New 2017 / 2018 GMC Terrain For Sale Near Providence, RI

Front-quarter view.

Filter Results

listings
2014 GMC Terrain SLE1 Review
by bourey

lease

Car handles good, lots of room, looks good, safe and fun to drive. Owned a lot of GM sports cars up until now. Got this car and am very happy and feel safe going down the road. Already have a 1998 GMC Jimmy which my wife and I love. It has 165,000 miles on it and is still going strong. Would recommend to anyone to buy a Terrain.

This model has incentives available - save $2,500 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new GMC Terrain. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By selecting "Send" I agree to the Terms of Use and Privacy Policy and consent to receive auto-dialed calls and/or text messages about this or other vehicles from the dealer selling this car at the number provided above. I understand that consent isn't a condition of purchase for any product or service and that I can opt out at any time. Standard message and data rates may apply.

New GMC Terrain at Paul Masse Buick Gmc South

28Exact Matches
Price Range $27,250 - $43,205

Paul Masse Buick Gmc South

South Kingstown, RI (23 miles)
9 reviews

Latest Paul Masse Buick Gmc South User Review

Apr 3, 2017
Great dealership purchased a Yukon through them. Couldn't be happier!!!
Is this review helpful? Yes | No

Top New GMC Terrain Matchesfrom Paul Masse Buick Gmc South

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2018 GMC Terrain SLE Used Cars in South Kingstown, RI 02874

Price: $27,250

Location: South Kingstown, RI 02874

Transmission: Automatic Color: Quicksilver Metallic Description: New 2018 GMC Terrain SLE for sale - $27,250 with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2018 GMC Terrain SLE Used Cars in South Kingstown, RI 02874

Price: $29,250

Location: South Kingstown, RI 02874

Transmission: Automatic Color: Quicksilver Metallic Description: New 2018 GMC Terrain SLE for sale - $29,250 with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2018 GMC Terrain SLE Used Cars in South Kingstown, RI 02874

Price: $29,250

Location: South Kingstown, RI 02874

Transmission: Automatic Color: Blue Steel Metallic Description: New 2018 GMC Terrain SLE for sale - $29,250 with Bluetooth

New GMC Terrain at Hurd Auto Mall

24Exact Matches
Price Range $27,624 - $42,496

Hurd Auto Mall

Johnston, RI (5 miles)
20 reviews

Latest Hurd Auto Mall User Review

Aug 19, 2017
They answered my questions but then signed me up for every mailing list imaginable, tried to sell me cars I wasn't interested in, and became generally really pushy.
Is this review helpful? Yes | No

Top New GMC Terrain Matchesfrom Hurd Auto Mall

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 GMC Terrain SLE1 Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $27,624

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 44 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 for sale - $27,624 with Aluminum Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 GMC Terrain SLE1 Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $27,624

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 44 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 for sale - $27,624 with Aluminum Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 GMC Terrain SLE1 Used Cars in Johnston, RI 02919

Price: $27,859

Location: Johnston, RI 02919

Average time on market: 44 days Transmission: Automatic Color: Quicksilver Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 for sale - $27,859 with Aluminum Wheels

New GMC Terrain at Colonial Buick GMC of Watertown

17Exact Matches
Price Range $25,487 - $31,987

Colonial Buick GMC of Watertown

Watertown, MA (39 miles)
7 reviews

Latest Colonial Buick GMC of Watertown User Review

Aug 20, 2017
Responded promptly and was able to drive away with the car on the same day
Is this review helpful? Yes | No

Top New GMC Terrain Matchesfrom Colonial Buick GMC of Watertown

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/01/13/18/2017_gmc_terrain-pic-7364029987315744026-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE2 AWD Used Cars in Watertown, MA 02472

Price: $25,487

Location: Watertown, MA 02472

Average time on market: 70 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Terrain SLE2 AWD for sale - $25,487
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/01/13/21/2017_gmc_terrain-pic-7331521532200754820-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE2 AWD Used Cars in Watertown, MA 02472

Price: $25,487

Location: Watertown, MA 02472

Average time on market: 70 days Transmission: Automatic Color: Dk Saphire Blue Description: New 2017 GMC Terrain SLE2 AWD for sale - $25,487
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/01/12/56/2017_gmc_terrain-pic-2517021512706658016-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE2 AWD Used Cars in Watertown, MA 02472

Price: $25,987

Location: Watertown, MA 02472

Average time on market: 70 days Transmission: Automatic Color: Quicksilver Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE2 AWD for sale - $25,987

New GMC Terrain at Diamond Auto Group

16Exact Matches
Price Range $29,914 - $38,230

Diamond Auto Group

Auburn, MA (36 miles)
13 reviews

Latest Diamond Auto Group User Review

Aug 18, 2017
Terrible, lost my time when I got there the car they posted never existed, poor customer service and very disorganized.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Diamond Auto Group:

Tom, we're sorry that your experience at our dealership seemed disorganized. Please give us a call so we can rectify your concerns. Thanks.

Top New GMC Terrain Matchesfrom Diamond Auto Group

https://static.cargurus.com/images/forsale/2015/10/05/09/13/2016_gmc_terrain-pic-5085836029340274732-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $29,914

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 90 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Quicksilver Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $29,914 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/11/11/08/2017_gmc_terrain-pic-89867831976509364-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLT1 AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $35,257

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 124 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Terrain SLT1 AWD for sale - $35,257 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/02/09/06/2017_gmc_terrain-pic-4443882454902139229-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLT1 AWD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: $35,350

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 124 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ebony Twilight Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLT1 AWD for sale - $35,350 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, Alloy Wheels

New GMC Terrain at Marty's Buick GMC

15Exact Matches
Price Range $29,386 - $37,178

Marty's Buick GMC

Kingston, MA (38 miles)
5 reviews

Latest Marty's Buick GMC User Review

Feb 14, 2017
Honestly, Shawn was great to work with but I received the truck with broken rear door handles and rear door locks that didn't work. If you're going to deliver a purchased vehicle and it supposedly went through inspections, it should of been picked up on. I can say it's complacency and negligence on their part. Now I have to take time out of work for an issue that should of never been there to begin with.
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New GMC Terrain Matchesfrom Marty's Buick GMC

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/03/06/32/2017_gmc_terrain-pic-7703867996529628126-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Kingston, MA 02364

Price: $29,386

Location: Kingston, MA 02364

Average time on market: 90 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $29,386 with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/03/06/32/2017_gmc_terrain-pic-4122873135621177731-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Kingston, MA 02364

Price: $29,752

Location: Kingston, MA 02364

Average time on market: 90 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $29,752 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/12/14/27/2018_gmc_terrain-pic-5125668079874116145-152x114.jpeg

2018 GMC Terrain SLE AWD Used Cars in Kingston, MA 02364

Price: $31,219

Location: Kingston, MA 02364

Transmission: 9-Speed Automatic Color: White Description: New 2018 GMC Terrain SLE AWD for sale - $31,219 with Navigation System, Bluetooth, Backup Camera

New GMC Terrain at Robertsons GMC Truck, Inc.

14Exact Matches
Price Range $30,370 - $40,735

Robertsons GMC Truck, Inc.

Wareham, MA (37 miles)
1 review

Latest Robertsons GMC Truck, Inc. User Review

May 8, 2017
They responded quickly and answered all my questions.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Robertsons GMC Truck, Inc.:

Louis, thank you for reviewing your service experience! We aim to provide a quick and knowledgeable service for our guests and we are proud that this was received during your time spent with us.
Sincerely, Ali Robertson, Dealer Principal - ali@robertsonsgmc.com

Top New GMC Terrain Matchesfrom Robertsons GMC Truck, Inc.

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/05/04/16/2017_gmc_terrain-pic-3799449280921207038-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Wareham, MA 02571

Price: $30,370

Location: Wareham, MA 02571

Average time on market: 90 days Transmission: Automatic Color: Gb7 Slate Blue Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $30,370 with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/09/13/18/2017_gmc_terrain-pic-389578685063402804-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Wareham, MA 02571

Price: $30,370

Location: Wareham, MA 02571

Average time on market: 90 days Transmission: Automatic Color: G7q Graphite Gray Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $30,370 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/09/13/18/2017_gmc_terrain-pic-7047429588318752510-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Wareham, MA 02571

Price: $30,370

Location: Wareham, MA 02571

Average time on market: 90 days Transmission: Automatic Color: Gan Quicksilver Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $30,370 with Bluetooth, Backup Camera

New GMC Terrain at Vendetti Motors

12Exact Matches
Price Range $26,553 - $45,645

Vendetti Motors

Franklin, MA (18 miles)
6 reviews

Latest Vendetti Motors User Review

Apr 28, 2017
they were friendly and everything but i did not purchase the car, my own choice nothing to do with dealer
Is this review helpful? Yes | No

Response from Vendetti Motors:

Thank you for the 5-star rating, Roy! If you ever change your mind about the purchase of a new car, please come back and see us!

Top New GMC Terrain Matchesfrom Vendetti Motors

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/26/21/49/2017_gmc_terrain-pic-1607367933869338549-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Franklin, MA 02038

Price: $26,553

Location: Franklin, MA 02038

Average time on market: 90 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Slate Blue Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $26,553 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/26/21/49/2017_gmc_terrain-pic-6097243926183569610-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Franklin, MA 02038

Price: $26,599

Location: Franklin, MA 02038

Average time on market: 90 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Quicksilver Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $26,599 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/26/21/49/2017_gmc_terrain-pic-7210689013995312689-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Franklin, MA 02038

Price: $26,649

Location: Franklin, MA 02038

Average time on market: 90 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Dark Sapphire Blue Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $26,649 with Bluetooth

New GMC Terrain at McGee Buick GMC Truck

11Exact Matches
Price Range $22,580 - $31,764

McGee Buick GMC Truck

Charlton, MA (38 miles)
12 reviews

Latest McGee Buick GMC Truck User Review

Aug 11, 2017
Quick reply from dealership. Michelle was great to work with. Very professional and no run around. I ultimately bought from McGee and would recommend Michelle to help you with your purchase. My recommendation to the McGee Buick dealership is to be better with detailing the interior of the car prior to placing on your lot and also prior to delivery of vehicle to new owner.
Is this review helpful? Yes | No

Top New GMC Terrain Matchesfrom McGee Buick GMC Truck

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/24/23/44/2017_gmc_terrain-pic-3037477027029921427-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 Used Cars in Charlton, MA 01507

Price: $22,580

Location: Charlton, MA 01507

Average time on market: 44 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 for sale - $22,580 with Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/27/06/05/2017_gmc_terrain-pic-3297939690525708362-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 Used Cars in Charlton, MA 01507

Price: $22,896

Location: Charlton, MA 01507

Average time on market: 44 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ebony Twilight Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 for sale - $22,896 with Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/27/06/05/2017_gmc_terrain-pic-6901951471050237649-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 Used Cars in Charlton, MA 01507

Price: $22,896

Location: Charlton, MA 01507

Average time on market: 44 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Graphite Gray Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 for sale - $22,896 with Aluminum Wheels

New GMC Terrain at Prime Buick GMC

11Exact Matches
Price Range $23,600 - $35,431

Prime Buick GMC

Hanover, MA (37 miles)
19 reviews

Latest Prime Buick GMC User Review

Aug 11, 2017
Too many different people contacting me. Still willing to work with just one person through the entire process. Recently, I was told I may have equity on my expiring lease that I can possibly use, but that person never got back to me.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New GMC Terrain Matchesfrom Prime Buick GMC

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/20/08/15/2017_gmc_terrain-pic-3939409210649356859-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 Used Cars in Hanover, MA 02339

Price: $23,600

Location: Hanover, MA 02339

Average time on market: 44 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 for sale - $23,600 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/07/12/51/2017_gmc_terrain-pic-3059998954966225194-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 Used Cars in Hanover, MA 02339

Price: $23,636

Location: Hanover, MA 02339

Average time on market: 44 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Dark Sapphire Blue Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 for sale - $23,636 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/06/08/00/2017_gmc_terrain-pic-4776604103582760904-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 Used Cars in Hanover, MA 02339

Price: $23,950

Location: Hanover, MA 02339

Average time on market: 44 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Graphite Gray Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 for sale - $23,950 with Bluetooth

New GMC Terrain at Mastria Buick GMC

10Exact Matches
Price Range $27,221 - $37,931

Mastria Buick GMC

Raynham, MA (20 miles)
17 reviews

Latest Mastria Buick GMC User Review

Aug 13, 2017
Guru9JQMH
Mike T was our salesman he very helpful. He got us a great deal. Maria in financing was very nice and work with us personally . It was a pleasure working with you guys you made it easy. Thank you, Lawrence
Is this review helpful? Yes | No

Top New GMC Terrain Matchesfrom Mastria Buick GMC

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/26/23/22/2017_gmc_terrain-pic-5994812740688001046-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $27,221

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 44 days Color: Gaz Summit White Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 for sale - $27,221
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/26/23/22/2017_gmc_terrain-pic-887921896884905626-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $27,678

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 44 days Color: G7q Graphite Gray Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 for sale - $27,678
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/26/23/22/2017_gmc_terrain-pic-4751395000609352416-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 Used Cars in Raynham, MA 02767

Price: $27,678

Location: Raynham, MA 02767

Average time on market: 44 days Color: Gan Quicksilver Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 for sale - $27,678

New GMC Terrain at Brustolon Buick GMC

10Exact Matches
Price Range $28,860 - $33,351

Brustolon Buick GMC

Mystic, CT (43 miles)
3 reviews

Latest Brustolon Buick GMC User Review

Dec 19, 2016
Great! They responded immediately!.. very pleasant ..no pressure!..
Is this review helpful? Yes | No

Top New GMC Terrain Matchesfrom Brustolon Buick GMC

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/25/22/20/2017_gmc_terrain-pic-8914304449043907355-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLT1 AWD Used Cars in Mystic, CT 06355

Price: $28,860

Location: Mystic, CT 06355

Average time on market: 124 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Graphite Gray Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLT1 AWD for sale - $28,860
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/17/22/23/2017_gmc_terrain-pic-3068795744167406912-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLT1 AWD Used Cars in Mystic, CT 06355

Price: $29,256

Location: Mystic, CT 06355

Average time on market: 124 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ebony Twilight Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLT1 AWD for sale - $29,256
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/16/22/26/2017_gmc_terrain-pic-8813845096423792816-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLT1 AWD Used Cars in Mystic, CT 06355

Price: $29,492

Location: Mystic, CT 06355

Average time on market: 124 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Slate Blue Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLT1 AWD for sale - $29,492

New GMC Terrain at Tasca Buick GMC

8Exact Matches
Price Range $25,386 - $35,469

Tasca Buick GMC

Woonsocket, RI (12 miles)
21 reviews

Latest Tasca Buick GMC User Review

Aug 7, 2017
Great Service !!
Is this review helpful? Yes | No

Top New GMC Terrain Matchesfrom Tasca Buick GMC

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/19/23/26/2017_gmc_terrain-pic-4439280599391007973-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Woonsocket, RI 02895

Price: $25,386

Location: Woonsocket, RI 02895

Average time on market: 90 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $25,386 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/15/22/54/2017_gmc_terrain-pic-6799699770329627352-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Woonsocket, RI 02895

Price: $25,457

Location: Woonsocket, RI 02895

Average time on market: 90 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Onyx Black Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $25,457 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/15/22/54/2017_gmc_terrain-pic-1336049107135826567-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Woonsocket, RI 02895

Price: $25,826

Location: Woonsocket, RI 02895

Average time on market: 90 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Quicksilver Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $25,826 with Bluetooth

New GMC Terrain at Alden Buick GMC Mazda

6Exact Matches
Price Range $30,045 - $36,745

Alden Buick GMC Mazda

Fairhaven, MA (30 miles)
4 reviews

Latest Alden Buick GMC Mazda User Review

Feb 1, 2017
Very happy with the dealer response and how Alden met my needs with the whole process.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New GMC Terrain Matchesfrom Alden Buick GMC Mazda

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/26/21/49/2017_gmc_terrain-pic-8057549261202470234-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Fairhaven, MA 02719

Price: $30,045

Location: Fairhaven, MA 02719

Average time on market: 90 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $30,045 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/15/21/42/2017_gmc_terrain-pic-4335158995793866369-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Fairhaven, MA 02719

Price: $31,040

Location: Fairhaven, MA 02719

Average time on market: 90 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Frost Tricoat Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $31,040 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/11/21/46/2017_gmc_terrain-pic-4956898558333314768-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE2 AWD Used Cars in Fairhaven, MA 02719

Price: $32,125

Location: Fairhaven, MA 02719

Average time on market: 70 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2017 GMC Terrain SLE2 AWD for sale - $32,125 with Bluetooth, Convenience Package

New GMC Terrain at Swanson Buick GMC

6Exact Matches
Price Range $29,975 - $41,980

Swanson Buick GMC

Acton, MA (43 miles)
6 reviews

Latest Swanson Buick GMC User Review

Aug 14, 2017
The salesman, only problem he needed a hearing aid!, I hate Chevy, I hate Chevy, just show me GMC. Guess what he said,3 times I have a really nice Chevy that could work for you lol. Next place I hate repeating myself
Is this review helpful? Yes | No

Response from Swanson Buick GMC:

We are sorry about your recent experience.  The sales professional you were working with is hearing impaired and does wear a hear aid.  We are sorry he misunderstood you.

Top New GMC Terrain Matchesfrom Swanson Buick GMC

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/16/07/53/2017_gmc_terrain-pic-367605587137778614-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Acton, MA 01720

Price: $29,975

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 90 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $29,975 with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/16/07/53/2017_gmc_terrain-pic-1721137573378153240-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Acton, MA 01720

Price: $30,110

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 90 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $30,110 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/10/06/15/2017_gmc_terrain-pic-3536007707520129840-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE2 AWD Used Cars in Acton, MA 01720

Price: $33,655

Location: Acton, MA 01720

Average time on market: 70 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Quicksilver Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE2 AWD for sale - $33,655 with Bluetooth, Backup Camera

New GMC Terrain at Cerrone Chevrolet Buick GMC

5Exact Matches
Price Range $28,825 - $36,585

Cerrone Chevrolet Buick GMC

Attleboro, MA (8 miles)
10 reviews

Latest Cerrone Chevrolet Buick GMC User Review

Jun 5, 2017
Great experience, 10000% better than the other 3 dealerships we visited before Cerrone. I'll be coming back again and again and definitely recommend this dealership for all your needs- leasing, purchased and service.
Is this review helpful? Yes | No

Top New GMC Terrain Matchesfrom Cerrone Chevrolet Buick GMC

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/22/08/10/2017_gmc_terrain-pic-630392510854934042-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $28,825

Location: Attleboro, MA 02703

Average time on market: 44 days Transmission: Automatic Color: Ebony Twilight Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 for sale - $28,825 with Navigation System, Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/22/08/10/2017_gmc_terrain-pic-3091589172554296502-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $28,825

Location: Attleboro, MA 02703

Average time on market: 44 days Transmission: Automatic Color: Quicksilver Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 for sale - $28,825 with Navigation System, Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/08/08/26/2017_gmc_terrain-pic-2257192581446199235-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Attleboro, MA 02703

Price: $30,575

Location: Attleboro, MA 02703

Average time on market: 90 days Transmission: Automatic Color: Quicksilver Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $30,575 with Navigation System, Bluetooth, Backup Camera

New GMC Terrain at Battles Buick GMC

5Exact Matches
Price Range $27,402 - $34,910

Battles Buick GMC

Bourne, MA (43 miles)
3 reviews

Latest Battles Buick GMC User Review

Aug 18, 2017
Very helpful, quick response, great staff.
Is this review helpful? Yes | No

Top New GMC Terrain Matchesfrom Battles Buick GMC

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/18/21/46/2017_gmc_terrain-pic-2414378478198076089-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 Used Cars in Bourne, MA 02532

Price: $27,402

Location: Bourne, MA 02532

Average time on market: 44 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 for sale - $27,402 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/03/06/15/2017_gmc_terrain-pic-619108695527157642-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Bourne, MA 02532

Price: $29,047

Location: Bourne, MA 02532

Average time on market: 90 days Transmission: Automatic Color: Onyx Black Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $29,047 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/15/15/38/2017_gmc_terrain-pic-6689723649353699467-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Bourne, MA 02532

Price: $29,713

Location: Bourne, MA 02532

Average time on market: 90 days Transmission: Automatic Color: Ebony Twilight Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $29,713 with Bluetooth, Backup Camera

New GMC Terrain at King Cadillac GMC

4Exact Matches
Price Range $28,995 - $39,880

King Cadillac GMC

Putnam, CT (27 miles)
10 reviews

Latest King Cadillac GMC User Review

Jul 6, 2017
They responded quickly, willing to help
Is this review helpful? Yes | No

Top New GMC Terrain Matchesfrom King Cadillac GMC

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/20/04/55/2017_gmc_terrain-pic-1454705922025776786-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Putnam, CT 06260

Price: $28,995

Location: Putnam, CT 06260

Average time on market: 90 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $28,995 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/07/20/04/02/2017_gmc_terrain-pic-8607889860010762915-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE2 AWD Used Cars in Putnam, CT 06260

Price: $34,888

Location: Putnam, CT 06260

Average time on market: 70 days Transmission: Automatic Color: White Frost Tricoat Description: New 2017 GMC Terrain SLE2 AWD for sale - $34,888 with Sunroof/Moonroof, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/10/03/32/2017_gmc_terrain-pic-2901481579545845364-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLT1 AWD Used Cars in Putnam, CT 06260

Price: $36,580

Location: Putnam, CT 06260

Average time on market: 124 days Transmission: Automatic Color: Quicksilver Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLT1 AWD for sale - $36,580 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof

New GMC Terrain at Westborough Buick GMC

3Exact Matches
Price Range $29,385 - $31,901

Westborough Buick GMC

Westborough, MA (33 miles)
10 reviews

Latest Westborough Buick GMC User Review

Mar 7, 2017
They lost My Email, bought a truck already, then was contacted
1 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New GMC Terrain Matchesfrom Westborough Buick GMC

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 GMC Terrain SLT1 AWD Used Cars in Westborough, MA 01581

Price: $29,385

Location: Westborough, MA 01581

Average time on market: 124 days Transmission: 6-Speed Automatic Description: New 2017 GMC Terrain SLT1 AWD for sale - $29,385 with Navigation System, Bluetooth, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 GMC Terrain SLT1 AWD Used Cars in Westborough, MA 01581

Price: $29,811

Location: Westborough, MA 01581

Average time on market: 124 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Frost Description: New 2017 GMC Terrain SLT1 AWD for sale - $29,811 with Bluetooth, Leather Seats, Navigation System, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 GMC Terrain SLE2 AWD Used Cars in Westborough, MA 01581

Price: $31,901

Location: Westborough, MA 01581

Average time on market: 70 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Onyx Black Description: New 2017 GMC Terrain SLE2 AWD for sale - $31,901

New GMC Terrain at Central Buick GMC of Norwood

2Exact Matches
Price Range $31,321 - $35,072

Central Buick GMC of Norwood

Norwood, MA (29 miles)
13 reviews

Latest Central Buick GMC of Norwood User Review

Mar 31, 2017
GuruD7NK
The staff at Central is friendly, professional, and fair. The service throughout the experience is second to none, from the courtesy on arrival, to the delivery of the vehicle. Top notch.
Is this review helpful? Yes | No

Top New GMC Terrain Matchesfrom Central Buick GMC of Norwood

https://cdn.getauto.com/photos/7/162457/1c/3GKALTEX5JL136281-1c.jpg

2018 GMC Terrain SLE AWD Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $31,321

Location: Norwood, MA 02062

Transmission: 9-Speed Automatic Color: Red Quartz Tintcoat Description: New 2018 GMC Terrain SLE AWD for sale - $31,321 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/21/08/11/2017_gmc_terrain-pic-7833627908563255711-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLT1 AWD Used Cars in Norwood, MA 02062

Price: $35,072

Location: Norwood, MA 02062

Average time on market: 124 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 GMC Terrain SLT1 AWD for sale - $35,072 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera

New GMC Terrain at Lance Buick GMC

1Exact Matches
Price Range $29,752

Lance Buick GMC

Mansfield, MA (18 miles)
8 reviews

Latest Lance Buick GMC User Review

Aug 7, 2017
Rwn567
Isn't bug here but they did help
Is this review helpful? Yes | No

Top New GMC Terrain Matchesfrom Lance Buick GMC

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/15/13/33/2017_gmc_terrain-pic-8114640375272495281-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain SLE1 AWD Used Cars in Mansfield, MA 02048

Price: $29,752

Location: Mansfield, MA 02048

Average time on market: 90 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Quicksilver Metallic Description: New 2017 GMC Terrain SLE1 AWD for sale - $29,752 with Bluetooth, Alloy Wheels

All Terrain Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.