New 2016 / 2017 Toyota Corolla For Sale Near Philadelphia, PA

Front-quarter view.

Filter Results

listings
2014 Toyota Corolla LE Review
by mcharvin

Fuel-efficient, dependable car!

Amazing fuel efficiency and drives great! The CVT transmission is so quiet! The car is stylish and is a pleasure to drive. Best car I've ever had! I recommend this car to anyone looking for a family or single person car! It's roomy and comes with lots of extras!

This model has incentives available - save $2,000 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Toyota Corolla. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Toyota Corolla at Team Toyota of Princeton

96Exact Matches
Price Range $18,944

Team Toyota of Princeton

Lawrenceville, NJ (33 miles)
22 reviews

Latest Team Toyota of Princeton User Review

Jun 1, 2017
I did visited this dealership and I felt the salesperson was a little "pushy", once I test drove the vehicle. When driving the vehicle, at a slightly high speed, I noticed a lot of "noise" coming from the front of the vehicle. The salesperson mentioned maybe it was coming from the "tires"...NOT. When I drove in the "residential" community, at a very low speed, I heard the same nice coming from the front of the vehicle. The salesperson said he would find out from their service department and would get back to me. The salesperson informed me it was the serpentine belt, and it was "fixed"....however, I was not informed exactly "how it was fixed". Since I did not give the salesperson my phone number, I gave him my email address (I received SO much email....on a daily basis. I decided to continue my search for a vehicle at other dealerships.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Team Toyota of Princeton

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/12/11/29/2017_toyota_corolla-pic-660386510229919303-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Lawrenceville, NJ 08648

Price: $18,944

Location: Lawrenceville, NJ 08648

Average time on market: 35 days Color: White Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $18,944 with Bluetooth, Steel Wheels, Backup Camera, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/22/15/00/2017_toyota_corolla-pic-7029791118194407594-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Lawrenceville, NJ 08648

Price: Negotiable

Location: Lawrenceville, NJ 08648

Average time on market: 35 days Color: Silver Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/24/11/31/2017_toyota_corolla-pic-6207304374098345007-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla SE Used Cars in Lawrenceville, NJ 08648

Price: Negotiable

Location: Lawrenceville, NJ 08648

Average time on market: 53 days Color: Gray Description: New 2017 Toyota Corolla SE for sale with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Adaptive Cruise Control

New Toyota Corolla at Conicelli Toyota of Conshohocken

93Exact Matches
Price Range Unknown

Conicelli Toyota of Conshohocken

Conshohocken, PA (12 miles)
32 reviews

Latest Conicelli Toyota of Conshohocken User Review

May 7, 2017
Matt was great to deal with at the Toyota lot. The family and I couldn't be happier with our new fun car! Azi also did a great job getting us in and out of signing.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Conicelli Toyota of Conshohocken

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/23/11/40/2017_toyota_corolla-pic-4213581676163352955-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla SE Used Cars in Conshohocken, PA 19428

Price: Negotiable

Location: Conshohocken, PA 19428

Average time on market: 53 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: White Description: New 2017 Toyota Corolla SE for sale with Bluetooth, Adaptive Cruise Control, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/23/11/34/2017_toyota_corolla-pic-3783921343927295621-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla SE Used Cars in Conshohocken, PA 19428

Price: Negotiable

Location: Conshohocken, PA 19428

Average time on market: 53 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Red Description: New 2017 Toyota Corolla SE for sale with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/23/11/40/2017_toyota_corolla-pic-4213581676163352955-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla SE Used Cars in Conshohocken, PA 19428

Price: Negotiable

Location: Conshohocken, PA 19428

Average time on market: 53 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: White Description: New 2017 Toyota Corolla SE for sale with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Adaptive Cruise Control

New Toyota Corolla at Holman Toyota

84Exact Matches
Price Range $19,609 - $24,719

Holman Toyota

Mount Laurel, NJ (12 miles)
16 reviews

Latest Holman Toyota User Review

May 29, 2017
We had a great experience here after some discouraging incidents at other Toyota dealers. David Rebstock was incredibly thorough, responsive, and helpful. I highly recommend them and will come here first for future car purchases.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Holman Toyota

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/09/12/35/2017_toyota_corolla-pic-1609282366189854770-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Mount Laurel, NJ 08054

Price: $19,609

Location: Mount Laurel, NJ 08054

Average time on market: 34 days Color: Gray Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale - $19,609 with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/24/12/01/2017_toyota_corolla-pic-6458751532821231624-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Mount Laurel, NJ 08054

Price: $19,947

Location: Mount Laurel, NJ 08054

Average time on market: 34 days Color: White Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale - $19,947 with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/01/11/04/2017_toyota_corolla-pic-577774261707466522-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Mount Laurel, NJ 08054

Price: $19,952

Location: Mount Laurel, NJ 08054

Average time on market: 34 days Color: Black Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale - $19,952 with Bluetooth, Steel Wheels, Backup Camera, Adaptive Cruise Control

New Toyota Corolla at Conicelli Toyota Springfield

77Exact Matches
Price Range Unknown

Conicelli Toyota Springfield

Springfield, PA (9 miles)
5 reviews

Latest Conicelli Toyota Springfield User Review

Nov 27, 2016
I did not buy because the vehicle I was looking at sold before I could do anything. However, the dealer had great follow up.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Conicelli Toyota Springfield

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/01/13/04/2017_toyota_corolla-pic-4157257078004010763-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla SE Used Cars in Springfield, PA 19064

Price: Negotiable

Location: Springfield, PA 19064

Average time on market: 53 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2017 Toyota Corolla SE for sale with Bluetooth, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/24/11/31/2017_toyota_corolla-pic-6207304374098345007-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla SE Used Cars in Springfield, PA 19064

Price: Negotiable

Location: Springfield, PA 19064

Average time on market: 53 days Color: Gray Description: New 2017 Toyota Corolla SE for sale with Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/23/11/34/2017_toyota_corolla-pic-3783921343927295621-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla SE Used Cars in Springfield, PA 19064

Price: Negotiable

Location: Springfield, PA 19064

Average time on market: 53 days Color: Red Description: New 2017 Toyota Corolla SE for sale with Adaptive Cruise Control, Backup Camera, Aluminum Wheels

New Toyota Corolla at Toyota of Runnemede

68Exact Matches
Price Range $19,589 - $24,442

Toyota of Runnemede

Runnemede, NJ (9 miles)
17 reviews

Latest Toyota of Runnemede User Review

Feb 7, 2017
Perfect. Wonderful.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Toyota of Runnemede:

John,
Thank you for your five star review! I am so happy to hear that you had a wonderful experience with us and that you would describe it as "perfect!" This is always our goal! Thank you for choosing Toyota of Runnemede and we look forward to seeing you again in the future!
Best,
Lou Hernadez, GM

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Toyota of Runnemede

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/18/11/38/2017_toyota_corolla-pic-6919858074075716176-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla Used Cars in Runnemede, NJ 08078

Price: $19,589

Location: Runnemede, NJ 08078

Average time on market: 40 days Color: Silver Description: New 2017 Toyota Corolla for sale - $19,589 with Steel Wheels, Bluetooth, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/15/11/28/2017_toyota_corolla-pic-3834292588593015813-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla Used Cars in Runnemede, NJ 08078

Price: $19,589

Location: Runnemede, NJ 08078

Average time on market: 40 days Color: Black Description: New 2017 Toyota Corolla for sale - $19,589 with Steel Wheels, Bluetooth, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/15/11/28/2017_toyota_corolla-pic-6184716278232090448-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla Used Cars in Runnemede, NJ 08078

Price: $19,589

Location: Runnemede, NJ 08078

Average time on market: 40 days Color: Black Description: New 2017 Toyota Corolla for sale - $19,589 with Steel Wheels, Bluetooth, Adaptive Cruise Control

New Toyota Corolla at Sloane Toyota of Philadelphia

66Exact Matches
Price Range $19,614 - $24,801

Sloane Toyota of Philadelphia

Philadelphia, PA (9 miles)
9 reviews

Latest Sloane Toyota of Philadelphia User Review

Jun 20, 2017
excellent and very professional service
Is this review helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Sloane Toyota of Philadelphia

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/28/15/41/2017_toyota_corolla-pic-4180583626646041896-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Philadelphia, PA 19111

Price: $19,614

Location: Philadelphia, PA 19111

Average time on market: 34 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Super White Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale - $19,614
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/09/13/30/2017_toyota_corolla-pic-6653902553896600676-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Philadelphia, PA 19111

Price: $19,614

Location: Philadelphia, PA 19111

Average time on market: 34 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Black Sand Pearl Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale - $19,614
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Philadelphia, PA 19111

Price: $19,818

Location: Philadelphia, PA 19111

Average time on market: 34 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Classic Silver Metallic Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale - $19,818

New Toyota Corolla at Del Toyota

63Exact Matches
Price Range Unknown

Del Toyota

Thorndale, PA (32 miles)
31 reviews

Latest Del Toyota User Review

Jun 22, 2017
Initially very responsive. Stopped responding when i asked if i could send a mechanic to inspect the car.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Del Toyota

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/08/11/42/2017_toyota_corolla-pic-933286748343603905-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla SE Used Cars in Thorndale, PA 19372

Price: Negotiable

Location: Thorndale, PA 19372

Average time on market: 53 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: White Description: New 2017 Toyota Corolla SE for sale with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Remote Start, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/08/13/05/2017_toyota_corolla-pic-4659256622401963497-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla SE Used Cars in Thorndale, PA 19372

Price: Negotiable

Location: Thorndale, PA 19372

Average time on market: 53 days Color: White Description: New 2017 Toyota Corolla SE for sale with Bluetooth, Adaptive Cruise Control, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/06/13/35/2017_toyota_corolla-pic-7072301545171988954-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla SE Used Cars in Thorndale, PA 19372

Price: Negotiable

Location: Thorndale, PA 19372

Average time on market: 53 days Color: Gray Description: New 2017 Toyota Corolla SE for sale with Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Adaptive Cruise Control

New Toyota Corolla at DCH Brunswick Toyota

60Exact Matches
Price Range $18,013 - $21,616

DCH Brunswick Toyota

North Brunswick, NJ (50 miles)
26 reviews

Latest DCH Brunswick Toyota User Review

May 24, 2017
hemesh_parikh
They were good in responding but the Camry I was looking was sold
Is this review helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom DCH Brunswick Toyota

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/22/15/43/2017_toyota_corolla-pic-6861856676274478679-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in North Brunswick, NJ 08902

Price: $18,013

Location: North Brunswick, NJ 08902

Average time on market: 35 days Color: Gray Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $18,013 with Bluetooth, Backup Camera, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/22/15/43/2017_toyota_corolla-pic-6861856676274478679-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in North Brunswick, NJ 08902

Price: $18,013

Location: North Brunswick, NJ 08902

Average time on market: 35 days Color: Gray Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $18,013 with Bluetooth, Backup Camera, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/23/11/17/2017_toyota_corolla-pic-2689171543485065868-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in North Brunswick, NJ 08902

Price: $18,013

Location: North Brunswick, NJ 08902

Average time on market: 35 days Color: Silver Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $18,013 with Bluetooth, Backup Camera, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Alloy Wheels

New Toyota Corolla at Liberty Toyota

56Exact Matches
Price Range $17,813 - $22,585

Liberty Toyota

Burlington, NJ (16 miles)
6 reviews

Latest Liberty Toyota User Review

Feb 21, 2017
I drove all the way to the dealership only to be told it was sold. I was told it was still available that morning
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Liberty Toyota:

I am sorry for your experience and the delay of this response. I am sorry we feel short of your expectations, if there is anything I can do to help in the future please contact me directly at grepose@libertytoyota.com Best Regards Greg Repose.

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Liberty Toyota

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Burlington, NJ 08016

Price: $17,813

Location: Burlington, NJ 08016

Average time on market: 34 days Color: Silver Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale - $17,813
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/21/18/24/2017_toyota_corolla-pic-4059538935754698176-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Burlington, NJ 08016

Price: $18,044

Location: Burlington, NJ 08016

Average time on market: 35 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Black Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $18,044
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/21/19/15/2017_toyota_corolla-pic-6483823363887701198-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Burlington, NJ 08016

Price: $18,228

Location: Burlington, NJ 08016

Average time on market: 35 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Black Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $18,228

New Toyota Corolla at Faulkner Toyota Trevose

54Exact Matches
Price Range $19,714 - $24,343

Faulkner Toyota Trevose

Trevose, PA (16 miles)
12 reviews

Latest Faulkner Toyota Trevose User Review

Jun 11, 2017
Excellent experience. Purchased a great car at a fair deal.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Faulkner Toyota Trevose

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/22/15/00/2017_toyota_corolla-pic-70946633339950252-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Trevose, PA 19053

Price: $19,714

Location: Trevose, PA 19053

Average time on market: 34 days Color: White Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale - $19,714 with Bluetooth, Steel Wheels, Backup Camera, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/22/15/00/2017_toyota_corolla-pic-70946633339950252-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Trevose, PA 19053

Price: $19,822

Location: Trevose, PA 19053

Average time on market: 34 days Color: Gray Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale - $19,822 with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/22/15/00/2017_toyota_corolla-pic-70946633339950252-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Trevose, PA 19053

Price: $20,173

Location: Trevose, PA 19053

Average time on market: 35 days Color: Red Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $20,173 with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Adaptive Cruise Control

New Toyota Corolla at Newark Toyota World

51Exact Matches
Price Range $18,966 - $23,868

Newark Toyota World

Newark, DE (36 miles)
24 reviews

Latest Newark Toyota World User Review

Jun 15, 2017
it was normal. they don't fill up your tank if you buy a used car. the Bluetooth in the car is choppy, that maybe a Honda problem. my cargo cover is jacked up. the sales guy edgar was nice. It was fair experience. definitely not a high standard as they claim.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Newark Toyota World

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/21/13/23/2017_toyota_corolla-pic-736902552737062783-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Newark, DE 19711

Price: $18,966

Location: Newark, DE 19711

Average time on market: 34 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Classic Silver Metallic Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale - $18,966
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/15/09/21/2017_toyota_corolla-pic-5234846902647466804-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Newark, DE 19711

Price: $19,014

Location: Newark, DE 19711

Average time on market: 35 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Galactic Aqua Mica Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $19,014
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/17/14/28/2017_toyota_corolla-pic-4374106328035841336-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Newark, DE 19711

Price: $19,589

Location: Newark, DE 19711

Average time on market: 34 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Slate Metallic Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale - $19,589

New Toyota Corolla at Sloane Toyota of Glenside

48Exact Matches
Price Range $19,589 - $25,263

Sloane Toyota of Glenside

Glenside, PA (11 miles)
12 reviews

Latest Sloane Toyota of Glenside User Review

May 27, 2017
medhat66
Amazing, wonderful, and honest dealership you will get what you want without hidden tricks I went home so happy. Thanks to all
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Sloane Toyota of Glenside

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/29/11/48/2017_toyota_corolla-pic-677439343303806472-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Glenside, PA 19038

Price: $19,589

Location: Glenside, PA 19038

Average time on market: 34 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Black Sand Pearl Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale - $19,589
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/20/19/42/2017_toyota_corolla-pic-5811116159844653442-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Glenside, PA 19038

Price: $19,589

Location: Glenside, PA 19038

Average time on market: 34 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Super White Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale - $19,589
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/28/20/52/2017_toyota_corolla-pic-5573183781951524192-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Glenside, PA 19038

Price: $19,609

Location: Glenside, PA 19038

Average time on market: 34 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Black Sand Pearl Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale - $19,609

New Toyota Corolla at Team Toyota of Glen Mills

46Exact Matches
Price Range $17,307 - $22,714

Team Toyota of Glen Mills

Glen Mills, PA (20 miles)
34 reviews

Latest Team Toyota of Glen Mills User Review

Jun 24, 2017
Purchased this vehicle. Vehicle had an oil leak the day I got home with it. Fortunately that was protected by the manufacturer warranty.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Team Toyota of Glen Mills

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/03/11/40/2017_toyota_corolla-pic-1710812338641149362-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Glen Mills, PA 19342

Price: $17,307

Location: Glen Mills, PA 19342

Average time on market: 35 days Color: Red Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $17,307 with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/14/13/24/2017_toyota_corolla-pic-8592000707108156152-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Glen Mills, PA 19342

Price: $17,402

Location: Glen Mills, PA 19342

Average time on market: 35 days Color: Silver Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $17,402 with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/16/13/56/2017_toyota_corolla-pic-9006753451904037409-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Glen Mills, PA 19342

Price: $17,652

Location: Glen Mills, PA 19342

Average time on market: 35 days Color: Black Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $17,652 with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Adaptive Cruise Control

New Toyota Corolla at Bennett Toyota

44Exact Matches
Price Range Unknown

Bennett Toyota

Allentown, PA (46 miles)
12 reviews

Latest Bennett Toyota User Review

Apr 29, 2017
I was contacted within a few hours. Very pleasant and courteous
Is this review helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Bennett Toyota

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/22/15/00/2017_toyota_corolla-pic-70946633339950252-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Allentown, PA 18103

Price: Negotiable

Location: Allentown, PA 18103

Average time on market: 35 days Color: Teal Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale with Bluetooth, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/22/15/00/2017_toyota_corolla-pic-70946633339950252-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Allentown, PA 18103

Price: Negotiable

Location: Allentown, PA 18103

Average time on market: 34 days Color: White Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale with Steel Wheels, Adaptive Cruise Control, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/22/15/02/2017_toyota_corolla-pic-8115372618212977746-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla SE Used Cars in Allentown, PA 18103

Price: Negotiable

Location: Allentown, PA 18103

Average time on market: 53 days Color: Gray Description: New 2017 Toyota Corolla SE for sale with Bluetooth, Adaptive Cruise Control, Aluminum Wheels

New Toyota Corolla at Team Toyota of Langhorne

43Exact Matches
Price Range $19,995

Team Toyota of Langhorne

Langhorne, PA (20 miles)
28 reviews

Latest Team Toyota of Langhorne User Review

Jun 8, 2017
Al winzenried
Quick follow up and courteous with help.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Team Toyota of Langhorne

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/05/11/20/2017_toyota_corolla-pic-7287582508624488262-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla SE Used Cars in Langhorne, PA 19047

Price: $19,995

Location: Langhorne, PA 19047

Average time on market: 53 days Color: White Description: New 2017 Toyota Corolla SE for sale - $19,995 with Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/24/12/08/2017_toyota_corolla-pic-4677910458220565844-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla SE Used Cars in Langhorne, PA 19047

Price: Negotiable

Location: Langhorne, PA 19047

Average time on market: 53 days Color: White Description: New 2017 Toyota Corolla SE for sale with Sunroof/Moonroof, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Bluetooth, Backup Camera, Aluminum Wheels, Premium Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/20/15/33/2017_toyota_corolla-pic-3803723564500837691-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla SE Used Cars in Langhorne, PA 19047

Price: Negotiable

Location: Langhorne, PA 19047

Average time on market: 53 days Color: White Description: New 2017 Toyota Corolla SE for sale with Bluetooth, Adaptive Cruise Control, Backup Camera

New Toyota Corolla at Price Toyota

37Exact Matches
Price Range $20,024 - $23,789

Price Toyota

New Castle, DE (30 miles)
22 reviews

Latest Price Toyota User Review

May 21, 2017
ajbatts2017
I contacted a sales person directly about a car I was interested, and got no response back. I then contacted the dealership, via email, and let them know I was interested in car. They responded right back and let me know the car was still there if I wanted to come in. I drove about an hour to the dealership the very next day and was told the car had been sent to auction the night before. I felt my time and money had been wasted, and that the dealer didn't really make the effort that I hoped to get me in the car I wanted.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Price Toyota

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/09/14/33/2017_toyota_corolla-pic-5506316284945101922-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in New Castle, DE 19720

Price: $20,024

Location: New Castle, DE 19720

Average time on market: 35 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Classic Silver Metallic Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $20,024
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/05/10/03/2017_toyota_corolla-pic-6833899011053723135-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in New Castle, DE 19720

Price: $20,044

Location: New Castle, DE 19720

Average time on market: 35 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Slate Metallic Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $20,044
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/09/09/30/2017_toyota_corolla-pic-901061528052014592-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in New Castle, DE 19720

Price: $20,044

Location: New Castle, DE 19720

Average time on market: 35 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Slate Metallic Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $20,044

New Toyota Corolla at Thompson Toyota

35Exact Matches
Price Range $20,044 - $24,714

Thompson Toyota

Doylestown, PA (26 miles)
8 reviews

Latest Thompson Toyota User Review

Jun 19, 2017
I was very pleased with the salesman and staff. There was no pressure and they accepted my offer. The car was detailed and we'll documented. A great car at a great price.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Thompson Toyota:

Thank you for your feedback, Gary! We're so happy to hear about your experience and hope you enjoy your vehicle.

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Thompson Toyota

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/09/17/58/2017_toyota_corolla-pic-2158442747059924224-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Doylestown, PA 18901

Price: $20,044

Location: Doylestown, PA 18901

Average time on market: 35 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Slate Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $20,044 with Bluetooth, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/09/17/58/2017_toyota_corolla-pic-7317973200506342067-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Doylestown, PA 18901

Price: $20,103

Location: Doylestown, PA 18901

Average time on market: 35 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Barcelona Red Metallic Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $20,103 with Bluetooth, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/09/17/58/2017_toyota_corolla-pic-4568188589678770106-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Doylestown, PA 18901

Price: $20,123

Location: Doylestown, PA 18901

Average time on market: 35 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Black Sand Pearl Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $20,123 with Bluetooth

New Toyota Corolla at Dayton Toyota

35Exact Matches
Price Range $19,848 - $24,644

Dayton Toyota

Dayton, NJ (45 miles)
11 reviews

Latest Dayton Toyota User Review

Jun 20, 2017
Fast and efficient sales team
Is this review helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Dayton Toyota

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/03/11/39/2017_toyota_corolla-pic-4805470807033879387-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla Used Cars in Dayton, NJ 08810

Price: $19,848

Location: Dayton, NJ 08810

Average time on market: 40 days Color: Gray Description: New 2017 Toyota Corolla for sale - $19,848 with Bluetooth, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/09/12/55/2017_toyota_corolla-pic-467022235138303138-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla Used Cars in Dayton, NJ 08810

Price: $19,949

Location: Dayton, NJ 08810

Average time on market: 40 days Color: Gray Description: New 2017 Toyota Corolla for sale - $19,949 with Bluetooth, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/04/10/28/2017_toyota_corolla-pic-8929237368772302872-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Dayton, NJ 08810

Price: $20,044

Location: Dayton, NJ 08810

Average time on market: 35 days Color: Black Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $20,044 with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Adaptive Cruise Control

New Toyota Corolla at Ardmore Toyota

33Exact Matches
Price Range $19,609 - $23,914

Ardmore Toyota

Ardmore, PA (7 miles)
8 reviews

Latest Ardmore Toyota User Review

Jan 15, 2017
They contacted me pretty quickly
Is this review helpful? Yes | No

Response from Ardmore Toyota:

Colette, thank you for your 5 star rating. I'm happy my team kept in contact with you and made sure your questions were answered to your satisfaction. If there is anything else you need or any other way we can assist you, please let us know.

Best,

Bruce Daroff, Sales Manager, Ardmore Toyota - bdaroff@ardmoretoyota.com  

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Ardmore Toyota

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/23/10/58/2017_toyota_corolla-pic-5298416156971339419-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Ardmore, PA 19003

Price: $19,609

Location: Ardmore, PA 19003

Average time on market: 34 days Color: Silver Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale - $19,609 with Steel Wheels, Bluetooth, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/18/13/23/2017_toyota_corolla-pic-2043615932222273147-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Ardmore, PA 19003

Price: $20,044

Location: Ardmore, PA 19003

Average time on market: 35 days Color: Gray Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $20,044 with Steel Wheels, Adaptive Cruise Control, Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/23/10/58/2017_toyota_corolla-pic-5298416156971339419-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Ardmore, PA 19003

Price: $20,044

Location: Ardmore, PA 19003

Average time on market: 35 days Color: Red Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $20,044 with Steel Wheels, Bluetooth, Adaptive Cruise Control

New Toyota Corolla at Sloane Toyota of Malvern

28Exact Matches
Price Range $19,609 - $23,856

Sloane Toyota of Malvern

Malvern, PA (22 miles)
17 reviews

Latest Sloane Toyota of Malvern User Review

Jun 1, 2017
Responded immediately!
Is this review helpful? Yes | No

Response from Sloane Toyota of Malvern:

Thanks, Wanda!  Please let us know if we can be of service again.

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Sloane Toyota of Malvern

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Malvern, PA 19355

Price: $19,609

Location: Malvern, PA 19355

Average time on market: 34 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Slate Metallic Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale - $19,609
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/25/10/41/2017_toyota_corolla-pic-8142763311428646324-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Malvern, PA 19355

Price: $20,044

Location: Malvern, PA 19355

Average time on market: 35 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Super White Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $20,044 with LE Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/06/12/37/2017_toyota_corolla-pic-5510737718153182343-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Malvern, PA 19355

Price: $20,044

Location: Malvern, PA 19355

Average time on market: 35 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Gray Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $20,044 with LE Package

New Toyota Corolla at Fred Beans Toyota of Flemington

27Exact Matches
Price Range $19,126 - $23,214

Fred Beans Toyota of Flemington

Flemington, NJ (42 miles)
10 reviews

Latest Fred Beans Toyota of Flemington User Review

May 7, 2017
Great dealership. Knowledgeable staff. I purchased a 2013 Tacoma and I couldn't be happier. I live 2 hours away from Flemington NJ and I would go back to FRED BEANS TOYOTA for my next vehicle purchase!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Fred Beans Toyota of Flemington

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/20/10/54/2017_toyota_corolla-pic-1648576657340794177-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Flemington, NJ 08822

Price: $19,126

Location: Flemington, NJ 08822

Average time on market: 35 days Color: 0209/black Sand Pearl Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $19,126 with Bluetooth, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/20/10/54/2017_toyota_corolla-pic-1648576657340794177-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Flemington, NJ 08822

Price: $19,126

Location: Flemington, NJ 08822

Average time on market: 35 days Color: 01f9/slate Metallic Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $19,126 with Bluetooth, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/20/10/54/2017_toyota_corolla-pic-1648576657340794177-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Flemington, NJ 08822

Price: $19,126

Location: Flemington, NJ 08822

Average time on market: 35 days Color: 01f9/slate Metallic Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $19,126 with Bluetooth, Navigation System, Adaptive Cruise Control, Alloy Wheels

New Toyota Corolla at Peruzzi Toyota

24Exact Matches
Price Range $19,668 - $24,314

Peruzzi Toyota

Hatfield, PA (25 miles)
11 reviews

Latest Peruzzi Toyota User Review

Jun 22, 2017
GuruP6WB
Was unable to help me.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Peruzzi Toyota

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/31/11/52/2017_toyota_corolla-pic-4539200766319226602-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Hatfield, PA 19440

Price: $19,668

Location: Hatfield, PA 19440

Average time on market: 34 days Transmission: 1-Speed CVT Color: White Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale - $19,668 with Steel Wheels, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/08/11/05/2017_toyota_corolla-pic-8977011106194027597-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Hatfield, PA 19440

Price: $20,049

Location: Hatfield, PA 19440

Average time on market: 35 days Color: Gray Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $20,049 with Steel Wheels, Bluetooth, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/08/11/03/2017_toyota_corolla-pic-4956963714999466728-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Hatfield, PA 19440

Price: $20,049

Location: Hatfield, PA 19440

Average time on market: 35 days Color: Gray Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $20,049 with Steel Wheels, Bluetooth, Adaptive Cruise Control

New Toyota Corolla at Krause Toyota

13Exact Matches
Price Range Unknown

Krause Toyota

Breinigsville, PA (50 miles)
No Ratings

Latest Krause Toyota User Review

Oct 1, 2014
I called but the car was already sold..
Is this review helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Krause Toyota

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/05/10/56/2017_toyota_corolla-pic-2707165818272787682-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla SE Used Cars in Breinigsville, PA 18031

Price: Negotiable

Location: Breinigsville, PA 18031

Average time on market: 53 days Color: White Description: New 2017 Toyota Corolla SE for sale with Bluetooth, Adaptive Cruise Control, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/05/10/56/2017_toyota_corolla-pic-234783515171720688-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla L Used Cars in Breinigsville, PA 18031

Price: Negotiable

Location: Breinigsville, PA 18031

Average time on market: 34 days Color: Silver Description: New 2017 Toyota Corolla L for sale with Steel Wheels, Bluetooth, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/05/10/56/2017_toyota_corolla-pic-7987659828278728470-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Breinigsville, PA 18031

Price: Negotiable

Location: Breinigsville, PA 18031

Average time on market: 35 days Color: Red Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale with Bluetooth, Adaptive Cruise Control

New Toyota Corolla at Shore Toyota Inc

6Exact Matches
Price Range $17,263 - $18,895

Shore Toyota Inc

Mays Landing, NJ (45 miles)
7 reviews

Latest Shore Toyota Inc User Review

Jan 15, 2017
See Jim....He is the best!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Toyota Corolla Matchesfrom Shore Toyota Inc

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/06/21/12/16/2017_toyota_corolla-pic-1005395220674103007-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Mays Landing, NJ 08330

Price: $17,263

Location: Mays Landing, NJ 08330

Average time on market: 35 days Color: Silver Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $17,263 with Steel Wheels, Bluetooth, Backup Camera, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/23/10/58/2017_toyota_corolla-pic-5298416156971339419-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Mays Landing, NJ 08330

Price: $17,263

Location: Mays Landing, NJ 08330

Average time on market: 35 days Color: Black Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $17,263 with Bluetooth, Steel Wheels, Backup Camera, Adaptive Cruise Control
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/12/12/46/2017_toyota_corolla-pic-9162015951673256510-152x114.jpeg

2017 Toyota Corolla LE Used Cars in Mays Landing, NJ 08330

Price: $18,744

Location: Mays Landing, NJ 08330

Average time on market: 35 days Color: White Description: New 2017 Toyota Corolla LE for sale - $18,744 with Bluetooth, Steel Wheels, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Premium Package, Adaptive Cruise Control

All Corolla Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.