Alfa Cars LLC

81 Ross Ave
Manchester, NH 03103

Map & Directions

Sales: (603) 932-6632

Today 9:00 AM - 6:00 PM (Open Now)
Show business hours
to
to

Filter Results

listing

Price

- Loading...
Includes Listings Without Available Pricing

Financing

Mileage

- Loading...

Delivery

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Fuel Economy

- Loading...
()

Price Drops

Text Search


First
Loading...
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/11/03/15/2009_chevrolet_express_cargo-pic-5344597834136030067-152x114.jpeg

2009 Chevrolet Express Cargo 2500 RWD Used Cars in Manchester, NH 03103

Great Deal
$3,492 BELOW
CarGurus IMV of $5,191

Price: $1,699

Mileage: 262,911

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2009 Chevrolet Express Cargo 2500 RWD for sale - $1,699, 262,911 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/11/03/15/2007_ford_edge-pic-389625334805777044-152x114.jpeg

2007 Ford Edge SEL Plus AWD Used Cars in Manchester, NH 03103

Great Deal
$2,155 BELOW
CarGurus IMV of $6,154

Price: $3,999

Mileage: 154,191

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 19 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Gray Description: Used 2007 Ford Edge SEL Plus AWD for sale - $3,999, 154,191 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/08/03/22/2008_gmc_sierra_1500-pic-4162271760559852124-152x114.jpeg

2008 GMC Sierra 1500 Work Truck 4WD Used Cars in Manchester, NH 03103

Great Deal
$2,267 BELOW
CarGurus IMV of $9,766

Price: $7,499

Mileage: 132,170

Location: Manchester, NH 03103

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2008 GMC Sierra 1500 Work Truck 4WD for sale - $7,499, 132,170 miles
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2007 Mercury Mountaineer V8 Premier AWD Used Cars in Manchester, NH 03103

Great Deal
$2,439 BELOW
CarGurus IMV of $3,438

Price: $999

Mileage: 211,185

Location: Manchester, NH 03103

Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2007 Mercury Mountaineer V8 Premier AWD for sale - $999, 211,185 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/11/03/15/2009_chevrolet_silverado_1500-pic-6153017550981080963-152x114.jpeg

2009 Chevrolet Silverado 1500 LTZ Extended Cab 4WD Used Cars in Manchester, NH 03103

Good Deal
$2,226 BELOW
CarGurus IMV of $10,225

Price: $7,999

Mileage: 196,624

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 38 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2009 Chevrolet Silverado 1500 LTZ Extended Cab 4WD for sale - $7,999, 196,624 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/22/22/41/2008_ford_escape-pic-2513677235639869569-152x114.jpeg

2008 Ford Escape XLS FWD Used Cars in Manchester, NH 03103

Good Deal
$1,572 BELOW
CarGurus IMV of $5,421

Price: $3,849

Mileage: 108,158

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 10 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2008 Ford Escape XLS FWD for sale - $3,849, 108,158 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/01/04/38/2005_chrysler_300-pic-5784125545270124926-152x114.jpeg

2005 Chrysler 300 C RWD Used Cars in Manchester, NH 03103

Good Deal
$1,597 BELOW
CarGurus IMV of $4,596

Price: $2,999

Mileage: 159,800

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2005 Chrysler 300 C RWD for sale - $2,999, 159,800 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/02/05/09/2008_volkswagen_jetta-pic-8357822029532317222-152x114.jpeg

2008 Volkswagen Jetta SE Used Cars in Manchester, NH 03103

Good Deal
$1,272 BELOW
CarGurus IMV of $5,021

Price: $3,749

Mileage: 120,662

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 13 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Manual Color: Black Description: Used 2008 Volkswagen Jetta SE for sale - $3,749, 120,662 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/09/11/03/15/2010_ford_f-150-pic-7076771185282914866-152x114.jpeg

2010 Ford F-150 Used Cars in Manchester, NH 03103

Good Deal
$2,373 BELOW
CarGurus IMV of $10,372

Price: $7,999

Mileage: 157,497

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Blue Description: Used 2010 Ford F-150 for sale - $7,999, 157,497 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/12/04/38/2008_chevrolet_suburban-pic-6246300170568326508-152x114.jpeg

2008 Chevrolet Suburban 1500 LT 4WD Used Cars in Manchester, NH 03103

Good Deal
$1,733 BELOW
CarGurus IMV of $9,732

Price: $7,999

Mileage: 157,441

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 19 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Tan Description: Used 2008 Chevrolet Suburban 1500 LT 4WD for sale - $7,999, 157,441 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/08/03/22/2008_volvo_xc70-pic-2252509558420898792-152x114.jpeg

2008 Volvo XC70 3.2 Wagon Used Cars in Manchester, NH 03103

Good Deal
$1,041 BELOW
CarGurus IMV of $5,590

Price: $4,549

Mileage: 175,976

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 17 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Black Description: Used 2008 Volvo XC70 3.2 Wagon for sale - $4,549, 175,976 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/12/04/38/2008_jeep_liberty-pic-4978821918821346902-152x114.jpeg

2008 Jeep Liberty Sport 4WD Used Cars in Manchester, NH 03103

Good Deal
$1,022 BELOW
CarGurus IMV of $7,021

Price: $5,999

Mileage: 93,303

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 18 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Silver Description: Used 2008 Jeep Liberty Sport 4WD for sale - $5,999, 93,303 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/11/04/26/2006_volkswagen_beetle-pic-6427254586771274976-152x114.jpeg

2006 Volkswagen Beetle 2.5L Used Cars in Manchester, NH 03103

Good Deal
$734 BELOW
CarGurus IMV of $3,483

Price: $2,749

Mileage: 138,806

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 22 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: Yellow Description: Used 2006 Volkswagen Beetle 2.5L for sale - $2,749, 138,806 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/16/04/37/2009_chevrolet_silverado_1500-pic-7856492173216660368-152x114.jpeg

2009 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck Extended Cab RWD Used Cars in Manchester, NH 03103

Good Deal
$1,027 BELOW
CarGurus IMV of $9,026

Price: $7,999

Mileage: 149,824

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 12 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Automatic Color: White Description: Used 2009 Chevrolet Silverado 1500 Work Truck Extended Cab RWD for sale - $7,999, 149,824 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2019/10/12/04/38/2009_subaru_outback-pic-5176112068792977298-152x114.jpeg

2009 Subaru Outback 2.5i Used Cars in Manchester, NH 03103

Fair Deal
$1,010 BELOW
CarGurus IMV of $5,859

Price: $4,849

Mileage: 137,523

Location: Manchester, NH 03103

Average time on market: 16 days Certified Pre-Owned: No Transmission: Manual Description: Used 2009 Subaru Outback 2.5i for sale - $4,849, 137,523 miles
Please wait ...
Please wait ...

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Oct 3, 2019
Made an appointment to meet and check out the car the following day. And that day someone called and told me it was sold
Response from current dealership:
sorry you missed the vehicle that you were interested in ....sometimes the car you want to see today is a car that someone else saw yesterday and returns for it or someone just walks in and pays for it and drives it away....we are happy that our staff reached out and let you know that it was sold instead of letting you make the trip for nothing....we assume that they also may have offered you one of 200 other cars in our vast inventory and if there is something specific you would like let us know and we may be able to fill you needs....13 fresh vehicles just in yesterday and lots more coming .
 More ...
Oct 3, 2019
GuruHS2T9
Great experience wide selection of reasonably priced vehicles. Purchased 09 Nissan Armada needing a couple of cosmetics but mechanically sound and price reflected the former. Paid cash as is...no complaints...great customer service!
Response from current dealership:
thanks for the support j ....was a pleasure to deal with you...send us some biz and reach out anytime....thanks again
Sep 3, 2019
He was prompt, honest,and willing to go out of his way to send me pictures I requested of the undercarrage. Well appreciated.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
anytime !! .ALFANH.COM
Aug 21, 2019
Azera_3033
Very good trying to buy this truck
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....we will do what we can to make it happen !! alfanh.com
Aug 9, 2019
Very nice and helpful
Response from current dealership:
thanks for the positive review....we work hard are attending to customers needs and desires....reach out anytime we can help...603.217.2664
Jul 31, 2019
Very prompt replay and very responsive to questions on the car and purchase. Very helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....we work hard are attending to customers needs and desires....reach out anytime we can help...603.217.2664
Jul 23, 2019
JBPage
Alfa Cars quickly responded to my inquiry in a professional manner and I hope to do business with them in the future.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....we work hard are attending to customers needs and desires....reach out anytime we can help...603.217.2664
Jul 23, 2019
Excellent
Response from current dealership:
thanks for the positive review....we work hard are attending to customers needs and desires....reach out anytime we can help...603.217.2664
Jul 9, 2019
The response was prompt and the truck is a sweet deal I don’t want to miss!!
Response from current dealership:
thanks for the positive review....our pleasure to respond in a timely manner and address your inquiry....check back any time 603.217.2664
Jun 18, 2019
Excelente
Response from current dealership:
thanks for the positive review....our pleasure to respond in a timely manner and address your inquiry....check back any time 603.217.2664
Jun 13, 2019
Quick to respond I'm just too far away
Response from current dealership:
thanks for the positive review....we would ,however, appreciate a 5 star review as we had not moved our location and apparently were too far away even before your inquiry.....lol .....please upgrade to 5 star....thanks
Jun 4, 2019
GuruSS8QL
Everyone one I encountered was nice and helpful.
Response from current dealership:
nice and helpful is what customer service is all about.....would like to have a 5 star review if there was nothing that did not please you .....ty
May 22, 2019
KBowdridge
My husband went to look at one of the cars that we saw on the website. They had a bunch of pictures online, but failed to show the picture of the smashed up back of the truck. The same went with many of the other cars on the lot. They are not truthful with their advertising online. Another concern was that we ran the Carfax prior to going to look at it and it showed no accidents, so I don't know if it happened while it was in their possession or they just bought a car that someone was in an accident with and didn't report it.
3 people found this review helpful.
Response from current dealership:
sorry the 19 year old dodge durango and 200,000 mile tahoe you came to see did not meet your expectations ....please let us know which ones you are concerned about so we can correct the problem....sometimes prices that seem to good to be true can cause disappointment when a $6000 car that's advertised for $3000 has wear and tear .....10-20 year old cars will not be perfect but we try to be as transparent as possible when describing these old cars that may have one more life left in them....feel free to reach out at any point in person or phone or mail (603.217.2664-alfacars18@gmail.com) and we
 More ...
Apr 29, 2019
Easy to talk to & very informative about the truck I was looking at.
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
mike, thanks for the positive review and would like an opportunity to make it "5 Star".....reach out if there is anything we can do for you going forward....we have fresh inventory arriving daily and may be able to fill your needs for a vehicle if we haven't already ....ALFANH.COM or email ALFANH@COMCAST.NET 603.217.2664
Apr 19, 2019
Did not have a positive experience here. The car had a number of flaws the dealer didn’t bother telling us about: inoperable trunk lock barrel, inoperable driver’s side lock barrel, broken hood latch, inoperable gas door latch, and leaky trunk gasket. After purchase, when I couldn’t get the keys to work in the trunk or passenger door, the dealer just said dismissively, “No extra charge.” The car was marked “as is,” but not being able to open the gas cap door nearly left my daughter stranded, and not being able to open the hood without pliers is a safety issue they should have warned us about.
6 people found this review helpful.
Response from current dealership:
sorry to hear that you have some remorse on the purchase of your 15 year old car....during the viewing of this car we used pliers to pull hood cable for you several times to open the hood as you were aware of prior to purchase....we understand that the sales person showed you how to reach in the trunk to pull gas door release...so you were aware of this and chose to put your daughter in harm's way or just forgot to tell her......the keys that don't work in the trunk and lock were the same keys that didn't work as you were trying the locks before purchase ....???? ......you had concern for a sq
 More ...
Mar 21, 2019
Andrew Tuccio
Very helpful, great communication.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....our pleasure to respond in a timely manner and address your inquiry....check back any time 603.217.2664
Mar 12, 2019
Dealer got back to me.
4 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....our pleasure to respond in a timely manner and address your inquiry....check back any time 603.217.2664
Mar 9, 2019
They responded very fast.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....our pleasure to respond in a timely manner and address your inquiry....check back any time 603.217.2664
Mar 9, 2019
Getnewcar4240
Was very nice and helpful over the phone
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....our pleasure to respond in a timely manner and address your inquiry....check back any time 603.217.2664
Feb 28, 2019
Prompt reply, but the car I was inquiring had already been sold though they did not know that.
0 people found this review helpful.
Response from current dealership:
sorry you missed the car you were interested in....tax money is flowing and we are selling them faster than we can replace them....56 units in march so inventory is updated as quickly as humanly possible ....we have 15-20 additional units inbound and ALFANH.COM is current and updated several times a day...what most do not realize is that even if we update multiple times a day the feed to third parties like gurus only happens from the dealer server to them once a day overnight so a three star rating because of this is unfair but now that the process is clear hopefully you will reconsider your n
 More ...
Jan 22, 2019
GuruBR5Z4
Very helpful!
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....our pleasure to respond in a timely manner and address your inquiry....check back any time 603.217.2664
Dec 6, 2018
Test drove a vehicle. ABS and Check gauge lights were on. Ask him to fix them and then call us. He never called us back. Looked on the web two days later and they had raised the price $500.00! Would not recommend this dealer.
2 people found this review helpful.
Response from current dealership:
hi joe, thanks for the review...the car you mentioned did have an abs light fixed and price adjusted to cover the expense of repair. Our staff indicates that the contact info you provided was not good and we were unable to speak with you... we would be glad to work with you again if you would reach out to us in person 603.217.2664 thanks again for the opportunity
Nov 22, 2018
Yogihawthorne
Great people response was quick And very friendly
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....our pleasure to respond in a timely manner and address your inquiry....check back any time 603.217.2664
Nov 21, 2018
hanhang7
Response right away
1 people found this review helpful.
Response from current dealership:
thanks for the positive review....our pleasure to respond in a timely manner and address your inquiry....check back any time 603.217.2664

Other Nearby Dealers

Bonneville & Son Chrysler Dodge Jeep Ram - 80 listings
625 Hooksett Rd Manchester, NH 03104
1 review
MobilityWorks of Londonderry - 58 listings
54 Wentworth Avenue Londonderry, NH 03053
1 review
Chris Nacos Auto Sales - 53 listings
44 Manchester Rd. Derry, NH 03038
7 reviews
Real Deal Auto Sales - 21 listings
127 Elm St, Suite 1 Manchester, NH 03101
1 review
Miers Motorsports - 13 listings
1 Owens Court Hampstead, NH 03841
13 reviews
JR Auto Sales, LLC - 10 listings
370 Raymond Rd Candia, NH 03034
3 reviews
Greg's Auto Village - 10 listings
68 Rockingham Rd Windham, NH 03087
1 review
Majestic Motors - 9 listings
734 Daniel Webster Hwy Merrimack, NH 03054
3 reviews
Leavitt Brothers Auto Discount - 8 listings
1348 Hooksett Rd Hooksett, NH 03106
3 reviews
NH Motorworks, INC - 6 listings
5 Infinity Dr Raymond, NH 03077
5 reviews
GRS Auto Sales - 5 listings
4 Owens Court Hampstead, NH 03841
1 review
Exclusive Auto Sales & Service LLC - 5 listings
9 Rockingham Rd Windham, NH 03087
4 reviews
Quirk Volkswagen Manchester - 3 listings
1100 South Willow Street Manchester, NH 03103
3 reviews
Bob & Sons Automotive Incorporated
321 Kelley St Manchester, NH 03102
2 reviews
E & K Automotive
175 Rockingham Road Derry, NH 03038
3 reviews

Popular Used Cars

Used Ford F-150
3,721 Great Deals out of 236,204 listings starting at $750
Used Ford F-250 Super Duty
747 Great Deals out of 44,935 listings starting at $1,250
Used Chevrolet Silverado 1500
3,138 Great Deals out of 180,233 listings starting at $200
Used Chevrolet Silverado 2500HD
579 Great Deals out of 36,061 listings starting at $2,000
Used Ram 1500
2,071 Great Deals out of 155,929 listings starting at $3,595
Used Ram 2500
420 Great Deals out of 40,468 listings starting at $7,995
Used Toyota RAV4
1,290 Great Deals out of 70,751 listings starting at $1,695
Used Nissan Rogue
1,327 Great Deals out of 77,902 listings starting at $1,900
Used Toyota Camry
1,147 Great Deals out of 72,385 listings starting at $1,295
Used Honda CR-V
1,299 Great Deals out of 95,929 listings starting at $1,950
Used Honda Civic
755 Great Deals out of 57,859 listings starting at $850
Used Toyota Corolla
1,012 Great Deals out of 64,085 listings starting at $800
Used Honda Accord
1,020 Great Deals out of 69,756 listings starting at $1,000
Used Ford Escape
1,813 Great Deals out of 80,592 listings starting at $900
Used Chevrolet Equinox
1,633 Great Deals out of 97,383 listings starting at $1,500