Spitzer Ford Hartville

Is this your dealership? Sign up for a dealer account

Internet Approved, Blue Oval Certified

543 West Maple Street
Hartville, OH 44632

Sales: (330) 403-8092

Service: (855) 811-7307

Today 9:00 AM - 6:00 PM
(Open Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/10/09/2017_chevrolet_impala-pic-2463389244979468708-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Impala LT Used Cars in Hartville, OH 44632

Good Deal
$1,858 BELOW
CarGurus IMV of $21,458

Price: $19,600

Mileage: 4,215

Location: Hartville, OH 44632

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Description: Used 2017 Chevrolet Impala LT for sale - $19,600, 4,215 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/10/09/2015_ford_f-150-pic-8949921770625531008-152x114.jpeg

2015 Ford F-150 XLT SuperCrew LB 4WD Used Cars in Hartville, OH 44632

Good Deal
$2,010 BELOW
CarGurus IMV of $30,710

Price: $28,700

Mileage: 46,935

Location: Hartville, OH 44632

Average time on market: 42 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Description: Used 2015 Ford F-150 XLT SuperCrew LB 4WD for sale - $28,700, 46,935 miles with Backup Camera, Tow Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/10/23/2013_ford_fusion-pic-139370599017061935-152x114.jpeg

2013 Ford Fusion Titanium AWD Used Cars in Hartville, OH 44632

Good Deal
$1,092 BELOW
CarGurus IMV of $14,692

Price: $13,600

Mileage: 58,070

Location: Hartville, OH 44632

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Description: Used 2013 Ford Fusion Titanium AWD for sale - $13,600, 58,070 miles with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/10/09/2017_chevrolet_cruze-pic-1681636312980527472-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Cruze LT Sedan FWD Used Cars in Hartville, OH 44632

Good Deal
$972 BELOW
CarGurus IMV of $15,272

Price: $14,300

Mileage: 16,732

Location: Hartville, OH 44632

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Description: Used 2017 Chevrolet Cruze LT Sedan FWD for sale - $14,300, 16,732 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/10/09/2013_ford_f-150-pic-2536764583382162910-152x114.jpeg

2013 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD Used Cars in Hartville, OH 44632

Good Deal
$1,363 BELOW
CarGurus IMV of $26,763

Price: $25,400

Mileage: 33,580

Location: Hartville, OH 44632

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Kodiak Brown Metallic Description: Used 2013 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD for sale - $25,400, 33,580 miles with XLT Package, LT Package, Chrome Wheels, Backup Camera, Heat Package, Tow Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/10/09/2016_ford_f-150-pic-7929026950515375234-152x114.jpeg

2016 Ford F-150 XL Used Cars in Hartville, OH 44632

Good Deal
$1,239 BELOW
CarGurus IMV of $19,376

Price: $18,137

Mileage: 40,084

Location: Hartville, OH 44632

Average time on market: 45 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Description: Used 2016 Ford F-150 XL for sale - $18,137, 40,084 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/10/09/2016_ford_f-150-pic-126735229024379717-152x114.jpeg

2016 Ford F-150 XL Used Cars in Hartville, OH 44632

Good Deal
$1,209 BELOW
CarGurus IMV of $19,159

Price: $17,950

Mileage: 42,883

Location: Hartville, OH 44632

Average time on market: 45 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Description: Used 2016 Ford F-150 XL for sale - $17,950, 42,883 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/10/09/2012_ford_edge-pic-8335648475948836069-152x114.jpeg

2012 Ford Edge SE Used Cars in Hartville, OH 44632

Fair Deal
$671 BELOW
CarGurus IMV of $13,271

Price: $12,600

Mileage: 51,139

Location: Hartville, OH 44632

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Description: Used 2012 Ford Edge SE for sale - $12,600, 51,139 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/10/09/2015_ford_focus-pic-4630668027247659378-152x114.jpeg

2015 Ford Focus SE Used Cars in Hartville, OH 44632

Fair Deal
$719 BELOW
CarGurus IMV of $12,519

Price: $11,800

Mileage: 26,994

Location: Hartville, OH 44632

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Description: Used 2015 Ford Focus SE for sale - $11,800, 26,994 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/10/09/2014_kia_sportage-pic-4880297178974353405-152x114.jpeg

2014 Kia Sportage EX AWD Used Cars in Hartville, OH 44632

Fair Deal
$725 BELOW
CarGurus IMV of $18,525

Price: $17,800

Mileage: 16,571

Location: Hartville, OH 44632

Average time on market: 69 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Description: Used 2014 Kia Sportage EX AWD for sale - $17,800, 16,571 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/10/09/2016_jeep_patriot-pic-3148481517382716119-152x114.jpeg

2016 Jeep Patriot Sport Used Cars in Hartville, OH 44632

Fair Deal
$533 BELOW
CarGurus IMV of $12,733

Price: $12,200

Mileage: 49,789

Location: Hartville, OH 44632

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Description: Used 2016 Jeep Patriot Sport for sale - $12,200, 49,789 miles with Steel Wheels, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/12/11/2010_ford_escape-pic-2674347763781761874-152x114.jpeg

2010 Ford Escape XLT 4WD Used Cars in Hartville, OH 44632

Fair Deal
$536 BELOW
CarGurus IMV of $9,236

Price: $8,700

Mileage: 83,202

Location: Hartville, OH 44632

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Description: Used 2010 Ford Escape XLT 4WD for sale - $8,700, 83,202 miles with Premium Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/10/09/2016_toyota_camry-pic-7001073424772923334-152x114.jpeg

2016 Toyota Camry SE Used Cars in Hartville, OH 44632

Fair Deal
$452 BELOW
CarGurus IMV of $14,052

Price: $13,600

Mileage: 55,280

Location: Hartville, OH 44632

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Description: Used 2016 Toyota Camry SE for sale - $13,600, 55,280 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/10/09/2013_ford_escape-pic-7153782924828219529-152x114.jpeg

2013 Ford Escape Titanium 4WD Used Cars in Hartville, OH 44632

Fair Deal
$463 BELOW
CarGurus IMV of $13,963

Price: $13,500

Mileage: 89,699

Location: Hartville, OH 44632

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Description: Used 2013 Ford Escape Titanium 4WD for sale - $13,500, 89,699 miles with Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Remote Start, Technology Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/10/09/2016_ford_f-150-pic-4593926596862626524-152x114.jpeg

2016 Ford F-150 XL SuperCab 4WD Used Cars in Hartville, OH 44632

Fair Deal
$492 BELOW
CarGurus IMV of $28,892

Price: $28,400

Mileage: 10,981

Location: Hartville, OH 44632

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Description: Used 2016 Ford F-150 XL SuperCab 4WD for sale - $28,400, 10,981 miles
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Mar 3, 2018
got back to me right away, iam just looking right now and she understood. but was willing to look for me and find what i was looking for. but i will continue to look at they web page for deals.
Is this review helpful? Yes | No
Feb 11, 2018
Threewheels
Great customer service, very accommodating and professional. A very positive experience.
Is this review helpful? Yes | No
Feb 9, 2018
Excellent service start to finish. I bought a transit connect, got great financing through Ford and drove it home the same day I test drove it. I highly recommend Spitzer Ford Hartville.
Is this review helpful? Yes | No
Jan 19, 2018
Timely response. My questions were answered. So far, a pleasant experience.
Is this review helpful? Yes | No
Jul 25, 2017
I ended up buying elsewhere, but April in internet sales was great. Very personable, professional, and helpful.
0 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 25, 2017
Prompt and courteous service. The only thing I found to be a negative is the way they described the extended warranty. I don't know if that's intentional but I'd prefer if you just came out and said this is how much it will cost you per month for the extended warranty. Also we were told they could negotiate a little on price but in the end that didn't happen. I suppose if we would of bought the extended warranty they might have.In the end I feel we bought the vehicle for a good price and found the staff to Pleasant and courteous.
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 10, 2017
This dealership has horrible business practices. My husband test drove a car and decided it was perfect for us, he told the salesman that I was at work and I would be up in 2 hours to purchase the vehicle. My husband asked if he could put A deposit down on the car, at first he was told yes but then the manager said no. I left work early and made the 45 min trip to the dealership. When I arrived at the dealership I was informed that someone else was also interested in the car and that whoever made it through financing first got to purchase the car. Needless to say the other person won. It's obvious that this dealership does not go above and beyond for their customers and they are consumed by greed which was proven when they could not wait a measly 2 hours for me to get there to purchase the vehicle. Shame on you Spitzer!
7 of 7 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 24, 2017
They contacted me by e-mail and provided the information I needed.
1 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 2, 2017
They were very courteous just didn't have the vehicle that I need it I would go back and they were trying to find me one but I found one myself
0 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Read 5 old reviews
Mar 16, 2016
I thought they were good! Never made it to see explorer due to family emergency
0 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
Marcie we appreciate the feedback and the 5-star review! Thank you!
Nov 2, 2015
Wrong information on warranty. Offered nothing to compensate for the false info.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Response from current dealership owner:
We appreciate the feedback and are sorry to hear that you have had a negative experience with us. Your concerns have been sent to the General Manager to be looked into.
Feb 25, 2014
Sold me a car with ONE key, said a replacement would cost $50 more like $235. Still don't have paperwork, or items that were in my old car. New car was towed the first week I had for not starting needed new key battery. Salespeople take no responsibility for followup or product knowledge.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Apr 9, 2013
they were okay,they just seemed to think I could be strung along by saying they are still trying to find me a deal.I'm at a stage in my life where I want what I want,nothing more nothing less.I knew the odds were going against me before I even went to the dealership.give them something to work with and I am sure they would be a great dealership.
Is this review helpful? Yes | No
Feb 3, 2013
responded
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

Fred Martin of Youngstown - 365 listings
4701 Mahoning Ave Youngstown, OH 44515
6 reviews
Village Motors - 201 listings
784 Wooster Road Millersburg, OH 44654
5 reviews
Grand Ford Incorporated - 113 listings
1503 Pennsylvania Ave East Liverpool, OH 43920
2 reviews
Welsh Motors, Inc. - 28 listings
13760 Woodworth Road, State Route 165 New Springfield, OH 44443
2 reviews
Village Ford
784 Wooster Rd Millersburg, OH 44654
1 review
Bob Gillingham Ford Inc - 329 listings
8383 Brookpark Road Cleveland, OH 44129
8 reviews
Donnell Ford Lincoln of Salem - 85 listings
152 Continental Dr Salem, OH 44460
4 reviews
Liberty Ford Of Maple Heights - 360 listings
5500 Warrensville Center Road Maple Heights, OH 44137
18 reviews
Klaben Ford Lincoln - 862 listings
1089 W Main St Kent, OH 44240
15 reviews
Sarchione Ford - 497 listings
1673 State Route 44 Atwater, OH 44201
48 reviews
AutoNation Ford East - 321 listings
28825 Euclid Ave Wickliffe, OH 44092
10 reviews
Al Spitzer Ford Inc
3737 State Road Cuyahoga Falls, OH 44223
9 reviews
AutoNation Ford Westlake - 596 listings
23775 Center Ridge Rd Westlake, OH 44145
16 reviews
Fairway Ford - 338 listings
366 West Main Street Canfield, OH 44406
10 reviews
Klaben Ford Lincoln of Warren - 319 listings
3853 Youngstown Road Warren, OH 44484
4 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,280 Great Deals out of 208,575 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
493 Great Deals out of 40,207 listings starting at $2,800
Used Chevrolet Silverado 1500
1,780 Great Deals out of 153,004 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Silverado 2500HD
383 Great Deals out of 30,073 listings starting at $3,395
Used Ram 1500
895 Great Deals out of 121,224 listings starting at $3,900
Used Ram 2500
225 Great Deals out of 31,073 listings starting at $6,995
Used Toyota RAV4
506 Great Deals out of 78,656 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
525 Great Deals out of 77,015 listings starting at $2,000
Used Toyota Camry
746 Great Deals out of 72,550 listings starting at $1,000
Used Honda CR-V
574 Great Deals out of 76,814 listings starting at $1,192
Used Honda Civic
352 Great Deals out of 49,702 listings starting at $1,499
Used Toyota Corolla
600 Great Deals out of 66,186 listings starting at $900
Used Honda Accord
540 Great Deals out of 103,313 listings starting at $950
Used Ford Escape
1,010 Great Deals out of 111,408 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Equinox
1,001 Great Deals out of 79,495 listings starting at $1,500