Service hours are not available at this time. Please check back later!
Carson City Hyundai
About Us
Carson City Hyundai is a locally owned Hyundai Dealership with a full service department since 2018. We strive to offer some of the best price on both new and used vehicles. Located in Carson City, Nevada, we are a short 30 min drive from Reno/Sparks. Browse our inventory today and start saving! Lower sales tax in Carson City as well!
-
Today 10:00 AM - 5:00 PM (Closed now)
-
3659 S Carson St
Carson City, NV 89701
Our Amenities
- Amenities coming soon!
Media
Service Info
Service Hours
Dealer Reviews
All reviews are verified visits to the dealer. –
Learn More
My experience at Carson city Hyundai was easy going and time efficient.
I had a great experience purchasing my vehicle. My sales consultant was Val Clark. She is super friendly and not atcall pushy as I've experienced at other dealerships.
Bret Riggs whom is the general sales manager, was also super helpful and supportive.
I had a ding on my credit report and the finance manager Jeffery helped to find me an interest rate I was very happy with.
I highly recommend this quaint and family like atmosphere dealership to anyone who wants great service and friendly faces. .
Dec 30, 2025
Got preprogrammed generic responses until I told them how I felt, then they suddenly actually responded. Was so turned off I chose not to visit their dealership
Sep 7, 2025
Great experience! I ended up buying this car.
Jun 14, 2024
The sales people were helpful
Jun 14, 2024
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to post your review Jeff. We appreciate the business :)
Show older dealer reviews 24
Great experience and easiest car buying experience I’ve had (which we all know can be painful)
Jeff Cowan was awesome on showing the car and getting me in and out of there in under an hour!
We came from out of state and Nate kept in contact, had everything ready when we got there. Was passed off to Jeff and it was the smoothest transition and couldn’t be happier.
Highly highly recommend this place for your next purchase.
Jun 14, 2024
Response from current dealership:
Thank you so much for the wonderful review! We are happy you're happy, and look forward to serving you in the foreseeable future!
They did a bait and switch. Had the price at $33k then raised it to nearly $42k. I would not buy from them
Sep 29, 2023
Response from current dealership:
Hi Patrick. I personally responded to your inquiry regarding the 2024 Santa Cruz XRT we had listed online. You inquired to confirm both price and availability in which I replied via email as you were located in Granite Bay, CA. Unfortunately the price was entered incorrectly by our business office on an entirely different model and was corrected asap. The correct price I replied to you was at MSRP (no markup). As far as bait and switch, if you even understand the meaning of that, we did not in anyway. You never even stepped foot into our dealership. I apologized for the inconvenienc
More ...
Sep 29, 2023
Response from current dealership:
Hi Thomas, and thank you for leaving us a 5 star review! We greatly appreciate you giving us the opportunity to earn your business, and are ecstatic you are pleased with your experience at Carson City Hyundai!
Was told I'd have to pay $600 for tire sealant that
the previous owner paid for to be put into the
tires... After asking about it, I was told to keep
looking...they did eventually proceed to take it
off. Then they added $400 for documentation
fees. Documentation, they said, would take 15
minutes or less. After posting review the
dealership threatened me about my review....
Jun 30, 2023
Response from current dealership:
Thank you for taking the time to publish your review of our dealership, although its highly misleading and omitting important facts.
You inquired several times about a G80 AWD we have for sale on CarGurus, demanding unreasonable discounts which we explained in detail as to why the vehicle is priced as such.
(Currently the best priced G80 3.5T Prestige PKG AWD on CarGurus).
After spending a number of hours comparing vehicles in your area (Florida) to ours (Nevada), and discovering the G80's you were comparing to ours had far less options (No Prestige PKG), powertrains (2.5 4 cylinder
More ...
You inquired several times about a G80 AWD we have for sale on CarGurus, demanding unreasonable discounts which we explained in detail as to why the vehicle is priced as such.
(Currently the best priced G80 3.5T Prestige PKG AWD on CarGurus).
After spending a number of hours comparing vehicles in your area (Florida) to ours (Nevada), and discovering the G80's you were comparing to ours had far less options (No Prestige PKG), powertrains (2.5 4 cylinder
Jun 13, 2023
Had to contact dealer several times to get the
total price. Was just told, 'when are you coming
in & what's your phone number?'. Unfortunately
the car is priced almost $10,000 over what
websites appraise the car to be.... I'm essence, I
will not be buying a car from them.
Jun 13, 2023
Response from current dealership:
Hello Neba, and thank you for posting your concerns regarding the 2021 G80 you inquired about listed on CarGurus. There are many factors when it comes to a vehicles value, and though some models may seem to be the same on the outside cosmetically, the actual options and features of these vehicles vary with trim levels, & powertrain/drivetrain options etc. That being said I have reached out to you personally to resolve your concerns with the pricing of the vehicle (Which at the time of your inquiry was priced as a higher fair deal on CarGurus). Again, I apologize for any frustrations you
More ...
Aug 19, 2021
The most amazing experience! We live in CA and bought our car from Carson City Hyundai because the Hyundai we wanted was completely sold out in CA. They were so helpful and so accommodating, I can’t say enough good things about their staff. We were able to get the exact car we wanted for a very good price (no COVID price gouging here) and they even delivered it to our house the same day we purchased it. If you need a car call them first!
Aug 18, 2021
Answered all my questions and in a timely professional manner.
Aug 28, 2020
Loved the car but the Sales Manager and
General Manager were rude and
unprofessional. Gave me faulty warranty
information. Took no interest in making it a
positive customer experience.
This was the best experience I have ever had in buying a vehicle. All the people there were fantastic. They answered all my questions and were straight forward with me. Nothing about this dealer was intimidating or unpleasant. They are all great to work with in the process. I will definitely buy another vehicle from them in the future.
Thanks for the great service Carson City Hundai.
Keith
May 16, 2020
They don't honor their price which was advertise for weeks and once you finally talk with the dealer their response,it was a wrong price and change the ads.dishonest and waste of time.should be remove from this site.
May 27, 2020
Response from current dealership:
j sorry the price was listed on Car Gurus' incorrectly. While technology works well most of the time, sometimes there are uncontrollable glitches. I apologize for the inconvenience.
Mar 17, 2020
Dealer reps called me immediately. Sent texts to say hello and looking forward to meeting me. Because of severe weather conditions, I had to change my appointment. They were very accommodating to the schedule change.
Jun 23, 2019
I am from out of state and was interested in a Mustang for sale at this dealership. I spoke with Jeffrey and he was
very helpful, going out of his way to answer questions, look into the vehicle history, and follow up with all inquiries I
had. I also spoke with Gabby and she was helpful with arranging me to come and test drive. Although I was able to
purchase my new car closer to home with a competitive price, I wanted to reach out and thank them for their
outstanding service and friendly sales help. Keep up the good personable spirit and dedication! Strong work ethics
are appreciated!
Dec 28, 2018
The person that contacted me said she would meet me at 11am. We arrived on time, but Donna never showed up. We were told she “went to the store.” But she never came back. Rodney ended up helping us. Although he was very kind and knowledgeable, once we got into the office, there was no room to negotiate. There was no mention of financing or rebates that have been offered at other Hyundai dealerships. When we discussed other vehicles we were considering ( GMC Terrain w/ 2.0 Turbo ) they told us that must be a mistake because they e never heard of them. Well, news flash...we bought a 2019 GMC Terrain with a 2.0 liter turbo, GAS engine instead of the Hyundai. If they had been less condescending and offered some info on the rebates, we prob would have driven away with that 2018 Hyundai.
I am giving 2 stars because Rodney was such a nice guy.
Mar 21, 2018
Friendly, helpful
Dec 13, 2017
nice to deal with.
Nov 13, 2017
left an e_mail with (that is how I wanted them to get ahold of me) in 24 hours.
Aug 28, 2017
I saw a vehicle on the internet, I request some info and a sale's person reached out to see if this vehicle was the right one......
Jul 30, 2017
Great experience buying car
