New 2016 / 2017 Ford F-150 For Sale Near Springfield, MA

Picture of 2017 Ford F-150

Filter Results

listings
2014 Ford F-150 FX2 SuperCrew Review
by SJ6863

Overall the best truck I have owned and driven.

If you are looking for a truck that feels like a truck and not an SUV I would choose the F-150. I have driven the Ram 1500 and Nissan Titan, and both feel like an SUV. What I mean by having an SUV feel, is during maneuvering they both feel spongy on the shocks and top heavy. The F-150 along with the Chevy 1500 (or GMC Sierra) feel safe and have gre...

This model has incentives available - save $4,650 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Ford F-150. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Ford F-150 at Sarat Ford Sales Incorporated

73Exact Matches
Price Range Unknown

Sarat Ford Sales Incorporated

Agawam, MA (3 miles)
8 reviews

Latest Sarat Ford Sales Incorporated User Review

Feb 3, 2017
Good n helpful
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Sarat Ford Sales Incorporated

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/07/11/17/2017_ford_f-150-pic-3198835852213118201-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in Agawam, MA 01001

Price: Negotiable

Location: Agawam, MA 01001

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/12/20/38/2017_ford_f-150-pic-2572557921093376620-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in Agawam, MA 01001

Price: Negotiable

Location: Agawam, MA 01001

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://content.homenetiol.com/2000259/2069786/640x480/4a2900bb25a742149f262993ee84c45f.jpg

2017 Ford F-150 XLT SuperCab 4WD Used Cars in Agawam, MA 01001

Price: Negotiable

Location: Agawam, MA 01001

Average time on market: 96 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford F-150 XLT SuperCab 4WD for sale with Bluetooth, Aluminum Wheels, Appearance Package

New Ford F-150 at Prime Ford Auburn

71Exact Matches
Price Range Unknown

Prime Ford Auburn

Auburn, MA (38 miles)
21 reviews

Latest Prime Ford Auburn User Review

May 21, 2017
I decided not to see this car however the dealer was very responsive and professional.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Prime Ford Auburn

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/11/14/50/2017_ford_f-150-pic-5582637850108286767-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XLT SuperCab 4WD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: Negotiable

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 96 days Transmission: Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 XLT SuperCab 4WD for sale with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/11/14/50/2017_ford_f-150-pic-5634348182466835415-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: Negotiable

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 80 days Transmission: Automatic Color: Ruby Red Metallic Description: New 2017 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD for sale with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/11/15/13/2017_ford_f-150-pic-7209706907070349378-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD Used Cars in Auburn, MA 01501

Price: Negotiable

Location: Auburn, MA 01501

Average time on market: 80 days Transmission: Automatic Color: Bronze Description: New 2017 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD for sale with Bluetooth

New Ford F-150 at Tasca Ford Berlin

52Exact Matches
Price Range $35,920 - $57,250

Tasca Ford Berlin

Berlin, CT (34 miles)
11 reviews

Latest Tasca Ford Berlin User Review

Apr 20, 2017
LABC1
I had an appointment set up to buy the car. Before I went on the test drive with the salesmen Larry. The Sales Manager Alan came and approached me at the car. He informed me that someone else wanted to purchase the same car. The person didn't have a deposit on the car. So when I returned Alan was very rude and told me someone else had put money down while I was on my test drive. Alan was very rude and unprofessional. I called left a message with Bob Tasca Jr without a returned call. Yet I still see the same Cadillac on the web that was suppose to be sold. I wouldn't recommend Tasca Ford to anyone
2 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Tasca Ford Berlin:

We are sorry that someone bought the car before you. Please accept our apology, we would be most interested in assisting you in finding your dream car. Unfortunately it is never easy to tell a customer this news when it happens.

Top New Ford F-150 Matchesfrom Tasca Ford Berlin

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Berlin, CT 06037

Price: $35,920

Location: Berlin, CT 06037

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Ford F-150 for sale - $35,920
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/10/22/43/2017_ford_f-150-pic-5715113087547114300-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD Used Cars in Berlin, CT 06037

Price: $38,635

Location: Berlin, CT 06037

Average time on market: 66 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Jeans Description: New 2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD for sale - $38,635
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/10/22/43/2017_ford_f-150-pic-4891224603388661509-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD Used Cars in Berlin, CT 06037

Price: $39,280

Location: Berlin, CT 06037

Average time on market: 66 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD for sale - $39,280 with Appearance Package

New Ford F-150 at Columbia Ford Kia

48Exact Matches
Price Range $33,395 - $44,585

Columbia Ford Kia

Columbia, CT (32 miles)
11 reviews

Latest Columbia Ford Kia User Review

Jun 15, 2017
GuruC6D8
Although I didn't purchase the pickup I was interested in, they were professional were responded too, and answered my questions in timely manner.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Columbia Ford Kia

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/17/01/15/2017_ford_f-150-pic-8408864615777302422-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in Columbia, CT 06237

Price: $33,395

Location: Columbia, CT 06237

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Lightning Blue Description: New 2017 Ford F-150 for sale - $33,395
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/02/12/17/2017_ford_f-150-pic-3932060885259228193-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in Columbia, CT 06237

Price: $42,445

Location: Columbia, CT 06237

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Metallic Description: New 2017 Ford F-150 for sale - $42,445
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/02/13/11/2017_ford_f-150-pic-1644758213526479815-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in Columbia, CT 06237

Price: $44,585

Location: Columbia, CT 06237

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Metallic Description: New 2017 Ford F-150 for sale - $44,585

New Ford F-150 at Herb Chambers Ford of Westborough

45Exact Matches
Price Range $26,478 - $62,042

Herb Chambers Ford of Westborough

Westborough, MA (49 miles)
6 reviews

Latest Herb Chambers Ford of Westborough User Review

Mar 8, 2017
Good dealership
Is this review helpful? Yes | No

Response from Herb Chambers Ford of Westborough:

Thank you, David!

Top New Ford F-150 Matchesfrom Herb Chambers Ford of Westborough

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/16/19/50/2017_ford_f-150-pic-8360339415700713337-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in Westborough, MA 01581

Price: $26,478

Location: Westborough, MA 01581

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 for sale - $26,478 with Tow Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/22/18/26/2016_ford_f-150-pic-8904474943743255940-152x114.jpeg

2016 Ford F-150 Used Cars in Westborough, MA 01581

Price: $28,925

Location: Westborough, MA 01581

Average time on market: 234 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Oxford White Description: New 2016 Ford F-150 for sale - $28,925 with Bluetooth, SE Package, Appearance Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/16/19/35/2016_ford_f-150-pic-1699468463301943016-152x114.jpeg

2016 Ford F-150 XL SuperCab 4WD Used Cars in Westborough, MA 01581

Price: $31,748

Location: Westborough, MA 01581

Average time on market: 226 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Oxford White Description: New 2016 Ford F-150 XL SuperCab 4WD for sale - $31,748 with Bluetooth, SE Package, Appearance Package

New Ford F-150 at Balise Ford of Wilbraham

44Exact Matches
Price Range $30,455 - $65,320

Balise Ford of Wilbraham

Wilbraham, MA (6 miles)
12 reviews

Latest Balise Ford of Wilbraham User Review

May 31, 2017
The car I was interested in was sold the previous day and the dealership was nice enough to let me know and offer their help in the future.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Balise Ford of Wilbraham

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/14/15/29/2017_ford_f-150-pic-3311790757024655315-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL Used Cars in Wilbraham, MA 01095

Price: $30,455

Location: Wilbraham, MA 01095

Average time on market: 50 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2017 Ford F-150 XL for sale - $30,455
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/31/17/00/2017_ford_f-150-pic-4775035071595696869-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL 4WD Used Cars in Wilbraham, MA 01095

Price: $34,080

Location: Wilbraham, MA 01095

Average time on market: 70 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2017 Ford F-150 XL 4WD for sale - $34,080
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/31/17/00/2017_ford_f-150-pic-6764060124884624396-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL 4WD Used Cars in Wilbraham, MA 01095

Price: $34,355

Location: Wilbraham, MA 01095

Average time on market: 70 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2017 Ford F-150 XL 4WD for sale - $34,355 with Appearance Package

New Ford F-150 at Monaco Ford

43Exact Matches
Price Range $28,325 - $67,385

Monaco Ford

Glastonbury, CT (27 miles)
12 reviews

Latest Monaco Ford User Review

Jun 8, 2017
sydney3535
Dealer responded right away,answered all questions, The only thing was the. Car was in the shop for almost a week so could not be seen.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Monaco Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/11/07/33/2017_ford_f-150-pic-3240250862809847810-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in Glastonbury, CT 06033

Price: $28,325

Location: Glastonbury, CT 06033

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 for sale - $28,325
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/23/07/18/2017_ford_f-150-pic-6394820076629743229-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL Used Cars in Glastonbury, CT 06033

Price: $31,100

Location: Glastonbury, CT 06033

Average time on market: 50 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 XL for sale - $31,100
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/23/07/22/2017_ford_f-150-pic-8909205306114132940-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL Used Cars in Glastonbury, CT 06033

Price: $31,100

Location: Glastonbury, CT 06033

Average time on market: 50 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 XL for sale - $31,100

New Ford F-150 at Johnson Ford Lincoln

41Exact Matches
Price Range $30,729 - $71,090

Johnson Ford Lincoln

Pittsfield, MA (41 miles)
11 reviews

Latest Johnson Ford Lincoln User Review

Apr 30, 2017
I purchased an f150 from Johnson ford and am very happy with overall sale and procedure. I worked with Jason, he was very professional, easy going and not a pushy salesman like most other dealerships. I would highly recommend Johnson Ford for your next purchase!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Johnson Ford Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/08/15/44/2016_ford_f-150-pic-7679511873702644843-152x114.jpeg

2016 Ford F-150 XL Used Cars in Pittsfield, MA 01201

Price: $30,729

Location: Pittsfield, MA 01201

Average time on market: 270 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2016 Ford F-150 XL for sale - $30,729
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/05/17/02/2017_ford_f-150-pic-244306186642743614-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL 4WD Used Cars in Pittsfield, MA 01201

Price: $35,991

Location: Pittsfield, MA 01201

Average time on market: 70 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford F-150 XL 4WD for sale - $35,991
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/20/05/15/2017_ford_f-150-pic-6284790654665623110-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD Used Cars in Pittsfield, MA 01201

Price: $37,083

Location: Pittsfield, MA 01201

Average time on market: 66 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD for sale - $37,083

New Ford F-150 at Marchese Ford, Inc.

40Exact Matches
Price Range $36,886 - $54,120

Marchese Ford, Inc.

New Lebanon, NY (49 miles)
No Ratings

Top New Ford F-150 Matchesfrom Marchese Ford, Inc.

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/10/08/00/2017_ford_f-150-pic-4770383416329513989-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD Used Cars in New Lebanon, NY 12125

Price: $36,886

Location: New Lebanon, NY 12125

Average time on market: 66 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD for sale - $36,886
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/05/13/20/2016_ford_f-150-pic-7579445000353491915-152x114.jpeg

2016 Ford F-150 Used Cars in New Lebanon, NY 12125

Price: $42,300

Location: New Lebanon, NY 12125

Average time on market: 234 days Transmission: Automatic Color: Brz Description: New 2016 Ford F-150 for sale - $42,300
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/21/14/26/2017_ford_f-150-pic-7275105298878369692-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in New Lebanon, NY 12125

Price: $44,390

Location: New Lebanon, NY 12125

Average time on market: 61 days Transmission: Automatic Color: Gy Description: New 2017 Ford F-150 for sale - $44,390

New Ford F-150 at Marcotte Ford Sales

37Exact Matches
Price Range Unknown

Marcotte Ford Sales

Holyoke, MA (6 miles)
3 reviews

Latest Marcotte Ford Sales User Review

May 17, 2016
The listing was in error according to Marcotte and I was advised of this immediately. Good service.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Marcotte Ford Sales

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/08/11/20/2017_ford_f-150-pic-3395036394114332987-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL 4WD Used Cars in Holyoke, MA 01040

Price: Negotiable

Location: Holyoke, MA 01040

Average time on market: 70 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 XL 4WD for sale with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/08/11/20/2017_ford_f-150-pic-8762179563746165107-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD Used Cars in Holyoke, MA 01040

Price: Negotiable

Location: Holyoke, MA 01040

Average time on market: 66 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Lithium Gray Description: New 2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD for sale with Steel Wheels, Backup Camera, Power Package, Tow Package, Appearance Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/08/11/20/2017_ford_f-150-pic-8440781505547105060-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD Used Cars in Holyoke, MA 01040

Price: Negotiable

Location: Holyoke, MA 01040

Average time on market: 66 days Transmission: Automatic Color: Lithium Gray Description: New 2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD for sale with Steel Wheels, Tow Package, Off Road Package

New Ford F-150 at Family Ford of Enfield

34Exact Matches
Price Range Unknown

Family Ford of Enfield

Enfield, CT (8 miles)
6 reviews

Latest Family Ford of Enfield User Review

Jun 18, 2017
Mblawrence
Dealer contacted me right away, but the car that was listed as available already had a deposit on it.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Family Ford of Enfield

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Enfield, CT 06082

Price: Negotiable

Location: Enfield, CT 06082

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Enfield, CT 06082

Price: Negotiable

Location: Enfield, CT 06082

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Enfield, CT 06082

Price: Negotiable

Location: Enfield, CT 06082

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford F-150 for sale

New Ford F-150 at Crowley Ford Lincoln

34Exact Matches
Price Range $23,189 - $69,755

Crowley Ford Lincoln

Plainville, CT (32 miles)
12 reviews

Latest Crowley Ford Lincoln User Review

Jun 21, 2017
Went down to test drive, and was unable too. Nobody came out to help. I did receive a phone call afterwards. I told them the car was priced a little high.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Crowley Ford Lincoln

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 XL Used Cars in Plainville, CT 06062

Price: $23,189

Location: Plainville, CT 06062

Average time on market: 50 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2017 Ford F-150 XL for sale - $23,189
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 XL Used Cars in Plainville, CT 06062

Price: $24,104

Location: Plainville, CT 06062

Average time on market: 50 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2017 Ford F-150 XL for sale - $24,104
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/28/06/11/2016_ford_f-150-pic-8584849078995808958-152x114.jpeg

2016 Ford F-150 XL 4WD Used Cars in Plainville, CT 06062

Price: $26,548

Location: Plainville, CT 06062

Average time on market: 252 days Transmission: Automatic Color: Oxford White Description: New 2016 Ford F-150 XL 4WD for sale - $26,548

New Ford F-150 at Shaker Family Ford Lincoln

30Exact Matches
Price Range Unknown

Shaker Family Ford Lincoln

Watertown, CT (45 miles)
13 reviews

Latest Shaker Family Ford Lincoln User Review

Jun 13, 2017
The dealer called back, the internet sales person was very helpful, the person at the dealership too k45 minutes to discover the truck was off site for service for 2-3 days, and then called me about another truck but didn't know year or miles on it.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Shaker Family Ford Lincoln

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Watertown, CT 06795

Price: Negotiable

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Watertown, CT 06795

Price: Negotiable

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Watertown, CT 06795

Price: Negotiable

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Gold Description: New 2017 Ford F-150 for sale

New Ford F-150 at Mathieu Ford Sales

28Exact Matches
Price Range Unknown

Mathieu Ford Sales

Winchendon, MA (49 miles)
1 review

Latest Mathieu Ford Sales User Review

Jul 10, 2016
they responded quickly and were courteous
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Mathieu Ford Sales

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Winchendon, MA 01475

Price: Negotiable

Location: Winchendon, MA 01475

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Winchendon, MA 01475

Price: Negotiable

Location: Winchendon, MA 01475

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Lightning Blue Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Winchendon, MA 01475

Price: Negotiable

Location: Winchendon, MA 01475

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Lightning Blue Description: New 2017 Ford F-150 for sale

New Ford F-150 at Lamoureux Ford

28Exact Matches
Price Range Unknown

Lamoureux Ford

East Brookfield, MA (29 miles)
3 reviews

Latest Lamoureux Ford User Review

Nov 19, 2016
Would recommend this dealership very highly. Answered my call immediately and even thanked me the next day when I decided not to purchase the car. Class outfit.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Lamoureux Ford

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in East Brookfield, MA 01515

Price: Negotiable

Location: East Brookfield, MA 01515

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in East Brookfield, MA 01515

Price: Negotiable

Location: East Brookfield, MA 01515

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in East Brookfield, MA 01515

Price: Negotiable

Location: East Brookfield, MA 01515

Average time on market: 61 days Transmission: Automatic Color: Ruby Red Metallic Tinted Cc Description: New 2017 Ford F-150 for sale

New Ford F-150 at Mitchell Auto Group

27Exact Matches
Price Range $27,192 - $61,121

Mitchell Auto Group

Simsbury, CT (21 miles)
46 reviews

Latest Mitchell Auto Group User Review

Jun 17, 2017
Excellent customer service. Finance was no problem. Any questions were quickly answered
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Mitchell Auto Group

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/02/12/57/2017_ford_f-150-pic-8301981271374149462-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL 4WD Used Cars in Simsbury, CT 06089

Price: $27,192

Location: Simsbury, CT 06089

Average time on market: 70 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 XL 4WD for sale - $27,192
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/04/09/05/2016_ford_f-150-pic-8800507189966551175-152x114.jpeg

2016 Ford F-150 XL SuperCab 4WD Used Cars in Simsbury, CT 06089

Price: $28,211

Location: Simsbury, CT 06089

Average time on market: 226 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Description: New 2016 Ford F-150 XL SuperCab 4WD for sale - $28,211
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/25/10/04/2017_ford_f-150-pic-1513830203020224853-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL 4WD Used Cars in Simsbury, CT 06089

Price: $28,407

Location: Simsbury, CT 06089

Average time on market: 70 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford F-150 XL 4WD for sale - $28,407

New Ford F-150 at Central Ford

22Exact Matches
Price Range Unknown

Central Ford

Plainfield, CT (46 miles)
No Ratings

Top New Ford F-150 Matchesfrom Central Ford

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Plainfield, CT 06374

Price: Negotiable

Location: Plainfield, CT 06374

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bronze Fire Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Plainfield, CT 06374

Price: Negotiable

Location: Plainfield, CT 06374

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Plainfield, CT 06374

Price: Negotiable

Location: Plainfield, CT 06374

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford F-150 for sale

New Ford F-150 at Hoffman Ford

22Exact Matches
Price Range $46,207 - $61,799

Hoffman Ford

East Hartford, CT (23 miles)
11 reviews

Latest Hoffman Ford User Review

Jan 29, 2017
e4tami
They were very helpful however did not have what we were looking for
Is this review helpful? Yes | No

Response from Hoffman Ford:

Hello e4tami, Thank you for choosing Hoffman Ford Lincoln. We apologize that we did not have the vehicle that you were looking for; however we are pleased to read that our team was very helpful. We are here for you anytime you need us so let us know anytime you have any further questions or service needs. Kind regards, Alison Gilbert, Reputation Management Specialist, Hoffman Auto Group. Driven by Trust.

Top New Ford F-150 Matchesfrom Hoffman Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/27/11/55/2017_ford_f-150-pic-65388521443187620-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in East Hartford, CT 06108

Price: $46,207

Location: East Hartford, CT 06108

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: New 2017 Ford F-150 for sale - $46,207 with Backup Camera, Off Road Package, Tow Package, Alloy Wheels, Appearance Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/21/14/44/2017_ford_f-150-pic-6636531947836235482-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in East Hartford, CT 06108

Price: $61,799

Location: East Hartford, CT 06108

Average time on market: 61 days Transmission: Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford F-150 for sale - $61,799
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/18/11/16/2017_ford_f-150-pic-2053929018935367255-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in East Hartford, CT 06108

Price: Negotiable

Location: East Hartford, CT 06108

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 for sale

New Ford F-150 at Northampton Ford

21Exact Matches
Price Range Unknown

Northampton Ford

Northampton, MA (17 miles)
3 reviews

Latest Northampton Ford User Review

Mar 16, 2017
garygary1973
Follow up was immediate. Friendly people. Just over priced on the vehicle of interest
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Northampton Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/31/16/01/2017_ford_f-150-pic-7280108901791104043-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in Northampton, MA 01060

Price: Negotiable

Location: Northampton, MA 01060

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/31/11/17/2017_ford_f-150-pic-5255642505528699298-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in Northampton, MA 01060

Price: Negotiable

Location: Northampton, MA 01060

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/31/11/17/2017_ford_f-150-pic-5263664835270368649-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in Northampton, MA 01060

Price: Negotiable

Location: Northampton, MA 01060

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford F-150 for sale

New Ford F-150 at Litchfield Ford

19Exact Matches
Price Range $38,306 - $64,822

Litchfield Ford

Litchfield, CT (41 miles)
32 reviews

Latest Litchfield Ford User Review

Jun 20, 2017
ericm1
Awesome job did everything they said they would
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Litchfield Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/09/18/49/2017_ford_f-150-pic-6548036403906640283-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD Used Cars in Litchfield, CT 06759

Price: $38,306

Location: Litchfield, CT 06759

Average time on market: 66 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD for sale - $38,306 with Aluminum Wheels, Trailer Package, Power Package, Tow Package, SE Package, Appearance Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/17/19/07/2017_ford_f-150-pic-4980936619944472499-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD Used Cars in Litchfield, CT 06759

Price: $38,532

Location: Litchfield, CT 06759

Average time on market: 66 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: New 2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD for sale - $38,532 with Bluetooth, Aluminum Wheels, Trailer Package, Power Package, SE Package, Appearance Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/17/18/54/2016_ford_f-150-pic-6448346849000081673-152x114.jpeg

2016 Ford F-150 XL SuperCab 4WD Used Cars in Litchfield, CT 06759

Price: $39,295

Location: Litchfield, CT 06759

Average time on market: 226 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Metallic Description: New 2016 Ford F-150 XL SuperCab 4WD for sale - $39,295 with Power Package, SE Package, Alloy Wheels, Appearance Package, Bluetooth, Backup Camera, Trailer Package, Tow Package

New Ford F-150 at Lombard Ford Incorporated

15Exact Matches
Price Range $33,767 - $74,740

Lombard Ford Incorporated

Barkhamsted, CT (27 miles)
9 reviews

Latest Lombard Ford Incorporated User Review

May 8, 2017
We have purchase numerous Fords in the past, this has been out best experience thus far, our Sales contact, Corrine Markey, was awesome, we ended up buying a Mustang from her. We will definitely reach out to her for our next vehicle.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Lombard Ford Incorporated

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/27/13/46/2017_ford_f-150-pic-254820191577092801-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in Barkhamsted, CT 06063

Price: $33,767

Location: Barkhamsted, CT 06063

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Blue Description: New 2017 Ford F-150 for sale - $33,767
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/04/11/29/2017_ford_f-150-pic-2707945193692042329-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in Barkhamsted, CT 06063

Price: $35,120

Location: Barkhamsted, CT 06063

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Blue Description: New 2017 Ford F-150 for sale - $35,120
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/27/21/32/2017_ford_f-150-pic-4072217682471975459-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD Used Cars in Barkhamsted, CT 06063

Price: $40,293

Location: Barkhamsted, CT 06063

Average time on market: 66 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Description: New 2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD for sale - $40,293 with Steel Wheels

New Ford F-150 at Torrington Ford Lincoln

14Exact Matches
Price Range $32,388 - $61,660

Torrington Ford Lincoln

Torrington, CT (33 miles)
1 review

Latest Torrington Ford Lincoln User Review

Sep 12, 2015
Very responsive to my requests for information.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Torrington Ford Lincoln

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/10/23/25/2016_ford_f-150-pic-7900064601255501791-152x114.jpeg

2016 Ford F-150 XL 4WD Used Cars in Torrington, CT 06790

Price: $32,388

Location: Torrington, CT 06790

Average time on market: 252 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2016 Ford F-150 XL 4WD for sale - $32,388
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/10/23/23/2016_ford_f-150-pic-4286963711843426705-152x114.jpeg

2016 Ford F-150 XL 4WD Used Cars in Torrington, CT 06790

Price: $33,185

Location: Torrington, CT 06790

Average time on market: 252 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2016 Ford F-150 XL 4WD for sale - $33,185 with Backup Camera, Appearance Package
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD Used Cars in Torrington, CT 06790

Price: $40,656

Location: Torrington, CT 06790

Average time on market: 66 days Transmission: Automatic Color: Caribou Description: New 2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD for sale - $40,656 with Off Road Package

New Ford F-150 at Ray Seraphin Ford Incorporated

14Exact Matches
Price Range Unknown

Ray Seraphin Ford Incorporated

Vernon Rockville, CT (17 miles)
5 reviews

Latest Ray Seraphin Ford Incorporated User Review

May 27, 2017
Excellent sales and service teams. Really took care of me and helped put me into a very nice truck. Very happy and grateful.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Ray Seraphin Ford Incorporated

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Rockville, CT 06066

Price: Negotiable

Location: Rockville, CT 06066

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Metallic Tinted Cc Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Rockville, CT 06066

Price: Negotiable

Location: Rockville, CT 06066

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Rockville, CT 06066

Price: Negotiable

Location: Rockville, CT 06066

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Lithium Gray Description: New 2017 Ford F-150 for sale

New Ford F-150 at Courtesy Ford

12Exact Matches
Price Range $38,362 - $66,860

Courtesy Ford

Brooklyn, CT (40 miles)
1 review

Latest Courtesy Ford User Review

Sep 4, 2015
Big runaround. Never had a discussion with salesman, that didn't result in him trying to sell me a new F350, even though I told him several times, I only wanted used. Last straw, called me to look at 2012 F350 long bed. When I got there, truck was on lift having complete brake job, with two new front calipers. Plus it was a short bed, advertisement of prior owner still on door. He personally told me the truck was never in an accident, I personally found evidence of prior damage of the right rear fender, just like my accident inspect report said. I didn't tell him I had one, though. Then, he said " O.K.,O.K. , so we know you aren't buying this one. What's next? I've got some real nice looking 2015's to look at." I realized then that he was playing me with "Bait and Switch". I feel that he could've had that truck ready to go much earlier than the day he called me to come look at it. Which just happened to be the last day of the month that he made reference to, two days earlier. I left. I will never do business with this company in any way, shape, or form. This place gets the lowest possible rating I could give. Stay away. I do NOT recommend this place.
7 of 7 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Courtesy Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/06/23/14/2017_ford_f-150-pic-8485805106992400864-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in Brooklyn, CT 06234

Price: $38,362

Location: Brooklyn, CT 06234

Average time on market: 61 days Transmission: Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 for sale - $38,362
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/21/23/11/2017_ford_f-150-pic-6076982724086342317-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in Brooklyn, CT 06234

Price: $39,602

Location: Brooklyn, CT 06234

Average time on market: 61 days Transmission: Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford F-150 for sale - $39,602
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Brooklyn, CT 06234

Price: $39,732

Location: Brooklyn, CT 06234

Average time on market: 61 days Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford F-150 for sale - $39,732

New Ford F-150 at Girard Ford

11Exact Matches
Price Range $28,612 - $43,126

Girard Ford

Norwich, CT (48 miles)
24 reviews

Latest Girard Ford User Review

Jun 20, 2017
mrjax123
A no hassle, friendly, laid-back dealership. I made an appointment to take a drive, staff was waiting for me with vehicle READY. Purchased and made a very good deal. Thanks to Frank, salesperson, Marty, humorous general manager and very Pet Friendly person. Entire rest of staff seemed to all to be on the same page in HELPING customers. I would highly tell others of this dealership even though it is about 45 miles from my home. Keep up the excellent job and thanks for a good experience. Ray
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Girard Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/28/11/44/2017_ford_f-150-pic-5714286203306177898-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL 4WD Used Cars in Norwich, CT 06360

Price: $28,612

Location: Norwich, CT 06360

Average time on market: 70 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford F-150 XL 4WD for sale - $28,612 with Backup Camera, Trailer Package, Tow Package, Appearance Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/03/09/48/2017_ford_f-150-pic-2204157145033188830-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XLT SuperCab 4WD Used Cars in Norwich, CT 06360

Price: $33,167

Location: Norwich, CT 06360

Average time on market: 96 days Transmission: 6-Speed Automatic Description: New 2017 Ford F-150 XLT SuperCab 4WD for sale - $33,167 with Backup Camera, Tow Package, Trailer Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/03/08/20/2017_ford_f-150-pic-8458311060445013643-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD Used Cars in Norwich, CT 06360

Price: $33,308

Location: Norwich, CT 06360

Average time on market: 66 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Lightning Blue Description: New 2017 Ford F-150 XL SuperCab 4WD for sale - $33,308 with Aluminum Wheels, Appearance Package

New Ford F-150 at Ford of Greenfield

10Exact Matches
Price Range Unknown

Ford of Greenfield

Greenfield, MA (34 miles)
15 reviews

Latest Ford of Greenfield User Review

Jun 19, 2017
nrkus1
Tom was knowledgeable courteous and very helpful. I would highly recommend!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Ford of Greenfield

https://pictures.dealer.com/g/greenfieldfordfd/1503/72dc88895d7350fcc28be6131a932d20x.jpg

2017 Ford F-150 Used Cars in Greenfield, MA 01301

Price: Negotiable

Location: Greenfield, MA 01301

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/28/06/28/2017_ford_f-150-pic-7435996227043508025-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in Greenfield, MA 01301

Price: Negotiable

Location: Greenfield, MA 01301

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/28/06/28/2017_ford_f-150-pic-5449769787654986047-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 Used Cars in Greenfield, MA 01301

Price: Negotiable

Location: Greenfield, MA 01301

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford F-150 for sale

New Ford F-150 at Place Motor

8Exact Matches
Price Range $47,260

Place Motor

Webster, MA (37 miles)
3 reviews

Latest Place Motor User Review

Apr 7, 2017
The purchase went smooth as silk and Place was a great dealership to work with.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Place Motor

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/20/07/48/2017_ford_f-150-pic-5074042915049714134-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XLT SuperCab 4WD Used Cars in Webster, MA 01570

Price: $47,260

Location: Webster, MA 01570

Average time on market: 96 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Silver Description: New 2017 Ford F-150 XLT SuperCab 4WD for sale - $47,260 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/31/16/49/2017_ford_f-150-pic-6133812195786704832-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XLT SuperCab LB 4WD Used Cars in Webster, MA 01570

Price: Negotiable

Location: Webster, MA 01570

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford F-150 XLT SuperCab LB 4WD for sale with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Webster, MA 01570

Price: Negotiable

Location: Webster, MA 01570

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 for sale

New Ford F-150 at Dowling Ford Incorporated

7Exact Matches
Price Range Unknown

Dowling Ford Incorporated

Cheshire, CT (46 miles)
4 reviews

Latest Dowling Ford Incorporated User Review

Feb 9, 2017
Jim Funaro was great! A+ rating
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Dowling Ford Incorporated

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Cheshire, CT 06410

Price: Negotiable

Location: Cheshire, CT 06410

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Cheshire, CT 06410

Price: Negotiable

Location: Cheshire, CT 06410

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Cheshire, CT 06410

Price: Negotiable

Location: Cheshire, CT 06410

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 for sale

New Ford F-150 at Bowen's Garage Inc

6Exact Matches
Price Range Unknown

Bowen's Garage Inc

Eastford, CT (29 miles)
No Ratings

Top New Ford F-150 Matchesfrom Bowen's Garage Inc

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Eastford, CT 06242

Price: Negotiable

Location: Eastford, CT 06242

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ruby Red Metallic Tinted Cc Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Eastford, CT 06242

Price: Negotiable

Location: Eastford, CT 06242

Average time on market: 61 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Jeans Description: New 2017 Ford F-150 for sale
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Eastford, CT 06242

Price: Negotiable

Location: Eastford, CT 06242

Average time on market: 61 days Transmission: Automatic Color: Magnetic Description: New 2017 Ford F-150 for sale

New Ford F-150 at Putnam Ford

5Exact Matches
Price Range $45,245 - $55,295

Putnam Ford

Putnam, CT (38 miles)
18 reviews

Latest Putnam Ford User Review

May 25, 2017
Friendly and accommodating
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Putnam Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/09/00/45/2017_ford_f-150-pic-8838643857649478418-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XLT SuperCab 4WD Used Cars in Putnam, CT 06260

Price: $45,245

Location: Putnam, CT 06260

Average time on market: 96 days Transmission: Automatic Color: Blue Jeans Metallic Description: New 2017 Ford F-150 XLT SuperCab 4WD for sale - $45,245 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/14/13/43/2017_ford_f-150-pic-5747688044715602390-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XLT SuperCab 4WD Used Cars in Putnam, CT 06260

Price: $45,950

Location: Putnam, CT 06260

Average time on market: 96 days Transmission: Automatic Color: Blue Jeans Metallic Description: New 2017 Ford F-150 XLT SuperCab 4WD for sale - $45,950 with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/14/13/43/2017_ford_f-150-pic-7097055729614894849-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD Used Cars in Putnam, CT 06260

Price: $46,770

Location: Putnam, CT 06260

Average time on market: 80 days Transmission: Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD for sale - $46,770 with Bluetooth, Backup Camera, Appearance Package

New Ford F-150 at McLean Ford Inc

3Exact Matches
Price Range $30,549 - $41,699

McLean Ford Inc

Millerton, NY (48 miles)
15 reviews

Latest McLean Ford Inc User Review

May 22, 2017
I've been looking for this specific make and model for months, and found it 2 1/2 hours from home. I got a great deal at McLean Ford, where they just happened to have this trade in waiting for me. They sold it to me, filled the tank, and sent me on my way in about a half hour. And I have big plans for my little VW.
Is this review helpful? Yes | No

Response from McLean Ford Inc:

Thanks Kally! Enjoy the VW!

Top New Ford F-150 Matchesfrom McLean Ford Inc

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/25/04/25/2017_ford_f-150-pic-4552610712591152616-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XL 4WD Used Cars in Millerton, NY 12546

Price: $30,549

Location: Millerton, NY 12546

Average time on market: 70 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Description: New 2017 Ford F-150 XL 4WD for sale - $30,549 with Appearance Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/11/02/57/2017_ford_f-150-pic-8887913135495143651-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XLT SuperCab 4WD Used Cars in Millerton, NY 12546

Price: $39,999

Location: Millerton, NY 12546

Average time on market: 96 days Transmission: Automatic Color: Shadow Black Description: New 2017 Ford F-150 XLT SuperCab 4WD for sale - $39,999 with Bluetooth, Tow Package, Chrome Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/11/04/31/2017_ford_f-150-pic-4266372708612238671-152x114.jpeg

2017 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD Used Cars in Millerton, NY 12546

Price: $41,699

Location: Millerton, NY 12546

Average time on market: 80 days Transmission: Automatic Color: Shadow Black/magnetic Description: New 2017 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD for sale - $41,699 with Bluetooth, Tow Package

New Ford F-150 at Central Auto Group

1Exact Matches
Price Range $89,355

Central Auto Group

Plainfield, CT (46 miles)
2 reviews

Latest Central Auto Group User Review

Apr 8, 2017
1998dodgeram
Very helpful , I live six hours away and needed more pictures. They were helpful in sending more information. BUT , I couldn't understand why they don't do Carfax, considering the cost of some used vehicles, you would think they would be a part of that
Is this review helpful? Yes | No

Top New Ford F-150 Matchesfrom Central Auto Group

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-150 Used Cars in Plainfield, CT 06374

Price: $89,355

Location: Plainfield, CT 06374

Average time on market: 61 days Transmission: Automatic Color: Oxford White Description: New 2017 Ford F-150 for sale - $89,355

All F-150 Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.