Beaverton Infiniti

9500 SW Canyon Rd
Beaverton, OR 97225

Sales: (971) 373-6065

Service: (888) 347-9263

Today 9:00am - 7:00pm
(Closed Now)
Show business hours

New Search

Filter Results

listing

Price

- Loading...
- Loading...
(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
Featured Listings
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/04/08/41/2012_bmw_5_series-pic-2997826809078819790-152x114.jpeg

2012 BMW 5 Series 528i Used Cars in Beaverton, OR 97225

Great Deal
$3,653 BELOW
Instant Market Value of $20,641

Price: $16,988

Mileage: 52,818

Location: Beaverton, OR 97225

Average time on market: 32 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Deep Sea Blue Metallic Description: Used 2012 BMW 5 Series 528i for sale - $16,988, 52,818 miles with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/08/13/37/2017_infiniti_qx50-pic-4662069032884361473-152x114.jpeg

2017 INFINITI QX50 AWD Used Cars in Beaverton, OR 97225

Great Deal
$3,871 BELOW
Instant Market Value of $37,859

Price: $33,988

Mileage: 412

Location: Beaverton, OR 97225

Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 7-Speed Automatic Color: Graphite Shadow Description: Used 2017 INFINITI QX50 AWD for sale - $33,988, 412 miles with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/08/10/48/2013_bmw_5_series-pic-1944847828441988818-152x114.jpeg

2013 BMW 5 Series 535i Used Cars in Beaverton, OR 97225

Great Deal
$3,707 BELOW
Instant Market Value of $28,695

Price: $24,988

Mileage: 32,617

Location: Beaverton, OR 97225

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Description: Used 2013 BMW 5 Series 535i for sale - $24,988, 32,617 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/08/08/50/2016_honda_accord-pic-1702713185018530607-152x114.jpeg

2016 Honda Accord Sport Used Cars in Beaverton, OR 97225

Great Deal
$2,533 BELOW
Instant Market Value of $23,521

Price: $20,988

Mileage: 4,347

Location: Beaverton, OR 97225

Average time on market: 27 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Kona Coffee Metallic Description: Used 2016 Honda Accord Sport for sale - $20,988, 4,347 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/08/14/37/2015_dodge_journey-pic-6434847753212149072-152x114.jpeg

2015 Dodge Journey SXT AWD Used Cars in Beaverton, OR 97225

Great Deal
$2,524 BELOW
Instant Market Value of $20,112

Price: $17,588

Mileage: 13,408

Location: Beaverton, OR 97225

Average time on market: 47 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Redline 2 Coat Pearl Description: Used 2015 Dodge Journey SXT AWD for sale - $17,588, 13,408 miles with Value Package, Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels, SE Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/28/15/08/2016_nissan_370z-pic-4230835274768509795-152x114.jpeg

2016 Nissan 370Z Used Cars in Beaverton, OR 97225

Great Deal
$4,202 BELOW
Instant Market Value of $28,620

Price: $24,418

Mileage: 9,542

Location: Beaverton, OR 97225

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Manual Color: Magnetic Black Description: Used 2016 Nissan 370Z for sale - $24,418, 9,542 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/08/13/43/2016_audi_a3-pic-5142277632680547176-152x114.jpeg

2016 Audi A3 2.0T Quattro Premium Used Cars in Beaverton, OR 97225

Great Deal
$3,171 BELOW
Instant Market Value of $28,159

Price: $24,988

Mileage: 12,351

Location: Beaverton, OR 97225

Average time on market: 43 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Brilliant Red Description: Used 2016 Audi A3 2.0T Quattro Premium for sale - $24,988, 12,351 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/19/13/33/2014_hyundai_santa_fe-pic-9182367667945923750-152x114.jpeg

2014 Hyundai Santa Fe Limited AWD Used Cars in Beaverton, OR 97225

Great Deal
$2,445 BELOW
Instant Market Value of $27,444

Price: $24,999

Mileage: 24,887

Location: Beaverton, OR 97225

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Iron Frost Description: Used 2014 Hyundai Santa Fe Limited AWD for sale - $24,999, 24,887 miles with Leather Seats
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/08/12/59/2016_jeep_grand_cherokee-pic-9167981952544537080-152x114.jpeg

2016 Jeep Grand Cherokee Limited 4WD Used Cars in Beaverton, OR 97225

Great Deal
$2,965 BELOW
Instant Market Value of $35,953

Price: $32,988

Mileage: 9,897

Location: Beaverton, OR 97225

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: True Blue Pearlcoat Description: Used 2016 Jeep Grand Cherokee Limited 4WD for sale - $32,988, 9,897 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/26/16/19/2016_hyundai_genesis_coupe-pic-4572433704260093850-152x114.jpeg

2016 Hyundai Genesis Coupe 3.8 R-Spec Used Cars in Beaverton, OR 97225

Good Deal
$2,826 BELOW
Instant Market Value of $27,414

Price: $24,588

Mileage: 5,284

Location: Beaverton, OR 97225

Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Manual Color: Caspian Black Pearl Description: Used 2016 Hyundai Genesis Coupe 3.8 R-Spec for sale - $24,588, 5,284 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2014/08/29/12/32/2015_gmc_yukon_denali-pic-4274289852040985892-152x114.jpeg

2015 GMC Yukon Denali 4WD Used Cars in Beaverton, OR 97225

Good Deal
$2,741 BELOW
Instant Market Value of $54,289

Price: $51,548

Mileage: 33,206

Location: Beaverton, OR 97225

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Onyx Black Description: Used 2015 GMC Yukon Denali 4WD for sale - $51,548, 33,206 miles with Memory Package, Navigation System, Suspension Package, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/08/11/00/2016_honda_accord-pic-194578411836414092-152x114.jpeg

2016 Honda Accord EX-L Used Cars in Beaverton, OR 97225

Good Deal
$1,623 BELOW
Instant Market Value of $25,611

Price: $23,988

Mileage: 4,284

Location: Beaverton, OR 97225

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Continuously Variable Transmission Color: White Orchid Pearl Description: Used 2016 Honda Accord EX-L for sale - $23,988, 4,284 miles with Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/03/08/48/2014_bmw_3_series-pic-3505778341695460230-152x114.jpeg

2014 BMW 3 Series 328i xDrive Wagon Used Cars in Beaverton, OR 97225

Good Deal
$2,315 BELOW
Instant Market Value of $32,303

Price: $29,988

Mileage: 28,084

Location: Beaverton, OR 97225

Average time on market: 39 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Mineral Gray Metallic Description: Used 2014 BMW 3 Series 328i xDrive Wagon for sale - $29,988, 28,084 miles with Bluetooth, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/11/11/30/2016_ford_edge-pic-6743872126234937250-152x114.jpeg

2016 Ford Edge Titanium AWD Used Cars in Beaverton, OR 97225

Good Deal
$1,652 BELOW
Instant Market Value of $28,640

Price: $26,988

Mileage: 31,120

Location: Beaverton, OR 97225

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: White Platinum Metallic Tri-coat Description: Used 2016 Ford Edge Titanium AWD for sale - $26,988, 31,120 miles with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/21/08/39/2016_infiniti_qx80-pic-4795699459036155786-152x114.jpeg

2016 INFINITI QX80 Used Cars in Beaverton, OR 97225

Good Deal
$4,159 BELOW
Instant Market Value of $59,147

Price: $54,988

Mileage: 14,033

Location: Beaverton, OR 97225

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 7-Speed Automatic Color: Black Obsidian Description: Used 2016 INFINITI QX80 for sale - $54,988, 14,033 miles with Navigation System, Sunroof/Moonroof
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Featured Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Jun 6, 2017
Inquired about the vehicle as soon as it appeared on car gurus and a sales manager called me about it on his way into work. The staff at Beaverton Infiniti were great to work with and very responsive. Unfortunately the Forester didn't make mechanical inspection but even before that I was confident purchasing a vehicle from them would be a good decision. Highly recommended!
Is this review helpful? Yes | No
May 7, 2017
Responsive but weird. Told car has heated seats (it doesn't) and Bluetooth (doesn't stream music). Sales guy told me how buxom his wife is and how Koreans are bad drivers. Wouldn't recommend.
Is this review helpful? Yes | No
Mar 31, 2017
Bought a car here. Very pleased with the Audi I purchased. The warranty options they offer are well overpriced but other than that it was a decent experience.
Is this review helpful? Yes | No
Feb 28, 2017
Excellent experience very good to work with
Is this review helpful? Yes | No
Feb 11, 2017
It was a great team very attentive and nice. I purchased this truck.
Is this review helpful? Yes | No
Jan 13, 2017
Dealer responded right away. Was polite, helpful and not pushy. Very nice interaction.
Is this review helpful? Yes | No
Dec 14, 2016
They were very responsive but not very flexible in terms of negotiating on price. Still I would recommend talking with them, as the online sales associate was very personable.
Is this review helpful? Yes | No
Dec 13, 2016
Bought this car!0
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Nov 25, 2016
We talked about about the car but never got back to me
Is this review helpful? Yes | No
Nov 20, 2016
Everyone was so helpful. They worked with me on the price I wanted and tried to get me out of there quickly. Thank you to Mladen, Bill and thanks for your hard work Armando.
Is this review helpful? Yes | No
Oct 30, 2016
Quick response and stayed in touch.
Is this review helpful? Yes | No
Oct 27, 2016
Dealer contacted me and provided requested information. Great customer interaction.
Is this review helpful? Yes | No
Oct 9, 2016
Good service - thank you, Larry!
Is this review helpful? Yes | No
Sep 15, 2016
Overall a good experience working with Doug at Beaverton Infinity. My only problem was the amount of time it took to finish the buying process
Is this review helpful? Yes | No
Sep 4, 2016
Nice people
Is this review helpful? Yes | No
Aug 29, 2016
good response
Is this review helpful? Yes | No
Aug 18, 2016
Contacted immediately
Is this review helpful? Yes | No
Aug 15, 2016
I had a scheduled appointment to go and view this vehicle which I was very interested in buying. My wife sent her application in for it and everything. They messaged me at last minute before my appointment that they sold it. Very unhappy with my experience.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Beaverton Infiniti:

Tom, we are really sorry to hear that the vehicle that you were looking to buy sold prior to your visit. It happens quite often unfortunately.; that's why we offer our customers to reserve the car with a $500 refundable deposit prior to their visit, We are sorry if your salesperson didn't offer you this advantage when you called. Also we are glad that someone called you prior to your visit: it would have been more of  an unfortunate event if you had wasted your time driving to our dealership.
Aug 6, 2016
Responded to my first email and then I never heard from them again. They don't seem motivated to sell this vehicle.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Beaverton Infiniti:

Hi Kristine  Sorry if we didn't get back to you sooner.  This is not a lack of motivation, but being very busy. Looking at our Customer Retention Software, it looks like the last email was from Doug on 08/02 with the value of your trade, but you didn't answer him if the amount was OK for you or when you'd like to come to the dealership - so our bad for not contacting you sooner to see if you were still interested. Doug will contact you before the end of the day to see if you still want to buy a car.
Jul 30, 2016
It was a good experience wish I could have made a deal on the Infiniti
Is this review helpful? Yes | No
May 31, 2016
Great follow up.
Is this review helpful? Yes | No
May 28, 2016
Good costumer service
Is this review helpful? Yes | No
May 24, 2016
Calvin and Dan took great care of me, I felt respected and trusted their guidance. Love my new car!
Is this review helpful? Yes | No
May 4, 2016
Good
Is this review helpful? Yes | No
Apr 30, 2016
Bought a new car from this dealer. Whole negotiation through email, and when I finally went in to purchase the vehicle everything went better than I could have hoped.
Is this review helpful? Yes | No
Apr 3, 2016
Calvin and Larry were super helpful and friendly.
Is this review helpful? Yes | No
Mar 25, 2016
Thunder7229
Someone left me a message, saying the car he thought the was sold but wasn't sure. He said he would check and leave me a message. I haven't heard from them since.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 27, 2016
Great experience, comfortable dealership and friendly staff
Is this review helpful? Yes | No
Jan 24, 2016
responded and followed up! Thanks!
Is this review helpful? Yes | No
Jan 13, 2016
Great Experience!!!
Is this review helpful? Yes | No
Jan 12, 2016
Didn't buy but helpful, direct and professional, would call again
Is this review helpful? Yes | No
Jan 12, 2016
good
Is this review helpful? Yes | No
Dec 24, 2015
Excellent response.
Is this review helpful? Yes | No
Dec 20, 2015
i haven't bought a vehicle but i will say the salesman calvin has been very helpful
Is this review helpful? Yes | No
Dec 11, 2015
got right back to me. i missed the deal i wanted but was informed it was no longer available. classy outfit.
Is this review helpful? Yes | No
Dec 11, 2015
Excellent customer service and prompt attention.
Is this review helpful? Yes | No
Nov 16, 2015
They were polite at first but once some credit issues came up they would not call me back and then stopped trying to help.
Is this review helpful? Yes | No
Nov 5, 2015
5 great!
Is this review helpful? Yes | No
Oct 13, 2015
Vehicle about to be purchased. Deposit given. They did their multi-point inspection but something pretty big came up during my pre- purchase inspection that they missed. In business transactions, I try to double-check everything. They low-balled me on price of my trade in, so I sold it outright instead...in fact, they offered me the lowest trade in by far...of any dealer to date, by a wide margin. The salesman named Robert is impressive and professional so far with his knowledge and demeanor and has walked his talk, other "inside administrators," not so much...way too much "car sales attitude," so to speak. I'll update after I finalize purchase and take delivery for the final opinion and review.
Is this review helpful? Yes | No
Sep 19, 2015
This dealer was excellent, salesman was terrific, car was super good, I just didn't get there in time...meaning I don't owe it because I looked at others too long before saying hes to a black vet.
Is this review helpful? Yes | No
Sep 2, 2015
Was responsive and sent good follow up with other options. Agreed this car wasn't for us but vowed to keep looking for us.
Is this review helpful? Yes | No
Aug 31, 2015
They are willing to work with me . Good service
Is this review helpful? Yes | No
Aug 22, 2015
Dealer responded promptly. Doug Ness was my contact. Excellent professional service. I would have bought the car, until Doug pointed out that it was a two-wheel drive, a deal breaker for me.
Is this review helpful? Yes | No
Aug 12, 2015
My salesman Sheridan and Manager Bill were great and when I had issue and a few concerns they took care of it right away. I bought my SUV from them.
Is this review helpful? Yes | No
Jul 28, 2015
Why offer online if it's going to be managed with robot responses to get a person on the phone. I would have bought the car but the lag in actually responses and no one actually answering the online/email forum option resulted in several days and someone else buying the car. Why would I bother with the dealership any longer?
Is this review helpful? Yes | No
Jul 28, 2015
The On-Line sales team was quick to respond to my e-mails and questions. Completed the transaction in just a couple of days.
Is this review helpful? Yes | No
Jul 26, 2015
Never really made a fair counteroffer IMHO. Initial response provided a remark they were "losing money" on that particular car. What kind of a dealership loses money on a car? Misleading.
Is this review helpful? Yes | No
Read 21 old reviews
Jun 9, 2015
Dealer ok but car not well kept by owner
Is this review helpful? Yes | No
Jun 4, 2015
Overall the salesperson was helpful. The vehicle was as advertised.
Is this review helpful? Yes | No
Mar 12, 2015
This place is top notch!! General Manager came up and talked to me before I test drove the car. The salesman Doug Ness is a great guy. Finance Manager was very nice as well. They really took care of me. Not the typical games with pricing and trade. I was in and out within 2 hours. I know where I will buy my next car and where I will refer my friends and family.
Is this review helpful? Yes | No
Feb 27, 2015
Awesome people!
Is this review helpful? Yes | No
Jan 30, 2015
We had a good experience w/ Robert. He is very knowledgeable. Finance department was really backed up, that process took a long time.
Is this review helpful? Yes | No
Jan 27, 2015
Rude and condescending! Would never pruchards a car from these guys!
Is this review helpful? Yes | No

Response from Beaverton Infiniti:

Hi Franklin,
My name is Emilie and I am the Digital Marketing Manager here at Beaverton Infiniti . I am really sorry to hear about your experience with our sales team. Your feedback is very important for us and will help improve our customer service process.  I am trying to pull your record from our system to discuss your case with our management, but it is pretty hard to do so with just your first name. Would it be possible for you to send me an email with your full name as well as the name of the sales person that you dealt with? My email address is: ebenn@beavertoninfiniti.com. Thank you
 More ...
Sep 10, 2014
they called once and I wanted to poss buy and they never called back
Is this review helpful? Yes | No
May 22, 2014
Our experience at purchasing a pre-owned car was excellent at Beaverton Infinity. I would highly recommend them.
Is this review helpful? Yes | No
Feb 20, 2014
I'm not sure it was the best deal I could have gotten considering my short research time. But I'm quite satisfied with the purchase. The price was not the super lower than KBB price but reasonable. The car status was good. I have no problem so far.
Is this review helpful? Yes | No
Nov 7, 2013
They moved and we couldn't find. When we did the salesman couldn't find the advertised car,but said another one of dif year was it. Then said "oh we sold it".
Is this review helpful? Yes | No
Aug 8, 2013
First class dealer (as one might expect). Jakob in internet sales is responsive without being pushy. From the first test drive to the purchase a couple of weeks later, he was splendid to work with. The speed of all the paperwork and financing stuff was incredible and the overall experience was remarkably easy.
Is this review helpful? Yes | No
Aug 8, 2013
I ended up not getting the car at this dealership but Crazy Larry was every bit a gentleman and was very helpful!!!
Is this review helpful? Yes | No
Feb 17, 2013
Bought my car through this dealership. Great experience all around :). I would recommend them highly.
Is this review helpful? Yes | No
Jan 25, 2013
Quick, clear, transparent and they worked hard to find a way to structure a deal no other dealer seemed to be able to do. Robert Sontag was wonderful!
Is this review helpful? Yes | No
Oct 16, 2012
Very nice and just the right amount of response.
Is this review helpful? Yes | No
Sep 26, 2012
dealer did respond but not willing to listen and understand. Priced to high and can't reason with them. Can keep their cars, since they seem to like them so much!
Is this review helpful? Yes | No
Jun 19, 2012
very fast responce but the car was already sold. sales person called me after sale and didn't have to since i wasn't going to buy another car but the 370z. very polite.
Is this review helpful? Yes | No
Jan 20, 2012
I didn't purchase from this dealer, but test driving and making an offer was weak. Dealer didn't have much knowledge about their own car. The man in the sales office was not willing to deal at all.
Is this review helpful? Yes | No
Dec 18, 2011
Prompt reply via email but I didn't pursue test drive or purchase.
Is this review helpful? Yes | No
Dec 3, 2011
Quick and easy .. we drove from spokane and called on the way and and were in and out .. in an hour tops... Great service no dealing .. was best car buying experience I have ever had!! My fiancee loves the car !!merry x mas baby.!!!
Is this review helpful? Yes | No
Nov 14, 2011
Salesman was decent, had no problem with him but the sales manager, what a putz. They played the "What would it take to earn your business today?" game. I low balled em because I really didn't have any intention of purchasing the vehicle that day. He got very agitated and rude when hearing my offer explaning to me that he needed to make a profit to stay in business. Dahhhh, I explained to him that it was his choice whether or not to accept the offer. Believe it or not he accepted my offer but wouldn't even look at us the rest of the deal. Never even thanked us for our business. I would not recommend doing business here.
Is this review helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

Carr Subaru - 578 listings

11635 SW Canyon Rd Beaverton, OR 97005

2 reviews
Jim Fisher Volvo New & Used - 139 listings

2108 w. Burnside ST. Portland, OR 97205

2 reviews
Oregon Automotive - 69 listings

4519 SE Tualatin Valley Hwy Hillsboro, OR 97123

1 review
DLR Nordic - 16 listings

3838 SW Barbur Blvd Portland, OR 97239

4 reviews
Longoria Motors - 15 listings

7330 SE Foster Rd Portland, OR 97206

1 review
Chuck Benton Automobiles - 14 listings

1704 SW Alder Portland, OR 97205

1 review
Marvelous Motors LLC - 14 listings

2715 A North Hayden Island Dr. Portland, OR 97217

1 review
Zwahlen Car Company - 13 listings

35 Nw 13th Ave Portland, OR 97209

8 reviews
Portland Metro Auto Sales - 8 listings

2080 SE Oak Grove Blvd, K-1 Portland, OR 97267

2 reviews
Style Motors LLC - 8 listings

2400 N Hayden Island Dr Portland, OR 97217

2 reviews
Alfa Motors - 5 listings

2412 N Hayden Island Dr Portland, OR 97217

2 reviews
Autobahn Motorcars LLC - 1 listing

9001 SW Canyon Road Portland, OR 97225

2 reviews
Auto Town Motors

10155 SW Canyon Rd Beaverton, OR 97005

1 review
MJL Leasing

2693 Glen Haven Rd Lake Oswego, OR 97034

1 review
Fasttrack Motors LLC

9111 NE 4th Ave Portland, OR 97211

2 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,068 Great Deals out of 207,301 listings starting at $1,499
Used Ford F-250 Super Duty
329 Great Deals out of 46,256 listings starting at $1,450
Used Chevrolet Silverado 1500
1,769 Great Deals out of 181,161 listings starting at $250
Used Chevrolet Silverado 2500HD
301 Great Deals out of 28,182 listings starting at $2,495
Used Ram 1500
909 Great Deals out of 112,641 listings starting at $6,386
Used Ram 2500
120 Great Deals out of 28,741 listings starting at $9,947
Used Toyota Camry
1,104 Great Deals out of 90,761 listings starting at $1,599
Used Toyota Corolla
855 Great Deals out of 70,725 listings starting at $1,874
Used Honda Civic
814 Great Deals out of 88,107 listings starting at $1,299
Used Honda CR-V
920 Great Deals out of 59,346 listings starting at $1,990
Used Toyota RAV4
890 Great Deals out of 67,125 listings starting at $1,990
Used Honda Accord
946 Great Deals out of 77,735 listings starting at $899
Used Nissan Rogue
487 Great Deals out of 69,975 listings starting at $3,900
Used Nissan Altima
1,156 Great Deals out of 79,666 listings starting at $500
Used Ford Escape
1,421 Great Deals out of 90,829 listings starting at $900