New 2016 / 2017 Jeep Compass For Sale Near Green Bay, WI

Front-quarter view.

Filter Results

listings
2007 Jeep Compass Limited 4X4 Review
by Jim

2007 Jeep Compass

Dependable. Very good fuel mileage for a vehicle that has AWD and 4WD. Very roomy and comfortable for a smaller vehicle. Handles and rides like a good car. Overall, can't beat 30+ mpg and the variable valve timing is awesome. Gives me what I need when I need it. Whether it's torque or rpm or fuel mileage. It's been bang on so far. I will buy anoth...

This model has incentives available - save $2,500 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Jeep Compass. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Jeep Compass at Summit Automotive

8Exact Matches
Price Range $25,635 - $34,608

Summit Automotive

Fond Du Lac, WI (57 miles)
24 reviews

Latest Summit Automotive User Review

Apr 19, 2017
I would have given a higher rating for this dealer if I had met with the other finance guy I spoke to the night before we went.......dealer responsive and Mike the sales guy was very nice to work with no pressure. Sent photos of issues to us since it was a 6 hour drive and took care of a nail in the side of the tire as well. Mike is great with people and making you feel welcome. 5 stars on this part. As for the 3 overall, the finance guy Was a complete jerk lacking most customer service skills, I get that you have to be "cut in dry" when it comes to the contracts but we also have bought several cars over the years and this guy was the worst I can ever remember dealing with . ... my advice to the dealership is sometimes it's not what you say, but how you say it. Nothing wrong with being a straight shooter and stating that signing this paper you agree to no warranty but stating if you drive off the lot and the transmission fails right there your not taking care of it? a little tact goes a long way in customer service
Is this review helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Summit Automotive

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/11/10/14/2017_jeep_compass-pic-847256452448530924-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Latitude Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Price: $25,635

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Average time on market: 108 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Blue Description: New 2017 Jeep Compass Latitude for sale - $25,635 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/22/11/37/2017_jeep_compass-pic-4432996306929914868-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Price: $26,989

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Color: Blue Description: New 2017 Jeep Compass Latitude 4WD for sale - $26,989 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera, Aluminum Wheels, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/11/10/14/2017_jeep_compass-pic-847256452448530924-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Fond Du Lac, WI 54937

Price: $26,989

Location: Fond Du Lac, WI 54937

Color: Gray Description: New 2017 Jeep Compass Latitude 4WD for sale - $26,989 with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Jeep Compass at Brickner's of Wausau

5Exact Matches
Price Range Unknown

Brickner's of Wausau

Wausau, WI (83 miles)
8 reviews

Latest Brickner's of Wausau User Review

Jan 11, 2017
Quick to respond, provided the necessary information requested.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Brickner's of Wausau

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/17/02/37/2016_jeep_compass-pic-3647633529372481047-152x114.jpeg

2016 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Wausau, WI 54403

Price: Negotiable

Location: Wausau, WI 54403

Average time on market: 262 days Transmission: Automatic Color: True Blue Description: New 2016 Jeep Compass Latitude 4WD for sale with Bluetooth, Remote Start
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/27/13/15/2017_jeep_compass-pic-573131209660478655-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Limited 4WD Used Cars in Wausau, WI 54403

Price: Negotiable

Location: Wausau, WI 54403

Transmission: Automatic Color: Laser Blue Description: New 2017 Jeep Compass Limited 4WD for sale
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/27/13/15/2017_jeep_compass-pic-3292259338062325808-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Wausau, WI 54403

Price: Negotiable

Location: Wausau, WI 54403

Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2017 Jeep Compass Latitude 4WD for sale

New Jeep Compass at Brickner Motors Little Chicago

4Exact Matches
Price Range $25,685 - $32,470

Brickner Motors Little Chicago

Marathon, WI (94 miles)
3 reviews

Latest Brickner Motors Little Chicago User Review

Mar 9, 2017
Benjamin Bergman
They were nice people. I didn't end up getting the truck because they were honest and told me it needed more work then I was willing to pay for. Overall I'm satisfied.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Brickner Motors Little Chicago

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/12/01/28/2017_jeep_compass-pic-5843222687354384474-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Sport 4WD Used Cars in Marathon, WI 54448

Price: $25,685

Location: Marathon, WI 54448

Transmission: Automatic Color: Billet Silver Metallic Clear Coat Description: New 2017 Jeep Compass Sport 4WD for sale - $25,685 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/02/01/37/2016_jeep_compass-pic-5155640858567986467-152x114.jpeg

2016 Jeep Compass Sport 4WD Used Cars in Marathon, WI 54448

Price: $26,680

Location: Marathon, WI 54448

Average time on market: 274 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Deep Cherry Red Crystal Pearl Coat Description: New 2016 Jeep Compass Sport 4WD for sale - $26,680 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/22/05/38/2017_jeep_compass-pic-5127750723171171101-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Limited 4WD Used Cars in Marathon, WI 54448

Price: $31,575

Location: Marathon, WI 54448

Transmission: Automatic Color: White Description: New 2017 Jeep Compass Limited 4WD for sale - $31,575 with Bluetooth, Leather Seats, Backup Camera

New Jeep Compass at First Chrysler Incorporated

4Exact Matches
Price Range $28,000

First Chrysler Incorporated

Manitowoc, WI (34 miles)
20 reviews

Latest First Chrysler Incorporated User Review

Apr 9, 2017
DarrenNorthup
Called ahead and asked them to look over the van because I live almost 3 hours away. They told me it was a very nice clean van. Got there and had dents in the fender on the outside on the inside the van was trashed. It had stains everywhere even marker on the headliner. The flip up panel for the stow and go was almost broke in half and the stow and go compartment was full of mold!!!!! The sales lady was nice she went to get the manager to show him. When the manager came out he was very rude. He very smugly said sorry it's not what you thought it would be and then completely ignored us. I didn't ask for anything but thought a sincere apology was definitely in order. I did call and ask about the condition before coming. The van only had 22000 miles on it so I expected a nice vehicle.
Is this review helpful? Yes | No

Response from First Chrysler Incorporated:

Darren -
Our team sincerely apologizes for the negative experience you recently had at our dealership. I assure you that 100% customer satisfaction has always been our utmost priority. The last thing we want is for you to walk away from our dealership with negative feelings about your experience. I have passed your feedback on to our general manager so that his team can determine why the vehicle wasn’t showroom ready when you arrived for your appointment. Thank you for your feedback and please let us know if there is anything we can do to assist you with your vehicle search.

Tina Ta
 More ...

Top New Jeep Compass Matchesfrom First Chrysler Incorporated

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Manitowoc, WI 54220

Price: $28,000

Location: Manitowoc, WI 54220

Color: Laser Blue Description: New 2017 Jeep Compass Latitude 4WD for sale - $28,000 with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Manitowoc, WI 54220

Price: $28,000

Location: Manitowoc, WI 54220

Color: Diamond Black Crystal Pearlcoat Description: New 2017 Jeep Compass Latitude 4WD for sale - $28,000 with Bluetooth
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Manitowoc, WI 54220

Price: Negotiable

Location: Manitowoc, WI 54220

Color: Billet Silver Metallic Clearcoat Description: New 2017 Jeep Compass Latitude 4WD for sale with Bluetooth

New Jeep Compass at Johnson & Sons Co Inc

4Exact Matches
Price Range $22,168 - $29,675

Johnson & Sons Co Inc

Wisconsin Rapids, WI (91 miles)
1 review

Latest Johnson & Sons Co Inc User Review

Jun 1, 2016
Responded once and had no further contact with dealer he was supposed to get pictures and more info and never heard back
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Johnson & Sons Co Inc:

Steve did call and the vehicle was in cleanup and no pictures were posted.  That was a Friday before the holiday weekend.  The vehicle was finished on Tuesday and someone stopped by as soon as it came out of detail and purchased the vehicle.  We did get back to him and told him the vehicle was sold.

Top New Jeep Compass Matchesfrom Johnson & Sons Co Inc

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/11/18/36/2016_jeep_compass-pic-2259964151497462848-152x114.jpeg

2016 Jeep Compass Sport 4WD Used Cars in Wisconsin Rapids, WI 54495

Price: $22,168

Location: Wisconsin Rapids, WI 54495

Average time on market: 274 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Recon Green Description: New 2016 Jeep Compass Sport 4WD for sale - $22,168 with Sunroof/Moonroof, Remote Start, Power Package, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/10/06/19/2017_jeep_compass-pic-7312340881679368744-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Sport Used Cars in Wisconsin Rapids, WI 54495

Price: $27,974

Location: Wisconsin Rapids, WI 54495

Average time on market: 122 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Black Description: New 2017 Jeep Compass Sport for sale - $27,974 with Sunroof/Moonroof
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/08/21/02/2017_jeep_compass-pic-8960246460905750609-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Sport Used Cars in Wisconsin Rapids, WI 54495

Price: $28,702

Location: Wisconsin Rapids, WI 54495

Average time on market: 122 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Granite Crystal Description: New 2017 Jeep Compass Sport for sale - $28,702 with Sunroof/Moonroof, Remote Start

New Jeep Compass at Gandrud Dodge Chrysler

4Exact Matches
Price Range $23,430 - $29,378

Gandrud Dodge Chrysler

Green Bay, WI (3 miles)
27 reviews

Latest Gandrud Dodge Chrysler User Review

Apr 15, 2017
Friendly responsive
Is this review helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Gandrud Dodge Chrysler

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/22/19/12/2017_jeep_compass-pic-6147140385584606559-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass X High Altitude 4WD Used Cars in Green Bay, WI 54302

Price: $23,430

Location: Green Bay, WI 54302

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Black Clearcoat Description: New 2017 Jeep Compass X High Altitude 4WD for sale - $23,430 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Remote Start, Quick Order Package
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/22/19/01/2017_jeep_compass-pic-5485277538849046192-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass X High Altitude 4WD Used Cars in Green Bay, WI 54302

Price: $23,565

Location: Green Bay, WI 54302

Average time on market: 83 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Granite Crystal Metallic Clearcoat Description: New 2017 Jeep Compass X High Altitude 4WD for sale - $23,565 with Bluetooth, Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Aluminum Wheels, Remote Start, Quick Order Package
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Jeep Compass Latitude Used Cars in Green Bay, WI 54302

Price: $26,679

Location: Green Bay, WI 54302

Average time on market: 108 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Blue Description: New 2017 Jeep Compass Latitude for sale - $26,679 with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Jeep Compass at Schlossmann Dodge City of Milwaukee

2Exact Matches
Price Range $31,575 - $33,815

Schlossmann Dodge City of Milwaukee

Brookfield, WI (99 miles)
13 reviews

Latest Schlossmann Dodge City of Milwaukee User Review

Apr 5, 2017
GuruTJ5X
This is a dealership, we will never go to agian. Almost to the dealership​, we get a call saying the van we were coming to see was gone, but they had another one for us to see. We only drove an hour to see this van. When we got there,that van was gone also. Sooo not happy!!! Only could show us a van that was almost 7 thousand over what we could afford. If this is how they get people to come in, I think it very scummy!! Only there for 15 minutes and then another hour back home! Not HAPPY!!!
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Schlossmann Dodge City of Milwaukee:

Very sorry to hear this happened, it is not our intention, nor a sales tactic to misrepresent inventory availability. We do our very best to provide accurate information on the status of each vehicle. We also do our best to source the vehicle you are interested in if we do not have it in stock. I am confident we could have worked to restore your confidence.
If you would like to discuss with me please feel free to call or email me at any time.
John Scudder, GM, 866.797.8013, 3johns@schlossmannauto.com

Top New Jeep Compass Matchesfrom Schlossmann Dodge City of Milwaukee

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/01/04/17/14/2017_jeep_grand_cherokee-pic-8478088020466077972-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Trailhawk 4WD Used Cars in Brookfield, WI 53045

Price: $31,575

Location: Brookfield, WI 53045

Transmission: Automatic Color: Rhino Description: New 2017 Jeep Compass Trailhawk 4WD for sale - $31,575
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/10/19/05/17/2016_jeep_grand_cherokee-pic-7106837790761778558-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Limited 4WD Used Cars in Brookfield, WI 53045

Price: $33,815

Location: Brookfield, WI 53045

Transmission: Automatic Color: Diamond Black Crystal Pearlcoat Description: New 2017 Jeep Compass Limited 4WD for sale - $33,815

New Jeep Compass at Homan Chrysler Dodge Jeep

2Exact Matches
Price Range $28,075 - $28,680

Homan Chrysler Dodge Jeep

Waupun, WI (71 miles)
5 reviews

Latest Homan Chrysler Dodge Jeep User Review

Sep 2, 2016
No games. Honest and efficient. I was able to complete the entire purchase process in less than 1/2 hour. I am very satisfied with my purchase and would buy from this dealer again.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Homan Chrysler Dodge Jeep

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/13/07/05/2017_jeep_compass-pic-2830512539928673764-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Latitude Used Cars in Waupun, WI 53963

Price: $28,075

Location: Waupun, WI 53963

Average time on market: 108 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Laser Blue Description: New 2017 Jeep Compass Latitude for sale - $28,075 with Bluetooth, Aluminum Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/03/13/07/05/2017_jeep_compass-pic-2830512539928673764-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Waupun, WI 53963

Price: $28,680

Location: Waupun, WI 53963

Color: White Description: New 2017 Jeep Compass Latitude 4WD for sale - $28,680 with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Jeep Compass at Russ Darrow Chrysler Jeep Dodge of Milwaukee

2Exact Matches
Price Range $25,953 - $28,003

Russ Darrow Chrysler Jeep Dodge of Milwaukee

Milwaukee, WI (94 miles)
15 reviews

Latest Russ Darrow Chrysler Jeep Dodge of Milwaukee User Review

Apr 12, 2017
delivered everything as promised. very good experience.
0 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Russ Darrow Chrysler Jeep Dodge of Milwaukee

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Milwaukee, WI 53223

Price: $25,953

Location: Milwaukee, WI 53223

Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Crystal Metallic Description: New 2017 Jeep Compass Latitude 4WD for sale - $25,953 with Bluetooth, Alloy Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/10/11/19/2016_jeep_compass-pic-5709945426261299154-152x114.jpeg

2016 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Milwaukee, WI 53223

Price: $28,003

Location: Milwaukee, WI 53223

Average time on market: 262 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Deep Cherry Red Crystal Description: New 2016 Jeep Compass Latitude 4WD for sale - $28,003 with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Alloy Wheels, Quick Order Package

New Jeep Compass at Bergstrom of Kaukauna

2Exact Matches
Price Range $30,090 - $33,070

Bergstrom of Kaukauna

Kaukauna, WI (19 miles)
7 reviews

Latest Bergstrom of Kaukauna User Review

Feb 11, 2017
Emailed about vehicle, they called me on phone with in minutes, didn't ask them to call, but answered anyways. I asked if the vehicle was still available and they said it was, so she set me up with a time to meet the internet used car salesman at the location he vehicle was. I arrived at the dealership in which a salesman asked if I needed any help, and I told him I had an appointment with the person that they set me up with, he proceeded to tell me he didn't work that day, so he proceeded to help me with the vehicle I was interested in. I then was told the vehicle wasn't for sale and that I couldn't even test drive it because it wasn't inspected yet. He told me that he would let the internet salesman manager know I was there and that I would get a call the next day. Waited for call never got one. Was contacted via email from another management member asking if I was contacted yet. I wanted to give the internet manager time so I didn't respond yet. I finally was contacted by the internet manager in which he then proceeded to tell me the same thing the other salesman had already to me, that the truck wasn't for sale and that it had some issues that they didn't think was worth fixing. I thought what ever. I was very disappointed in that the vehicle was listed for sale and was listed as inspected on CarFax before they put it up for sale on their website. Poor communication. They seem more interested in selling new vehicles then selling used vehicles that they might have to do a little work on. Could of made a good customer relationship, but now I don't think I will do any business with Bergstrom of Kaukauna. Don't know why I even gave them one star. Thanks for wasting my time.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Bergstrom of Kaukauna:

Hi Doug, thanks for the feedback. We apologize for the poor and confusing communication. Sorry for the frustration. Also sorry for the confusion with the vehicle. When we take in a trade, we want to make it available as soon as possible. We do this by adding it to our website. In this case, the vehicle in question wasn't quite ready for sale.

Top New Jeep Compass Matchesfrom Bergstrom of Kaukauna

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/19/16/09/2017_jeep_compass-pic-3669820583873581901-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Limited 4WD Used Cars in Kaukauna, WI 54130

Price: $30,090

Location: Kaukauna, WI 54130

Transmission: 9-Speed Automatic Color: Diamond Black Crystal Description: New 2017 Jeep Compass Limited 4WD for sale - $30,090
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/15/16/09/2017_jeep_compass-pic-3629412244219119892-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Limited 4WD Used Cars in Kaukauna, WI 54130

Price: $33,070

Location: Kaukauna, WI 54130

Transmission: 9-Speed Automatic Color: Billet Silver Metallic Description: New 2017 Jeep Compass Limited 4WD for sale - $33,070

New Jeep Compass at Brickner's Park City Chrysler Jeep Dodge

2Exact Matches
Price Range $28,680 - $32,470

Brickner's Park City Chrysler Jeep Dodge

Merrill, WI (92 miles)
3 reviews

Latest Brickner's Park City Chrysler Jeep Dodge User Review

Nov 24, 2016
Dealer responded promptly.
2 of 2 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Brickner's Park City Chrysler Jeep Dodge

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/22/04/36/2017_jeep_compass-pic-511783789781251630-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Merrill, WI 54452

Price: $28,680

Location: Merrill, WI 54452

Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2017 Jeep Compass Latitude 4WD for sale - $28,680
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/19/04/20/2017_jeep_compass-pic-8966378047710590274-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Trailhawk 4WD Used Cars in Merrill, WI 54452

Price: $32,470

Location: Merrill, WI 54452

Transmission: Automatic Color: Orange Description: New 2017 Jeep Compass Trailhawk 4WD for sale - $32,470

New Jeep Compass at Riverside Auto & Truck Sales

2Exact Matches
Price Range $29,870 - $31,380

Riverside Auto & Truck Sales

Iron Mountain, MI (93 miles)
No Ratings

Top New Jeep Compass Matchesfrom Riverside Auto & Truck Sales

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/13/06/51/2017_jeep_compass-pic-832984552256754136-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Iron Mountain, MI 49801

Price: $29,870

Location: Iron Mountain, MI 49801

Color: Billet Silver Metallic Cl Description: New 2017 Jeep Compass Latitude 4WD for sale - $29,870
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/18/18/53/2017_jeep_compass-pic-5762756829322713005-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Trailhawk 4WD Used Cars in Iron Mountain, MI 49801

Price: $31,380

Location: Iron Mountain, MI 49801

Transmission: Automatic Color: Redline Pearl Coat Description: New 2017 Jeep Compass Trailhawk 4WD for sale - $31,380

New Jeep Compass at 5 Corners Dodge Chrysler Jeep

2Exact Matches
Price Range $24,685 - $31,353

5 Corners Dodge Chrysler Jeep

Cedarburg, WI (83 miles)
11 reviews

Latest 5 Corners Dodge Chrysler Jeep User Review

Oct 30, 2016
They were easy to work with, not too pushy and listened to what I needed in a vehicle and a price. I felt good about the experience.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom 5 Corners Dodge Chrysler Jeep

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/03/06/24/2017_jeep_compass-pic-5383949944439669040-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass X Sport Used Cars in Cedarburg, WI 53012

Price: $24,685

Location: Cedarburg, WI 53012

Average time on market: 98 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Deep Cherry Red Crystal Pearl Coat Description: New 2017 Jeep Compass X Sport for sale - $24,685 with Bluetooth
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/12/06/12/2017_jeep_compass-pic-3841954549349383250-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Trailhawk 4WD Used Cars in Cedarburg, WI 53012

Price: $31,353

Location: Cedarburg, WI 53012

Transmission: Automatic Color: Laser Blue Pearl Coat/black Clear Coat Description: New 2017 Jeep Compass Trailhawk 4WD for sale - $31,353 with Bluetooth, Suspension Package, Backup Camera

New Jeep Compass at Bergstrom Chrysler Dodge Jeep Ram of Oshkosh

2Exact Matches
Price Range $27,280

Bergstrom Chrysler Dodge Jeep Ram of Oshkosh

Oshkosh, WI (41 miles)
3 reviews

Latest Bergstrom Chrysler Dodge Jeep Ram of Oshkosh User Review

Oct 1, 2016
drove by, seen car, called next day, went for a test drive, talked to Edward Sebbas about deal, bought car, now happy.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Bergstrom Chrysler Dodge Jeep Ram of Oshkosh

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/11/16/05/2017_jeep_compass-pic-8808822637293375648-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Latitude Used Cars in Oshkosh, WI 54901

Price: $27,280

Location: Oshkosh, WI 54901

Average time on market: 108 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Billet Silver Metallic Description: New 2017 Jeep Compass Latitude for sale - $27,280
https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/22/12/55/2017_jeep_compass-pic-6169070945169054524-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Latitude Used Cars in Oshkosh, WI 54901

Price: $27,280

Location: Oshkosh, WI 54901

Average time on market: 108 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Jazz Blue Pearlcoat Description: New 2017 Jeep Compass Latitude for sale - $27,280

New Jeep Compass at S & L Motors

1Exact Matches
Price Range $33,815

S & L Motors

Pulaski, WI (16 miles)
17 reviews

Latest S & L Motors User Review

Mar 22, 2017
Amherdt_1022
Waited for pictures but never got them so I bought elsewhere. Sales rep did seem nice though.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom S & L Motors

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Jeep Compass Limited 4WD Used Cars in Pulaski, WI 54162

Price: $33,815

Location: Pulaski, WI 54162

Transmission: Automatic Color: Crystal Metallic Description: New 2017 Jeep Compass Limited 4WD for sale - $33,815 with Navigation System, Alloy Wheels, Quick Order Package

New Jeep Compass at Central Garage of Chilton

1Exact Matches
Price Range $29,500

Central Garage of Chilton

Chilton, WI (34 miles)
7 reviews

Latest Central Garage of Chilton User Review

Apr 19, 2017
Dealer responded within 24 HRS that car was available for test. I had already started looking in another model category so didnt visit for hands on negotiations.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Central Garage of Chilton

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/19/07/19/2017_jeep_compass-pic-4608148392360034858-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Chilton, WI 53014

Price: $29,500

Location: Chilton, WI 53014

Transmission: Automatic Color: Grey Description: New 2017 Jeep Compass Latitude 4WD for sale - $29,500 with Bluetooth, Backup Camera

New Jeep Compass at Sheboygan Auto

1Exact Matches
Price Range $26,602

Sheboygan Auto

Sheboygan, WI (57 miles)
15 reviews

Latest Sheboygan Auto User Review

Apr 9, 2017
howardk
5
The dealer was great and sent e-mails on information about the car we were interested in. The drawback was it is a 6 hr drive.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Sheboygan Auto

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/22/08/09/2017_jeep_compass-pic-6401335239734822090-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Sheboygan, WI 53081

Price: $26,602

Location: Sheboygan, WI 53081

Transmission: 9-Speed Automatic Color: Granite Crystal Metallic Clearcoat Description: New 2017 Jeep Compass Latitude 4WD for sale - $26,602 with Bluetooth, Aluminum Wheels

New Jeep Compass at Petersen Chrysler Dodge Jeep

1Exact Matches
Price Range $33,760

Petersen Chrysler Dodge Jeep

Waupaca, WI (53 miles)
4 reviews

Latest Petersen Chrysler Dodge Jeep User Review

Nov 10, 2016
Was willing to come down some but not enough to make the sale. Salesman thought they had a really good thing. Vehicle was cleaned but you could still tell it was well used by a Family. Nice but a little high.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Petersen Chrysler Dodge Jeep

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Jeep Compass Trailhawk 4WD Used Cars in Waupaca, WI 54981

Price: $33,760

Location: Waupaca, WI 54981

Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Redline Pearlcoat Description: New 2017 Jeep Compass Trailhawk 4WD for sale - $33,760 with Leather Seats, Sunroof/Moonroof, Remote Start, Quick Order Package

New Jeep Compass at Russ Darrow West Bend Chrysler Jeep Dodge

1Exact Matches
Price Range $26,753

Russ Darrow West Bend Chrysler Jeep Dodge

West Bend, WI (76 miles)
13 reviews

Latest Russ Darrow West Bend Chrysler Jeep Dodge User Review

Apr 23, 2017
Car was sold
Is this review helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Russ Darrow West Bend Chrysler Jeep Dodge

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/15/08/59/2017_jeep_compass-pic-2031880093001181751-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in West Bend, WI 53095

Price: $26,753

Location: West Bend, WI 53095

Transmission: Continuously Variable Transmission Color: Billet Silver Metallic Description: New 2017 Jeep Compass Latitude 4WD for sale - $26,753 with Bluetooth, Alloy Wheels, Quick Order Package

New Jeep Compass at Klein Automotive

1Exact Matches
Price Range $33,760

Klein Automotive

Clintonville, WI (36 miles)
19 reviews

Latest Klein Automotive User Review

Mar 24, 2017
Was helpful and quick with what I wanted . Very good exsperience
Is this review helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Klein Automotive

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Jeep Compass Trailhawk 4WD Used Cars in Clintonville, WI 54929

Price: $33,760

Location: Clintonville, WI 54929

Transmission: 9-Speed Automatic Color: Silver Description: New 2017 Jeep Compass Trailhawk 4WD for sale - $33,760 with Bluetooth

New Jeep Compass at Cottage Chrysler Dodge Jeep Ram

1Exact Matches
Price Range $33,760

Cottage Chrysler Dodge Jeep Ram

Wautoma, WI (70 miles)
1 review

Latest Cottage Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Feb 3, 2017
I hate buying cars at dealerships. Bad experiences, lack of respect, etc. I was prepared to have the same thing happen here...and then it didn't. Ray Baar listened to me as I told him what I was looking for. He paid attention to what I found that concerned me with the car I found. He worked with my work schedule, holding the car for me, having a few things checked over and fixed before I bought it. Then when I let him know that there was an issue that popped back up, he had me drop it off so the mechanics could replace sensors that were faulty, no hassle, no cost to me... This is the first salesman and dealership combo that I would recommend to a friend or family member.
1 of 1 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Response from Cottage Chrysler Dodge Jeep Ram:

Kelly,
Thank you for your kind review. We have all been in the car business for a long time and we really try hard to make sure every customer is as happy as you. We are certainly not perfect but we do everything within human reason to make sure all our customers are satisfied with their purchase.

Thanks again for your business,
Roger Daume
Ray Baar
Don Witt
Jay Hartz

Top New Jeep Compass Matchesfrom Cottage Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/22/03/55/2017_jeep_compass-pic-6123647596513635872-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Trailhawk 4WD Used Cars in Wautoma, WI 54982

Price: $33,760

Location: Wautoma, WI 54982

Transmission: 9-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Jeep Compass Trailhawk 4WD for sale - $33,760 with Bluetooth

New Jeep Compass at Schmit Bros Chrysler Dodge Jeep Ram

1Exact Matches
Price Range $27,953

Schmit Bros Chrysler Dodge Jeep Ram

Saukville, WI (79 miles)
4 reviews

Latest Schmit Bros Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Jul 26, 2016
The salesman was very rude to me right from the start. He tried to pressure me into purchasing the vehicle by using ultimatums. I had already informed him that I was looking at other vehicles and told him to show the vehicle to the other two "inquiring customers" that had "appointments" two days before I could make it down. After saying that I would come and purchase if both "customers" did not want the vehicle, I would commit to buy at $15,000. The dealer then proceeded to up the price and said he would take no less than $16,300.
4 of 4 people found this review helpful.
Is this helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Schmit Bros Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/07/19/10/2017_jeep_compass-pic-7257750993184676968-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Saukville, WI 53080

Price: $27,953

Location: Saukville, WI 53080

Transmission: 9-Speed Automatic Color: White Description: New 2017 Jeep Compass Latitude 4WD for sale - $27,953 with Quick Order Package

New Jeep Compass at Chrysler World

1Exact Matches
Price Range Unknown

Chrysler World

Abrams, WI (18 miles)
25 reviews

Latest Chrysler World User Review

Apr 23, 2017
Dealership is terrible. When I questioned the salesman about certain items about the car, he became immediately defensive. I will never return.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Chrysler World

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/02/20/19/10/2017_ram_1500-pic-8123761968399240612-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Limited 4WD Used Cars in Abrams, WI 54101

Price: Negotiable

Location: Abrams, WI 54101

Color: Diamond Black Crystal P/c Description: New 2017 Jeep Compass Limited 4WD for sale with Bluetooth, Backup Camera, Leather Seats, Remote Start

New Jeep Compass at Van Horn Dodge Jeep Chrysler RAM

1Exact Matches
Price Range $28,180

Van Horn Dodge Jeep Chrysler RAM

Plymouth, WI (53 miles)
24 reviews

Latest Van Horn Dodge Jeep Chrysler RAM User Review

Dec 18, 2016
Friendly and knowledgeable people with a drive for great service in a timely manner.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Van Horn Dodge Jeep Chrysler RAM:

Brian -
Thank you for taking a moment to leave feedback for our team! I'm so glad to hear how well communications went. Please let us know how we can assist you again in the future!

Tina Tasche
Customer Relations Manager
Van Horn Automotive

Top New Jeep Compass Matchesfrom Van Horn Dodge Jeep Chrysler RAM

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/22/08/13/2017_jeep_compass-pic-3151853837262514261-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Plymouth, WI 53073

Price: $28,180

Location: Plymouth, WI 53073

Color: Diamond Black Crystal Pearlcoat Description: New 2017 Jeep Compass Latitude 4WD for sale - $28,180 with Bluetooth, Backup Camera, Remote Start, Alloy Wheels

New Jeep Compass at Brickners of Antigo

1Exact Matches
Price Range $22,430

Brickners of Antigo

Antigo, WI (69 miles)
4 reviews

Latest Brickners of Antigo User Review

Sep 10, 2016
We purchased the car and really had a wonderful experience with Brickners of Antigo. We highly recommend this car dealership.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Brickners of Antigo

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/16/06/34/2016_jeep_compass-pic-6515230037392069673-152x114.jpeg

2016 Jeep Compass Sport Used Cars in Antigo, WI 54409

Price: $22,430

Location: Antigo, WI 54409

Average time on market: 269 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Bright White Clear Coat Description: New 2016 Jeep Compass Sport for sale - $22,430 with Bluetooth, SE Package

New Jeep Compass at Kolosso Chrysler Dodge Jeep Ram

1Exact Matches
Price Range $29,870

Kolosso Chrysler Dodge Jeep Ram

Appleton, WI (28 miles)
8 reviews

Latest Kolosso Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Apr 8, 2017
Call and email way to much!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Kolosso Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2017/04/19/18/14/2017_jeep_compass-pic-524937494822052728-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass Latitude 4WD Used Cars in Appleton, WI 54914

Price: $29,870

Location: Appleton, WI 54914

Transmission: Manual Color: Granite Crystal Met. Clea Description: New 2017 Jeep Compass Latitude 4WD for sale - $29,870 with Bluetooth, 5th Wheel

New Jeep Compass at Uptown Chrysler Jeep Dodge

1Exact Matches
Price Range $24,397

Uptown Chrysler Jeep Dodge

Slinger, WI (83 miles)
7 reviews

Latest Uptown Chrysler Jeep Dodge User Review

Apr 22, 2017
Excellent communication!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Jeep Compass Matchesfrom Uptown Chrysler Jeep Dodge

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/11/25/05/11/2017_jeep_compass-pic-7130293771302861816-152x114.jpeg

2017 Jeep Compass X Sport Used Cars in Slinger, WI 53086

Price: $24,397

Location: Slinger, WI 53086

Average time on market: 98 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Recon Green Description: New 2017 Jeep Compass X Sport for sale - $24,397 with Bluetooth

All Compass Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.