360 Motorsports

275 Hopping Brook Rd
Holliston, MA 01746

Sales: (617) 935-0714

New Search

Filter Results

listing

Price

- Loading...

Mileage

- Loading...

Nationwide Shipping

(clear)

Make/Model/Trim

Loading...
Show all trims ↓ Show fewer trims ↑

Days on Market

- Loading...

Recent Listings

Vehicle History

Vehicle history data provided by Experian AutoCheck. This data, and any reliance on it, is subject to the AutoCheck Terms and Conditions and the CarGurus Terms of Use
Hide vehicles with:

Photos

Price Drops

Text Search


First Previous
Loading...
Next
Featured Listings
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/12/19/51/2008_chevrolet_cobalt-pic-8348251158118996534-152x114.jpeg

2008 Chevrolet Cobalt LT1 Used Cars in Holliston, MA 01746

Fair Deal
$657 BELOW
CarGurus IMV of $4,157

Price: $3,500

Mileage: 139,000

Location: Holliston, MA 01746

Average time on market: 14 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Manual Color: Gray Description: Used 2008 Chevrolet Cobalt LT1 for sale - $3,500, 139,000 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/18/19/54/2007_toyota_corolla-pic-4123363297093732696-152x114.jpeg

2007 Toyota Corolla CE Used Cars in Holliston, MA 01746

Fair Deal
$548 BELOW
CarGurus IMV of $4,543

Price: $3,995

Mileage: 153,000

Location: Holliston, MA 01746

Average time on market: 19 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Manual Color: Blue Description: Used 2007 Toyota Corolla CE for sale - $3,995, 153,000 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/29/07/28/1996_nissan_maxima-pic-3474290261891527057-152x114.jpeg

1996 Nissan Maxima SE Used Cars in Holliston, MA 01746

Price: $1,500

Mileage: 119,000

Location: Holliston, MA 01746

Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Black Description: Used 1996 Nissan Maxima SE for sale - $1,500, 119,000 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/04/07/09/2008_hyundai_accent-pic-777928085658418834-152x114.jpeg

2008 Hyundai Accent GS Used Cars in Holliston, MA 01746

Price: $2,000

Mileage: 171,000

Location: Holliston, MA 01746

Average time on market: 20 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 5-Speed Manual Color: White Description: Used 2008 Hyundai Accent GS for sale - $2,000, 171,000 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/10/18/07/09/2006_chevrolet_hhr-pic-3828204869560496739-152x114.jpeg

2006 Chevrolet HHR LS Used Cars in Holliston, MA 01746

Price: $3,995

Mileage: 106,000

Location: Holliston, MA 01746

Average time on market: 13 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Silver Description: Used 2006 Chevrolet HHR LS for sale - $3,995, 106,000 miles
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/09/20/07/05/2003_jeep_liberty-pic-509717696979783284-152x114.jpeg

2003 Jeep Liberty Limited 4WD Used Cars in Holliston, MA 01746

Price: $4,500

Mileage: 116,000

Location: Holliston, MA 01746

Average time on market: 12 days Certified Pre-Owned: No Transmission: 4-Speed Automatic Color: Black Description: Used 2003 Jeep Liberty Limited 4WD for sale - $4,500, 116,000 miles with Leather Seats
Please wait ...
All Listings
Please wait ...
Featured Listing
First Previous
Page # of #
Next

Filter your search criteria!

A large number of listings matched your criteria. You are seeing the top 2,000 listings.

All reviewers have been verified to have contacted this dealer – Learn More
Oct 7, 2017
GuruDKHMS
Car not as described, after a two hour drive to see this car it was a total waste of my time, An he didn’t even have the title. All the rubber was dry rotted door panel on driver side pops off a/c blows hot....the good, the tires an rims were nice, but the targa top not sealing. Has I stated a total waste of my time gas an a four hour round trip for a bait an switch. Buyers beware.
Is this review helpful? Yes | No

Response from 360 Motorsports:

I'm sorry that you were disappointed with the 1994 Corvette from Florida. The issues with the vehicles a/c we had agreed that I would fix it free of charge, and you were allowed to take the vehicle on the spot while I gathered the paperwork, so I feel this review is a bit harsh. However I'm sorry you were not pleased with my business and I hope you have better luck in the future. Sincerely, Jack.
Sep 21, 2017
Peter Bice
excellent product and communication
Is this review helpful? Yes | No
Aug 1, 2017
Jack nice person !
Is this review helpful? Yes | No
Jul 18, 2017
GuruQXRL
Responded very promptly with many photos. Only problem I had is they advertise the car has 64,000 miles when the odometer in the pictures suggests 164,000
Is this review helpful? Yes | No
May 24, 2017
Did not end up buying a car but Jack is great
Is this review helpful? Yes | No
Mar 8, 2017
Very great customer service
Is this review helpful? Yes | No
Feb 1, 2017
Had a test drive set up but dealer sold car 30 minutes before we arrived. He did call me to let me know. He was responsive to our needs and took my info and said he would look for something in my price range.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Jan 25, 2017
after repeated phone calls to see if the car was still available, 360 Motorsport did not return phone calls, It's now been ab out a week.since I was at their shop. Not very dependable.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Oct 16, 2016
Bought the Jeep from them. Honest and direct, I appreciated doing business with them.
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Sep 29, 2016
Jack responded promptly. Car was what I was looking for!
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Aug 8, 2016
This dealer was very quick to respond to my initial email so he/she gets 4 stars !
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Apr 11, 2016
Very honest and helpful. Someone you can do business with.
2 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Apr 9, 2016
Pleasure to work with and had a positive experience buying the car, would recommend this dealer.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Mar 24, 2016
Very good
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No
Feb 13, 2016
I wasn't 100% on the car itself but Jack was easy to work with
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Other Nearby Dealers

Metro West Auto - 29 listings
478 Hartford Ave Bellingham, MA 02019
4 reviews
Hometown Automotive - 23 listings
439 Washington St Holliston, MA 01746
2 reviews
Larin Auto - 22 listings
900 Pleasant St Norwood, MA 02062
1 review
Washington Motor Cars - 21 listings
824 Boston Providence Tpke Norwood, MA 02062
3 reviews
Motuzas Automotive - 19 listings
162 Milford St Upton, MA 01568
3 reviews
Ashland Auto Sales - 18 listings
14 Nickerson Road Ashland, MA 01721
6 reviews
Speed Auto Center - 17 listings
20 Beaver St Milford, MA 01757
4 reviews
Native Auto Sales - 16 listings
64 Milford St Mendon, MA 01756
1 review
South Bow Auto LLC - 14 listings
85 S Bow St Milford, MA 01757
1 review
Framingham Auto Services - 14 listings
1115 Worcester Rd Framingham, MA 01701
3 reviews
Perry's Auto Sales & Service, Inc. - 10 listings
1702 Providence Rd Northbridge, MA 01534
7 reviews
Supa Sales & Service - 9 listings
1900 Main St Walpole, MA 02081
2 reviews
Sam's Auto Center - 9 listings
10 Taunton St. Plainville, MA 02762
2 reviews
Exxcel Auto Sales - 7 listings
119 Pond St Ashland, MA 01721
3 reviews
Framingham Motor Sales - 1 listing
635 Waverly ST Framingham, MA 01702
1 review

Popular Used Cars

Used Ford F-150
2,578 Great Deals out of 197,071 listings starting at $1,300
Used Ford F-250 Super Duty
324 Great Deals out of 45,598 listings starting at $1,700
Used Chevrolet Silverado 1500
2,261 Great Deals out of 169,081 listings starting at $1,000
Used Chevrolet Silverado 2500HD
329 Great Deals out of 30,480 listings starting at $3,500
Used Ram 1500
1,016 Great Deals out of 110,603 listings starting at $6,700
Used Ram 2500
151 Great Deals out of 31,746 listings starting at $6,680
Used Toyota Camry
937 Great Deals out of 81,451 listings starting at $1,395
Used Toyota Corolla
794 Great Deals out of 54,507 listings starting at $1,200
Used Honda Civic
763 Great Deals out of 69,788 listings starting at $1,499
Used Honda CR-V
786 Great Deals out of 56,783 listings starting at $1,750
Used Toyota RAV4
724 Great Deals out of 46,294 listings starting at $1,195
Used Honda Accord
1,041 Great Deals out of 58,766 listings starting at $1,099
Used Nissan Rogue
633 Great Deals out of 69,671 listings starting at $2,499
Used Nissan Altima
1,002 Great Deals out of 78,292 listings starting at $1,000
Used Ford Escape
1,060 Great Deals out of 94,797 listings starting at $1,200