Garden City Jeep Chrysler Dodge Ram

283 N Franklin St
Hempstead, NY 11550

Sales: (516) 473-0169

Service: (888) 815-7006

Today 9:00 AM - 9:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/11/07/40/2016_jeep_cherokee-pic-5979451398799061232-152x114.jpeg

2016 Jeep Cherokee Latitude 4WD Used Cars in Hempstead, NY 11550

Great Deal
$2,906 BELOW
CarGurus IMV of $20,183

Price: $17,277

Mileage: 13,815

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: Yes Color: Reddeep Cherry Red Crystal Pearlcoat Description: Used 2016 Jeep Cherokee Latitude 4WD for sale - $17,277, 13,815 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/01/07/49/2014_chevrolet_silverado_1500-pic-8295378891092413726-152x114.jpeg

2014 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD Used Cars in Hempstead, NY 11550

Great Deal
$3,019 BELOW
CarGurus IMV of $27,496

Price: $24,477

Mileage: 59,106

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Blackblack Description: Used 2014 Chevrolet Silverado 1500 LT Crew Cab 4WD for sale - $24,477, 59,106 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Navigation System, Suspension Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/11/07/40/2016_jeep_cherokee-pic-4482613028625895255-152x114.jpeg

2016 Jeep Cherokee Latitude 4WD Used Cars in Hempstead, NY 11550

Great Deal
$1,759 BELOW
CarGurus IMV of $19,736

Price: $17,977

Mileage: 20,652

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: Yes Color: Graygranite Crystal Metallic Clearcoat Description: Used 2016 Jeep Cherokee Latitude 4WD for sale - $17,977, 20,652 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/02/07/53/2013_jeep_grand_cherokee-pic-6710093947504913373-152x114.jpeg

2013 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD Used Cars in Hempstead, NY 11550

Good Deal
$1,819 BELOW
CarGurus IMV of $19,796

Price: $17,977

Mileage: 53,159

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 5-Speed Automatic Color: Whitebright White Description: Used 2013 Jeep Grand Cherokee Laredo 4WD for sale - $17,977, 53,159 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/14/06/50/2017_jeep_cherokee-pic-2336733046756584713-152x114.jpeg

2017 Jeep Cherokee Latitude 4WD Used Cars in Hempstead, NY 11550

Good Deal
$1,786 BELOW
CarGurus IMV of $22,763

Price: $20,977

Mileage: 6,587

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Color: Silverbillet Silver Metallic Clearcoat Description: Used 2017 Jeep Cherokee Latitude 4WD for sale - $20,977, 6,587 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Navigation System, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/19/07/33/2015_jeep_grand_cherokee-pic-430697143898366888-152x114.jpeg

2015 Jeep Grand Cherokee Limited Used Cars in Hempstead, NY 11550

Good Deal
$1,869 BELOW
CarGurus IMV of $26,646

Price: $24,777

Mileage: 25,026

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Blackbrilliant Black Crystal Pearlcoat Description: Used 2015 Jeep Grand Cherokee Limited for sale - $24,777, 25,026 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/05/08/13/30/2017_chrysler_pacifica-pic-6053312707307874293-152x114.jpeg

2017 Chrysler Pacifica Touring L FWD Used Cars in Hempstead, NY 11550

Good Deal
$1,690 BELOW
CarGurus IMV of $24,667

Price: $22,977

Mileage: 20,401

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Color: Blackbrilliant Black Crystal Pearlcoat Description: Used 2017 Chrysler Pacifica Touring L FWD for sale - $22,977, 20,401 miles with Leather Seats, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/10/07/35/2015_jeep_grand_cherokee-pic-6302789038661369959-152x114.jpeg

2015 Jeep Grand Cherokee Limited 4WD Used Cars in Hempstead, NY 11550

Good Deal
$1,325 BELOW
CarGurus IMV of $26,302

Price: $24,977

Mileage: 39,691

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Silverbillet Silver Metallic Clearcoat Description: Used 2015 Jeep Grand Cherokee Limited 4WD for sale - $24,977, 39,691 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/19/07/33/2016_toyota_camry-pic-8328373858476035844-152x114.jpeg

2016 Toyota Camry SE Used Cars in Hempstead, NY 11550

Good Deal
$1,119 BELOW
CarGurus IMV of $16,996

Price: $15,877

Mileage: 37,034

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Parisian Night Pearl Description: Used 2016 Toyota Camry SE for sale - $15,877, 37,034 miles with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/21/07/35/2015_jeep_patriot-pic-6797686418478448718-152x114.jpeg

2015 Jeep Patriot High Altitude Edition 4WD Used Cars in Hempstead, NY 11550

Good Deal
$806 BELOW
CarGurus IMV of $16,783

Price: $15,977

Mileage: 30,028

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Silverbillet Silver Metallic Clearcoat Description: Used 2015 Jeep Patriot High Altitude Edition 4WD for sale - $15,977, 30,028 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Remote Start, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/11/11/37/2015_jeep_grand_cherokee-pic-4511236131339541969-152x114.jpeg

2015 Jeep Grand Cherokee Limited 4WD Used Cars in Hempstead, NY 11550

Good Deal
$1,150 BELOW
CarGurus IMV of $27,627

Price: $26,477

Mileage: 25,687

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Graymaximum Steel Metallic Clearcoat Description: Used 2015 Jeep Grand Cherokee Limited 4WD for sale - $26,477, 25,687 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/02/07/53/2016_ram_1500-pic-7123195643671727966-152x114.jpeg

2016 Ram 1500 Big Horn Crew Cab 4WD Used Cars in Hempstead, NY 11550

Good Deal
$1,210 BELOW
CarGurus IMV of $30,187

Price: $28,977

Mileage: 27,425

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Whitebright White Clearcoat Description: Used 2016 Ram 1500 Big Horn Crew Cab 4WD for sale - $28,977, 27,425 miles with Sunroof/Moonroof, Navigation System, Chrome Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/29/07/49/2015_jeep_cherokee-pic-4256352065970417864-152x114.jpeg

2015 Jeep Cherokee Latitude 4WD Used Cars in Hempstead, NY 11550

Good Deal
$752 BELOW
CarGurus IMV of $20,729

Price: $19,977

Mileage: 16,275

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: Yes Color: Whitebright White Clearcoat Description: Used 2015 Jeep Cherokee Latitude 4WD for sale - $19,977, 16,275 miles with Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/01/07/49/2013_dodge_avenger-pic-2480416876624260734-152x114.jpeg

2013 Dodge Avenger SE FWD Used Cars in Hempstead, NY 11550

Good Deal
$911 BELOW
CarGurus IMV of $8,888

Price: $7,977

Mileage: 58,981

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Blueblue Streak Pearl Description: Used 2013 Dodge Avenger SE FWD for sale - $7,977, 58,981 miles with Steel Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/11/11/37/2015_jeep_grand_cherokee-pic-6397625808381911837-152x114.jpeg

2015 Jeep Grand Cherokee Limited 4WD Used Cars in Hempstead, NY 11550

Good Deal
$965 BELOW
CarGurus IMV of $27,742

Price: $26,777

Mileage: 24,468

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Bluetrue Blue Pearlcoat Description: Used 2015 Jeep Grand Cherokee Limited 4WD for sale - $26,777, 24,468 miles with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Quick Order Package
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jun 28, 2018
GuruTCQGF
Pretty good
May 30, 2018
Great experience. No pressure to buy at all. Salesman made me very comfortable
2 people found this review helpful.
May 30, 2018
smoulton2
They couldn't get to the price I wanted but they were prompt and professional
Apr 22, 2018
The guy Dave was helpful and honest. They did not have what I needed for a used vehicle at this time but I would go back there..
Apr 6, 2018
WE couldn't buy the car without going to the dealership once. We couldn't make the trip so we didn't buy it.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Dear Allison,

We have a store policy that prohibits us from transporting cars without the buyer being present to sign off a release. This is because in the past there have been
Instances were vehicles were damaged during transport prior to arrival to the new owner. We apologize for any inconvenience this may have caused you, and hope you can see why we are unable to facilitate deals that require cars being shipped without the new owner being present.
Jason Mascia, General Sales Manager
Garden City Jeep Chrysler Dodge RAM
516-483-2700 ext 309
Apr 5, 2018
Nice vehicle, nice sales rep. But I was deterred when the manager dictated the numbers for me, telling me how much I can put down and how much I should finance. Resulting in an overpriced vehicle. Unfortunately for them, I know how to basic math. Buyer beware.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
James,

Thank you for reaching out to us, we are glad to hear that your experience with the salesperson was excellent, and you found the vehicle to your liking. In certain circumstances banks require a certain amount financed, or in the case of a lease, a maximum amount down. This is because the banks have a standard of operation that requires they make a certain dollar amount on vehicle transactions. The finance manager was simply relaying that information to you, and not dictating what you can or cannot do. The banks set the parameters and it is up to our finance team to relay this informa
 More ...
Mar 22, 2018
With the help of my fantastic sales person, Karen Jones, l left in a 2018 Grand Cherokee. Very happy with it!
Response from current dealership:
Thank you so much for the nice review Cynthia! It is great to hear that Karen was able to make your car buying experience here at Garden city Jeep  Chrysler Dodge a pleasurable one!!  I will be sure to share this with her!  Thank you for the opportunity!  Please come back to see us if you need anything at all.  Enjoy your new vehicle!!

Eric Rivera, General Manager
Garden City Jeep Chrysler Dodge RAM
Mar 22, 2018
Mar 14, 2018
was a 45 minute wait to talk to someone and when i finally did kept insisting i buy a truck i didn't want walked away from me three times
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
George,

We sincerely apologize for the experience you had. We saw in the system you had come in for a RAM product and were interested in making a purchase that day. We are running an advertisement deal on two very popular RAM trucks with up to $12,000 in savings off MSRP. It is our job to inform our customers of current deals, we apologize if the salesperson may have been a little too focused on the advertised trucks and not what you were looking for exactly. We hope you could give us another opportunity to listen and pair you with the truck you really want.

Ahmed Marei, Client Advisor
 More ...
Mar 12, 2018
these people have no idea how to sell cars on line...it took them days to reply and when they finally did it was a generic message even though I emailed them about a specific used truck on their website. After more inept email conversation the truck was sold before I even got to make an offer. Four days of incompetence; go somewhere else....I did.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Sean, I apologize for your experience with my Internet Department.  Your complications are out of the ordinary.  Due to some internal changes the Representative who received your original lead was no longer in the department later that day.  Your request for more information did fall through the cracks.  After the first e-mail you received from us I had your inquiry assigned to one of our managers here whom I thought answered your questions fully.  Although the vehicle you were looking for was sold the same day you inquired it should not have taken so long for you to get your answers.  If you
 More ...
Jan 25, 2018
They were great from the time i contacted them they got back to me within a hour Told me the car was available made an appointment to see the car the next day Saw the car took it for a test drive there was no pressure after test drive I liked the car they gave me the internet price Filled out the paper work and picked the car up the next day Youri the salesman was great made everything super easy Was a great car buying experience
2 people found this review helpful.
Dec 9, 2017
I highly recommend this dealership. They made my purchase a pleasant experience. The representive showed me the exact car advertised at the price listed. No added cost or hidden fees. The manager was very attentive to my concerns and made it happen. I drove my dream car home that evening. Great team.
2 people found this review helpful.
Jun 20, 2017
Great Car I was told by salesmen car service cost $1000.00 well they forgot to give it a Oil Change not good. Overall good deal I need to spend 59.00 for my own oil change I just got the car a week ago
5 people found this review helpful.
May 23, 2017
Long drive from Maryland to new York the dealer was extremely busy, even being, thank you to Jonathan for doing everything he could to make sure I got taken care of and at the end of the day the deal was made and i was heading home
2 people found this review helpful.
May 14, 2017
Good didnt buy but dealer did follow up a few tones
1 people found this review helpful.
Apr 24, 2017
Excellent
1 people found this review helpful.
Apr 20, 2017
No problems, had the car ready when I got there. Ahmed was nice and helpful. Drove off the lot with my new car in under 3 hours
4 people found this review helpful.
Nov 25, 2016
landbell
I appreciate the experience. No bad words about the dealership. Ryan was helpful and accomodating. Decided to go in a different direction. But, the vehicle was as priced and represented in the photos. Just went a different as I mentioned. Just waiting on my deposit to be returned. ;)
2 people found this review helpful.
Nov 15, 2016
Dcsjoc
Didn't get truck I was looking at but they didn't hold me hostage trying to sell everything and anything on the lot, no pressure!
2 people found this review helpful.
Sep 7, 2016
They contacted me within the hour and were very polite and helpful
0 people found this review helpful.
Aug 21, 2016
service ok, but the value of my car was terribly undervalued, the car who paid $ 24,000 10 months ago, the dealer would pay me 7,000 thousand. !!!!!!!!!!!!!!!!! I do not recommend this place I felt that I was deceived, of course, the price of the car who wanted to buy a suddenly changed, jumped 4,000 thousand up, please never there do interest .....
16 people found this review helpful.
Read 32 old reviews
Jun 29, 2016
Every thing was good.
1 people found this review helpful.
Jun 16, 2016
rartenie
We drove for almost 5 hours from Maryland in order to purchase a vehicle advertised on Garden City Jeep Chrysler Dodge and on CarGurus. I made an apointment, I confirmed it twice, I was assured that the vehicle is available. Upon arrival, we spend a good 30 minutes trying to locate the vehicle, driving to three separate lots with the sales associate. To our surprise, we were told that the vehicle was at the body shop waiting to be painted. Apparently, there were several scratches and dents on the hood that needed to be repaired, and it will take at least a couple of days. I was given two choices: either I can come back the following week or buy the vehicle as is, paint it, and send the bill. We asked to talk to a manager, the blame was put on the call center for misleading me and not cheching with them first. The logical thing to do would have been to change the vehicle's status from 'available' to 'unavailabe', but I guess that should've been done by the call center as well, not the manager. I think that 'throwing the dead cat in the neighbor's yard' is the policy followed by these managers. I would like to know the secret of their succesfull business since this dealership can afford to turn customers (not potential customers) away.
26 people found this review helpful.
Jun 6, 2016
Responded quickly
0 people found this review helpful.
Apr 27, 2016
Salesmen was courteous and seemed commit to the seeing the deal thru. After a long drive to see vehicle realized it had many flaws and the condition of it was a deal breaker for me. Always a gamble buying used I suppose.
8 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Arnold - We are sorry the vehicle was not up to your standards, please allow us the opportunity to try and find one that might fit your needs better.  Please contact me directly at 516-483-2700 ext 309

Mike Volonakis, General Sales Manager
Mar 3, 2016
Dealer wants more than the book value of vehicle, even though vehicle was in accident. Dealer did not want to negotiate on price. A brand new jeep exact options including side steps that this vehicle doesn't have on true car.com would be $1000 more. I guess the typical buyer is supposed to be stupid.
6 people found this review helpful.
Feb 21, 2016
Quick response
0 people found this review helpful.
Jan 25, 2016
I went into the dealership to get a quote on how much my Jeep is worth, and based on them, was very disappointed with their offer. They under-estimated my jeep by a huge amount. The guy who was working with me was horrible. He not only was inexperienced in sales, but was very bad at it. Something as simple as taking down my information proved to be quite difficult for him. He couldn't spell and I had to repeat answers 3 or 4 times. Zero professionalism here. I would NEVER go back to them nor would I EVER recommend them.
11 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Barbara- We are very sorry to hear that your visit was not satisfactory to you.  Please call me at your convenience for more information about your visit.
Mike Volonakis, General Sales Manager
516-483-2700 ext 309
Oct 29, 2015
excellent return on call backs.
0 people found this review helpful.
Sep 21, 2015
I made the trip from Hartford CT to this dealer on a Monday to see the advertised car. I was treated with the utmost respect. The car was just as advertised and i ended up putting down a deposit for purchase. On my way down to pick up the car the following Saturday, the salesman, Eric Ramos, called me while I was on the train and offered to pick me up at the train station in Hempstead. While waiting for all of the paperwork to be finalized to close the deal, several employees of the dealership walked by me and many asked me if I was being taken care of. Everyone I dealt with was pleasant and respectful. I would recommend this dealership without hesitation to anyone looking to get a new or used car.
5 people found this review helpful.
Aug 6, 2015
Great deal, no hidden fees. Very happy customer..
0 people found this review helpful.
May 27, 2015
Bought a used certified 2011 Dodge Durango Crew....good experience got a really great deal.
1 people found this review helpful.
May 13, 2015
Nice salesperson . No cars
0 people found this review helpful.
Apr 7, 2015
This was the easiest car buying experience I've ever had.
Jan 18, 2015
Wonderful experience... very fair - professional.
Jan 12, 2015
They responded quickly
Oct 3, 2014
Turk321
Responded to my email right a way,very friendly staff.Our salesman Eric was great with everything every step of the way.He brought the price down to what I thought was fair.Then we went in to the finance girl and she told me the bank chaged me 700.00 to buy my credit down.we still bought the truck anyway.We love the truck just mad about the 700.00 we didn't see coming.I still would recommend this dealer there inventory is great
Jun 23, 2014
The car had been sold two days before I even got there and despite confirming that day they did not tell me it had been sold. While there I saw another vehicle that interested me and they said they would contact me with a price. After a week they did not call. I called and was promised a callback in 10 minutes. Another week and no call. Must be nice to not need business!
1 people found this review helpful.
May 29, 2014
The price of the vehicle was higher than what was posted on carguru. Experience was not so great.
1 people found this review helpful.
Apr 23, 2014
price is$ 2000 over
Apr 12, 2014
it's been a big help for me thanks.
Mar 27, 2014
Emailed me back almost immediately. Very good customer service.
Feb 24, 2014
lovee the service. aren't looking for a car anymore though. thanks
Dec 1, 2013
Prompt and professional response. Folks were very polite and helpful.
Nov 3, 2013
Dealer called and emailed me as expected.
Aug 21, 2013
Dealer responded, but this is one of those "financing scam shops".
Aug 1, 2013
I think I got a call the first day, hours after I sent an email! Great response time!!! Thanks!
Jan 18, 2013
This dealer is a place where you get the honest and most professional other dealer will never show you. From the moment I walked in I felt taken care of. My sales rep David made it simple ,his manager Tom and the finance lady kept their promises. I was blown away by this dealer in every way . Thank you garden city
Dec 14, 2012
cars that arent on lot. doesnt answer emails
Dec 3, 2012
Responded Quickly and Professionally. I was very close to purchasing a vehicle from this dealer, but ended up purchasing from another.
May 15, 2012
Spoke to them on the phone and they were very professional - however, I decided on another vehicle and did not pursue with this dealer.
Apr 30, 2012
Was pressured for several days to make an appointment to look at a used truck. After making the hour long trip to visit the dealer I was told the truck was sold the day before (the same day i made the appointment). A simple courtesy call would have been nice. Shame on me for not calling in advance...
1 people found this review helpful.
Apr 14, 2012
they called me back several times , talk nice, but we can not get together on a price, but at least they try and put a deal together.
1 people found this review helpful.

Other Nearby Dealers

Freehold Jeep & Chrysler - 302 listings
4304 Us Highway 9 Freehold, NJ 07728
1 review
Manhattan Jeep Chrysler Dodge
678 11th Ave New York, NY 10019
2 reviews
Meadowland of Carmel - 472 listings
1952 U.S. 6 Carmel, NY 10512
14 reviews
White Plains Chrysler Jeep Dodge - 432 listings
70 Westchester Ave White Plains, NY 10601
13 reviews
Global Auto Mall - 688 listings
1099 U.S. 22 North Plainfield, NJ 07060
10 reviews
Sea View Jeep - 418 listings
810 Highway 35 Ocean Township, NJ 07712
4 reviews
Dover Dodge Chrysler Jeep - 389 listings
396 US Highway 46 Rockaway, NJ 07866
6 reviews
Croton Auto Park - 233 listings
1 Municipal Pl Croton-On-Hudson, NY 10520
13 reviews
Rockland Chrysler Jeep Dodge - 472 listings
60 Route 304 Nanuet, NY 10954
12 reviews
World Jeep Chrysler Dodge Ram - 336 listings
681 Shrewsbury ave Shrewsbury, NJ 07702
17 reviews
Westbury Jeep Chrysler Dodge Ram - 870 listings
100 Jericho Turnpike Jericho, NY 11753
27 reviews
Autoland Chrysler Jeep Dodge Ram - 850 listings
170 Route 22 East Springfield, NJ 07081
6 reviews
Scap Auto Group - 40 listings
387 Tunxis Hill Rd Fairfield, CT 06825
7 reviews
Beyer Ford Chrysler Dodge Jeep Ram - 255 listings
200 Ridgedale Ave Morristown, NJ 07960
9 reviews
Decozen Chrysler Jeep
225 Bloomfield Ave Verona, NJ 07044
5 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,235 Great Deals out of 189,904 listings starting at $1,200
Used Ford F-250 Super Duty
442 Great Deals out of 36,543 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,825 Great Deals out of 156,566 listings starting at $1,995
Used Chevrolet Silverado 2500HD
321 Great Deals out of 28,797 listings starting at $2,795
Used Ram 1500
982 Great Deals out of 128,409 listings starting at $5,695
Used Ram 2500
220 Great Deals out of 31,266 listings starting at $6,500
Used Toyota RAV4
627 Great Deals out of 72,389 listings starting at $1,495
Used Nissan Rogue
623 Great Deals out of 73,733 listings starting at $3,350
Used Toyota Camry
942 Great Deals out of 71,063 listings starting at $1,137
Used Honda CR-V
888 Great Deals out of 73,458 listings starting at $900
Used Honda Civic
498 Great Deals out of 41,042 listings starting at $995
Used Toyota Corolla
697 Great Deals out of 61,562 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
711 Great Deals out of 99,463 listings starting at $1,225
Used Ford Escape
1,248 Great Deals out of 99,442 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Equinox
1,402 Great Deals out of 90,227 listings starting at $1,000