New 2016 / 2017 Kia Sportage For Sale Near Memphis, TN

Front-quarter view.

Filter Results

listings
2010 Kia Sportage LX V6 Review
by JACKIE749

If you're looking for a little SUV, I think you'll like the Sportage.

It's a great vehicle for the money. I get about 21 mpg around town. We have not taken it out on a long trip as yet. There is plenty of leg room in the back seat. The back seats fold down easy to make a large flat cargo area. It accelerates fine. No problems getting on to the interstate. Feels good to drive. I love it.

This model has incentives available - rates as low as 1.9% APR!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Kia Sportage. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms and Conditions of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Kia Sportage at Gossett Kia

6Exact Matches
Price Range $21,990 - $30,834

Gossett Kia

Memphis, TN (9 miles)
6 reviews

Latest Gossett Kia User Review

Jun 19, 2016
I have never had such a terrible experience. The salesman said he had to ask his manager about everything, which just meant I had 2 people trying to pressure me to buy this car. When I said I didn't have enough money, they kept saying that it was just a small amount more and couldn't I ask a parent or someone else for the rest. I asked them to check something on the car for me and they said they would, but only after I bought it, which didn't help at all. They just kept hammering at me. I dealt with them for 5 long hours at which time I was about in tears and had to rush out of there. I felt like I needed a shower afterwards.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Gossett Kia:

We apologize for any issues you had at the dealership. We strive to make sure all your buying experiences at Gossett are Positive. It is the norm for our salespersons to have communications with the Sales Managers to try to give our customers the best deal they can offer. I hope we can earn your business again in the future. Thank you.

Top New Kia Sportage Matchesfrom Gossett Kia

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/06/03/21/2017_kia_sportage-pic-971818072586180892-152x114.jpeg

2017 Kia Sportage LX Used Cars in Memphis, TN 38128

Price: $21,990

Location: Memphis, TN 38128

Average time on market: 65 days Transmission: Automatic Color: Mineral Silver Description: New 2017 Kia Sportage LX for sale - $21,990 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/17/02/48/2017_kia_sportage-pic-4299015425489415946-152x114.jpeg

2017 Kia Sportage LX Used Cars in Memphis, TN 38128

Price: $21,990

Location: Memphis, TN 38128

Average time on market: 65 days Transmission: Automatic Color: Pacific Blue Description: New 2017 Kia Sportage LX for sale - $21,990 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/28/03/10/2017_kia_sportage-pic-3773416695805620488-152x114.jpeg

2017 Kia Sportage LX Used Cars in Memphis, TN 38128

Price: $23,186

Location: Memphis, TN 38128

Average time on market: 65 days Transmission: Automatic Color: Mineral Silver Description: New 2017 Kia Sportage LX for sale - $23,186 with Bluetooth, Backup Camera

New Kia Sportage at Gossett Hyundai South

6Exact Matches
Price Range $22,095

Gossett Hyundai South

Memphis, TN (11 miles)
3 reviews

Latest Gossett Hyundai South User Review

Aug 11, 2016
Loved the Salesmen here. They made me a great deal, but I just wasn't in love with the color options that were available. I didn't make a purchase, but I appreciated all of their effort. Would recommend others to them.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Gossett Hyundai South:

Stacie, thank you so much for taking the time to leave such sweet feedback about your experience with Gossett Kia South. We're happy that your salesmen were able to get you a great deal, but we are sorry you weren't pleased with the colors available. Give us a call so we can get you into your dream car!

Top New Kia Sportage Matchesfrom Gossett Hyundai South

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/18/00/54/2017_kia_sportage-pic-9026124344862065689-152x114.jpeg

2017 Kia Sportage LX Used Cars in Memphis, TN 38115

Price: $22,095

Location: Memphis, TN 38115

Average time on market: 65 days Transmission: Automatic Color: Sparkling Silver Description: New 2017 Kia Sportage LX for sale - $22,095 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/12/18/00/54/2017_kia_sportage-pic-5283866017406986805-152x114.jpeg

2017 Kia Sportage LX Used Cars in Memphis, TN 38115

Price: $22,095

Location: Memphis, TN 38115

Average time on market: 65 days Transmission: Automatic Color: Clear White Description: New 2017 Kia Sportage LX for sale - $22,095 with Bluetooth, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/22/05/20/2017_kia_sportage-pic-7961964491967251838-152x114.jpeg

2017 Kia Sportage LX Used Cars in Memphis, TN 38115

Price: $22,095

Location: Memphis, TN 38115

Average time on market: 65 days Transmission: Automatic Color: Clear White Description: New 2017 Kia Sportage LX for sale - $22,095 with Bluetooth, Backup Camera

All Sportage Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.