New 2016 / 2017 Subaru Crosstrek For Sale Near Philadelphia, PA

Picture of 2017 Subaru Crosstrek Premium

Filter Results

listings
This model has incentives available - rates as low as 1.9% APR!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Subaru Crosstrek. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Subaru Crosstrek at Ciocca Subaru

75Exact Matches
Price Range $22,992 - $30,171

Ciocca Subaru

Allentown, PA (47 miles)
26 reviews

Latest Ciocca Subaru User Review

Apr 7, 2017
Dawnhowieson1
Great
Is this review helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Ciocca Subaru

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/11/14/38/2017_subaru_crosstrek-pic-1546764401907429347-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Base Used Cars in Allentown, PA 18103

Price: $22,992

Location: Allentown, PA 18103

Average time on market: 32 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: Tan Description: New 2017 Subaru Crosstrek Base for sale - $22,992 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/21/15/00/2017_subaru_crosstrek-pic-2206985337120698582-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Base Used Cars in Allentown, PA 18103

Price: $23,254

Location: Allentown, PA 18103

Average time on market: 32 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: White Description: New 2017 Subaru Crosstrek Base for sale - $23,254 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/21/15/00/2017_subaru_crosstrek-pic-2206985337120698582-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Base Used Cars in Allentown, PA 18103

Price: $23,418

Location: Allentown, PA 18103

Average time on market: 32 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: Tan Description: New 2017 Subaru Crosstrek Base for sale - $23,418 with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Subaru Crosstrek at Subaru of Cherry Hill

47Exact Matches
Price Range $23,229 - $33,436

Subaru of Cherry Hill

Cherry Hill, NJ (9 miles)
9 reviews

Latest Subaru of Cherry Hill User Review

Apr 19, 2017
slow response and car was sold when i asked about it not entirely their fault but still
Is this review helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Subaru of Cherry Hill

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/01/19/31/2017_subaru_crosstrek-pic-5661862855920958460-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Base Used Cars in Cherry Hill, NJ 08002

Price: $23,229

Location: Cherry Hill, NJ 08002

Average time on market: 32 days Transmission: 5-Speed Manual Color: Dark Gray Metallic Description: New 2017 Subaru Crosstrek Base for sale - $23,229
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/01/19/34/2017_subaru_crosstrek-pic-132908863955023094-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Base Used Cars in Cherry Hill, NJ 08002

Price: $23,233

Location: Cherry Hill, NJ 08002

Average time on market: 32 days Transmission: 5-Speed Manual Color: Desert Khaki Description: New 2017 Subaru Crosstrek Base for sale - $23,233
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/01/18/35/2017_subaru_crosstrek-pic-7924423593871031709-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Base Used Cars in Cherry Hill, NJ 08002

Price: $23,307

Location: Cherry Hill, NJ 08002

Average time on market: 32 days Transmission: 5-Speed Manual Color: Crystal Black Silica Description: New 2017 Subaru Crosstrek Base for sale - $23,307 with Alloy Wheels

New Subaru Crosstrek at Glanzmann Subaru

35Exact Matches
Price Range $22,887 - $31,450

Glanzmann Subaru

Jenkintown, PA (10 miles)
17 reviews

Latest Glanzmann Subaru User Review

Apr 23, 2017
Friendly kind representative returned my inquiry information in a timely manner
Is this review helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Glanzmann Subaru

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/11/14/38/2017_subaru_crosstrek-pic-1546764401907429347-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Base Used Cars in Jenkintown, PA 19046

Price: $22,887

Location: Jenkintown, PA 19046

Average time on market: 32 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: Silver Description: New 2017 Subaru Crosstrek Base for sale - $22,887 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/21/15/00/2017_subaru_crosstrek-pic-2206985337120698582-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Jenkintown, PA 19046

Price: $24,204

Location: Jenkintown, PA 19046

Average time on market: 36 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: Tan Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $24,204 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/21/15/00/2017_subaru_crosstrek-pic-2206985337120698582-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Jenkintown, PA 19046

Price: $24,956

Location: Jenkintown, PA 19046

Average time on market: 36 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: White Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $24,956 with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Subaru Crosstrek at Reedman Toll Auto World

35Exact Matches
Price Range $24,117 - $28,934

Reedman Toll Auto World

Langhorne, PA (21 miles)
43 reviews

Latest Reedman Toll Auto World User Review

May 8, 2017
Very Good Experience
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Reedman Toll Auto World

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/22/05/41/2017_subaru_crosstrek-pic-6057604912218496119-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Langhorne, PA 19047

Price: $24,117

Location: Langhorne, PA 19047

Average time on market: 36 days Transmission: 5-Speed Manual Color: Dark Gray Metallic Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $24,117
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/17/07/24/2017_subaru_crosstrek-pic-5600444204808103963-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Langhorne, PA 19047

Price: $24,190

Location: Langhorne, PA 19047

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Quartz Blue Pearl Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $24,190 with Sunroof/Moonroof, Power Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/11/18/34/2017_subaru_crosstrek-pic-5407263277953994972-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Langhorne, PA 19047

Price: $24,190

Location: Langhorne, PA 19047

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Ice Silver Metallic Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $24,190 with Sunroof/Moonroof, Power Package

New Subaru Crosstrek at Lester Glenn Subaru

31Exact Matches
Price Range $24,099 - $29,849

Lester Glenn Subaru

Toms River, NJ (48 miles)
2 reviews

Latest Lester Glenn Subaru User Review

Dec 1, 2016
it was a great experience
Is this review helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Lester Glenn Subaru

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/10/18/19/2017_subaru_crosstrek-pic-7163740132210483520-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Toms River, NJ 08755

Price: $24,099

Location: Toms River, NJ 08755

Average time on market: 36 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: Quartz Blue Pearl Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $24,099 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/10/18/19/2017_subaru_crosstrek-pic-7163740132210483520-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Toms River, NJ 08755

Price: $25,053

Location: Toms River, NJ 08755

Average time on market: 36 days Color: Crystal Black Silica Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,053 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/10/18/19/2017_subaru_crosstrek-pic-7163740132210483520-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Toms River, NJ 08755

Price: $25,053

Location: Toms River, NJ 08755

Average time on market: 36 days Color: Crystal Black Silica Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,053 with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Subaru Crosstrek at Concordville Nissan Subaru

29Exact Matches
Price Range $23,074 - $29,711

Concordville Nissan Subaru

Glen Mills, PA (21 miles)
12 reviews

Latest Concordville Nissan Subaru User Review

Mar 6, 2017
RedFence
After providing my email address, I called the dealer on a car and was told it was still going through pre-sale inspection. Called again the next day to get an ETA on completion of the inspection and was told it usually takes a few days. I pointed out that the car had been listed on CarGurus for 33 days and the story changed-- salesman just learned that the car had been sold. Phishing for emails to create and/or sell customer lists?
3 of 3 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Concordville Nissan Subaru

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/28/18/38/2017_subaru_crosstrek-pic-824085049884814508-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Base Used Cars in Glen Mills, PA 19342

Price: $23,074

Location: Glen Mills, PA 19342

Average time on market: 32 days Transmission: 5-Speed Manual Color: Ice Silver Metallic Description: New 2017 Subaru Crosstrek Base for sale - $23,074 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/28/18/38/2017_subaru_crosstrek-pic-6353844067697755469-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Glen Mills, PA 19342

Price: $25,053

Location: Glen Mills, PA 19342

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Hyper Blue Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,053 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/12/17/37/2017_subaru_crosstrek-pic-3160557931295247916-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Glen Mills, PA 19342

Price: $25,099

Location: Glen Mills, PA 19342

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Crystal White Pearl Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,099

New Subaru Crosstrek at Haldeman Ford

27Exact Matches
Price Range $22,150 - $28,146

Haldeman Ford

Trenton, NJ (32 miles)
22 reviews

Latest Haldeman Ford User Review

Apr 1, 2017
I didn't buy this truck from them, but they answered all my questions and worked hard for my business.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Haldeman Ford

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/23/06/40/2017_subaru_crosstrek-pic-421688236491965826-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Base Used Cars in Trenton, NJ 08619

Price: $22,150

Location: Trenton, NJ 08619

Average time on market: 32 days Transmission: 5-Speed Manual Color: Desert Khaki Description: New 2017 Subaru Crosstrek Base for sale - $22,150 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/16/13/33/2017_subaru_crosstrek-pic-2799329525664214106-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Trenton, NJ 08619

Price: $23,750

Location: Trenton, NJ 08619

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Quartz Blue Pearl Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $23,750 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/18/11/21/2017_subaru_crosstrek-pic-5943320902526123554-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Trenton, NJ 08619

Price: $23,823

Location: Trenton, NJ 08619

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Ice Silver Metallic Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $23,823 with Bluetooth, Backup Camera

New Subaru Crosstrek at Rafferty Subaru

25Exact Matches
Price Range $22,911 - $29,930

Rafferty Subaru

Newtown Square, PA (14 miles)
18 reviews

Latest Rafferty Subaru User Review

May 23, 2017
JRM1
Fantastic experience, I bought this vehicle, it was everything they indicated.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Rafferty Subaru

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/21/15/00/2017_subaru_crosstrek-pic-2206985337120698582-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Base Used Cars in Newtown Square, PA 19073

Price: $22,911

Location: Newtown Square, PA 19073

Average time on market: 32 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: Silver Description: New 2017 Subaru Crosstrek Base for sale - $22,911 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/21/15/00/2017_subaru_crosstrek-pic-2206985337120698582-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Newtown Square, PA 19073

Price: $24,117

Location: Newtown Square, PA 19073

Average time on market: 36 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: White Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $24,117 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/21/15/00/2017_subaru_crosstrek-pic-2206985337120698582-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Newtown Square, PA 19073

Price: $24,163

Location: Newtown Square, PA 19073

Average time on market: 36 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: Gray Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $24,163 with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Subaru Crosstrek at Roberts Honda

24Exact Matches
Price Range $26,330 - $29,054

Roberts Honda

Downingtown, PA (29 miles)
4 reviews

Latest Roberts Honda User Review

Dec 15, 2016
Gizarv
Quick response. The internet sales manager told me I was gping to receive a call from a salesperson which never happened. Ended up buying a call from another dealer.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Roberts Honda

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/06/12/40/2017_subaru_crosstrek-pic-8469468989841976445-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Downingtown, PA 19335

Price: $26,330

Location: Downingtown, PA 19335

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: White Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $26,330 with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/06/02/51/2017_subaru_crosstrek-pic-6064084621160503178-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Limited Used Cars in Downingtown, PA 19335

Price: $27,004

Location: Downingtown, PA 19335

Average time on market: 39 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Black Description: New 2017 Subaru Crosstrek Limited for sale - $27,004 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/06/04/07/2017_subaru_crosstrek-pic-1408620187391039164-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Limited Used Cars in Downingtown, PA 19335

Price: $27,030

Location: Downingtown, PA 19335

Average time on market: 39 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Blacke Description: New 2017 Subaru Crosstrek Limited for sale - $27,030 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels

New Subaru Crosstrek at Fred Beans Subaru

19Exact Matches
Price Range $22,130 - $28,261

Fred Beans Subaru

Doylestown, PA (27 miles)
12 reviews

Latest Fred Beans Subaru User Review

May 10, 2017
Cowanla
They contacted me promptly, but it was a little TOO much - 3 emails and a phone call is more than enough.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Fred Beans Subaru

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/28/15/53/2017_subaru_crosstrek-pic-8188447270485369362-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Base Used Cars in Doylestown, PA 18902

Price: $22,130

Location: Doylestown, PA 18902

Average time on market: 32 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Description: New 2017 Subaru Crosstrek Base for sale - $22,130 with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/21/15/00/2017_subaru_crosstrek-pic-2206985337120698582-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Base Used Cars in Doylestown, PA 18902

Price: $22,152

Location: Doylestown, PA 18902

Average time on market: 32 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Description: New 2017 Subaru Crosstrek Base for sale - $22,152 with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/12/11/37/2017_subaru_crosstrek-pic-1474589881622966197-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Doylestown, PA 18902

Price: $24,013

Location: Doylestown, PA 18902

Average time on market: 36 days Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $24,013 with Bluetooth, Alloy Wheels

New Subaru Crosstrek at A & T Chevrolet Subaru

18Exact Matches
Price Range $21,800 - $29,770

A & T Chevrolet Subaru

Sellersville, PA (28 miles)
19 reviews

Latest A & T Chevrolet Subaru User Review

Apr 13, 2017
They did an excellent job. Very helpful and friendly. Great customer service. Brian and Joe as well as Al were very helpful. Made the whole experience was very easy took the stress out of it. Thanks to the whole team
Is this review helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom A & T Chevrolet Subaru

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/19/07/05/2017_subaru_crosstrek-pic-9213901337387883197-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Base Used Cars in Sellersville, PA 18960

Price: $21,800

Location: Sellersville, PA 18960

Average time on market: 32 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: White Description: New 2017 Subaru Crosstrek Base for sale - $21,800
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/10/18/19/2017_subaru_crosstrek-pic-7163740132210483520-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Sellersville, PA 18960

Price: $24,117

Location: Sellersville, PA 18960

Average time on market: 36 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: Red Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $24,117
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/06/11/27/2017_subaru_crosstrek-pic-6525397994637265999-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Sellersville, PA 18960

Price: $24,565

Location: Sellersville, PA 18960

Average time on market: 36 days Color: Crystal White Pearl Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $24,565

New Subaru Crosstrek at Prestige Volkswagen Subaru

17Exact Matches
Price Range $23,229 - $29,849

Prestige Volkswagen Subaru

Blackwood, NJ (16 miles)
5 reviews

Latest Prestige Volkswagen Subaru User Review

Mar 4, 2017
Manny made it happen
Is this review helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Prestige Volkswagen Subaru

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Subaru Crosstrek Base Used Cars in Blackwood, NJ 08012

Price: $23,229

Location: Blackwood, NJ 08012

Average time on market: 32 days Transmission: 5-Speed Manual Color: Crystal White Pearl Description: New 2017 Subaru Crosstrek Base for sale - $23,229
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/24/00/46/2017_subaru_crosstrek-pic-459942271345569416-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Blackwood, NJ 08012

Price: $25,053

Location: Blackwood, NJ 08012

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Venetian Red Pearl Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,053
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/24/00/46/2017_subaru_crosstrek-pic-8238195766899169755-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Blackwood, NJ 08012

Price: $25,053

Location: Blackwood, NJ 08012

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Venetian Red Pearl Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,053

New Subaru Crosstrek at Flemington Subaru

16Exact Matches
Price Range $24,167 - $29,939

Flemington Subaru

Flemington, NJ (42 miles)
5 reviews

Latest Flemington Subaru User Review

Mar 5, 2017
Great response time. The price they quoted me was right in line what the best prices that I had received from other dealers. It all comes down to the people and service and I believe they are very honorable and trustworthy for your business
Is this review helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Flemington Subaru

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/12/11/09/2017_subaru_crosstrek-pic-5953000400831770987-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Flemington, NJ 08822

Price: $24,167

Location: Flemington, NJ 08822

Average time on market: 36 days Color: Blue Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $24,167 with Bluetooth, Backup Camera, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/18/14/59/2017_subaru_crosstrek-pic-6572719285980294747-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Flemington, NJ 08822

Price: $24,721

Location: Flemington, NJ 08822

Average time on market: 36 days Color: Black Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $24,721 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/18/16/04/2017_subaru_crosstrek-pic-4464585741134416122-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Flemington, NJ 08822

Price: $24,721

Location: Flemington, NJ 08822

Average time on market: 36 days Color: Tan Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $24,721 with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Subaru Crosstrek at Coleman Auto Group

15Exact Matches
Price Range $25,053 - $29,758

Coleman Auto Group

Trenton, NJ (29 miles)
4 reviews

Latest Coleman Auto Group User Review

Jan 29, 2017
vmvakiener
We worked with Brian Bonner and purchased a used Subaru for our daughter. Brian was professional and extremely helpful. Also, the response from my first internet message was almost immediate. Would recommend shopping there.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Coleman Auto Group

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/12/17/49/2017_subaru_crosstrek-pic-8458052220415180960-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Trenton, NJ 08638

Price: $25,053

Location: Trenton, NJ 08638

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Quartz Blue Pearl Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,053 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/12/17/37/2017_subaru_crosstrek-pic-8298198836115373494-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Trenton, NJ 08638

Price: $25,053

Location: Trenton, NJ 08638

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Hyper Blue Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,053 with Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/12/17/37/2017_subaru_crosstrek-pic-8298198836115373494-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Trenton, NJ 08638

Price: $25,129

Location: Trenton, NJ 08638

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Blue Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,129 with Aluminum Wheels

New Subaru Crosstrek at Miller Ford Lincoln Subaru

15Exact Matches
Price Range $25,053 - $29,744

Miller Ford Lincoln Subaru

Lumberton, NJ (20 miles)
21 reviews

Latest Miller Ford Lincoln Subaru User Review

Apr 27, 2017
I test drove vehicle. Motor was making noise. Dealer gave me a price with the noise repaired. When I called them back dealer told me noise was not fixed and they were not putting any more money into the car. After a couple of days I emailed them to see if the car was still available. Their sales manager got back to me and said the car was sold. Things sounded fishy to me so a co worker of mine called the dealership and "amazingly" the car was still available. Apparently my offer insulted the dealer and he wanted nothing to do with me so he flat out lied to me saying the car was sold. Guess he doesn't want my money. It wasn't my fault the person who traded in the car "hoodwinked" the dealer and the dealer missed the serious engine problem. I made a solid offer to them.......taking into account I would do the engine repairs. Guess Miller Ford is really thin skinned. They flat out lied to me, I would NEVER trust them or do business with them. Al
4 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Miller Ford Lincoln Subaru:

Hi Al,

I'm sorry to hear that you're unsatisfied with your digital experience here at Miller. My name is Ryan Plotcher, the Internet Sales Director here, and I was actually the manager that spoke with you regarding the status of the Acura mentioned.

I assure you that the vehicle in question was sold at that point in time, and I was in no way insulted by your offer. As a company, we've made it our process to review and consider all offers on any available models. Unfortunately, there was a pending deal of the vehicle at the time that your offer was received.

This particular vehicle is
 More ...

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Miller Ford Lincoln Subaru

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Lumberton, NJ 08048

Price: $25,053

Location: Lumberton, NJ 08048

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Venetian Red Pearl Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,053
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Lumberton, NJ 08048

Price: $25,099

Location: Lumberton, NJ 08048

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Venetian Red Pearl Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,099
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Lumberton, NJ 08048

Price: $25,099

Location: Lumberton, NJ 08048

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Crystal White Pearl Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,099

New Subaru Crosstrek at Colonial Volkswagen Subaru

14Exact Matches
Price Range $23,001 - $29,770

Colonial Volkswagen Subaru

Feasterville Trevose, PA (17 miles)
14 reviews

Latest Colonial Volkswagen Subaru User Review

Feb 22, 2017
They reached out very quick and their prices are good. They are certainly in the running for my business.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Colonial Volkswagen Subaru

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/11/08/19/2017_subaru_crosstrek-pic-590252321765422938-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Base Used Cars in Feasterville Trevose, PA 19053

Price: $23,001

Location: Feasterville Trevose, PA 19053

Average time on market: 32 days Transmission: 5-Speed Manual Color: Dark Gray Metallic Description: New 2017 Subaru Crosstrek Base for sale - $23,001 with Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/11/10/28/2017_subaru_crosstrek-pic-6957442417759863294-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Feasterville Trevose, PA 19053

Price: $24,213

Location: Feasterville Trevose, PA 19053

Average time on market: 36 days Transmission: 5-Speed Manual Color: Crystal White Pearl Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $24,213 with Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/26/20/54/2017_subaru_crosstrek-pic-4863514587709373628-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Feasterville Trevose, PA 19053

Price: $25,053

Location: Feasterville Trevose, PA 19053

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Hyper Blue Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,053 with Backup Camera, Alloy Wheels

New Subaru Crosstrek at Piazza Subaru of Limerick

14Exact Matches
Price Range $24,117 - $29,758

Piazza Subaru of Limerick

Limerick, PA (26 miles)
9 reviews

Latest Piazza Subaru of Limerick User Review

Feb 2, 2017
Internet specialist was very accommodating. Truck was just inspected, had 3 tires on that I would never drive with & 1 brand new. Salesman said well it must have been traded that way. Sorry you just inspected the truck. Was not happy with the bull they were trying to hand me with issues with the truck. Just be honest!
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Piazza Subaru of Limerick

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/21/13/12/2017_subaru_crosstrek-pic-175380698268229248-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Limerick, PA 19468

Price: $24,117

Location: Limerick, PA 19468

Average time on market: 36 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: Silver Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $24,117 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/28/12/29/2017_subaru_crosstrek-pic-5115226046665595776-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Limerick, PA 19468

Price: $25,213

Location: Limerick, PA 19468

Average time on market: 36 days Color: White Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,213 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/10/11/31/2017_subaru_crosstrek-pic-8242441781135036098-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Limerick, PA 19468

Price: $25,304

Location: Limerick, PA 19468

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Silver Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,304 with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Subaru Crosstrek at Auto Team Delaware

9Exact Matches
Price Range $24,099 - $29,758

Auto Team Delaware

Wilmington, DE (25 miles)
10 reviews

Latest Auto Team Delaware User Review

Feb 23, 2017
My experience was good dealer answered my questions. The vehicle I was inquiring about had been sold.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Auto Team Delaware

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/13/12/07/2017_subaru_crosstrek-pic-7102869225666887599-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Wilmington, DE 19806

Price: $24,099

Location: Wilmington, DE 19806

Average time on market: 36 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: Crystal White Pearl Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $24,099 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/03/19/28/2017_subaru_crosstrek-pic-6142412301565837615-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Wilmington, DE 19806

Price: $25,173

Location: Wilmington, DE 19806

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Crystal Black Silica Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,173 with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/15/08/15/2017_subaru_crosstrek-pic-7324960977818603733-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Wilmington, DE 19806

Price: $26,099

Location: Wilmington, DE 19806

Average time on market: 36 days Color: Ice Silver Metallic Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $26,099 with Bluetooth, Backup Camera, Alloy Wheels

New Subaru Crosstrek at Roberts Automall

6Exact Matches
Price Range $23,001 - $29,792

Roberts Automall

Downingtown, PA (29 miles)
3 reviews

Latest Roberts Automall User Review

Apr 12, 2017
Hours after we test drove this vehicle the price increased by $1800. We left the dealership at 9p and by midnight it was increased. Stacey was very rude and belligerent when my husband asked her why the price was increased. After that experience she deserves to be fired. Ultimately the dealership gave my husband the original price for the vehicle. I do not recommend dealing with this woman who works there. She is literally a nightmare and has no place in customer service. It's unprofessional to tell a customer they are harassing her when they insist on a valid reason for a price increase. We drove an hour each way to see this vehicle we weren't taking her "deal with it" attitude. We have screenshots of her texts. I can prove everything she said. Go elsewhere for a vehicle. This place needs to get their act together!
Is this review helpful? Yes | No

Response from Roberts Automall:

Thank you for bringing this situation to our attention, and we will address your concerns.   From what I understand, we were able to honor the price that you had originally seen and you have completed the purchase of your vehicle. We hope that you enjoy your vehicle and take advantage of the Maintenance plan that came with the vehicle.  If you have any further concerns, please feel free to reach out to Greg at 610-269-8200 Ext 3112.

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Roberts Automall

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/10/18/19/2017_subaru_crosstrek-pic-7163740132210483520-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Base Used Cars in Downingtown, PA 19335

Price: $23,001

Location: Downingtown, PA 19335

Average time on market: 32 days Transmission: 5-Speed Manual Overdrive Color: Crystal White Description: New 2017 Subaru Crosstrek Base for sale - $23,001 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/10/18/19/2017_subaru_crosstrek-pic-7163740132210483520-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Downingtown, PA 19335

Price: $25,163

Location: Downingtown, PA 19335

Average time on market: 36 days Color: Hyper Blue Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,163 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/10/18/19/2017_subaru_crosstrek-pic-7163740132210483520-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Downingtown, PA 19335

Price: $25,163

Location: Downingtown, PA 19335

Average time on market: 36 days Color: Desert Khaki Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,163 with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Subaru Crosstrek at RK Auto Group Vineland

4Exact Matches
Price Range $25,053 - $28,963

RK Auto Group Vineland

Vineland, NJ (32 miles)
6 reviews

Latest RK Auto Group Vineland User Review

May 18, 2017
everyone i spoke with and dealed with were great
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom RK Auto Group Vineland

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/20/00/46/2017_subaru_crosstrek-pic-6133569547197805274-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Vineland, NJ 08360

Price: $25,053

Location: Vineland, NJ 08360

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Ice Silver Metallic Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $25,053 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/07/05/34/2017_subaru_crosstrek-pic-1746583167980946210-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Vineland, NJ 08360

Price: $26,099

Location: Vineland, NJ 08360

Average time on market: 36 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Red Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $26,099 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/05/07/05/37/2017_subaru_crosstrek-pic-8168067913471381777-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Vineland, NJ 08360

Price: $26,099

Location: Vineland, NJ 08360

Average time on market: 36 days Transmission: Automatic Color: Crystal White Pearl Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $26,099 with Backup Camera

New Subaru Crosstrek at Concordville Subaru

2Exact Matches
Price Range $22,682

Concordville Subaru

Glen Mills, PA (21 miles)
No Ratings

Latest Concordville Subaru User Review

Apr 8, 2013
Bought my car from them!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Subaru Crosstrek Matchesfrom Concordville Subaru

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/07/07/03/2017_subaru_crosstrek-pic-6338452147826170666-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Premium Used Cars in Glen Mills, PA 19342

Price: $22,682

Location: Glen Mills, PA 19342

Average time on market: 36 days Color: Crystal Black Pearl Description: New 2017 Subaru Crosstrek Premium for sale - $22,682 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/10/18/19/2017_subaru_crosstrek-pic-7163740132210483520-152x114.jpeg

2017 Subaru Crosstrek Limited Used Cars in Glen Mills, PA 19342

Price: Negotiable

Location: Glen Mills, PA 19342

Average time on market: 39 days Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Ice Silver Description: New 2017 Subaru Crosstrek Limited for sale with Bluetooth, Leather Seats, Aluminum Wheels

All Crosstrek Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.