Portsmouth Ford Lincoln

Is this your dealership? Sign up for a dealer account

Internet Approved, Blue Oval Certified

400 Spaulding Tpke
Portsmouth, NH 03801

Map & Directions

Service: (888) 401-6720

Today 8:00 AM - 8:00 PM (Open Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2018 BMW X5 xDrive35i AWD Used Cars in Portsmouth, NH 03801

Good Deal
$5,264 BELOW
CarGurus IMV of $48,259

Price: $42,995

Mileage: 13,801

Location: Portsmouth, NH 03801

Average time on market: 60 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2018 BMW X5 xDrive35i AWD for sale - $42,995, 13,801 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2014 GMC Sierra 1500 SLE Double Cab 4WD Used Cars in Portsmouth, NH 03801

Good Deal
$2,015 BELOW
CarGurus IMV of $25,010

Price: $22,995

Mileage: 67,340

Location: Portsmouth, NH 03801

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Bronze Alloy Metallic Description: Used 2014 GMC Sierra 1500 SLE Double Cab 4WD for sale - $22,995, 67,340 miles with Value Package, Backup Camera
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford F-250 Super Duty King Ranch Crew Cab LB 4WD Used Cars in Portsmouth, NH 03801

Good Deal
$3,495 BELOW
CarGurus IMV of $46,490

Price: $42,995

Mileage: 55,345

Location: Portsmouth, NH 03801

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: Used 2017 Ford F-250 Super Duty King Ranch Crew Cab LB 4WD for sale - $42,995, 55,345 miles with Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Heat Package, Off Road Package, Navigation System, Chrome Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Toyota Tacoma SR5 V6 Double Cab LB 4WD Used Cars in Portsmouth, NH 03801

Good Deal
$1,835 BELOW
CarGurus IMV of $29,330

Price: $27,495

Mileage: 29,010

Location: Portsmouth, NH 03801

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2017 Toyota Tacoma SR5 V6 Double Cab LB 4WD for sale - $27,495, 29,010 miles with Navigation System, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Ford Explorer Base 4WD Used Cars in Portsmouth, NH 03801

Good Deal
$1,550 BELOW
CarGurus IMV of $22,545

Price: $20,995

Mileage: 22,153

Location: Portsmouth, NH 03801

Average time on market: 44 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2016 Ford Explorer Base 4WD for sale - $20,995, 22,153 miles with Backup Camera, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Edge SEL AWD Used Cars in Portsmouth, NH 03801

Good Deal
$1,459 BELOW
CarGurus IMV of $25,454

Price: $23,995

Mileage: 12,495

Location: Portsmouth, NH 03801

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2017 Ford Edge SEL AWD for sale - $23,995, 12,495 miles with Backup Camera
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Nissan Frontier SV V6 King Cab 4WD Used Cars in Portsmouth, NH 03801

Good Deal
$1,241 BELOW
CarGurus IMV of $23,236

Price: $21,995

Mileage: 17,594

Location: Portsmouth, NH 03801

Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Overdrive Color: Brilliant Silver Description: Used 2017 Nissan Frontier SV V6 King Cab 4WD for sale - $21,995, 17,594 miles with Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Chevrolet Traverse 1LT AWD Used Cars in Portsmouth, NH 03801

Fair Deal
$1,117 BELOW
CarGurus IMV of $21,112

Price: $19,995

Mileage: 64,659

Location: Portsmouth, NH 03801

Average time on market: 43 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Red Tintcoat Description: Used 2016 Chevrolet Traverse 1LT AWD for sale - $19,995, 64,659 miles with Sunroof/Moonroof, DVD Entertainment System, Preferred Package, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2015 Toyota Tacoma Used Cars in Portsmouth, NH 03801

Fair Deal
$1,753 BELOW
CarGurus IMV of $25,748

Price: $23,995

Mileage: 33,323

Location: Portsmouth, NH 03801

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2015 Toyota Tacoma for sale - $23,995, 33,323 miles with Steel Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Nissan Sentra SR Turbo Used Cars in Portsmouth, NH 03801

Fair Deal
$1,045 BELOW
CarGurus IMV of $16,040

Price: $14,995

Mileage: 25,441

Location: Portsmouth, NH 03801

Average time on market: 44 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Super Black Description: Used 2017 Nissan Sentra SR Turbo for sale - $14,995, 25,441 miles with Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Ford Explorer XLT 4WD Used Cars in Portsmouth, NH 03801

Fair Deal
$1,233 BELOW
CarGurus IMV of $24,228

Price: $22,995

Mileage: 47,230

Location: Portsmouth, NH 03801

Average time on market: 47 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Green Description: Used 2016 Ford Explorer XLT 4WD for sale - $22,995, 47,230 miles with Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Ford Edge SEL AWD Used Cars in Portsmouth, NH 03801

Fair Deal
$1,044 BELOW
CarGurus IMV of $23,039

Price: $21,995

Mileage: 24,401

Location: Portsmouth, NH 03801

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2016 Ford Edge SEL AWD for sale - $21,995, 24,401 miles with Backup Camera
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Ford Flex SEL AWD Used Cars in Portsmouth, NH 03801

Fair Deal
$1,006 BELOW
CarGurus IMV of $22,001

Price: $20,995

Mileage: 51,552

Location: Portsmouth, NH 03801

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blue Description: Used 2017 Ford Flex SEL AWD for sale - $20,995, 51,552 miles with Backup Camera, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Toyota Sienna Limited Premium 7-Passenger AWD Used Cars in Portsmouth, NH 03801

Fair Deal
$1,245 BELOW
CarGurus IMV of $34,240

Price: $32,995

Mileage: 19,038

Location: Portsmouth, NH 03801

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2017 Toyota Sienna Limited Premium 7-Passenger AWD for sale - $32,995, 19,038 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2016 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD Used Cars in Portsmouth, NH 03801

Fair Deal
$1,270 BELOW
CarGurus IMV of $27,265

Price: $25,995

Mileage: 64,813

Location: Portsmouth, NH 03801

Average time on market: 41 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Description: Used 2016 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD for sale - $25,995, 64,813 miles with Off Road Package
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Aug 19, 2019
mkuszek
Great dealer but that van was not for me.
Response from current dealership:
 We greatly appreciate your feedback! We really appreciate it! Please don't hesitate to reach out to us if there is anything else we can do for you.
Aug 13, 2019
Poor experience we showed up and the car was sold when they confirmed it would still be there, on top of that the salesman desperately searched for another car on there lot to try to sell to me after taking an alternate car for a test drive and the car reeked of cigarette smoke the salesman stated they would only be able to give me $2500 for my 2011 full package GMC Terrain after declining the offer and going on to leave because I had no interest anymore the sales department continued to harass me making the experience very uncomfortable.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
On behalf of our dealership, we sincerely thank you for taking the time to write about your experience, Sarah. We are so sorry to hear about your concerns. Please know that your business is not taken for granted. We greatly appreciate your business and the opportunity to serve you. We hope to regain your support in the future.
May 28, 2019
rlstanton
5
Bob Brent and the staff were exceedingly helpful. Great to deal with!
Response from current dealership:
Thank you so much for sharing your experience with us! We value your time and business and appreciate this feedback. We look forward to continuing to support you in the future!
May 27, 2019
Some confusion, the vehicle pictured was not the one described,. The description matched mileage and price of the first vehicle I tested, but the rest of the decription was inaccurate (van was stripped, not loaded with options). I purchased the van pictured, the description seemed to fit better, but mileage higher, price lower, and different engine. Very confusing, but my salesman addressed everything professionally and i am very satisfied with my service.
Response from current dealership:
Hi Judith, thank you for sharing your experience. We value your time and business and appreciate this feedback. We look forward to continuing to support you in the future.
May 19, 2019
Very responsive.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Glendon, we're glad we could help you out! We appreciate you taking the time to leave a review of your experience, and we hope to be of assistance in the future. Take care!
May 18, 2019
Excellent communication from dealership. Unfortunately the vehicle I was interested in was sold while I was on the phone with him about it. Seemed like a good dealership to deal with.
Response from current dealership:
Hi Jeremy, we really appreciate you sharing your experience with us! We value your time and look forward to working with you again in the future.
Feb 3, 2019
lesg45
Dealership was great. I was prepared to buy this vehicle but agreeable finance terms could not be arranged.
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to share your experience. We value your business and appreciate this feedback. We look forward to continuing to support you in the future and hope to see you again soon.
Jan 17, 2019
GuruBSJFY
Thanks guys I will be sure that let others know you can get a great deal at a Portsmouth Ford.
Response from current dealership:
Hello, thank you for such a great review. We hope to see you again soon!
Nov 16, 2018
Very professional, explained all aspects of vehicle, knowledgeable and polite. Entire buying experience was top notch!
Response from current dealership:
We really appreciate you taking the time to leave us feedback on your visit! If you have any additional needs or questions, we will be more than happy to assist you! Safe travels!
Oct 12, 2018
they were very informative
Response from current dealership:
We really appreciate you taking the time to leave us feedback on your visit, Phillip! Please let us know if there is ever anything else we can do for you! Safe travels!
Sep 16, 2018
He was great and informative
Sep 9, 2018
Great dealership and because of there wonderful customer service. I now own this truck!
May 18, 2018
999steve
Great experience. Very knowledgeable staff.
Response from current dealership:
We set high expectations for ourselves so it’s gratifying to hear you had a great experience with us. Please let us know if there is ever anything else we can do for you! Safe travels!
Apr 19, 2018
GuruY9174
5
Answered all my emails in a timely manner, wish we could have made a deal. Michael was very honest in his response to my inquiry.
Response from current dealership:
We really appreciate you taking the time to leave us feedback! If you have any additional needs or questions, we will be more than happy to assist you! Safe travels!
Apr 16, 2018
Very good call and email followup experience.
Response from current dealership:
We really appreciate you taking the time to leave us feedback! If you have any additional needs or questions, we will be more than happy to assist you! Safe travels!
Mar 23, 2018
heard back from them but when asked direct questions about inventory and about a specific car listed without photographs they never followed up with me.
Response from current dealership:
Hello my name is Chris and I am one of the sales managers. I just saw your review and I wanted to reach out and apologize for my sales department not responding back. Good or bad reviews I like to see them all and respond to as many as possible. Without reviews like yours I will never know how to improve my staff. If you are still in the market for a vehicle and would consider giving my store a second chance I would love to show you why Portsmouth Ford is the easiest place to shop. With our one price process (over 25 years) and not charging dealer fees I would love to show you a hassle free bu
 More ...
Feb 16, 2018
I had a great experience and purchased this Subaru hassle free!
Feb 14, 2018
Themantlc22
Average, won't price match with other vehicles in surrounding area. The other dealership's car I was looking at had the same car different color and lower miles and didn't even wanna discuss price match or even dropping.
Response from current dealership:
My name is Chris and I am one of the Sales Managers here, I first wanted to reach out and introduce myself to hopefully clear up any concerns. I am not sure if you have shopped with us prior to coming in but we have been operating as a one price store for over 25+ years. As well as being one price we have never charged documentation or preparation fee's. This one price process along with no doc/prep fee's makes it a hassle free buying experience. If this was not communicated to you while you were in, I apologize and will be having a sales meeting to reiterate our sales process. If you have not
 More ...
Dec 7, 2017
Responded at first but didn’t follow thru when I asked question
1 people found this review helpful.
Read 21 old reviews
Sep 24, 2017
Excellent!!!
0 people found this review helpful.
Aug 11, 2017
Terrible. I would never reccommend purchasing a car from this dealership. I'm a single woman that is very knowledgeable about what I was looking to purchase. I had done my homework on my trade. The salesman "Bob" was very condescending. He tried to fast talk me about the "no doc fee" etc and how this vehicle was already listed under market value thus I wouldn't get what I was expecting for my trade. FYI I did purchase a highlander with less mileage and a better price and I did get what I was looking for my trade.
12 people found this review helpful.
Aug 4, 2017
Guru939XV
Quick to respond
0 people found this review helpful.
Aug 1, 2017
I have been speaking with a salesman about a specific vehicle that I wanted to come look at. I told him that I would be there at a certain time to look at the vehicle because I was driving down from Maine. When we got there the vehicle was not ready and the battery was dead. The salesman proceeded to tell us that he would have service look at it and contact us. I never heard from them again. I took my business elsewhere and got a similar car in better condition, and more importantly better service.
3 people found this review helpful.
Feb 16, 2017
The dealer was prompt in notifying me that the vehicle was no longer available and then it just went to automated email probes hoping that I would contact him more. Zero personal touch or effort beyond automated emails. Typical dealer behavior.
3 people found this review helpful.
Dec 4, 2016
A+ Dealership highly recommended fast response
1 people found this review helpful.
Nov 26, 2016
Kgod
Best Truck buying experience ever !!!
0 people found this review helpful.
May 29, 2016
Dealer responded but was not willing to talk price at all even after I told him I had found the same vehicle cheaper at another dealership. I like to buy local if I can but can't justify spending several thousand more on the same vehicle.
7 people found this review helpful.
Mar 23, 2016
Very good
1 people found this review helpful.
Mar 2, 2016
not willing to negotiate at long ditance
4 people found this review helpful.
Feb 18, 2016
Car no longer on the lot even though it is still listed on carguru 2 weeks later ????
5 people found this review helpful.
Dec 14, 2015
My questions were answered promptly. The dealer expressed delight and extended good will when I purchased a car to my liking elsewhere. Genuine & customer-centered
1 people found this review helpful.
Nov 17, 2015
Good response... quick and informative
0 people found this review helpful.
Oct 16, 2015
Purchased this vehicle. Staff was very helpful and courteous. No nonsense sales strategy took all the foolish negotiation tactics out of the mix.
2 people found this review helpful.
Oct 8, 2015
Amazing people to work with
0 people found this review helpful.
Sep 6, 2015
DMoberg
Shady salesman convinced me to drive over 2 hours to see a "show room condition" used car that he "just checked on that day". The car had 2 trashed rims, a ruined center consol, cigarette ash and sticky soda? everywhere. He told me that (I quote):"some Asians were here trying to drift cars and they were smoking". Holy crap these people are dishonest and only about getting your money. Instead of being reasonable and taking something off the price considering its condition they told me that all prices are final. What the hell do they need salespeople for if there's no deal to be made! Thank god I found a better car for a better price elsewhere.
4 people found this review helpful.
Jun 4, 2015
excellent customer service and knowledge
0 people found this review helpful.
Mar 14, 2014
They responded after 2 days
0 people found this review helpful.
Aug 16, 2013
Went to the lot no came out
0 people found this review helpful.
May 13, 2013
Very good experience. No pressure dealership. Excellent customer service. Would recomend to others,
0 people found this review helpful.
Mar 26, 2013
Salesmen were very nice and knowledgeable.
0 people found this review helpful.

Other Nearby Dealers

McGovern Ford - 365 listings
1212 Westford St Lowell, MA 01851
1 review
Grappone Ford Mazda - 193 listings
530 Route 3a Bow, NH 03304
2 reviews
Danvers Ford - 193 listings
106 Sylvan Street Danvers, MA 01923
1 review
Gervais Lincoln - 143 listings
24 Reiss Ave Lowell, MA 01851
6 reviews
MobilityWorks of Londonderry - 70 listings
54 Wentworth Avenue Londonderry, NH 03053
1 review
Kelly Ford - 290 listings
420 Cabot St Beverly, MA 01915
6 reviews
Arundel Ford - 174 listings
1561 Portland Rd Arundel, ME 04046
9 reviews
State Motors Lincoln - 104 listings
275 DW Highway North Manchester, NH 03104
9 reviews
Stoneham Ford - 667 listings
211 Main St Stoneham, MA 02180
13 reviews
Wall's Ford - 144 listings
2 Merrill St Salisbury, MA 01952
4 reviews
Best Ford Lincoln
579 Amherst St Nashua, NH 03063
4 reviews
Hampton Ford Hyundai - 267 listings
177 Lafayette Road North Hampton, NH 03862
18 reviews
Unique Ford, Inc. - 163 listings
330 Mast Rd Route 114 Goffstown, NH 03045
6 reviews
Key Ford of York - 189 listings
422 Route 1 York, ME 03909
8 reviews
Prime Ford - Saco - 221 listings
857 Portland Rd Saco, ME 04072
18 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
4,531 Great Deals out of 246,605 listings starting at $1,250
Used Ford F-250 Super Duty
865 Great Deals out of 47,688 listings starting at $2,995
Used Chevrolet Silverado 1500
3,783 Great Deals out of 161,329 listings starting at $700
Used Chevrolet Silverado 2500HD
649 Great Deals out of 34,585 listings starting at $2,995
Used Ram 1500
2,555 Great Deals out of 154,284 listings starting at $2,995
Used Ram 2500
554 Great Deals out of 40,468 listings starting at $4,995
Used Toyota RAV4
1,550 Great Deals out of 68,277 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
1,623 Great Deals out of 79,120 listings starting at $1,800
Used Toyota Camry
1,354 Great Deals out of 73,638 listings starting at $995
Used Honda CR-V
1,368 Great Deals out of 99,486 listings starting at $1,899
Used Honda Civic
899 Great Deals out of 59,825 listings starting at $1,288
Used Toyota Corolla
1,377 Great Deals out of 62,573 listings starting at $1,400
Used Honda Accord
1,194 Great Deals out of 71,270 listings starting at $1,100
Used Ford Escape
2,125 Great Deals out of 83,195 listings starting at $1,299
Used Chevrolet Equinox
1,974 Great Deals out of 101,279 listings starting at $1,795