Haley Budget Outlet

Is this your dealership? Sign up for a dealer account

8307 Midlothian Tpke
Richmond, VA 23235

Sales: (804) 237-8951

Service: (804) 237-8951

Today 9:00 AM - 7:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/31/23/43/2010_chevrolet_malibu-pic-2087055885781903208-152x114.jpeg

2010 Chevrolet Malibu LS FWD Used Cars in Richmond, VA 23235

Great Deal
$3,957 BELOW
CarGurus IMV of $8,457

Price: $4,500

Mileage: 71,287

Location: Richmond, VA 23235

Average time on market: 14 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Gold Mist Metallic Description: Used 2010 Chevrolet Malibu LS FWD for sale - $4,500, 71,287 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/10/21/54/2013_chevrolet_spark-pic-3895248022355801577-152x114.jpeg

2013 Chevrolet Spark 1LT FWD Used Cars in Richmond, VA 23235

Great Deal
$2,545 BELOW
CarGurus IMV of $6,545

Price: $4,000

Mileage: 82,229

Location: Richmond, VA 23235

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: Used 2013 Chevrolet Spark 1LT FWD for sale - $4,000, 82,229 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/17/00/07/2007_toyota_rav4-pic-4890092804767259587-152x114.jpeg

2007 Toyota RAV4 Limited AWD Used Cars in Richmond, VA 23235

Great Deal
$2,772 BELOW
CarGurus IMV of $7,272

Price: $4,500

Mileage: 157,250

Location: Richmond, VA 23235

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Blue Description: Used 2007 Toyota RAV4 Limited AWD for sale - $4,500, 157,250 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/22/23/46/2004_ford_ranger-pic-1416019081250725187-152x114.jpeg

2004 Ford Ranger 4 Dr Edge Extended Cab SB Used Cars in Richmond, VA 23235

Great Deal
$2,776 BELOW
CarGurus IMV of $7,076

Price: $4,300

Mileage: 134,440

Location: Richmond, VA 23235

Certified Pre-Owned: No Color: Oxford White Description: Used 2004 Ford Ranger 4 Dr Edge Extended Cab SB for sale - $4,300, 134,440 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/07/23/52/2009_chevrolet_impala-pic-216813744622816979-152x114.jpeg

2009 Chevrolet Impala 1LT FWD Used Cars in Richmond, VA 23235

Great Deal
$2,804 BELOW
CarGurus IMV of $6,304

Price: $3,500

Mileage: 128,574

Location: Richmond, VA 23235

Average time on market: 15 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: Used 2009 Chevrolet Impala 1LT FWD for sale - $3,500, 128,574 miles with Aluminum Wheels, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/31/23/43/2007_toyota_highlander-pic-478874288251709830-152x114.jpeg

2007 Toyota Highlander Used Cars in Richmond, VA 23235

Great Deal
$2,646 BELOW
CarGurus IMV of $7,546

Price: $4,900

Mileage: 164,020

Location: Richmond, VA 23235

Average time on market: 23 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Bluestone Metallic Description: Used 2007 Toyota Highlander for sale - $4,900, 164,020 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/01/23/42/2009_ford_ranger-pic-5529785036976113582-152x114.jpeg

2009 Ford Ranger XL RWD Used Cars in Richmond, VA 23235

Great Deal
$2,890 BELOW
CarGurus IMV of $9,885

Price: $6,995

Mileage: 64,855

Location: Richmond, VA 23235

Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Silver Clearcoat Metallic Description: Used 2009 Ford Ranger XL RWD for sale - $6,995, 64,855 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/10/21/54/2006_bmw_7_series-pic-1748930404122378874-152x114.jpeg

2006 BMW 7 Series 750Li RWD Used Cars in Richmond, VA 23235

Great Deal
$3,670 BELOW
CarGurus IMV of $8,170

Price: $4,500

Mileage: 129,572

Location: Richmond, VA 23235

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Description: Used 2006 BMW 7 Series 750Li RWD for sale - $4,500, 129,572 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/17/00/07/2014_chevrolet_impala-pic-4485363986677949774-152x114.jpeg

2014 Chevrolet Impala LS FWD Used Cars in Richmond, VA 23235

Great Deal
$2,429 BELOW
CarGurus IMV of $13,929

Price: $11,500

Mileage: 64,671

Location: Richmond, VA 23235

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Ice Metallic Description: Used 2014 Chevrolet Impala LS FWD for sale - $11,500, 64,671 miles with Steel Wheels, Bluetooth, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/07/23/52/2006_volkswagen_jetta-pic-5155062738066819695-152x114.jpeg

2006 Volkswagen Jetta TDI Used Cars in Richmond, VA 23235

Great Deal
$1,978 BELOW
CarGurus IMV of $4,978

Price: $3,000

Mileage: 196,211

Location: Richmond, VA 23235

Average time on market: 13 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Platinum Gray Description: Used 2006 Volkswagen Jetta TDI for sale - $3,000, 196,211 miles with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/10/21/54/2014_chevrolet_impala-pic-5396134226026761183-152x114.jpeg

2014 Chevrolet Impala 2LT FWD Used Cars in Richmond, VA 23235

Great Deal
$2,049 BELOW
CarGurus IMV of $18,048

Price: $15,999

Mileage: 42,775

Location: Richmond, VA 23235

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2014 Chevrolet Impala 2LT FWD for sale - $15,999, 42,775 miles with 2lt Package, LE Package, Leather Seats, Safety Package, LT Package, Preferred Package, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Premium Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/31/23/43/2006_lexus_gx_470-pic-5971925613348860840-152x114.jpeg

2006 Lexus GX 470 4WD Used Cars in Richmond, VA 23235

Great Deal
$2,690 BELOW
CarGurus IMV of $12,685

Price: $9,995

Mileage: 130,884

Location: Richmond, VA 23235

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Blizzard Pearl Description: Used 2006 Lexus GX 470 4WD for sale - $9,995, 130,884 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Preferred Package, Audio Package, Premium Wheels, Backup Camera, Premium Package, Tow Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/07/23/52/2007_hummer_h3-pic-6556068186599346119-152x114.jpeg

2007 Hummer H3 4 Dr Base Used Cars in Richmond, VA 23235

Great Deal
$2,317 BELOW
CarGurus IMV of $8,317

Price: $6,000

Mileage: 174,930

Location: Richmond, VA 23235

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Sonoma Red Metallic Description: Used 2007 Hummer H3 4 Dr Base for sale - $6,000, 174,930 miles with Sunroof/Moonroof, Appearance Package
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2005 Volvo S80 2.5T Used Cars in Richmond, VA 23235

Great Deal
$1,433 BELOW
CarGurus IMV of $2,933

Price: $1,500

Mileage: 201,750

Location: Richmond, VA 23235

Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2005 Volvo S80 2.5T for sale - $1,500, 201,750 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/10/21/54/2005_toyota_rav4-pic-5660759159398576744-152x114.jpeg

2005 Toyota RAV4 Base 4WD Used Cars in Richmond, VA 23235

Great Deal
$1,555 BELOW
CarGurus IMV of $5,755

Price: $4,200

Mileage: 164,820

Location: Richmond, VA 23235

Average time on market: 11 days Certified Pre-Owned: No Color: Super White Description: Used 2005 Toyota RAV4 Base 4WD for sale - $4,200, 164,820 miles
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jun 20, 2018
ZuesXavier
Quick response from dealer
Jun 10, 2018
good experience I decided on something else
Jun 7, 2018
I called the dealer after the web contact. They were very helpful.
1 people found this review helpful.
Jun 3, 2018
Good
0 people found this review helpful.
Apr 15, 2018
Clyde1515
They contacted me
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We look forward to assisting in your used vehicle search! Many others have found the right vehicle at the right price here at Haley's Budget Outlet. Kind regards, Bill Fischer, Director
Apr 14, 2018
MrBiggs88
Good Dealer
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
All of us here at Haley's Budget Outlet thank you for taking the time to tell others. Our buyers love our full disclosure approach to selling used cars. Hopefully the word is spreading to more buyers in the Richmond, VA area. Kind regards, Bill Fischer Director  
Apr 4, 2018
GuruYMTGR
It was great! Very responsive and helpful.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
So glad to hear that as we certainly try to make the used car buying experience as easy as possible! The Haley Budget Outlet stocks pre-auction vehicles from 9 area Haley Auto group dealerships. Prior to pricing, each has a vehicle check performed so you'll know the mechanical condition as part of our full disclosure approach. Additionally, we provide an Autocheck vehicle history report prior to purchase to assist with your buying decision. Kind regards, Bill Fischer, Director
Mar 7, 2018
Friendly, helpful and responsive.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We are so glad to hear such kind words and appreciate your sharing them with others. Kindly, Bill Fischer, Haley's Budget Outlet Director
Feb 27, 2018
Mmarnold67
Honest answers, no gimmicks Thumbs up!
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to review your experience. Our customers seem to love our "full disclosure" approach. Kind regards, Bill Fischer Haley Budget Outlet
Dec 15, 2017
Tessie Miles
The dealers were very friendly and informative. They responded back to me quickly. I would definitely visit again when ready to purchase a vehicle.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We receive trade vehicles from 9 area Haley Auto group dealerships every week so let us know when you are ready.  Thank you for letting others know of your experience. Bill Fischer Haley's Budget Outlet Director
Oct 23, 2017
Driverqaz12
I was promptly contacted with a very nice email that was seemingly informative, letting me know that they provide details on condition of all of their budget vehicles, that the vehicle i was interested in was still available, that included a pamphlet at the end of the email and inviting me to make an appointment to come in. I scrolled down, the pamphlet was the same general vehicle info, and I didnt see details nor a link about the actual condition/known defects, so I then immediately replied with asking how do I actually obtain the vehicle condition report... And I never got a response back. It may or may not be a good deal, but why would people want to travel yo the dealership to see something to be and possibly waste their time, when if the dealership gives the vehicle report up front, then it may save time all around if a person feels like, yeah, that's something I can deal with, or, no, there is no need to go see that vehicle because the condition report revealed something adverse to what I am interested dealing with. Don't just say you provide condition or known defects, without actually providing it up front in even the very initial stages of the potential purchasing cycle. I liked their quick initial response, but I lost trust. The deals seemed good, but I will never know for sure. Hopefully your experience may be different.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We certainly apologize for not meeting your expectations. Your experience is certainly not the standard we wish to set. Hopefully you may give us another opportunity to earn your trust. Kind regards, Bill Fischer, Haley Budget Outlet Director
Oct 14, 2017
I had a great experience with them they let me carry the vehicle to my mechanic to get check over and everything seems to be going great I would recommend people to them
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Folks often ask what does our "full disclosure approach" means and allowing buyers to conduct a pre-purchase vehicle inspection is one part . Additionally, our certified technicians review the vehicle. Together, this allows buyers to have the greatest confidence in their purchase.  Thank you the kind words and for sharing your experience. Bill Fischer, Haley's Budget Outlet Director
Aug 10, 2017
I would not recommend anyone there. I picked up the tahoe I purchased from them. Which they had just inspected and the air bag light was on. That does not pass Va. state inspection. When I picked the vehicle up and got it home I then realized the spare tire had been removed. I will never purchase another vehicle from Haley.
6 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Robert, I apologize that you have these issues. I was there when you picked up the Tahoe, but you haven't let us know of any problem except through this review. Please bring it by our store and allow us the chance to correct it. Our standard practice, the few times this has happened in the past, is to provide you a loaner car until the vehicle is ready.  KInd regards, Bill Fischer HBO Director
Jul 27, 2017
Very friendly and do all they can to help answer questions.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Frank, Thank you for taking the time to leave such a great review. We are glad you had a positive experience and hope you will back to visit us soon. Kindest regards, Bill and Patty at Haley Budget Outlet.
May 21, 2017
Jim was our salesman, he was terrific. Very straight forward and helpful. He explained the purchasing process and the mechanical needs of the car. The budget lot had some good deals and we are very happy with our car. Would recommend it and Jim.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Dear Earle: I remember your purchase and asking how your experience with Jim had been. It seemed as though your family was excited to be purchasing the SUV. If there is anything we can do for you in the future, please know we are here to assist.  Kindest regards, Bill Fischer, Haley Budget Outlet Director
Apr 22, 2017
GuruXC5R
easy to contact
Apr 5, 2017
Called dealer about a mercedes. Web site failed to disclose mechanical issues with vehicle. Then I was given a price that included repairs and anothet with no repairs being done. Why would someone sell a car in disrepair and after spending that much to buy the vehicle why would anyone in their right mind want to spend even more to fix it??
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Robert,
I apologize that your experience did not meet your expectations.  In pricing the Mercedes-Benz, we built all needed safety check items into the price, but knew some buyers might want the Check Engine Light repaired by at Mercedes specialty shop. For this reason, we disclosed the check engine light to prospects and listed the repair as optional.

Our Haley Budget Outlet (HBO) offers pre-auction trade vehicles from several Haley Auto Group dealerships.  All vehicles are reviewed by our technicians who identify both safety and mechanical needed/recommended repairs.

It's a unique b
 More ...
Feb 26, 2017
When my husband bought this truck they offered to do any repairs needed and offered 4 new tires and a wheel alignment for under $600, that was an excellent deal and the vehicle only had one owner and no accidents. We got an excellent deal for the truck even considering the mileage was great too. We could've asked for a better deal. We'll definitely be buying from Haley again!!
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Franiqua, Thank you for telling others of you positive experience. Everyone involved with the Haley Budget Outlet, from the technicians to the salespersonel, work together to ensure customers find the right vehicle at the right price. Thanks again. Kind regards, Bill & Patty
Feb 9, 2017
stephanieds
This dealership and the staff are the main reason I purchased the vehicle. They took great care of me, handled the issues and concerns I had and have a wonderful philosophy behind the business which was so refreshing to experience after many other dealerships trying to make a sale in a rather rude and aggressive manner. I would definitely recommend purchasing a car here.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Stephanie,  The Budget Outlet staff enjoy what we do and understand that buyers often have concerns when buying a used vehicle. Thank you for taking the time to tell others of your great experience.  We've only been open one year and other buyers have been back for their second vehicle and for a couple of folks their third purchase.  Kind regards, Bill HBO Director
Jan 24, 2017
Responded with information and invited to test drive. Will comply soon! Thanks!
3 people found this review helpful.
Jan 23, 2017
Quick response
Response from current dealership:
Dan, We are so glad that you had a positive experience! Thanks for considering the Haley Auto Group.  Regards from Haley Budget Outlet
Dec 12, 2016
They were very professional ,to be honest didn't act like a car salesman told me about all the trucks defects ,and I appreciated that a lot and they were very timely about contacting me .
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello,

Thank you so much for your kind words. We greatly appreciate your business!
-Haley Budget Outlet
Nov 7, 2016
After three request for info I received one generic reply from the general manager still with no information on the vehicle.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Jay, We were certainly concerned with your experience and then after speaking together, learned you had discovered two replies from us three days prior to your review.  Thank you taking our call and for considering our vehicles. Kind regards, Bill
Nov 3, 2016
They are good they call me back & they answer all of my questions
Response from current dealership:
Sounya, Thank you for your positive review. I am glad to see we met your expectations. Kind regards, Bill
Sep 18, 2016
Helpful and friendly.
Jul 30, 2016
They answered all my cuestions. They were very helpful and friendly.
Jul 15, 2016
Very good they told me up front what was wrong with the car if I wanted to invest more money in it great to be told up front.
Read 12 old reviews
Jun 3, 2016
Dealer responded back online fairly quickly.
0 people found this review helpful.
Mar 23, 2016
Could get very little information about this vehicle.
Response from current dealership:
Don, we apologize that you did not receive the information that you were looking for. If you would like to share your experience with our store manager, Bill Fischer, he would love to hear from you. He can be reached at 237-8951.
Mar 17, 2016
yes dealer contacted me but when I called him the next day the car was sold.
Response from current dealership:
Alonzo, thank you for taking the time to write this review. We apologize that the vehicle had already sold as our inventory turns rather quickly. We hope that we can earn your business on another vehicle that may interest you.
Mar 17, 2016
Haley Budget Outlet was responsive and honest with answers to my questions. Great experience.
Response from current dealership:
Gail, we appreciate the feedback and kind words. Thank you for taking the time to write this review!
Feb 28, 2016
Helpful
Response from current dealership:
Thank you Brian for taking the time to write this review.
Feb 25, 2016
Good experience.
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to let us know how we did! We appreciate you leaving this review.
Feb 23, 2016
Honest and friendly!
Response from current dealership:
Candis, thank you for the kind words. We appreciate you taking the time to write this review of your experience.
Feb 7, 2016
had to go visit there to get a response
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Cheryl, thank you for the feedback. We apologize that we did not respond fast enough to your inquiry. We are striving to get better.
Feb 6, 2016
Went on snow day to look at AWD cars. Explained tier rating if cars. Reasonable prices. Inquiry by email also answered. Staff was friendly.
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to write this review PJ. We appreciate it very much.
Jan 30, 2016
Answered my questions and we're not pushy.
Response from current dealership:
Thank you for the positive feedback Shannon.
Jan 29, 2016
the people at haley are great people to deal with i will recommend them to my friends and family and i also will deal with them again, thank you again haley,
Response from current dealership:
Tommy, we really appreciate you taking the time to write this review. Thank you so much for the kind words.
Jan 17, 2016
Responsive and attentive
Response from current dealership:
Thank you for the feedback Gerard. Much appreciated

Other Nearby Dealers

Hyman Bros. Subaru - 181 listings
11960 Midlothian Tpke Midlothian, VA 23113
3 reviews
Hyman Bros. Kia - 136 listings
11901 Midlothian Tpke Midlothian, VA 23113
4 reviews
Mercedes Benz of Midlothian - 135 listings
12200 Midlothian Tpke Midlothian, VA 23113
8 reviews
Whitten Brothers Mazda - 88 listings
10745 Midlothian Turnpike Richmond, VA 23235
1 review
The Car Man Company - 36 listings
7221 West Broad St Henrico, VA 23294
3 reviews
Urban Auto Connection - 29 listings
349 E Belt Blvd Richmond, VA 23224
1 review
Ultimate Motors - 27 listings
743 Grove Rd Midlothian, VA 23114
10 reviews
Forward Auto Sales - 13 listings
5405 Hull Street Rd Richmond, VA 23224
1 review
Mason Motor Company - 11 listings
913 Grove Rd # 15 Midlothian, VA 23114
3 reviews
Tams auto brokers - 10 listings
913 Grove Rd, # 12 Midlothian, VA 23114
2 reviews
Escro Motors 2
5506 Hull Street Rd Richmond, VA 23224
2 reviews
Plaza Motors
5201 Midlothian Tpke Richmond, VA 23225
1 review
Elite Auto Credit
5303 Hull Street Rd Richmond, VA 23224
1 review
Richmond Auto Exchange
4404 Castlewood Rd Richmond, VA 23234
1 review
All Stars Automotive
1117 N Blvd Richmond, VA 23230
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,362 Great Deals out of 199,220 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
459 Great Deals out of 37,668 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,834 Great Deals out of 157,217 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Silverado 2500HD
371 Great Deals out of 29,490 listings starting at $2,718
Used Ram 1500
1,062 Great Deals out of 123,509 listings starting at $3,500
Used Ram 2500
238 Great Deals out of 30,631 listings starting at $6,900
Used Toyota RAV4
624 Great Deals out of 75,750 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
570 Great Deals out of 76,835 listings starting at $2,400
Used Toyota Camry
851 Great Deals out of 71,101 listings starting at $1,000
Used Honda CR-V
725 Great Deals out of 76,268 listings starting at $100
Used Honda Civic
478 Great Deals out of 44,406 listings starting at $1,150
Used Toyota Corolla
694 Great Deals out of 63,980 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
706 Great Deals out of 102,595 listings starting at $999
Used Ford Escape
1,222 Great Deals out of 111,617 listings starting at $1,995
Used Chevrolet Equinox
1,263 Great Deals out of 87,681 listings starting at $995