450
Used Chevrolet Silverado 1500
1,919 Great Deals out of 183,083 listings starting at $1,495
Used Chevrolet Silverado 2500HD
297 Great Deals out of 28,514 listings starting at $1,500
Used Ram 1500
974 Great Deals out of 112,231 listings starting at $5,386
Used Ram 2500
129 Great Deals out of 29,083 listings starting at $7,490
Used Toyota Camry
1,216 Great Deals out of 84,969 listings starting at $750
Used Toyota Corolla
977 Great Deals out of 69,758 listings starting at $2,000
Used Honda Civic
872 Great Deals out of 85,333 listings starting at $500
Used Honda CR-V
982 Great Deals out of 57,314 listings starting at $1,000
Used Toyota RAV4
900 Great Deals out of 64,318 listings starting at $1,990
Used Honda Accord
1,048 Great Deals out of 68,868 listings starting at $1,000
Used Nissan Rogue
554 Great Deals out of 66,331 listings starting at $1,900
Used Nissan Altima
1,295 Great Deals out of 75,735 listings starting at $1,695
Used Ford Escape
1,364 Great Deals out of 84,720 listings starting at $995