Lehigh Valley Imports

1740 Eaton Ave
Bethlehem, PA 18018

Sales: (610) 440-3877

Today 10:00 AM - 6:00 PM
(Open Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/11/16/28/2014_audi_a5-pic-8038388666597514415-152x114.jpeg

2014 Audi A5 2.0T quattro Prestige Coupe AWD Used Cars in Bethlehem, PA 18018

Good Deal
$2,318 BELOW
CarGurus IMV of $22,098

Price: $19,780

Mileage: 70,080

Location: Bethlehem, PA 18018

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2014 Audi A5 2.0T quattro Prestige Coupe AWD for sale - $19,780, 70,080 miles with Sport Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Premium Package, LE Package, S Line Package, Light Package, SL Package, Bluetooth, Memory Package, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/12/29/22/32/2012_bmw_1_series-pic-1042267217486264778-152x114.jpeg

2012 BMW 1 Series 128i Coupe RWD Used Cars in Bethlehem, PA 18018

Good Deal
$1,261 BELOW
CarGurus IMV of $12,251

Price: $10,990

Mileage: 79,680

Location: Bethlehem, PA 18018

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Vermilion Red Metallic Description: Used 2012 BMW 1 Series 128i Coupe RWD for sale - $10,990, 79,680 miles with Sport Package, Leather Seats, Navigation System, Bluetooth, Premium Wheels, Heat Package, Premium Package, Climate Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/03/15/00/01/2011_bmw_m3-pic-1881999591840538329-152x114.jpeg

2011 BMW M3 Coupe RWD Used Cars in Bethlehem, PA 18018

Good Deal
$4,922 BELOW
CarGurus IMV of $30,822

Price: $25,900

Mileage: 79,667

Location: Bethlehem, PA 18018

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Melbourne Red Metallic Description: Used 2011 BMW M3 Coupe RWD for sale - $25,900, 79,667 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, Technology Package, Premium 2 Package, Aluminum Wheels, Heat Package, Premium Package, Climate Package, LE Package, Bluetooth, Smoker Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/07/06/53/2013_land_rover_range_rover_evoque-pic-8238291923782246000-152x114.jpeg

2013 Land Rover Range Rover Evoque Pure Plus Hatchback Used Cars in Bethlehem, PA 18018

Good Deal
$1,618 BELOW
CarGurus IMV of $22,608

Price: $20,990

Mileage: 76,427

Location: Bethlehem, PA 18018

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Santorini Black Metallic Description: Used 2013 Land Rover Range Rover Evoque Pure Plus Hatchback for sale - $20,990, 76,427 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Heat Package, Premium Package, Comfort Package, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/12/19/22/2014_ford_focus-pic-5112504202493367979-152x114.jpeg

2014 Ford Focus ST Used Cars in Bethlehem, PA 18018

Good Deal
$1,099 BELOW
CarGurus IMV of $15,089

Price: $13,990

Mileage: 78,500

Location: Bethlehem, PA 18018

Average time on market: 26 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Manual Color: Blue Description: Used 2014 Ford Focus ST for sale - $13,990, 78,500 miles with LE Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, SE Package, Appearance Package, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/06/23/59/2004_infiniti_g35-pic-6317519250622794321-152x114.jpeg

2004 INFINITI G35 Coupe RWD Used Cars in Bethlehem, PA 18018

Good Deal
$1,174 BELOW
CarGurus IMV of $8,564

Price: $7,390

Mileage: 92,669

Location: Bethlehem, PA 18018

Average time on market: 14 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Manual Color: Brilliant Silver Description: Used 2004 INFINITI G35 Coupe RWD for sale - $7,390, 92,669 miles with LE Package, Sport Package, Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/22/16/31/2013_bmw_3_series-pic-9207346601419965426-152x114.jpeg

2013 BMW 3 Series 335is Convertible RWD Used Cars in Bethlehem, PA 18018

Good Deal
$1,520 BELOW
CarGurus IMV of $26,010

Price: $24,490

Mileage: 43,969

Location: Bethlehem, PA 18018

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Sapphire Metallic Description: Used 2013 BMW 3 Series 335is Convertible RWD for sale - $24,490, 43,969 miles with Sport Package, Leather Seats, Power Package, Navigation System, Alloy Wheels, Heat Package, Premium Package, Premium Sound Package, Climate Package, LE Package, Appearance Package, Bluetooth, Smoker Package, Sound Package, M Sport Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/16/16/25/2015_subaru_wrx-pic-5834172667963703300-152x114.jpeg

2015 Subaru WRX Premium Used Cars in Bethlehem, PA 18018

Good Deal
$939 BELOW
CarGurus IMV of $23,929

Price: $22,990

Mileage: 47,000

Location: Bethlehem, PA 18018

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Manual Color: Ice Silver Metallic Description: Used 2015 Subaru WRX Premium for sale - $22,990, 47,000 miles with Sport Package, Sunroof/Moonroof, Power Package, Alloy Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Premium Package, Climate Package, Upgrade Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/04/16/23/54/2014_lexus_is_250-pic-5976318737801162165-152x114.jpeg

2014 Lexus IS 250 AWD Used Cars in Bethlehem, PA 18018

Good Deal
$1,042 BELOW
CarGurus IMV of $20,532

Price: $19,490

Mileage: 78,552

Location: Bethlehem, PA 18018

Average time on market: 43 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Nebula Gray Pearl Description: Used 2014 Lexus IS 250 AWD for sale - $19,490, 78,552 miles with Sport Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, Preferred Accessory Package, Preferred Package, Technology Package, Premium Wheels, Premium Audio Package, Heat Package, Premium Package, Climate Package, Luxury Package, LE Package, Audio Package, Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/27/00/30/2011_land_rover_range_rover_sport-pic-5521204162092728492-152x114.jpeg

2011 Land Rover Range Rover Sport HSE Used Cars in Bethlehem, PA 18018

Fair Deal
$1,282 BELOW
CarGurus IMV of $23,772

Price: $22,490

Mileage: 65,295

Location: Bethlehem, PA 18018

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Siberian Silver Metallic Description: Used 2011 Land Rover Range Rover Sport HSE for sale - $22,490, 65,295 miles with Sport Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, DVD Entertainment System, Premium Wheels, Heat Package, Premium Package, Tow Package, Climate Package, Luxury Package, LE Package, Winter Package, Audio Package, Bluetooth, Backup Camera, Comfort Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/16/16/25/2013_subaru_impreza_wrx-pic-1261395430264398598-152x114.jpeg

2013 Subaru Impreza WRX Premium Package Hatchback Used Cars in Bethlehem, PA 18018

Fair Deal
$813 BELOW
CarGurus IMV of $17,803

Price: $16,990

Mileage: 88,000

Location: Bethlehem, PA 18018

Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Manual Color: Satin White Pearl Description: Used 2013 Subaru Impreza WRX Premium Package Hatchback for sale - $16,990, 88,000 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Ambient Light Package, Premium Package, Alloy Wheels, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/02/07/16/24/2011_bmw_3_series-pic-6263073622502203654-152x114.jpeg

2011 BMW 3 Series 335i xDrive Sedan AWD Used Cars in Bethlehem, PA 18018

Fair Deal
$254 BELOW
CarGurus IMV of $13,144

Price: $12,890

Mileage: 96,542

Location: Bethlehem, PA 18018

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Jet Black Description: Used 2011 BMW 3 Series 335i xDrive Sedan AWD for sale - $12,890, 96,542 miles with Sport Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, Alloy Wheels, Heat Package, Premium Package, Climate Package, Security Package, Bluetooth, Backup Camera, Comfort Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/02/01/00/2013_bmw_m5-pic-1158150270538441456-152x114.jpeg

2013 BMW M5 RWD Used Cars in Bethlehem, PA 18018

Fair Deal
$1,050 BELOW
CarGurus IMV of $42,040

Price: $40,990

Mileage: 59,211

Location: Bethlehem, PA 18018

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2013 BMW M5 RWD for sale - $40,990, 59,211 miles with Leather Seats, Driver Assistance Package, Sunroof/Moonroof, Executive Package, Navigation System, SE Package, Bluetooth, Premium Wheels, Backup Camera, Heat Package, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/08/15/56/2012_bmw_5_series-pic-7783449101667354921-152x114.jpeg

2012 BMW 5 Series 535i xDrive Sedan AWD Used Cars in Bethlehem, PA 18018

Fair Deal
$288 BELOW
CarGurus IMV of $19,278

Price: $18,990

Mileage: 73,268

Location: Bethlehem, PA 18018

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Carbon Black Metallic Description: Used 2012 BMW 5 Series 535i xDrive Sedan AWD for sale - $18,990, 73,268 miles with Sport Package, Leather Seats, Driver Assistance Package, Sunroof/Moonroof, Power Package, Navigation System, Technology Package, Aluminum Wheels, Heat Package, Premium Package, Premium Sound Package, Climate Package, Luxury Package, Bluetooth, Backup Camera, Comfort Package, Sound Package, M Sport Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/27/16/34/2013_audi_a4-pic-1244944343238058483-152x114.jpeg

2013 Audi A4 2.0T quattro Premium Sedan Plus AWD Used Cars in Bethlehem, PA 18018

Fair Deal
$89 ABOVE
CarGurus IMV of $18,301

Price: $18,390

Mileage: 54,493

Location: Bethlehem, PA 18018

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Manual Color: Black Description: Used 2013 Audi A4 2.0T quattro Premium Sedan Plus AWD for sale - $18,390, 54,493 miles with Sport Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Storage Package, Aluminum Wheels, Heat Package, Premium Plus Package, Premium Package, Bluetooth, Memory Package, Backup Camera, Convenience Package
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
May 1, 2018
JaredS65
These guys are great. Tons of amazing cars to choose from. I ended up buying an RS7 with zero regrets. The car is perfect in every way... so happy I bought it. I high recommend using LVI. They even installed my exhaust prior to me picking up the car. All around great experience.
1 people found this review helpful.
Apr 16, 2018
For me very good !!
0 people found this review helpful.
Apr 6, 2018
Called ahead because I had to drive over an hour to see the vehicle. They said it was in perfect shape. Went there and the tire was flat, the vehicle was hit in the front end and the body line of the hood was way off. Passenger side skirt was gouged so deep it was rusting. The car was completely out of gas so a test drive was out of the question. After letting the vehicle idle for a few min I was going to check the oil level and saw that the check engine and the EPC light came on. At that point I moved to a different vehicle, an Audi s5, the sales person had gotten the vehicles keys and when asked about the vehicles options and package he stated he wasn’t sure. He actually couldn’t answer any questions I had about the vehicle. When I walked around I noticed this vehicle also had a flat tire! Then I went to start it and it also had NO GAS, and it was misfiring and idiling really rough. He tried to tell me it was because it had no gas. I know cars very very well. I returned the keys and left. Waste of a trip!!! 1 I never claimed to be a dealer, I said my friend was a dealer. 2 I never made an offer on the vehicle. You’re asking 27k. After seeing the car and the condition it was in, before the check engine and EPC light came on I said I’d be more interested in the 22k range. Considering the car was already 2k above the market value AND the front end damage and damage to the side of the vehicle and the interior condition, 22k was a very fair estimation on the vehicle. And at no time did I say what my budget was. There’s a reason that vehicle is still sitting on their lot. Go check for yourself if anyone’s interested. Hopefully it will at least have gas in the car so you can at least drive it. I did end up finding a 2015 s4 in philly with lower miles in a lot better condition for $28,200. So much for my strict budget of 20k. Don’t believe me, that’s fine go see the car for yourself.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We are sorry that you were disappointed. Unfortunately we were not able to entertain your offers of 7k less than the 27k car you came to see. Once you told us that was your absolute budget we declined to let you test the car (both the s4 and s5) Rather than waste your time test driving cars that far outside your budget we tried to direct you to other comparable cars. You told us you were a dealer and would only pay wholesale for any car. While we do wholesale cars to dealers almost daily, dealers know the correct channels to use. After we declined your offers, you tried to say there was tons o
 More ...
Apr 5, 2018
Very quick response from the dealer which make my shopping experience great
Mar 26, 2018
Unfortunately the car I inquired about was sold. But, Richie sent me an email and was very helpful. I see myself purchasing a vehicle from here in the near future!
1 people found this review helpful.
Mar 8, 2018
Excellent customer service...and great price on there vehicle
2 people found this review helpful.
Mar 7, 2018
GuruZCBRY
Good explaining
1 people found this review helpful.
Feb 17, 2018
Excellent!!
1 people found this review helpful.
Sep 21, 2017
Great vehicle selection.
3 people found this review helpful.
Aug 26, 2017
They were prompt
3 people found this review helpful.
Jul 14, 2017
They were courteous. The car was actually being serviced so it wasn't available for a test drive.
1 people found this review helpful.
Jul 4, 2017
Was contacted was told everything was good the day before was to pick up the car was informed it was sold. Never contacted me to let be me know. I live in NJ would have driven there for nothing if I didn't call them. Would not suggest buying a vehicle from them.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Loriann

I'm sorry you were disappointed about the Mercedes being sold. We had everything in place prior to your vacation. During the week you were away we had a customer come in and purchase the Mercedes. Without a deposit we cannot hold a car it would not be fair to other customers. Our finance manager did call and speak with your husband the very next morning to inform him the unit was sold. He was interested in having us find another one for him however the timing was off due to a death in the family.
If there is anything we can do or if you have questions please contact me at 610-4
 More ...
Jun 14, 2017
Picking the car up on Saturday so I am hoping for a fantastic overall experience! So far dealing with Tony over the phone has been pain free and very pleasant.
2 people found this review helpful.
Apr 27, 2017
Nice experience.
2 people found this review helpful.
Feb 27, 2017
Dealer responded quickly and was very helpful
4 people found this review helpful.
Feb 11, 2017
That_Prog_Guy
These guy were really friendly, and extremely helpfully. I only wish we could have hit a deal.
2 people found this review helpful.
Dec 31, 2016
Nice guys. Knowledge and honest. Didn't have what I was looking for, but would go back to them.
3 people found this review helpful.
Dec 12, 2016
prompt response except they did not answer my question of the asking price
0 people found this review helpful.
Sep 26, 2016
Amazing staff who will help and work with you. Great experience
3 people found this review helpful.
Aug 17, 2016
Very quick to respond and set up a time to see the car. Although the lot and building may look very crude and undesirable, the overall experience and conversation related to purchasing the car was excellent. They were very helpful in terms of giving me as much info about the car as possible and trying to work out a price and financing option that would work for me. Even though I did not actually purchase the car from them, I was pleased with their service.
3 people found this review helpful.
Aug 5, 2016
5
Great guys. Super friendly. Very nice high end performance cars.
4 people found this review helpful.
Read 14 old reviews
Jun 11, 2016
Great employees
3 people found this review helpful.
May 14, 2016
Bass Auto called left message , I could not take call at that time.
1 people found this review helpful.
Apr 18, 2016
Good cars financing didn't work out . But good people to deal with.
3 people found this review helpful.
Mar 5, 2016
Very informative and no pressure sales.
3 people found this review helpful.
Feb 10, 2016
middtown06
Just purchased a WRX from bass auto and hands down the best experience I've had buying a new car. Joey and Tony are cars guys who can tell you everything you need to know about a car and treat you like a person not just a sale. They go above and beyond to try to get you in a vehicle you want and have a huge inventory of high end imports and alot of not so easy to find cars as well. But if your looking for a civic, minivan, or any nonsense like that this is definitely not the place for you as they specialize in tasteful imports only. High quality vehicles and outstanding customer service, I would recommend these guys to anyone looking for a great vehicle and a hassle free experience. Will definitely be telling everyone I know about them and will without question be my first stop when going for my next vehicle!!!! Thanks alot guys
4 people found this review helpful.
Feb 2, 2016
These guys are wonderful! Very knowledgeable and customer oriented.
1 people found this review helpful.
Jan 21, 2016
Great dealer. Very helpful
1 people found this review helpful.
Dec 7, 2015
Those guys in there are flipping awesome!
1 people found this review helpful.
Oct 21, 2015
Trev179
Very friendly and easy to work with
1 people found this review helpful.
Aug 20, 2015
joeyb620
By far the best dealer I've worked with. the cars are amazing... its like a toy store! the staff was very helpful and up front. I love my M5...So lucky to have found them. I will be a repeat customer for sure
1 people found this review helpful.
Aug 20, 2015
Rexxer
I went to Bass Auto to purchase their 2006 VW GTI and couldn't be happier with the car. I got it at a great price which I later discovered was close to wholesale value and over $3,000 under book value! The car was and still is in great condition and my payment is less than a cell phone bill. I would definitely recommend Bass Auto to my friends and family if they're looking for a great sports car or performance car. Joey is one of the best car dealership owners I've ever met and his sales team couldn't be more helpful. A great company for sure!
1 people found this review helpful.
Aug 2, 2015
They got my hopes up and denied the loan, then called back and said it was a mistake, ready to drive over 100 miles to get it and a phone call said another mistake in the loan, denied again. Not very professional.
0 people found this review helpful.
Sep 24, 2013
Got in touch with me almost immediately.
1 people found this review helpful.
Aug 9, 2012
Lied about vehicle condition and sold to another buyer without calling. Telling me it was in the shop! You decide!
1 people found this review helpful.

Other Nearby Dealers

Mercedes-Benz of Lehigh Valley - 76 listings
3401 Lehigh St Allentown, PA 18103
1 review
Young Volkswagen - 75 listings
191 Commerce Park Drive Easton, PA 18045
1 review
Kris Snyder Auto Sales & Service - 37 listings
2544 West Emaus Ave Allentown, PA 18103
2 reviews
D&H Autogroup - 24 listings
1725 S 4th St Allentown, PA 18103
2 reviews
911Motorwerks - 24 listings
4345 Independence Dr Schnecksville, PA 18078
1 review
Jacob's Auto Sales & Service - 20 listings
2459 Main St Whitehall, PA 18052
7 reviews
Albrights Auto Sales - 17 listings
856 LeHigh Street Allentown, PA 18103
2 reviews
Hendricks & Sons Auto Service Center - 11 listings
202 Main St Emmaus, PA 18049
4 reviews
Moorestown Auto Sales - 8 listings
2186 Community Dr Bath, PA 18014
3 reviews
Auto Pro Depot - 8 listings
273 Riverview Drive Walnutport, PA 18088
1 review
ABE Auto Sales
1134 Hanover Ave Allentown, PA 18109
1 review
J C L Automotive
70 Main St Hellertown, PA 18055
2 reviews
Flexible Auto Mall
3030 Lehigh St Allentown, PA 18103
3 reviews
Marks Automotive Inc.
586 Nazareth Pike Nazareth, PA 18064
3 reviews
Lehigh Valley Auto Group
126 State Ave Emmaus, PA 18049
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,251 Great Deals out of 188,014 listings starting at $1,200
Used Ford F-250 Super Duty
434 Great Deals out of 36,244 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,819 Great Deals out of 155,590 listings starting at $1,799
Used Chevrolet Silverado 2500HD
328 Great Deals out of 28,393 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
997 Great Deals out of 129,592 listings starting at $5,695
Used Ram 2500
214 Great Deals out of 31,487 listings starting at $6,500
Used Toyota RAV4
649 Great Deals out of 71,621 listings starting at $1,495
Used Nissan Rogue
647 Great Deals out of 74,020 listings starting at $2,488
Used Toyota Camry
981 Great Deals out of 70,545 listings starting at $1,137
Used Honda CR-V
916 Great Deals out of 73,250 listings starting at $990
Used Honda Civic
516 Great Deals out of 41,264 listings starting at $1,615
Used Toyota Corolla
682 Great Deals out of 60,534 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
722 Great Deals out of 97,686 listings starting at $750
Used Ford Escape
1,239 Great Deals out of 96,730 listings starting at $975
Used Chevrolet Equinox
1,406 Great Deals out of 89,524 listings starting at $1,995