Massey Cadillac of Orlando

GM Certified Internet Dealer

4241 N John Young Pkwy
Orlando, FL 32804

Map & Directions

Sales: (407) 917-8304

Service: (877) 280-5105

Today 9:00 AM - 6:00 PM (Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/09/17/44/2017_toyota_camry-pic-6775608914313120980-152x114.jpeg

2017 Toyota Camry XSE V6 Used Cars in Orlando, FL 32804

Great Deal
$2,944 BELOW
CarGurus IMV of $19,928

Price: $16,984

Mileage: 39,858

Location: Orlando, FL 32804

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2017 Toyota Camry XSE V6 for sale - $16,984, 39,858 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/11/18/08/2017_chevrolet_corvette-pic-3900695979582829491-152x114.jpeg

2017 Chevrolet Corvette Stingray 1LT Coupe RWD Used Cars in Orlando, FL 32804

Great Deal
$2,882 BELOW
CarGurus IMV of $42,863

Price: $39,981

Mileage: 9,737

Location: Orlando, FL 32804

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Manual Color: Torch Red Description: Used 2017 Chevrolet Corvette Stingray 1LT Coupe RWD for sale - $39,981, 9,737 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/15/01/58/2017_gmc_terrain-pic-6404576337539408681-152x114.jpeg

2017 GMC Terrain Denali AWD Used Cars in Orlando, FL 32804

Great Deal
$2,140 BELOW
CarGurus IMV of $24,124

Price: $21,984

Mileage: 40,190

Location: Orlando, FL 32804

Average time on market: 47 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Ebony Twilight Metallic Description: Used 2017 GMC Terrain Denali AWD for sale - $21,984, 40,190 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Remote Start, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/30/18/34/2018_chevrolet_equinox-pic-3946499406239883378-152x114.jpeg

2018 Chevrolet Equinox 1.5T LT FWD Used Cars in Orlando, FL 32804

Great Deal
$1,805 BELOW
CarGurus IMV of $20,287

Price: $18,482

Mileage: 8,213

Location: Orlando, FL 32804

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Sandy Ridge Metallic Description: Used 2018 Chevrolet Equinox 1.5T LT FWD for sale - $18,482, 8,213 miles with Leather Seats, Driver Confidence Package, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/09/17/43/2018_cadillac_xt5-pic-1680274981067151773-152x114.jpeg

2018 Cadillac XT5 Premium Luxury FWD Used Cars in Orlando, FL 32804

Great Deal
$2,914 BELOW
CarGurus IMV of $33,496

Price: $30,582

Mileage: 22,906

Location: Orlando, FL 32804

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Dark Granite Metallic Description: Used 2018 Cadillac XT5 Premium Luxury FWD for sale - $30,582, 22,906 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Remote Start, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/16/17/50/2015_cadillac_srx-pic-6176790582248130367-152x114.jpeg

2015 Cadillac SRX Luxury FWD Used Cars in Orlando, FL 32804

Great Deal
$2,164 BELOW
CarGurus IMV of $21,545

Price: $19,381

Mileage: 37,017

Location: Orlando, FL 32804

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Raven Description: Used 2015 Cadillac SRX Luxury FWD for sale - $19,381, 37,017 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/05/19/01/2016_chevrolet_traverse-pic-2044780045735294803-152x114.jpeg

2016 Chevrolet Traverse LTZ FWD Used Cars in Orlando, FL 32804

Good Deal
$2,545 BELOW
CarGurus IMV of $25,228

Price: $22,683

Mileage: 41,147

Location: Orlando, FL 32804

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Iridescent Pearl Tricoat Description: Used 2016 Chevrolet Traverse LTZ FWD for sale - $22,683, 41,147 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/04/18/27/2011_lexus_lx_570-pic-923269160429562573-152x114.jpeg

2011 Lexus LX 570 4WD Used Cars in Orlando, FL 32804

Good Deal
$2,615 BELOW
CarGurus IMV of $26,396

Price: $23,781

Mileage: 118,479

Location: Orlando, FL 32804

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2011 Lexus LX 570 4WD for sale - $23,781, 118,479 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/09/17/43/2015_cadillac_xts-pic-6345963584977999397-152x114.jpeg

2015 Cadillac XTS Platinum FWD Used Cars in Orlando, FL 32804

Good Deal
$2,166 BELOW
CarGurus IMV of $27,147

Price: $24,981

Mileage: 15,349

Location: Orlando, FL 32804

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Raven Description: Used 2015 Cadillac XTS Platinum FWD for sale - $24,981, 15,349 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/18/07/42/2007_chrysler_aspen-pic-6986451953747547675-152x114.jpeg

2007 Chrysler Aspen Limited RWD Used Cars in Orlando, FL 32804

Good Deal
$1,570 BELOW
CarGurus IMV of $6,553

Price: $4,983

Mileage: 115,167

Location: Orlando, FL 32804

Average time on market: 14 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gold Description: Used 2007 Chrysler Aspen Limited RWD for sale - $4,983, 115,167 miles with Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/14/16/21/2017_cadillac_xt5-pic-4849771481192503154-152x114.jpeg

2017 Cadillac XT5 Luxury FWD Used Cars in Orlando, FL 32804

Good Deal
$1,973 BELOW
CarGurus IMV of $22,954

Price: $20,981

Mileage: 69,640

Location: Orlando, FL 32804

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Stellar Black Metallic Description: Used 2017 Cadillac XT5 Luxury FWD for sale - $20,981, 69,640 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Security Package, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/08/17/59/2018_cadillac_xt5-pic-3394773610304200752-152x114.jpeg

2018 Cadillac XT5 Premium Luxury FWD Used Cars in Orlando, FL 32804

Good Deal
$1,747 BELOW
CarGurus IMV of $31,729

Price: $29,982

Mileage: 35,181

Location: Orlando, FL 32804

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: Automatic Color: Stellar Black Metallic Description: Used 2018 Cadillac XT5 Premium Luxury FWD for sale - $29,982, 35,181 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Remote Start, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/10/01/47/2016_dodge_charger-pic-3807186556868960217-152x114.jpeg

2016 Dodge Charger R/T Road & Track RWD Used Cars in Orlando, FL 32804

Good Deal
$1,244 BELOW
CarGurus IMV of $24,225

Price: $22,981

Mileage: 41,308

Location: Orlando, FL 32804

Average time on market: 49 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Granite Pearlcoat Description: Used 2016 Dodge Charger R/T Road & Track RWD for sale - $22,981, 41,308 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Remote Start, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/10/01/47/2019_chevrolet_equinox-pic-3056365382845946722-152x114.jpeg

2019 Chevrolet Equinox 2.0T Premier FWD Used Cars in Orlando, FL 32804

Good Deal
$1,104 BELOW
CarGurus IMV of $24,285

Price: $23,181

Mileage: 17,543

Location: Orlando, FL 32804

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Cajun Red Tintcoat Description: Used 2019 Chevrolet Equinox 2.0T Premier FWD for sale - $23,181, 17,543 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/16/17/50/2011_mazda_mx-5_miata-pic-1149380641831645960-152x114.jpeg

2011 Mazda MX-5 Miata Grand Touring Used Cars in Orlando, FL 32804

Good Deal
$844 BELOW
CarGurus IMV of $13,825

Price: $12,981

Mileage: 45,865

Location: Orlando, FL 32804

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Brilliant Black Description: Used 2011 Mazda MX-5 Miata Grand Touring for sale - $12,981, 45,865 miles with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels, Premium Package
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Oct 4, 2019
Great response
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day!
Aug 15, 2019
They did a great job for me. Went out of the way due to that i was out of town and now I own a Tahoe. Thanks guys.
Response from current dealership:
Craig, we are very happy we could provide you with a positive experience! We are always more than happy to assist you if anything else comes up. Take care!
Jul 25, 2019
GuruSRYNJ
They treated me well
Response from current dealership:
Gurusrynj, we're happy to hear you had such a positive experience with our team!
Jul 3, 2019
We had a great experience with Tom,he was very patient and helped us out with the car we want it thanks!
Response from current dealership:
We appreciate your positive review about your recent experience with us! Our team strives to deliver an excellent experience, and are glad you found this to be the case during your visit. If you have further needs or questions, please reach out!
Jun 26, 2019
Great
Response from current dealership:
Hi Phil, we are very happy to have provided you with such a positive experience!
Jun 22, 2019
They couldn’t have been nicer! Everything was just like it said on Car Guru and we are so thankful we checked it before making a costly mistake. We ended up buying the car and got the trade in price for our used car that we wanted. If we buy another car, we will definitely return.
Response from current dealership:
Rick, thank you for sharing your positive experience! We always strive to provide top quality service to every guest, and are pleased to hear that you enjoyed your experience here at Massey Cadillac - North Orlando! We hope to see you soon!
Jun 11, 2019
Even though I wasn't able to go and see the car due to other responsibilities.... they were professional and understanding. I will definitely continue keeping in touch with Pita, while I continue to seek for the perfect car.
Response from current dealership:
Kim, your satisfaction is our top priority. If you're ever in need of more help, please let us know! Have a great day!
May 17, 2019
sheena Shaw
First, One of the Sales Managers was rude and then they offered a SUV for the price I wanted then backed out saying that they price the wrong car. That’s your job, you obviously have no idea what you are doing. Worse experience I’ve ever had! Never go here!
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Dear Sheena,  I apologize for the experience you had with our team.  Our teammate mistakenly assumed the SUV you inquired about was the only one in inventory.  This was not the case and that is why the error. The SUV you were quoted on is two model years older and has more miles. It was a mistake.  The stock number of the vehicle you were interested in should have been researched so that you have been given the information on the exact vehicle you were interested in.  We have reached out to you to try and make amends and hope to be able to make it up to you.  We appreciate your consideration.
 More ...
Mar 24, 2019
GuruDBLKY
Replied right away
1 people found this review helpful.
Feb 28, 2019
All sales persons were well informed and extremely courteous. Especially Darryl Baker he was excellent. I highly recommend him.
Response from current dealership:
Sheri, thank you for your kind review; we are happy to pass along your comments to the team here at Massey Cadillac - North Orlando! We're glad to hear we delivered such a great experience. If there's anything further we can do for you, we are happy to help!
Jan 22, 2019
outstanding operation well organized and helpful
Jan 13, 2019
Excellent
Jan 3, 2019
I would definitely recommend Michel to any of my friends
Response from current dealership:
Allan, we're happy you found our staff to be so supportive during your experience here at Massey Cadillac - North Orlando. Your recommendation means so much to us and we're so happy to have earned it. Thank you again for taking the time to let the world know about your positive experience. Have a great day!
Dec 3, 2018
Great people
Response from current dealership:
Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day!
Nov 9, 2018
Both the sales man and the owner were very good to deal with. Only reason did not buy was because we ened up selecting a different make vehicle
Response from current dealership:
Russell, we are glad we could help! Thank you, and have a fantastic day!
Oct 23, 2018
Got the car from them. In and out fast. Wish they open on Sunday though
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you again for taking the time to let us know how we did. We hope you have a great day!
Oct 14, 2018
jjrsmitty
The salesman Chris Blair is very patient very courteous and very knowledgeable I recommend them highly
Response from current dealership:
Jjrsmitty, we're glad you had such a wonderful experience with us!
Oct 8, 2018
Dealer contacted me and later followed up A professional approach
Response from current dealership:
Gregg, we're so glad that we were able to go above and beyond your expectations!
Sep 30, 2018
Hppylogn
Great follow up
Response from current dealership:
Thank you so much again for your feedback! We hope you have a great day!
Sep 12, 2018
GuruW5TTN
courteous prompt reply.
Response from current dealership:
We are glad we could help!
Sep 10, 2018
trishrohal
Darrell is the one to see! He’s great!
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Trishrohal, we're happy you found our staff to be so supportive during your experience here at Massey Cadillac - North Orlando.
Sep 3, 2018
Wouldn’t work with me over the phone I explain to the salesman I had to trade in a 2002 Pontiac Montana he would not work with me on my trade- in wouldn’t even consider talking to me about a trade because you couldn’t see it and he said why don’t you like bring it in and to me that was redundant for the simple fact I’ve been in the car business for over 40 years I’m retired now I know what the cars worth I tried to explain that to him he would not listen the salesman plain and simple would not work with me.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Bill, thank you for taking the time to tell us about your recent experience with us. Our customers are important to us, and we apologize that we were not able to value your trade-in over the phone. If you are willing, please reach out to us directly at (855) 397-7266 and we will do our best to resolve this with you. Thank you again and have a great day.
Aug 25, 2018
Ahanlon
They have been very responsive so far.
Response from current dealership:
We appreciate your positive review about your recent experience with us! Please let us know if there is anything else we can do for you; we are more than happy to help!
Aug 9, 2018
Guru5ZW3G
Very quick to respond and very helpful. I will buy from this dealership if we get together on a few items.
Response from current dealership:
Guru5zw3g, we are glad we could help! If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!
Aug 8, 2018
James Capps is the best!!!
Response from current dealership:
Shelly, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at Massey Cadillac - North Orlando. We hope to see you soon!
Aug 3, 2018
ron larimer
Salesman was attentive and efficient.
Response from current dealership:
Hi Ron, we are very happy to have provided you with such a positive experience! We hope to be of service to you again in the future.
Best wishes,
Massey Cadillac - North Orlando
Jul 2, 2018
GuruWV3MZ
Very friendly, relatively low pressure but questioned the reported mileage on the vehicle - suspected the ware indicated 100k more than advertised but digital indicator only went to 5 digits. Car fax history had some gaps so couldn't prove either way. also seat ware was not obvious from photos posted on site.
Response from current dealership:
Dear GuruWV3MZ – we pride ourselves on offering transparent friendly buying experience.  I am concerned that you had reservations about the accuracy of one of our vehicles available for sale.  I would welcome the opportunity to review the vehicle you referenced with you personally.  I believe given the opportunity we will be able to prove the vehicle is represented appropriately.  If you are not comfortable with it please allow us the opportunity to help you find another vehicle.  We have over 8,000 pre-owned vehicles available throughout our network.  Please reach out to me at your conv
 More ...
Jun 28, 2018
It was good
Response from current dealership:
William, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at Massey Cadillac - North Orlando. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. Have an awesome day!
Jun 26, 2018
The salesman was extremely helpful and went out of way to go over the features.
Response from current dealership:
Hi Ron, thank you so much for your positive comments about Massey Cadillac - North Orlando! We look forward to your next visit! Take care!
Jun 26, 2018
GuruZLKJZ
Good service.
Response from current dealership:
Hello Guruzlkjz, we appreciate you taking the time to leave us this feedback.
Jun 16, 2018
Answered request quickly
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Alex, we are glad we could help!
May 5, 2018
Great
Apr 22, 2018
GuruZGLR9
Salesteam good & professional seems low on inventory. Dealership & service building not up to par with other luxury brands. Disappointed. You only can make a first impression Once...
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
GuruZGLR9, we appreciate your feedback. We have enjoyed over 30 years at this location and we are continuously working on providing an exceptional experience. We have several projects that we are developing right now and we invite you to return later in the year. Our inventory is currently low due to the fact that our sales have been robust and we have had difficulty keeping up with demand. Please visit our website periodically to see our new inventory! We also have access to over 10,000 pre-owned vehicles in our network and would be happy to help you find a vehicle that interests you! Do not
 More ...
Feb 18, 2018
Guru53HZH
Quick response from the dealer pleasant people to communicate with and willing to answer of all your questions ready to do help you and get you in the car you want. Good people.
1 people found this review helpful.
Feb 16, 2018
Guru52N5L
great
1 people found this review helpful.
Feb 10, 2018
Scott Savage
They were fine. Quite personable.
Response from current dealership:
Scott, we are so pleased you enjoyed your visit to Massey Cadillac - North Orlando! We are always more than happy to assist you if anything else comes up. Take care!
Jan 25, 2018
Will72nyc
Contacted me.. let me know car was sold. Thank you
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Will72nyc, we are glad we could help!
Dec 4, 2017
Brandon and the sale manager were very kind Note:1) Bring your recent credit score using Experian, TranUnion, Equifax - Credit Karma 2) Get appraisal from Kelly Blue Book in writing before your make a appointment to see them, they will match it or be higher 3) Get them a pay off of your existing loan if you have one 4) You will leave there with a awesome deal if everybody is happy Below is the top person that will do his best Eric Kriechbaum Sales Manager 407-299-6161 eric.kriechbaum@masseycadillacorlando.com Massey Cadillac North 4241 N. John Young Parkway Orlando, Fl. 32804
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Todd, we are very happy we could provide you with a positive experience! Please don't hesitate to reach out if there's anything additional we can do for you.
-Your Massey Cadillac - North Orlando
Oct 26, 2017
I was treated with the upmost respect and you feel relaxed and welcome when you come in and most important of all I got a good deal thanks you Massy Cadillac North
1 people found this review helpful.
Read 37 old reviews
Aug 13, 2017
Guru9R849
Dealer experience was good, very professional. The truck was in very poor condition for the price.
1 people found this review helpful.
Jul 17, 2017
Loved the vehicle. Was way out of my budget, and was told that they could not accept less than a certain amount, but vehicle was eventually sold for $2000+ less.
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Tanya, thank you for your feedback. We strive to provide customers with fair pricing and we are sorry to hear we could not deliver on this. Please reach out to our GM, Bill Hull at 407-299-6161 if there is anything we can do to resolve this.
-Your Massey Cadillac Team
Jul 16, 2017
Yes he was very responsable and very nice.
Jul 12, 2017
Cambridge_1267
They very nice and professional response time great.
Response from current dealership:
We appreciate the feedback. Thanks for the review!
Jul 6, 2017
Good
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you!
-Your Massey Cadillac Team
Jul 5, 2017
They contacted me immediately and have followed up as well. Very responsive...
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi, Larry! Thanks for the feedback. We appreciate the review!
Jul 1, 2017
Raffi the salesman was straight forward, honest and very helpful. I bought the car!
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Amin, thank you for the 5-star review. We are always happy to hear about your visit. We will make sure to let Raffi know that you were satisfied with the car. Have a wonderful day!
Jun 19, 2017
Adam, I believe his name was, called and had the vehicle pulled up for us as soon as we pulled in. Dealt with a saleswoman named Miranda. Wonderful experience, went with another car that was on their used car lot. A selection of high end, lightly used cars, SUVs and trucks that will have even the toughest of critic able to be happy with their purchase. Miranda was great! Helped us through the buying process, wasn't pushy and allowed us to take our time. Even was going to allow us to leave without buying which is the most awkward thing to do at a car dealership. She told us to go do our research about the car we liked, we did, was BELOW Kelly Blue Book prices! Great experience! Miranda, my wife and I may have to buy all of our used cars from you!
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks for this excellent review, Micah! We can't wait to work with you again!
-Your Massey Cadillac Team
Jun 19, 2017
GuruC87H
good
1 people found this review helpful.
May 15, 2017
Suavedeezy
5
They responded, great customer service.
1 people found this review helpful.
May 11, 2017
Dealer provided all the information I requested to make an informed decision. Easy to work with.
1 people found this review helpful.
Apr 7, 2017
GuruZD34
initially, then contact stopped. Had to send emails to find out what happened. Had to ask if the car was sold before I was told. Will not recommend this dealership
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We are sorry that you had a poor experience, and we would love an opportunity to make things right. Bill Hull, our General Manager can be reached at 407-299-6161 ext 3154. Please let us know what we can do to help!
Mar 7, 2017
They called me back asap. The vehicle was sold already. Offered a different vehicle.
1 people found this review helpful.
Mar 6, 2017
The overall experience at Massey Cadillac North was wonderful. The two salesman, Robert Micheal and Christopher, went beyond to educate me on the features of the vehicle. They treated me as if I was their young daughter looking to purchase the BEST vehicle in town. I am forever greatfful. They are truly wonderful people.
3 people found this review helpful.
Jan 24, 2017
Brandon was very professional and knowledgeable. Dealership was very accommodating helpful.
2 people found this review helpful.
Jan 15, 2017
Great customer service
2 people found this review helpful.
Jan 13, 2017
Wasn't crazy about sonic pricing or how they priced trades. But very friendly dealer
1 people found this review helpful.
Dec 21, 2016
unclebill124
nice selection, responsive staff
1 people found this review helpful.
Dec 21, 2016
Their communication has been great and a pleasure to work with.
0 people found this review helpful.
Dec 20, 2016
Prompt response. I didn't get a chance to visit showroom but Massey Cadillac internet sales manager/representative responded to my request in a timely manner.
0 people found this review helpful.
Dec 1, 2016
dealer has contacted me twice!!
Nov 25, 2016
There were great to work with. Got an email from sales guy and he was there to meet me and they gave me a great deal. I was happy. Had a few issues with the car and they resolved them fro me right away with corrective work. I am happy with the guy that I got that was a 2008 Cadillac CTS, red. It was like new with only 44,640 miles on it!
2 people found this review helpful.
Jan 26, 2014
Friendly
Jul 29, 2013
i live in a Diff. city drove to MASSEY dealer ship after talking with sherry glad i did very professional dealership & yes i did buy a suv from there THANK YOU
May 4, 2013
very good
Mar 23, 2013
Excellent Customer Service!!!!
Mar 11, 2013
Worse service I ever had. They were very disrespectful, inconsiderate, and they lied to get me in the office.
Feb 25, 2013
Not the best customer care
Feb 5, 2013
Tom was low pressure and very responsive to my needs.
Jan 20, 2013
Good Deal
Nov 2, 2012
Great service!
Sep 16, 2012
Once I explained I could not see the car inmedeately due biz travel car dealer would not communicate.
1 people found this review helpful.
Sep 4, 2012
I asked for more info and pics for the car be cause they didn't have enough of them and they said that they will get back to me but they didn't !!!
Aug 29, 2012
they responded to me me right away via email
Aug 9, 2012
Friendly and helpful people that I would recommend to anyone!
Apr 10, 2012
These are some of the nicest people I have ever delt with. The vehicle was everything they said it was and more!
Nov 10, 2011
I enjoyed working with Sherry Burton, Robbie Kayne & Bob Mahnic they all were good to work with. But the 2002 Chevrolet Corvette sold before i could get back. And Sherry, and Bob call to let me know, that they would be on the look out for another car that i want. i appreciate them and i would go back to them.

Other Nearby Dealers

Mike Erdman Cadillac - 68 listings
445 E Merritt Island Cswy Merritt Island, FL 32952
2 reviews
Sport Mitsubishi - 53 listings
3772 W Colonial Dr Orlando, FL 32808
1 review
Auto Wholesalers of America - 18 listings
3720 N Orange Blossom Trl Orlando, FL 32804
2 reviews
Auto Republic LLC - 13 listings
2902 N Orange Blossom Trl Orlando, FL 32804
3 reviews
Intact Auto Sales - 9 listings
3804 N Orange Blossom Trl, Unit A4 Orlando, FL 32804
4 reviews
Prime Auto Solutions
4407 N John Young Pkwy Orlando, FL 32804
2 reviews
All Approved Auto Sales
5205 Edgewater Dr Orlando, FL 32819
1 review
Pre-Owned Gallery
6517 N Orange Blossom Trl Orlando, FL 32810
3 reviews
Starling Chevrolet Cadillac
2800 S. Highway 17-92 Deland, FL 32721
26 reviews
Huston Cadillac Buick GMC
19510 Hwy 27 Lake Wales, FL 33853
23 reviews
Massey Cadillac of South Orlando - 118 listings
8819 S Orange Blossom Trl Orlando, FL 32809
27 reviews
Ritchey Cadillac Buick GMC - 553 listings
932 North Nova Road Daytona Beach, FL 32117
27 reviews
Mike Erdman Motors - 444 listings
445 E. Merritt Island Causeway Merritt Island, FL 32952
13 reviews
Plaza Cadillac - 174 listings
8893 Us Hwy 441 Leesburg, FL 34788
7 reviews
Starling Cadillac - 23 listings
2800 S Woodland Blvd Deland, FL 32720

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,835 Great Deals out of 238,428 listings starting at $199
Used Ford F-250 Super Duty
759 Great Deals out of 45,445 listings starting at $1,250
Used Chevrolet Silverado 1500
3,240 Great Deals out of 179,416 listings starting at $700
Used Chevrolet Silverado 2500HD
578 Great Deals out of 35,980 listings starting at $2,000
Used Ram 1500
2,107 Great Deals out of 156,814 listings starting at $3,595
Used Ram 2500
432 Great Deals out of 40,724 listings starting at $7,995
Used Toyota RAV4
1,345 Great Deals out of 72,294 listings starting at $1,695
Used Nissan Rogue
1,416 Great Deals out of 79,477 listings starting at $1,900
Used Toyota Camry
1,210 Great Deals out of 73,257 listings starting at $1,295
Used Honda CR-V
1,432 Great Deals out of 97,712 listings starting at $1,950
Used Honda Civic
780 Great Deals out of 59,263 listings starting at $850
Used Toyota Corolla
1,050 Great Deals out of 65,429 listings starting at $800
Used Honda Accord
1,055 Great Deals out of 70,782 listings starting at $1,400
Used Ford Escape
1,941 Great Deals out of 81,146 listings starting at $900
Used Chevrolet Equinox
1,701 Great Deals out of 98,336 listings starting at $1,500