Woodall Auto Mall

1063 Riverside Dr
Danville, VA 24541

Map & Directions

Sales: (434) 442-4647

Today 8:30 AM - 7:00 PM (Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/8/7/1/20707791178x152.jpg

2013 Ford Flex Limited AWD Used Cars in Danville, VA 24541

Good Deal
$1,745 BELOW
CarGurus IMV of $15,633

Price: $13,888

Mileage: 102,746

Location: Danville, VA 24541

Average time on market: 15 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Burgundy Description: Used 2013 Ford Flex Limited AWD for sale - $13,888, 102,746 miles with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/0/6/3/19738719360x152.jpg

2015 Hyundai Santa Fe Limited AWD Used Cars in Danville, VA 24541

Good Deal
$1,885 BELOW
CarGurus IMV of $20,862

Price: $18,977

Mileage: 59,814

Location: Danville, VA 24541

Average time on market: 48 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Iron Frost Description: Used 2015 Hyundai Santa Fe Limited AWD for sale - $18,977, 59,814 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Alloy Wheels
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/4/6/5/19746028564x152.jpg

2018 Hyundai Elantra GT Sport FWD Used Cars in Danville, VA 24541

Good Deal
$1,116 BELOW
CarGurus IMV of $20,004

Price: $18,888

Mileage: 383

Location: Danville, VA 24541

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Ceramic White Description: Used 2018 Hyundai Elantra GT Sport FWD for sale - $18,888, 383 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Alloy Wheels
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/6/8/5/20696559586x152.jpg

2019 Nissan Kicks S FWD Used Cars in Danville, VA 24541

Good Deal
$1,122 BELOW
CarGurus IMV of $18,622

Price: $17,500

Mileage: 4,335

Location: Danville, VA 24541

Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Gun Metallic Description: Used 2019 Nissan Kicks S FWD for sale - $17,500, 4,335 miles with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck 4WD Used Cars in Danville, VA 24540

Good Deal
$1,729 BELOW
CarGurus IMV of $24,622

Price: $22,893

Mileage: 33,974

Location: Danville, VA 24540

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: Used 2017 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck 4WD for sale - $22,893, 33,974 miles with Backup Camera, Convenience Package
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/9/3/5/19801733539x152.jpg

2016 Chevrolet Silverado 1500 LT Double Cab 4WD Used Cars in Danville, VA 24541

Good Deal
$1,130 BELOW
CarGurus IMV of $30,107

Price: $28,977

Mileage: 27,840

Location: Danville, VA 24541

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: Used 2016 Chevrolet Silverado 1500 LT Double Cab 4WD for sale - $28,977, 27,840 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Navigation System, Alloy Wheels
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/8/5/9/19940879958x152.jpg

2016 Nissan Altima 2.5 SV Used Cars in Danville, VA 24541

Fair Deal
$733 BELOW
CarGurus IMV of $15,699

Price: $14,966

Mileage: 31,096

Location: Danville, VA 24541

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Brilliant Silver Description: Used 2016 Nissan Altima 2.5 SV for sale - $14,966, 31,096 miles with Backup Camera
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2015 Nissan Versa 1.6 SV Used Cars in Danville, VA 24541

Fair Deal
$880 BELOW
CarGurus IMV of $10,380

Price: $9,500

Mileage: 37,264

Location: Danville, VA 24541

Average time on market: 15 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Brilliant Silver Description: Used 2015 Nissan Versa 1.6 SV for sale - $9,500, 37,264 miles with Bluetooth
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/2/8/3/19676449382x152.jpg

2017 Chevrolet Equinox LS AWD Used Cars in Danville, VA 24541

Fair Deal
$539 BELOW
CarGurus IMV of $17,523

Price: $16,984

Mileage: 32,001

Location: Danville, VA 24541

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2017 Chevrolet Equinox LS AWD for sale - $16,984, 32,001 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/4/7/9/20775607974x152.jpg

2013 Hyundai Sonata Limited FWD Used Cars in Danville, VA 24541

Fair Deal
$468 BELOW
CarGurus IMV of $11,368

Price: $10,900

Mileage: 76,314

Location: Danville, VA 24541

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Shimmering White Description: Used 2013 Hyundai Sonata Limited FWD for sale - $10,900, 76,314 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Premium Package
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/2/7/3/20272114372x152.jpg

2017 Honda CR-V Touring AWD Used Cars in Danville, VA 24541

Fair Deal
$480 BELOW
CarGurus IMV of $28,068

Price: $27,588

Mileage: 25,766

Location: Danville, VA 24541

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Black Description: Used 2017 Honda CR-V Touring AWD for sale - $27,588, 25,766 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/8/5/9/19791927958x152.jpg

2016 Jeep Renegade Latitude Used Cars in Danville, VA 24541

Fair Deal
$468 BELOW
CarGurus IMV of $16,916

Price: $16,448

Mileage: 18,050

Location: Danville, VA 24541

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 9-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2016 Jeep Renegade Latitude for sale - $16,448, 18,050 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Quick Order Package
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/6/1/9/20200022916x152.jpg

2017 GMC Terrain SLE1 Used Cars in Danville, VA 24541

Fair Deal
$378 BELOW
CarGurus IMV of $18,266

Price: $17,888

Mileage: 16,461

Location: Danville, VA 24541

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Onyx Black Description: Used 2017 GMC Terrain SLE1 for sale - $17,888, 16,461 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/8/6/9/20704812968x152.jpg

2019 Nissan Altima 2.5 S FWD Used Cars in Danville, VA 24541

Fair Deal
$433 BELOW
CarGurus IMV of $20,333

Price: $19,900

Mileage: 4,822

Location: Danville, VA 24541

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Gun Metallic Description: Used 2019 Nissan Altima 2.5 S FWD for sale - $19,900, 4,822 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start
https://inventory-dmg.assets-cdk.com/5/1/3/20190452315x152.jpg

2017 GMC Acadia SLE-2 AWD Used Cars in Danville, VA 24541

Fair Deal
$485 BELOW
CarGurus IMV of $27,483

Price: $26,998

Mileage: 20,245

Location: Danville, VA 24541

Average time on market: 43 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Frost Tricoat Description: Used 2017 GMC Acadia SLE-2 AWD for sale - $26,998, 20,245 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Navigation System, Alloy Wheels
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Aug 23, 2019
Great job
Jun 5, 2019
Friendly and Helpful
Feb 28, 2019
My brother dealt with them but they stayed in contact.
Oct 26, 2018
Have only talked on phone was very informative about 2 vehicles was looking at
Oct 3, 2018
Very attentive! They reached out as soon as they received my message. Mona is very helpful and committed, not pushy!
Sep 17, 2018
GuruVPKNK
Great price although it was sold before I could come, they let me know.
Sep 2, 2018
The staff was wonderful worked with me right down to the deal was done
Apr 24, 2018
Great Job. I love my truck.
Response from current dealership:
Thanks for your 5 star review Daniel!  We appreciate your feedback and glad you are loving your new truck!
Apr 22, 2018
Guru51XCZ
Great feed back
Response from current dealership:
Thanks for your high star rating!  We appreciate your feedback!
Apr 17, 2018
Told them I was driving an hour and a half to come test drive n possibly get this truck on Saturday but then I had to work so I then told them I would come on Monday in which I did - then when I arrive we got a clueless salesman who didn’t listen to what I wanted and tried to sell me everything I didn’t want!! Terrible experience and wasted a lot of my time!!
Response from current dealership:
Carolyn, thanks for your feedback.  We're upset to hear your experience with us was disappointing.  We would like to turn this experience around.  Please reach out to our Customer Experience Manager, Kristy so we can turn this experience around for you.  

  
Jan 18, 2018
Very good and professional staff. I got the price I wanted and the car I wanted and the transaction was very fast.
Response from current dealership:
Gerhard, thanks for your 5 star review and positive feedback!  Customer satisfaction is our number one priority and we are glad we could provide you with the Woodall Way of customer satisfaction!
Dec 29, 2017
Heard a noise while test-driving was supposed to be checked out and amounted to nothing wrong. Still heard problem and call dealership said they would call me back never heard anything else.
Response from current dealership:
Hi Phillip!  I spoke with your sales consultant and he said you left happy.  I am under the impression everything has been worked out.  If it hasn't let me know so we can get moving on this.  Thanks for reaching out.
Oct 10, 2017
All I got was a run around and they don't want to listen what you have to say. I told them we can't talk on the phone but email is just fine because I work 3rd shift and I sleep during the day. What do they do? They called me during the day. If you have a few questions for them they will hit your credit hard first and then they will answer your question. I end up having 3 salesperson contacting me and I don't think they even communication with each other because I'm having to repeat the same questions. If your looking for a vehicle always keep in mind to shop for the right sales team as well because people will ask you where did you get your vehicle.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
James, thank you for taking the time to leave us feedback in regards to your experience.  We are sorry those things occured.  If willing, please reach out and let us make the experience better for you.  
Sep 21, 2017
rmikec
Good folloup
Response from current dealership:
Thank you for the high star rating!  We appreciate your feedback!
Read 24 old reviews
Aug 23, 2017
the best...
Apr 7, 2017
Contacted me back quickly. Seems to be on top of things. The car was not going to be sold at this time
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks Jonathan!  We're glad we could provide you with prompt service!  Let us know if you need further assistance.  We are here to help!  
Mar 28, 2017
TOOMUCHSTUFF1943
Responded quickly. We ended up buying from this dealer.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for your positive feedback!  We are glad to have you as a customer and look forward to servicing your needs through the years.
Mar 6, 2017
Sales department responded quickly. I did not contact back because I found one closer to my home.
Response from current dealership:
Thanks Clarence we appreciate you giving us the chance to try and help you find a vehicle.   Thank you for your positive feedback.  
Jan 27, 2017
nwebbvette
Very professional. Good value on my purchase of this vehicle.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We would like to thank you for your kind words. We appreciate this feedback.  Robert Woodall Chevrolet Buick GMC Cadillac prides ourselves on how we treat our customers and reviews like yours help us to make sure that we're meeting our standards.
Jan 26, 2017
He was great,I would recommend him to friends and family.
Response from current dealership:
Thank you for taking your time to share your experience with us!  We appreciate your referrals and continued business!
Dec 4, 2016
Told too make sure second row bench they did guess what 3 hour round trip loss later had a center console ......sorry
0 people found this review helpful.
Sep 19, 2016
SKing5043
Responded within 6 hours but vehicle had been sold.
1 people found this review helpful.
Aug 30, 2016
Dealer responded fast with enthusiasm but was very firm on their price
Aug 4, 2016
Dealer contacted very quickly, also followed up on initial contact. Once arrived at dealership salesman and sales staff were professional, prepared, and very friendly. Salesman also contacted one last time to ask if I had any more questions about the purchase. No pressure from beginning to end. Very pleased.
Jul 30, 2016
Fantastic deal, can't believe it took as long as it did when I showed up with a check from my credit union, should have taken an hour. Took closer to 3. Overall happy with the deal and dealership
May 8, 2016
Fast response, very helpful. We weren't able to meet on price, but they tried and maintained good contact.
Apr 10, 2016
Worked with me to get the Cadillac I wanted.
Mar 5, 2016
Zenaida08
They have been very helpful. I have not been able to get to the dealership yet because of my son getting sick but they are very professional and have stayed in contact with us.
Feb 5, 2016
MarsbarsCT
They were immediately responsive. Pricing is very attractive.
Nov 18, 2015
my experience was Great!
Nov 7, 2015
You showed where the price was only fair. I gave a offer with that in mind and I was told via e-mail they would come off only $500.00. I felt the car was still over priced.
Oct 17, 2015
It was great made me feel at ease and not stressed.
Oct 2, 2015
We drove 2 hours to buy from this team. Tim stayed after closing to give us a test drive & answer all our questions. Randy very capably completed the entire registration process ... No standing in DMV lines! See Mike & his awesome team for your next Hyundai!
Aug 26, 2015
Had a great experience. I love my car, I recommend anyone to robert Woodall ask for Tim Crews.. Very nice people
Mar 1, 2015
Very nice experience. Everyone was friendly. Would drive 1hr and 20 min again to do business with.
Dec 16, 2012
Very helpful
Oct 1, 2012
very nice people
Sep 29, 2012
Although I did not purchase from them, they faithfully called and gave me info and were very nice.

Other Nearby Dealers

Westcott Automotive Inc. - 138 listings
2410 S Church St Burlington, NC 27215
15 reviews
Flow Auto Center of Greensboro - 389 listings
1205 Bridford Pkwy Greensboro, NC 27407
14 reviews
Midpoint Chevrolet Buick GMC - 170 listings
17801 Virgil Goode Hwy Rocky Mount, VA 24151
9 reviews
Vestal Buick GMC - 541 listings
900 North Carolina 66 Kernersville, NC 27284
24 reviews
Sport Durst Hyundai
4507 Durham Chapel Hill Blvd Durham, NC 27707
5 reviews
Modern Chevrolet-Cadillac of Burlington - 222 listings
2616 Alamance Rd Burlington, NC 27215
15 reviews
Bill Black Chevrolet Cadillac Incorporated - 460 listings
601 E Bessemer Ave Greensboro, NC 27405
27 reviews
Tri-City Chevrolet Buick GMC - 97 listings
908 South Van Buren Rd Eden, NC 27288
12 reviews
Moore's Chevrolet - 58 listings
7459 Hwy 58 Business Clarksville, VA 23927
1 review
Highview Motors GMC - 46 listings
1409 N Main St Altavista, VA 24517
1 review
Capital Hyundai Subaru of Greensboro - 257 listings
801 E. Bessemer Ave. Greensboro, NC 27405
20 reviews
Parks Chevrolet Kernersville - 697 listings
615 Hwy 66 S Kernersville, NC 27284
68 reviews
GR Chevrolet Buick GMC Cadillac - 220 listings
930 Fairystone Park Hwy Stanleytown, VA 24168
12 reviews
Terry Labonte Chevrolet - 689 listings
1401 Bridford Pkwy Greensboro, NC 27407
31 reviews
Smart Chevrolet - 219 listings
4417 Nc Highway 704 Madison, NC 27025
56 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,092 Great Deals out of 223,789 listings starting at $600
Used Ford F-250 Super Duty
595 Great Deals out of 42,684 listings starting at $2,500
Used Chevrolet Silverado 1500
2,436 Great Deals out of 189,619 listings starting at $999
Used Chevrolet Silverado 2500HD
456 Great Deals out of 35,712 listings starting at $2,499
Used Ram 1500
1,689 Great Deals out of 146,773 listings starting at $5,200
Used Ram 2500
345 Great Deals out of 38,649 listings starting at $6,999
Used Toyota RAV4
1,061 Great Deals out of 64,757 listings starting at $1,888
Used Nissan Rogue
1,019 Great Deals out of 73,477 listings starting at $1,488
Used Toyota Camry
986 Great Deals out of 70,581 listings starting at $699
Used Honda CR-V
1,120 Great Deals out of 94,196 listings starting at $1,295
Used Honda Civic
644 Great Deals out of 52,750 listings starting at $900
Used Toyota Corolla
699 Great Deals out of 57,337 listings starting at $750
Used Honda Accord
879 Great Deals out of 67,727 listings starting at $1,000
Used Ford Escape
1,589 Great Deals out of 85,208 listings starting at $209
Used Chevrolet Equinox
1,402 Great Deals out of 91,356 listings starting at $1,000