Hyundai of Louisville

6633 Dixie Hwy
Louisville, KY 40258

Sales: (502) 804-2357

Service: (877) 978-8658

Today 9:00 AM - 5:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/16/21/07/2017_gmc_sierra_1500-pic-2218521446543834413-152x114.jpeg

2017 GMC Sierra 1500 Base Used Cars in Louisville, KY 40258

Good Deal
$2,810 BELOW
CarGurus IMV of $22,610

Price: $19,800

Mileage: 7,404

Location: Louisville, KY 40258

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: Used 2017 GMC Sierra 1500 Base for sale - $19,800, 7,404 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/13/20/13/2017_nissan_versa-pic-830657781083793466-152x114.jpeg

2017 Nissan Versa S Plus Used Cars in Louisville, KY 40258

Good Deal
$1,367 BELOW
CarGurus IMV of $11,867

Price: $10,500

Mileage: 14,419

Location: Louisville, KY 40258

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Brilliant Silver Description: Used 2017 Nissan Versa S Plus for sale - $10,500, 14,419 miles with Steel Wheels, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/16/21/07/2017_gmc_savana_cargo-pic-5049288599223413648-152x114.jpeg

2017 GMC Savana Cargo 2500 RWD Used Cars in Louisville, KY 40258

Good Deal
$2,203 BELOW
CarGurus IMV of $23,703

Price: $21,500

Mileage: 13,544

Location: Louisville, KY 40258

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: Used 2017 GMC Savana Cargo 2500 RWD for sale - $21,500, 13,544 miles with Steel Wheels, Appearance Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/18/20/14/2008_chevrolet_silverado_1500-pic-7022008064889171582-152x114.jpeg

2008 Chevrolet Silverado 1500 Used Cars in Louisville, KY 40258

Good Deal
$2,461 BELOW
CarGurus IMV of $14,461

Price: $12,000

Mileage: 124,934

Location: Louisville, KY 40258

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Overdrive Description: Used 2008 Chevrolet Silverado 1500 for sale - $12,000, 124,934 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/16/21/07/2017_gmc_sierra_1500-pic-6994133238289748174-152x114.jpeg

2017 GMC Sierra 1500 Base Used Cars in Louisville, KY 40258

Good Deal
$2,074 BELOW
CarGurus IMV of $21,874

Price: $19,800

Mileage: 16,056

Location: Louisville, KY 40258

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: Used 2017 GMC Sierra 1500 Base for sale - $19,800, 16,056 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/13/20/13/2017_ford_transit_cargo-pic-284651780864279660-152x114.jpeg

2017 Ford Transit Cargo 250 3dr SWB Low Roof Cargo Van w/60/40 Passenger Side Doors Used Cars in Louisville, KY 40258

Good Deal
$1,505 BELOW
CarGurus IMV of $23,405

Price: $21,900

Mileage: 23,905

Location: Louisville, KY 40258

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Oxford White Description: Used 2017 Ford Transit Cargo 250 3dr SWB Low Roof Cargo Van w/60/40 Passenger Side Doors for sale - $21,900, 23,905 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/13/20/09/2016_chevrolet_sonic-pic-1127195158927527157-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Sonic RS Hatchback FWD Used Cars in Louisville, KY 40258

Good Deal
$1,283 BELOW
CarGurus IMV of $13,983

Price: $12,700

Mileage: 32,981

Location: Louisville, KY 40258

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: Used 2016 Chevrolet Sonic RS Hatchback FWD for sale - $12,700, 32,981 miles with Bluetooth, Leather Seats, Remote Start, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/13/20/13/2015_chevrolet_impala_limited-pic-5718555821857246995-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Impala Limited LTZ FWD Used Cars in Louisville, KY 40258

Good Deal
$1,177 BELOW
CarGurus IMV of $13,177

Price: $12,000

Mileage: 55,930

Location: Louisville, KY 40258

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Crystal Red Tintcoat Description: Used 2015 Chevrolet Impala Limited LTZ FWD for sale - $12,000, 55,930 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/16/21/07/2017_gmc_sierra_1500-pic-1553894287164405880-152x114.jpeg

2017 GMC Sierra 1500 Base Used Cars in Louisville, KY 40258

Good Deal
$1,900 BELOW
CarGurus IMV of $21,700

Price: $19,800

Mileage: 13,551

Location: Louisville, KY 40258

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: Used 2017 GMC Sierra 1500 Base for sale - $19,800, 13,551 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/16/21/07/2017_gmc_sierra_1500-pic-7076069330170008710-152x114.jpeg

2017 GMC Sierra 1500 Base Used Cars in Louisville, KY 40258

Good Deal
$1,823 BELOW
CarGurus IMV of $21,623

Price: $19,800

Mileage: 19,001

Location: Louisville, KY 40258

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: Used 2017 GMC Sierra 1500 Base for sale - $19,800, 19,001 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/13/20/09/2015_volkswagen_tiguan-pic-5860420053977835512-152x114.jpeg

2015 Volkswagen Tiguan S Used Cars in Louisville, KY 40258

Good Deal
$981 BELOW
CarGurus IMV of $13,881

Price: $12,900

Mileage: 41,489

Location: Louisville, KY 40258

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Night Blue Metallic Description: Used 2015 Volkswagen Tiguan S for sale - $12,900, 41,489 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/13/20/09/2015_hyundai_sonata-pic-1690709032384520093-152x114.jpeg

2015 Hyundai Sonata SE FWD Used Cars in Louisville, KY 40258

Good Deal
$909 BELOW
CarGurus IMV of $15,309

Price: $14,400

Mileage: 8,750

Location: Louisville, KY 40258

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Venetian Red Description: Used 2015 Hyundai Sonata SE FWD for sale - $14,400, 8,750 miles with Bluetooth, Popular Equipment Package, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/13/20/13/2015_kia_soul-pic-3330139723998074278-152x114.jpeg

2015 Kia Soul + Used Cars in Louisville, KY 40258

Good Deal
$1,038 BELOW
CarGurus IMV of $14,838

Price: $13,800

Mileage: 32,645

Location: Louisville, KY 40258

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Carribean Blue Description: Used 2015 Kia Soul + for sale - $13,800, 32,645 miles with Bluetooth, Backup Camera, Navigation System, Alloy Wheels, Audio Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/16/21/07/2017_gmc_savana_cargo-pic-8266184072829465846-152x114.jpeg

2017 GMC Savana Cargo 2500 RWD Used Cars in Louisville, KY 40258

Good Deal
$1,500 BELOW
CarGurus IMV of $23,000

Price: $21,500

Mileage: 21,916

Location: Louisville, KY 40258

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Summit White Description: Used 2017 GMC Savana Cargo 2500 RWD for sale - $21,500, 21,916 miles with Steel Wheels, Appearance Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/19/20/13/2008_dodge_avenger-pic-1782459751989119976-152x114.jpeg

2008 Dodge Avenger SXT FWD Used Cars in Louisville, KY 40258

Good Deal
$968 BELOW
CarGurus IMV of $5,468

Price: $4,500

Mileage: 132,987

Location: Louisville, KY 40258

Average time on market: 10 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Stone White Clearcoat Description: Used 2008 Dodge Avenger SXT FWD for sale - $4,500, 132,987 miles with Aluminum Wheels, Remote Start
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jul 1, 2018
Salesperson "Tony" was rude and unprofessional. Sent me a rude email saying: "if you're serious about buying a car..." No, I'm not serious, just contacting you for the Hell of it /s. He then went on to babble about buying their cars from Georgia or something and how low mileage used cars have flood damage or something. I could barely understand him. He talked like he had a cheeseburger in his mouth. When I told him other dealers had cars with low mileage for cheaper, he responded with: "why are you talking to me then?!" I replied back with: "because you're the one who sent me an email stating that you would negotiate with me." He then started babbling about something else. I didn't care at this point. Hung up on him. Waste of my time.
Response from current dealership:
Sarah- we are sorry to hear about your experience with Tony. I have forwarded your review on to management. Please expect a call from a manager.  Thank you for your comments. This is not the type of experience we want our customers to have.
Jun 25, 2018
GuruWG1DR
Great
Response from current dealership:
Thank you for your business!
Jun 21, 2018
I was contacted, but then told the vehicle I had inquired about had been sold. Then it took 4 days to get back a proposal because they were too busy to handle a internet inquiry, due to helping customers that were there in person. When proposal did come back it was over $5000 higher than their website special pricing so I feel like they are misleading to say the least. When I pressed a little further the first contact person said they needed to hand me off to a different salesman who never got back with me.
Jun 7, 2018
GuruZ5J1S
Online Sales rep Tony was very quick and followed up quite decently. Got the car I wanted and the process was smooth.
Response from current dealership:
Thanks for your review and your purchase!
May 5, 2018
The dealership got in touch with me right away.
Response from current dealership:
Thank you for your review!
Apr 27, 2018
Vehicle was not pulled around when I arrived, service department was doing work on it. Vehicle was what was advertised. Sales person was great and Internet rep was great, stayed in contact many times.
Response from current dealership:
Thanks Steve for your review. Enjoy your new vehicle!
Mar 1, 2018
Excellent follow up
Response from current dealership:
Thank you Larry for your review and your purchase!
Jan 30, 2018
The gentlemen at Hyundai of Louisville were very professional and quick to respond to my questions. They allowed me to check out the car on my lunch break and gave me a nice run down of the vehicles options. Though they were asking too much for the car, I find no fault with their customer service. I would go back if another car I was interested in became available there.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for leaving us this great review Jefferson. We are glad to hear we made the whole process as easy as possible for you and we hope to see you back someday! Thank you for choosing to work with us!
Dec 20, 2017
Replied to my email quickly. Told them I would come look at it. Was called about 4 times to find out when. Ended up buying the car. Was told wrong information about the vehicle. And only left with 1/2 tank of gas. When I commented on this they told me any used car only gets 1/2 tank. New cars get a full tank. I thing that is pretty crappy. I guess if you buy a used car from them, you only get 1/2 the service....
Response from current dealership:
Stephanie, thank you for leaving this review. We are sorry you found the issue regarding gas to be poor service, There are a few reasons behind this policy. Primarily, we keep gas at half to avoid damage to the vehicles. Our used cars tend to spend more time on the lot than new, and gas sitting that long can actually go bad, which can lead to a number of problems ranging from hard starting, to rough running, to no starting at all. Keeping around 1/2 a tank means we are not wasting money on draining a whole tank if these worst case scenarios were to happen. We hope that you are still pleased wi
 More ...
Oct 25, 2017
The salesperson was friendly and helpful and the financing was quick and to the point. My problem was minor issues with the car that should have been taken care before I arrived and the overall length of time at the dealership. SIX HOURS.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks Dale for your feedback.  The vehicle you purchased was a 2011, and did have a few things that needed minor work.  We performed those for you and hope you are enjoying your vehicle!
Sep 27, 2017
Very helpful.
Response from current dealership:
Thanks Andre for your review and your business!
Sep 21, 2017
trustfulone
I could not be happier with my experience . I had a limited budget to work with. They held the Elantra for me while I pursued finding insurance, because I had not had a vehicle in 3 years. I had a set budget to drive it off the lot. Jerry Sheets my salesperson seriously adjusted the price so I could do just that. He went out of his way for me and I could not be happier with my experience.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for your review and your purchase. We are glad that Jerry could help get you into a vehicle. We appreciate your kind comments!
Sep 6, 2017
Byoficr
Great dealer. Responded quickly and answered all my questions.
Response from current dealership:
Thank you for your review and your purchase!
Aug 14, 2017
The car was listed on your site and theirs for $4999. When it came time to buy it, it was $5500 which negated the $500 I was given for my trade in. Otherwise, I was treated well and the car is everything they said it was.
Response from current dealership:
Thanks Kato for your review and your business!
Jul 24, 2017
While David the sales rep is a. Wet nice man, the dealer advertised the SUV I was interested in for $35,681. There was and still isn't any mention of the only way you get that price is if you qualify for every single rebate known to mandkind and happen to be singing the star spangled banner on a Tuesday in May holding a left handed screwdriver. They also included $781 for title and "fees". So the $35,681 SUV ended up at $39,500 including taxes. Never saw that one coming. So I passed of course
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
JIm- We are sorry you had a 3 star experience here. We have record that you looked at several similar vehicles here and ultimately test drove and discussed purchasing a 2017 Santa Fe with all the equipment you wanted for an out the door price of $39,500 on a demonstrator vehicle we had in stock.  David Jones your salesperson says he went through all of the rebates and disclaimers on the site, the $500 military rebate being the only one you did not qualify for.  He also said he explained all of the fees which include titling and registration- fees that every other dealer will also have.  We are
 More ...
Jun 29, 2017
Baskins70
Sold truck but was called to come and look at it. Was not there when I got there of course
Response from current dealership:
Hi There- We are sorry that you had a 3 star experience at our store. We looked into your visit and see that we emailed you to come look at the vehicle, but got no response. The vehicle was sold the same day.  We do apologize for any inconvenience but without a deposit we cannot hold a vehicle, especially when we do not have a confirmed appointment.  We hope that you will consider Hyundai of Louisville in the future and thank you for your feedback.
Jun 19, 2017
GuruGGTL
Were very fast in answering my questions
Response from current dealership:
Thank you very much for your review and your business!
May 15, 2017
Contacted me quickly and was helpful.
Response from current dealership:
Thank you Bill for your review. We appreciate your business!
Apr 18, 2017
Great group!
Response from current dealership:
Thank you Carmen for your review. We appreciate the business!
Apr 4, 2017
They have kept me up to date on all information concerning the vehicle I was interested in. I am very pleased with their professional sales staff.
Response from current dealership:
Thank you Michael for your review. We appreciate your business!
Feb 24, 2017
I was literally contacted within thirty minutes on a late weekend night when I emailed. I was very impressed with the service all around in every department from inquiry to buying the car. I have had a less than pleasant experience at a previous dealership non-affliated with this dealer so I was refreshed to have such great service. Ken is a great salesman and goes the extra mile to get you what you want.
Feb 7, 2017
Great place to buy
Read 8 old reviews
Sep 7, 2015
Salesman acted like he didn't even want to discuss business. Was very quick to end communication. Terrible.
2 people found this review helpful.
Mar 15, 2015
it took a long time to get my title and comunicaton was really bad
2 people found this review helpful.
Mar 7, 2015
Quick to respond and very helpful.
Jan 28, 2015
Car was already sold. Very helpful in looking for something else.
Apr 13, 2014
Didn't buy my car from them but they were very responsive!
Jul 22, 2013
They contacted me as promised, however continued to contact me after being advised that I was not interested in their vehicle.
Apr 4, 2013
Jan 31, 2013
dealer responded promptly

Other Nearby Dealers

Bachman Hyundai - 83 listings
630 Broadway St Jeffersonville, IN 47130
2 reviews
Jeff Harvey Auto Sales - 57 listings
3501 7th Street Rd Louisville, KY 40216
1 review
Carvana Louisville - 48 listings
132 E Jefferson St Louisville, KY 40202
1 review
Motor Max LLC - 46 listings
6913 Shepherdsville Rd Louisville, KY 40219
5 reviews
Southside Auto Sales II - 38 listings
3300 Taylor Blvd Louisville, KY 40215
1 review
King Louis Auto Sales - 29 listings
6700 Manslick Road Louisville, KY 40214
1 review
Fairdale Auto Sales - 12 listings
9610 West Manslick Rd. Louisville, KY 40272
3 reviews
Royal Motor Sales
4515 Dixie Hwy Louisville, KY 40216
1 review
Jays Auto Sales Inc.
1545 Berry Blvd Louisville, KY 40215
1 review
Albi Auto Sales
8500 National Turnpike Fairdale, KY 40118
3 reviews
I Deal Autos
6805 Preston Hwy Louisville, KY 40219
1 review
Schott Auto Sales
2204 Frankfort Ave Louisville, KY 40206
4 reviews
Swope Hyundai - 131 listings
1104 N Dixie Hwy Elizabethtown, KY 42701
14 reviews
Swope Certified - 121 listings
253 S Dixie Blvd Radcliff, KY 40160
15 reviews
Oxmoor Hyundai - 360 listings
8107 Shelbyville Road Louisville, KY 40222
22 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,251 Great Deals out of 188,014 listings starting at $1,200
Used Ford F-250 Super Duty
434 Great Deals out of 36,244 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,819 Great Deals out of 155,590 listings starting at $1,799
Used Chevrolet Silverado 2500HD
328 Great Deals out of 28,393 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
997 Great Deals out of 129,592 listings starting at $5,695
Used Ram 2500
214 Great Deals out of 31,487 listings starting at $6,500
Used Toyota RAV4
649 Great Deals out of 71,621 listings starting at $1,495
Used Nissan Rogue
647 Great Deals out of 74,020 listings starting at $2,488
Used Toyota Camry
981 Great Deals out of 70,545 listings starting at $1,137
Used Honda CR-V
916 Great Deals out of 73,250 listings starting at $990
Used Honda Civic
516 Great Deals out of 41,264 listings starting at $1,615
Used Toyota Corolla
682 Great Deals out of 60,534 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
722 Great Deals out of 97,686 listings starting at $750
Used Ford Escape
1,239 Great Deals out of 96,730 listings starting at $975
Used Chevrolet Equinox
1,406 Great Deals out of 89,524 listings starting at $1,995