Fusion Motorsports

Is this your dealership? Sign up for a dealer account

1690 W Hamilton Pl
Sheridan, CO 80110

Sales: (303) 761-0499

Today 9:00 AM - 6:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
Sponsored Listings
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/07/02/51/2014_mazda_mazda3-pic-7194629981743837627-152x114.jpeg

2014 Mazda MAZDA3 i Sport Used Cars in Sheridan, CO 80110

Great Deal
$3,165 BELOW
CarGurus IMV of $10,164

Price: $6,999

Mileage: 84,165

Location: Sheridan, CO 80110

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2014 Mazda MAZDA3 i Sport for sale - $6,999, 84,165 miles with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/12/04/49/2008_cadillac_sts-pic-2509621187774400609-152x114.jpeg

2008 Cadillac STS V8 RWD Used Cars in Sheridan, CO 80110

Great Deal
$3,030 BELOW
CarGurus IMV of $9,318

Price: $6,288

Mileage: 127,781

Location: Sheridan, CO 80110

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2008 Cadillac STS V8 RWD for sale - $6,288, 127,781 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/07/02/51/2010_ford_explorer-pic-723909472248488148-152x114.jpeg

2010 Ford Explorer Eddie Bauer 4WD Used Cars in Sheridan, CO 80110

Great Deal
$2,002 BELOW
CarGurus IMV of $10,001

Price: $7,999

Mileage: 133,948

Location: Sheridan, CO 80110

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2010 Ford Explorer Eddie Bauer 4WD for sale - $7,999, 133,948 miles with Leather Seats, Tow Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/12/11/53/2008_ford_explorer-pic-668307314225918610-152x114.jpeg

2008 Ford Explorer XLT 4WD Used Cars in Sheridan, CO 80110

Good Deal
$1,707 BELOW
CarGurus IMV of $7,706

Price: $5,999

Mileage: 131,150

Location: Sheridan, CO 80110

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2008 Ford Explorer XLT 4WD for sale - $5,999, 131,150 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/12/02/52/2004_volvo_xc70-pic-5844611655581734842-152x114.jpeg

2004 Volvo XC70 Cross Country Used Cars in Sheridan, CO 80110

Good Deal
$992 BELOW
CarGurus IMV of $4,991

Price: $3,999

Mileage: 154,829

Location: Sheridan, CO 80110

Average time on market: 14 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2004 Volvo XC70 Cross Country for sale - $3,999, 154,829 miles with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/12/08/41/2013_fiat_500-pic-839083185234508712-152x114.jpeg

2013 FIAT 500 Pop Used Cars in Sheridan, CO 80110

Good Deal
$1,071 BELOW
CarGurus IMV of $8,069

Price: $6,998

Mileage: 37,387

Location: Sheridan, CO 80110

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2013 FIAT 500 Pop for sale - $6,998, 37,387 miles with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/06/02/43/2011_jeep_grand_cherokee-pic-8500143206374521366-152x114.jpeg

2011 Jeep Grand Cherokee Laredo X 4WD Used Cars in Sheridan, CO 80110

Good Deal
$1,083 BELOW
CarGurus IMV of $20,082

Price: $18,999

Mileage: 58,998

Location: Sheridan, CO 80110

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2011 Jeep Grand Cherokee Laredo X 4WD for sale - $18,999, 58,998 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Tow Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/12/02/52/2012_suzuki_kizashi-pic-3322805629242465786-152x114.jpeg

2012 Suzuki Kizashi S AWD Used Cars in Sheridan, CO 80110

Fair Deal
$722 BELOW
CarGurus IMV of $8,721

Price: $7,999

Mileage: 53,623

Location: Sheridan, CO 80110

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2012 Suzuki Kizashi S AWD for sale - $7,999, 53,623 miles with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/12/04/06/2012_nissan_nv_cargo-pic-7769335188908892669-152x114.jpeg

2012 Nissan NV Cargo 1500 S Used Cars in Sheridan, CO 80110

Fair Deal
$1,999 BELOW
CarGurus IMV of $12,997

Price: $10,998

Mileage: 124,822

Location: Sheridan, CO 80110

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2012 Nissan NV Cargo 1500 S for sale - $10,998, 124,822 miles with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/05/22/17/2007_ford_mustang-pic-1159608704670352537-152x114.jpeg

2007 Ford Mustang GT Deluxe Used Cars in Sheridan, CO 80110

Fair Deal
$971 BELOW
CarGurus IMV of $16,969

Price: $15,998

Mileage: 16,000

Location: Sheridan, CO 80110

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Blue Description: Used 2007 Ford Mustang GT Deluxe for sale - $15,998, 16,000 miles with Leather Seats, Alloy Wheels, Appearance Package, Upgrade Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/12/11/39/2012_ram_1500-pic-807421247602318859-152x114.jpeg

2012 Ram 1500 SLT Crew Cab 4WD Used Cars in Sheridan, CO 80110

Fair Deal
$273 BELOW
CarGurus IMV of $16,271

Price: $15,998

Mileage: 145,723

Location: Sheridan, CO 80110

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2012 Ram 1500 SLT Crew Cab 4WD for sale - $15,998, 145,723 miles with Bluetooth, SLT Package, Tow Package, Alloy Wheels, LT Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/12/11/39/2014_hyundai_sonata-pic-5102663643646683322-152x114.jpeg

2014 Hyundai Sonata GLS Used Cars in Sheridan, CO 80110

Fair Deal
$177 BELOW
CarGurus IMV of $13,175

Price: $12,998

Mileage: 25,563

Location: Sheridan, CO 80110

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2014 Hyundai Sonata GLS for sale - $12,998, 25,563 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/12/02/52/2006_volkswagen_passat-pic-9049944425539929227-152x114.jpeg

2006 Volkswagen Passat 3.6L 4Motion Used Cars in Sheridan, CO 80110

Price: $4,788

Mileage: 131,138

Location: Sheridan, CO 80110

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2006 Volkswagen Passat 3.6L 4Motion for sale - $4,788, 131,138 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/12/13/11/2009_chevrolet_equinox-pic-4902814971117440498-152x114.jpeg

2009 Chevrolet Equinox LT1 AWD Used Cars in Sheridan, CO 80110

Price: $6,088

Mileage: 122,028

Location: Sheridan, CO 80110

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2009 Chevrolet Equinox LT1 AWD for sale - $6,088, 122,028 miles with Alloy Wheels, LT Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/12/03/30/2014_chevrolet_impala_limited-pic-1763121975764775595-152x114.jpeg

2014 Chevrolet Impala Limited LTZ Used Cars in Sheridan, CO 80110

Price: $6,288

Mileage: 99,686

Location: Sheridan, CO 80110

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2014 Chevrolet Impala Limited LTZ for sale - $6,288, 99,686 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Oct 29, 2017
excellent, experience lance DID a great job At getting us into the car we wanted thank you
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 16, 2017
I was in contact with a sales person who led me to believe the car was being held for me until I got of work to go and test drive it. I emailed him later in the day to confirm that I would be there mid afternoon. He responded letting me know everything was still ago. I got off work and began to drive to the dealership. About half way there I stopped for gas and texted the salesperson to let him know I was 20 minutes out. He replied saying that the car was already sold. I know that cars go fast and nothing is guaranteed until the paperwork is signed, but using misleading/dishonest sales tactics to keep backup buyers is frustrating. Had he let me know when the car was sold, I wouldn't have been nearly as disappointed.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Fusion Motorsports:

This is always a difficult situation. Not sure if this is the correct customer I am responding to. We are sorry this happened to you. It is never our plan to waste peoples time. For us one of the big issues is if we are suppose to receive pictures of trades or additional information from a customer and it doesn't arrive we often are not sure if the customer has moved on or made a purchase else where. And in an effort to keep our prices really lo...we keep our overhead really low. The bad part of that is that when we are extremely busy we end up not being able to communicate fast enough because
 More ...
Aug 9, 2017
Quick Reply & Great Service
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Fusion Motorsports:

Hey Zeke,
Thank you. We always try to give people the best service possible. But even we make mistakes some times. Its nice to know when we got it right!
Jul 18, 2017
I drove about an hour down to their dealership to test drive a car. I drove it, loved it, and put in my application. They said they would call within a few days, letting me know what the banks came back with. Over a week later, I had to call them, only to find out they sold the car without ever notifying me. Luckily they never ran my application so I didn't get a pointless ding on my credit. Kind of a jerk move, at least call a guy so I'm not waiting around forever. In person the dealership was nice. They seem to know their stuff. But my overall experience wasn't great. I'll be looking elsewhere for a car.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
May 25, 2017
Professional, communication was very good, listened to my needs & willing to negotiate, there mechanic seems very knowledgeable.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Fusion Motorsports:

Thank you for your vote of confidence and the review!
Lance M.
Mar 7, 2017
Dealer did not answer but did return my call in a timely fashion. Dealer was polite and helpful and was able to answer all of my questions.
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Fusion Motorsports:

Thank you for the review.
Nov 15, 2016
meehan1962
Vehicle leaked glycol (bad water pump). Rear struts needed replacement, as well as thermostat and oil pan gasket. $3600 in total repairs to a $5800 vehicle. Not happy.
7 of 9 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Fusion Motorsports:

Dear Meehan1962
Sorry to hear that your purchase didn't go well. But after checking with Salesmen Mike S he stated that the vehicle was supposed to be returned for our staff to examine the glycol leak and determine cause. It never came to our shop after purchase.
Which in this case we would have decided that we needed to take care of it for you had you brought it in. Never heard about other items until we received this review. But after checking it seems as though you may have over paid for repairs.
As previously stated during the purchase we provide service for our customers as a courtesy
 More ...
Oct 18, 2016
Tajmolina
Observations: a small one-man sales operation with a small showroom + repair shop + dirt lot. I rcvd timely and friendly phone contact, no pressure sales, he answered my questions and gave available information about the repairs he was having done, although I wasn't sure I could trust that the car hadn't been in a larger accident than I was led to believe, supplied something other than a carfax report.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 1, 2016
LaramieTom
I am very close to a deal here. About to sell final deal with my 911SC. This car is nice. Best overaĺl deal they are very good to deal with. Car is close in Denver area. Looking forward to closing deal. car is sold, but they said they would find me another one.
2 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Sep 27, 2016
Colorado89
Lance and Mike are both stand up guys. Contacted them about a vehicle and asked for additional information regarding prior damages and history report which was sent right over. The car was nearly brand new inside and out, they gave me a great deal and no high pressure sales tactics. nice and easy...keep it up guys.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Sep 5, 2016
Aftet the dealer understood that I will not arrive until the end of the month he stoped comunicating with me by e-mail.
0 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 15, 2016
Dealer got back to me very quickly, and was very helpful.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

The Ultimate Machines - 121 listings
950 Federal Blvd Denver, CO 80204
1 review
Davidsons Motors LLC - 44 listings
4804 South Broadway Ave Englewood, CO 80113
1 review
Sapphire Auto Brokers - 30 listings
3215 S Broadway Englewood, CO 80113
2 reviews
Zarooki Motors - 25 listings
3359 S Federal Blvd Englewood, CO 80110
1 review
Japanese Car Connection - 25 listings
1245 S Kalamath St Denver, CO 80223
2 reviews
TIO Charlie's - 13 listings
2535 West Hampton Ave Englewood, CO 80110
6 reviews
Epic Autos Colorado - 13 listings
1950 W Union Ave Ste A8 Englewood, CO 80110
5 reviews
Pr1me Auto Sales - 13 listings
1740 W Mississippi Ave Denver, CO 80223
3 reviews
Auto Brokers International - 8 listings
3971 S Decatur St, Unit D Englewood, CO 80110
1 review
Icar Sales - 8 listings
1200 S Sheridan Blvd Denver, CO 80232
1 review
Wheel Deals Colorado - 4 listings
5305 W Mississippi Ave Lakewood, CO 80226
1 review
The German Car Shoppe - 1 listing
5115 S Santa Fe Dr #B Littleton, CO 80120
2 reviews
CCR Auto Sales
2397 W Dartmouth Ave Englewood, CO 80110
2 reviews
Solid Cars
2184 South Broadway Denver, CO 80210
4 reviews
STS Automotive
4301 Morrison Rd Denver, CO 80219
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,267 Great Deals out of 223,479 listings starting at $1,200
Used Ford F-250 Super Duty
427 Great Deals out of 49,460 listings starting at $1,899
Used Chevrolet Silverado 1500
2,715 Great Deals out of 175,181 listings starting at $955
Used Chevrolet Silverado 2500HD
373 Great Deals out of 30,778 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
1,418 Great Deals out of 121,231 listings starting at $5,900
Used Ram 2500
184 Great Deals out of 35,269 listings starting at $6,995
Used Toyota Camry
1,107 Great Deals out of 87,560 listings starting at $995
Used Toyota Corolla
961 Great Deals out of 66,720 listings starting at $1,699
Used Honda Civic
833 Great Deals out of 61,320 listings starting at $950
Used Honda CR-V
927 Great Deals out of 60,463 listings starting at $1,368
Used Toyota RAV4
810 Great Deals out of 54,152 listings starting at $1,600
Used Honda Accord
1,116 Great Deals out of 74,390 listings starting at $1,100
Used Nissan Rogue
831 Great Deals out of 68,459 listings starting at $2,799
Used Nissan Altima
1,217 Great Deals out of 77,839 listings starting at $1,695
Used Ford Escape
1,258 Great Deals out of 104,496 listings starting at $895