Holiday Automotive

Closed Sunday

321 N Rolling Meadows Dr
Fond Du Lac, WI 54937

Sales: (920) 933-1377

Service: (866) 684-3912

Today 8:00 AM - 5:30 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/21/07/07/2016_gmc_sierra_1500-pic-3795130742979579507-152x114.jpeg

2016 GMC Sierra 1500 SLT Crew Cab 4WD Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Good Deal
$3,189 BELOW
CarGurus IMV of $36,187

Price: $32,998

Mileage: 58,286

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Average time on market: 51 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Brownmahogany Metallic Description: Used 2016 GMC Sierra 1500 SLT Crew Cab 4WD for sale - $32,998, 58,286 miles with Leather Seats, Navigation System, Suspension Package, Preferred Package, Aluminum Wheels, Premium Plus Package, Premium Package, Bluetooth, SL Package, Backup Camera, Remote Start, SLT Package, Off Road Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/07/14/56/2018_chevrolet_silverado_1500-pic-5094808161291306061-152x114.jpeg

2018 Chevrolet Silverado 1500 LTZ Crew Cab 4WD Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Good Deal
$5,725 BELOW
CarGurus IMV of $46,723

Price: $40,998

Mileage: 15,917

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Average time on market: 66 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Color: Blackblack Description: Used 2018 Chevrolet Silverado 1500 LTZ Crew Cab 4WD for sale - $40,998, 15,917 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels, Suspension Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/24/12/33/2017_ford_expedition-pic-6138336429954629692-152x114.jpeg

2017 Ford Expedition EL XLT 4WD Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Good Deal
$2,751 BELOW
CarGurus IMV of $34,749

Price: $31,998

Mileage: 39,513

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Blackshadow Black Description: Used 2017 Ford Expedition EL XLT 4WD for sale - $31,998, 39,513 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/14/08/46/2016_chevrolet_malibu-pic-6859584304212869269-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Malibu Premier FWD Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Good Deal
$1,422 BELOW
CarGurus IMV of $22,420

Price: $20,998

Mileage: 23,056

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Color: Blackmosaic Black Metallic Description: Used 2016 Chevrolet Malibu Premier FWD for sale - $20,998, 23,056 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Driver Confidence Package, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/22/07/36/2018_hyundai_santa_fe-pic-4709550533866409326-152x114.jpeg

2018 Hyundai Santa Fe SE AWD Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Good Deal
$2,318 BELOW
CarGurus IMV of $29,316

Price: $26,998

Mileage: 20,356

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Bluenight Sky Pearl Description: Used 2018 Hyundai Santa Fe SE AWD for sale - $26,998, 20,356 miles with Bluetooth, Leather Seats, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/15/10/31/2018_hyundai_santa_fe-pic-288780163837973946-152x114.jpeg

2018 Hyundai Santa Fe SE AWD Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Good Deal
$2,308 BELOW
CarGurus IMV of $29,306

Price: $26,998

Mileage: 20,722

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Bluestorm Blue Description: Used 2018 Hyundai Santa Fe SE AWD for sale - $26,998, 20,722 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/09/14/37/2014_audi_a6-pic-3918498413266274088-152x114.jpeg

2014 Audi A6 3.0 TDI quattro Prestige Sedan AWD Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Good Deal
$1,512 BELOW
CarGurus IMV of $32,467

Price: $30,955

Mileage: 32,904

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Average time on market: 46 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Blackbrilliant Black Description: Used 2014 Audi A6 3.0 TDI quattro Prestige Sedan AWD for sale - $30,955, 32,904 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/30/08/46/2009_chevrolet_corvette-pic-3759390678114458550-152x114.jpeg

2009 Chevrolet Corvette 3LT Convertible RWD Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Good Deal
$1,410 BELOW
CarGurus IMV of $30,408

Price: $28,998

Mileage: 26,416

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Redvictory Red Description: Used 2009 Chevrolet Corvette 3LT Convertible RWD for sale - $28,998, 26,416 miles with Bluetooth, Leather Seats, Memory Package, Chrome Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/01/05/06/34/2016_lincoln_navigator-pic-7639857105379551116-152x114.jpeg

2016 Lincoln Navigator L Select 4WD Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Good Deal
$2,833 BELOW
CarGurus IMV of $42,831

Price: $39,998

Mileage: 31,897

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Goldgold Metallic Description: Used 2016 Lincoln Navigator L Select 4WD for sale - $39,998, 31,897 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/19/07/04/2014_chevrolet_silverado_1500-pic-7605210957140312535-152x114.jpeg

2014 Chevrolet Silverado 1500 LT Double Cab 4WD Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Good Deal
$1,117 BELOW
CarGurus IMV of $24,115

Price: $22,998

Mileage: 64,692

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Color: Reddeep Ruby Metallic Description: Used 2014 Chevrolet Silverado 1500 LT Double Cab 4WD for sale - $22,998, 64,692 miles with Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Off Road Package, Z71 Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/16/07/51/2018_ford_f-150-pic-8778679163711895133-152x114.jpeg

2018 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Good Deal
$2,351 BELOW
CarGurus IMV of $37,349

Price: $34,998

Mileage: 9,189

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Silveringot Silver Metallic Description: Used 2018 Ford F-150 XLT SuperCrew 4WD for sale - $34,998, 9,189 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Tow Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/22/14/22/2017_ford_mustang-pic-2994172824309797925-152x114.jpeg

2017 Ford Mustang V6 Convertible Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Fair Deal
$865 BELOW
CarGurus IMV of $24,863

Price: $23,998

Mileage: 6,224

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Average time on market: 52 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Manual Overdrive Color: Bluelightning Blue Metallic Description: Used 2017 Ford Mustang V6 Convertible for sale - $23,998, 6,224 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/20/07/01/2014_buick_lacrosse-pic-4125328022431629258-152x114.jpeg

2014 Buick LaCrosse Premium I FWD Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Fair Deal
$991 BELOW
CarGurus IMV of $19,989

Price: $18,998

Mileage: 53,507

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Average time on market: 56 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Silverquicksilver Metallic Description: Used 2014 Buick LaCrosse Premium I FWD for sale - $18,998, 53,507 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Driver Confidence Package, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Luxury Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/06/11/10/2018_kia_niro-pic-2594232896146678137-152x114.jpeg

2018 Kia Niro EX FWD Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Fair Deal
$1,476 BELOW
CarGurus IMV of $24,459

Price: $22,983

Mileage: 9,611

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Grayplatinum Graphite Description: Used 2018 Kia Niro EX FWD for sale - $22,983, 9,611 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/01/07/49/2016_chevrolet_silverado_1500-pic-6950514310563252567-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Silverado 1500 LTZ Crew Cab 4WD Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Fair Deal
$1,300 BELOW
CarGurus IMV of $37,298

Price: $35,998

Mileage: 42,000

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Average time on market: 57 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Color: Blackblack Description: Used 2016 Chevrolet Silverado 1500 LTZ Crew Cab 4WD for sale - $35,998, 42,000 miles with Leather Seats, Navigation System, Chrome Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Off Road Package, Z71 Package
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jul 16, 2018
The trailhawk was sold by the time I got there but they fitted me into a Latitude which I absolutely love. Everyone at Holiday Automotive were super. Patience played a key role that day and they had me every step of they way. Props to Mr. Toth.
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to share your feedback, Tonia! We're so glad to hear that Fred was able to help you find the right vehicle for you, and we hope you're enjoying your new ride! We appreciate your recommendation as well and look forward to seeing you again sometime. Have a great day, and thank you for driving with us!
Jul 3, 2018
very on top of things. dave olson and ned were awesome would strongly recommend this dealership. straight forward no nonsense. first time we ever tried them. we will go back. downside, we waited too long to make a decision and vehicle was sold. our fault totally. if your a veteran as I am, they know how to take care of you also.
Response from current dealership:
Thank you for your five-star rating, Sandra! Our team's goal is to provide an easy, stress-free experience for our guests and we're glad to hear Dave and Ned reflected that during your recent visit. We're sorry that the vehicle you were interested in is no longer available, but please feel free to let us know if there's anything else that we can help locate for you. Have a wonderful rest of your day!
Jun 30, 2018
Bought the vehicle. Tony treated my mother with respect right from the beginning. Would definitely buy from them again.
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to leave us a review, Jeffrey. Our team works hard to make sure each of our guests has nothing less than a stellar car buying experience and we're glad to hear Tony reflected that during your recent visit! Please don't hesitate to let us know if there's anything else that we can do for you, and thank you for driving with us!
Jun 14, 2018
Holiday was great to deal with! Easily the best experience I’ve had with a dealer.
Response from current dealership:
Thank you for the five-star rating, Joe! Our team works hard to provide nothing but the best possible car buying experience, and we're so glad to hear that was reflected during your recent visit. We hope you're enjoying your new vehicle, and that we'll see you again sometime in the future as well! Have an awesome day, and thank you for driving with us!
Jun 8, 2018
New exactly what was in inventory
Response from current dealership:
Thank you for your review, Mark. We appreciate the high-star rating, and are happy that we could assist you! Let us know if there's ever anything else that we can do for you, and thank you for driving with us!
May 21, 2018
GuruYNY91
Very responsive
Response from current dealership:
Thank you for your five-star rating! We're happy we could help you out and thank you for driving with us!
May 21, 2018
Tony was very nice and helpful
Response from current dealership:
Thank you for your five-star rating, John! We're glad that Tony was able to assist you and hope to see you back again sometime. Have a great day, and thank you for driving with us!
May 7, 2018
Good overall experience.
Response from current dealership:
Thank you for your review, Jennifer! We're glad that your overall experience was positive and we'd love to know what we can do to make it even better.  Please feel free to reach out and let us know how we can earn that last star in the future. We hope we'll see you again, and thank you for driving with us!
May 2, 2018
GuruYT2SY
Seth was very helpful and friendly. A real nice buying experience.
Response from current dealership:
Thank you for the high star rating! We're glad Seth was able to help you out, and we hope that we'll have the opportunity to serve you again in the future. Have a wonderful day, and thank you for driving with us!
Apr 25, 2018
I recently purchased a used vehicle at Holiday Automotive and the experience was exceptional. I would definitely recommend this dealership for any new or used vehicle purchase.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to leave us a review, Gery! We're so glad that our team provide such an exceptional car buying experience for you, and we hope that you're enjoying your new vehicle.  We appreciate your recommendation as well, and look forward to serving you again in the future. Thank you for driving with us!
Apr 25, 2018
The initial service from Tony Deich was fast & courteous. Though my daughter didn't but Camry, we found a Mazda Certified Mazda 6 that was a better value @Holiday. No pressure plus Tom Kuitert was honest which helped a lot. Our familys 2nd car from Holiday!
Response from current dealership:
Thank you for your feedback, Dean! Our team works hard to provide a great experience for all our guests, and we're happy to hear that both Tony and Tom were able to make your recent visit a pleasant one. We appreciate your continued business as well, and look forward to seeing you again sometime! Have a great day, and thank you for driving with us!
Apr 24, 2018
Rog3240
The reps were pleasant to talk with. Not pushy. Sent me some info that I had requested
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for your review! We're glad that our team was able to provide and easy, stress-free experience for you, and we hope that we'll have the opportunity to serve you again in the future. Have a great rest of your day, and thank you for driving with us!
Apr 16, 2018
Asked for a actual height measurement of truck and salesman gave me a height that was 5" lower then actual. 78.3" looks to be the height of the 4x2 not the 4x4 direct from Ford's specs. Thanks for wasting my morning.
Response from current dealership:
Jon, we are disappointed to learn of your less than satisfactory experience during your recent visit. We apologize for the miscommunication, and would like to have opportunity to turn your experience around.  If you're willing, please reach out to us at 877-266-7713, so a member of our management team can work towards a resolution with you. We hope to hear from you soon.
Mar 24, 2018
Jhdeereman
sales was vary help full and even showed me some other trucks they had. will defiantly be going back once my lease is up on my currant truck to get a truck if they have what I want.
Mar 17, 2018
Mitch was awesome! Not pushy, had a great time. Paid more than I had wanted but the service was worth it.
Mar 8, 2018
endresd
She was helpful.
0 people found this review helpful.
Mar 8, 2018
Badgerken
Very helpful in responding to my unique circumstance and financing request.
Feb 25, 2018
Very helpful. Not a lot of pressure to buy. But a little lacking in knowledge of the truck itself. Overall a good experience.
0 people found this review helpful.
Feb 17, 2018
I've never had such a pleasant, tension-free experience in purchasing a car. It started right away: where other dealers asked for my phone number before giving out information, Holiday replied immediately to my email with all the data I requested. I was given an excellent price quote via email, and there was no 'bait and switch' when I drove to the dealership. The trade-in when smoothly. Every person I dealt with was straightforward. This is not my first rodeo - I've been buying cars since the 1980s - and this was the best experience I've ever had. They even sent me a thank-you gift! I would highly recommend Holiday motors.
Feb 14, 2018
Excellent service.
Feb 6, 2018
I have not made a purchase yet, but they have been good to deal with thus far.
Jan 20, 2018
Bltiernan
Slow and inconsistent communication.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for your feedback.  We are sorry to hear that your recent visit felt short of your expectations and we'd like the opportunity to discuss your experience further.  If you're willing, please give us a call at 877-266-7713 so we can work towards a resolution with you. We hope to hear from you soon.
Jan 9, 2018
Holiday salesman Andy and Shawn were great to work with! The truck ended up with an issue and they were honest and told me about. Very straight forward and honest company to work with
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for sharing your feedback, Kurt! We strive to provide an easy, straight forward car buying experience and while we're sorry to hear that the truck had an issue, we're glad that Andy and Shawn could help you out and resolve the situation!  Please don't hesitate to let us know if there's ever anything else we can do for you, and thank you for driving with us!
Dec 22, 2017
They were very helpful and respectful.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for your comments, Bob! We're glad that you had a positive experience and hope that next time we'll be able to earn that last star. Please let us know if there's anything else we can do for you, and thank you for driving with us!
Dec 15, 2017
Good service, great atmosphere!!!
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for your review, Andrew! We're glad that we were able to help you out, and we hope that next time we'll have the opportunity to earn that fifth star.  Please don't hesitate to let us know if there's anything else we can do for you, and thank you for driving with us!
Dec 7, 2017
This dealership was very responsive and easy to work with.
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to leave us a review, John! We're glad that our team was able to make your car buying experience easy and relaxed, and we hope you're enjoying your new vehicle.  Please don't hesitate to let us know if there's anything else that we can do for you, and thank you for driving with us!
Oct 25, 2017
Great price but we still are looking
Response from current dealership:
Hi Jason, thank you for the review. Let us know if there is anything we can do to help make your decision easier!
Oct 19, 2017
fella3
Very good
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello - thank you for the positive review and kind words!
Oct 18, 2017
Tim was helping me and he was awesome even though I didn't end up going with the vehicle.
Response from current dealership:
Hi Bobby - thank you for your feedback! We're thrilled to hear that Tim provided you with excellent customer service!
Oct 13, 2017
Very fast reply and very helpful
Response from current dealership:
Hi David - thank you for the positive review! We're glad to hear that you received help quickly.
Oct 9, 2017
Great Price on '13 Corvette. Had to act quickly and Tony & Tim accommodated very professionally ! The coffee & cookies were as good as my trade in value.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello Bud - we're glad to hear that you were able to get a '13 Corvette at a great price! It's great that Tony and Tim provide excellent service for you during your visit. Thank you for driving with us!
Oct 7, 2017
PlanB2016
Excellent deal. But my price point and I was happy with how fast they responded
Response from current dealership:
Hello PlanB2016 - thank you for the positive review! We're glad to hear that you were satisfied with your experience. Thank you for driving with us!
Sep 9, 2017
Sue Wilson
I bought my truck in 2009 when I moved here from Tennessee and felt comfortable. Now I'm buying for my Granddaughter, and will be back for a Newer SUV!! Thanks to these people who can be trusted!
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for the awesome review! We're so lucky to have such great customers like you! We can't wait to see you again soon and hope all is well with you and your family. Have a great rest of your day and thank you for driving with us!
Sep 8, 2017
Steve Nunnally
good experience with this Dealer, and i bought the Car.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for the great review, Steve! We are so happy to hear that you had a great experience with us and we can't wait to see you again soon! Have a great rest of your day and thank you for driving with us!
Sep 5, 2017
Barb Cady
Dealer did not adjust price at all but two people have responded, asking me to call if questions.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for the review! We hope this finds you well and we can't wait to be in touch with you again! Have a great rest of your day and thank you for driving with us!
Aug 30, 2017
Dealers response was very quick.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for the review, Tom! We really appreciate your business and we can't wait to see you again soon! Have a great rest of your day!
Aug 29, 2017
Replied within 24 hours. Professional and courteous. Car was sold.
Response from current dealership:
Thank you for the awesome review, Chuck! We couldn't be happier to welcome you to the Holiday family! We hope this finds you well and we can't wait to see you again soon! Have a great rest of your day!
Aug 27, 2017
Very quick response.
Response from current dealership:
Thanks for the review, Virgil! We try to respond to everyone as quickly as possible. We know your time is valuable and you shouldn't have to wait around for answers. Have a great day!
Aug 15, 2017
I recently purchased a used vehicle from Holiday Automotive. I traded in my vehicle only to get a letter from the City of Milwaukee Tow Lot saying that the vehicle(that i traded in) was in my name and towed to the lot and I am responsible for the charges. Then once I found a car, the financial part was a nightmare. They "were unable to find my credit score" and offered me the guaranteed approval rate that is very high. Then after making 8 "soft" pulls they were able to find my credit score and make a deal. The dealership tried everything they possibly could to get me to add on useless rain-x products and warranties so they could get more money. They did not budge on the price. They acted like they were mad at me for not getting any of the $800 rain-x add ons. I drove a long way from Door County and the entire process took all day. I was exhausted by the time I was done.
6 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Alex, thank you for your feedback, though we apologize for the less than desirable customer experience. I have forwarded your comments to Chad Guell, Budget Center Sales Manager so he can investigate further. He should be reaching out to you shortly if he hasn't already. Please do not hesitate to reach out to us if you have any other questions or concerns 877-266-7713.
Aug 7, 2017
People where friendly and professional my sales guy Dugie made buying easy Jim
Response from current dealership:
Thanks, Jim, we will be sure to forward your review to Dugie. Thank you for driving with us!
Jul 14, 2017
They were great. That truck was gone by the time I got to look at it. They did help me buy another one.
Response from current dealership:
Hi Jeff, thank you for taking the time to review us!  The good news is we have a lot of vehicles to choose from, the bad is that they move quickly. We are glad that we were able to find another vehicle that fit what you were looking for. Thank you for driving with us!
Jun 26, 2017
Bought a 2009 Miata. I gave a three star rating because the interaction was average. Negotiated price and dealership dropped price by $498. Of course, one of the "hidden fees" was $278. which "all dealerships have" according to salesman, John. Thought buying a new car would automatically include a full tank of gas. We had to ask for it. Experience wasn't negative but wasn't "five star." It was average.
7 people found this review helpful.
Jun 15, 2017
GuruP942
Great
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for the rating, and thank you for driving with us!
May 25, 2017
Super great
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you, Jackie, we appreciate the feedback!
May 14, 2017
Great service by the salesman, it just wasn't the vehicle for us.
Response from current dealership:
Hi Cheryl, we hope that your car buying journey was fruitful even though we didn't have what you were looking for!
If you are looking for a great place to service your vehicle be sure to keep us in mind. :-) We service all makes and models.  Have a wonderful day!
May 3, 2017
Jamie Scheid
Couldn't be happier with Holiday. We live a little over an hour from where they are so I asked a lot of questions up front and wanted to get as much details and visuals as possible before we came to them. We went to look at a vehicle that had a minor flaw in the seat that we were told was repairable. In lieu of coming up to see that truck and going home with the intent to buy and allowing time to have the flaw fixed, Holiday jumped within 24 hours and had the flaw repaired without even knowing for certain we were going to buy it. (amazing service) Turns out we didn't like that vehicle when we got there (nothing wrong with it, just didn't fit our taste as much as other trucks) but we found a truck that was perfect for us. Holiday not only jumped through hoops in prep for our arrival, but then knew we were coming close to their closing time. Everyone stayed and made sure everything was perfect. Cory was outstanding and we look forward to working with him again. Top Notch Holiday - Top Notch!
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for your kind review Jamie! We do our best to provide a great buying experience for our customers and are happy to hear Cory and the Holiday team demonstrated that. We appreciate you sharing your experience, and are glad to hear we found the perfect truck to fit your needs! Thank you again for choosing Holiday Automotive. We look forward to seeing you on your next visit!
Apr 26, 2017
Very honest friendly helpful
Response from current dealership:
Thank you for the kind review Bob! We do our best to show the qualities that make Holiday worth the trip, and are happy to hear you were able to experience that. We appreciate you taking the time to review us, and hope we can continue to meet your needs in the future!
Mar 24, 2017
Great,could not be better
Response from current dealership:
Thank you for your review, Dave.  We strive to provide the best service possible and we're so glad to hear about your positive experience with us!  We hope to see you again, and thank you for driving with us!
Mar 19, 2017
Viper_14212
Dealer responded quickly to my requests for information
Response from current dealership:
Thank you for the review!  Please let us know if there's anything else we can do for you!
Mar 6, 2017
Djodts
They were quick to contact me.
Response from current dealership:
Thank you for the five-star review!  We're happy that our team was able to provide a positive experience and help you in a timely manner.
Feb 18, 2017
The person that you meet is not the one you talk to on the phone. Got to dealership after driving an hour to get their and the vehicle condition indicated that wasn't ready for sale. It was detailed, washed, and supposedly safety checked, but my test drive showed otherwise. There was a splash of engine coolant in the reservoir well below the minimum mark, the driver's side mirror was damaged and held on by tape which wouldn't pass a dot inspection because there is no rearview mirror, the windshield had 2 noticeable stone chips that could easily spread a crack and also may not pass a dot, I suspected some alignment issues, and the entire exhaust system looked like it was in need of replacement in the near future. The priced the vehicle in "good" or "excellent" condition buy with the accident reported on the free autocheck report I felt that the vehicle was at best in "fair" condition. Who knows what else I find when I actually go through the vehicle? They refused to re-price the vehicle and there is little room for negotiation. I wouldn't recommend wasting your time.
9 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello Craig, we appreciate your feedback and would like to apologize for the poor experience you had at the dealership.  In regards to the first issue, we have a team who makes initial contact via phone with our customers to gather details that allows our sales team better prepare for the in-store experience.  We will take a look at our internal process to see how we can better communicate that to our customers moving forward.  With regards to the second issue, we can understand the disappointment and apologize that the vehicle did not live up to the description expected.  We would like to inv
 More ...
Jan 17, 2017
Truck didn't what we wanted. Sales person very nice.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks, Tom, we are getting new inventory all the time so feel free to stop by anytime!
Dec 23, 2016
Very nice people and easy to work with. They kept my car inside and out of the snow until I could pick it up.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks for the review, Roger, and thank you for driving with us!
Dec 13, 2016
Excellent, professional service! Everyone was so nice at Holiday and made sure they met my needs. Absolutly no pressure situations. I would drive the distance again to do business again!
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Tracy, we are glad to hear that we were worth the trip! Thank you for making the drive and thank you for driving with us!
Dec 8, 2016
responded immediately and very willing to provide additional info. as needed. polite and professional
Response from current dealership:
Thanks for the feedback, Greg. Please let us know if there is anything else we can help you with.
Dec 8, 2016
friendly service. got a great deal. it was my first time ever finacing a car and it couldent have gone better.
Response from current dealership:
We are glad to hear that your first time financing went so well, Dustin! If you have any questions please don't hesitate to reach out to us.
Dec 6, 2016
Everyone made the whole experience very simple and fast. Liked that they answered any of my questions that I had about the car.
Response from current dealership:
Thanks for taking the time to review us! Please let us know if you have any other questions or concerns. We are here to help. :-)
Nov 24, 2016
Dealer was responsive and followed up. Salesperson, Sarah, was great. Ended up not buying the Mazda CX-9 because it was too big for what we needed. Dealership friendly and helpful.
Response from current dealership:
Thanks, Craig, we appreciate the feedback even if you didn't end up going with the Mazda CX-9. We have many Mazda CX-5s too if you are looking for something a little smaller. ;-)
Oct 22, 2016
galn
Responded quickly
Response from current dealership:
Thanks!
Sep 19, 2016
Phone calls made information provided was accurate.
Response from current dealership:
Thanks, we appreciate the feedback!
Sep 14, 2016
They did a very good job with negotiating a price that would meet my budget. Would of probably purchased from here but it turns out that I found a GMC 3500HD Denali that fit my needs and budget over the 2011 2500HD that I was interested in purchasing from this dealer.
Response from current dealership:
Hi Doug, we are sorry that we didn't have exactly what you were looking for, but we appreciate the positive feedback! Please keep us in mind if you ever need service. We have an amazing team of Certified GM technicians that will keep your 3500HD Denali rolling.
Aug 25, 2016
Color not as described. Drove a distance to look at. Vehicle much nicer in picture.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Kathy, thank you for giving us feedback. We appreciate you making the trip to visit us and apologize that the vehicle did not live up to the description and photos. If you are willing, please let us know the stock number of the vehicle you were looking at so that we can improve the online listing. Thank you again.
Aug 24, 2016
good very helpful
Response from current dealership:
Thanks, Dick!
Aug 20, 2016
Very helpful
Response from current dealership:
Thank you, Annette!
Aug 19, 2016
Did not make request repairs on vehicle bumper fit. Also, did not point out any existing problems that the car has. I am going to a different service source to have repairs taken care of. I would probably not go back unless it was that they were the only place that the car that U was looking for.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Good Morning Richard, Willie Beyer our Service Manager would like to work with you to make things right. Please give him a call at your earliest convenience 920-375-0706. Thank you again for taking the time to give us feedback.
Aug 7, 2016
They are the best at what they do.
Response from current dealership:
Thanks, Tom!
Aug 5, 2016
Difficult to work with. Not very knowledgeable.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Chris, we are sorry that we were not able to deliver a positive customer experience. If you are willing, please let us know who you worked with, so that we can follow up. Thank you for taking the time to write a review.
Aug 1, 2016
Dealer was responsive and quick to give me information
Response from current dealership:
Thanks, Jeffrey! Please let us know if you need anything else.
Read 64 old reviews
Jun 30, 2016
Very helpful!
Response from current dealership:
Thanks for the feedback, Chad!
Jun 26, 2016
Prompt and courteous!
Response from current dealership:
Thanks, Curt!
Jun 25, 2016
We had a great experience with Holiday Ford. Dave and Chris were very helpful, courteous and polite. We feel we got a good price on the Lincoln MKZ hybrid that we bought. We got 39 MPG on the way home--a distance of approximately 100 miles.. We would definitely recommend; anyone to go there! ED
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to write a review, Ed, we appreciate it. Thank you for driving with us!
Jun 20, 2016
Super sales person.
Response from current dealership:
Thanks, Larry!
Jun 20, 2016
Contacted a number of times both through email and phone.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Robert, thank your for the review. Please let us know if there is anything else we can do to help.
Jun 15, 2016
Cory Hayward was my sales person. From the moment I walked in to the dealership, I was treated with Care an Honestly. After working in a dealership for 30-Plus years and seeing how people were treated, I was shocked at the way Cory made me feel that I was in the drivers seat.. He has very good knowledge of the product, He answered ALL my Questions. Someday I would expect that he may be in management.. Please tell Cory thank you again for me. and if ANYONE in my family-friends ever needs a car.. BESURE that I will contact Cory.....
Response from current dealership:
Wow, thanks Daro for the glowing review! We will be sure to forward your compliments on to Cory Hayward. Thank you for driving with us!
Jun 3, 2016
This Truck was was still in stock and promised to be available for a test drive. A day before schedule test drive noticed it was no longer on car gurus. Thinking they had pulled pending my test drive I called to confirm my appointment and the vehicle was sold. They did not call or communicate by any other means to inform me it was gone
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Nathan, thank you for taking the time to write this review. We do our best to communicate the sale of vehicles to perspective buyers, but sometimes the timing of the vehicle sale makes this difficult. We constantly working to improve our communication with customers and apologize for the inconvenience.
Jun 2, 2016
After making the deal on final price with Holiday on my auto and completing most of contract paper work, they than noted I needed to waive the 30 day warranty they provide as they could not honor due to price of Auto. I felt this was a bait and switch.
6 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank for the feedback, Larry.  Could you please tell us who you worked with so we can follow up? Thank you!
May 30, 2016
I bought a 2004 Jeep Grand Cherokee drove it 60 miles home and the check engine light came on and it kept on dying on my wife So I took it to a Jeep dealer to get repaired
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi John, we are sorry to hear about the engine trouble but appreciate the feedback.  We have notified management and are here for you. If the problem persists, please do not hesitate to reach out to us.
May 29, 2016
Contacted promptly
Response from current dealership:
Thanks, Barry!
May 7, 2016
Car was sold.
Response from current dealership:
Thanks, Daniel!
May 5, 2016
Got a great deal on a great car. Thanks to Mike and Fred to making sure the car was there, since I was driving from Madison. Will definitely be coming back in the future...
Response from current dealership:
That's great, Brian!  We are glad that Mike and Fred were able to get you into the car you wanted. Thanks for driving with us!
Apr 25, 2016
Sarah Ackerman, my salesperson, was wonderful. Sarah was very helpful, friendly, and she immediately responded to all my questions via email and phone, and she made what turned out to be a car buying experience a very easy and enjoyable process. I was truly impressed. I asked for and received a very fair price (the Kelly Blue Book value) for my trade-in; I asked for and received an incentive to drive the 129 miles from another state to Holiday in Fond du Lac, Wisconsin, and I am so glad I did. I really wanted the PRHT feature on the Mazda MX-5 and I really wanted to buy a Mazda certified vehicle. The 2012 Miata was a one-owner, low mileage vehicle, and was the car I was looking for. Success! I am a very happy customer.
Response from current dealership:
Thanks, Tom! We appreciate the review and are so happy to hear you had a great experience at Holiday with Sarah Ackerman. We hope you love your Miata and if you need anything else, just let us know. Thanks again!
Apr 24, 2016
Chris was a great representative of this dealership. He didn't pressure us at all and was very understanding when we decided to shop around.
Response from current dealership:
Thanks for the feedback, Rachel! We understand that choosing the right vehicle takes time, and we pride ourselves on our low pressure approach. Please let us know if there is anything we can do to help!
Apr 17, 2016
dealer followed up but I had already made purchase when they did.
Response from current dealership:
Brian, thank you for taking the time to give us feedback. Please keep Holiday Automotive in mind the next time you are in the market for a vehicle. :-)
Apr 16, 2016
Comfortable, no pressure. The salesman was friendly, and appeared generally interested in our likes dislikes, and concerns.
Response from current dealership:
Thanks for letting us know how we are doing, Wayne!
Apr 4, 2016
Good
Response from current dealership:
Thanks Mitch!
Mar 31, 2016
Haven't bought a car in along time, things have changed. They push it through pretty fast, but great people to deal with, on a really NICE car, we Got er Done.
Response from current dealership:
Hi Paul, thanks for the feedback! We try to make things as efficient and painless as possible for our customers. If you feel that we rushed you at any point in the process, please let us know so that we can improve our customer experience.
Mar 27, 2016
Great
Response from current dealership:
Thanks for letting us know how we are doing, Kerry!
Mar 26, 2016
I found her very helpful
Response from current dealership:
Thanks for the feedback, Greg! Let us know if we can help with anything else.
Mar 24, 2016
just checking price .... seems all these dealers have same patter.... for you to come in before they will deal. Thought purpose of these ads was to make it convenient to shop, especially when distance is inovlved.
1 people found this review helpful.
Mar 19, 2016
very good
Response from current dealership:
Thank you for the feedback!
Mar 16, 2016
Great follow up on the phone. Polite. We never got here because we bought car elsewhere
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to give us feedback! We hope that the next time you are in the market for a vehicle you will consider visiting us as Holiday Automotive.
Mar 15, 2016
Treated extremely well by the entire staff. Would recommend the dealership to anyone!
Response from current dealership:
Thank you for the kind words Jeff! Please let us know if we can help with anything else.
Feb 22, 2016
Pootz79
Very helpful. Bought the truck from them.
Feb 10, 2016
mikeconnor723
5
Got right back to me. They were very professional
Feb 3, 2016
Lots of good options at fair prices, don't expect them to negotiate much at all on price but you can expect them to have a car you like at a fair price
Jan 8, 2016
Great dealer to work with
Dec 9, 2015
Amazing!
Nov 7, 2015
Awesome will definetly go back again thanks love the truck
Sep 16, 2015
sent me a generic email. that is all they sent.
Sep 3, 2015
they have been just fine, i saw the car, and realized it was a repo from another state, no problem except they are way overpriced. dealerdhip and emplyees very nice.
2 people found this review helpful.
Aug 23, 2015
Very helpful good deal
Aug 19, 2015
Courteous and efficient.
Aug 11, 2015
Dan did everything to get me into my truck. He was very helpful
Jul 28, 2015
Very good.
Jul 7, 2015
Car was sold, when we got over there. Mike E. was very helpful and took could care of us.
Jul 3, 2015
I bought the Corvette I was looking at with them. Matt was very helpful.
1 people found this review helpful.
Jun 22, 2015
We were very pleased with friendly, professional service. Jim koenigs, great job!
May 27, 2015
sent email without any details hard to rate a general email response
Apr 6, 2015
Holiday Automotive responded immediately.
Apr 3, 2015
Absolutely exceptional service. I showed up to bring my new used car home and was pleasantly met with a full tank of gas, new tires, and a fresh wash. I will be back when it's time to get my husband a new car!
Mar 31, 2015
Dean Jaber @ Holiday Automotive is an awesome salesman. I recommend this dealership and this salesman.
Mar 13, 2015
I was impressed with the fact that my sales rep Kriss Holmes was so willing to work with me on the final price of the vehicle,and how knowledgeable he was about the vehicle.Would I recommend Holiyday motors to a friend ? yes.
Feb 20, 2015
This is my second vehicle I purchased from Holiday and the experience has been great. Fast, friendly, and very courteous!
Feb 15, 2015
I found Holiday Automotive to be a good listener, very responsive, professional, to my email inquiries. I was particularly impressed with the Customer Care Warranty and Service they offer on the certified GM Buick(s) that was part of my search interest.
Feb 12, 2015
I haven't pulled the trigger yet to buy it but Holiday has been very accommodating for my situation!!!
Dec 20, 2014
Holiday has been very helpful and I'm presently still working with them
Dec 1, 2014
No hassle, great to work with. I will buy from them again.
Sep 26, 2014
The best ever experienced
Aug 26, 2014
Mike Egli was great to work with, he made it so easy to by a car from Holiday Automotive. thank you
Aug 22, 2014
Sales folks were excellent, will return when ready for another vehicle
Jul 11, 2014
Good experience
Jun 19, 2014
Too many following emails.
May 27, 2014
Good experience
Apr 30, 2014
Responded right away, great prices, but the car sold before I could test drive. Very friendly staff.
Apr 20, 2014
Prompt response, found car elsewhere.
Apr 17, 2014
Plenty of stock, knowledgeable sales person. This wasn't the vehicle for me, but Holiday was a dealership that was easy to work with.
Apr 8, 2014
Very helpful and very timely on getting back to me during our multiple communications
Feb 21, 2014
Purchase of the vehicle was simple. The warranty sale was long, forceful and sort of disappointing.
Feb 7, 2014
Good price, but I found one closer to where I live.
Feb 7, 2014
responded quickly but then couldnt seem to locate vehicle
Mar 4, 2013
I called the dealership to ask why the color description did not match the picture, they thanked me for pointing out the reason the car did not sell for 171 days and then they raised the price by $2,000.00 befor i could buy it. The car is still for sale. They should have waited for me.
Apr 17, 2012
Joel H is the nicest, most knowledgeable salesman I have ever worked with. He has earned my respect, and my future business. The selection of quality vehicles on Holiday's lot is staggering.

Other Nearby Dealers

Sommer's Buick GMC - 386 listings
7211 W Mequon Rd Mequon, WI 53092
2 reviews
Cottage Chrysler Dodge Jeep Ram - 112 listings
223 E Main St Wautoma, WI 54982
3 reviews
Horn Ford Inc - 96 listings
666 W Ryan, Highway 10 West Brillion, WI 54110
3 reviews
Sondalle Ford Lincoln - 78 listings
563 N Washington St Berlin, WI 54923
1 review
Vogel Chevrolet - 44 listings
710 W Park Ave Kiel, WI 53042
1 review
Wentzel Ford Incorporated
905 E Main St Winneconne, WI 54986
1 review
Holz Chevrolet Buick GMC Cadillac - 180 listings
1717 Utah St Watertown, WI 53094
12 reviews
Countryside Ford - 268 listings
330 Transit Rd Columbus, WI 53925
11 reviews
Gagne Ford, Inc. - 108 listings
511 W Main St Princeton, WI 54968
9 reviews
Gordie Boucher Ford Lincoln of West Bend - 361 listings
3021 W Washington St West Bend, WI 53095
17 reviews
Baird GM - 102 listings
822 W Fond Du Lac St Ripon, WI 54971
3 reviews
Bergstrom Chevrolet Cadillac of Appleton - 230 listings
2245 W College Ave Appleton, WI 54914
5 reviews
Ernie Von Schledorn Buick GMC - 212 listings
N88 W14167 Main St Menomonee Falls, WI 53051
10 reviews
Napleton Chevrolet Buick - 103 listings
800 Maple Ave Columbus, WI 53925
12 reviews
Bergstrom Ford of Oshkosh - 157 listings
3355 Jackson St Oshkosh, WI 54901
7 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,251 Great Deals out of 188,014 listings starting at $1,200
Used Ford F-250 Super Duty
434 Great Deals out of 36,244 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,819 Great Deals out of 155,590 listings starting at $1,799
Used Chevrolet Silverado 2500HD
328 Great Deals out of 28,393 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
997 Great Deals out of 129,592 listings starting at $5,695
Used Ram 2500
214 Great Deals out of 31,487 listings starting at $6,500
Used Toyota RAV4
649 Great Deals out of 71,621 listings starting at $1,495
Used Nissan Rogue
647 Great Deals out of 74,020 listings starting at $2,488
Used Toyota Camry
981 Great Deals out of 70,545 listings starting at $1,137
Used Honda CR-V
916 Great Deals out of 73,250 listings starting at $990
Used Honda Civic
516 Great Deals out of 41,264 listings starting at $1,615
Used Toyota Corolla
682 Great Deals out of 60,534 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
722 Great Deals out of 97,686 listings starting at $750
Used Ford Escape
1,239 Great Deals out of 96,730 listings starting at $975
Used Chevrolet Equinox
1,406 Great Deals out of 89,524 listings starting at $1,995