New 2016 / 2017 Hyundai Elantra For Sale Near New York, NY

2017 Hyundai Elantra exterior

Filter Results

listings

CarGurus Quick Poll

2014 Hyundai Elantra SE Review
by ElantraSell864

Great all around

I give this car an overall Five star rating. This car is ideal for small families Or a very dependable first car. super affordable for High school and college students. The cars performance is on point. Smooth acceleration no lag on the throttle. Braking is gradual not to sudden or sensitive. The traction control is really helpful when driving th...

This model has incentives available - save $2,750 in cash back!  View Incentives

Please wait. Contacting seller...

Don't see what you're looking for?

Order a customized vehicle from a dealer near you!

Dealership to contact:
Hi, my name is and I'm interested in a new Hyundai Elantra. I'm in the area. You can reach me by email at or phone at .
Thank you! (personalize message)

By submitting this form, I confirm that I have read and agree to CarGurus' Terms and Conditions of Use and Privacy Policy, and consent to being contacted by the seller of this car using any of the contact information I provided, including via an automatic dialing-announcing device at the number I provided. This consent isn't required as a condition to purchase services or products.

New Hyundai Elantra at Atlantic Hyundai

223Exact Matches
Price Range $18,110 - $27,740

Atlantic Hyundai

West Islip, NY (36 miles)
3 reviews

Latest Atlantic Hyundai User Review

Mar 1, 2016
this dealership sucks. when i called ahead to check availability , they said come down. after 2 hour drive and tolls, they could not produce the truck for me to even look at. not sure whats going on there.maybe you have to buy a new car, to get the proper attention.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Atlantic Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/30/22/02/2017_hyundai_elantra-pic-2475121277114520757-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in West Islip, NY 11795

Price: $18,110

Location: West Islip, NY 11795

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,110
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/16/04/24/2017_hyundai_elantra-pic-1814889348459587296-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in West Islip, NY 11795

Price: $18,110

Location: West Islip, NY 11795

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Electric Blue Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,110
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/20/10/44/2017_hyundai_elantra-pic-4279386526377017376-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in West Islip, NY 11795

Price: $19,110

Location: West Islip, NY 11795

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,110

New Hyundai Elantra at Hyundai of Paramus

150Exact Matches
Price Range $19,110 - $27,780

Hyundai of Paramus

Paramus, NJ (12 miles)
4 reviews

Latest Hyundai of Paramus User Review

Dec 5, 2015
Good
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Hyundai of Paramus

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/03/09/05/2017_hyundai_elantra-pic-5876785145322782816-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Paramus, NJ 07652

Price: $19,110

Location: Paramus, NJ 07652

Average time on market: 78 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,110 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/03/09/05/2017_hyundai_elantra-pic-5876785145322782816-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Paramus, NJ 07652

Price: $19,110

Location: Paramus, NJ 07652

Average time on market: 78 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,110 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/03/09/05/2017_hyundai_elantra-pic-5876785145322782816-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Paramus, NJ 07652

Price: $19,110

Location: Paramus, NJ 07652

Average time on market: 78 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Blue Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,110 with Steel Wheels

New Hyundai Elantra at Freehold Hyundai

124Exact Matches
Price Range $18,253 - $25,876

Freehold Hyundai

Freehold, NJ (38 miles)
1 review

Latest Freehold Hyundai User Review

Aug 12, 2015
Overly friendly, pushy. Did not "Hear" noise the car was obviously making.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Freehold Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/29/03/49/2017_hyundai_elantra-pic-4502157858033297340-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Freehold, NJ 07728

Price: $18,253

Location: Freehold, NJ 07728

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Phantom Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,253
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/11/15/57/2017_hyundai_elantra-pic-260063363258327277-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Freehold, NJ 07728

Price: $18,416

Location: Freehold, NJ 07728

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Scarlet_red Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,416
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/25/10/40/2017_hyundai_elantra-pic-3961470575402219503-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Freehold, NJ 07728

Price: $18,957

Location: Freehold, NJ 07728

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Electric Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,957

New Hyundai Elantra at Island Hyundai

123Exact Matches
Price Range $17,393 - $26,294

Island Hyundai

Staten Island, NY (13 miles)
2 reviews

Latest Island Hyundai User Review

Jun 14, 2016
They contacted me immediately. However, I was told that the price was negotiable (I asked serval times as I was coming from out of state) once I arrived at the dealership I was told that was a mistake and the price was not negotiable at all. I appreciated the honesty of the sales guy when he explained that usually the internet price is the lowest they are willing to go but I'm still a tad bitter that I had to drive from out of state to learn that tidbit hence the 2 stars!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Island Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/03/06/05/52/2017_hyundai_elantra-pic-1372442434529540794-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Staten Island, NY 10305

Price: $17,393

Location: Staten Island, NY 10305

Average time on market: 78 days Transmission: 6-Speed Manual Color: Symphony Air Silver Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $17,393
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/03/06/05/52/2017_hyundai_elantra-pic-1372442434529540794-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Staten Island, NY 10305

Price: $17,432

Location: Staten Island, NY 10305

Average time on market: 78 days Transmission: 6-Speed Manual Color: Scarlet Red Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $17,432
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/03/06/05/52/2017_hyundai_elantra-pic-1372442434529540794-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE PZEV Used Cars in Staten Island, NY 10305

Price: $18,253

Location: Staten Island, NY 10305

Average time on market: 106 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Elantra SE PZEV for sale - $18,253

New Hyundai Elantra at Rockland Hyundai

102Exact Matches
Price Range $17,706 - $25,319

Rockland Hyundai

Nanuet, NY (24 miles)
14 reviews

Latest Rockland Hyundai User Review

Sep 8, 2016
amaroko
0
Classic bait-and-switch. The price they advertised was very good, however they tried to tack on approximately $2000 of "dealer fees".
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Rockland Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/04/08/17/03/2017_hyundai_elantra-pic-519195739674672787-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra Used Cars in Nanuet, NY 10954

Price: $17,706

Location: Nanuet, NY 10954

Average time on market: 79 days Transmission: Automatic Color: Silver Description: New 2017 Hyundai Elantra for sale - $17,706
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2015 Hyundai Elantra SE Used Cars in Nanuet, NY 10954

Price: $17,759

Location: Nanuet, NY 10954

Transmission: Automatic Color: Wh Description: New 2015 Hyundai Elantra SE for sale - $17,759
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/06/06/22/10/2017_hyundai_elantra-pic-6499213278861941727-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Nanuet, NY 10954

Price: $17,794

Location: Nanuet, NY 10954

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Rd Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $17,794

New Hyundai Elantra at Global Auto Mall

95Exact Matches
Price Range $16,025 - $27,740

Global Auto Mall

North Plainfield, NJ (27 miles)
7 reviews

Latest Global Auto Mall User Review

Sep 19, 2016
They responded quickly and the Internet Sales person was very nice. Good experience
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Global Auto Mall

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/01/12/16/2017_hyundai_elantra-pic-7931891311315187989-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in NORTH PLAINFIELD, NJ 07060

Price: $16,025

Location: NORTH PLAINFIELD, NJ 07060

Average time on market: 78 days Transmission: Manual Color: Galactic Gray Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $16,025 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/10/06/27/2017_hyundai_elantra-pic-7556228613996030728-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in NORTH PLAINFIELD, NJ 07060

Price: $16,817

Location: NORTH PLAINFIELD, NJ 07060

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $16,817 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/07/14/20/2017_hyundai_elantra-pic-904211239521265932-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in NORTH PLAINFIELD, NJ 07060

Price: $16,843

Location: NORTH PLAINFIELD, NJ 07060

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $16,843 with Steel Wheels

New Hyundai Elantra at Maxon Hyundai Mazda

91Exact Matches
Price Range $18,034 - $26,695

Maxon Hyundai Mazda

Union, NJ (17 miles)
5 reviews

Latest Maxon Hyundai Mazda User Review

Aug 26, 2016
Asked them their best price out the door. They would not negotiate via email, wanted you to drive 1.5 hours because my "presence is your best leverage and most important negotiating tool when doing any negotiations." I need to be enticed by a great deal to drive 3hrs.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Maxon Hyundai Mazda

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/07/08/07/35/2017_hyundai_elantra-pic-741848718306641008-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in UNION, NJ 07083

Price: $18,034

Location: UNION, NJ 07083

Average time on market: 78 days Transmission: Manual Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,034 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/20/12/09/2017_hyundai_elantra-pic-144278376390084072-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in UNION, NJ 07083

Price: $18,801

Location: UNION, NJ 07083

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,801 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/18/12/07/2017_hyundai_elantra-pic-8780526795538625130-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in UNION, NJ 07083

Price: $18,801

Location: UNION, NJ 07083

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,801 with Steel Wheels

New Hyundai Elantra at Action Hyundai Nissan of Flemington

90Exact Matches
Price Range $18,360 - $27,780

Action Hyundai Nissan of Flemington

Flemington, NJ (50 miles)
4 reviews

Latest Action Hyundai Nissan of Flemington User Review

Apr 13, 2016
Sent me an email,and when I responded the vast had already been sold, and was told to check out his website for something that might interest me. 98% of the listings were hundai vehicles.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Action Hyundai Nissan of Flemington

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/05/00/23/2017_hyundai_elantra-pic-6831259721843010341-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Flemington, NJ 08822

Price: $18,360

Location: Flemington, NJ 08822

Average time on market: 78 days Transmission: Manual Color: Gray Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,360
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/05/00/23/2017_hyundai_elantra-pic-6831259721843010341-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Flemington, NJ 08822

Price: $19,110

Location: Flemington, NJ 08822

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,110
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/05/00/23/2017_hyundai_elantra-pic-6831259721843010341-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Flemington, NJ 08822

Price: $19,140

Location: Flemington, NJ 08822

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Blue Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,140

New Hyundai Elantra at South Shore Hyundai

87Exact Matches
Price Range $18,110 - $27,780

South Shore Hyundai

Valley Stream, NY (16 miles)
6 reviews

Latest South Shore Hyundai User Review

Aug 28, 2016
After I purchased the car, I found an oil leak and smelled antifreeze. I brought it back the next day, and two weeks later, I am still waiting to take possession. Crap happens, but what annoys me is how poorly they have kept me informed of the car's status. They are trying to do what is right, and most dealers don't...so if they had answered my messages, I would have given 4 stars...maybe even 5.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom South Shore Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/23/03/51/2017_hyundai_elantra-pic-7334567485076674882-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Valley Stream, NY 11581

Price: $18,110

Location: Valley Stream, NY 11581

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Symphony Silver Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,110
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/31/04/03/2017_hyundai_elantra-pic-3458689976692832150-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Valley Stream, NY 11581

Price: $18,110

Location: Valley Stream, NY 11581

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,110
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/12/03/34/2017_hyundai_elantra-pic-7891674971570808231-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Valley Stream, NY 11581

Price: $18,110

Location: Valley Stream, NY 11581

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,110

New Hyundai Elantra at Circle Hyundai

83Exact Matches
Price Range $16,148 - $25,830

Circle Hyundai

Shrewsbury, NJ (30 miles)
11 reviews

Latest Circle Hyundai User Review

Aug 24, 2016
loveislife32
0
I bought this car. Craig was great!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Circle Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/06/29/01/48/2017_hyundai_elantra-pic-4192462517600389699-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Shrewsbury, NJ 07702

Price: $16,148

Location: Shrewsbury, NJ 07702

Average time on market: 78 days Transmission: 6-Speed Manual Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $16,148
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/07/23/04/33/2017_hyundai_elantra-pic-2870590151822297244-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Shrewsbury, NJ 07702

Price: $16,148

Location: Shrewsbury, NJ 07702

Average time on market: 78 days Transmission: 6-Speed Manual Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $16,148
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/08/23/13/24/2017_hyundai_elantra-pic-4849701375522695636-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Shrewsbury, NJ 07702

Price: $16,998

Location: Shrewsbury, NJ 07702

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $16,998

New Hyundai Elantra at Sansone Hyundai

73Exact Matches
Price Range $18,110 - $27,780

Sansone Hyundai

Avenel, NJ (19 miles)
2 reviews

Latest Sansone Hyundai User Review

Apr 2, 2016
Excelente una buena atenciĆ³n
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Sansone Hyundai

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in AVENEL, NJ 07001

Price: $18,110

Location: AVENEL, NJ 07001

Average time on market: 78 days Transmission: Manual Color: Gray Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,110 with Steel Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in AVENEL, NJ 07001

Price: $18,390

Location: AVENEL, NJ 07001

Average time on market: 78 days Transmission: Manual Color: Black Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,390 with Steel Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra Used Cars in AVENEL, NJ 07001

Price: $19,110

Location: AVENEL, NJ 07001

Average time on market: 79 days Transmission: Automatic Color: Silver Description: New 2017 Hyundai Elantra for sale - $19,110 with Steel Wheels

New Hyundai Elantra at Long Island City Hyundai

68Exact Matches
Price Range $18,410 - $27,290

Long Island City Hyundai

Long Island City, NY (3 miles)
8 reviews

Latest Long Island City Hyundai User Review

Sep 22, 2016
I went there for buying the 2015 Hyundai toscan and they were accepted my offer I give them my all info debits card after few minutes he came to me and said offer is too low and they can sale it. It's funny and stinging for me.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Long Island City Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/09/04/45/2017_hyundai_elantra-pic-9072919542145460271-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Long Island City, NY 11101

Price: $18,410

Location: Long Island City, NY 11101

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Phantom Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,410
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/11/04/24/2017_hyundai_elantra-pic-7476213799295938570-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Long Island City, NY 11101

Price: $18,410

Location: Long Island City, NY 11101

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Lakeside Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,410
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/18/04/44/2017_hyundai_elantra-pic-3761868228878734132-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Long Island City, NY 11101

Price: $18,410

Location: Long Island City, NY 11101

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: White Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,410

New Hyundai Elantra at Hackettstown Hyundai

67Exact Matches
Price Range $18,035 - $23,840

Hackettstown Hyundai

Hackettstown, NJ (44 miles)
6 reviews

Latest Hackettstown Hyundai User Review

Jun 30, 2016
They responded and was Eager too sell me a vehicle. Professional and Courteous.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Hackettstown Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/03/09/05/2017_hyundai_elantra-pic-5876785145322782816-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Hackettstown, NJ 07840

Price: $18,035

Location: Hackettstown, NJ 07840

Average time on market: 78 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Silver Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,035 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/03/09/05/2017_hyundai_elantra-pic-5876785145322782816-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Hackettstown, NJ 07840

Price: $18,139

Location: Hackettstown, NJ 07840

Average time on market: 78 days Transmission: 6-Speed Automatic Overdrive Color: Blue Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,139 with Steel Wheels, Bluetooth, Popular Equipment Package, Backup Camera
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/17/14/25/2017_hyundai_elantra-pic-3854100198002723980-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in HACKETTSTOWN, NJ 07840

Price: $18,210

Location: HACKETTSTOWN, NJ 07840

Average time on market: 78 days Transmission: Manual Color: Symphony Air Silver Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,210 with Steel Wheels

New Hyundai Elantra at R.I. Suresky & Son Chrysler Dodge Jeep Ram

62Exact Matches
Price Range $18,260 - $27,740

R.I. Suresky & Son Chrysler Dodge Jeep Ram

Goshen, NY (48 miles)
1 review

Latest R.I. Suresky & Son Chrysler Dodge Jeep Ram User Review

Sep 23, 2016
The pricing was the same as they had posted here, no surprises like I have seen at other dealers in the past. What they say is what you will get. Refreshing. I called a salesman at the dealership instead of relying on an email and he gave me the details. I went to the dealership to see the Jeep. The salesman, Tony Fumanti, is very nice and a pleasure to deal with. The Dealer, Suresky, got me a loan at 2.9 % and made it so easy to buy.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom R.I. Suresky & Son Chrysler Dodge Jeep Ram

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/14/21/32/2017_hyundai_elantra-pic-6473376166172424216-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in GOSHEN, NY 10924

Price: $18,260

Location: GOSHEN, NY 10924

Average time on market: 78 days Transmission: Manual Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,260
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/14/18/15/2017_hyundai_elantra-pic-7109797695931849289-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in GOSHEN, NY 10924

Price: $18,260

Location: GOSHEN, NY 10924

Average time on market: 78 days Transmission: Manual Color: Scarlet Red Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,260
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in GOSHEN, NY 10924

Price: $19,110

Location: GOSHEN, NY 10924

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,110

New Hyundai Elantra at Nemet Hyundai

58Exact Matches
Price Range $18,320 - $27,045

Nemet Hyundai

Jamaica, NY (10 miles)
No Ratings

Latest Nemet Hyundai User Review

Jul 4, 2014
They didn't even have the car! They asked me questions about what I wanted in a car. They claim when they find the car they will call. I'm done.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Nemet Hyundai

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra Used Cars in JAMAICA, NY 11432

Price: $18,320

Location: JAMAICA, NY 11432

Average time on market: 79 days Transmission: Automatic Color: Black Diamond Description: New 2017 Hyundai Elantra for sale - $18,320
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra Used Cars in JAMAICA, NY 11432

Price: $18,320

Location: JAMAICA, NY 11432

Average time on market: 79 days Transmission: Automatic Color: Black Noir Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra for sale - $18,320
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra Used Cars in JAMAICA, NY 11432

Price: $18,320

Location: JAMAICA, NY 11432

Average time on market: 79 days Transmission: Automatic Color: Scarlet Red Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra for sale - $18,320

New Hyundai Elantra at Millennium Hyundai

54Exact Matches
Price Range $19,110 - $27,780

Millennium Hyundai

Hempstead, NY (19 miles)
3 reviews

Latest Millennium Hyundai User Review

Aug 23, 2016
I visit this place and the sales associate was very courteous to us and showed us the car. Everything was fine until she had to call a sales manager to ask if the price listed was negotiable. The sales manager was very rude to say he wouldn't negotiate a penny less. Less than one month later the price was dropped $1,000 Dollars. I was determined to buy it but will not visit this place again.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Millennium Hyundai

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Hempstead, NY 11550

Price: $19,110

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,110
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Hempstead, NY 11550

Price: $19,110

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Scarlet Red Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,110
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Hempstead, NY 11550

Price: $19,110

Location: Hempstead, NY 11550

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,110

New Hyundai Elantra at Advantage Hyundai

53Exact Matches
Price Range $18,210 - $27,710

Advantage Hyundai

Hicksville, NY (25 miles)
7 reviews

Latest Advantage Hyundai User Review

May 17, 2016
It was ok but they have hidden fees ...I feel like people should just tell you there real price after taxes and fees ...so you don't get set on a price just to hear there is 5000 more dollars added
Is this review helpful? Yes | No

Response from Advantage Hyundai:

Thanks for your honest review Mike.  I apologize about the discrepancy, one of our new car managers quoted the price you got & was unaware of our special CarGurus pricing.  If you are still interested, I'd be happy to offer you the car for the listed price.  
Sincerely,
Matt; Pre-Owned Manager

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Advantage Hyundai

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Hicksville, NY 11801

Price: $18,210

Location: Hicksville, NY 11801

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Electric Blue Metallic Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,210
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Hicksville, NY 11801

Price: $20,010

Location: Hicksville, NY 11801

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Galactic Gray Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $20,010
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Hicksville, NY 11801

Price: $20,010

Location: Hicksville, NY 11801

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Galactic Gray Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $20,010

New Hyundai Elantra at Curry Hyundai

52Exact Matches
Price Range $18,210 - $26,020

Curry Hyundai

Cortlandt Manor, NY (39 miles)
1 review

Latest Curry Hyundai User Review

Sep 11, 2016
Had to negotiate some additional fluid changes after discovering that the bed-extender shown in all photos was not included. Felt a bit pressured because the Dealer was in a hurry to get the vehicle off the lot - deal & delivery was accomplished in 2 days.They were all very courteous.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Curry Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/07/14/20/2017_hyundai_elantra-pic-22210479280102616-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in CORLANDT MANOR, NY 10567

Price: $18,210

Location: CORLANDT MANOR, NY 10567

Average time on market: 78 days Transmission: Manual Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,210 with Steel Wheels, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/07/14/20/2017_hyundai_elantra-pic-7100000635264442537-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in CORLANDT MANOR, NY 10567

Price: $19,110

Location: CORLANDT MANOR, NY 10567

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,110 with Steel Wheels, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/07/14/20/2017_hyundai_elantra-pic-22210479280102616-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in CORLANDT MANOR, NY 10567

Price: $19,110

Location: CORLANDT MANOR, NY 10567

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,110 with Steel Wheels, Leather Seats, Backup Camera, Navigation System

New Hyundai Elantra at Star Hyundai of Bayside

50Exact Matches
Price Range $19,110 - $27,780

Star Hyundai of Bayside

Bayside, NY (11 miles)
No Ratings

Latest Star Hyundai of Bayside User Review

Mar 12, 2014
They didn't have that deal when I got there after speaking to the rep on the phone about the ad but the customer service and help is absolutely great and very family oriented. I am happy with my Sonata. Thank you Philip of Star Hyundai, your help is greatly appreciated.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Star Hyundai of Bayside

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra Used Cars in Bayside, NY 11361

Price: $19,110

Location: Bayside, NY 11361

Average time on market: 79 days Transmission: Automatic Color: Mineral Beige Description: New 2017 Hyundai Elantra for sale - $19,110
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra Used Cars in Bayside, NY 11361

Price: $19,110

Location: Bayside, NY 11361

Average time on market: 79 days Transmission: Automatic Color: Molten Silver Description: New 2017 Hyundai Elantra for sale - $19,110
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra Used Cars in Bayside, NY 11361

Price: $19,110

Location: Bayside, NY 11361

Average time on market: 79 days Transmission: Automatic Color: Galactic Gray Description: New 2017 Hyundai Elantra for sale - $19,110

New Hyundai Elantra at City World Hyundai

50Exact Matches
Price Range $18,880 - $27,585

City World Hyundai

Bronx, NY (11 miles)
9 reviews

Latest City World Hyundai User Review

Jul 23, 2016
0
City World Hyundai is an okay place. Its very busy, but people are still respectful to their customers and of their time.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom City World Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/03/23/10/47/2016_hyundai_elantra-pic-1149427759096781376-152x114.jpeg

2016 Hyundai Elantra Limited PZEV Used Cars in Bronx, NY 10469

Price: $18,880

Location: Bronx, NY 10469

Transmission: Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2016 Hyundai Elantra Limited PZEV for sale - $18,880 with Navigation System, Bluetooth, Leather Seats
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/03/05/22/01/2017_hyundai_elantra-pic-5523319051620177703-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra Limited PZEV Used Cars in Bronx, NY 10469

Price: $19,910

Location: Bronx, NY 10469

Average time on market: 99 days Transmission: Automatic Color: Wh Description: New 2017 Hyundai Elantra Limited PZEV for sale - $19,910 with Navigation System, Leather Seats
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/03/08/09/17/2017_hyundai_elantra-pic-2947243694630202526-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra Limited Used Cars in Bronx, NY 10469

Price: $20,035

Location: Bronx, NY 10469

Average time on market: 86 days Transmission: Automatic Color: Scarlet Red Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra Limited for sale - $20,035 with Navigation System, Leather Seats

New Hyundai Elantra at DCN Hyundai

49Exact Matches
Price Range $18,110 - $27,780

DCN Hyundai

Monmouth Junction, NJ (38 miles)
13 reviews

Latest DCN Hyundai User Review

Sep 21, 2016
$2,400 in fees for a $3,000 car! Scam! Stay away!
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom DCN Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/05/02/16/36/2017_hyundai_elantra-pic-3779297327975343754-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Monmouth Junction, NJ 08852

Price: $18,110

Location: Monmouth Junction, NJ 08852

Average time on market: 78 days Transmission: Manual Color: Gray Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,110 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/07/02/07/19/2016_hyundai_elantra-pic-8536494461257649122-152x114.jpeg

2016 Hyundai Elantra SE Used Cars in Monmouth Junction, NJ 08852

Price: $19,380

Location: Monmouth Junction, NJ 08852

Average time on market: 295 days Transmission: Automatic Color: Gray Description: New 2016 Hyundai Elantra SE for sale - $19,380 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/07/02/07/23/2016_hyundai_elantra-pic-3657586287665257162-152x114.jpeg

2016 Hyundai Elantra SE Used Cars in Monmouth Junction, NJ 08852

Price: $19,380

Location: Monmouth Junction, NJ 08852

Average time on market: 295 days Transmission: Automatic Color: Black Description: New 2016 Hyundai Elantra SE for sale - $19,380 with Steel Wheels

New Hyundai Elantra at Huntington Hyundai Incorporated

47Exact Matches
Price Range $18,729 - $26,020

Huntington Hyundai Incorporated

Huntington, NY (33 miles)
1 review

Latest Huntington Hyundai Incorporated User Review

Mar 29, 2015
very nice but couldent reach a deal
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Huntington Hyundai Incorporated

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/06/23/02/2017_hyundai_elantra-pic-7331541452225832193-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in HUNTINGTON, NY 11743

Price: $18,729

Location: HUNTINGTON, NY 11743

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,729 with Steel Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in HUNTINGTON, NY 11743

Price: $19,110

Location: HUNTINGTON, NY 11743

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,110 with Steel Wheels
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in HUNTINGTON, NY 11743

Price: $19,110

Location: HUNTINGTON, NY 11743

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,110 with Steel Wheels

New Hyundai Elantra at Stamford Hyundai

41Exact Matches
Price Range $18,390 - $26,060

Stamford Hyundai

Stamford, CT (31 miles)
2 reviews

Latest Stamford Hyundai User Review

May 14, 2016
Gba245
0
Called me back right away, but would not lower price.
Is this review helpful? Yes | No

Response from Stamford Hyundai:

We're sorry that you were disappointed in our pricing. We make every effort to be competitive but cannot always match expectations. We wish you the best of luck with your vehicle search.

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Stamford Hyundai

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/07/31/00/10/2017_hyundai_elantra-pic-4922831822375513083-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Stamford, CT 06902

Price: $18,390

Location: Stamford, CT 06902

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Galactic Gray Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,390 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/22/12/13/2017_hyundai_elantra-pic-304082929294711516-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Stamford, CT 06902

Price: $19,110

Location: Stamford, CT 06902

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Shale Gray Meta Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,110 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/26/00/07/2017_hyundai_elantra-pic-4641236091748778313-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Stamford, CT 06902

Price: $19,110

Location: Stamford, CT 06902

Average time on market: 78 days Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,110 with Steel Wheels

New Hyundai Elantra at Potamkin Hyundai of New York

39Exact Matches
Price Range $16,140 - $25,980

Potamkin Hyundai of New York

New York, NY (4 miles)
7 reviews

Latest Potamkin Hyundai of New York User Review

Aug 19, 2016
Seemless and straight foward
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Potamkin Hyundai of New York

https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in New York, NY 10035

Price: $16,140

Location: New York, NY 10035

Average time on market: 78 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $16,140
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in New York, NY 10035

Price: $16,320

Location: New York, NY 10035

Average time on market: 78 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Phantom Black Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $16,320
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in New York, NY 10035

Price: $16,980

Location: New York, NY 10035

Average time on market: 78 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Electric Blue Metallic Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $16,980

New Hyundai Elantra at Plaza Auto Mall

39Exact Matches
Price Range $18,228 - $26,783

Plaza Auto Mall

Brooklyn, NY (10 miles)
6 reviews

Latest Plaza Auto Mall User Review

Sep 22, 2016
none. Did not interact. Was not interested in quote or purchasing their product.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Plaza Auto Mall

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/02/05/02/29/2017_hyundai_elantra-pic-2079180075111132616-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Brooklyn, NY 11210

Price: $18,228

Location: Brooklyn, NY 11210

Average time on market: 78 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Mineral Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $18,228 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/03/16/13/45/2017_hyundai_elantra-pic-6682910904847616055-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Brooklyn, NY 11210

Price: $19,012

Location: Brooklyn, NY 11210

Average time on market: 78 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Elctrc Bl Met Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,012 with Steel Wheels
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/03/16/13/45/2017_hyundai_elantra-pic-4865016770185956279-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Brooklyn, NY 11210

Price: $19,012

Location: Brooklyn, NY 11210

Average time on market: 78 days Transmission: 6-Speed Automatic Color: Scarlet Red Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,012 with Steel Wheels

New Hyundai Elantra at Balise Hyundai of Fairfield

30Exact Matches
Price Range $19,390 - $23,725

Balise Hyundai of Fairfield

Fairfield, CT (46 miles)
6 reviews

Latest Balise Hyundai of Fairfield User Review

Sep 9, 2016
dndisbrow
0
Responded immediately and sent pictures as requested. But I had more questions and never heard from them again. Surprising given the fact that I was willing to put a deposit on the car sight unseen.
Is this review helpful? Yes | No

Top New Hyundai Elantra Matchesfrom Balise Hyundai of Fairfield

https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/22/16/21/2017_hyundai_elantra-pic-566720954585238972-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Fairfield, CT 06824

Price: $19,390

Location: Fairfield, CT 06824

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Quartz White Pearl Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $19,390
https://static.cargurus.com/images/forsale/2016/09/22/17/43/2017_hyundai_elantra-pic-1408647628436943092-152x114.jpeg

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Fairfield, CT 06824

Price: $20,035

Location: Fairfield, CT 06824

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $20,035
https://static1.cargurus.com/gfx/cg/noImageAvailable_150x113.png

2017 Hyundai Elantra SE Used Cars in Fairfield, CT 06824

Price: $20,060

Location: Fairfield, CT 06824

Average time on market: 78 days Transmission: Automatic Color: Scarlet Red Description: New 2017 Hyundai Elantra SE for sale - $20,060

All Elantra Incentives

Incentives may vary for individual trim levels. Incentive eligibility subject to approval and dealer participation. Dealers may have already included some promotions in listing pricing. Contact dealer for details.