Car Factory Outlet Hollywood

5200 S State Road 7, us 441
Davie, FL 33314

Map & Directions

Sales: (954) 994-1149

Today 9:00 AM - 8:00 PM (Open Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/02/42/2018_mitsubishi_outlander-pic-2443594837188219376-152x114.jpeg

2018 Mitsubishi Outlander SE FWD Used Cars in Davie, FL 33314

Great Deal
$2,785 BELOW
CarGurus IMV of $15,890

Price: $13,105

Mileage: 33,675

Location: Davie, FL 33314

Average time on market: 43 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2018 Mitsubishi Outlander SE FWD for sale - $13,105, 33,675 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/02/43/2018_mitsubishi_outlander-pic-3709695115329918175-152x114.jpeg

2018 Mitsubishi Outlander SE FWD Used Cars in Davie, FL 33314

Great Deal
$2,780 BELOW
CarGurus IMV of $15,836

Price: $13,056

Mileage: 34,536

Location: Davie, FL 33314

Average time on market: 43 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Rally Red Metallic Description: Used 2018 Mitsubishi Outlander SE FWD for sale - $13,056, 34,536 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/02/42/2017_volkswagen_jetta-pic-4579225456172900611-152x114.jpeg

2017 Volkswagen Jetta 1.4T S FWD Used Cars in Davie, FL 33314

Great Deal
$3,174 BELOW
CarGurus IMV of $12,665

Price: $9,491

Mileage: 21,612

Location: Davie, FL 33314

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Platinum Gray Metallic Description: Used 2017 Volkswagen Jetta 1.4T S FWD for sale - $9,491, 21,612 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/02/43/2016_volkswagen_jetta-pic-7027872379302538711-152x114.jpeg

2016 Volkswagen Jetta 1.4T SE FWD Used Cars in Davie, FL 33314

Great Deal
$3,161 BELOW
CarGurus IMV of $12,152

Price: $8,991

Mileage: 45,639

Location: Davie, FL 33314

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silk Blue Metallic Description: Used 2016 Volkswagen Jetta 1.4T SE FWD for sale - $8,991, 45,639 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/02/42/2016_toyota_corolla-pic-7618652480837351718-152x114.jpeg

2016 Toyota Corolla S Premium Used Cars in Davie, FL 33314

Great Deal
$3,780 BELOW
CarGurus IMV of $12,811

Price: $9,031

Mileage: 53,667

Location: Davie, FL 33314

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Super White Description: Used 2016 Toyota Corolla S Premium for sale - $9,031, 53,667 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/02/42/2015_toyota_camry-pic-5647660007545130598-152x114.jpeg

2015 Toyota Camry XSE Used Cars in Davie, FL 33314

Great Deal
$3,478 BELOW
CarGurus IMV of $15,285

Price: $11,807

Mileage: 26,218

Location: Davie, FL 33314

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Cosmic Gray Mica Description: Used 2015 Toyota Camry XSE for sale - $11,807, 26,218 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/02/42/2016_jeep_compass-pic-4156985648257664643-152x114.jpeg

2016 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Davie, FL 33314

Great Deal
$2,917 BELOW
CarGurus IMV of $13,808

Price: $10,891

Mileage: 55,048

Location: Davie, FL 33314

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Gray Description: Used 2016 Jeep Compass Latitude 4WD for sale - $10,891, 55,048 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/12/18/20/2015_bmw_3_series-pic-4781398763340723427-152x114.jpeg

2015 BMW 3 Series 328i Sedan RWD Used Cars in Davie, FL 33314

Great Deal
$3,731 BELOW
CarGurus IMV of $15,122

Price: $11,391

Mileage: 60,235

Location: Davie, FL 33314

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Black Sapphire Metallic Description: Used 2015 BMW 3 Series 328i Sedan RWD for sale - $11,391, 60,235 miles with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/04/01/2016_volkswagen_jetta-pic-8666628192645315123-152x114.jpeg

2016 Volkswagen Jetta 1.4T SE FWD Used Cars in Davie, FL 33314

Great Deal
$2,842 BELOW
CarGurus IMV of $12,233

Price: $9,391

Mileage: 44,004

Location: Davie, FL 33314

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Pure White Description: Used 2016 Volkswagen Jetta 1.4T SE FWD for sale - $9,391, 44,004 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/02/47/2018_volkswagen_passat-pic-3779527871962215039-152x114.jpeg

2018 Volkswagen Passat 2.0T S FWD Used Cars in Davie, FL 33314

Great Deal
$2,924 BELOW
CarGurus IMV of $14,415

Price: $11,491

Mileage: 30,772

Location: Davie, FL 33314

Average time on market: 60 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Deep Black Pearl Metallic Description: Used 2018 Volkswagen Passat 2.0T S FWD for sale - $11,491, 30,772 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/02/43/2018_honda_civic-pic-5553228672811215227-152x114.jpeg

2018 Honda Civic LX Used Cars in Davie, FL 33314

Great Deal
$2,622 BELOW
CarGurus IMV of $15,613

Price: $12,991

Mileage: 24,522

Location: Davie, FL 33314

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Aegean Blue Metallic Description: Used 2018 Honda Civic LX for sale - $12,991, 24,522 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/02/53/2017_volkswagen_passat-pic-6758655334068689206-152x114.jpeg

2017 Volkswagen Passat R-Line Used Cars in Davie, FL 33314

Great Deal
$2,514 BELOW
CarGurus IMV of $14,405

Price: $11,891

Mileage: 43,820

Location: Davie, FL 33314

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Reef Blue Metallic Description: Used 2017 Volkswagen Passat R-Line for sale - $11,891, 43,820 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/02/42/2018_nissan_armada-pic-382790307563951056-152x114.jpeg

2018 Nissan Armada Platinum Used Cars in Davie, FL 33314

Great Deal
$5,126 BELOW
CarGurus IMV of $37,277

Price: $32,151

Mileage: 32,499

Location: Davie, FL 33314

Average time on market: 37 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Gun Metallic Description: Used 2018 Nissan Armada Platinum for sale - $32,151, 32,499 miles with Bluetooth, Navigation System, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/02/42/2017_toyota_camry-pic-5447142051318981266-152x114.jpeg

2017 Toyota Camry LE Used Cars in Davie, FL 33314

Great Deal
$2,763 BELOW
CarGurus IMV of $12,754

Price: $9,991

Mileage: 74,923

Location: Davie, FL 33314

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Midnight Black Metallic Description: Used 2017 Toyota Camry LE for sale - $9,991, 74,923 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/03/02/48/2017_jeep_cherokee-pic-3144964800078567846-152x114.jpeg

2017 Jeep Cherokee Sport FWD Used Cars in Davie, FL 33314

Great Deal
$2,706 BELOW
CarGurus IMV of $15,097

Price: $12,391

Mileage: 37,725

Location: Davie, FL 33314

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Bruiser Grey Description: Used 2017 Jeep Cherokee Sport FWD for sale - $12,391, 37,725 miles with Sport Package, Bluetooth
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Aug 20, 2019
dollyy
very helpful and once i buy the car ill update everyone on the experiences at this place.
Response from current dealership:
Thank you very much for your comment, we appreciate your kind description of experience, and happy to hear that our team with their professionalism got a good job, congratulations!
Aug 13, 2019
Jrsygrl67
SCAMMERS!! Called about 2019 Jeep Cherokee. Confirmed the vehicle & girl gave me stock # & made an appt. for after work. I got there & there was a guy standing outside, not very friendly. Told him I had an appt. he asked what vehicle, I told him & he said it was sold! I told him I confirmed it a few hours earlier & he said he sold it. I asked for the other vehicles (Jeep Cherokees that were also listed) & only 1 was there. I asked if this was the one that was priced like the other 2 at $13551. He said that’s not the price as you have to add in the $5k deposit for financing. I told him I was buying cash. He said it’s in the fine print! What a dishonest, scamming, waste of time. Bait & switch? He didn’t even care that I was upset & didn’t seem to care that I wanted to buy a car cash. I tried to call the office & could not get anyone on the phone once I told them why I was calling! I went back on Saturday & walked around the lot & NO ONE CAME OUT TO GREET OR HELP ME!
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We apologize for your negative experience. At Car Factory we are committed to fair, honest pricing. It’s unfortunate that there was miscommunication and you were unhappy after pricing was discussed. We value our customers and truly appreciate the time to share your opinions. Please contact us at your earliest convenience so that we may fully understand your grievances and work to change your opinion of our dealership. Again, thank you for taking the time to write this review. We look forward to hearing from you.
Respectfully,
Customer Service Manager
Aug 12, 2019
42Burundi
Refused to sell me a car even though I am a cash buyer. Won’t sell unless you are a Florida resident.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
We apologize for your negative experience.
We have been in business for 26 years and customer service has always been our priority.
I can assure you that our team goes to great lengths so that customers like you have any and all relevant information they need to make the best, most informed purchase decision. Please do not hesitate to contact me here at the dealership. I would welcome the opportunity to speak with you in more detail about your experience.
Respectfully,
Customer Service Manager
Jul 29, 2019
The price listed was not the price of the car, but the amount to be financed after a $5000.00 down payment which put all their cars out of my price range.
10 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Margaret, this is fully stated on our website and is not always the case. It depends on credit standing and a variety of other factors. We would love to work with you and look at other vehicles within your price so you can become a satisfied customer. Please contact us if you are still looking for a certified pre owned vehicle!
Jul 14, 2019
Worst experience ever! All they want to do is get you on their lot. All cars are advertised at $5,000 less than asking. Then they'll apologize that the "disclaimer" doesn't show up on other websites. I even called to verify and they quote the advertised price. Untrustworthy!
21 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Chip, this is fully stated on our website and is not always the case. It depends on credit standing and a variety of other factors. We would love to work with you and look at other vehicles within your price so you can become a satisfied customer. Please contact us if you are still looking for a certified pre owned vehicle!
Jun 30, 2019
Abringas
Great friendly and professional team. I found the car of my dreams but I was too upside down on my current car to trade in. They tried but the payments where too out of my range even with my good credit. Would come back if situation change. Thank you
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Abringas, we greatly appreciate your review and hope to help you in the future.
Jun 19, 2019
I went and decided that I want to purchase the car. They told me that to get that listed price have to give $5000 down. I said there is no disclaimer that’s states so. There answer was it’s listed on the website and they have no control to what shows on the search engine. I told them that they have to be the one to post it like that auto searches they would not go through I got up and left
19 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Kimberly, this is fully stated on our website and is not always the case. It depends on credit standing and a variety of other factors. We would love to work with you and look at other vehicles within your price so you can become a satisfied customer. Please contact us if you are still looking for a certified pre owned vehicle!
Jun 3, 2019
ROU1974
Was told car was there and ready. Drove to dealer and sales rep said he never heard the car and that the answering service doesn't know if car is there. When I called they answer with the company name and she even texted me address. I called a few times again regarding the the and was told it was sold. Not very happy with their service.
22 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Rou, we do not reserve cars, so if the car was sold. we are in no control of this. When you called the following time, we told you it was sold and in no way mislead you. Hope to help you with another vehicle!
Apr 29, 2019
Crimson_Painter
Very Suspicious business practices. Stay away unless you have more money than common sense. I spoke to someone at this dealership. They asked where I was calling from. When they found out I wasn't in Florida, I was quickly transferred to a voicemail for their out of state department. Which means they don't want to do business with you. Looking at their website, the prices listed on CarGurus is after a $5K down payment. That is not thoroughly explained in CarGurus listing! Again, BEWARE!
35 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Crimson, I am sorry to hear about the misunderstanding but it is CLEARLY listed in multiple parts of the website that we do not sell out of state. We do not ship and we sell locally as we are an independent dealership that can support buyers in the local community with our inventory.  
Apr 29, 2019
Prior to driving 35 minutes I called to confirm vehicle with vin #. The office in Miami confirmed Hollywood lot has car available. Not true I found out when o arrived. Will never trust them again
29 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Good afternoon Alex, we apologize for any misunderstanding! Please give us a call and we will make this right!
Apr 21, 2019
GuruLLFWZ
Their sales policies aren't customer friendly for out of state online users. They won't negotiate or discuss anything with a customer over the phone. I sure they won't worry about my insignificant opinion or my car purchasing interest, but I am sure their sells would probably double or triple if they would take the time to help out of state customers.
25 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Due to our high volume, we do not sell out of state and it is clearly reflected on our website!
Apr 14, 2019
Very good as a seller. Very tough salespersons.
5 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you! We appreciate your business!
Apr 10, 2019
Good
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you! We appreciate your business!
Apr 10, 2019
I was contacted by the dealership via email.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you! We appreciate your business!
Apr 5, 2019
GuruCKZJ2
Very helpfull, courteous, easy to work with
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you! We appreciate your business!
Mar 19, 2019
Beware beware beware!!!!! Set up appointment to see car when I got there they could not find the car said it was at the frame shop!!!!! Never said anything about it in conversation before. Stay away ! I would stay away
32 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Tommy, sorry for the misunderstanding. Please call us when you can and let's get things right!
Mar 11, 2019
Horrible customer service and it seems like they’re only concerned with scheduling test drives. I live in GA and was told they like selling to people who live locally.
24 people found this review helpful.
Response from current dealership:
good afternoon RJ. Due to our high volume, we do not sell out of state and it is clearly reflected on our website!
Mar 3, 2019
Not very transparent. Just keep in mind that every price listed one must add $5000.00 to it. Apparently there is a disclaimer on their site not on car guru that says the listed price is AFTER A 5000 down payment!
41 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Good afternoon Cathalina I apologize for any misunderstandings,The price is the price.
Mar 3, 2019
Dealer was very nice over the phone. I was interested in the Nissan Quest minivan , But once we got there they were very pushy. They kept on asking if we were ready to start financing and to finish the deal. But when we started asking about how much it would cost and how much were the fees they started playing around and saying they didn't know that we had to start the paperwork first where we serious. When we said we just want to know the price they rudely said well when you're serious come back here is my card. It seems like they only want to do business when they can get you to finance a huge amount that nobody knows until the financing is done.
32 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Victoria, sorry for the misunderstanding. Please call us when you can and let's get things right!
Feb 27, 2019
Very good and fast respond
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you! We appreciate your business!
Feb 8, 2019
Guru5RC5R
Excellent
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you! We appreciate your business!
Jan 28, 2019
thealien
My experience was the same as the other users who have contacted this dealership. They should be removed form the Cargurus platform as they are a waste of time and simply lie about the cars they have for sale and do not disclose this when confirming availability MULTIPLE times. Then they tried to tell me that the car had been sold that day. So it magically was sold between 10am and 4pm that Sunday. This is baloney. They never had the car in the 1st place. The person on text told me the vehicle was "still in their system" but was now sold. The feedback and reviews indicate this is their tactic but I thought thought I'd "try" as the click bait was there. When I told them to send me the bill of sale showing the car was sold the chat stopped. Complete waste of my time and money buying the window sticker, calling and texting to make sure all was in order before I went there to buy the car. More people should review and comment as I'm SURE that more have had the same treatment. Dealer fail
52 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi, sorry for the misunderstanding. Please call us when you can and let's get things right!
Jan 5, 2019
No such car, told us it was in Miami and would bring it up. We arrived then said no car. Very deceptive. Buy at your own risk
53 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi David, sorry for the misunderstanding. Please call us when you can and let's get things right!
Jan 1, 2019
Terrible place to do business..We came in for a car that was 5900.00 ..The sales person said that is the price if you put 5000 down...Basically their prices are marketing tools to get you and do a bait and switch...They started collecting personal info before even showing us the car...please dont do business with these people, snakes in sheep clothing...
62 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Destiny, sorry for the misunderstanding. Please call us when you can and let's get things right!
Dec 20, 2018
They should receive negative stars!Hands down the biggest scam of a dealership.i highly recommended no one waste their time here or purchase a vehicle from them.they told me a price and tried to scam me into signing for a vehicle $9,000 more than a price we agreed on!
47 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Jenn, sorry for the misunderstanding. Please call us when you can and let's get things right!
Dec 13, 2018
It was my first time buying a vehicle and it was a wonderful experience because they explained everything to me in detail and took the time out to show me every car that was in my price range as well as make sure that I felt comfortable in the car and that the car fit me as well Ulysses was very helpful and patient and I couldn't have asked for a better place to get my car for me. They also made sure that my payments and everything was in my price range according to what I was making at work and that was very helpful I highly recommend this place to anybody who's in need for a car
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you! We appreciate your business!
Oct 11, 2018
wplashboogie
They literally want all your information to run your credit before they literally tell you the price of the car. That's not a joke. They're legit not telling you the price. The cars do not have prices on them. Then the manager is going to pitch you in hopes of convincing you to test drive cars WITHOUT knowing the price. Maybe I'm weird, I like to know the price of anything before I sample it.
70 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi, sorry for the misunderstanding. Please call us when you can and let's get things right!
Aug 28, 2018
Easily one of the worst “dealerships” I have ever come across. The listing price of their vehicles is fake and dishonest. They bring you inside to try and take your credit app, and then when they sit you at a computer they say “well this is the price of the vehicle already assuming you put “X” amount down already. So you’re telling me the car that was $27k that I was looking at is actually $32.5k??? When have you ever gone to BestBuy and purchased a T.v. the price is displayed as $1500 on the shelf, but then you get to the register and the cashier says “oh that will be $4000.” I’ll answer for you, Never. Really horrible business practice - classic example of a used car dealership. I express my frustrations to the sales rep and he says “well that what you’ll get in Miami, we have to price and display cars like that, you’ll get that everywhere down here.” Really hope this helps potential viewers/buyers before wasting your time here.
117 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hello Joe,

On behalf of the management team at Car Factory, I apologize for the inconvenience that you experienced while you were here.  We strive to not only provide our customers with a "5-Star" experience, but we want to help each customer find the right car at the right price.

What you have described, does not sound like an experience at our dealership and the response from a member of the sales team doesn't sound right.  When you have a moment, if you could reach out to me at CustomerService@carfactory.com and provide me with some insight to your visit, I really would lik
 More ...

Other Nearby Dealers

U Drive Motors LLC - 26 listings
5800 Plunkett St Hollywood, FL 33023
1 review
Euro Motor Sport - 17 listings
925 W Broward Blvd Fort Lauderdale, FL 33312
1 review
Hyper Deals Auto Sales Corp - 10 listings
4960 SW 52nd St, STE 419 Davie, FL 33314
1 review
Pre-Owned Vehicle Center - 9 listings
1622 N Dixie Hwy Hollywood, FL 33020
3 reviews
Speed Auto Sales LLC - 6 listings
5854 Dawson St, a Hollywood, FL 33023
1 review
Doozy Auto
4970 SW 52nd St, ste 320 Davie, FL 33314
3 reviews
Wholesale Auto Brokers INC
1501 N State Road 7 Hollywood, FL 33021
1 review
E Group Automotive
2770 Davie Rd Fort Lauderdale, FL 33314
1 review
Cruiser Auto Sales
1590 S State Road 7 Davie, FL 33317
5 reviews
Defed LLC
5654 Dawson St Hollywood, FL 33023
2 reviews
Ray's Quality Auto Sales
5845 Funston St Hollywood, FL 33023
1 review
Dream Cars 4 U
5832 Funston St Hollywood, FL 33023
1 review
Florida Prime Motors LLC
6011 Rodman St, Suite 101 Hollywood, FL 33023
5 reviews
Tropikar Auto Sales
5934 Rodman St. Hollywood, FL 33023
1 review
HD Cars Inc
5740 Rodman St, Unit E Hollywood, FL 33023
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,588 Great Deals out of 234,435 listings starting at $1,501
Used Ford F-250 Super Duty
712 Great Deals out of 44,475 listings starting at $1,250
Used Chevrolet Silverado 1500
2,994 Great Deals out of 180,608 listings starting at $200
Used Chevrolet Silverado 2500HD
557 Great Deals out of 36,129 listings starting at $2,000
Used Ram 1500
2,009 Great Deals out of 154,668 listings starting at $3,595
Used Ram 2500
377 Great Deals out of 40,291 listings starting at $7,400
Used Toyota RAV4
1,205 Great Deals out of 70,614 listings starting at $1,695
Used Nissan Rogue
1,297 Great Deals out of 77,626 listings starting at $1,900
Used Toyota Camry
1,100 Great Deals out of 72,333 listings starting at $1,295
Used Honda CR-V
1,253 Great Deals out of 94,964 listings starting at $1,950
Used Honda Civic
718 Great Deals out of 57,322 listings starting at $850
Used Toyota Corolla
972 Great Deals out of 63,861 listings starting at $1,500
Used Honda Accord
948 Great Deals out of 69,366 listings starting at $1,000
Used Ford Escape
1,772 Great Deals out of 80,222 listings starting at $999
Used Chevrolet Equinox
1,545 Great Deals out of 97,035 listings starting at $1,500