New 2016 / 2017 Chevrolet Silverado 1500 For Sale Near Raleigh, NC

Front-quarter view. Copyright General Motors

Filter Results

listings

CarGurus Quick Poll

2015 Chevrolet Silverado 1500 LTZ Crew Cab 4WD Review
by subscriber

Chevrolet Silverado Ltz 2015

Just a regular truck for my husband. He loves it . It's a very manly thing . My husband says it one of top of the line luxury trucks. (WHATEVER) I like that at least it has a step for me to get in the truck ...

This model has incentives available - save $4,000 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Chevrolet Silverado 1500. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms and Conditions of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Chevrolet Silverado 1500 at John Hiester Chevrolet

149Exact Matches
Price Range $20,526 - $56,358

John Hiester Chevrolet

Fuquay Varina, NC (12 miles)
6 reviews

Latest John Hiester Chevrolet User Review

Mar 30, 2015
Good experience. Vehicle was not what I was looking for.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom John Hiester Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/15/11/23/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-1073984147828061233-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Fuquay Varina, NC 27526

Price: $20,526

Location: Fuquay Varina, NC 27526

Average time on market: 101 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $20,526
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/15/11/03/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-7380959553365049926-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Fuquay Varina, NC 27526

Price: $21,086

Location: Fuquay Varina, NC 27526

Average time on market: 101 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $21,086
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/15/11/00/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-6163750844148946142-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Fuquay Varina, NC 27526

Price: $21,493

Location: Fuquay Varina, NC 27526

Average time on market: 101 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $21,493 with Bluetooth

New Chevrolet Silverado 1500 at Sir Walter Chevrolet

120Exact Matches
Price Range $19,990 - $53,430

Sir Walter Chevrolet

Raleigh, NC (9 miles)
25 reviews

Latest Sir Walter Chevrolet User Review

Jan 16, 2017
Great communication!!!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom Sir Walter Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/12/08/16/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-2015460913045212263-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Raleigh, NC 27612

Price: $19,990

Location: Raleigh, NC 27612

Average time on market: 101 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $19,990
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/12/19/06/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-24704742736961363-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Raleigh, NC 27612

Price: $19,990

Location: Raleigh, NC 27612

Average time on market: 101 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $19,990
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/10/10/20/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-2927205448432305472-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Raleigh, NC 27612

Price: $19,990

Location: Raleigh, NC 27612

Average time on market: 101 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $19,990

New Chevrolet Silverado 1500 at Hendrick Chevrolet

102Exact Matches
Price Range $19,994 - $62,733

Hendrick Chevrolet

Cary, NC (10 miles)
19 reviews

Latest Hendrick Chevrolet User Review

Dec 3, 2016
really poor follow up. One email to tell me I didn't leave a correct phone number. I replied with a phone number and still have never heard from them. When looking at their inventory I also didn't find the car.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom Hendrick Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/06/21/17/12/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-3727532853133725496-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck Used Cars in Cary, NC 27511

Price: $19,994

Location: Cary, NC 27511

Average time on market: 98 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck for sale - $19,994 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/02/16/52/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-1991170709553300538-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck Used Cars in Cary, NC 27511

Price: $20,504

Location: Cary, NC 27511

Average time on market: 98 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck for sale - $20,504 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/02/16/52/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-4290650437085560454-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck Used Cars in Cary, NC 27511

Price: $21,171

Location: Cary, NC 27511

Average time on market: 98 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck for sale - $21,171 with Convenience Package

New Chevrolet Silverado 1500 at Capital Chevrolet

91Exact Matches
Price Range $29,960 - $62,125

Capital Chevrolet

Raleigh, NC (2 miles)
10 reviews

Latest Capital Chevrolet User Review

Dec 31, 2016
Overall good experience but had to wait an extremely long time for the Rep and vehicle still had to be gassed up which extended the wait time even more.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Capital Chevrolet:

Colin, thank you for taking the time to give us a review. We apologize you had such a long wait. We are working on improving that part of the process. I welcome you to contact me directly with any concerns you had during the process. I also welcome any suggestions you have on improving it so next you buy from us we can have you out in a more timely fashion. jmoore@capitalchevroletnc.com or 984-255-2550 -JC

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom Capital Chevrolet

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Raleigh, NC 27604

Price: $29,960

Location: Raleigh, NC 27604

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $29,960
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Raleigh, NC 27604

Price: $29,960

Location: Raleigh, NC 27604

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $29,960
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Raleigh, NC 27604

Price: $34,645

Location: Raleigh, NC 27604

Average time on market: 101 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $34,645 with Bluetooth, Trailer Package, Convenience Package

New Chevrolet Silverado 1500 at Deacon Jones Auto Park

82Exact Matches
Price Range $30,354 - $59,969

Deacon Jones Auto Park

Smithfield, NC (25 miles)
48 reviews

Latest Deacon Jones Auto Park User Review

Jan 14, 2017
They called me but wouldn't discuss price at all unless I drove 100 miles or so to stand on their lot. I bought a car elsewhere!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom Deacon Jones Auto Park

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/21/08/16/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-838245130295130992-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck Used Cars in Smithfield, NC 27577

Price: $30,354

Location: Smithfield, NC 27577

Average time on market: 98 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck for sale - $30,354 with Steel Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck Used Cars in Smithfield, NC 27577

Price: $30,659

Location: Smithfield, NC 27577

Average time on market: 29 days Transmission: Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck for sale - $30,659 with Steel Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Smithfield, NC 27577

Price: $31,834

Location: Smithfield, NC 27577

Average time on market: 43 days Transmission: Automatic Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $31,834

New Chevrolet Silverado 1500 at Universal Chevrolet Company

71Exact Matches
Price Range $28,775 - $58,335

Universal Chevrolet Company

Wendell, NC (15 miles)
6 reviews

Latest Universal Chevrolet Company User Review

Jul 27, 2016
Good communication
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom Universal Chevrolet Company

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/26/01/35/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-297840832167486674-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Wendell, NC 27591

Price: $28,775

Location: Wendell, NC 27591

Average time on market: 101 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $28,775
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/30/01/54/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-571642729696657048-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Wendell, NC 27591

Price: $28,875

Location: Wendell, NC 27591

Average time on market: 101 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $28,875
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/29/00/56/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-2972943979337933015-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Wendell, NC 27591

Price: $28,930

Location: Wendell, NC 27591

Average time on market: 101 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $28,930

New Chevrolet Silverado 1500 at John Hiester Chevrolet of Lillington

52Exact Matches
Price Range $24,630 - $66,000

John Hiester Chevrolet of Lillington

Lillington, NC (26 miles)
3 reviews

Latest John Hiester Chevrolet of Lillington User Review

Nov 23, 2016
good communication
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom John Hiester Chevrolet of Lillington

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/11/09/05/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-9217594701577250388-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Lillington, NC 27546

Price: $24,630

Location: Lillington, NC 27546

Average time on market: 101 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $24,630
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/10/10/25/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-5916180775503303083-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Double Cab Used Cars in Lillington, NC 27546

Price: $38,316

Location: Lillington, NC 27546

Average time on market: 29 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Double Cab for sale - $38,316 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/05/12/14/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-7294056321590510446-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Double Cab Used Cars in Lillington, NC 27546

Price: $38,316

Location: Lillington, NC 27546

Average time on market: 29 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Pepperdust Metallic Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Double Cab for sale - $38,316 with Bluetooth, Alloy Wheels

New Chevrolet Silverado 1500 at Chevrolet of Goldsboro

49Exact Matches
Price Range $31,289 - $57,302

Chevrolet of Goldsboro

Goldsboro, NC (49 miles)
17 reviews

Latest Chevrolet of Goldsboro User Review

Jan 17, 2017
Good service and stuff
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom Chevrolet of Goldsboro

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/07/14/49/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-2875692132803044385-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LS Used Cars in Goldsboro, NC 27530

Price: $31,289

Location: Goldsboro, NC 27530

Transmission: 6-Speed Automatic Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LS for sale - $31,289 with Navigation System, Steel Wheels, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/09/12/19/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-7054251643550707125-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LS Used Cars in Goldsboro, NC 27530

Price: $32,930

Location: Goldsboro, NC 27530

Transmission: 6-Speed Automatic Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LS for sale - $32,930 with Navigation System, Steel Wheels, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/26/12/46/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-8185651152186329991-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LS Used Cars in Goldsboro, NC 27530

Price: $33,424

Location: Goldsboro, NC 27530

Transmission: 6-Speed Automatic Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LS for sale - $33,424 with Navigation System, Steel Wheels, Bluetooth

New Chevrolet Silverado 1500 at Bleecker Chevrolet

45Exact Matches
Price Range $28,911 - $61,850

Bleecker Chevrolet

Dunn, NC (33 miles)
11 reviews

Latest Bleecker Chevrolet User Review

Aug 21, 2016
The dealer contacted me, but I wanted a vehicle not on their lot. I gave them specific information, and they never got back to me. They lost a sale as I found the vehicle I wanted at another area dealership.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom Bleecker Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/19/11/40/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-1727196583800893201-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Dunn, NC 28334

Price: $28,911

Location: Dunn, NC 28334

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $28,911 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/17/11/16/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-6117584194528419866-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Dunn, NC 28334

Price: $28,950

Location: Dunn, NC 28334

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $28,950 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/19/12/21/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-5927846130407466729-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Dunn, NC 28334

Price: $28,950

Location: Dunn, NC 28334

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $28,950 with Steel Wheels

New Chevrolet Silverado 1500 at Hendrick Chevrolet Buick GMC Cadillac Southpoint

41Exact Matches
Price Range $23,880 - $62,230

Hendrick Chevrolet Buick GMC Cadillac Southpoint

Durham, NC (19 miles)
17 reviews

Latest Hendrick Chevrolet Buick GMC Cadillac Southpoint User Review

Jan 9, 2017
Though the vehicle I came to see was not in the condition I expected it to be in and I didn't like the interior color, The sales team was all in all very courteous and professional.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom Hendrick Chevrolet Buick GMC Cadillac Southpoint

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/23/16/45/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-4039131646736340389-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck Used Cars in Durham, NC 27713

Price: $23,880

Location: Durham, NC 27713

Average time on market: 98 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck for sale - $23,880
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/10/05/47/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-7064094243998649036-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 LS Used Cars in Durham, NC 27713

Price: $23,880

Location: Durham, NC 27713

Average time on market: 96 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 LS for sale - $23,880
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/20/06/01/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-3295893096269589723-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck Used Cars in Durham, NC 27713

Price: $25,155

Location: Durham, NC 27713

Average time on market: 98 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck for sale - $25,155 with Convenience Package

New Chevrolet Silverado 1500 at J&M Chevrolet

36Exact Matches
Price Range $28,471 - $54,623

J&M Chevrolet

Zebulon, NC (18 miles)
8 reviews

Latest J&M Chevrolet User Review

Apr 6, 2016
Did not respond to email, had to call. Didn't seem like they had any interest working with us.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom J&M Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/19/22/32/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-5065741901362572126-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck Used Cars in Zebulon, NC 27597

Price: $28,471

Location: Zebulon, NC 27597

Average time on market: 29 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck for sale - $28,471
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck Used Cars in Zebulon, NC 27597

Price: $28,471

Location: Zebulon, NC 27597

Average time on market: 29 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck for sale - $28,471
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/19/22/32/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-2204739776124905788-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LS Used Cars in Zebulon, NC 27597

Price: $30,065

Location: Zebulon, NC 27597

Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LS for sale - $30,065

New Chevrolet Silverado 1500 at Hubert Vester Chevrolet

25Exact Matches
Price Range $29,440 - $46,630

Hubert Vester Chevrolet

Wilson, NC (38 miles)
2 reviews

Latest Hubert Vester Chevrolet User Review

Sep 27, 2016
Awesome experience. We ask for the Carfax, bought the vehicle the next day. We worked with Mack Vester. He was wonderful.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom Hubert Vester Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/19/09/28/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-6310761819165037315-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Wilson, NC 27896

Price: $29,440

Location: Wilson, NC 27896

Average time on market: 101 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $29,440
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/19/09/13/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-5864580863737608780-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD Used Cars in Wilson, NC 27896

Price: $43,726

Location: Wilson, NC 27896

Average time on market: 52 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Red Hot Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD for sale - $43,726 with Navigation System, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/19/10/43/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-5026053863545912964-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LTZ Crew Cab 4WD Used Cars in Wilson, NC 27896

Price: $46,630

Location: Wilson, NC 27896

Average time on market: 42 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LTZ Crew Cab 4WD for sale - $46,630 with Bluetooth, Leather Seats, Trailer Package, Navigation System, Alloy Wheels

New Chevrolet Silverado 1500 at Charles Boyd Chevrolet Cadillac Buick GMC Of Henderson

17Exact Matches
Price Range $31,712 - $58,927

Charles Boyd Chevrolet Cadillac Buick GMC Of Henderson

Henderson, NC (40 miles)
18 reviews

Latest Charles Boyd Chevrolet Cadillac Buick GMC Of Henderson User Review

Dec 31, 2016
Excellent dealership. Once I decided I was interested in a vehicle they had this dealer was very helpful. Upon visiting the dealership I ultimately bought the vehicle. Everyone we came in contact there was super friendly and helpful. I was also impressed by the amount of a selection in all vehicles up there. Had it been warmer I could have spent quite a while browsing their inventory. Special thanks to Logan, my salesman, who was awesome!
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Charles Boyd Chevrolet Cadillac Buick GMC Of Henderson:

Hi Missy!
We do the HAPPY DANCE when we see 5 STARS! That is what we strive for every day! We work very hard to provide a great selection to our customers in addition to excellent customer service! Thank you for noticing and for taking the time to tell us about it! We look forward to working with you again in the future!!  If I can ever be of assistance to you, please feel free to reach out to me at 252-492-6161.
B. Farrar-Clary

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom Charles Boyd Chevrolet Cadillac Buick GMC Of Henderson

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/27/04/21/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-6902652199115681598-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck Used Cars in Henderson, NC 27536

Price: $31,712

Location: Henderson, NC 27536

Average time on market: 29 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck for sale - $31,712
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/16/04/15/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-2921230220471614270-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 Custom Double Cab Used Cars in Henderson, NC 27536

Price: $37,912

Location: Henderson, NC 27536

Average time on market: 34 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 Custom Double Cab for sale - $37,912 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/12/02/51/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-5303499153613233728-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 Custom Double Cab 4WD Used Cars in Henderson, NC 27536

Price: $41,557

Location: Henderson, NC 27536

Average time on market: 38 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Red Hot Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 Custom Double Cab 4WD for sale - $41,557 with Bluetooth

New Chevrolet Silverado 1500 at LBJ Chevrolet of Nashville

17Exact Matches
Price Range $44,635 - $58,165

LBJ Chevrolet of Nashville

Nashville, NC (41 miles)
8 reviews

Latest LBJ Chevrolet of Nashville User Review

Dec 12, 2016
This dealership is a small dealership. Dynamite comes in small packages. They gave me a smoking deal I could not walk away from. They have promised to follow through with my requests and I haveso far, been very pleased.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom LBJ Chevrolet of Nashville

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/27/05/57/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-8788004846113219319-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Double Cab 4WD Used Cars in Nashville, NC 27856

Price: $44,635

Location: Nashville, NC 27856

Average time on market: 34 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Double Cab 4WD for sale - $44,635 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/31/05/43/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-8972163006416758311-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab Used Cars in Nashville, NC 27856

Price: $46,635

Location: Nashville, NC 27856

Average time on market: 54 days Transmission: Automatic Color: Gan_silver_ice Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab for sale - $46,635 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/05/05/00/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-8405760591346489057-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD Used Cars in Nashville, NC 27856

Price: $47,500

Location: Nashville, NC 27856

Average time on market: 52 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gmu_pepperdust____ Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD for sale - $47,500 with Navigation System, Bluetooth, Aluminum Wheels

New Chevrolet Silverado 1500 at Capital Chevrolet Commercial

16Exact Matches
Price Range $29,170 - $38,421

Capital Chevrolet Commercial

Raleigh, NC (2 miles)
No Ratings

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom Capital Chevrolet Commercial

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/20/04/55/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-8803407064809892803-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Raleigh, NC 27604

Price: $29,170

Location: Raleigh, NC 27604

Average time on market: 43 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $29,170
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/20/04/55/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-8341437521876502055-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Raleigh, NC 27604

Price: $29,450

Location: Raleigh, NC 27604

Average time on market: 101 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $29,450
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/20/04/55/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-1182008886042333269-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Raleigh, NC 27604

Price: $29,550

Location: Raleigh, NC 27604

Average time on market: 101 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $29,550

New Chevrolet Silverado 1500 at Tar Heel Chevrolet Buick GMC

15Exact Matches
Price Range $29,174 - $58,314

Tar Heel Chevrolet Buick GMC

Roxboro, NC (46 miles)
4 reviews

Latest Tar Heel Chevrolet Buick GMC User Review

Apr 9, 2016
They were responsive to my inquiry.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom Tar Heel Chevrolet Buick GMC

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Roxboro, NC 27573

Price: $29,174

Location: Roxboro, NC 27573

Average time on market: 101 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2016 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $29,174
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Silverado 1500 LS Double Cab Used Cars in Roxboro, NC 27573

Price: $36,089

Location: Roxboro, NC 27573

Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LS Double Cab for sale - $36,089
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Silverado 1500 LS Crew Cab 4WD Used Cars in Roxboro, NC 27573

Price: $44,764

Location: Roxboro, NC 27573

Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LS Crew Cab 4WD for sale - $44,764 with Bluetooth

New Chevrolet Silverado 1500 at Kenly Chevrolet

14Exact Matches
Price Range Unknown

Kenly Chevrolet

Kenly, NC (32 miles)
11 reviews

Latest Kenly Chevrolet User Review

Aug 31, 2016
Got back with me fast on Truck just a little high I though on price for what truck is
Is this review helpful? Yes | No

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom Kenly Chevrolet

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/31/04/43/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-4736024736872847442-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD Used Cars in Kenly, NC 27542

Price: Negotiable

Location: Kenly, NC 27542

Average time on market: 52 days Transmission: Automatic Color: White Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD for sale with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/02/04/43/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-5321893367167739129-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD Used Cars in Kenly, NC 27542

Price: Negotiable

Location: Kenly, NC 27542

Average time on market: 52 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD for sale with Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/13/00/53/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-8036661824365271397-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD Used Cars in Kenly, NC 27542

Price: Negotiable

Location: Kenly, NC 27542

Average time on market: 52 days Transmission: Automatic Color: Red Hot Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD for sale with Bluetooth, Backup Camera

New Chevrolet Silverado 1500 at Wilkinson Chevrolet Buick GMC Cadillac

10Exact Matches
Price Range $37,750 - $57,000

Wilkinson Chevrolet Buick GMC Cadillac

Sanford, NC (37 miles)
4 reviews

Latest Wilkinson Chevrolet Buick GMC Cadillac User Review

Sep 2, 2016
Great people to work with! Well worth the short drive from the Triangle.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Wilkinson Chevrolet Buick GMC Cadillac:

Thank you for your kind words, Lauren! We're glad you enjoyed your visit and we hope to see you again in the future!

Top New Chevrolet Silverado 1500 Matchesfrom Wilkinson Chevrolet Buick GMC Cadillac

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/16/07/12/2015_chevrolet_silverado_1500-pic-2179978040826921195-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD Used Cars in Sanford, NC 27330

Price: $37,750

Location: Sanford, NC 27330

Average time on market: 35 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: New 2015 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD for sale - $37,750 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/16/07/12/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-1387160013886245091-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD Used Cars in Sanford, NC 27330

Price: $45,250

Location: Sanford, NC 27330

Average time on market: 52 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Deep Ocean Blue Metallic Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD for sale - $45,250 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/16/07/12/2017_chevrolet_silverado_1500-pic-136615230314881458-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD Used Cars in Sanford, NC 27330

Price: $46,500

Location: Sanford, NC 27330

Average time on market: 52 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2017 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD for sale - $46,500 with Bluetooth, Backup Camera

All Silverado 1500 Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.