Audi Westwood

375 Providence Hwy
Westwood, MA 02090

Map & Directions

Sales: (781) 905-8253

Service: (888) 381-7634

Today 9:00 AM - 8:00 PM (Closed Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2015 Audi A3 2.0T quattro Premium Sedan AWD Used Cars in Westwood, MA 02090

Great Deal
$4,458 BELOW
CarGurus IMV of $17,708

Price: $13,250

Mileage: 37,961

Location: Westwood, MA 02090

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2015 Audi A3 2.0T quattro Premium Sedan AWD for sale - $13,250, 37,961 miles with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/24/11/32/2018_toyota_rav4-pic-3835214243806272100-152x114.jpeg

2018 Toyota RAV4 LE AWD Used Cars in Westwood, MA 02090

Great Deal
$2,306 BELOW
CarGurus IMV of $20,304

Price: $17,998

Mileage: 32,560

Location: Westwood, MA 02090

Average time on market: 30 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Sky Metallic Description: Used 2018 Toyota RAV4 LE AWD for sale - $17,998, 32,560 miles with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/07/30/10/59/2016_audi_a6-pic-701624591344757005-152x114.jpeg

2016 Audi A6 3.0T quattro Premium Plus Sedan AWD Used Cars in Westwood, MA 02090

Great Deal
$3,134 BELOW
CarGurus IMV of $27,034

Price: $23,900

Mileage: 50,128

Location: Westwood, MA 02090

Average time on market: 33 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Color: Silver Metallic Description: Used 2016 Audi A6 3.0T quattro Premium Plus Sedan AWD for sale - $23,900, 50,128 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Climate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/05/21/35/2019_audi_sq5-pic-2163696943951135349-152x114.jpeg

2019 Audi SQ5 3.0T quattro Premium Plus AWD Used Cars in Westwood, MA 02090

Good Deal
$2,740 BELOW
CarGurus IMV of $54,540

Price: $51,800

Mileage: 8,946

Location: Westwood, MA 02090

Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 8-Speed Automatic Color: Florett Silver Metallic Description: Used 2019 Audi SQ5 3.0T quattro Premium Plus AWD for sale - $51,800, 8,946 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Premium Plus Package, Navigation System, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/17/21/04/2016_infiniti_q70l-pic-4497386360752516436-152x114.jpeg

2016 INFINITI Q70L 3.7 AWD Used Cars in Westwood, MA 02090

Good Deal
$2,431 BELOW
CarGurus IMV of $28,429

Price: $25,998

Mileage: 36,598

Location: Westwood, MA 02090

Average time on market: 40 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Chestnut Bronze Description: Used 2016 INFINITI Q70L 3.7 AWD for sale - $25,998, 36,598 miles with Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/01/03/40/2016_audi_s3-pic-771206578221436055-152x114.jpeg

2016 Audi S3 2.0T quattro Premium Plus AWD Used Cars in Westwood, MA 02090

Good Deal
$2,522 BELOW
CarGurus IMV of $29,422

Price: $26,900

Mileage: 42,005

Location: Westwood, MA 02090

Average time on market: 44 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 6-Speed Dual Clutch Color: Black Metallic Description: Used 2016 Audi S3 2.0T quattro Premium Plus AWD for sale - $26,900, 42,005 miles with LE Package, Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Alloy Wheels, Technology Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/11/12/00/2018_genesis_g80-pic-8148863013850760911-152x114.jpeg

2018 Genesis G80 Used Cars in Westwood, MA 02090

Good Deal
$2,873 BELOW
CarGurus IMV of $37,573

Price: $34,700

Mileage: 14,929

Location: Westwood, MA 02090

Average time on market: 41 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Victoria Black Description: Used 2018 Genesis G80 for sale - $34,700, 14,929 miles with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Backup Camera, Premium Package, Ultimate Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/25/20/33/2018_audi_a5-pic-5250787426742659808-152x114.jpeg

2018 Audi A5 2.0T quattro Premium Cabriolet AWD Used Cars in Westwood, MA 02090

Good Deal
$2,132 BELOW
CarGurus IMV of $41,032

Price: $38,900

Mileage: 12,162

Location: Westwood, MA 02090

Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Glacier White Metallic/black Roof Description: Used 2018 Audi A5 2.0T quattro Premium Cabriolet AWD for sale - $38,900, 12,162 miles with Leather Seats, Backup Camera, Alloy Wheels, Convenience Package
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2018 Audi Q5 2.0T quattro Premium AWD Used Cars in Westwood, MA 02090

Good Deal
$2,504 BELOW
CarGurus IMV of $31,404

Price: $28,900

Mileage: 17,454

Location: Westwood, MA 02090

Average time on market: 36 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 7-Speed Automatic Color: Navarra Blue Metallic Description: Used 2018 Audi Q5 2.0T quattro Premium AWD for sale - $28,900, 17,454 miles with Leather Seats, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/11/02/30/2018_audi_q3-pic-6386396593345198212-152x114.jpeg

2018 Audi Q3 2.0T quattro Premium Plus AWD Used Cars in Westwood, MA 02090

Good Deal
$1,565 BELOW
CarGurus IMV of $32,465

Price: $30,900

Mileage: 12,620

Location: Westwood, MA 02090

Average time on market: 29 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Utopia Blue Metallic Description: Used 2018 Audi Q3 2.0T quattro Premium Plus AWD for sale - $30,900, 12,620 miles with Sport Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Backup Camera, Premium Plus Package, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/12/02/32/2019_audi_q7-pic-18050206932209892-152x114.jpeg

2019 Audi Q7 2.0T quattro Premium Plus AWD Used Cars in Westwood, MA 02090

Good Deal
$2,236 BELOW
CarGurus IMV of $50,234

Price: $47,998

Mileage: 9,463

Location: Westwood, MA 02090

Average time on market: 28 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Orca Black Metallic Description: Used 2019 Audi Q7 2.0T quattro Premium Plus AWD for sale - $47,998, 9,463 miles with LE Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Backup Camera, Premium Plus Package, Premium Package, Convenience Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/01/03/40/2016_gmc_yukon-pic-1385097626697814311-152x114.jpeg

2016 GMC Yukon Denali 4WD Used Cars in Westwood, MA 02090

Good Deal
$2,167 BELOW
CarGurus IMV of $49,165

Price: $46,998

Mileage: 21,920

Location: Westwood, MA 02090

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Iridium Metallic Description: Used 2016 GMC Yukon Denali 4WD for sale - $46,998, 21,920 miles with Sunroof/Moonroof, Navigation System, DVD Entertainment System, Suspension Package, Preferred Package, Memory Package, Backup Camera, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/05/11/07/2014_lexus_es_350-pic-6161457704911928631-152x114.jpeg

2014 Lexus ES 350 FWD Used Cars in Westwood, MA 02090

Good Deal
$1,327 BELOW
CarGurus IMV of $19,325

Price: $17,998

Mileage: 54,024

Location: Westwood, MA 02090

Average time on market: 25 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 6-Speed Automatic Color: Silver Lining Metallic Description: Used 2014 Lexus ES 350 FWD for sale - $17,998, 54,024 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/19/19/39/2017_jeep_grand_cherokee-pic-8318006619535329497-152x114.jpeg

2017 Jeep Grand Cherokee Overland 4WD Used Cars in Westwood, MA 02090

Good Deal
$1,359 BELOW
CarGurus IMV of $31,357

Price: $29,998

Mileage: 42,180

Location: Westwood, MA 02090

Average time on market: 31 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 8-Speed Automatic Color: Granite Crystal Metallic Clearcoat Description: Used 2017 Jeep Grand Cherokee Overland 4WD for sale - $29,998, 42,180 miles with Leather Seats, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Alloy Wheels, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/08/23/21/35/2019_audi_a6-pic-6359208244271959651-152x114.jpeg

2019 Audi A6 3.0T quattro Premium Plus Sedan AWD Used Cars in Westwood, MA 02090

Good Deal
$2,647 BELOW
CarGurus IMV of $51,547

Price: $48,900

Mileage: 10,257

Location: Westwood, MA 02090

Average time on market: 47 days Certified Pre-Owned: Yes Transmission: 7-Speed Automatic Color: Glacier White Metallic Description: Used 2019 Audi A6 3.0T quattro Premium Plus Sedan AWD for sale - $48,900, 10,257 miles with Sport Package, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Navigation System, Backup Camera, Premium Plus Package, Premium Package, Climate Package, Convenience Package
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Oct 6, 2019
Pretty horrible experience. They responded via text and I asked a couple questions regarding the vehicle and no response. I contacted them again via telephone and they provided information but were not very helpful outside of that. Bad experience due to horrible customer service.
Response from current dealership:
Wahid- We work hard to provide great customer service and I'm sorry to hear we let you down. I would like to talk to you to see how I can help and make sure you have the information you were hoping for. Would you please give me a call at your convenience? Thank you, Brad Levin - General Sales Manager - (781) 234-2024
Oct 3, 2019
Guru1WWW4
Audi Westwood of the best dealers they were helpful and everything went very fast and simple
Response from current dealership:
What wonderful feedback, Sahm! We are so glad that you enjoyed your experience with us at Audi Westwood.
Sep 22, 2019
Professional dealership
Response from current dealership:
Gary, thank you for your review. We really appreciate it and hope you will visit us again soon! - The Audi Westwood Team
Sep 20, 2019
Contacted quickly and helpful.
Response from current dealership:
Thanks for the excellent review Ralph!
Sep 17, 2019
Srossetti
The dealership reached out to very quickly. They responded to my emails in a timely manner and I ended up purchasing the vehicle. This was by the far the lease pressure I felt at any dealership. Maybe it was because I bought a Subaru at an Audi dealer or maybe its just because they're great.
Response from current dealership:
Hi Samuel - It makes our day to hear that you had a pressure-free car-leasing experience at Audi Westwood! Thank you so much for the rave review. We are grateful for your business and hope that you are loving your new ride. Have a wonderful day!
Sep 15, 2019
Johnnyf99
Working with Kevin and David was great. They were patient and willing to listen.
Response from current dealership:
John, thank you for your business and your kind review! Your kind words about Kevin and David are wonderful to read and we are happy you received excellent customer service from them. Hope to see you again soon! The Audi Westwood Team.
Sep 12, 2019
Met gen ska mgr Good meeting
Response from current dealership:
We can’t thank you enough for your support of Audi Westwood. Thank you so much, Fred!
Sep 8, 2019
Noelle Tonelli
Waited too long before someone came out to help me. Made a ridiculously low offer on my trade in (more than $2500 less than other dealers.)
Response from current dealership:
Noelle - I'm sorry to hear that you didn't have a five-star experience with us. I'm going to pass your review along to my team so we can address these concerns. I would be happy to discuss your trade-in with you further, if you're still interested, to see if we can make a deal. Don't hesitate to give me a call. Thank you, Rob Kelleher - Sales Manager - (781) 234-2035
Aug 19, 2019
CJL978
The customer service is awful! We contacted Audi Westwood to schedule a test drive. We contacted them once they opened for business the morning of our appointment to learn if the vehicle was still available. Sales Representative Pat assured us that no one else was scheduled to look at the vehicle, thus he did not want to take our deposit to hold the vehicle until we arrived. We drove for over an hour to view their vehicle, only to learn upon arrival that it was "placed on hold" for another customer who is negotiating a purchase. We are well aware of the murky the waters of used car shopping. The only relief granted comes at the hands of customer service. To which, here, is wanting. Customers beware. If one cannot take their word on simple matters, then how comfortably can we accept their word on greater things like the safety and reliability of their vehicles? Good luck.
Response from current dealership:
Carlos - We pride ourselves on our customer service so this is very disappointing to read. It sounds like there must have been a miscommunication on our end and I sincerely apologize for the inconvenience this caused you. I'm going to pass this feedback along to my team so we can review it. If you would like to discuss anything further, please give me a call. Thank you, Rob Kelleher - Sales Manager - (781) 234-2035
Aug 13, 2019
Good customer service # one
Response from current dealership:
Thank you Veronica. We look forward to seeing you again at Audi Westwood!
May 21, 2019
Kudos to the team!
Response from current dealership:
Thank you Melissa! We are grateful to have you as a customer at Audi Westwood!
Apr 29, 2019
Mizunoman
Great dealer. Very helpful.
Response from current dealership:
Thank you for reviewing Audi Westwood! It was so kind for you to share your experience, Jason.
Apr 17, 2019
GuruVRY3V
Very satisfied
Response from current dealership:
Thank you for the great review of Audi Westwood, Robert!
Apr 13, 2019
GuruLCYWP
They reached out to me promptly and where very helpful and courteous.
Response from current dealership:
We love seeing 5 star reviews, thanks Malcolm!
Apr 5, 2019
CarFan88
The dealer was quick to respond to my inquiry and the listing was accurate. The car was clean and ready for my test drive. Staff was friendly but juggling many customers so the process took some time. Overall impression was positive.
Response from current dealership:
Thank you for sharing your positive experience with Audi Westwood, Jason! Enjoy your new ride!
Apr 4, 2019
GuruW8ZMS
I spoke to two sales people and gave them a price for vehicle I want to at. They called back after speaking with sales manage and offered a $ 250 deduction for friends & family relationship. I said thank you and moved on. The next day they lowered the price of the vehicle $1,000.00. But, because of their attitude I purchased identical vehicle from another dealer.
4 people found this review helpful.
Mar 27, 2019
I purchased a used vehicle from out of state. Prime Audi Westwood has made the process seamless and enjoyable.
Response from current dealership:
Hi John - It's wonderful to hear that your cay-buying process went smoothly! Thanks for choosing Audi Westwood for your new vehicle.
Jan 30, 2019
GuruBF22Y
Very good service
Jan 27, 2019
Super friendly and accommodating
Jan 12, 2019
The vehicle was already sold, but when their deal fell through they contacted me right away!
Jan 7, 2019
Responsive. Professional. Honest.
Dec 18, 2018
biggiepoppie
excellent dealership. excellent service by saleman roberto who also made himself available to assist after the purchase. 5-Stars. -See Roberto
Nov 17, 2018
Very happy with service and vehicle!
Oct 28, 2018
Good to work with and met my expectations!
Oct 14, 2018
GuruVWN3Q
Responded well, supplied information and pics, I asked for, great job. Would of been the buyer but got caught up in the recent hurricane .
Sep 3, 2018
I contacted their internet department to get a price on an A4 6spd they had in stock. I got a price from the associate and agreed to leave a deposit for the car. He said no one was there to take deposit so he would call first thing in the morning. No call. I call and get a different guy who says he can help me. I tell him the same thing, I would like to lease the car at the price given. He says he needs to contact manager because the price I was given was for purchase only. Leasing is done at full MSRP. I advised it was not done that way. He will call me right back. No call back. I call them a couple of hours later to check and he says, he was still waiting for a manager to get back to him! This on a car I want to leave a deposit on! I receive a call 30 mins later by a manager stating they just sold the car. I explained to him what happened and he really didn’t care.
3 people found this review helpful.
Aug 19, 2018
They were very responsive. But once I notified them I’d bought a car elsewhere I’ve continued getting numerous messages I wish I could stop. So: responsive, but too much so.
2 people found this review helpful.
Jul 27, 2018
GuruTCGCQ
Contacted me right away and was very helpful
Jun 29, 2018
Excellent.
May 27, 2018
js131
Good follow up
May 15, 2018
Everyone at the dealership was great to work with. Everything was transparent and as promised. Made the car buying experience pleasant. Love my new Q7. Thanks guys!
1 people found this review helpful.
Apr 29, 2018
Very helpful and not pushy. I would gobthete again
Apr 25, 2018
The entire process was efficient, businesslike, and transparent. They were pleasant and valued my time. I would return here .
Apr 20, 2018
They were very responsive and easy to deal with.
Apr 11, 2018
Nice
Apr 2, 2018
Audi Westwood was very helpful. The salesperson was easy to work with.
Mar 26, 2018
Followed up quickly and professionally.
Mar 15, 2018
Easy to deal with.
Mar 5, 2018
The day after I spoke with them I was ready for the 3-hour drive to the dealer. Fortunately, I called them before I left, only to discover that the car was sold the night before. Fine, but somebody should have contacted me promptly to avoid my inconvenience.
1 people found this review helpful.
Mar 2, 2018
nhmountains
Didn't seem very interested in making a sale. One of the salespeople TEXTED repeatedly, no matter how many "hints" that I gave her that I needed to SPEAK to someone to find out level of equipment, etc. Bought my Audi that same day...from another dealer. Very disappointing.
1 people found this review helpful.
Feb 21, 2018
I have not had a chance to return the call back they have been great
Feb 15, 2018
Best Audi dealer around Boston so far!!! Amazing facilities and customer services. Sales person and managers are very friendly and helpful. They can also offer you an awesome deal! I did have fun when I came here, and it feels like I was a part of their staff! Highly recommended!
Feb 3, 2018
I received immediate response!
Jan 31, 2018
sportdiver
I have emailed with Alfred several times. He is wonderful and understanding. Current events have kept me from moving forward with this purchase and I am hopeful the car is still available when I can complete my local tasks to clear way for the purchase.
Nov 4, 2017
terrycayman
10
Responsive, professional, high end all around.
Read 36 old reviews
Jul 12, 2017
Prompt follow-up, did not purchase vehicle.
2 people found this review helpful.
May 31, 2017
They answered my emails promptly even though there is a six hour time difference.
Mar 27, 2017
Prime Audi dealership was amazing! Great customer service and response time. Sales staff was super professional and paid great detail and attention to us!
1 people found this review helpful.
Mar 9, 2017
Professional and attentive to my e mail inquiry, also follow up via phone call.
1 people found this review helpful.
Feb 28, 2017
had great time, very friendly, would have bought the truck if it had a sunroof.
1 people found this review helpful.
Jan 4, 2017
Good guys, were fair and pleasant to deal with.
1 people found this review helpful.
Jan 3, 2017
Great service - straight forward and respectful
0 people found this review helpful.
Dec 6, 2016
Great experience all around. Salesman Zhi was real good to deal with, very responsive to emails, answered all questions, very knowledgable! Highly recomend ghe dealership
1 people found this review helpful.
Nov 29, 2016
Fantastic experience from start to finish and a great deal on a 2014 Sequoia. Thank you Alfred.
1 people found this review helpful.
Nov 1, 2016
Very friendly. Salesman (Alfred) was happy to meet me in Needham in order for me to test drive the Audi, and then follow him back to the Westwood showroom. A bit complicated trying to consummate the deal because we live in Maine.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks so much for your review, Deb! We hope everything worked out!
Oct 12, 2016
dwgedd
Yes, I was contacted and received courteous assistance with my interest in their cars.
Response from current dealership:
Thank you for your review! We're glad to hear you were treated well. Hope you find your perfect vehicle!
Oct 7, 2016
Frogluck
The dealer contacted me and offered to work with me even though I live far away from them.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thanks so much for your review! Hope you found exactly what you were looking for!
Sep 26, 2016
Did not have ability to communicate well or chose not to communicate because of the questions I asked.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Ro, I am very sorry to hear you weren't able to find what you were looking for. If you would like, I can help you personally find the vehicle you are looking for. Please contact me directly so that I can provide you with an excellent buying experience. My direct line is (781)234-2035. I look forward to speaking with you.

Sincerely,
Rob Kelleher
Sales Manager
Audi Westwood
Sep 7, 2016
milanis
Exasperating to deal with someone that makes one error after another in representing the car, first by sending the wrong carfax, then by quoting the wrong vehicle which was discovered only after I was about to buy it.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for your feedback. I am sorry to hear about your experience and can assure you this is very atypical. I would like to work personally with you to help ensure you have a great buying experience. Please contact me directly at (781)234-2024. I look forward to doing everything I can to help.

Sincerely,
Bradley Levin
General Manager
Audi Westwood
Jul 12, 2016
It was a great experience dealing with Audi of Westwood. They made my experience a Pleasant one, the transaction was smooth, easy an hassle free.
Response from current dealership:
Thank you for your review, Richard! We're so glad to hear you had a great buying experience!
Jun 5, 2016
Responsive and engaging.
Response from current dealership:
Thank you for your review, Lisa. We hope you found your perfect vehicle!
May 25, 2016
Quick response not exactly what i was looking for. Followed up afterwards
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for your review. Thank you for working with us, we hope you find exactly what you're looking for!
May 5, 2016
Best buying experience ... Mike Lookner and his staff are incredibly knowledgeable and personable. We got to the bottom line fast and picked up the car within 12 hours.. Thanks again !!
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Jay, thank you so much for your review! We are glad to hear you had such a great experience with Mike and our team! Congrats on your new vehicle! We appreciate your business and look forward to helping you again in the future!
May 2, 2016
Great treatment. Not the right car for me - I need something else.
Response from current dealership:
Thank you for your review, Tim. Hope you find your perfect car!
May 1, 2016
Great experience, my sales associate (brand specialist) was Alfred. Polite, smart and respectful of my time and budget. The RS5 was a disappointment otherwise, great experience
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Hi Paul, thank you for your review! We're sorry you didn't like the RS5, however we hope you found your perfect car!
Apr 24, 2016
Good Experience called right Back
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
Thank you for your review, John. We appreciate your business.
Mar 20, 2016
Fast contact. But I decided not to follow up as the model Was not for me,
Response from current dealership:
Thanks for your review, Ed. Hope you found your perfect vehicle!
Jan 10, 2016
They are the Best Audi Dealer I have done business with!
Response from current dealership:
Robert, thank you so much for your review! We appreciate your business and hope you love your new Audi!
Dec 1, 2015
Great people just low inventory of the car I was looking for
Response from current dealership:
Hi Julie, thanks for your review. Sorry to hear about the low inventory of that particular vehicle. Hope you found what you were looking for!
Sep 26, 2015
Overall great dealer, did not buy their car, but very professional and fair.
Sep 4, 2015
Excellent
0 people found this review helpful.
Jun 23, 2015
Great experience at Porsche Westwood. Worked with Zach who was incredibly knowledgable about the brands and ran an efficient purchasing process. They even delivered the car to my home.
2 people found this review helpful.
Nov 21, 2014
Deal with Jeffrey. Very nice person to do business with
0 people found this review helpful.
Sep 1, 2014
Very helpful
0 people found this review helpful.
Jul 21, 2014
Contacted once by email and then dropped the ball. Purchased a car from a competing dealer who needed the sale.
1 people found this review helpful.
Jun 25, 2014
Called immediately, follow up was outstanding; however, I wanted to stick with a Mercedes instead.
1 people found this review helpful.
May 9, 2014
Great experience.......in and out with our new Jag
1 people found this review helpful.
Mar 12, 2014
Great service. Very upfront.
0 people found this review helpful.
Jan 13, 2013
Very knowledgable and professional.
0 people found this review helpful.
Aug 28, 2012
only interested in advertised price.
1 people found this review helpful.
Dec 24, 2011
All talk , too many people in charge of nothing, no knowledge of how to complete an out of state sale. Use caution!!!
1 people found this review helpful.

Other Nearby Dealers

Bald Hill Kia
1021 Bald Hill Rd Warwick, RI 02886
1 review
Porsche of Nashua - 135 listings
170 Main Dunstable Rd Nashua, NH 03060
30 reviews
Audi Norwell - 232 listings
59 Pond St Norwell, MA 02061
27 reviews
Porsche Norwell - 148 listings
75 Pond Street Norwell, MA 02061
41 reviews
Herb Chambers Porsche of Boston - 95 listings
1172 Commonwealth Ave Boston, MA 02134
30 reviews
Audi of Nashua - 392 listings
170 Main Dunstable Rd Nashua, NH 03060
118 reviews
Audi Shrewsbury - 333 listings
780 Boston Turnpike Shrewsbury, MA 01545
47 reviews
Audi Natick - 448 listings
549 Worcester Street Natick, MA 01760
67 reviews
Audi Peabody - 307 listings
252 Andover St Peabody, MA 01960
37 reviews
Audi Burlington - 357 listings
62 Cambridge St Rte. 3A Burlington, MA 01803
46 reviews
Mattie Imports, Inc. - 113 listings
80 William S Canning Blvd Fall River, MA 02721
16 reviews
Porsche Westwood - 133 listings
411 Providence Hwy Westwood, MA 02090
16 reviews
Herb Chambers Porsche of Burlington - 100 listings
62 Cambridge St Burlington, MA 01803
20 reviews
Audi Brookline - 242 listings
308 Boylston St Rte. 9 Brookline, MA 02445
34 reviews
Ira Subaru - 187 listings
97 Andover St Danvers, MA 01923
31 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,588 Great Deals out of 234,435 listings starting at $1,501
Used Ford F-250 Super Duty
712 Great Deals out of 44,475 listings starting at $1,250
Used Chevrolet Silverado 1500
2,994 Great Deals out of 180,608 listings starting at $200
Used Chevrolet Silverado 2500HD
557 Great Deals out of 36,129 listings starting at $2,000
Used Ram 1500
2,009 Great Deals out of 154,668 listings starting at $3,595
Used Ram 2500
377 Great Deals out of 40,291 listings starting at $7,400
Used Toyota RAV4
1,205 Great Deals out of 70,614 listings starting at $1,695
Used Nissan Rogue
1,297 Great Deals out of 77,626 listings starting at $1,900
Used Toyota Camry
1,100 Great Deals out of 72,333 listings starting at $1,295
Used Honda CR-V
1,253 Great Deals out of 94,964 listings starting at $1,950
Used Honda Civic
718 Great Deals out of 57,322 listings starting at $850
Used Toyota Corolla
972 Great Deals out of 63,861 listings starting at $1,500
Used Honda Accord
948 Great Deals out of 69,366 listings starting at $1,000
Used Ford Escape
1,772 Great Deals out of 80,222 listings starting at $999
Used Chevrolet Equinox
1,545 Great Deals out of 97,035 listings starting at $1,500