Freeway Chevrolet

GM Certified Internet Dealer, GM Certified Used Vehicles

1150 N 54th St
Chandler, AZ 85226

Sales: (480) 418-0980

Service: (480) 785-1911

Today 10:00 AM - 6:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/17/01/14/2014_kia_soul-pic-1497771018244745557-152x114.jpeg

2014 Kia Soul Base Used Cars in Chandler, AZ 85226

Great Deal
$2,930 BELOW
CarGurus IMV of $11,355

Price: $8,425

Mileage: 47,516

Location: Chandler, AZ 85226

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright Silver Description: Used 2014 Kia Soul Base for sale - $8,425, 47,516 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/01/11/2015_chevrolet_malibu-pic-3946101131206759926-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Malibu LS FWD Used Cars in Chandler, AZ 85226

Great Deal
$2,774 BELOW
CarGurus IMV of $11,474

Price: $8,700

Mileage: 73,744

Location: Chandler, AZ 85226

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Black Granite Metallic Description: Used 2015 Chevrolet Malibu LS FWD for sale - $8,700, 73,744 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/01/08/2015_cadillac_srx-pic-3289863815149718198-152x114.jpeg

2015 Cadillac SRX FWD Used Cars in Chandler, AZ 85226

Great Deal
$3,517 BELOW
CarGurus IMV of $21,167

Price: $17,650

Mileage: 38,357

Location: Chandler, AZ 85226

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Terra Mocha Metallic Description: Used 2015 Cadillac SRX FWD for sale - $17,650, 38,357 miles with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2014 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Chandler, AZ 85226

Great Deal
$4,827 BELOW
CarGurus IMV of $22,515

Price: $17,688

Mileage: 48,393

Location: Chandler, AZ 85226

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Black Description: Used 2014 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $17,688, 48,393 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/07/01/11/2017_chevrolet_impala-pic-1292226513968065858-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Impala Premier FWD Used Cars in Chandler, AZ 85226

Good Deal
$2,152 BELOW
CarGurus IMV of $22,153

Price: $20,001

Mileage: 38,534

Location: Chandler, AZ 85226

Average time on market: 57 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Mosaic Black Metallic Description: Used 2017 Chevrolet Impala Premier FWD for sale - $20,001, 38,534 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/30/01/15/2018_chevrolet_silverado_1500-pic-818308749856073613-152x114.jpeg

2018 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab RWD Used Cars in Chandler, AZ 85226

Good Deal
$5,464 BELOW
CarGurus IMV of $33,969

Price: $28,505

Mileage: 20,814

Location: Chandler, AZ 85226

Average time on market: 85 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Graphite Metallic Description: Used 2018 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab RWD for sale - $28,505, 20,814 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/30/01/15/2017_chevrolet_equinox-pic-7391189366303745768-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Equinox LT AWD Used Cars in Chandler, AZ 85226

Good Deal
$1,696 BELOW
CarGurus IMV of $20,480

Price: $18,784

Mileage: 38,543

Location: Chandler, AZ 85226

Average time on market: 54 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: Used 2017 Chevrolet Equinox LT AWD for sale - $18,784, 38,543 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/06/02/39/2017_ford_explorer-pic-1223401471686437441-152x114.jpeg

2017 Ford Explorer XLT AWD Used Cars in Chandler, AZ 85226

Good Deal
$2,224 BELOW
CarGurus IMV of $31,064

Price: $28,840

Mileage: 15,450

Location: Chandler, AZ 85226

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: Used 2017 Ford Explorer XLT AWD for sale - $28,840, 15,450 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/15/23/22/2015_chevrolet_silverado_3500hd-pic-7278106271760009128-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Silverado 3500HD Work Truck Crew Cab 4WD Used Cars in Chandler, AZ 85226

Good Deal
$2,734 BELOW
CarGurus IMV of $33,234

Price: $30,500

Mileage: 40,877

Location: Chandler, AZ 85226

Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: Used 2015 Chevrolet Silverado 3500HD Work Truck Crew Cab 4WD for sale - $30,500, 40,877 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/06/02/39/2018_chevrolet_silverado_1500-pic-8740443527652255812-152x114.jpeg

2018 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab RWD Used Cars in Chandler, AZ 85226

Good Deal
$4,382 BELOW
CarGurus IMV of $34,425

Price: $30,043

Mileage: 12,419

Location: Chandler, AZ 85226

Average time on market: 85 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: Used 2018 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab RWD for sale - $30,043, 12,419 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/13/01/09/2018_chevrolet_silverado_1500-pic-8826645842127969242-152x114.jpeg

2018 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab RWD Used Cars in Chandler, AZ 85226

Good Deal
$3,478 BELOW
CarGurus IMV of $38,966

Price: $35,488

Mileage: 2,223

Location: Chandler, AZ 85226

Average time on market: 85 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Silver Ice Metallic Description: Used 2018 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab RWD for sale - $35,488, 2,223 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/30/01/08/2017_cadillac_xt5-pic-2944567245806766856-152x114.jpeg

2017 Cadillac XT5 Premium Luxury FWD Used Cars in Chandler, AZ 85226

Good Deal
$2,349 BELOW
CarGurus IMV of $45,089

Price: $42,740

Mileage: 10,386

Location: Chandler, AZ 85226

Average time on market: 45 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Stellar Black Metallic Description: Used 2017 Cadillac XT5 Premium Luxury FWD for sale - $42,740, 10,386 miles with Bluetooth, Navigation System, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/06/19/43/2016_nissan_sentra-pic-4069382764926934765-152x114.jpeg

2016 Nissan Sentra S Used Cars in Chandler, AZ 85226

Good Deal
$856 BELOW
CarGurus IMV of $12,844

Price: $11,988

Mileage: 18,084

Location: Chandler, AZ 85226

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Brilliant Silver Description: Used 2016 Nissan Sentra S for sale - $11,988, 18,084 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/01/08/2017_toyota_corolla-pic-8566801303938617737-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Chandler, AZ 85226

Good Deal
$643 BELOW
CarGurus IMV of $14,071

Price: $13,428

Mileage: 34,836

Location: Chandler, AZ 85226

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed CVT Color: Black Sand Pearl Description: Used 2017 Toyota Corolla LE for sale - $13,428, 34,836 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/01/11/2014_chevrolet_impala_limited-pic-3211512135768716083-152x114.jpeg

2014 Chevrolet Impala Limited LT FWD Used Cars in Chandler, AZ 85226

Fair Deal
$864 BELOW
CarGurus IMV of $11,797

Price: $10,933

Mileage: 49,342

Location: Chandler, AZ 85226

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: Used 2014 Chevrolet Impala Limited LT FWD for sale - $10,933, 49,342 miles with Bluetooth
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jun 13, 2018
Find14me
Nice people
Jun 11, 2018
Purchased the vehicle. Don't think I got a very good deal. $20,000 plus and they didn't even give me a free oil change. Pretty much here's the keys, see ya.
Response from current dealership:
Hello Terry,

  We are sorry to hear that you did not feel you got the best deal. We advertise our best price and it is always your decision if the purchase is right for you. Every customer gets the first oil change for free when it is due. We apologize for any miscommunication on that part of the deal. Please reach out to us directly if you have any other questions about your purchase.

Mike Cook, GM
May 26, 2018
GuruWPTC6
Great experience bought the vehicle just a great deal and experience overall
May 19, 2018
kimberlykayk
John Miller is pretty good for sure. I will do business with him in near future and have to say he goes the extra mile.
May 12, 2018
Hello everyone. So let me break it down how my experience went... 1. The salesman was personable so he gets a thumbs up 2. The salesman, manager were dishonest. I gave the salesman my info and he ran my credit which btw is around 800. I/we negotiated a price which actually was not really a negotiation since they would not budge on the price. I was told at the end of the day this past week that the manager would have the documents emailed to me to purchase the car. Well, I never got the email at the end of the day so I txt the salesman and told him I did not get the documents. 3. The next day, I call the dealership and find out that the car "magically" sold overnight and this was while they were wasting my time stringing me along plus "they" ran my credit which cost me 2 pts on my rating. BTW, I was approved for financing so this was not an issue of me not having financing or money. Also, I have over 100k in the bank so money IS NOT an issue. 4. So, after reading #1-3, the issue here is that this dealership presents itself as "legitimate" when in fact they are scheisters or if you are from the South...a carpetbagger. 5. How's this treatment of a combat vet with over 33 years in the military? I call BLUE FALCON on this one!
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello Andrew,

Thank you for giving us an opportunity to respond. We realize you live out of state and these transactions can be difficult to make happen. We advertised the price at $23,612. You offered $20,000.  I am sure you were willing to buy it and I am sure you are qualified, but we were not willing to reduce our price. We do not hold vehicles for any reason. If you had given us a deposit and flew in, you could have purchased the vehicle. During the time you were trying to negotiate the price, another salesperson sold the vehicle to a person who came into the dealership and paid the ad
 More ...
May 9, 2018
Very good communications.
May 8, 2018
Fast responding!
Mar 4, 2018
cagreg
Salesperson offered us a deal that he couldn’t honor- salesperson even emailed it to us. Glad we had called to go over numbers, otherwise we would had travelled for 6 hours to find out the deal was a way to lure us in. Never dealt with any business that conducted themselves this way. Very disappointed and deceptive way of doing business.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello Mark,

Thank you for bringing this to our attention. We are certainly sorry to hear that you think so poorly of us.  We honor the price of our vehicles 100% of the time. What we cannot do is guarantee your trade in value, your interest rate or the bank approval.  If things come up on your credit, your payment can and most likely will change. If your trade in is not in the condition described, there will be a change as well.  6 hours is a very long drive, we certainly wish you the best of luck with a dealer closer to you.

Mike Cook | General Manager
Feb 26, 2018
Very helpful and professional.
1 people found this review helpful.
Jan 24, 2018
Matthew was great, but car was already sold.
2 people found this review helpful.
Jan 7, 2018
Bufalo
no pierdan su tiempo, puras mentiras.I talked to the salesman because they were advertising the car for $32,388 so I was really interested, he was going to send me the paperwork and he never did. I called him several times and he didn't answer me. They changed the price the same day to $39,998. Please don't waste your time with this dealership.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello Bufalo,

We are sorry to hear that you think so poorly of us.  The salesperson definitely should have followed up. As far as pricing --- there are times we adjust pricing to market conditions and always honor the price advertised on the day it is posted.  Also, sometimes cars can be priced too high or too low as people will make mistakes at times, but again we honor the pricing that is advertised the day it is sold. We certainly apologize for the lack of follow-up and any confusion and frustration.

Mike Cook | GM
Oct 9, 2017
peterdelpietro
5
We were interested in seeing this vehicle....the dealer contacted us ....went out for a test drive and decided to purchase it.....It was a most pleasant experience, from Antonio, Big T, the saleman to Dennis, the finance manager......both very knowledgeable and professional .....we wanted the terms that we could afford and they made it happen to our satisfaction.....I would recommend Freeway Chevrolet to anyone interested in buying a new or used vehicle......
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello Peter,

Thank you for giving us such an awesome review. Antonio is a long-term employee who consistently does a stellar job for us.  Dennis is still fairly new but he has been great as well. We are certainly happy that you got to work with them!  We truly appreciate your business and your loyalty.

Mike Cook | GM
May 2, 2017
I appreciate the follow up
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for the rating, Bernice – we also give you 5 stars!
-Your Friends at Freeway Chevrolet
Apr 14, 2017
Very Responsive.
0 people found this review helpful.
Apr 4, 2017
very nice people low pressure. I drove the car and found it didnt feel that great. It had a significant dent in the rear tailgate and damage to the bumper. I passed.
0 people found this review helpful.
Dec 1, 2016
setup appointment to meet twice, both times i called 3 times each for an associate, got one named joe and then got hung up on multiple times when i tried to go see the car. it is now my fourth day and still nothing.
9 people found this review helpful.
Oct 26, 2016
Dealer had the car advertised for $23,800. I called with the intention of flying from Florida, buying the car for cash and driving it home. Salesman was supposed to get back with me the next morning. He did not. When I called the dealership back I'm told that they have transferred the car in-house to another company owned dealership and raised the price. If I still wanted the car I could buy it for $27,000. Bait & Switch. Hope they sit on the car for another six months.
17 people found this review helpful.
Oct 15, 2016
Typical dealer--kept promising to meet my terms, brought three different guys in to try to work me around--and I finally walked. The initial sales guy was ok but he hd no authority to close the deal. Skip this place.
13 people found this review helpful.
Sep 28, 2016
The advertised rate on Cargurus they said could not be honored if I paid cash. I would have to finance through them. Seems you have to pay $1000.00 more according to there internet manager if you pay cash. That is something I have never heard. Seems like a new form of bait and switch but here they use Cargurus as the bait. That little tidbit is not reflected in the CarGurus.com website. I brought all of this to the internet manager so that he could put the actual price which I has not been done.
15 people found this review helpful.
Sep 23, 2016
I bought this jeep sight unseen. The deal was good, however when I picked up the jeep it was not cleaned up as promised. I was asked to leave the jeep at dealership so they could detail it, Matt told me he would make sure it was detailed and would only call me if it was done to his satisfaction! Great sales talk Matt!!! however when they called me to pick it up only the exterior was washed and the interior was filthy! All the windows were smudged, the dash had spots of soda everywhere and the dust on the visors and mirrors looked like the jeep just took a bath in the Mojave Desert! I don't feel this dealership went above and beyond for customer satisfaction (it's all about sales folks). I would not buy again from this dealership.
12 people found this review helpful.
Sep 2, 2016
"Sold" me TW car and after I have had the vehicle for over 2 weeks, notified me that for some reason I had to return the car. Very unreliable.
8 people found this review helpful.
Aug 31, 2016
azjen
got back to me right away. Very friendly and informative
1 people found this review helpful.
Aug 26, 2016
I was told they have it and to schedule a time when to come see it
0 people found this review helpful.
Aug 19, 2016
Good group of guys contacted me as soon as I summited the form. Highly recommended! Thanks, Keith
0 people found this review helpful.
Jul 31, 2016
They were very accommodating.
0 people found this review helpful.
Read 20 old reviews
May 31, 2016
Found a vehicle, contacted this dealer, made an offer. Within an hour, dealer contacted me and told me the vehicle sold and was I interested in another vehicle, which I was not. Within eight hours, that deal fell through, even though he told me the vehicle had SOLD and was I still interested. I stopped dealing with this dealer and went elsewhere to buy a vehicle.
9 people found this review helpful.
Dec 15, 2015
Contacted me, but the truck had already sold. What they had didn't fit my needs.
0 people found this review helpful.
Jun 10, 2015
Jim and freeway Chevy were great. Good service, kind, and knowledgable. It took a while to get in and out, but in the end they were able to make the numbers work. I love my new truck!
Apr 28, 2015
I didn't end up buying the car I was looking at because they tried to tack on a bunch of ridiculous fees. $600.00 options fee - on a used car? That should be included in the purchase price! A VTR fee of $300 more or less. I get the title and registration fees. $389.00 Doc fees - I was going to pay cash. I understand doc fees are not regulated in Arizona but just because you can doesn't mean you should. I bought a used car at Flagstaff Nissan Subaru - Same Doc fee and title and registration fees but no other "interesting" fees just straightforward and honest, no BS. Buyer beware!
6 people found this review helpful.
Mar 3, 2015
Good
1 people found this review helpful.
Nov 14, 2014
It took several days to get a response. And of course the great deal and car I wanted was not available. And from what I experience . Seems to be how everyone tries to lure you to visit. They made very little effort and were quick to excuse my business. Seems to be the case with most dealers
2 people found this review helpful.
Sep 24, 2014
They called and got more info. They were a bit out of my area
0 people found this review helpful.
Aug 24, 2014
Awesome I got the Nordstrom Experience!! A bad experience turned into the best car buying experience this far thanks to Michael GM at freeway Chevrolet, going over my expectations with price and quality.
Aug 11, 2014
Not a good experience. Told them I was ready to buy, but then the games started. I walked away . The next day they called to say they would accept my offer. Too late, I already bought elsewhere. Won't tolerate people wasting my time.
2 people found this review helpful.
Apr 27, 2014
Nice people
0 people found this review helpful.
Mar 30, 2014
good service
0 people found this review helpful.
Mar 16, 2014
Didn't go above and beyond.
1 people found this review helpful.
Aug 25, 2013
Careless ,rude, indifferent to customers needs ,unreliable,can't be trusted and what an experience!!!!!!!!!
2 people found this review helpful.
Aug 3, 2013
Outstanding
0 people found this review helpful.
Jul 29, 2013
Overall good, took a little wheeling and dealing but we all came to a price we could agree on. Car was in great condition.
1 people found this review helpful.
Jun 13, 2013
Sold a vehicle out from under us.
2 people found this review helpful.
Apr 2, 2013
Very happy with our Traverse! We got way more car than we could have hoped for at the price we planned on spending! Will and the Internet sales team were AMAZING!
Feb 28, 2013
contact has been professional and adequate.
Jul 23, 2012
The idea is the same, get you in the door with an eye opening deal that u will always be short of
1 people found this review helpful.
Jul 11, 2012
Spoke with two people, who have been very nice, honest, and wanting to help us. We are still looking.

Other Nearby Dealers

Insight Motors LLC - 25 listings
2127 S Priest Dr, Ste 406 Tempe, AZ 85282
3 reviews
HighTopConversionVans.net
Shown by appointment only Phoenix, AZ 85042
2 reviews
Henry Brown Chevrolet
1990 N Pinal Ave Casa Grande, AZ 85122
9 reviews
AutoNation Chevrolet Gilbert - 526 listings
3215 S Auto Way Gilbert, AZ 85297
32 reviews
AutoNation Chevrolet Arrowhead - 633 listings
9055 W Bell Rd Peoria, AZ 85382
17 reviews
Sands Chevrolet at Surprise - 290 listings
16991 W Waddell Rd Surprise, AZ 85388
10 reviews
AutoNation Chevrolet Mesa - 533 listings
6330 E Superstition Springs Blvd Mesa, AZ 85206
25 reviews
Midway Chevrolet - 1,029 listings
2323 W Bell Rd Phoenix, AZ 85023
15 reviews
Van Chevrolet - 916 listings
8585 East Frank Lloyd Wright Boulevard Scottsdale, AZ 85260
26 reviews
Sands Chevrolet - 1,072 listings
5418 NW Grand Ave Glendale, AZ 85301
39 reviews
Courtesy Chevrolet - 901 listings
1233 E Camelback Rd Phoenix, AZ 85014
84 reviews
Chapman Chevrolet - 114 listings
1717 E Baseline Rd Tempe, AZ 85283
44 reviews
Gateway Chevrolet Inc - 678 listings
9901 W Papago Fwy Avondale, AZ 85323
38 reviews
Garrett Motors, Inc. - 216 listings
197 N Arizona Blvd Coolidge, AZ 85128
4 reviews
Earnhardt Chevrolet - 550 listings
2121 N Arizona Ave Chandler, AZ 85225
32 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,235 Great Deals out of 189,904 listings starting at $1,200
Used Ford F-250 Super Duty
442 Great Deals out of 36,543 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,825 Great Deals out of 156,566 listings starting at $1,995
Used Chevrolet Silverado 2500HD
321 Great Deals out of 28,797 listings starting at $2,795
Used Ram 1500
982 Great Deals out of 128,409 listings starting at $5,695
Used Ram 2500
220 Great Deals out of 31,266 listings starting at $6,500
Used Toyota RAV4
627 Great Deals out of 72,389 listings starting at $1,495
Used Nissan Rogue
623 Great Deals out of 73,733 listings starting at $3,350
Used Toyota Camry
942 Great Deals out of 71,063 listings starting at $1,137
Used Honda CR-V
888 Great Deals out of 73,458 listings starting at $900
Used Honda Civic
498 Great Deals out of 41,042 listings starting at $995
Used Toyota Corolla
697 Great Deals out of 61,562 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
711 Great Deals out of 99,463 listings starting at $1,225
Used Ford Escape
1,248 Great Deals out of 99,442 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Equinox
1,402 Great Deals out of 90,227 listings starting at $1,000