Shaker's Chrysler Dodge Jeep & Ram

1230 Main St
Watertown, CT 06795

Map & Directions

Sales: (860) 467-0012

Service: (860) 631-4087

to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/14/15/49/2017_kia_cadenza-pic-1252620828629787312-152x114.jpeg

2017 Kia Cadenza Technology Used Cars in Watertown, CT 06795

Great Deal
$2,462 BELOW
CarGurus IMV of $21,821

Price: $19,359

Mileage: 28,199

Location: Watertown, CT 06795

Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Snow White Pearl Description: Used 2017 Kia Cadenza Technology for sale - $19,359, 28,199 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/14/15/49/2017_ford_focus-pic-2512909043594927981-152x114.jpeg

2017 Ford Focus S Used Cars in Watertown, CT 06795

Great Deal
$1,458 BELOW
CarGurus IMV of $11,758

Price: $10,300

Mileage: 24,091

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2017 Ford Focus S for sale - $10,300, 24,091 miles with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/01/14/39/2016_chrysler_200-pic-420449223089629504-152x114.jpeg

2016 Chrysler 200 Limited Sedan FWD Used Cars in Watertown, CT 06795

Great Deal
$1,722 BELOW
CarGurus IMV of $12,872

Price: $11,150

Mileage: 27,805

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 9-Speed Automatic Color: Billet Silver Metallic Clearcoat Description: Used 2016 Chrysler 200 Limited Sedan FWD for sale - $11,150, 27,805 miles with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Remote Start, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/11/28/14/54/2016_jeep_grand_cherokee-pic-3541240163910453660-152x114.jpeg

2016 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD Used Cars in Watertown, CT 06795

Good Deal
$1,831 BELOW
CarGurus IMV of $24,605

Price: $22,774

Mileage: 19,669

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 43 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Steel Metallic Clearcoat Description: Used 2016 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD for sale - $22,774, 19,669 miles with Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/14/15/49/2015_jeep_wrangler_unlimited-pic-2478821971893240701-152x114.jpeg

2015 Jeep Wrangler Unlimited Sport 4WD Used Cars in Watertown, CT 06795

Good Deal
$2,756 BELOW
CarGurus IMV of $27,026

Price: $24,270

Mileage: 35,202

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Billet Silver Metallic Clearcoat Description: Used 2015 Jeep Wrangler Unlimited Sport 4WD for sale - $24,270, 35,202 miles with Steel Wheels, Bluetooth, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/14/15/49/2019_jeep_cherokee-pic-4509235004185586822-152x114.jpeg

2019 Jeep Cherokee Limited 4WD Used Cars in Watertown, CT 06795

Good Deal
$1,939 BELOW
CarGurus IMV of $25,374

Price: $23,435

Mileage: 14,000

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 9-Speed Automatic Color: Diamond Black Description: Used 2019 Jeep Cherokee Limited 4WD for sale - $23,435, 14,000 miles with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/14/17/18/2018_kia_optima-pic-7641126566571493004-152x114.jpeg

2018 Kia Optima EX Used Cars in Watertown, CT 06795

Good Deal
$1,674 BELOW
CarGurus IMV of $18,994

Price: $17,320

Mileage: 5,837

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 47 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Ebony Black Description: Used 2018 Kia Optima EX for sale - $17,320, 5,837 miles with Leather Seats, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/14/15/49/2017_genesis_g80-pic-3741060014490771729-152x114.jpeg

2017 Genesis G80 Used Cars in Watertown, CT 06795

Good Deal
$2,067 BELOW
CarGurus IMV of $29,817

Price: $27,750

Mileage: 25,323

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Casablanca White Description: Used 2017 Genesis G80 for sale - $27,750, 25,323 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/14/15/49/2018_jeep_grand_cherokee-pic-3502593000995292116-152x114.jpeg

2018 Jeep Grand Cherokee High Altitude 4WD Used Cars in Watertown, CT 06795

Good Deal
$1,553 BELOW
CarGurus IMV of $33,938

Price: $32,385

Mileage: 45,211

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: Used 2018 Jeep Grand Cherokee High Altitude 4WD for sale - $32,385, 45,211 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Bluetooth, Backup Camera, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/11/28/15/57/2018_jeep_grand_cherokee-pic-7612189837724345084-152x114.jpeg

2018 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD Used Cars in Watertown, CT 06795

Good Deal
$1,733 BELOW
CarGurus IMV of $29,222

Price: $27,489

Mileage: 7,645

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 46 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Bright White Clearcoat Description: Used 2018 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD for sale - $27,489, 7,645 miles with Bluetooth, Backup Camera, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/10/02/15/2015_subaru_impreza-pic-5150828216316037714-152x114.jpeg

2015 Subaru Impreza 2.0i Premium Used Cars in Watertown, CT 06795

Good Deal
$760 BELOW
CarGurus IMV of $14,716

Price: $13,956

Mileage: 38,174

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 21 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Crystal White Pearl Description: Used 2015 Subaru Impreza 2.0i Premium for sale - $13,956, 38,174 miles with Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Adaptive Cruise Control, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/14/15/49/2014_jeep_grand_cherokee-pic-7504907251065097628-152x114.jpeg

2014 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD Used Cars in Watertown, CT 06795

Good Deal
$1,049 BELOW
CarGurus IMV of $17,422

Price: $16,373

Mileage: 64,000

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Cashmere Description: Used 2014 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD for sale - $16,373, 64,000 miles with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/14/15/49/2013_jeep_wrangler_unlimited-pic-7262699077254577663-152x114.jpeg

2013 Jeep Wrangler Unlimited Sahara 4WD Used Cars in Watertown, CT 06795

Good Deal
$1,398 BELOW
CarGurus IMV of $26,771

Price: $25,373

Mileage: 47,287

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Billet Silver Metallic Description: Used 2013 Jeep Wrangler Unlimited Sahara 4WD for sale - $25,373, 47,287 miles with Navigation System, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/11/28/14/54/2016_kia_sorento-pic-2629668685580116363-152x114.jpeg

2016 Kia Sorento LX AWD Used Cars in Watertown, CT 06795

Good Deal
$817 BELOW
CarGurus IMV of $16,381

Price: $15,564

Mileage: 43,790

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 42 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Sparkling Silver Description: Used 2016 Kia Sorento LX AWD for sale - $15,564, 43,790 miles with Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Remote Start, Navigation System, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/12/14/15/49/2018_hyundai_tucson-pic-6622519730524406341-152x114.jpeg

2018 Hyundai Tucson 2.0L SEL AWD Used Cars in Watertown, CT 06795

Good Deal
$842 BELOW
CarGurus IMV of $16,732

Price: $15,890

Mileage: 38,915

Location: Watertown, CT 06795

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Caribbean Blue Description: Used 2018 Hyundai Tucson 2.0L SEL AWD for sale - $15,890, 38,915 miles with Backup Camera, Alloy Wheels
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Nov 18, 2019
The dealer responded quickly to my emails. Thanks..
Response from current dealership:
Thank you Jim!!
Nov 14, 2019
We had a very positive experience! Madrid went above and beyond to help us with the purchase. We got the car the same day! Highly recommend this dealer.
Response from current dealership:
Thank you soo much for your kind words! We appreciate you!
Oct 9, 2019
Friendly dealer.
Aug 30, 2019
Ness2018
My experience with this dealer was great! I ended up with a car I wanted with low monthly payments. Would definitely recommend this dealership to friends and family.
Mar 23, 2019
Mikey1211999
Great experience.
Response from current dealership:
Hello Mikey1211999,

Thank you for taking a minute out of your day to share how your visit with us went!

We really appreciate your feedback, wish you many more safe miles in your car and we look forward to seeing you again!
Mar 10, 2019
GuruB8MHP
Shaker’s responded fast thier staff is very nice and helpful would recommend to anyone looking for a car.
Response from current dealership:
Hello GuruB8MHP,

Thank you for taking a moment of your time to share some feedback with us! The team will be really pleased to hear that you enjoy your interactions with us and I will be sure to pass along your feedback.

On behalf of the whole team, we hope to seeing you again!
Feb 11, 2019
Experience very nice
Response from current dealership:
Hey Nelson,

Thank you for taking a minute of your time to share how your visit with us went! We always appreciate our customer's feedback and I will be sure to pass it along to the rest of the team!

On behalf of the Shaker Kia crew, we hope you continue to enjoy many safe miles in your car and we look forward to seeing you again!
Jan 29, 2019
They indicated the car was no longer available. Now it appears available again, so we aren't happy about that . The website also indicated they were open on Sundays so my wife and I drove up and the place was closed. The front window was even painted with 'open sundays'
Response from current dealership:
Hello Tom,

On behalf of the Shaker Kia team, I apologize for the disappointing visit you had with us. The person that you interacted with may have been confused about the status of the vehicle, do you happen to remember who you spoke with? Please feel free to reach out to me at rjamett@shakercars.com
Nov 18, 2018
mrmharris
Friendly. Did not make it to their location but it wasn’t for lack of trying.
Nov 17, 2018
They contacted me when information about the car once I found out it was a manual I was no longer interested
Response from current dealership:
Hello Scott,

It is a shame that the car you were interested in was a manual, but our team is here to do the legwork for you when it comes to searching for a specific make & model. We hope you eventually found the car you were looking for and in the future hopefully you have the opportunity to visit us!
Read 14 old reviews
Jun 28, 2017
I purchased a Grand Cherokee Jeep from them. They are NOT transparent. They never told me they were marking up the financing from Wells Fargo bank by 2% points. They knew we were trying to get the lowest loan interest rate possible. Otherwise I would have gotten my own financing.
2 people found this review helpful.
May 27, 2017
They were Great!! Love the car and Salesman Alex was the best!!
1 people found this review helpful.
Mar 8, 2017
areedkelly
Over the telephone, I told the representative of the dealer I was interested in the car but lived far away and wouldn't be able to physically visit the dealership for one week, and was thus interested in discussing details by phone. This request was refused. The following day I sent a follow-up email inquiring if a given price was possible. The representative replied: "If you can be reasonable we can be flexible" and proceeded to advise me about my "leverage" before asking when I could come in - tomorrow or the following day.
1 people found this review helpful.
Feb 26, 2017
Delayed response. Other dealerships were quicker to respond. I didn't end up talking with them.
Feb 1, 2017
Contacted promptly.Salesman Alex was great.No pressure sales. Allowed extensive test drive including putting truck into 4x4. Very helpful and friendly.Treated with respect . Drove truck home that night. Highly recommend Alex and this dealer.
2 people found this review helpful.
Sep 16, 2016
Car was not as described. Pieces were coming off of the outside, had a decent amount of hits, and does not have a backup camera or navigation system. I had a 10:15 appointment, drove up from Long Island, NY and the sales manager who was supposed to be there for my appointment was a no show.
2 people found this review helpful.
Aug 25, 2016
Excellent customer service all around! Very happy to have purchased here.
Jun 10, 2016
Straightforward and very attentive and dealing with will purchase another car and a couple of years
Apr 23, 2016
Saw a car on there lot no pricing on it asked for the price and was told 19900. Saw the same vehicle on shakers autotrader listing for $17000. Run from this place. I bought a car elsewhere
1 people found this review helpful.
Mar 15, 2016
Vehicle was presented to me clean and ready for travel. Everyone was polite and professional. My only problem is I don't have floor mats otherwise it was pretty much what I wanted.
Mar 14, 2016
Very friendly, responsive dealership
Jan 20, 2016
Five star
Jan 14, 2016
Prompt callback
Nov 2, 2015
tomnyw
My salesperson JoAnna B. is a sweetheart. I really liked the car, but management wouldn't come down on price.
1 people found this review helpful.

Other Nearby Dealers

Healey Chrysler Dodge Jeep LLC - 323 listings
557 Route 52 Beacon, NY 12508
2 reviews
Fitzpatrick's - 237 listings
430 E Main St Ansonia, CT 06401
1 review
Madison Chrysler Jeep Dodge - 116 listings
203 Boston Post Road Madison, CT 06443
1 review
Port Jefferson Chrysler Jeep Dodge - 108 listings
5130 Nesconset Hwy Port Jefferson Station, NY 11776
2 reviews
Pamby Chrysler Jeep Dodge Ram - 101 listings
665 Danbury Rd # 7 Ridgefield, CT 06877
1 review
MobilityWorks of East Hartford - 35 listings
104 Pitkin Street East Hartford, CT 06108
1 review
Jeep Chrysler Dodge City - 21 listings
631 West Putnam Avenue Greenwich, CT 06830
2 reviews
Pamby Chrysler Jeep Dodge
665 Danbury Rd Ridgefield, CT 06877
1 review
Dutchess Chrysler Jeep Dodge Ram Mitsubishi Kia
2285/2291 South Rd. Poughkeepsie, NY 12601
2 reviews
Branhaven Chrysler Jeep Dodge - 399 listings
348 W Main St Branford, CT 06405
20 reviews
Milford Chrysler Jeep Dodge Ram - 345 listings
1470 Boston Post Rd Milford, CT 06460
6 reviews
Artioli Chrysler Dodge Ram - 171 listings
525 Enfield St Enfield, CT 06082
21 reviews
Wetmore's Chrysler Jeep Dodge RAM - 104 listings
333 Danbury Rd New Milford, CT 06776
10 reviews
Bolles Motors Incorporated - 216 listings
84 W Rd Ellington, CT 06029
4 reviews
Troiano Chrysler Jeep Dodge - 168 listings
435 S Main St Colchester, CT 06415
8 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
4,629 Great Deals out of 252,938 listings starting at $1,250
Used Ford F-250 Super Duty
977 Great Deals out of 48,074 listings starting at $2,400
Used Chevrolet Silverado 1500
4,110 Great Deals out of 158,970 listings starting at $1,600
Used Chevrolet Silverado 2500HD
716 Great Deals out of 37,597 listings starting at $1,999
Used Ram 1500
3,033 Great Deals out of 155,522 listings starting at $3,750
Used Ram 2500
573 Great Deals out of 39,894 listings starting at $5,000
Used Toyota RAV4
1,496 Great Deals out of 64,368 listings starting at $1,994
Used Nissan Rogue
1,517 Great Deals out of 76,211 listings starting at $1,500
Used Toyota Camry
1,478 Great Deals out of 76,614 listings starting at $1,077
Used Honda CR-V
1,218 Great Deals out of 95,572 listings starting at $1,760
Used Honda Civic
1,043 Great Deals out of 62,778 listings starting at $1,000
Used Toyota Corolla
1,349 Great Deals out of 62,117 listings starting at $1,500
Used Honda Accord
1,192 Great Deals out of 70,826 listings starting at $1,022
Used Ford Escape
2,067 Great Deals out of 83,517 listings starting at $750
Used Chevrolet Equinox
1,983 Great Deals out of 101,849 listings starting at $1,000