Buerkle Acura

7925 Brooklyn Blvd
Minneapolis, MN 55445

Sales: (763) 308-6950

Service: (763) 424-4545

Today 9:00 AM - 6:00 PM
(Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/29/18/13/2017_dodge_durango-pic-1287992972998683134-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango R/T AWD Used Cars in Minneapolis, MN 55445

Great Deal
$2,690 BELOW
CarGurus IMV of $35,685

Price: $32,995

Mileage: 29,888

Location: Minneapolis, MN 55445

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Billet Metallic Clearcoat Description: Used 2017 Dodge Durango R/T AWD for sale - $32,995, 29,888 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/19/17/58/2017_ford_taurus-pic-629904925411699606-152x114.jpeg

2017 Ford Taurus Limited AWD Used Cars in Minneapolis, MN 55445

Good Deal
$1,603 BELOW
CarGurus IMV of $25,096

Price: $23,493

Mileage: 15,794

Location: Minneapolis, MN 55445

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Ruby Red Metallic Tinted Clearcoat Description: Used 2017 Ford Taurus Limited AWD for sale - $23,493, 15,794 miles with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/14/07/12/2016_ram_1500-pic-2151968399062288818-152x114.jpeg

2016 Ram 1500 Big Horn Crew Cab 4WD Used Cars in Minneapolis, MN 55445

Good Deal
$1,530 BELOW
CarGurus IMV of $29,280

Price: $27,750

Mileage: 19,483

Location: Minneapolis, MN 55445

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: True Blue Pearlcoat Description: Used 2016 Ram 1500 Big Horn Crew Cab 4WD for sale - $27,750, 19,483 miles with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Off Road Package, Quick Order Package, Chrome Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/11/17/42/2016_acura_mdx-pic-6698707642968516686-152x114.jpeg

2016 Acura MDX SH-AWD Used Cars in Minneapolis, MN 55445

Good Deal
$1,636 BELOW
CarGurus IMV of $35,627

Price: $33,991

Mileage: 18,087

Location: Minneapolis, MN 55445

Average time on market: 43 days Certified Pre-Owned: Yes Color: Black Description: Used 2016 Acura MDX SH-AWD for sale - $33,991, 18,087 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, DVD Entertainment System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/14/07/12/2017_nissan_maxima-pic-4665113486866675121-152x114.jpeg

2017 Nissan Maxima SV FWD Used Cars in Minneapolis, MN 55445

Good Deal
$1,406 BELOW
CarGurus IMV of $21,899

Price: $20,493

Mileage: 38,378

Location: Minneapolis, MN 55445

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Deep Blue Pearl Description: Used 2017 Nissan Maxima SV FWD for sale - $20,493, 38,378 miles with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/14/07/12/2015_toyota_tundra-pic-2003196299333068338-152x114.jpeg

2015 Toyota Tundra SR5 CrewMax 5.7L 4WD Used Cars in Minneapolis, MN 55445

Good Deal
$1,824 BELOW
CarGurus IMV of $33,574

Price: $31,750

Mileage: 46,784

Location: Minneapolis, MN 55445

Average time on market: 44 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Silver Sky Metallic Description: Used 2015 Toyota Tundra SR5 CrewMax 5.7L 4WD for sale - $31,750, 46,784 miles with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/14/07/12/2017_ford_edge-pic-1784976208889898643-152x114.jpeg

2017 Ford Edge SEL AWD Used Cars in Minneapolis, MN 55445

Good Deal
$1,664 BELOW
CarGurus IMV of $28,658

Price: $26,994

Mileage: 12,672

Location: Minneapolis, MN 55445

Average time on market: 46 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Oxford White Description: Used 2017 Ford Edge SEL AWD for sale - $26,994, 12,672 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/16/17/46/2016_acura_mdx-pic-488317379754516375-152x114.jpeg

2016 Acura MDX SH-AWD with Advance Package Used Cars in Minneapolis, MN 55445

Good Deal
$1,637 BELOW
CarGurus IMV of $39,628

Price: $37,991

Mileage: 27,440

Location: Minneapolis, MN 55445

Average time on market: 24 days Certified Pre-Owned: Yes Color: White Diamond Pearl Description: Used 2016 Acura MDX SH-AWD with Advance Package for sale - $37,991, 27,440 miles with Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, DVD Entertainment System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/14/07/12/2012_dodge_durango-pic-2726545029716361411-152x114.jpeg

2012 Dodge Durango Crew AWD Used Cars in Minneapolis, MN 55445

Good Deal
$1,394 BELOW
CarGurus IMV of $15,636

Price: $14,242

Mileage: 111,451

Location: Minneapolis, MN 55445

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Color: Brilliant Black Crystal Pearl Description: Used 2012 Dodge Durango Crew AWD for sale - $14,242, 111,451 miles with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/28/19/31/2017_dodge_durango-pic-2195445238677174376-152x114.jpeg

2017 Dodge Durango R/T AWD Used Cars in Minneapolis, MN 55445

Good Deal
$1,431 BELOW
CarGurus IMV of $36,673

Price: $35,242

Mileage: 23,561

Location: Minneapolis, MN 55445

Average time on market: 34 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Db Black Crystal Clearcoat Description: Used 2017 Dodge Durango R/T AWD for sale - $35,242, 23,561 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/06/05/23/2016_acura_ilx-pic-1108048478652479084-152x114.jpeg

2016 Acura ILX Used Cars in Minneapolis, MN 55445

Fair Deal
$860 BELOW
CarGurus IMV of $21,602

Price: $20,742

Mileage: 18,032

Location: Minneapolis, MN 55445

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Overdrive Color: Graphite Luster Metallic Description: Used 2016 Acura ILX for sale - $20,742, 18,032 miles with Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Technology Package, Bluetooth, Backup Camera, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/01/22/06/35/2006_toyota_camry-pic-8889830011406338050-152x114.jpeg

2006 Toyota Camry LE Used Cars in Minneapolis, MN 55445

Fair Deal
$608 BELOW
CarGurus IMV of $6,599

Price: $5,991

Mileage: 91,083

Location: Minneapolis, MN 55445

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Overdrive Color: Desert Sand Mica Description: Used 2006 Toyota Camry LE for sale - $5,991, 91,083 miles with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/11/17/42/2004_honda_accord-pic-8640364665728377281-152x114.jpeg

2004 Honda Accord LX Used Cars in Minneapolis, MN 55445

Fair Deal
$568 BELOW
CarGurus IMV of $4,567

Price: $3,999

Mileage: 182,889

Location: Minneapolis, MN 55445

Average time on market: 11 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Automatic Overdrive Color: Taffeta White Description: Used 2004 Honda Accord LX for sale - $3,999, 182,889 miles with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/06/22/19/31/2013_lexus_rx_350-pic-7802594362357529284-152x114.jpeg

2013 Lexus RX 350 AWD Used Cars in Minneapolis, MN 55445

Fair Deal
$965 BELOW
CarGurus IMV of $28,707

Price: $27,742

Mileage: 21,752

Location: Minneapolis, MN 55445

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Starfire Pearl Description: Used 2013 Lexus RX 350 AWD for sale - $27,742, 21,752 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2018/07/19/17/41/2014_acura_mdx-pic-8955478184099788175-152x114.jpeg

2014 Acura MDX SH-AWD with Technology Package Used Cars in Minneapolis, MN 55445

Fair Deal
$825 BELOW
CarGurus IMV of $25,816

Price: $24,991

Mileage: 64,654

Location: Minneapolis, MN 55445

Average time on market: 35 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: White Diamond Pearl Description: Used 2014 Acura MDX SH-AWD with Technology Package for sale - $24,991, 64,654 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Technology Package, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Sponsored Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jul 13, 2018
Tizzy71
I’ve bought quite a few new and used cars, trucks, and suvs over the past 25 years from small town to big city dealers. I’ve bought out right and traded; been swindled and treated well. In all my years and dealings, I’ve never dealt with a group as low pressure, down to earth, willing to listen, and comfortable to talk to as Joe, Denny, and Dan at Buerkle Acura. This dealership and these gentleman is what others should aspire to be.
Jun 28, 2018
NumberFire
Dennis Andrews was easy to work with.
May 30, 2018
Professional and responsive.
Response from current dealership:
Thank you, Robert, for leaving a review! We appreciate your business.
Apr 22, 2018
GuruWZ9CN
Very cordial and spent a fair amount of time with me.
1 people found this review helpful.
Apr 15, 2018
ElectricDreams
Dealer responded immediately (late on a Friday night) and furnished me with all the detailed information I had requested, first thing Saturday morning. Excellent service! I am still considering their car.
1 people found this review helpful.
Apr 1, 2018
Ourvan510
Called back right away!
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to leave a review! It is very much appreciated.
Mar 29, 2018
This dealership was a pleasure to work with. Highly recommended.
Response from current dealership:
Thank you, Jay! We are lucky to have great customers like yourself.
Mar 18, 2018
The pre-owned sales gentlemen were extremely helpful, intelligent about the vehicles, and made me feel that I could trust them with my purchase. This is the first time I’d bought a vehicle without someone along to bounce things off of (I.e. father, friend, husband), however I came to feel comfortable with the Buerkle folks. I’d just planned to shop around that day and come back to the vehicles I liked the best another time with my spouse. I got there at 5pm on a Saturday, test drove, traded-in, and purchased a new-to-me vehicle that very night. It cut into their Saturday evenings, but they stuck with me without blinking an eye. I was able to drive a beautiful, newly cleaned vehicle with a full gas tank two hours home to my family. I’m not known to make such a large purchase so quickly... I felt confident then, and that hasn’t changed. Thank you Greg and Rick!
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Brenda,
Thank you for sharing your purchase experience with us! We love hearing stories like these. If any questions arise, please reach out anytime. Enjoy your new vehicle!
Dec 16, 2017
Bought the car. Good salesman. Car was better than described.
Response from current dealership:
Thank you Dan for the 5 star review! We are glad to her you enjoyed your experience here at Buerkle Acura! Enjoy your new car!
Nov 14, 2017
Didn’t have the car I went there to look at. Cars they showed me were still dirty where we folded seats down , etc. My salesperson didn’t know how to get the back seats down or slide the 2nd row forward. Not impressex
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Good afternoon Kelly,

So that we can improve our internal processes to serve our customers better, might you remember who you spoke with here at Buerkle Acura?  We strive to log all of our guests and we have information regarding your email and phone communication regarding the Acadia, but our system doesn’t indicate a physical visit.  

Might it be possible your experience was with another dealer, since the vehicles you showed interest in were still on our lot as of yesterday morning?  We appreciate your assistance and strive to improve!

Thanks Kelly!
Oct 11, 2017
emailed about car then they sold it
2 people found this review helpful.
Oct 3, 2017
First of all, I bought a 2007 Acura TSX from this dealership a few years ago and paid substantially more than was fair (my own fault). However, I should have known better than to go back to them, because I remembered that the finance person we worked with was incredibly rude to us. I was looking at a 2013 Acura ILX priced at $15,493 which is quite a substantial amount more than KBB values. I did get the salesperson to agree to $14,750 but he did not respond to my text messages asking when we could meet -- it became apparent that, since I was unable to come in and purchase on Saturday evening (last day of the month), he wasn't going to stick to the agreement. I emailed this dealership on Monday -- no response. My experience with them has been that they use strong-arm sales tactics (the guy had me give my credit card #, expiration date and CVN# just to hold the vehicle), and do not treat customers as if they are valued.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Traci – We are sorry to hear about your recent experience with us at Buerkle Acura. After talking to Andy, your sales rep it looks like your last communication with him was that you were going to discuss the vehicle purchase with your significant other. Your email on Monday requested that we lower the ILX that you were looking at by an additional $1000 or you were going to purchase a vehicle elsewhere. Unfortunately we were not able to lower the vehicle another $1000 since we had already come down on the price. We feel that our vehicles are priced to market and it could have been poss
 More ...
Aug 10, 2017
The dealership was very helpful. Responded quickly, answered all of our questions. Professional in every way, with absolutely no pressure.
1 people found this review helpful.
Jul 27, 2017
The salesman was very courteous he told me about the car he asked if I wanted to take it out on a test drive !!!! Very nice guy he deserve a big bonus you need more people like him there !!!
2 people found this review helpful.
Jul 20, 2017
I gave a call and sales rep said i can come in for test drive. After I reached there sales rep said me that vehicle is in maintenance, not available to test drive. I did not here anything further after that.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
The vehicle you inquired about is still off site and is due back to our dealership today by 5:00. Andy has reached out to you to keep you updated on the status but he has not been able to reach you. Andy will let you know as soon as the MDX arrives back to our dealership.
Jul 11, 2017
Guru2CQM
Dealer responded right away and was very helpful.
Apr 11, 2017
kad228
Very friendly staff; eager to help me. Response time was very good.
1 people found this review helpful.
Feb 25, 2017
I was looking for specific Acura RDX color and model, found what I was looking for from a dealership 250 miles from my home. The 2015 RDX I purchased was pre- owned with a couple of scratches, asked for the scratches to be buffed out and was told the car would be detailed. The vehicle was delivered with visible trash on the floor boards along with soda or some other sticky substance spilled on the back seat arm rest and the back seat. No effort was put into buffing out the scratches. I had to spend extra time and money to correct errors in vehicle’s title before I was able to register in my home county. This customer service experience receives a subpar rating from this luxury car dealership.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for your time on the phone on Friday. We are very sorry to hear you were unhappy with your recent purchase experience. We apologize that we did not meet your expectations. If you are in the area, please stop by the dealership and we will take a look at the scratches for you. Out of state titling can often be tricky as different states have different rules and require different forms. Unfortunately we were missing a signature on our end; we are very sorry for any issues this may have caused. We appreciate your feedback as customer service is very important to us; we will use this as a
 More ...
Read 8 old reviews
Jan 26, 2016
Although we didn't buy from this dealer, We would highly recommend them. We were treated wonderfully. They were extremely honest, friendly, and very quick to respond.
2 people found this review helpful.
Nov 11, 2015
Dealer responded after vehicle was already sold, and it was 5 days after making first contact.
4 people found this review helpful.
Oct 2, 2015
Good response on sales guy Named Dennis Andrews
Dec 16, 2014
Very responsive
Oct 2, 2014
Easily the best Acura dealer in the state. Ask for Mark.
May 31, 2013
This company made the car purchasing process quick and easy.
1 people found this review helpful.
Oct 16, 2012
ask a few questions and never gave answer, they had no pics or nor information about the car on there listing
Jan 30, 2011
Honest people but they didn't have the cars we wanted.

Other Nearby Dealers

Luther Cadillac - 186 listings
2325 N Prior Ave Saint Paul, MN 55113
2 reviews
Luther Brookdale Mazda Mitsubishi - 153 listings
7235 Brooklyn Blvd Brooklyn Center, MN 55429
2 reviews
USAuto Fleet Group - 49 listings
7633 Commerce St Corcoran, MN 55340
9 reviews
A2Z Auto Sales Inc - 44 listings
429 W Lake Street Minneapolis, MN 55408
2 reviews
1st Time Auto Sales - 37 listings
814 E River Rd Anoka, MN 55303
2 reviews
GS Motors - 23 listings
10921 Excelsior Blvd, Suite 114 Hopkins, MN 55343
3 reviews
Showcase Motors - 9 listings
745 Tower Drive Medina, MN 55340
2 reviews
Midwest Car Search
990 Osborne Rd Fridley, MN 55432
2 reviews
Carmotive Auto Sales
7700 Highway 65 Northeast Spring Lake Park, MN 55432
3 reviews
M.H.C. Imports, Inc
315 W Main St Anoka, MN 55303
1 review
Eddys Auto Center
6845 U.S. 10 Ramsey, MN 55303
3 reviews
Ellingson Motorcars
20950 Rogers Drive Rogers, MN 55374
4 reviews
Amundson Uptown Auto LLC
429 W Lake St Minneapolis, MN 55408
2 reviews
Xtreme Auto Sales and Detailing
21124 134th Ave N Rogers, MN 55374
2 reviews
Bloomington Subaru - 423 listings
7801 Lyndale Ave S Minneapolis, MN 55420
26 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,266 Great Deals out of 187,689 listings starting at $495
Used Ford F-250 Super Duty
424 Great Deals out of 36,233 listings starting at $1,999
Used Chevrolet Silverado 1500
1,837 Great Deals out of 155,600 listings starting at $1,799
Used Chevrolet Silverado 2500HD
326 Great Deals out of 28,490 listings starting at $2,500
Used Ram 1500
970 Great Deals out of 129,733 listings starting at $5,695
Used Ram 2500
209 Great Deals out of 31,639 listings starting at $6,500
Used Toyota RAV4
618 Great Deals out of 71,460 listings starting at $1,495
Used Nissan Rogue
616 Great Deals out of 73,698 listings starting at $2,488
Used Toyota Camry
986 Great Deals out of 70,321 listings starting at $1,137
Used Honda CR-V
911 Great Deals out of 72,987 listings starting at $990
Used Honda Civic
522 Great Deals out of 40,951 listings starting at $1,615
Used Toyota Corolla
687 Great Deals out of 60,523 listings starting at $1,499
Used Honda Accord
683 Great Deals out of 97,845 listings starting at $750
Used Ford Escape
1,246 Great Deals out of 97,118 listings starting at $975
Used Chevrolet Equinox
1,409 Great Deals out of 89,211 listings starting at $1,995