Whitson Morgan Pre-Owned

2400 E. Main
Russellville, AR 72802

Sales: (479) 431-2183

Today 9:00 AM - 4:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

MPG

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
Sponsored Listings
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/15/06/28/2013_cadillac_escalade-pic-5175735947012713412-152x114.jpeg

2013 Cadillac Escalade Luxury 4WD Used Cars in Ozark, AR 72949

Great Deal
$3,818 BELOW
CarGurus IMV of $36,808

Price: $32,990

Mileage: 55,082

Location: Ozark, AR 72949

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Red Description: Used 2013 Cadillac Escalade Luxury 4WD for sale - $32,990, 55,082 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Tow Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/15/06/28/2017_jeep_grand_cherokee-pic-715906256375379754-152x114.jpeg

2017 Jeep Grand Cherokee Overland 4WD Used Cars in Ozark, AR 72949

Great Deal
$4,518 BELOW
CarGurus IMV of $40,508

Price: $35,990

Mileage: 20,043

Location: Ozark, AR 72949

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Velvet Red Description: Used 2017 Jeep Grand Cherokee Overland 4WD for sale - $35,990, 20,043 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Tow Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/17/14/57/2014_gmc_acadia-pic-1156289778497219807-152x114.jpeg

2014 GMC Acadia SLT1 Used Cars in Russellville, AR 72802

Great Deal
$2,851 BELOW
CarGurus IMV of $22,751

Price: $19,900

Mileage: 72,092

Location: Russellville, AR 72802

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2014 GMC Acadia SLT1 for sale - $19,900, 72,092 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/10/17/38/2015_toyota_highlander-pic-2039524405698800774-152x114.jpeg

2015 Toyota Highlander XLE V6 AWD Used Cars in Russellville, AR 72802

Great Deal
$2,992 BELOW
CarGurus IMV of $32,987

Price: $29,995

Mileage: 27,891

Location: Russellville, AR 72802

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: White Description: Used 2015 Toyota Highlander XLE V6 AWD for sale - $29,995, 27,891 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/06/14/12/2016_jeep_patriot-pic-4156004516577604506-152x114.jpeg

2016 Jeep Patriot Sport Used Cars in Russellville, AR 72802

Great Deal
$2,251 BELOW
CarGurus IMV of $15,246

Price: $12,995

Mileage: 37,121

Location: Russellville, AR 72802

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Description: Used 2016 Jeep Patriot Sport for sale - $12,995, 37,121 miles with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/26/06/28/2015_ford_escape-pic-577297344392723481-152x114.jpeg

2015 Ford Escape Titanium 4WD Used Cars in Ozark, AR 72949

Great Deal
$2,517 BELOW
CarGurus IMV of $22,507

Price: $19,990

Mileage: 25,575

Location: Ozark, AR 72949

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2015 Ford Escape Titanium 4WD for sale - $19,990, 25,575 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/07/08/59/2017_chevrolet_malibu-pic-2669098995218896505-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Malibu LS Used Cars in Clarksville, AR 72830

Great Deal
$3,360 BELOW
CarGurus IMV of $20,860

Price: $17,500

Mileage: 7,087

Location: Clarksville, AR 72830

Average time on market: 41 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Nightfall Gray Metallic Description: Used 2017 Chevrolet Malibu LS for sale - $17,500, 7,087 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/08/08/12/58/2016_lincoln_mkx-pic-5769046518979065028-152x114.jpeg

2016 Lincoln MKX Reserve Used Cars in Russellville, AR 72802

Great Deal
$4,649 BELOW
CarGurus IMV of $37,644

Price: $32,995

Mileage: 21,932

Location: Russellville, AR 72802

Average time on market: 52 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Black Description: Used 2016 Lincoln MKX Reserve for sale - $32,995, 21,932 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/11/11/13/22/2017_dodge_charger-pic-556065655323059975-152x114.jpeg

2017 Dodge Charger R/T Scat Pack Used Cars in Clarksville, AR 72830

Great Deal
$3,375 BELOW
CarGurus IMV of $39,275

Price: $35,900

Mileage: 14,747

Location: Clarksville, AR 72830

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Torred Clearcoat Description: Used 2017 Dodge Charger R/T Scat Pack for sale - $35,900, 14,747 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Alloy Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/19/18/19/2017_jeep_renegade-pic-5554411776081992515-152x114.jpeg

2017 Jeep Renegade Trailhawk 4WD Used Cars in Ozark, AR 72949

Great Deal
$1,904 BELOW
CarGurus IMV of $22,894

Price: $20,990

Mileage: 21,290

Location: Ozark, AR 72949

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2017 Jeep Renegade Trailhawk 4WD for sale - $20,990, 21,290 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/14/17/37/2015_audi_q7-pic-3482282207678023538-152x114.jpeg

2015 Audi Q7 3.0T quattro S-Line Prestige AWD Used Cars in Clarksville, AR 72830

Great Deal
$3,050 BELOW
CarGurus IMV of $47,040

Price: $43,990

Mileage: 18,378

Location: Clarksville, AR 72830

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Description: Used 2015 Audi Q7 3.0T quattro S-Line Prestige AWD for sale - $43,990, 18,378 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Tow Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/14/12/59/2015_chevrolet_silverado_2500hd-pic-1547242922219182787-152x114.jpeg

2015 Chevrolet Silverado 2500HD High Country Crew Cab 4WD Used Cars in Clarksville, AR 72830

Great Deal
$3,740 BELOW
CarGurus IMV of $56,730

Price: $52,990

Mileage: 17,056

Location: Clarksville, AR 72830

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2015 Chevrolet Silverado 2500HD High Country Crew Cab 4WD for sale - $52,990, 17,056 miles with Sunroof/Moonroof, Navigation System, Chrome Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Tow Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/13/09/17/2015_smart_fortwo-pic-6934384147884131365-152x114.jpeg

2015 smart fortwo pure Used Cars in Clarksville, AR 72830

Great Deal
$1,399 BELOW
CarGurus IMV of $9,899

Price: $8,500

Mileage: 16,916

Location: Clarksville, AR 72830

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Crystal White Description: Used 2015 smart fortwo pure for sale - $8,500, 16,916 miles with Navigation System, Leather Seats
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/15/18/23/2017_nissan_pathfinder-pic-4305158375334152363-152x114.jpeg

2017 Nissan Pathfinder SV 4WD Used Cars in Ozark, AR 72949

Great Deal
$2,193 BELOW
CarGurus IMV of $27,183

Price: $24,990

Mileage: 18,315

Location: Ozark, AR 72949

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2017 Nissan Pathfinder SV 4WD for sale - $24,990, 18,315 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/19/18/44/2015_gmc_sierra_1500-pic-8804077270856621703-152x114.jpeg

2015 GMC Sierra 1500 Denali Crew Cab 4WD Used Cars in Ozark, AR 72949

Great Deal
$3,068 BELOW
CarGurus IMV of $41,058

Price: $37,990

Mileage: 43,930

Location: Ozark, AR 72949

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2015 GMC Sierra 1500 Denali Crew Cab 4WD for sale - $37,990, 43,930 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Tow Package, Alloy Wheels
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Nov 25, 2017
Seth Venezia
Very helpful
Is this review helpful? Yes | No
Oct 21, 2017
Bigtimer77
I wish I could give this Dealership 10 stars because they truly deserve it. Extremely quick response from Greg. He is an awesome sales manager. I purchased a very nice clean and dependable 2013 Ford Taurus SEL from him. I highly recommend this dealership to anyone. It is 3 hours away from where I live but the great courtesy,quickness and hassle free issues that you don't have at Whitson Morgan makes up for every minute that your on the road. This is the place to shop at. You will not be disappointed!
Is this review helpful? Yes | No
Oct 17, 2017
Got right back with me an sent picture
Is this review helpful? Yes | No
Oct 11, 2017
It was the best car buying experience of my life. My wife and I will always go to Whitson-Morgan first when buying a car.
Is this review helpful? Yes | No
Sep 2, 2017
SAR031777
Super friendly! Great experience.
Is this review helpful? Yes | No
Aug 14, 2017
RodeoChic
Salesman stated the car required mechanical work and was not available at this time. Nothing else.
Is this review helpful? Yes | No
Aug 11, 2017
GuruDDPYY
The salesperson was very honest--really appreciated that
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 20, 2017
They responded to my email quickly and were very professional. I had planned to go look at the truck on a Saturday, unfortunately it sold on a Thursday. The notified me as soon as it sold, which I appreciate because this dealership is an hour away from me. From my experience they were good to deal with.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 16, 2017
Responded promptly and let me know the car had been sold.
Is this review helpful? Yes | No
Jun 12, 2017
The dealer promised if they sold the jeep I was driving up to see, that they would contact me before I drove an hour up there. However, they did not. And when I showed up, all one of the other salesman did was walk outside and tell me it sold last night, then turned around and just walked back inside. It was quite aggravating.
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 2, 2017
Dealer not open on Memorial Day ('small business' given as excuse). I tried to make a deposit, but was told "credit card deposits are not acceptable". I was also told W-M could not "hold" the vehicle for me. Since I live an 8-hour drive from the dealership, my impression was W-M was not very interested in making a sale. I subsequently purchased another vehicle from a local (Texas) dealer.
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Whitson Morgan Pre-Owned:

Randy,  My name is Craig and I am the owner here at Whitson Morgan Pre-Owned. We close on Memorial Day in remembrance of all our fallen troops. We have always taken deposits and you were told we could take a deposit on it but we do not take crerdit cards at our location but we would have our main dealership call you to get your information to hold the jeep and you told the salesman that's ok don't worry about it I will take my chances on the Jeep still being there Tuesday. My salesman offered to meet you down at the lot on Memorial Day on his own time to sell you the Jeep and you told him to n
 More ...
May 27, 2017
Quick response seemed nice
Is this review helpful? Yes | No
Apr 27, 2017
He responded with pictures
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Apr 24, 2017
GuruSCC1
Great to do business with. ended up purchasing get a vehicle from them.
1 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Apr 18, 2017
very quick to respond to questions, very friendly
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 27, 2017
Sean0007
Nice and very helpful people!
Is this review helpful? Yes | No
Jan 20, 2017
I bought the car and love it. Just what I wanted!
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Dec 3, 2016
good no pressure
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 30, 2016
Salesman contacted by text only. Still interested but, have not heard for if I am turned down or not.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 1, 2016
They did a good job getting me financed, was fast and easy. Only flaw in my experience, the vehicle had some minor mechanical repairs and maintance that needed to be done right away.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 26, 2016
Good contact with sales person. Truck was sold before we could negotiate a deal.
Is this review helpful? Yes | No
Aug 12, 2016
Very good still looking
Is this review helpful? Yes | No
Jul 26, 2016
All of the staff were very helpful with my purchase. Highly recommend this dealer.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jul 9, 2016
Very fast response from them .I didn't get to visit them because of personal issues at home but had great conversation with Greg and will definitely get in touch with him when I am ready to purchase a car.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 17, 2016
mastamp
Excellent services
Is this review helpful? Yes | No
Jun 15, 2016
Best deal and easiest people I bought my truck from also I trusted Whitson Morgan enough just saw pictures and basically bought it sight unseen.
Is this review helpful? Yes | No
Jun 6, 2016
Good folks up there.
Is this review helpful? Yes | No
May 10, 2016
Great experience dealing with Billy, he answered my request for info right away. During our visit to the dealership he was helpful and knowledgeable and there was no pressure to purchase or upsell.
Is this review helpful? Yes | No
May 9, 2016
very honest and up front.. I never made a deal but appreciate the honesty
Is this review helpful? Yes | No
May 5, 2016
Billy Alvarado was my sales person. He was helpful and went above and beyond. All my questions were answered honestly and with no sales pressure. I highly recommend him.
Is this review helpful? Yes | No
Mar 25, 2016
Straight forward, no hassle, no games, quick & easy deal
Is this review helpful? Yes | No
Mar 6, 2016
Greg is a great salesman! He was great help!
Is this review helpful? Yes | No
Feb 19, 2016
Great to work with and great inventory! Will visit them again in the future!
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 16, 2016
No jack and no truck mats. Look over every detail. Don't assume these necessary items are on the vehicle
Is this review helpful? Yes | No
Feb 7, 2016
We bought the car. Everyone at the dealership was very nice and caring. Very helpful
Is this review helpful? Yes | No
Read 20 old reviews
Nov 19, 2015
Great!!!
Is this review helpful? Yes | No
Sep 21, 2015
Great people to deal with. You will be very happy with the way they treat you during the whole process.
Is this review helpful? Yes | No
Jul 15, 2015
Responded quickly
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jun 4, 2015
Visited dealership on a Saturday. The salesman and secretary were very kind. I didn't feel pressured at all. Vehicle was exactly as described and cargurus experience was quick and effective.
Is this review helpful? Yes | No
May 14, 2015
Excellent
Is this review helpful? Yes | No
May 4, 2015
Truck was not in their inventory. When they contacted me, asked what truck? Didn't seem interested in a trade in with pay-off.
Is this review helpful? Yes | No
Mar 28, 2015
Very helpfull People
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 25, 2015
Will gladly go back.
Is this review helpful? Yes | No
Mar 11, 2015
got a good deal overall..some things were not foreseen at the initial test drive...turned out antenna was missing and cruise wasnt working..my salesman greg worked with me on these issues and was able to resolve these issues after i purchased even though it was a "used vehicle" i would recommend a friend or family member to this establishment
Is this review helpful? Yes | No
Feb 18, 2015
Excellent service!
Is this review helpful? Yes | No
Sep 26, 2014
Very helpful answering my questions about the trucks that they have.
Is this review helpful? Yes | No
Apr 24, 2014
Good..
Is this review helpful? Yes | No
Mar 20, 2014
Was very accurate with listing. Got us in and out quick. Very good people to deal with. Love the Jeep.
Is this review helpful? Yes | No
Feb 26, 2014
Helpful..
Is this review helpful? Yes | No
Jan 22, 2014
Slow response.
Is this review helpful? Yes | No
Dec 3, 2013
Quick reply, very informative and descriptive.
Is this review helpful? Yes | No
Sep 15, 2013
Seemed a little rude. Didnt feel welcome.
Is this review helpful? Yes | No
Jul 25, 2013
Salesman was polite, not pushy. Car aligned with advertisement
Is this review helpful? Yes | No
May 12, 2013
Very nice, low pressure, easy to work with
Is this review helpful? Yes | No
Feb 13, 2013
Lied Provided false info on vehicle.
Is this review helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

Magie Ford Lincoln Co - 99 listings
948 Arkansas 287 Morrilton, AR 72110
2 reviews
Johnson Chevrolet - 77 listings
115 E Taylor Rd Clarksville, AR 72830
2 reviews
Trucks Unlimited - 33 listings
510 S. Knoxville Russellville, AR 72801
3 reviews
H&R Auto Sales - 27 listings
250 S Harkrider Conway, AR 72032
2 reviews
3G Motors LLC - 21 listings
2303 N Arkansas Ave Russellville, AR 72802
1 review
River Mountain Motors - 16 listings
2404 W Main St Clarksville, AR 72830
3 reviews
DeLaOs Auto Sales - 8 listings
1001 E 3rd St Russellville, AR 72801
1 review
Singleton Auto Sales
1610 Old Morrilton Highway Conway, AR 72032
1 review
Coran Auto Sales
1560 E Oak St Conway, AR 72032
1 review
Whitson-Morgan at Ozark - 78 listings
2001 North 18th Ozark, AR 72949
20 reviews
Honda World of Conway - 300 listings
450 E Dave Ward Dr Conway, AR 72032
19 reviews
Superior Nissan of Conway - 284 listings
1090 Collier Dr Conway, AR 72032
19 reviews
R&T Auto Wholesale - 79 listings
288 Highway 64 E, #A Conway, AR 72032
3 reviews
The Car Company of Russellville - 38 listings
1101 E. Parkway Dr. Russellville, AR 72802
3 reviews
Whitson-Morgan Motor Company - Chrysler Dodge Jeep Ram - 179 listings
1300 S Rogers St Clarksville, AR 72830
20 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,334 Great Deals out of 221,765 listings starting at $1,200
Used Ford F-250 Super Duty
405 Great Deals out of 49,117 listings starting at $1,899
Used Chevrolet Silverado 1500
2,703 Great Deals out of 174,507 listings starting at $955
Used Chevrolet Silverado 2500HD
386 Great Deals out of 30,661 listings starting at $2,995
Used Ram 1500
1,428 Great Deals out of 120,724 listings starting at $5,900
Used Ram 2500
180 Great Deals out of 35,129 listings starting at $6,995
Used Toyota Camry
1,079 Great Deals out of 86,843 listings starting at $800
Used Toyota Corolla
971 Great Deals out of 65,643 listings starting at $1,699
Used Honda Civic
814 Great Deals out of 60,960 listings starting at $950
Used Honda CR-V
899 Great Deals out of 59,695 listings starting at $1,495
Used Toyota RAV4
838 Great Deals out of 53,246 listings starting at $1,600
Used Honda Accord
1,129 Great Deals out of 73,674 listings starting at $1,100
Used Nissan Rogue
854 Great Deals out of 68,195 listings starting at $2,799
Used Nissan Altima
1,340 Great Deals out of 77,841 listings starting at $1,695
Used Ford Escape
1,306 Great Deals out of 103,948 listings starting at $895