Bladecki Auto

Is this your dealership? Sign up for a dealer account

264 Dw Hwy
Belmont, NH 03220

Sales: (603) 630-5663

to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/12/21/20/2013_cadillac_ats-pic-4908029562393084304-152x114.jpeg

2013 Cadillac ATS 2.0T Premium AWD Used Cars in Belmont, NH 03220

Great Deal
$3,518 BELOW
CarGurus IMV of $21,517

Price: $17,999

Mileage: 48,000

Location: Belmont, NH 03220

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Maroon Description: Used 2013 Cadillac ATS 2.0T Premium AWD for sale - $17,999, 48,000 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/09/01/38/2009_chevrolet_silverado_1500-pic-6738438768341423956-152x114.jpeg

2009 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD Used Cars in Belmont, NH 03220

Great Deal
$4,188 BELOW
CarGurus IMV of $16,187

Price: $11,999

Mileage: 142,000

Location: Belmont, NH 03220

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Maroon Description: Used 2009 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD for sale - $11,999, 142,000 miles with Tow Package, Alloy Wheels, Z 71 Package, Z71 Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/09/01/38/2011_toyota_corolla-pic-6749140539578145064-152x114.jpeg

2011 Toyota Corolla S Used Cars in Belmont, NH 03220

Good Deal
$1,220 BELOW
CarGurus IMV of $10,219

Price: $8,999

Mileage: 56,000

Location: Belmont, NH 03220

Average time on market: 17 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2011 Toyota Corolla S for sale - $8,999, 56,000 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/07/06/39/2015_nissan_altima-pic-5050127179063901002-152x114.jpeg

2015 Nissan Altima 2.5 SL Used Cars in Belmont, NH 03220

Good Deal
$1,582 BELOW
CarGurus IMV of $16,581

Price: $14,999

Mileage: 23,000

Location: Belmont, NH 03220

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Black Description: Used 2015 Nissan Altima 2.5 SL for sale - $14,999, 23,000 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/20/17/48/2011_infiniti_qx56-pic-2386361112148073524-152x114.jpeg

2011 INFINITI QX56 4WD with Split Bench Seat Package Used Cars in Belmont, NH 03220

Good Deal
$1,530 BELOW
CarGurus IMV of $24,529

Price: $22,999

Mileage: 93,000

Location: Belmont, NH 03220

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2011 INFINITI QX56 4WD with Split Bench Seat Package for sale - $22,999, 93,000 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/09/02/15/2009_mazda_cx-9-pic-3637612854486731920-152x114.jpeg

2009 Mazda CX-9 Touring AWD Used Cars in Belmont, NH 03220

Good Deal
$1,013 BELOW
CarGurus IMV of $11,012

Price: $9,999

Mileage: 99,000

Location: Belmont, NH 03220

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Pewter Description: Used 2009 Mazda CX-9 Touring AWD for sale - $9,999, 99,000 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/08/20/13/2007_cadillac_escalade-pic-5221812858540125336-152x114.jpeg

2007 Cadillac Escalade 4WD Used Cars in Belmont, NH 03220

Good Deal
$1,672 BELOW
CarGurus IMV of $17,671

Price: $15,999

Mileage: 103,000

Location: Belmont, NH 03220

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Maroon Description: Used 2007 Cadillac Escalade 4WD for sale - $15,999, 103,000 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/08/14/32/2012_bmw_x3-pic-1555337513572204945-152x114.jpeg

2012 BMW X3 xDrive28i AWD Used Cars in Belmont, NH 03220

Good Deal
$1,494 BELOW
CarGurus IMV of $16,493

Price: $14,999

Mileage: 78,000

Location: Belmont, NH 03220

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2012 BMW X3 xDrive28i AWD for sale - $14,999, 78,000 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/15/15/30/2008_nissan_titan-pic-1627044564717190867-152x114.jpeg

2008 Nissan Titan SE Crew Cab 4WD Used Cars in Belmont, NH 03220

Good Deal
$1,050 BELOW
CarGurus IMV of $12,049

Price: $10,999

Mileage: 144,000

Location: Belmont, NH 03220

Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2008 Nissan Titan SE Crew Cab 4WD for sale - $10,999, 144,000 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/08/16/18/2011_gmc_acadia-pic-3224127876674674647-152x114.jpeg

2011 GMC Acadia Denali AWD Used Cars in Belmont, NH 03220

Good Deal
$1,107 BELOW
CarGurus IMV of $19,106

Price: $17,999

Mileage: 93,000

Location: Belmont, NH 03220

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2011 GMC Acadia Denali AWD for sale - $17,999, 93,000 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, DVD Entertainment System, Chrome Wheels, Bluetooth, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/11/18/00/2014_mercedes-benz_s-class-pic-3374994507472075094-152x114.jpeg

2014 Mercedes-Benz S-Class S 550 4MATIC Used Cars in Belmont, NH 03220

Good Deal
$3,068 BELOW
CarGurus IMV of $45,067

Price: $41,999

Mileage: 64,000

Location: Belmont, NH 03220

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Charcoal Description: Used 2014 Mercedes-Benz S-Class S 550 4MATIC for sale - $41,999, 64,000 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Trim Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/16/18/02/2007_chevrolet_suburban-pic-6525099134616092813-152x114.jpeg

2007 Chevrolet Suburban 1500 LT 4WD Used Cars in Belmont, NH 03220

Good Deal
$1,340 BELOW
CarGurus IMV of $10,339

Price: $8,999

Mileage: 191,000

Location: Belmont, NH 03220

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Beige Description: Used 2007 Chevrolet Suburban 1500 LT 4WD for sale - $8,999, 191,000 miles with Leather Seats, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/24/07/28/2012_cadillac_srx-pic-1961627476322061784-152x114.jpeg

2012 Cadillac SRX Performance AWD Used Cars in Belmont, NH 03220

Good Deal
$1,890 BELOW
CarGurus IMV of $20,889

Price: $18,999

Mileage: 60,000

Location: Belmont, NH 03220

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2012 Cadillac SRX Performance AWD for sale - $18,999, 60,000 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Wood Trim Package, Navigation System, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Trim Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/11/18/00/2011_porsche_cayenne-pic-8897078901963075901-152x114.jpeg

2011 Porsche Cayenne S AWD Used Cars in Belmont, NH 03220

Fair Deal
$1,572 BELOW
CarGurus IMV of $28,571

Price: $26,999

Mileage: 62,000

Location: Belmont, NH 03220

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Other Description: Used 2011 Porsche Cayenne S AWD for sale - $26,999, 62,000 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/08/23/54/2011_ford_f-150-pic-6064150359942184393-152x114.jpeg

2011 Ford F-150 Lariat SuperCrew 4WD Used Cars in Belmont, NH 03220

Fair Deal
$950 BELOW
CarGurus IMV of $21,949

Price: $20,999

Mileage: 94,000

Location: Belmont, NH 03220

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Champagne Description: Used 2011 Ford F-150 Lariat SuperCrew 4WD for sale - $20,999, 94,000 miles with Bluetooth, Leather Seats, Alloy Wheels
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Mar 6, 2018
Joe, Is a good guy. Very helpful and honest.
Response from current dealership:
Thank you for the helpful and great review. I hope you are enjoying your vehicle!! ~Jordan Bladecki & Family
Feb 7, 2018
I was contacted on a timely manor.was not given imfo in reply I was looking for.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We are sorry to hear the information you wanted was not given. If we can help you out in the future call me directly 603 832 1806 ~Jordan Bladecki & Family
Jan 18, 2018
They responded quickly
Response from current dealership:
Thank you so much, we take pride in having real people answer our phones not automated. ~Jordan Bladecki & Family
Dec 6, 2017
They where unresponsive would not send picture and only gave there phone number. I looked elsewhere seeing how they didn't want to be bothered.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
I am sorry if you felt this way. All pictures are posted on our ads, inside and out. Thank you for your feedback. ~Jordan Bladecki & Family
Aug 31, 2017
Joe Solomito
They got back to me in a timely manner,i did not persue this truck
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
I wish you had purchased the truck but if we can help you in the future in any way please call us. ~Jordan Bladecki & Family
Aug 13, 2017
louiswes21
They responded promptly .
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for your great review!! ~Jordan Bladecki & Family
Jul 30, 2017
Amit Khare
They are good and courteous . However the advertised miles on this car do not match the actual miles on this car (about 88K) when i asked aboit it he said his brother drives it but i was wondering in few months since tgey had car with them how can they put around 3000 miles on it... may be they do. Overall they are good.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We are very sorry about the mileage discrepancy! Long story short is we drive a vehicle on the lot as a demo and are constantly picking cars up at auctions (in different states) or going on vacations (as far as Florida), etc. and the mileage does go  up fast. It's hard to keep up on updating all the cars mileages as we have 4 people driving different cars constantly. We will work harder on keeping them up to date so there's no confusion...thank you for your feedback and helping better our business! ~Jordan Bladecki & Family
Jul 18, 2017
STAY AWAY!!! READ THIS!!! We drove almost two hours to see this car. I had cash in hand. I asked the owner over the phone if there were any issues and he claimed everything was fine. I asked if it had a clean carfax. He replied that they don't go by carfax and that they checked it out the "old fashioned way". The car was in a wreck. The entire driver side rear quarter was repainted and filled by a chop shop. The paint job was of horrible quality with drip and dust particles in the door jamb. The rear bumper was replaced and repainted. The rear bumper fascia was not even fastened. The passenger side electric seat did not work...at all, the trunk could not be opened via key FOB, there was hot air blowing through the driver seat neck vent at all times and could not be turned off and the AC did not work. The owner's son claimed it needed a recharge. I offered to buy a re-charge kit from a local auto store. He then started to tell me it was a stuck flapper. The heat and A/C controls were un-responsive. The lies and dishonesty never stopped. They just kept knocking money off this thing. They came down to $14k. This car has some serious issues that only an Audi dealer can solve. I don't know how these guys sleep at night. His son takes the car out joy riding on the weekends. They know everything that is wrong with it. I left so frustrated. I hope they get stuck with this car and it never sells. I went through 3/4 tank of gas, $16.00 in tolls and wasted 4 hours of my valuable time. All I can say is....Grrrrrrr
7 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We are very sorry the car was not what you thought it was going to be, it is 8 years old and has 85k miles on it so any car will have normal wear and tear. The issues you explained were new to us as we do not sit in the passenger seats. A/C and seat on the drivers side are perfect and since you told us of the other problems with the passenger seat they have been rectified. We do not pull carfax simply because it's expensive and our overhead is very small with just 2 employees. We do encourage you to pull one if you'd like though. We are very sorry you were disappointed and unhappy with your ex
 More ...
Feb 19, 2017
Very quick to respond to my emails. I also live out of state but very willing to work with me. Just sent information there that way when I arrive in State ready to go. I will be buying from him if all works out.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for the kind review! We hope you love your vehicle and come see us again soon! ~Jordan Bladecki & Family
Dec 17, 2016
fiddler99
good
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for your positive review!! ~Jordan Bladecki & Family
Oct 12, 2016
Nice car and everything checks out. Thanks Bladecki Auto!
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you Brad for purchasing and writing about your experience! Come see us again soon!! ~Jordan Bladecki & Family
Read 2 old reviews
Dec 9, 2014
Drove 80 miles see a vehicle that was not consistent with published photo. Truck in photo looked like it was recently detailed actual vehicle wasn't. Tires were not same and did not match each other. I went there to purchase vehicle and left disappointed.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Our pictures are of the actual product and we're sorry you were upset with your experience! We clean them for pictures then they get driven and sometimes don't get back into be cleaned for a month. It's hard to keep up on 70 cars 100%. Sorry again and hopefully we will see you again to earn your love. ~Jordan Bladecki & Family
Aug 7, 2014
does not take trades
Response from current dealership:
We do take trades, you may have us confused with another dealer. We ask what we need to get out of our vehicles and price all our cars below others, everything on our lot is priced  around Trade Value on NADA therefore we take trades in at wholesale value. ~Jordan Bladecki & Family

Other Nearby Dealers

Rochester Ford - 189 listings
8 Crane Dr Rochester, NH 03867
1 review
Key Buick GMC of Somersworth - 185 listings
155 NH-108 Somersworth, NH 03878
1 review
Bonneville & Son Chrysler Dodge Jeep Ram - 87 listings
625 Hooksett Rd Manchester, NH 03104
1 review
Giguere Auto Wholesalers - 67 listings
968 Laconia Rd Tilton, NH 03276
2 reviews
Autoserv Kia - 65 listings
40 Tilton Rd Lot A Tilton, NH 03276
1 review
Price Auto Sales 3 - 45 listings
349 Dover Road Route 4 Chichester, NH 03258
1 review
K.R.G. Motorsport - 36 listings
239 Mast Rd Goffstown, NH 03045
5 reviews
Hagan's Motor Pool - 31 listings
152 Farmington Rd Rochester, NH 03867
4 reviews
Merrow Wholesale Auto Inc - 29 listings
170 Valley Street & 320 Lincoln Street Manchester, NH 03103
1 review
Lakes Region Auto Source - 25 listings
30 Depot Rd, B New Durham, NH 03855
3 reviews
Concord Motorsport - 22 listings
169 Dover Rd Chichester, NH 03258
1 review
Automania - 20 listings
1378 Hooksett Rd Hooksett, NH 03106
3 reviews
NH Motorworks, INC - 6 listings
5 Infinity Dr Raymond, NH 03077
2 reviews
Grappone Ford - 5 listings
530 Highway 3A Bow, NH 03304
2 reviews
Kendall Auto and Truck - 5 listings
16 Calef Hwy Barrington, NH 03825
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,283 Great Deals out of 198,756 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
467 Great Deals out of 37,525 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,780 Great Deals out of 154,899 listings starting at $1,700
Used Chevrolet Silverado 2500HD
352 Great Deals out of 29,128 listings starting at $2,795
Used Ram 1500
1,035 Great Deals out of 122,760 listings starting at $3,500
Used Ram 2500
229 Great Deals out of 30,435 listings starting at $5,695
Used Toyota RAV4
581 Great Deals out of 75,224 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
576 Great Deals out of 76,155 listings starting at $2,400
Used Toyota Camry
858 Great Deals out of 70,625 listings starting at $1,300
Used Honda CR-V
688 Great Deals out of 75,516 listings starting at $100
Used Honda Civic
486 Great Deals out of 44,345 listings starting at $1,150
Used Toyota Corolla
672 Great Deals out of 63,571 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
682 Great Deals out of 101,646 listings starting at $999
Used Ford Escape
1,166 Great Deals out of 111,575 listings starting at $1,995
Used Chevrolet Equinox
1,157 Great Deals out of 86,703 listings starting at $2,295