Comet Auto Sales

984 Second St
Manchester, NH 03102

Sales: (855) 930-8483

Today 9:00 AM - 6:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/08/12/10/2013_kia_optima-pic-262634710060107562-152x114.jpeg

2013 Kia Optima EX Used Cars in Manchester, NH 03102

Great Deal
$2,856 BELOW
CarGurus IMV of $13,851

Price: $10,995

Mileage: 29,520

Location: Manchester, NH 03102

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2013 Kia Optima EX for sale - $10,995, 29,520 miles with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Subaru Forester 2.5i Premium Used Cars in Manchester, NH 03102

Great Deal
$2,438 BELOW
CarGurus IMV of $18,938

Price: $16,500

Mileage: 49,398

Location: Manchester, NH 03102

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Green Description: Used 2016 Subaru Forester 2.5i Premium for sale - $16,500, 49,398 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/11/17/50/2017_ford_escape-pic-7187424869251206483-152x114.jpeg

2017 Ford Escape SE AWD Used Cars in Manchester, NH 03102

Great Deal
$2,586 BELOW
CarGurus IMV of $21,086

Price: $18,500

Mileage: 20,440

Location: Manchester, NH 03102

Average time on market: 55 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Champagne Description: Used 2017 Ford Escape SE AWD for sale - $18,500, 20,440 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/17/17/57/2015_kia_sorento-pic-1667116867521626413-152x114.jpeg

2015 Kia Sorento SX AWD Used Cars in Manchester, NH 03102

Good Deal
$1,864 BELOW
CarGurus IMV of $23,859

Price: $21,995

Mileage: 30,373

Location: Manchester, NH 03102

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2015 Kia Sorento SX AWD for sale - $21,995, 30,373 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/04/17/52/2014_chevrolet_traverse-pic-1477662340166791829-152x114.jpeg

2014 Chevrolet Traverse 1LT AWD Used Cars in Manchester, NH 03102

Good Deal
$1,258 BELOW
CarGurus IMV of $19,758

Price: $18,500

Mileage: 62,214

Location: Manchester, NH 03102

Average time on market: 49 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Charcoal Description: Used 2014 Chevrolet Traverse 1LT AWD for sale - $18,500, 62,214 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2013 Ford Explorer XLT 4WD Used Cars in Manchester, NH 03102

Good Deal
$1,732 BELOW
CarGurus IMV of $15,727

Price: $13,995

Mileage: 109,775

Location: Manchester, NH 03102

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2013 Ford Explorer XLT 4WD for sale - $13,995, 109,775 miles with Bluetooth, Leather Seats
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2015 Ford Fiesta SE Hatchback Used Cars in Manchester, NH 03102

Good Deal
$1,057 BELOW
CarGurus IMV of $10,052

Price: $8,995

Mileage: 37,585

Location: Manchester, NH 03102

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2015 Ford Fiesta SE Hatchback for sale - $8,995, 37,585 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/09/00/14/2015_subaru_impreza-pic-3339895187432124601-152x114.jpeg

2015 Subaru Impreza 2.0i Sport Premium Hatchback Used Cars in Manchester, NH 03102

Good Deal
$784 BELOW
CarGurus IMV of $15,684

Price: $14,900

Mileage: 72,866

Location: Manchester, NH 03102

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed CVT Color: Blue Description: Used 2015 Subaru Impreza 2.0i Sport Premium Hatchback for sale - $14,900, 72,866 miles with Sport Package, Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/08/23/12/2016_subaru_outback-pic-3147819390335191328-152x114.jpeg

2016 Subaru Outback 2.5i Premium Used Cars in Manchester, NH 03102

Good Deal
$943 BELOW
CarGurus IMV of $22,938

Price: $21,995

Mileage: 18,335

Location: Manchester, NH 03102

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed CVT Color: Blue Description: Used 2016 Subaru Outback 2.5i Premium for sale - $21,995, 18,335 miles with Bluetooth, Premium Package
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2011 Jeep Patriot Sport 4WD Used Cars in Manchester, NH 03102

Fair Deal
$1,253 BELOW
CarGurus IMV of $10,248

Price: $8,995

Mileage: 61,452

Location: Manchester, NH 03102

Average time on market: 15 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Silver Description: Used 2011 Jeep Patriot Sport 4WD for sale - $8,995, 61,452 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/09/18/16/2013_lexus_es_350-pic-5494452027352163650-152x114.jpeg

2013 Lexus ES 350 FWD Used Cars in Manchester, NH 03102

Fair Deal
$893 BELOW
CarGurus IMV of $17,888

Price: $16,995

Mileage: 76,682

Location: Manchester, NH 03102

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: Used 2013 Lexus ES 350 FWD for sale - $16,995, 76,682 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/12/17/29/2015_ford_fusion-pic-3179701983355816986-152x114.jpeg

2015 Ford Fusion SE Used Cars in Manchester, NH 03102

Fair Deal
$666 BELOW
CarGurus IMV of $10,566

Price: $9,900

Mileage: 97,685

Location: Manchester, NH 03102

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: Used 2015 Ford Fusion SE for sale - $9,900, 97,685 miles with Bluetooth, SE Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/31/17/23/2014_ram_c_v-pic-5670290131214208391-152x114.jpeg

2014 Ram C/V Tradesman Used Cars in Manchester, NH 03102

Fair Deal
$431 BELOW
CarGurus IMV of $10,331

Price: $9,900

Mileage: 73,323

Location: Manchester, NH 03102

Average time on market: 41 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: Used 2014 Ram C/V Tradesman for sale - $9,900, 73,323 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/19/18/24/2015_hyundai_sonata-pic-6175544594983491253-152x114.jpeg

2015 Hyundai Sonata SE FWD Used Cars in Manchester, NH 03102

Fair Deal
$414 BELOW
CarGurus IMV of $11,909

Price: $11,495

Mileage: 60,118

Location: Manchester, NH 03102

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Burgundy Description: Used 2015 Hyundai Sonata SE FWD for sale - $11,495, 60,118 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/12/16/36/2015_volkswagen_tiguan-pic-7290681849491071499-152x114.jpeg

2015 Volkswagen Tiguan S 4Motion Used Cars in Manchester, NH 03102

Fair Deal
$345 BELOW
CarGurus IMV of $15,845

Price: $15,500

Mileage: 29,856

Location: Manchester, NH 03102

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Charcoal Description: Used 2015 Volkswagen Tiguan S 4Motion for sale - $15,500, 29,856 miles with Bluetooth
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Mar 30, 2018
The only reason I’m giving them 1 star is because we bought the vehicle from them otherwise they were very rude, didn’t want to give my financial institution the paperwork needed without a fight, waited 2hrs for 2minutes Of paperwork after driving 3hrs, vehicle was not ready & a sales person called my wife a B- to another sales person, & they do not give a full tank of fuel but did drive to gas station to put 4gals in it. This is the worst experience I have ever had buying a vehicle in my life & we trade every couple years. Poor operation.......
Is this review helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
We think you may be mistaken. I do not believe you purchased a vehicle from Comet Auto Sales - we have no recollection of any customer who recently traveled 3 hours to purchase a vehicle. We have never and would never refer to anyone as a "B", we are known to all of our customers as a very respectful dealership where we treat everyone like family. If you could reference the date you purchased the car and the specific vehicle we can look into this matter further. I believe you either have the wrong dealership or you are just trolling our page. Our other reviews make it very clear that
 More ...
Feb 6, 2018
Salesman Mike was courteous and helpful. Vehicle looked at had options I wanted but had considerable dings and dents on outer pick up bed and tailgate. Still made offer but could not come to an agreement on price, $1500 dollars apart.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 9, 2017
These guys were awesome to deal with. Nick was my salesman. I actually bought the car sight unseen and they helped me arrange everything. Condition was exactly as described. I would do business again without a doubt. Thank you for the easiest car buying transaction ever!
Is this review helpful? Yes | No
Oct 6, 2017
GuruDMJJ5
Nick was very quick to reply and was very helpful with all of my questions. I bought this truck for my husband and he loves it!
Is this review helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Jen,

Thanks again for your business. We're glad your husband loves the truck - what a great birthday gift!
Oct 3, 2017
Bought the Challenger, very positive experience with no pressure or BS. Great Dealership would recommend it to anybody
Is this review helpful? Yes | No
Aug 6, 2017
I received a follow up e-mail from my initial inquiry. I went to see the truck that turned out to be beat like I wouldn't expect a truck so new to be. I took it for a test drive. The brakes were like stepping on a plum. I brought it back and told them my observation. They asked "what if we drop the price to $3000 less than they were asking". I expected to drive something in proper working order for the price. I wouldn't go back.
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Leo,

We're sorry to hear that the pre-owned vehicle you drove wasn't in brand new condition, but we certainly do our best to make them as new as possible. The price on the truck reflected its condition and we also explained to you that we had it scheduled to get the brakes replaced. You were shopping for a "cheap" truck when you clearly wanted something in brand new condition. We don't mark up the prices on our vehicles enough to be able to drop a price by $3,000 so you clearly misunderstood. You received great customer service and were treated fairly- for you to leave a bad revi
 More ...
Apr 11, 2017
Great experience. Prices were reasonable and everyone was very accommodating.
Is this review helpful? Yes | No
Feb 23, 2017
Good
Is this review helpful? Yes | No
Jan 11, 2017
Returned my Email immediately.Sadly I decided to continue on with my trusty 2003 Nissan Frontier with 251K miles...On to 300K!!!Seemed like a nice chap.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 13, 2016
They are very professional, customer centered, prices are very fair and they do what they promise.
Is this review helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Thank you for the kind words. It was a pleasure doing business with you.
Oct 6, 2016
Found the car I wanted at the fairest price. They held to their word with no game-playing. Refreshing change.
Is this review helpful? Yes | No
Sep 20, 2016
I approached this dealer seeking a used Toyota Camry with interest in an Avalon. I was quickly introduced to a young salesman who apparently researched the store's inventory, finding a 2006 Avalon. I did "test" drive the vehicle, noting a rather severe problem with its suspension that caused it to "bottom out" when passing over fairly mild "road dips". The salesman did not comment on this "blaring" problem. Put simply, the encounter went bad to worse.
2 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Jim,

I think you may be mistaken - this vehicle is being driven by the owner and it hasn't been "test" driven in a few weeks. Not to mention that this Avalon recently went through a multi-point inspection and passed with no issues whatsoever. We take the quality of our vehicles and our reviews very seriously (see our A+ rating with the BBB).
Aug 28, 2016
They were great - responded right away.
Is this review helpful? Yes | No
Aug 17, 2016
I bought the car from this dealer. Well done!
Is this review helpful? Yes | No
Jul 19, 2016
excellent so far
Is this review helpful? Yes | No
Jun 19, 2016
Everything nicely done through e-mails. It couldn't have been faster and easier. It's what you expect from a good dealership. Great experience overall.
Is this review helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Stefano, thanks again for your business. It was very nice to meet you and your family.
Read 4 old reviews
Apr 29, 2016
I had a good experience with the dealer but discovered that the car was out of my budget
Is this review helpful? Yes | No
Mar 9, 2016
Answered all questions
Is this review helpful? Yes | No
Jan 30, 2014
Respectful, helpful and honest.
Is this review helpful? Yes | No
Jul 1, 2013
Apparently missed my first email. All good now.
Is this review helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

Grappone Ford - 206 listings
530 Highway 3A Bow, NH 03304
1 review
Bonneville & Son Chrysler Dodge Jeep Ram - 38 listings
625 Hooksett Rd Manchester, NH 03104
1 review
K.R.G. Motorsport - 28 listings
239 Mast Rd Goffstown, NH 03045
4 reviews
Allenstown Auto Sales - 26 listings
112 Granite St Allenstown, NH 03275
1 review
Pine Hill Auto - 26 listings
257 Rockingham Rd. Derry, NH 03038
6 reviews
Automania - 20 listings
1378 Hooksett Rd Hooksett, NH 03106
2 reviews
Ataboys Auto Sales - 19 listings
210 Union St Manchester, NH 03103
5 reviews
Valley Street Auto Sales - 16 listings
8 Valley St Manchester, NH 03103
4 reviews
Exclusive Auto Sales & Service LLC - 5 listings
9 Rockingham Rd Windham, NH 03087
3 reviews
GRS Auto Sales - 5 listings
4 Owens Court Hampstead, NH 03841
2 reviews
NH Motorworks, INC - 4 listings
5 Infinity Dr Raymond, NH 03077
1 review
MTS Associates & Auto Sales, LLC
342 Rockingham Rd, #B Londonderry, NH 03053
1 review
Advanced Eurosport LLC.
1180 Hooksett Road Hooksett, NH 03106
4 reviews
Steven's Auto Sales
89 W Broadway Derry, NH 03038
1 review
PJ Scenna Auto Sales, LLC
152 Rockingham Rd Derry, NH 03038
3 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,280 Great Deals out of 208,575 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
493 Great Deals out of 40,207 listings starting at $2,800
Used Chevrolet Silverado 1500
1,780 Great Deals out of 153,004 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Silverado 2500HD
383 Great Deals out of 30,073 listings starting at $3,395
Used Ram 1500
895 Great Deals out of 121,224 listings starting at $3,900
Used Ram 2500
225 Great Deals out of 31,073 listings starting at $6,995
Used Toyota RAV4
506 Great Deals out of 78,656 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
525 Great Deals out of 77,015 listings starting at $2,000
Used Toyota Camry
746 Great Deals out of 72,550 listings starting at $1,000
Used Honda CR-V
604 Great Deals out of 76,631 listings starting at $1,192
Used Honda Civic
352 Great Deals out of 49,260 listings starting at $1,499
Used Toyota Corolla
600 Great Deals out of 66,186 listings starting at $900
Used Honda Accord
564 Great Deals out of 103,229 listings starting at $950
Used Ford Escape
1,010 Great Deals out of 111,408 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Equinox
1,001 Great Deals out of 79,495 listings starting at $1,500