Passport Motors

3953 W Central Expressway
Plano, TX 75023

Sales: (972) 635-4925

Service: (972) 351-8964

Today 9:00 AM - 6:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
Sponsored Listings
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/11/25/17/35/2015_bmw_6_series-pic-882388461412716618-152x114.jpeg

2015 BMW 6 Series 650i Coupe RWD Used Cars in Plano, TX 75023

Great Deal

Price: $46,454

Mileage: 21,835

Location: Plano, TX 75023

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Mineral White Metallic Description: Used 2015 BMW 6 Series 650i Coupe RWD for sale - $46,454, 21,835 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Executive Package, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/13/22/44/2016_bmw_7_series-pic-2555358255751680349-152x114.jpeg

2016 BMW 7 Series 750i RWD Used Cars in Plano, TX 75023

Great Deal

Price: $61,750

Mileage: 20,156

Location: Plano, TX 75023

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Mineral White Metallic Description: Used 2016 BMW 7 Series 750i RWD for sale - $61,750, 20,156 miles with Sport Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Executive Package, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, M Sport Package, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/04/22/46/2013_audi_a4-pic-1140803952426029460-152x114.jpeg

2013 Audi A4 2.0T quattro Premium Sedan Plus AWD Used Cars in Plano, TX 75023

Great Deal

Price: $14,786

Mileage: 69,999

Location: Plano, TX 75023

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Monsoon Gray Metallic Description: Used 2013 Audi A4 2.0T quattro Premium Sedan Plus AWD for sale - $14,786, 69,999 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Storage Package, Bluetooth, Backup Camera, Premium Plus Package, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/15/22/58/2014_bmw_5_series-pic-6529232699479697822-152x114.jpeg

2014 BMW 5 Series 528i xDrive Sedan AWD Used Cars in Plano, TX 75023

Great Deal

Price: $23,986

Mileage: 30,280

Location: Plano, TX 75023

Average time on market: 49 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Dark Graphite Metallic Description: Used 2014 BMW 5 Series 528i xDrive Sedan AWD for sale - $23,986, 30,280 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Premium Package, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/11/25/18/06/2014_bmw_x5-pic-8797844030155054158-152x114.jpeg

2014 BMW X5 xDrive35i AWD Used Cars in Plano, TX 75023

Great Deal

Price: $33,949

Mileage: 25,092

Location: Plano, TX 75023

Average time on market: 57 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Dark Graphite Metallic Description: Used 2014 BMW X5 xDrive35i AWD for sale - $33,949, 25,092 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/15/20/31/2017_mercedes-benz_gla-class-pic-6162728393524453973-152x114.jpeg

2017 Mercedes-Benz GLA-Class GLA 250 Used Cars in Plano, TX 75023

Great Deal

Price: $29,896

Mileage: 9,088

Location: Plano, TX 75023

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Cirrus White Description: Used 2017 Mercedes-Benz GLA-Class GLA 250 for sale - $29,896, 9,088 miles with Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Multimedia Package, Premium Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/30/23/47/2017_mercedes-benz_gle-class-pic-2306654941472172044-152x114.jpeg

2017 Mercedes-Benz GLE-Class GLE 350 Used Cars in Plano, TX 75023

Great Deal

Price: $45,561

Mileage: 14,775

Location: Plano, TX 75023

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Lunar Blue Metallic Description: Used 2017 Mercedes-Benz GLE-Class GLE 350 for sale - $45,561, 14,775 miles with Sunroof/Moonroof, Navigation System, Premium 1 Package, Bluetooth, Premium 2 Package, Backup Camera, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/11/22/43/2015_bmw_5_series-pic-1417499820649733980-152x114.jpeg

2015 BMW 5 Series 550i xDrive Sedan AWD Used Cars in Plano, TX 75023

Great Deal

Price: $36,795

Mileage: 39,495

Location: Plano, TX 75023

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Dark Graphite Metallic Description: Used 2015 BMW 5 Series 550i xDrive Sedan AWD for sale - $36,795, 39,495 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Executive Package, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Heat Package, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/02/22/48/2017_mercedes-benz_gle-class-pic-940776220088689035-152x114.jpeg

2017 Mercedes-Benz GLE-Class GLE 350 Used Cars in Plano, TX 75023

Great Deal

Price: $45,987

Mileage: 9,155

Location: Plano, TX 75023

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Polar White Description: Used 2017 Mercedes-Benz GLE-Class GLE 350 for sale - $45,987, 9,155 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/13/20/47/2013_bmw_3_series-pic-9068725363868827813-152x114.jpeg

2013 BMW 3 Series 328i Sedan RWD Used Cars in Plano, TX 75023

Great Deal

Price: $17,483

Mileage: 28,870

Location: Plano, TX 75023

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Sapphire Metallic Description: Used 2013 BMW 3 Series 328i Sedan RWD for sale - $17,483, 28,870 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Premium Package, Storage Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/13/22/32/2014_bmw_x6-pic-2817375646617915884-152x114.jpeg

2014 BMW X6 xDrive35i AWD Used Cars in Plano, TX 75023

Good Deal

Price: $36,950

Mileage: 19,581

Location: Plano, TX 75023

Average time on market: 48 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Titanium Silver Metallic Description: Used 2014 BMW X6 xDrive35i AWD for sale - $36,950, 19,581 miles with Sport Package, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Audio Package, Bluetooth, Backup Camera, Premium Package, M Sport Package, Sport Activity Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/15/22/58/2017_mercedes-benz_gla-class-pic-3917361872573421006-152x114.jpeg

2017 Mercedes-Benz GLA-Class GLA 250 Used Cars in Plano, TX 75023

Good Deal

Price: $29,896

Mileage: 8,826

Location: Plano, TX 75023

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Cirrus White Description: Used 2017 Mercedes-Benz GLA-Class GLA 250 for sale - $29,896, 8,826 miles with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/15/23/51/2013_ford_f-150-pic-5367379691226661965-152x114.jpeg

2013 Ford F-150 XLT SuperCrew Used Cars in Plano, TX 75023

Good Deal

Price: $20,434

Mileage: 58,100

Location: Plano, TX 75023

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Flame Metallic Description: Used 2013 Ford F-150 XLT SuperCrew for sale - $20,434, 58,100 miles with Bluetooth, XLT Package, Alloy Wheels, LT Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/10/06/58/2013_hyundai_santa_fe_sport-pic-6417659613804427789-152x114.jpeg

2013 Hyundai Santa Fe Sport 2.0T AWD Used Cars in Plano, TX 75023

Good Deal

Price: $15,354

Mileage: 53,000

Location: Plano, TX 75023

Average time on market: 52 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Cabo Bronze Description: Used 2013 Hyundai Santa Fe Sport 2.0T AWD for sale - $15,354, 53,000 miles with Sport Package, Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/04/00/00/2014_bmw_4_series-pic-4034216336064046957-152x114.jpeg

2014 BMW 4 Series 428i Coupe RWD Used Cars in Plano, TX 75023

Good Deal

Price: $22,994

Mileage: 29,213

Location: Plano, TX 75023

Average time on market: 44 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Jet Black Description: Used 2014 BMW 4 Series 428i Coupe RWD for sale - $22,994, 29,213 miles with Leather Seats, Driver Assistance Package, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Premium Package
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Nov 26, 2017
I’m an inexperienced car buyer and my only ask would be that they would go over the entire car before you leave the facility. We purchased the BMW X3 from them and it is a great vehicle, however, there are some small things I️ didn’t notice because we are novice. Most of the issues were minute and most likely can be replaced at dealership.
Is this review helpful? Yes | No
Nov 13, 2017
Although I ultimately didn't purchase a car from Passport Motors, I have nothing but high regards for their (Ben Sadri in particular) professionalism, expedient response time, & honesty in providing info for the car I was interested in & the buying process in general...
Is this review helpful? Yes | No
Oct 5, 2017
Bruce Rowe
This was a luxury car dealer that was not very interested in delving into the specifics about this truck. I liked the vehicle and was disappointed that they were less enthusiastic about providing me with the details I requested.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Sep 3, 2017
BMW328II
Responsive. Seems fair. This is my first experience with this dealer but so far so good. There were a couple of problems that surfaced when I got the car home. Ben took care of them in a timely and professional manner and I am very satisfied with the service and the whole buying experience.
Is this review helpful? Yes | No
Sep 1, 2017
Dealer replied - but it sold before I could get there.
Is this review helpful? Yes | No
Jul 28, 2017
Very professional contact. No pressure!q
Is this review helpful? Yes | No
Jun 17, 2017
Cameron Smith
Very friendly staff and they made the buying process easy and enjoyable.
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 14, 2017
Promo response back from a request for information.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 1, 2017
sa10113
Quickly responded to my inquiry and questions. Choose not to proceed
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 19, 2017
The first time I went there they could not find the keys and after a couple of hours I left asking them to call when they found them they did call later that day but it was closing time so I told them I would come back during business hours some one called in the morning and said that she would have to check to see if the car was still available and she would call back but I never did. I fif test drive the car finally but it had some rattles and other issues and they did not seem interested in fixing them and they do not move on the price
7 of 7 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Passport Motors:

Dear Mr. Gene:
It was a pleasure to have you and your beautiful service Dog in our facility. it is unfortunate that we could not locate the keys for the 2007 BMW 550 sport package which we had just traded in . As you may recalled we called you the same day and notified you about finding those keys. ... You asked us  not to sell this vehicle before you test drive it which we did !
After you test drove this vehicle you mentioned how  impressed you are with the immaculate condition and low miles of only 69900 ,you also ask about the rattling noise . I suggest that we should drive the car after
 More ...
Nov 26, 2016
Great cars, paid fair price, fast purchasing process, no games. Would buy from this dealership again.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 23, 2016
Friendly staff, handled all my paperwork quickly, and got me what I was looking for
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 28, 2016
Great service! I bought my BMW X6 from them! George was very helpful and patience!
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Sep 17, 2016
Great quality, service and price. Ben was outstanding and made entire transaction and experience easy and very pleasant.
Is this review helpful? Yes | No
Jun 23, 2016
The salesman (Russell) was very helpful and a good listener. He showed us exactly what we wanted.
Is this review helpful? Yes | No
May 13, 2016
Very fast response and good customer service
Is this review helpful? Yes | No
Apr 28, 2016
Prompt replies
Is this review helpful? Yes | No
Apr 24, 2016
mnvikings
Ben is a real nice guy. Very up front about the car. I wished I would of purchased his car as this was the first car I looked at and went back the best day snd was sold .
Is this review helpful? Yes | No
Apr 13, 2016
mouse72
Michelle was helpful and she care what we are looking for. If they have the car that we need I would love to buy from them.
Is this review helpful? Yes | No
Mar 10, 2016
Limited contact. I sent an offer, and they chose not to take it. Not much to go on here as far as a review. I'm sure they do great business.
Is this review helpful? Yes | No
Mar 9, 2016
kjl1972
Dealer did respond regarding price, but a potential deal but the dealer stated this was a fair price. Most guides show that asking price based on mileage is $10,000 to $20,000 over average book.
Is this review helpful? Yes | No
Mar 5, 2016
Liked the dealership everyone was helpful didnt have what i wanted at that time
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 17, 2016
Great
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 14, 2016
I'm just casually looking around, but quick response from dealer. Very satisfied with service.
Is this review helpful? Yes | No
Dec 26, 2015
Great customer service, No hassle , No play around. Michelle was so helpful , the vehicle was better than it described on line. Quick respond. I had my own approval with credit union but she was able to get me %1.74 rate. thanks
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Read 15 old reviews
Nov 21, 2015
Excellent. I did not purchase a vehicle, but the service was professional and excellent.
Is this review helpful? Yes | No
Nov 4, 2015
They were great! Great experience.
Is this review helpful? Yes | No
Aug 24, 2015
I have bought a lot of cars in my days. The staff at Passport Motors is one of the best I've ever encounter. This was the smoothest car purchase I've ever had. You need to add more stars because they deserve 10 stars. Great job Ben Sadri.You are the man.
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 20, 2015
Excellent response time. Unfortunately for me, the car was sold before I could see it.
Is this review helpful? Yes | No
Apr 23, 2015
micmac246
They were very informative and answered all my questions.
Is this review helpful? Yes | No
Mar 12, 2015
Great experience
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Passport Motors:

Jesse
Thank you for your Business .
Dec 28, 2014
They have a car listed for sale that has not been available for several weeks which is misleading and wastes my time.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Passport Motors:

Thank you so much for visiting our website. We always encourage our customer to call ahead of time , since our price are very aggressive . Again thank you for give us a chance .
Nov 5, 2014
Car wasn't available any more
Is this review helpful? Yes | No
Aug 4, 2014
bought a bmw 335i. competitive pricing, clean carfax but becareful. car had new paint job, new bumper and new windshield that they did not disclosed. I flew over 2 states to pick up the car only to find a huge dent and work done. The body work was alittle fishy. I drove back home with it and one of the rim cracked and caused me to have a flat. found out from the bmw dealer that the rims were fake bmw rims and the bolt they used to screw it on was 1/2 inch too long and it messed up the e brake also. Im not sure all their cars would be this bad but I would be extra careful here. They didn't bugde on the price because they knew i flew in to pick up the car. but reimburse me for the overnight stay and did removed most of the big dent. Just be extra careful and asked as many things you can think of.
Is this review helpful? Yes | No
Jun 27, 2014
Good
Is this review helpful? Yes | No
Feb 20, 2014
tcsreddy
Very good in providing info and details and constant communication.
Is this review helpful? Yes | No
Feb 19, 2014
called me as soon as he got my request.
Is this review helpful? Yes | No
Apr 3, 2013
Didn't have the right car
Is this review helpful? Yes | No
Oct 21, 2012
I got my 2012 mini cooper base here. The price was fair for the condition of the car. However, the dealer was not very attentive and not very informative. It came to my notice that the car has a does not have a user manual (which he claimed that it would come with one ) and there was a very noticeable damage at the door sills of passenger seat which would cost me a fortune to replace ANDDD one side of the floor mat of passenger seats (both front and back) is missing.... Taken all listed above into consideration, BAD deal for the car. Watch out for this dealer.
Is this review helpful? Yes | No
Feb 5, 2012
Nobody contacted me, therefore costumer service is bad . Why do they post cars for sale if they don't call potential buyers?
Is this review helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

Toyota Of Richardson - 823 listings
1221 N Central Expressway Richardson, TX 75080
2 reviews
Richardson Chrysler Jeep Dodge Ram - 420 listings
1321 N Central Expy Richardson, TX 75080
1 review
Dallas Auto Haus - 63 listings
404 N Central Expy Richardson, TX 75080
2 reviews
3400 Auto Sales & Service - 57 listings
3400 14th Street Plano, TX 75074
2 reviews
DFW Universal Auto - 27 listings
525 N Interurban St, Suite A Richardson, TX 75081
6 reviews
Central Auto Plex - 23 listings
525 N Interurban St Richardson, TX 75081
2 reviews
Texas Auto Trucks - 20 listings
112-100 Regency Dr Wylie, TX 75098
2 reviews
Auto Drive - 19 listings
355 W FM 544 Murphy, TX 75094
2 reviews
New Start Auto, LLC - 15 listings
1000 N. Central Expressway Richardson, TX 75080
1 review
National Auto Group - 12 listings
13630 Floyd Cir Dallas, TX 75243
1 review
ZT Auto Financial Inc - 10 listings
1201 E 15th St Ste 112 Plano, TX 75074
3 reviews
LUXX AUTOSPORTS - 10 listings
800 Fulgham Rd, Ste 33 Plano, TX 75093
1 review
L&L Auto Link - 9 listings
1201 E Plano Parkway Plano, TX 75074
5 reviews
Auto Group of Plano - 6 listings
1302 K Ave, Suite 102 Plano, TX 75074
3 reviews
Chief Auto Sales
900 East Parker Rd Plano, TX 75074
1 review

Popular Used Cars

Used Jaguar XJ-Series
54 Great Deals out of 2,201 listings starting at $2,495
Used Jaguar XJR
91 listings starting at $8,495
Used Kia Soul EV
4 Great Deals out of 319 listings starting at $12,995
Used Jaguar F-PACE
15 Great Deals out of 4,018 listings starting at $41,869
Used Kia Sorento
472 Great Deals out of 32,128 listings starting at $2,290
Used Kia Sedona
171 Great Deals out of 7,340 listings starting at $1,895
Used Jaguar F-TYPE
44 Great Deals out of 1,927 listings starting at $34,988
Used Kia Soul
466 Great Deals out of 28,161 listings starting at $3,469
Used Kia Rio5
13 Great Deals out of 975 listings starting at $2,000
Used Kia K900
6 Great Deals out of 390 listings starting at $18,995
Used Kia Optima
558 Great Deals out of 32,960 listings starting at $995
Used Jaguar XF
83 Great Deals out of 2,709 listings starting at $5,000
Used Jaguar XE
38 Great Deals out of 2,918 listings starting at $22,387
Used Kia Rio
76 Great Deals out of 6,731 listings starting at $2,000