Pinnacle Nissan

Is this your dealership? Sign up for a dealer account

7601 E Frank Lloyd Wright Blvd, Scottsdale, AZ 85260 - Map & Directions

Sales: (855) 507-4325

Service: (480) 295-4141

Today 8:00am - 9:00pm
(Open Now)
show business hours

New Search

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...
(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Accidents Reported

Photos

Text Search

Price Drops


First Previous
Loading...
Next
Featured Listings
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/16/00/22/2013_nissan_370z-pic-7007236353838222291-152x114.jpeg

2013 Nissan 370Z Touring Used Cars in Scottsdale, AZ 85260

Great Deal
$4,375 BELOW
Instant Market Value of $23,372

Price: $18,997

Mileage: 48,475

Location: Scottsdale, AZ 85260

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2013 Nissan 370Z Touring for sale - $18,997, 48,475 miles with Leather Seats, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/12/00/24/2016_nissan_pathfinder-pic-7234600479357780308-152x114.jpeg

2016 Nissan Pathfinder S Used Cars in Scottsdale, AZ 85260

Great Deal
$3,494 BELOW
Instant Market Value of $23,491

Price: $19,997

Mileage: 12,229

Location: Scottsdale, AZ 85260

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2016 Nissan Pathfinder S for sale - $19,997, 12,229 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/10/00/22/2012_nissan_armada-pic-3530812244119776457-152x114.jpeg

2012 Nissan Armada Platinum 4WD Used Cars in Scottsdale, AZ 85260

Great Deal
$4,682 BELOW
Instant Market Value of $28,179

Price: $23,497

Mileage: 74,490

Location: Scottsdale, AZ 85260

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2012 Nissan Armada Platinum 4WD for sale - $23,497, 74,490 miles with Navigation System, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/13/00/21/2013_nissan_murano-pic-3588780590459864584-152x114.jpeg

2013 Nissan Murano SV Used Cars in Scottsdale, AZ 85260

Great Deal
$3,636 BELOW
Instant Market Value of $17,633

Price: $13,997

Mileage: 54,610

Location: Scottsdale, AZ 85260

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2013 Nissan Murano SV for sale - $13,997, 54,610 miles with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/04/05/16/2015_nissan_versa_note-pic-5312131875207835506-152x114.jpeg

2015 Nissan Versa Note SR Used Cars in Scottsdale, AZ 85260

Great Deal
$2,842 BELOW
Instant Market Value of $13,839

Price: $10,997

Mileage: 8,976

Location: Scottsdale, AZ 85260

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2015 Nissan Versa Note SR for sale - $10,997, 8,976 miles with Bluetooth, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/05/00/26/2016_nissan_pathfinder-pic-7138296286127856074-152x114.jpeg

2016 Nissan Pathfinder SV Used Cars in Scottsdale, AZ 85260

Great Deal
$3,777 BELOW
Instant Market Value of $25,274

Price: $21,497

Mileage: 12,621

Location: Scottsdale, AZ 85260

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2016 Nissan Pathfinder SV for sale - $21,497, 12,621 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/17/00/22/2013_nissan_juke-pic-5775488597514872956-152x114.jpeg

2013 Nissan Juke S AWD Used Cars in Scottsdale, AZ 85260

Great Deal
$2,385 BELOW
Instant Market Value of $14,382

Price: $11,997

Mileage: 41,066

Location: Scottsdale, AZ 85260

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2013 Nissan Juke S AWD for sale - $11,997, 41,066 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/30/00/24/2014_nissan_rogue-pic-3870870710861926003-152x114.jpeg

2014 Nissan Rogue SV Used Cars in Scottsdale, AZ 85260

Good Deal
$2,290 BELOW
Instant Market Value of $18,287

Price: $15,997

Mileage: 18,820

Location: Scottsdale, AZ 85260

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Gold Description: Used 2014 Nissan Rogue SV for sale - $15,997, 18,820 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/25/00/27/2014_nissan_rogue_select-pic-4905666164277613128-152x114.jpeg

2014 Nissan Rogue Select S Used Cars in Scottsdale, AZ 85260

Good Deal
$2,033 BELOW
Instant Market Value of $15,030

Price: $12,997

Mileage: 25,600

Location: Scottsdale, AZ 85260

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2014 Nissan Rogue Select S for sale - $12,997, 25,600 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/16/00/22/2014_infiniti_q60-pic-6850893737556783911-152x114.jpeg

2014 Infiniti Q60 Journey Used Cars in Scottsdale, AZ 85260

Good Deal
$3,350 BELOW
Instant Market Value of $24,347

Price: $20,997

Mileage: 38,535

Location: Scottsdale, AZ 85260

Average time on market: 45 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2014 Infiniti Q60 Journey for sale - $20,997, 38,535 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/03/00/23/2014_nissan_frontier-pic-2692018120240374582-152x114.jpeg

2014 Nissan Frontier SV Crew Cab Used Cars in Scottsdale, AZ 85260

Good Deal
$2,433 BELOW
Instant Market Value of $22,430

Price: $19,997

Mileage: 22,745

Location: Scottsdale, AZ 85260

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2014 Nissan Frontier SV Crew Cab for sale - $19,997, 22,745 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/05/00/24/2013_nissan_altima-pic-9048756636750871251-152x114.jpeg

2013 Nissan Altima 2.5 Used Cars in Scottsdale, AZ 85260

Good Deal
$2,373 BELOW
Instant Market Value of $16,370

Price: $13,997

Mileage: 18,501

Location: Scottsdale, AZ 85260

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Brown Description: Used 2013 Nissan Altima 2.5 for sale - $13,997, 18,501 miles with Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/30/00/24/2016_nissan_maxima-pic-8852473910914704409-152x114.jpeg

2016 Nissan Maxima SV Used Cars in Scottsdale, AZ 85260

Good Deal
$3,153 BELOW
Instant Market Value of $28,650

Price: $25,497

Mileage: 2,635

Location: Scottsdale, AZ 85260

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2016 Nissan Maxima SV for sale - $25,497, 2,635 miles with Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/21/00/23/2014_nissan_altima-pic-3984775301788621583-152x114.jpeg

2014 Nissan Altima 2.5 S Used Cars in Scottsdale, AZ 85260

Good Deal
$1,885 BELOW
Instant Market Value of $12,883

Price: $10,998

Mileage: 51,491

Location: Scottsdale, AZ 85260

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Beige Description: Used 2014 Nissan Altima 2.5 S for sale - $10,998, 51,491 miles with Navigation System, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/04/05/16/2016_nissan_versa-pic-504080054075859940-152x114.jpeg

2016 Nissan Versa 1.6 S Used Cars in Scottsdale, AZ 85260

Good Deal
$1,933 BELOW
Instant Market Value of $11,432

Price: $9,499

Mileage: 10,010

Location: Scottsdale, AZ 85260

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Manual Color: White Description: Used 2016 Nissan Versa 1.6 S for sale - $9,499, 10,010 miles with Steel Wheels
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Featured Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

Nov 24, 2016
Bait and switch tactic! They do not disclose everything about the car being advertised online. You come in to the dealership and will be surprised about added dealer fees, damage on the vehicle and vehicle not having the same features. Will not recommend this dealership!
Is this review helpful? Yes | No

Response from Pinnacle Nissan:

Henry, we take great pride in the vehicles and deals we offer to our customers, and it is never our intention to make a customer feel deceived. We would like the opportunity to speak with you so we can get some additional information and make things right. Please reach out to Customer Relations Manager, Anna Algiene at 480-399-7780 at your earliest availability.
Oct 24, 2016
There're two persons i'd like To thanks most Raúl n Art , they made me feel that buying a car was a gtreat experience. at pinnacle nissan . thanks .
Is this review helpful? Yes | No

Response from Pinnacle Nissan:

We truly appreciate the positive feedback on your experience with us. We hope you’ll share your experience with others, and we look forward to your next visit!
Oct 20, 2016
The vehicle thats shown in the picture is a nissan maximum platinum not a nissan altima and when i email them to ask about the maximum and to advise them about the wrong advertising they didn't seem to concern about it almost seem like they diid it intentionally i like the car in the picture the maximum but was looking for an altima the sales lady wanted me to come in and test drive the altima which not car in the picture and i advise her that i have seen a picture of the altima becase the have the wrong vehicle in the picture se became very defensive and short saying they will fix the problem and ask again to come test the altima i told her thats not vehicle that caught my eye she replied ok sir have a good day and hung up wow! Never ask once if i wanted to come in see or test drive the maximum the vehicle that caught my eye the vehicle that's in the picture
Is this review helpful? Yes | No

Response from Pinnacle Nissan:

Hi Marvin,

Thank you for sharing this with us. We are very sorry about the mistake with our advertisement, please know that we pride ourselves on being fair and transparent with our customers. It is never our intention to deceive a customer. We would like to speak with you to address your concerns and we ask that you please contact Customer Relations Manager, Anna Algiene at 480-339-7780.
Apr 27, 2016
Called to confirm CARGURUS.com price before driving 60 miles to dealer. Dealer refused listed price saying there was a dealer mark up of $2500 and if they listed actual price no one would come. Also said they do not advertise thru Cargurus.com. Sales person did not make any connection only got my name and was set on price of $2500 above listed price.
Is this review helpful? Yes | No
Apr 3, 2016
Pushy and unconcerned.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Pinnacle Nissan:

Michael, we are sorry to hear that you left feeling this way. Please know that it is never our intention to make a customer feel disrespected, and we would like to speak with you further to get a better understanding of what happened. At your earliest opportunity please contact Anna Algiene at 480-339-7780.
Jan 25, 2016
Very quick to call me back.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Pinnacle Nissan:

Thank you for taking the time to write a review, Darcy! We are pleased to hear that our staff provided you with great service in a timely manner. We appreciate your positive feedback!
Dec 20, 2015
Nice work guys....thanks
Is this review helpful? Yes | No

Response from Pinnacle Nissan:

Susan,
Thank you for your 5 star rating! We truly appreciate your positive feedback and look forward to helping you out in the future.

Old Dealer Reviews

Feb 10, 2014
quick response
Is this review helpful? Yes | No
Jan 17, 2014
Replied promptly
Is this review helpful? Yes | No
Dec 20, 2013
My experience with Pinnacle Nissan was excellent.
Is this review helpful? Yes | No
Jun 29, 2013
Did a grt job, the deal didn't work out, but they were genuine and worked with me.
Is this review helpful? Yes | No
Jun 3, 2013
Best Experience ever!!! Thank you Ray, Kenn and Chris you made my car buying experience well worth my time...
Is this review helpful? Yes | No
Apr 10, 2013
Walter sold me my car, Ken was the finance guy and both were such a pleasure to work with!
Is this review helpful? Yes | No
Apr 10, 2013
travlindr
salesman responded and was fine. The people in finance use super high pressure, run up prices, and will keep you for hours if you try to say "no"
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 17, 2013
Fast response, easy to make a deal with, very co-operative on trade-on even though I live in Nevada. They didn't try to ram extras down my throat.
Is this review helpful? Yes | No
Jan 31, 2012
Worste experience ever. Huge waste of my time playing games. They do not care about your time, it's all a game. Buyer beware here!
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 11, 2012
Very thorough. Excellent communication
Is this review helpful? Yes | No
Jan 8, 2012
Never responded to my inquiry
Is this review helpful? Yes | No
Dec 25, 2011
No deal, they contacted me back but they are overpriced and inflexible. Wouldnt buy from them
Is this review helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

Brighton Motor Sports - 2 listings

15650 N Northsight Blvd, STE 1, Scottsdale, AZ 85260

1 review
Street Level Garage

7619 E Greenway Rd, Ste 100, Scottsdale, AZ 85260

1 review
Scottsdale Sports Car Group

7880 E. Beck Lane Suite C, Scottsdale, AZ 85260

1 review
Porsche North Scottsdale

18000 N Scottsdale Rd, Phoenix, AZ 85054

1 review
Audi North Scottsdale

18088 N Scottsdale Rd, Phoenix, AZ 85054

2 reviews
Memory Lane Auto Brokers

14650 N 78th Way, Building C Unit 5, Scottsdale, AZ 85260

2 reviews
Avondale Nissan - 791 listings

10305 W Papago Fwy, Avondale, AZ 85323

8 reviews
AutoNation Nissan Chandler - 352 listings

1350 S. Gilbert Rd, Chandler, AZ 85249

8 reviews
Coulter Nissan - 600 listings

13301 N Auto Show Ave, Surprise, AZ 85388

14 reviews
AutoNation Nissan Tempe - 447 listings

7755 S Autoplex Loop, Tempe, AZ 85284

9 reviews
East Valley Nissan - 647 listings

6354 E Test Dr, Mesa, AZ 85206

9 reviews
Larry H Miller Nissan Mesa - 474 listings

2025 W. Riverview Auto Drive, Mesa, AZ 85201

1 review
Midway Nissan

2209 W Bell Rd, Phoenix, AZ 85023

Infiniti on Camelback

1500 E Camelback Rd, Phoenix, AZ 85014

ABC Nissan

1300 E Camelback Rd, Phoenix, AZ 85014

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,381 Great Deals out of 204,925 listings starting at $1,273
Used Ford F-250
543 listings starting at $1,977
Used Chevrolet Silverado 1500
2,636 Great Deals out of 148,871 listings starting at $1,800
Used Chevrolet Silverado 2500HD
423 Great Deals out of 28,785 listings starting at $2,295
Used Ram 1500
1,422 Great Deals out of 115,079 listings starting at $6,999
Used Ram 2500
190 Great Deals out of 30,082 listings starting at $9,500
Used Toyota Camry
1,452 Great Deals out of 100,043 listings starting at $700
Used Toyota Corolla
1,368 Great Deals out of 67,939 listings starting at $100
Used Honda Accord
1,187 Great Deals out of 77,640 listings starting at $969
Used Honda Accord Coupe
256 Great Deals out of 11,668 listings starting at $1,350
Used Honda Accord Hybrid
19 Great Deals out of 6,692 listings starting at $14,491
Used Honda CR-V
1,256 Great Deals out of 73,997 listings starting at $1,650
Used Honda Civic
1,140 Great Deals out of 65,733 listings starting at $1,500
Used Honda Civic Coupe
321 Great Deals out of 17,058 listings starting at $1,000
Used Nissan Altima
1,096 Great Deals out of 84,998 listings starting at $695