Fishers Imports

9550 E 126th St
Fishers, IN 46038

Sales: (317) 793-3751

to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


CarGurus Quick Poll

First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/09/35/2015_infiniti_qx70-pic-6444518490529102230-152x114.jpeg

2015 INFINITI QX70 AWD Used Cars in Fishers, IN 46038

Great Deal
$3,645 BELOW
CarGurus IMV of $27,287

Price: $23,642

Mileage: 93,420

Location: Fishers, IN 46038

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Liquid Platinum Description: Used 2015 INFINITI QX70 AWD for sale - $23,642, 93,420 miles with Sport Package, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Premium Package, Technology Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/09/35/2011_ram_1500-pic-3948896422724283366-152x114.jpeg

2011 Ram 1500 ST Crew Cab 4WD Used Cars in Fishers, IN 46038

Good Deal
$2,699 BELOW
CarGurus IMV of $17,549

Price: $14,850

Mileage: 102,990

Location: Fishers, IN 46038

Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: Used 2011 Ram 1500 ST Crew Cab 4WD for sale - $14,850, 102,990 miles with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/09/35/2010_bentley_continental_flying_spur-pic-3167399623982178173-152x114.jpeg

2010 Bentley Continental Flying Spur W12 AWD Used Cars in Fishers, IN 46038

Good Deal
$9,001 BELOW
CarGurus IMV of $73,300

Price: $64,299

Mileage: 28,015

Location: Fishers, IN 46038

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Storm Description: Used 2010 Bentley Continental Flying Spur W12 AWD for sale - $64,299, 28,015 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/09/35/2015_ram_2500-pic-5959175436028238695-152x114.jpeg

2015 Ram 2500 SLT Crew Cab 4WD Used Cars in Fishers, IN 46038

Good Deal
$2,424 BELOW
CarGurus IMV of $38,422

Price: $35,998

Mileage: 63,501

Location: Fishers, IN 46038

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Granite Crystal Metallic Clearcoat Description: Used 2015 Ram 2500 SLT Crew Cab 4WD for sale - $35,998, 63,501 miles with Bluetooth, 5th Wheel, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/09/41/2017_ford_escape-pic-4747166941041843742-152x114.jpeg

2017 Ford Escape Titanium AWD Used Cars in Fishers, IN 46038

Good Deal
$1,627 BELOW
CarGurus IMV of $27,481

Price: $25,854

Mileage: 10,773

Location: Fishers, IN 46038

Average time on market: 49 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ingot Silver Metallic Description: Used 2017 Ford Escape Titanium AWD for sale - $25,854, 10,773 miles with Navigation System, Adaptive Cruise Control, Technology Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/09/35/2014_maserati_granturismo-pic-2392864911652420167-152x114.jpeg

2014 Maserati GranTurismo Sport Used Cars in Fishers, IN 46038

Good Deal
$3,803 BELOW
CarGurus IMV of $62,653

Price: $58,850

Mileage: 11,073

Location: Fishers, IN 46038

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Nero Pastello Description: Used 2014 Maserati GranTurismo Sport for sale - $58,850, 11,073 miles with Navigation System, Leather Seats
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/09/35/2014_mercedes-benz_c-class-pic-1196009238809855731-152x114.jpeg

2014 Mercedes-Benz C-Class C 250 Coupe Used Cars in Fishers, IN 46038

Good Deal
$1,221 BELOW
CarGurus IMV of $21,071

Price: $19,850

Mileage: 25,719

Location: Fishers, IN 46038

Average time on market: 41 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Polar White Description: Used 2014 Mercedes-Benz C-Class C 250 Coupe for sale - $19,850, 25,719 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Multimedia Package, Navigation System, Alloy Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2018 Volvo S90 T6 Momentum AWD Used Cars in Fishers, IN 46038

Good Deal
$6,192 BELOW
CarGurus IMV of $52,042

Price: $45,850

Mileage: 8,990

Location: Fishers, IN 46038

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Crystal White Pearl Metallic Description: Used 2018 Volvo S90 T6 Momentum AWD for sale - $45,850, 8,990 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/09/35/2015_mercedes-benz_c-class-pic-403464196540750544-152x114.jpeg

2015 Mercedes-Benz C-Class C 300 4MATIC Used Cars in Fishers, IN 46038

Good Deal
$1,496 BELOW
CarGurus IMV of $26,985

Price: $25,489

Mileage: 21,956

Location: Fishers, IN 46038

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Iridium Silver Metallic Description: Used 2015 Mercedes-Benz C-Class C 300 4MATIC for sale - $25,489, 21,956 miles with Sport Package, Premium 1 Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Premium Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/09/35/2015_bmw_6_series-pic-4348191876650751116-152x114.jpeg

2015 BMW 6 Series 640i xDrive Convertible AWD Used Cars in Fishers, IN 46038

Good Deal
$1,983 BELOW
CarGurus IMV of $47,328

Price: $45,345

Mileage: 37,466

Location: Fishers, IN 46038

Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Description: Used 2015 BMW 6 Series 640i xDrive Convertible AWD for sale - $45,345, 37,466 miles with Sport Package, Leather Seats, Executive Package, Light Package, Navigation System, Alloy Wheels, Bluetooth, M Sport Package, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/09/35/2016_audi_s8-pic-1126220710121778897-152x114.jpeg

2016 Audi S8 4.0T quattro AWD Used Cars in Fishers, IN 46038

Good Deal
$3,257 BELOW
CarGurus IMV of $77,107

Price: $73,850

Mileage: 29,551

Location: Fishers, IN 46038

Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Mythos Black Metallic Description: Used 2016 Audi S8 4.0T quattro AWD for sale - $73,850, 29,551 miles with Leather Seats, Driver Assistance Package, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/09/35/2017_honda_accord-pic-7076632622349252952-152x114.jpeg

2017 Honda Accord Sport SE FWD Used Cars in Fishers, IN 46038

Fair Deal
$860 BELOW
CarGurus IMV of $22,759

Price: $21,899

Mileage: 17,701

Location: Fishers, IN 46038

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: White Orchid Pearl Description: Used 2017 Honda Accord Sport SE FWD for sale - $21,899, 17,701 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/09/35/2017_chrysler_300-pic-7837235896320281531-152x114.jpeg

2017 Chrysler 300 S AWD Used Cars in Fishers, IN 46038

Fair Deal
$1,029 BELOW
CarGurus IMV of $26,879

Price: $25,850

Mileage: 28,830

Location: Fishers, IN 46038

Average time on market: 52 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gloss Black Description: Used 2017 Chrysler 300 S AWD for sale - $25,850, 28,830 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/09/35/2015_bmw_2_series-pic-838624818905083069-152x114.jpeg

2015 BMW 2 Series M235i Convertible RWD Used Cars in Fishers, IN 46038

Fair Deal
$1,724 BELOW
CarGurus IMV of $34,574

Price: $32,850

Mileage: 34,542

Location: Fishers, IN 46038

Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Mineral Gray Metallic Description: Used 2015 BMW 2 Series M235i Convertible RWD for sale - $32,850, 34,542 miles with Leather Seats, Driver Assistance Package, Technology Package, Bluetooth, Premium Package, Comfort Package, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/23/09/35/2018_mercedes-benz_cla-class-pic-2972046839434149341-152x114.jpeg

2018 Mercedes-Benz CLA-Class CLA 250 4MATIC Used Cars in Fishers, IN 46038

Fair Deal
$1,312 BELOW
CarGurus IMV of $34,825

Price: $33,513

Mileage: 12,817

Location: Fishers, IN 46038

Average time on market: 54 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Jupiter Red Description: Used 2018 Mercedes-Benz CLA-Class CLA 250 4MATIC for sale - $33,513, 12,817 miles with Sunroof/Moonroof, Navigation System, Premium Package, Convenience Package
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jun 10, 2018
JamesN21
Not good. Drove 2-1/2 hours look at jeep that would not even run right.
Jun 1, 2018
Dealership was very nice and clean. Salesperson was very nice. I did get a very low offer for my trade in and they were not willing to negotiate on numbers for either vehicle. New truck was beautiful but car fax showed damage reported but zero details. I’m not spending $50k on a wrecker vehicle without knowing what damage it had.
May 14, 2018
GuruW9681
We met with Terry the G.M. He was very helpful. We did not end up purchasing the car because it was not exactly what we were looking for, but we will look at their inventory for future purchases.
1 people found this review helpful.
May 12, 2018
Very nice and I got exactly what I wanted!
May 12, 2018
GuruW4TSD
He answered my questions.
Apr 29, 2018
GuruZNP9J
Very nice looking car, not a lot of options. I asked about a price reduction, the salesman hung up
1 people found this review helpful.
Apr 13, 2018
Vera easy to work with
Apr 4, 2018
Professional and friendly. They answered all my questions in a professional and timely manner.
Mar 31, 2018
GuruYP65F
WORTH THE DRIVE!! Fishers provided a great car buying experience. Thet were responsive and helpful with my questions. The sales team does not work on commission so there’s is no pressure tactics only a desire to serve your needs. I worked with Nick and he was incredibly helpful. The used car I was looking at had a slight programming issue with the navigation and they let me know about it right up front and then did their part to make that issue right. I did buy a car and drove over 3 hours to get there. Some dealerships wear your will down by keeping you there for 5+ hours but not Fishers. I had NBA tickets that night and let Nick know I wanted to be back in time to attend the game. I was driving away from the dealership in my new car in about 2 hours and made the game that night. Great experience and I love the deal I got on a great car! Highly recommend Fishers.
0 people found this review helpful.
Mar 23, 2018
Responsive and professional.
Mar 6, 2018
Guru5F3Z3
Nice car, but no room for negotiation (couple hundred dollar just to hold the car). Another dealer has the same car for three thousands dollar difference. Not willing to work with you as a valuable customer, nothing more than cut dry !!! Huummm!!!!!
3 people found this review helpful.
Mar 1, 2018
Truck was sold before I was able to get there, but they responded to my inquiries promptly.
Feb 9, 2018
GuruD7KHV
Fast response.
Feb 8, 2018
Guru5Z7Z2
Very responsive. So willing to help.
Feb 5, 2018
I came in with 2 trade-ins, I had a discount from the manager, went home with a beautiful car. Great experience.
Feb 3, 2018
Great service
Jan 31, 2018
The dealer was very prompt in contacting me, but I almost immediately got the impression, that they thought they had one "in the net". Got the usual jibber-jabber about the car, but no asking price. Found out about the asking price in another fashion, and soon discovered why they didn't reveal that up front. The car's asking price is at least $ 3,500.00 too high, and it is unlikely a customer can negotiate the price down that much. Personally, I will not contact this dealer again on any car.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Mr. Svend, Thank you for your review. The saying of I got one "in the net" is from a previous generation buyers. Customers have access to many sources to verify and validate to make sure the price of vehicle is fair or not by simply clicking on few buttons or finding comparable in the market. Every car has a different value to everyone, one might think it's over priced and one might think it's priced right to the market. We sincerely don't pull prices out of our hat we do extensive amount of research before pricing the car to make sure it's a right price for what we have to sell so w
 More ...
Jan 31, 2018
The sales staff was very prompt in answering all my questions and extremely courteous
Jan 30, 2018
Good experience and pleasant to work with.
Jan 30, 2018
Quick response, polite, professional
1 people found this review helpful.
Jan 28, 2018
I have not seen car yet since I am out of town but they seem to be very nice and helpful. Sent me lots of photos and answered my questions.
Jan 17, 2018
we purchased the car
Dec 5, 2017
Great experience. Easy to work with and took care of all my needs.
Nov 16, 2017
Great experience, prompt response to me questions regarding the vehicle I was interested in.
Sep 10, 2017
answered promptly
Sep 5, 2017
I was skeptical driving 98 miles to look at a car. I have had several bad experiences arriving to cars that weren't in listed condition. Fishers was AMAZING! They held the car until I arrived. The car looked exactly like the listing online. The sales man made me feel like a member of this family, knew everything about the car and got the sale done in under 3 hours from my arrival to purchase. The mechanic staff seemed experienced and professional. This is a quality dealership!
1 people found this review helpful.
Aug 29, 2017
Quick response from Fishers Imports, however I kept shopping and did not buy this specific car.
Aug 6, 2017
SLK car is fine and trade value was more than fair. the dealership was upfront on all issues involving my new car and buying in the state of Indiana.
2 people found this review helpful.
Jul 29, 2017
Scotttree
I contacted them 4 times about a truck they never returned my call Abd I called back a 5th time they said they just sold it was over a week I was trying to buy this truck
3 people found this review helpful.
Jul 25, 2017
sailaway459
20
Pretty interesting. I just noted the price has dropped. The car was offered for $64K plus. I made an offer of $60K. They responded that they just got the car in and could not consider my offer. Now a month later it is listed at $59,774. My guess is to move this car this car it will have to drop to 57K. The AM is a beautiful car, but the cost of ownership is so high, anyone that has owned one does not buy a 2nd one, unless it is a very good deal on the sale side. I eventually went with the more dependable Bentley.
1 people found this review helpful.
Jul 1, 2017
After work on a Friday I went by this dealership to look at and test drive a 2011 BMW 535i. After talking to the salesman, we took a BMW out for a test drive and I loved it. We went inside and talked numbers and reached an agreement we were both happy with. I told the salesman, I'd return the next morning to pick up the vehicle. As promised I arrived at the dealership (which was and hour and 25 minutes away) at 10:45, only to be told that that car had been sold. He never called or reached out to me to let me know, instead he knew I was coming up so he tried to sell me a BMW with 30k more miles and almost $10k more. I'll never do business with them again. I don't car if they were giving the Car away. Very unprofessional and not a single apology.
12 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Mr. Brad, we sincerely apologize to hear about your experience.  It's not uncommon for us to have multiple Customers on the same vehicle around the same time.  When you left that evening, we understood that you were going to think it over and can't assume you were committed.  During that short time at end of the business day, another Representative had already been working with a Customer on the same vehicle and they committed with a nonrefundable deposit.  Your Representative didn't discover that the vehicle was sold until the morning of your anticipated visit.  We strive for 100% Customer Sa
 More ...
Jun 20, 2017
STN
Best car buying experience that I have ever had! This establishment is very customer-focused! My wife and I had came to Fishers Imports with several vehicles that we liked and Nick was patient enough to show me each vehicle in the sweltering 89-degree day - there was no pressure from them to throw me in car or run me off the lot. After finding a car that both my wife and I liked, we walked in dealership and we were greeted by every Employee that was on duty, making the experience that much better. To top it off, we had our 3 small children with us and they warmed themselves up to them as we were starting the negotiations, keeping them at bay with playing ping-pong and offering refreshments. I was quite pleased with the way Nick and the other Employees treated us, making feel that our needs/wants mattered. Fishers Imports EARNED my business and I will be, when the time comes, be a repeat customer! Thanks again to Nick and the Fishers Imports staff!
4 people found this review helpful.
Jun 12, 2017
They contacted me within 24 hours of my car gurus search. He had complete descriptions, but lacked multiple photos like other car listed. This was a new listing and the photos hadn't been completed yet.
1 people found this review helpful.
Jun 11, 2017
Guru9DLLR
Very good contact, has the Auto I want > I will buy S,63 from them soon....
1 people found this review helpful.
May 5, 2017
He answered some general questions and told me he would keep in contact with updates.
0 people found this review helpful.
Mar 15, 2017
Very responsive, great selection. Easy to work with.
1 people found this review helpful.
Mar 10, 2017
Chatted with Peyman a few times and he did a wonderful job answering my questions quickly. Eventually the car I was interested in sold and he quick to let me know.
3 people found this review helpful.
Feb 25, 2017
Nice personal people, understanding, and great service.
1 people found this review helpful.
Feb 18, 2017
Ignis_2148
Received info
Feb 17, 2017
ChuckS2016
I had a very good experience with Fisher Imports. Probably bought the least expensive car they had, but they were very responsive to my questions, returned all my calls and messages, and were very easy to deal with. Probably the least stressful car buying experience I've ever had!
2 people found this review helpful.
Feb 13, 2017
Perfect
0 people found this review helpful.
Dec 30, 2016
stamper1422
5
Call me but took way too long to get back to me would not answer their phone after 9 o'clock for at least an hour and a half
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you so much for your feedback. During Christmas and NewYears we have had Holiday hours and Not been open at 9am like a normal week. We had posted our holiday hours on google and our website.
Nov 18, 2016
Great buying experience! Truly a team approach to customer service.
14 people found this review helpful.
Nov 12, 2016
Awesome people. Great service. Friendly. Definitely would recommend and return.
2 people found this review helpful.
Nov 1, 2016
This dealer sold the car before I had a chance to test drive but never indicated there was someone else interested in it. Never gave any inclination, only when I said I'll come back tomorrow. I will not deal with these people in the future. No professionalism, what so ever!
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We are truly sorry that someone else bought the car before you had a chance to come back in and test drive the car, there was no commitment to purchase the car by the customer. However, we were professional enough to give you a call and let you know the car was sold before making you drive 2 hours to come in and see that the car is not available.
Oct 8, 2016
Great experience. Staff was very friendly, informative and helpful. After visiting another dealer, we went back to Fishers and closed a deal on a great car. And their inventory is priced to move!
2 people found this review helpful.
Sep 16, 2016
Great place, they would not really move on the price.
3 people found this review helpful.
Sep 5, 2016
Initially responded, no follow up.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you very much for your feedback. If a customer does not respond to our initial email after their inquiry we will follow up with a phone call. If we don't connect we will not follow up again. We have chosen to not harass customers with a ton of phone calls and email so the opt out of our future communications.
Jul 25, 2016
The cars front fender had been replaced with non-OEM part. Car also had a serious dent in the body just above windshield. I was told this car was perfect and drove three hours just to be disapointed. I felt this salesmen was willing to say anything to get you in their showroom. Another reason I never buy sight un-seen.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Mr. Eric,  The car that you inquired about was 2012 C300 with over 100K miles on it. I am sorry that we missed the dent on the roof line that was smaller than quarter size we are human's and we do miss some item and we offered you to fix it, I am not going to comment regarding the fender because that is not anything validated by a professional. But when you came down you had no intention of buying the car since your trade in wasn't ready to be traded in and you still had to work out details with your finance company and you were here 45 minutes after closing time but thankfully we stayed late
 More ...
Read 32 old reviews
May 25, 2016
Great. Easy to work with and we drove away with a new vehicle in just a little over one hour. Nice selection of cars.
1 people found this review helpful.
May 20, 2016
Peyman is an exceptional resource for upscale used imports. He was very transparent and willing to educate me. He asked good questions to determine the best options for me. He is currently searching for the exact car I want, at the payment I prefer. Buy great conditioned used cars, and let the previous guy eat the depreciation. Unlike my previous BMW experience, im sure I will have equity when I trade my next car in. Love this place P E
2 people found this review helpful.
May 13, 2016
Very helpful people and best service. Next time me or any of my friends need a car I will definitely recommend fishers . Again thank you fishers.
1 people found this review helpful.
May 4, 2016
This was my first time buying a vehicle online (and from out of state). The two guys I worked with were professional and made the whole process quick and painless. The price was fair and I received prompt responses to every question I had. Would most certainly buy from again!
1 people found this review helpful.
May 4, 2016
Great experience. Trust worthy, friendly personnel .
1 people found this review helpful.
Apr 25, 2016
This is not the car I bought, but myoverall experience was positive. No pressure, very helpful staff. Still trying to figure out all the bells and whistles.
1 people found this review helpful.
Apr 5, 2016
PlaneCraig
Friendly and knowledgeable staff.
Mar 31, 2016
Great and very thorough
Mar 9, 2016
very cordial Reply
0 people found this review helpful.
Mar 6, 2016
Awesome!!
Feb 29, 2016
Very friendly staff. Easy and fast transaction.
Jan 26, 2016
Great service!!! Friendly staff And very cheap prices! Loved my car that I got. Have no complaints !
1 people found this review helpful.
Jan 20, 2016
Our salesman was available and responsive to our questions.
1 people found this review helpful.
Jan 19, 2016
Very easy going, professionals, a pleasure to do business with.
1 people found this review helpful.
Jan 11, 2016
All these gentlemen are great to work with! Excellent response time on getting back to you. I will be back when I am ready to pick my next vehicle.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Danny, we really appreciate your business and look forward to see you back again soon. Best Fishers Imports Team
Jan 10, 2016
Responded on vehicle and would not move or negotiate on price. They typically do not deal with domestic.
Response from current dealership:
Mr. Chris, Thank you for giving us the opportunity to speak to you. I apologize that we weren't able to move on the price of our car! we work really hard to be transparent and put our best foot forward first time around to avoid the haggling and provide a great car buying experience! AND making sure CARGURUS will rate our unit at a great deal.  I really wish to hear back from you again on the next car!
Dec 5, 2015
People who work at Fisher Imports are most courteous and professional now with that being said, my recent purchase of their 2009 BMW X6 35i has yet to be evaluated for overall function and reliability however, I'm taking necessary steps to ensure this is a good and sound vehicle. Stay tuned!
Nov 30, 2015
Friendly, informative, and low pressure. Encouraged us to shop around. We ended up coming back and buying the vehicle from Fishers Imports. Top quality cars at this dealer.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Kevin, We really enjoyed having you and your wife here at our dealership, Thank you for giving us the opportunity to earn your business.
Nov 17, 2015
Absolutely the best experience of purchasing a used car, EVER!! The quality of the car, customer service, financing. It was worth flying into Indianapolis and driving car back to Georgia!
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Vicki, Thank you ! you were a blast to have as a client.
Aug 21, 2015
HoosierBoomer
Great support and confidence in their autos. Price was fair and very competitive when compared to other dealers nationwide. Final transaction was quick and efficient. Thanks to all at Fishers Imports for their efforts.
Response from current dealership:
Thank you very  much for your business, we wish to seen back again soon.
Jul 7, 2015
I would highly recommend buying your next car from Fishers Imports. This was my second visit and although I didn't find the right car for me on the first visit, they were excited that I came back (as I told them I would because of the service they provided me on the first visit). Great company and great selection of cars!
Response from current dealership:
Dawn, We are so glad that we were able to serve you and we are hoping to see you back again soon.
Jul 2, 2015
Excellent prices...quick reply.
Response from current dealership:
Joyce thanks for your feedback
Jun 14, 2015
Great service!!
Jun 5, 2015
very pleasant overall. easy to work with. love the car!!!
Apr 6, 2015
The people at Fishers Imporrts are top notch. Everyone from the sales staff to the car detailers are very professional. This was the best car shopping experience to date.
Response from current dealership:
Dave, It was a great pleasure to have you as a customer. We hope to see you back again.
Mar 6, 2015
ToddWynn
The staff is great . everyone is very helpful. They have great cars for sale. The prices are right on the money. Very professional. Fishers import is the place to go if you are looking for a great high end car.
Response from current dealership:
Mr. Wynn, It was great pleasure to have you as customer. And looking forward to see you here back again.
Feb 27, 2015
Dealer was prompt returning emails. We drove from about 2 and a half hours away and it was definitely worth the trip. We were treated with the utmost care and respect. Best car buying experience I have EVER had.
Response from current dealership:
Jessica, Thank you again, for trusting us and driving all these ways to come and buy a car from us.
Feb 6, 2015
Dealer was not reasonable and was not a very good deal maker. I have never seen a car salesmanship worst as far as negotiating. They can't get a dime from me !
Response from current dealership:
Eric, I'm sorry about your experience. Our shop here at Fishers Imports it's not a location for wheeling and dealing. We believe in transparency and experience and just a good deal.
Dec 27, 2014
Responded to inquiries promptly and good on follow-up.
Nov 19, 2014
no problems
Response from current dealership:
Mr. Dan, Thank you so much for your business.
Oct 15, 2014
Couldn't be more pleased! These are great guys. I will highly recommend them to others. I typically hate dealing with buying a car. This was straight forward, honest, and I was on my way.
Response from current dealership:
Eric, It was absolute pleasure to have you as customer. Thank You
Aug 6, 2014
Quality cars and great service
Response from current dealership:
Roza, It was great having you as a customer. Hope to see you back again.

Other Nearby Dealers

Ray Skillman Northeast Buick GMC - 257 listings
7550 E Washington St Indianapolis, IN 46219
2 reviews
DriveTime Shadeland - 121 listings
1202 N Shadeland Ave Indianapolis, IN 46219
1 review
Tucker Automotive Group - 37 listings
17414 Tiller Ct Westfield, IN 46074
4 reviews
Johnny's Auto Motor - 32 listings
8502 Pendleton Pike Indianapolis, IN 46226
1 review
Vale Auto Sales - 31 listings
9059 E Pendleton Pike Indianapolis, IN 46236
3 reviews
Easy Guy Auto Sales - 28 listings
8320 Pendleton Pike Indianapolis, IN 46226
1 review
Universal Motors - 24 listings
4903 Century Plaza Rd Indianapolis, IN 46254
1 review
Merchants Auto Group - 21 listings
369 East Jackson Street Cicero, IN 46034
2 reviews
Cars On 40 - 11 listings
3224 West US Hwy 40 Greenfield, IN 46140
4 reviews
InOut Autos - 10 listings
6315 W Broadway Mccordsville, IN 46055
1 review
Indy Luxury Motorsports II - 3 listings
7603 E 96th St Indianapolis, IN 46256
5 reviews
Team 100 Motorsports
4615 N Franklin Rd Indianapolis, IN 46226
1 review
Infinity Automotive
4930 N Keystone Ave Indianapolis, IN 46205
1 review
Treadz Automotive
3820 N Keystone Ave Indianapolis, IN 46205
1 review
Fairlane Motors
8826 E Washington St Indianapolis, IN 46219
3 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,398 Great Deals out of 200,117 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
470 Great Deals out of 37,816 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,869 Great Deals out of 159,082 listings starting at $1,200
Used Chevrolet Silverado 2500HD
364 Great Deals out of 29,588 listings starting at $2,718
Used Ram 1500
1,067 Great Deals out of 124,974 listings starting at $3,500
Used Ram 2500
239 Great Deals out of 31,065 listings starting at $6,900
Used Toyota RAV4
658 Great Deals out of 76,641 listings starting at $1,995
Used Nissan Rogue
589 Great Deals out of 77,567 listings starting at $2,400
Used Toyota Camry
855 Great Deals out of 72,147 listings starting at $1,000
Used Honda CR-V
770 Great Deals out of 77,473 listings starting at $100
Used Honda Civic
497 Great Deals out of 45,161 listings starting at $1,150
Used Toyota Corolla
734 Great Deals out of 64,393 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
713 Great Deals out of 103,652 listings starting at $999
Used Ford Escape
1,264 Great Deals out of 111,659 listings starting at $1,300
Used Chevrolet Equinox
1,278 Great Deals out of 89,022 listings starting at $995